Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 7 Lutego 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Marcin Meller wraca do ,,Dzień dobry TVN", zastąpi Andrzeja Sołtysika

Marcin Meller znów będzie prowadzić „Dzień dobry TVN”. Ma zastąpić Andrzeja Sołtysika w weekendowych wydaniach tego programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wszystkie gazety regionalne straciły czytelników w 2012 roku

W 2012 roku wszystkie dzienniki regionalne zanotowało spadek sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Polski”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”. więcej

 
Serial ,,M jak miłość" stracił 600 tys. widzów

Serial „M jak miłość” od początku września ub.r. ogląda w Dwójce średnio 6,9 mln widzów. To o 600 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Online - Portale Społecznościowe

Grupa Onet.pl SA poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager (produkty video)

KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
referent prawny w Departamencie Prawnym

KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
aspirant w Departamencie Strategii

KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
specjalista w Departamencie Monitoringu

KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
główny specjalista w Departamencie Monitoringu

Wydawnictwo AVT-Korporacja poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do sprzedaży powierzchni reklamowej

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Project Coordinator

Apella poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Kolportażu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP1 i Polsat liderami naziemnej telewizji cyfrowej, traci Polo TV

Wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej w styczniu br. najchętniej oglądana była TVP1, a widzowie z grupy komercyjnej zdecydowanie najchętniej wybierali Polsat. Największy spadek względem grudnia ub.r. zanotował kanał Polo TV. więcej

 
Nowy serial paradokumentalny ,,Zdrady" wiosną w Polsacie

Telewizja Polsat w wiosennej ramówce umieści nowy serial paradokumentalny „Zdrady”. Produkcja, która oparta na rosyjskim formacie, nadawana będzie w ramach czwartkowego bloku seriali. więcej

 
Michał Olszewski: dziennikarze kiedyś uprzywilejowani, teraz Judmowie

Dziennikarz „Tygodnika Powszechnego” Michał Olszewski nie zgadza się z opinią Wojciecha Staszewskiego z „Gazety Wyborczej”, że zarobki dziennikarzy prasowych są obecnie zbyt niskie. „Dziennikarzowi nie pozostaje nic innego jak rola współczesnego doktora Judyma” - ocenia Olszewski. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Konflikt w Agorze. "To sprawa honoru, a nie kwestia biznesowa"

- Zakulisowe doniesienia, jakoby odejście Piotra Niemczyckiego z funkcji prezesa Agory miało być wynikiem konfliktów na linii rada nadzorcza - zarząd to spekulacje, których nie komentujemy - mówi nam Urszula Strych, rzecznik Agory. więcej

Spadki sprzedaży dzienników w 2012 roku. ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" straciły najwięcej

W 2012 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciły „Rzeczpospolita”, „Parkiet” i „Dziennik Gazeta Prawna”, a najmniej - „Fakt”, notujący najwyższą sprzedaż. więcej

Kwestia Smaku i Kotlet.tv najpopularniejszymi polskimi blogami
YouTube i Facebook zyskały użytkowników - w dół Google, Onet i WP
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Marcin Meller wraca do ,,Dzień dobry TVN", zastąpi Andrzeja Sołtysika

Marcin Meller znów będzie prowadzić „Dzień dobry TVN”. Ma zastąpić Andrzeja Sołtysika w weekendowych wydaniach tego programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Serial ,,M jak miłość" stracił 600 tys. widzów

Serial „M jak miłość” od początku września ub.r. ogląda w Dwójce średnio 6,9 mln widzów. To o 600 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. więcej

 
TVP1 i Polsat liderami naziemnej telewizji cyfrowej, traci Polo TV

Wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej w styczniu br. najchętniej oglądana była TVP1, a widzowie z grupy komercyjnej zdecydowanie najchętniej wybierali Polsat. Największy spadek względem grudnia ub.r. zanotował kanał Polo TV. więcej

 
Nowy serial paradokumentalny ,,Zdrady" wiosną w Polsacie

Telewizja Polsat w wiosennej ramówce umieści nowy serial paradokumentalny „Zdrady”. Produkcja, która oparta na rosyjskim formacie, nadawana będzie w ramach czwartkowego bloku seriali. więcej

 
TVP: chcemy pokazać filmy Gargas i National Geographic jednego dnia

TVP zaprzecza informacjom, że zrezygnowała z planów emisji obu filmów o katastrofie smoleńskiej. Chce je pokazać tego samego wieczoru wraz z dyskusją na ich temat. Kiedy? Tego nadal nie wiadomo. więcej

 
Kanały dokumentalne: TVP Historia na podium, BBC Knowledge o 137 proc. do góry

W styczniu br. wśród kanałów dokumentalnych pozycję lidera oglądalności utrzymał Discovery Channel. Największym wzrostem w rankingu pochwalić się mogła stacja BBC Knowledge, z kolei najwięcej stracił kanał CBS Reality. więcej

 
W 2012 r. globalny rynek płatnej telewizji był wart 238 mld USD

W 2012 roku wartość globalnego rynku płatnej telewizji wzrosła do 238 miliardów dolarów, w porównaniu do 223 miliardów dolarów w roku 2011 - wynika z danych firmy badawczej ABI Research. więcej

 
Liberty Global kupuje Virgin Media za 23,3 mld dolarów

Koncern Liberty Global, właściciel UPC Polska, kupuję brytyjskiego operatora telekomunikacyjnego Virgin Media za 23,3 miliardów dolarów. Dzięki tej transakcji usługi oferowane przez grupę Liberty Global docierać będą do 25 mln klientów w 14 krajach. więcej

 
4fun Media udostępni swoje produkcje pubom i restauracjom

Grupa 4fun Media stworzyła system licencyjny, w którego ramach udzielać będzie płatnych licencji na pokazywanie swoich produkcji w pubach, restauracjach, kinach oraz na pokazach plenerowych. więcej

 
AXN pokaże ósmy sezon serialu ,,Zabójcze umysły"

20 lutego 2013 roku kanał AXN rozpocznie emisję ósmego sezonu popularnego amerykańskiego serialu „Zabójcze umysły”. więcej

 
 
Reklama  
 
Telewizja przydaje się marketingowi w sieci

Czy to w rozmowach branżowych czy też biznesowych, coraz częściej dominuje jeden temat. Temat efektywności, skuteczności reklam. Głównie dotyka to sfery displayowej, bo tak naprawdę to ona spędza sen powiek marketerom. Coraz więcej możliwości i rozwiązań w sieci nie przekłada się na końcowy cel, czyli dotarcie z reklamą do odbiorcy. Szczególnie to jest widoczne w przypadku kampanii opartych na modelu CPM (koszt za tysiąc odsłon). Wszystko jednak wygląda na to, iż zmienia się na lepsze - pisze Dariusz Geiger, prezes Zieltraffic Polska. więcej

 
Czy zwykłymi narzędziami można wyczarować innowacje?

Internet i media cyfrowe to od lat wielki poligon doświadczalny - agencje z całego świata w tym właśnie medium ‘wyżywają się’ kreatywnie. Powstają nietypowe formy reklamy, pojawiają się nowe technologie i możliwości, które pozwalają na tworzenie rzeczy do tej pory nie istniejących - pisze Jacek Karolak z Starcom MediaVest Group. więcej

 
Stuhr, Pazura, Boberek i Mikulski w kampanii ,,Rak. To się leczy!" (wideo)

Fundacja Rosa rozpoczęła kampanię „Rak. To się leczy!” zachęcającą do badań profilaktycznych. Akcję, opartą na scenach filmowych z udziałem Jerzego Stuhra, Cezarego Pazury, Jarosława Boberka i Stanisława Mikulskiego, przygotowała CAE Agency. więcej

 
PKPP Lewiatan dziecięcymi przysłowiami promuje przedsiębiorców (wideo)

Ruszyła kampania „Przedsiębiorcy tworzą” promująca rolę przedsiębiorców w życiu Polaków. Akcję organizuje PKPP Lewiatan, a przygotowały i realizują firmy PZL i MEC oraz stowarzyszenie SAR. więcej

 
Google wprowadza do AdWords kampanie rozszerzone

W AdWords, systemie reklamowym Google, jest udostępniana opcja kampanii rozszerzonych, która umożliwia łatwiejsze zarządzanie - w ramach jednej kampanii - reklamami wyświetlanymi na różnych urządzeniach i w różnym czasie. więcej

 
Marek Dorobisz dyrektorem kreatywnym w Lemon Sky

Marek Dorobisz został dyrektorem departamentu kreacji w Lemon Sky. Wcześniej stanowisko to zajmował Bartosz Żukowski, który obecnie zarządza jednym z teamów kreatywnych. więcej

 
Anna Górka: z Goldbach Poland do Evolution Media Net

Anna Górka rozpoczęła pracę w Evolution Media Net na stanowisku szefa działu sprzedaży zagranicznej. Wcześniej odpowiadała za kampanię międzynarodowe w ARBOinteractive (obecnie Goldbach Poland). więcej

 
Cezary Jaszkowski dyrektorem ds. obsługi klientów w biurze reklamy Grupa o2

Cezary Jaszkowski objął w biurze reklamy Grupy o2 nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. obsługi klientów. Jednocześnie został zastępcą Filipa Hołowczyca, dyrektora działu agencyjnego i performance. więcej

 
Wolters Kluwer Polska: z IDMnetu do Online Advertising Network

Sieć reklamowa Online Advertising Network rozpoczęła obsługę serwisów Wolters Kluwer Polska na zasadach wyłączności agencyjnej i sieciowej. Poprzednio zajmował się tym IDMnet. więcej

 
Emilia Komorowska i Tymoteusz Kopczewski w Tribal DDB

Emilia Komorowska rozpoczęła pracę jako junior account executive, a Tymoteusz Kopczewski jako account executive w agencji interaktywnej Tribal DDB. więcej

 
Prasa  
 
Wszystkie gazety regionalne straciły czytelników w 2012 roku

W 2012 roku wszystkie dzienniki regionalne zanotowało spadek sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Polski”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”. więcej

 
Michał Olszewski: dziennikarze kiedyś uprzywilejowani, teraz Judmowie

Dziennikarz „Tygodnika Powszechnego” Michał Olszewski nie zgadza się z opinią Wojciecha Staszewskiego z „Gazety Wyborczej”, że zarobki dziennikarzy prasowych są obecnie zbyt niskie. „Dziennikarzowi nie pozostaje nic innego jak rola współczesnego doktora Judyma” - ocenia Olszewski. więcej

 
Paweł Esse rezygnuje z kierowania wydawnictwem C.H. Beck

Paweł Esse w połowie roku przestanie być dyrektorem zarządzającym polskiej filii wydawnictwa C.H. Beck i odjedzie z firmy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki mają przejąć dwie osoby. więcej

 
Słaby grudzień dzienników regionalnych

W grudniu 2012 roku wszystkie gazety regionalne zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Echo Dnia”. Liderem zestawienia pozostał „Dziennik Zachodni”. więcej

 
Ewa Kucińska szefem promocji działu książki Wydawnictwa Zwierciadło

Ewa Kucińska została nowym kierownikiem promocji działu książki w Wydawnictwie Zwierciadło. więcej

 
Internet  
 
Salon24.pl na czele serwisów prawicowych, wPolityce.pl i Niezalezna.pl mocno w górę

Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych o profilu prawicowym najpopularniejszy jest blogowy Salon24.pl. Natomiast w skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały wPolityce.pl, Niezalezna.pl i NowyEkran.pl. więcej

 
Nielimitowane przeglądanie stron WWW w Play

Sieć komórkowa Play, jako pierwsza w Polsce, wprowadziła taryfę z możliwością nielimitowanego przeglądania stron internetowych. więcej

 
Internauci zdecydowali: nowy pionek w Monopoly (wideo)

Hasbro, producent Monopoly, pozwoliło internautom zdecydować o tym, jaki pionek zniknie, a jaki pojawi się w nowej edycji słynnej gry planszowej. W kolejnym wydaniu Monopoly możemy więc spodziewać się kota kosztem żelazka. więcej

 
Eksperyment Chrome w krainie Oz

Disney, UNIT9 i Google wspólnie przygotowały kolejny, interaktywny Eksperyment Chrome, zatytułowany „Znajdź drogę do Oz”. więcej

 
Deezer dostępny na telewizorach

Serwis streamingowy Deezer rusza również w wersji dostępnej dla telewizorów Smart TV. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co czwarty Polak ma smartfon. Internet i aplikacje popularniejsze od kodów QR i płatności

25 proc. Polaków korzysta ze smartfonów, przy czym deklaruje to tylko 9 proc. Najczęściej przy pomocy takich telefonów robią zdjęcia, korzystają z internetu i słuchają muzyki - wynika z sondażu TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Karolina Drabkowska i Ewa Gabryszewska w agencji RPR Group
 
Krajowa Izba Rozliczeniowa z Clear Communication Group
 
On Board PR odpowiada za drugą edycję kampanii ,,Zielone Okno"
 
Dorota Piejko w agencji 5tka
 
Technologie  
 
Nielimitowane przeglądanie stron WWW w Play
 
Co czwarty Polak ma smartfon. Internet i aplikacje popularniejsze od kodów QR i płatności
 
25 miliardów piosenek pobranych z iTunes Store
 
Deezer dostępny na telewizorach
 
Gospodarka  
 
Sebastian Mikosz nowym prezesem PLL LOT
 
Dług u fiskusa tańszy, stopy procentowe w dół
 
Dla kogo ryczałt? Nie dla każdego samozatrudnionego
 
Lotnisko Modlin będzie nieczynne co najmniej przez 4 miesiące. 150 tys. zł straty dziennie
 
Korzystanie z usług assistance coraz popularniejsze
 
Co dalej z OFE? "Nie powinno się ich likwidować"
 
Stopy w dół, to jeszcze nie koniec obniżek
 
Kolejny rekord Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy
 
Uelastycznienie czasu pracy zmniejszy skalę zwolnień pracowników
 
97 proc. firm nie zamierza zaciągnąć kredytu w tym roku
 
,,Travel Senior" - coraz więcej seniorów wyjeżdża na wakacje
 
Ile Polska może stracić na zmianach dotyczących pozwoleń na emisję CO2
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Breakfast Can Wait" od Prince'a
 
Chris Brown: Jestem istotą ludzką, zasługuję na szacunek
 
"Fast & Furious 6" wracają do gry (wideo)
 
Jahcoustix gwiazdą festiwalu Reggaeland
 
Catherine Zeta-Jones psychiatrą w filmie "Panaceum"
 
FreeFormFestival w maju w Soho Factory
 
Monolith Films dystrybutorem filmów DreamWorks w Polsce
 
Blog  
 
No Arms, No Legs, No Warries - Nick Vujicic: lek na doła! - Janusz Kamieński
 
Znajomi - ks. Artur Stopka
 
Zjednoczony front hipokryzji. Wszystkie partie z wyjątkiem RP będą bronić Nowickiej jak niepodległości - Tomasz Plonkowski
 
Rzecz o języku polskim - Marta Cała-Sturzbecher
 
Monetyzacja, czyli Ziemkiewicz na Allegro. - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Krzysztof Grabowski: Jedynym problemem w dobie kryzysu są pieniądze

- W dzisiejszych czasach stacje telewizyjne nie mają najzwyczajniej w świecie pieniędzy i z wielką ostrożnością planują produkcję serialową - mówi w rozmowie z nami Krzysztof Grabowski, szef należącej do ATM Grupa firmy Baltmedia, produkującej m.in. serial „Ojciec Mateusz”. więcej

 
Bronisław Wildstein: media są jednostronne i stronnicze
 
Bogusław Chrabota: nie wierzę w pełną niezależność naczelnego
 
Kwestionariusz  
 
Paweł Suchocki: U pracowników cenię szacunek i uczciwość

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Paweł Suchocki, dyrektor zarządzający agencji Buzz Media. więcej

 
Marcin Stojak: konkurencja to wyzwanie i materiał do nauki
 
Michał Kobierzewski: konkurencja to... wymysł gospodarki rynkowej
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Redaktor Online - Portale Społecznościowe
 
Product Manager (produkty video)
 
referent prawny w Departamencie Prawnym
 
aspirant w Departamencie Strategii
 
specjalista w Departamencie Monitoringu
 
główny specjalista w Departamencie Monitoringu
 
Specjalista do sprzedaży powierzchni reklamowej
 
Senior Account Executive
 
Redaktor
 
Digital Project Coordinator
 
PREZENTER/KA TELEWIZYJNY/A
 
Senior Researcher
 
przedstawiciel handlowy ds reklamy
 
Prezenter / Dziennikarz
 
Doradca Klienta - Handlowiec
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl