Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 22 Marca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Julien Verley: Przede wszystkim chcemy utrzymać dotychczasowych abonentów

- Polski rynek telewizyjny to jeden z najbardziej zaawansowanych rynków w skali Europy. W segmencie cyfrowych platform telewizyjnych ma jeszcze bardzo duży potencjał - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julien Verley, prezes zarządu i dyrektor generalny nc+. więcej

 
,,Uważam Rze" o 77 proc. w dół. ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy" łeb w łeb

W styczniu 2013 roku wśród tygodników opinii największy spadek sprzedaży, wynoszący aż 77,32 proc. zanotowało „Uważam Rze”. Tuż za podium znalazły się dwa nowe tytuły: „W Sieci” oraz „Do Rzeczy”, a różnica między nimi wyniosła zaledwie 73 egz. więcej

 
Polskapresse z MR: możliwe cięcia i fuzje tytułów

Eksperci rynku mediowego oceniają, że Polskapresse po przejęciu Mediów Regionalnych zyskają silniejszą pozycję reklamową i być może zrezygnują z niektórych tytułów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Rafał Oracz, Małgorzata Węgierek, Jerzy Karwelis, Monika Rychlica i Jacek Czynajtis. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Program "Na językach" poszukuje osoby na stanowisko
Reporter tv

o2 poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Akademia Animacji 3D DIRMAGINE poszukuje osoby na stanowisko
Szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych

Adbirds poszukuje osoby na stanowisko
Art director

Firma z branży mediowej poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Kolibro - Intranet Experts poszukuje osoby na stanowisko
Project & Produkt Manager

Polymus poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu Eventów

Business Consulting poszukuje osoby na stanowisko
Doradca Klienta - Account Manager

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager/ Media Planner/ Media Buyer

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Platforma nc+ bez rewolucji. Internauci krytykują ceny

Platforma nc+, która wystartowała 21 marca br., łączy oferty Cyfry+ i n, ale nie oferuje żadnych rewolucyjnych nowości, a internauci już narzekają na wysokie ceny pakietów. Operator chce utrzymać jednak dotychczasową bazę klientów. więcej

 
Grupa Allegro wygasza Citeam.pl: koniec ofert lokalnych i turystycznych

Należący do Grupy Allegro serwis zakupów grupowych Citeam.pl rezygnuje z zamieszczania ofert turystycznych i lokalnych. W związku z tym zwolniono sporą część pracowników, głównie z działu handlowego. więcej

 
Mecom: 17 mln zł za Media Regionalne na obniżenie zadłużenia

- Skala działalności Mediów Regionalnych stała się dla nas zbyt mała w porównaniu do wyzwań stojących przed rynkiem prasowym w Polsce - tak sprzedaż spółki uzasadnił prezes Mecomu Stephen Davidson. Za udziały firmy fundusz otrzyma od Polskapresse i Grupy RMF 17 mln zł. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Żywiec się odmładza - zmienione logo, opakowania i reklamy

Piwo Żywiec ma zmienioną identyfikację wizualną, która ma skuteczniej trafiać do młodszych konsumentów. W konsekwencji zmodyfikowane zostały puszki, butelki i materiały reklamowe Żywca. więcej

Maciej Sojka: Szymon Majewski z sukcesem na YouTube

- Miarą sukcesu Szymona Majewskiego na YouTube nie jest liczba wyświetleń klipów, ale przyrost subskrybentów jego kanału - przekonuje Maciej Sojka, kierujący w portalu pozyskiwaniem treści. Mówi nam też o współpracy z vlogerami oraz nadawcami telewizyjnymi i firmami producenckimi. więcej

Marcin Prokop: ,,Przekrój" celuje w wielkomiejskich intelektualistów
Google i cała reszta - 150 najpopularniejszych stron w polskim internecie
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Julien Verley: Przede wszystkim chcemy utrzymać dotychczasowych abonentów

- Polski rynek telewizyjny to jeden z najbardziej zaawansowanych rynków w skali Europy. W segmencie cyfrowych platform telewizyjnych ma jeszcze bardzo duży potencjał - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julien Verley, prezes zarządu i dyrektor generalny nc+. więcej

 
Platforma nc+ bez rewolucji. Internauci krytykują ceny

Platforma nc+, która wystartowała 21 marca br., łączy oferty Cyfry+ i n, ale nie oferuje żadnych rewolucyjnych nowości, a internauci już narzekają na wysokie ceny pakietów. Operator chce utrzymać jednak dotychczasową bazę klientów. więcej

 
,,Top model" liderem rynku, a widownia rośnie

Trzecia edycja „Top model” ma o 400 tys. widzów mniej niż nadawana jesienią 2011 roku druga seria. Widownia formatu rośnie jednak z odcinka na odcinek, a produkcja zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Likwidacja programu Polsat News to ,,eliminowanie tematyki międzynarodowej z debaty"

Kilkunastu dziennikarzy i naukowców podpisało się pod listem otwartym, w którym określili oni zdjęcie z anteny kanału Polsat News magazynu „To był dzień na świecie” jako ”eliminowanie tematyki międzynarodowej z polskiej debaty publicznej”. więcej

 
Canal+ rozdzielony na pakiety. Więcej sportu w nSport HD. Co w kablówkach?

W ofercie nc+ znajdzie się nowa paczka kanałów Canal+, która podzielona zostanie między trzy pakiety. Dodatkowo wzmocniona zostanie oferta sportowa kanału nSport HD, który będzie oferowany w niższym pakiecie niż Canal+. więcej

 
nc+: półtora roku na migrację, nowa oferta pre-paid i internet z Orange

Wszyscy abonenci Cyfry+ i n będą mieli czas aż do wygaśnięcia swoich dotychczasowych umów na migrację do nowej oferty nc+. W kwietniu br. nowa platforma zaoferuje też nową ofertę pre-paid, a także pakiety z dostępem do internetu. więcej

 
nc+ bez kanałów Universala, CBS, Cartoon Network i Sportklubu

W nowej platformie nc+ nie będzie niektórych stacji dostępnych dotąd w n i Cyfrze+. Do nowej oferty nie dostały się kanały Universal Networks, stacje pod marką CBS, a także Sportklub, Travel Channel, Cartoon Network, TCM czy Wojna i pokój. więcej

 
nc+: nowy dekoder, dwa rodzaje usługi multiroom, aplikacja mobilna

- Rozwiązania technologiczne, które oferować będzie platforma nc+ zaczerpnięte będą z platformy n - przyznaje Artur Przybysz, wiceprezes nc+ ds. sprzedaży i logistyki. W ofercie będzie m.in. nowy dekoder, dwa rodzaje usługi multiroom oraz aplikacja nc+ GO. więcej

 
Platforma nC+ z pakietami od 39 zł do 199 zł. Jakie kanały?

Od 39 zł do 199 zł będą kosztowały pakiety nowej platformy cyfrowej nC+. - Dwa główne elementy naszej oferty to bogactwo i elastyczność - zapowiada Artur Przybysz, wiceprezes nC+ ds. sprzedaży i logistyki. więcej

 
Powstanie czternasta seria serialu "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas"

Serial "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas" doczeka się czternastej odsłony. więcej

 
16. sezon serial ,,Kobra - oddział specjalny" w TVN7

25 marca 2013 roku kanał TVN7 rozpocznie emisję szesnastego sezonu niemieckiego serialu „Kobra - oddział specjalny”. więcej

 
 
Radio  
 
8 proc. mniej na reklamę radiową. RMF FM i Polskie Radio ostro w dół (TOP10)

W lutym br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 8,3 proc. mniej niż przed rokiem. Najbardziej spadły przychody RMF, Jedynki i Trójki, za to duże wzrosty zanotowały Eska Rock i Eska Poznań. więcej

 
Eska w dół, Złote Przeboje nowym liderem w Poznaniu

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres grudzień 2012 - luty 2013 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu. więcej

 
Reklama  
 
Kamil Bednarek i Czesław Mozil w reklamach Play na Kartę (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Play na Kartę, której twarzami są Kamil Bednarek i Czesław Mozil. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Yakumama, K2 i Mediacom Warszawa. więcej

 
8 proc. mniej na reklamę radiową. RMF FM i Polskie Radio ostro w dół (TOP10)

W lutym br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 8,3 proc. mniej niż przed rokiem. Najbardziej spadły przychody RMF, Jedynki i Trójki, za to duże wzrosty zanotowały Eska Rock i Eska Poznań. więcej

 
Nowe narzędzia Facebooka dla reklamodawców: Lookalike Audiences

Facebook uruchomił Lookalike Audiences - nową funkcję dla specjalistów od marketingu, pozwalającą zwiększyć zasięg reklam. więcej

 
,,Nowa definicja rozrywki". nc+ promuje swoją ofertę. Brand Nature Access autorem logo (wideo)

Platforma nc+ wystartowała z kampanią reklamową wprowadzającą jej ofertę na rynek. Realizowana jest ona pod hasłem „Nowa definicja rozrywki”. Logo nc+ i całą identyfikację wizualną przygotowała agencja Brand Nature Access. więcej

 
Beyoncé będzie reklamować letnią kolekcję H&M

Amerykańska piosenkarka Beyoncé będzie gwiazdą globalnej kampanii reklamującej letnią kolekcję H&M. Na potrzeby akcji zrealizowano już sesję zdjęciową na Bahamach. więcej

 
Reorganizacja agencji Sales Link. Joanna Olkiewicz na czele field marketingu

Agencja Sales Link zreorganizowała swoją strukturę. Jak podano w komunikacie “zmiany są wynikiem dynamicznego rozwoju agencji oraz odpowiedzią na potrzeby zmieniającego się rynku”. więcej

 
KFC reklamuje nowe smaki twistera (wideo)

KFC rozpoczęło kampanię reklamową nowych smaków tortilli Twister. Kampanię przygotowały firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller. więcej

 
Główne aspekty marketingu sensorycznego

Marketing sensoryczny nabiera coraz to większego znaczenia. Umiejętnie dobrane bodźce dźwiękowe, zapachowe oraz wizualne wpływają na decyzje zakupowe klientów, poprawiają percepcję i procesy pamięciowe.  W konsekwencji konsumenci łatwiej zapamiętują daną markę i częściej do niej wracają - pisze Aleksandra Potrykus, country manager w Mood Poland.   więcej

 
Velvet: Detal ma znaczenie

Do 14 kwietnia potrwa ogólnopolska akcja „Detal ma znaczenie”, organizowana przez Kimberly-Clark, właściciela marki Velvet. Promocja jest związana z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych linii dekoracyjnego papieru toaletowego Velvet: Atmosfera Natury oraz Styl i Kolor. Działania promocyjne skierowane do konsumentów obejmują konkurs fotograficzny. więcej

 
Nowe soki Fortuna w opakowaniach od Czteryczwarte

Na rynku pojawiła się limitowana edycja nowych soków marki Fortuna (Agros-Nova). Za projekt ich opakowań odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Deisgn. więcej

 
Prasa  
 
,,Uważam Rze" o 77 proc. w dół. ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy" łeb w łeb

W styczniu 2013 roku wśród tygodników opinii największy spadek sprzedaży, wynoszący aż 77,32 proc. zanotowało „Uważam Rze”. Tuż za podium znalazły się dwa nowe tytuły: „W Sieci” oraz „Do Rzeczy”, a różnica między nimi wyniosła zaledwie 73 egz. więcej

 
Polskapresse z MR: możliwe cięcia i fuzje tytułów

Eksperci rynku mediowego oceniają, że Polskapresse po przejęciu Mediów Regionalnych zyskają silniejszą pozycję reklamową i być może zrezygnują z niektórych tytułów. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Rafał Oracz, Małgorzata Węgierek, Jerzy Karwelis, Monika Rychlica i Jacek Czynajtis. więcej

 
Mecom: 17 mln zł za Media Regionalne na obniżenie zadłużenia

- Skala działalności Mediów Regionalnych stała się dla nas zbyt mała w porównaniu do wyzwań stojących przed rynkiem prasowym w Polsce - tak sprzedaż spółki uzasadnił prezes Mecomu Stephen Davidson. Za udziały firmy fundusz otrzyma od Polskapresse i Grupy RMF 17 mln zł. więcej

 
Tomasz Lis nominowany do Hieny Roku za okładkę ,,Newsweeka" z księdzem i dzieckiem

Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska), został nominowany do nagrody Hieny Roku 2013 przez zarząd główny Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. więcej

 
Marzena Rogalska będzie pisać dla ,,Wprost"

Marzena Rogalska rozpoczęła współpracę z tygodnikiem „Wprost” (AWR „Wprost”). Będzie pisać teksty oraz przeprowadzać dla pisma wywiady. Pierwszy materiał dziennikarki ma się pojawić już w najbliższym wydaniu „Wprost”, które ukaże się w poniedziałek. więcej

 
Polskapresse kupuje Media Regionalne

Polskapresse przejmuje od Mecom Group piony prasowy, internetowy i poligraficzny Mediów Regionalnych. Zgodę na transakcję musi jeszcze wyrazić UOKiK. więcej

 
Internet  
 
Grupa Allegro wygasza Citeam.pl: koniec ofert lokalnych i turystycznych

Należący do Grupy Allegro serwis zakupów grupowych Citeam.pl rezygnuje z zamieszczania ofert turystycznych i lokalnych. W związku z tym zwolniono sporą część pracowników, głównie z działu handlowego. więcej

 
Darmowe Wi-Fi w warszawskich autobusach

Do końca roku po Warszawie będzie jeździło aż 150 autobusów zapewniających pasażerom darmowy dostęp do internetu. więcej

 
Nowe narzędzia Facebooka dla reklamodawców: Lookalike Audiences

Facebook uruchomił Lookalike Audiences - nową funkcję dla specjalistów od marketingu, pozwalającą zwiększyć zasięg reklam. więcej

 
Serwisy zaczynają informować internautów o plikach cookies (wideo)

Od kilku dni na części największych portali wyświetlane są komunikaty o sposobie wykorzystywaniu przez nie plików cookies. To efekt wchodzącej w życie nowelizacji Prawa telekomunikacyjnego. więcej

 
YouTube z miliardem użytkowników

YouTube to kolejny, po Facebooku, serwis internetowy któremu udało się osiągnąć poziom miliarda unikalnych użytkowników miesięcznie. więcej

 
Google Keep: nowy wirtualny notatnik (wideo)

Google uruchomiło narzędzie Keep - prosty, internetowy notatnik zintegrowany z Dyskiem Google. więcej

 
VoD.pl z płatną ofertą Premium

W należącym do Grupy Onet serwisie VoD.pl wydzielono sekcję Premium z płatnymi filmami i serialami. Obecnie jest w niej dostępnych ok. 150 produkcji. więcej

 
Siedem lat Twittera (wideo)

W tym tygodniu Twitter, największy serwis mikroblogowy świata, obchodzi siódme urodziny. więcej

 
Europejski Klub Liderów wspiera internetowych przedsiębiorców

Wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej i europejska komisarz ds. agendy cyfrowej, Neelie Kroes, powołała do życia Klub Liderów, mający wspierać rozwój start-upów w Unii Europejskiej. więcej

 
Piano Media wprowadziło opłaty za materiały audio i wideo

W systemie płatnych treści internetowych obok artykułów i treści audio pojawi się wideo. Za kilka tygodni oferta Piano Media będzie zawierała filmy dokumentalne. Po sukcesie na trzech rynkach – polskim, słowackim i słoweńskim, firma zamierza wejść na dwa kolejne, z czego jeden spoza Europy. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co trzeci Polak je tylko w domu, bo nie ma pieniędzy na restauracje

Co trzeci Polak nie jada poza domem. Potrawy, które najchętniej wybieramy w lokalu, to pizza, makarony i tradycyjne dania kuchni polskiej. Jednocześnie dla polskich konsumentów najważniejszy jest społeczny i utylitarny wymiar stołowania się na mieście - wynika z badania Homo Homini. więcej

 
Public Relations  
 
More PR wypromuje Kostkę Arkady
 
Technologie  
 
Kamil Bednarek i Czesław Mozil w reklamach Play na Kartę (wideo)
 
nc+: półtora roku na migrację, nowa oferta pre-paid i internet z Orange
 
Toshiba L9 - nowa seria telewizorów Ultra HD od Toshiby
 
T-Mobile i Heyah rozdają wiosenne bonusy za doładowania
 
EOS 700D i EOS 100D - nowe lustrzanki od Canona
 
Polkomtel podpisał umowę z Vodafone. Zygmunt Solorz-Żak: to kolejny ważny krok
 
TPSA: nie pracujemy nad koncepcją wydzielenia części stacjonarnej
 
Głosowo - tekstowy komunikator Libon sieci Orange dla iOS i Androida
 
Gospodarka  
 
Banki: przeciętny klient weźmie kredyt gotówkowy na 14,7 tys. zł
 
Przedsiębiorca może płacić podatki kartą, gotówką i przelewem
 
Ernst & Young: kondycja polskich banków jest bardzo dobra
 
Właściciel Biedronki stawia na Kolumbię. Szansa dla polskich firm
 
Marek Woszczyk: cena gazu będzie coraz niższa
 
Provident rośnie na polskim rynku. "Afera Amber Gold nie odebrała nam klientów"
 
Duże na podwyżki dla nauczycieli akademickich
 
Akcja "Sprzątnij grata" w Media Markt
 
Warta zebrała 6,2 mld zł składek brutto w 2012 r.
 
Straty z działalności gospodarczej nie można rozliczyć z dochodem z pracy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Beyoncé będzie reklamować letnią kolekcję H&M
 
Gienek Loska Band: Płytę ,,Dom" zapowiada singiel ,,Zostań z nami"
 
The Knife gwiazdą Burn Selector Festival 2013
 
Nadchodzi "W ciemność. Star Trek" (wideo)
 
Jennifer Lopez zamierza w tym roku nagrać 10. płytę
 
Powstanie czternasta seria serialu "CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas"
 
Bednarek: Cisza (wideo)
 
Coma, Matias Aguayo, Sid Le Rock, Venetian Snares na Tauron Nowa Muzyka
 
Koniec Girls Aloud
 
Christina Applegate zagra w filmie "Vacation"
 
"Trouble Will Find Me" - nowa płyta The National
 
Blog  
 
Twitter i nie tylko - ks. Artur Stopka
 
"Wymasuję panu gratis.." - Andrzej Bober
 
Uwaga - DRUGIE 5 (z 10) zasad tworzenia WARTOŚCI korporacyjnych - Janusz Kamieński
 
Lotnicza szkoła przetrwania, czyli walka o konsumenta w przestworzach - Karolina Lupa
 
Nawiązka dla Putina - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Julien Verley: Przede wszystkim chcemy utrzymać dotychczasowych abonentów

- Polski rynek telewizyjny to jeden z najbardziej zaawansowanych rynków w skali Europy. W segmencie cyfrowych platform telewizyjnych ma jeszcze bardzo duży potencjał - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julien Verley, prezes zarządu i dyrektor generalny nc+. więcej

 
Rinke Rooyens: W Polsce nie ma prawdziwego kryzysu
 
Maciej Sojka: Szymon Majewski z sukcesem na YouTube
 
Kwestionariusz  
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing. więcej

 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Reporter tv
 
Account Executive
 
Szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych
 
Art director
 
Specjalista ds. Sprzedaży
 
Project & Produkt Manager
 
Dyrektor Działu Eventów
 
grafik komputerowy
 
Specjalista ds. PR
 
Sales Manager
 
Redaktorka
 
Doradca Klienta - Account Manager
 
Specjalista ds. PR
 
Marketing Manager/ Media Planner/ Media Buyer
 
Director/ Senior Account Manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl