Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 6 Marca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Sąd blokuje wydawanie tytułu ,,W Sieci", tygodnik zmienia nazwę na ,,Sieci"

Sąd - na wniosek spółki Grzegorza Hajdarowicza - zakazał Fratrii wydawania tygodnika „W Sieci”, na czas procesu wytoczonego przez Gremi Media. Fratria zdecydowała, że jej pismo od poniedziałku nosić będzie nazwę „Sieci” i sama zapowiada kroki prawne. więcej

 
,,Rzeczpospolita" o 36 proc. w dół, ,,GP Codziennie" jedynie zyskała

„Gazeta Polska Codziennie” to jedyny ogólnopolski dziennik, który w styczniu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najwięcej - prawie 36 proc. - „Rzeczpospolita”, którą przegonił „Dziennik Gazeta Prawna” - liderem „Fakt”. więcej

 
Facebook z rekordem i przed YouTube - Onet, WP i o2 w dół

W styczniu br. Facebook miał rekordowo dużo polskich użytkowników, wyprzedzając pod tym względem YouTube’a. Natomiast spadki zasięgu zanotowały witryny Onetu, WP oraz o2.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Orange poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Działu Orange Ekspert

Portal Internetowy poszukuje osoby na stanowisko
Telemarketer w Dziale Sprzedaży

Portal Internetowy poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Sekcji ds. Zakupów Programowych

Walk Creative poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager, Print Production Manager

Wydawnictwo Znak Emotikon poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Promocji

AmRest Holdings SE poszukuje osoby na stanowisko
Media Planning Manager CE

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer ds. sponsoringu i sprzedaży specjalnej

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2013 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (styczeń 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
Kanały informacyjne straciły widzów, TVP Info nadal liderem

W lutym br. wszystkie kanały informacyjne zanotowały spadki oglądalności. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów obroniła stacja TVP Info, z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało już jednak do TVN24. więcej

 
Naziemna telewizja cyfrowa: TVP1 liderem, Puls2 mocno w górę

Wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. najchętniej oglądana była TVP1. Z kolei widzowie z grupy komercyjnej zdecydowanie najchętniej wybierali Polsat. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Media Markt: będzie kontynuacja konkursu ,,Bierz co chcesz w 150 sekund!"

Media Markt planuje zorganizowanie akcji o podobnym formacie jak niedawno zakończony konkurs „Bierz co chcesz w 150 sekund!”. Na jego reklamy sieć cennikowo wydała ponad 4 mln zł, ale zyskała ponad tysiąc publikacji w mediach tradycyjnych i społecznościowych. więcej

Karnowscy, Ziemkiewicz i Gmyz z programami w TV Republika

- TV Republika to inicjatywa ponadśrodowiskowa, zrzeszająca ludzi, którzy konkurują w mediach pisanych, ale są w stanie na innym poziomie działać wspólnie - mówi nam Bronisław Wildstein, jej redaktor naczelny. więcej

Spadły udziały głównych stacji telewizyjnych, TVP1 liderem
Aktor Władysław Kowalski twarzą kampanii przeciwko homofobii ,,Rodzice, odważcie się mówić"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Kanały informacyjne straciły widzów, TVP Info nadal liderem

W lutym br. wszystkie kanały informacyjne zanotowały spadki oglądalności. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów obroniła stacja TVP Info, z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało już jednak do TVN24. więcej

 
Naziemna telewizja cyfrowa: TVP1 liderem, Puls2 mocno w górę

Wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej w lutym br. najchętniej oglądana była TVP1. Z kolei widzowie z grupy komercyjnej zdecydowanie najchętniej wybierali Polsat. więcej

 
Multimedia Polska: 40-proc. wzrost abonentów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa Multimedia Polska w ub.r. powiększyła swoja bazę abonentów niemal o 100 tys. klientów. Najbardziej, bo aż o 40 proc. wzrosła liczba klientów telewizji cyfrowej operatora. więcej

 
UPC sprzedaje część byłej sieci Aster firmie Netia

Netia odkupi od sieci kablowej UPC Polska część infrastruktury dawnej sieci kablowej Aster w Warszawie i Krakowie, docierającej w sumie do 446 tys. mieszkań. Umowę między obiema spółkami zatwierdzić musi jeszcze prezes UOKiK. więcej

 
Koniec telewizji analogowej w województwie śląskim, od 19 marca tylko telewizja cyfrowa

Na 19 marca zaplanowano wyłączenie analogowego sygnału telewizyjnego w nadajniku Wisła/Skrzyczne, który obsługuje południową część województwa śląskiego. więcej

 
Robert Wieczorek przeszedł z TVN do ATM Grupy i szykuje nowy show

Robert Wieczorek, producent seriali dotąd związany z TVN, przeszedł do ATM Grupy na stanowisko producenta kreatywnego. więcej

 
4fun Media: przychody o 34 proc. do góry, zysk netto o 4 proc.

Spółka 4fun Media w 2012 roku zanotowała 34-proc. wzrost przychodów i 4-proc. wzrost zysku netto. Firma zamierza wypracowany zysk przeznaczyć na dywidendę dla akcjonariuszy. więcej

 
Cyfrowy Polsat promuje ,,Plan Zero" (wideo)

Cyfrowy Polsat prowadzi kampanię reklamową, która wspiera nowy internetowy Plan Zero. Działania obejmują telewizję, radio i internet. więcej

 
KSW 22 w Polsacie i w Polsacie Sport

Polsat i Polsat Sport w sobotę 16 marca br. będą transmitować 22 galę KSW z walkami Pawła Nastuli, mistrza olimpijskiego w judo z Atlanty oraz mistrza kategorii półciężkiej Jana Błachowicza. więcej

 
Multimedia Polska: wzrost przychodów, spadek zysku netto

W 2012 roku sieć kablowa Multimedia Polska zanotowała wzrost przychodów o 10 proc., ale jej zysk netto zmalał aż o 52 proc. Połowę przychodów firmy generuje cały czas usługa telewizyjna. więcej

 
 
Radio  
 
Fałszywe pisma od KRRiT trafiają do abonentów. Rada idzie do prokuratury

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zamierza zgłosić do prokuratory sprawę fałszywego pisma, które otrzymują niektórzy abonenci radia i telewizji. List z logo KRRiT i podpisem jej przewodniczącego dotyczy rzekomych nowych zasad opłacania abonamentu. więcej

 
Dyrektorzy i prezesi najchętniej słuchają RMF FM

W okresie od listopada 2012 do stycznia 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród dyrektorów i prezesów zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Robert Kwiatkowski: media publiczne straciły przewagę nad nadawcami komercyjnymi

Media publiczne straciły przewagę nad prywatnymi pod względem jakości treści - uważa były prezes TVP Robert Kwiatkowski. Konkurencja i brak dobrych programów powodują fatalną kondycję finansową państwowego nadawcy. Wiadomo, że tylko w okresie od stycznia do listopada 2012 r. TVP straciła 150 mln zł netto. Oficjalne wyniki za cały 2012 r. TVP ma podać pod koniec marca. więcej

 
Reklama  
 
Fundacja Pegasus z Krystyną Czubówną apeluje o pomoc zabijanym koniom (wideo)

W internecie rozpoczęła się kampania Fundacji Pegasus zajmującej się pomocą koniom przeznaczonym na rzeź. Spot na potrzeby akcji, którego narratorką jest Krystyna Czubówna, przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej. więcej

 
,,Schowaj zimę na wiosnę" - niechciany bałwan w kampanii IKEA (wideo)

Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa IKEA wspierająca promocję „Dom, w którym wszystko się układa”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Film Republic, K2 i MEC. więcej

 
Starlink obronił budżet mediowy Grupy PZU

Starlink nadal będzie zajmował się obsługą mediową Grupy PZU. Zlecenie utrzymał w wyniku wygranego przetargu. więcej

 
Muzyczna ,,Zupa Romana" w reklamie Amino (wideo)

Od początku marca trwa telewizyjna kampania reklamowa zup marki Amino (Unilever Polska). Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Elżbieta Pełka Creatives. więcej

 
,,Szczęśliwi czasu nie liczą" - Orange reklamuje Smart Plany (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nielimitowane usługi w taryfach Smart Plan w Orange. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett, Banana i MEC. więcej

 
,,Your Life. Your Jeans" w wiosenno-letniej kampanii Big Star (wideo)

W prasie, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji odzieży Big Star. Zdjęcia na potrzeby akcji wykonał Marcin Tyszka, a produkcją sesji zajęła się agencja Warsaw Creatives. więcej

 
Online Advertising Network tworzy agencję social mediową Gravity Ad

Firma Online Advertising Network, zarządzająca internetową siecią reklamową, uruchomiła agencję social mediową Gravity Ad. Kieruje nią Marcin Czajka, wcześniej związany m.in. z GoldenLine. więcej

 
Cyfrowy Polsat promuje ,,Plan Zero" (wideo)

Cyfrowy Polsat prowadzi kampanię reklamową, która wspiera nowy internetowy Plan Zero. Działania obejmują telewizję, radio i internet. więcej

 
,,Profesjonalizm w każdym detalu" reklamuje Pramerica Życie

Z początkiem marca ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Pramerica Życie. Akcja jest prowadzona na outdoorze pod hasłem „Profesjonalizm w każdym detalu”. więcej

 
,,Odkryj jakość" w promocji BoboVity

Pod hasłem „Odkryj jakość BoboVita” rozpoczęła się promocja zupek, obiadków i deserków BoboVity (Nutricia Polska). Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ars Thanea, Heureka, Mediacom Warszawa i ACR. więcej

 
,,Wielkamocna loteria" promuje Makro Cash & Carry

Rozpoczęła się „Wielkamocna loteria” promująca hurtownie Makro Cash & Carry (należą do Metro Group). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Linea Recta. więcej

 
Dariusz Werelich szefem działu sprzedaży w Adrino

Sieć reklamy mobilnej Adrino powiększyła swój zespół o dwie nowe osoby. Szefem działu sprzedaży został Dariusz Werelich, Katarzyna Kałuzińska objęła stanowisko media trading managera. więcej

 
Poczta Polska wybrała Glaubicz Garwolińska Consultan do obsługi w social media

Agencja Glaubicz Garwolińska Consultants zajmie się obsługą Poczty Polskiej w mediach społecznościowych. więcej

 
Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych

W jakim tak naprawdę celu tworzy się programy lojalnościowe i wydaje się na ich podstawie tzw. "karty stałego klienta”? Otóż głównym celem takiego programu jest przywiązanie klienta do jednego lub kilku przedsiębiorców sprzedających produkty lub świadczących usługi. Jednak niewielu z nas zadaje zdaje sobie sprawę, że często równie ważne dla organizatora są nasze dane osobowe. więcej

 
Krzysztof Goliński w Lemon Sky

Krzysztof Goliński dołączył do zespołu agencji Lemon Sky. Będzie się zajmował badaniem i wdrażaniem projektów z pogranicza świata digital, sztuki i offline’u. więcej

 
Opcom wypromuje markę Nic Nac`s

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na roczną obsługę marki Nic Nac`s. Przetarg dotyczył opracowania komunikacji mediowej marki na rok 2013. więcej

 
Atmedia zaczynają sprzedaż na kwiecień

Broker Atmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień w reprezentowanych przez siebie tematycznych kanałach telewizyjnych. Średni koszt dotarcia jest na podobnym poziomie jak przed rokiem. więcej

 
Get More Social dla piwa Tatra

Marka piwa Tatra (Grupa Żywiec) powierzyła całość komunikacji w social media agencji Get More Social. Agencja przygotuje także nową odsłonę strony www dla tej marki. więcej

 
Prasa  
 
Sąd blokuje wydawanie tytułu ,,W Sieci", tygodnik zmienia nazwę na ,,Sieci"

Sąd - na wniosek spółki Grzegorza Hajdarowicza - zakazał Fratrii wydawania tygodnika „W Sieci”, na czas procesu wytoczonego przez Gremi Media. Fratria zdecydowała, że jej pismo od poniedziałku nosić będzie nazwę „Sieci” i sama zapowiada kroki prawne. więcej

 
,,Rzeczpospolita" o 36 proc. w dół, ,,GP Codziennie" jedynie zyskała

„Gazeta Polska Codziennie” to jedyny ogólnopolski dziennik, który w styczniu br. zanotował wzrost średniej sprzedaży ogółem. Pozostałe tytuły straciły, a najwięcej - prawie 36 proc. - „Rzeczpospolita”, którą przegonił „Dziennik Gazeta Prawna” - liderem „Fakt”. więcej

 
Najbogatsi ludzie świata: Carlos Slim liderem, czterech Polaków wśród miliarderów

Magazyn Forbes opublikował kolejną edycję swojej listy miliarderów. Najbogatszym człowiekiem na świecie ciągle jest Meksykanin Carlos Slim. więcej

 
Internet  
 
Facebook z rekordem i przed YouTube - Onet, WP i o2 w dół

W styczniu br. Facebook miał rekordowo dużo polskich użytkowników, wyprzedzając pod tym względem YouTube’a. Natomiast spadki zasięgu zanotowały witryny Onetu, WP oraz o2.pl. więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w styczniu 2013 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (styczeń 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
Zwiedzanie muzeów na Google+

Google rusza z kolejną kulturalną inicjatywą - Art Talks. Za pośrednictwem serwisu społecznościowego Google+ będzie można wziąć udział w wirtualnym zwiedzaniu największych muzeów i galerii świata. więcej

 
650 tysięcy Polaków regularnie zarabia w internecie

Za pośrednictwem internetu stale zarabia prawie 650 tys. dorosłych Polaków (2 proc.) - wynika z badań CBOS. Najpopularniejszą formą zarabiania w sieci jest sprzedaż i wypełnianie ankiet online. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
650 tysięcy Polaków regularnie zarabia w internecie

Za pośrednictwem internetu stale zarabia prawie 650 tys. dorosłych Polaków (2 proc.) - wynika z badań CBOS. Najpopularniejszą formą zarabiania w sieci jest sprzedaż i wypełnianie ankiet online. więcej

 
Public Relations  
 
Michał Olszewski rzecznikiem Client Earth Polska
 
Facebook postawił w Polsce na Hill+Knowlton Strategies
 
Hay Group wybrała Good One PR
 
Triple PR wypromuje BrandMaker
 
Technologie  
 
Dwa nowe iPhone'y już w czerwcu
 
Opera w wersji na Androida, beta do pobrania (wideo)
 
Microsoft miniaturyzuje Kinecta
 
Rusza inicjatywa 100% Indie Samsunga (wideo)
 
Nowe dyski hybrydowe SSHD od Seagate'a
 
ViviTouch - wrażenia dotykowe dla użytkowników urządzeń mobilnych od Bayer MaterialScience (wideo)
 
Apple nie jest już najcenniejszą firmą świata
 
Gospodarka  
 
4fun Media: przychody o 34 proc. do góry, zysk netto o 4 proc.
 
Najbogatsi ludzie świata: Carlos Slim liderem, czterech Polaków wśród miliarderów
 
Apple nie jest już najcenniejszą firmą świata
 
Jak można uzyskać szybciej zwrot nadpłaty z PIT
 
Firmy motoryzacyjne otrzymały 987 mln zł pomocy publicznej
 
Coraz niższe oprocentowanie lokat bankowych
 
Eksport ciągnie polską gospodarkę
 
Biedronka: 240 nowych sklepów i 5 tysięcy nowych pracowników w tym roku
 
Coraz więcej kredytów mieszkaniowych o stałej stopie procentowej
 
Złoto traci na wartości. Pożegnanie hossy
 
Programy lojalnościowe a ochrona danych osobowych
 
Stypendium nie zawsze jest opodatkowane
 
Kultura/Rozrywka  
 
Fatboy Slim gwiazdą Orange Warsaw Festival 2013
 
Ślub Jennifer Aniston i Justina Theroux
 
Harrison Ford zagra w "Anchorman: The Legend Continues"
 
Misfits gwiazdą festiwalu w Jarocinie
 
Matthew Fox: film "World War Z" jest nowatorski
 
W filmie "Tomb Raider" młodość Lary Croft
 
Charlie Sheen pomaga Lindsay Lohan
 
Jesse L. Martin w filmie "Sexual Healing"
 
Blog  
 
Niemiecki gust z tureckim zacięciem - Monika Klama
 
Jeśli kochasz to, co robisz, nie waż się tego sprzedawać... samodzielnie - Paweł Tkaczyk
 
Sir Martin Sorell mówiąc "INWESTUJ W MARKETING" robi nas w trąbę! - Janusz Kamieński
 
Dla kogo reklama w telewizji? - Daniel Nowak
 
A może by pogadać? - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Jürg Marquard: W Polsce nie ma magazynów luksusowych

- Polskie wydawnictwa nie będą wiecznie walczyć o utrzymanie swojego udziału w rynku, z tego powodu należy się spodziewać w przyszłości konsolidacji - mówi nam Jürg Marquard, właściciel Marquard Media, które właśnie wydała u nas „Harper’s Bazaar”. więcej

 
Adam Kiciński: ,,Wiedźmin" otworzył nam drogę na cały świat
 
Kuśnierska: E-commerce czeka świetlana przyszłość
 
Kwestionariusz  
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Joanna Andrzejewska, dyrektor zarządzająca agencji TBWA PR. więcej

 
Marcin Jędrasiewicz: jestem wyrozumiałym szefem
 
Małgorzata Majewska: moja kariera jakoś (nieźle) się kręci
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Redaktor Działu Orange Ekspert
 
Telemarketer w Dziale Sprzedaży
 
Account Executive
 
Kierownik Sekcji ds. Zakupów Programowych
 
Traffic Manager, Print Production Manager
 
Specjalista ds. Promocji
 
Media Planning Manager CE
 
Menedżer ds. sponsoringu i sprzedaży specjalnej
 
Menager ds. pozyskiwania klientów
 
Sprzedawca / Opiekun Klienta
 
DJ/Prezenter
 
Account Executive
 
starszy inspektor w Departamencie Regulacji
 
aspirant w Departamencie Regulacji
 
Traffic
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl