Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 26 Marca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
nc+ nie reaguje na internetowy lincz. ,,Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji opadnie"

Oferta nc+ spotkała się w internecie z masową krytyką. Użytkownicy oprócz mnóstwa krytycznych komentarzy tworzą prześmiewcze memy. - Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji nieco opadnie - wyjaśnia nam strategię nc+ w social media Norbert Kilen. więcej

 
Energa, Tauron i PGE dużo więcej na reklamę, Enea i RWE ostro w dół (raport)

W ub.r. dostawcy energii wydali na reklamę 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Wśród największych firm duże wzrosty budżetów reklamowych zanotowały Energa, Tauron i PGE, a spore spadki - PGE i RWE. więcej

 
Stacje radiowe w internecie: na czele Eska.pl, RMFon.pl przyciąga najdłużej

Wśród stron internetowych stacji radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują Eska.pl i PolskieRadio.pl. Natomiast najwięcej czasu internauci korzystają z serwisów RMFon.pl, EskaGO.pl i Open.fm. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

RMF Classic poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / reporter

Sigma International poszukuje osoby na stanowisko
sekretarz redakcji / biznes development manager

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje osoby na stanowisko
aspirant w Departamencie Strategii

Biuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje osoby na stanowisko
aspirant w Departamencie Regulacji

F-Secure poszukuje osoby na stanowisko
Marketingowiec

Adbirds poszukuje osoby na stanowisko
Art director

Polymus poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Działu Eventów

Legia Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
grafik komputerowy

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Platforma nc+ ma już 15 tys. klientów i walczy o kolejnych

- Dotąd do platformy nc+ przeszło 15 tys. klientów n i Cyfry+ - poinformował Julien Verley, prezes nc+. Operator przygotował ponad 600 wariantów promocyjnych dla dotychczasowych klientów obu platform, których jest około 2,5 mln. więcej

 
Biegi narciarskie wygrały z konkurencją. Justyna Kowalczyk zyskała 130 tys. widzów

Średnio 2,32 mln widzów oglądało w minionym sezonie relacje z Pucharu Świata w biegach narciarskich z udziałem Justyny Kowalczyk. Relacje w porównaniu z poprzednim sezonem zyskały 130 tys. oglądających a wpływy z reklam wyniosły 14,6 mln zł. więcej

 
,,Komisarz Alex" stracił 660 tys. widzów

Pierwsze cztery odcinki trzeciej serii „Komisarza Alexa” oglądało średnio 3,46 mln widzów, czyli o 660 tys. osób mniej niż pierwsze odcinki premierowego sezonu rok wcześniej. Kryminalna produkcja zapewnia Jedynce drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Eksperci o nc+: Za drogo i mało elastycznie

- Platforma nc+ zaoferowała zbyt drogie pakiety i będzie mieć poważne problemy z przyciągnięciem nowych klientów - mówią w rozmowie z nami eksperci rynku. Dla Wirtualnemedia.pl komentują m.in. Jan Dworak, Dominik Libicki i Andrzej Rogowski. więcej

Julien Verley: Przede wszystkim chcemy utrzymać dotychczasowych abonentów

- Polski rynek telewizyjny to jeden z najbardziej zaawansowanych rynków w skali Europy. W segmencie cyfrowych platform telewizyjnych ma jeszcze bardzo duży potencjał - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julien Verley, prezes zarządu i dyrektor generalny nc+. więcej

,,Uważam Rze" o 77 proc. w dół. ,,W Sieci" i ,,Do Rzeczy" łeb w łeb
Polskapresse przejmuje Media Regionalne: możliwe cięcia i fuzje tytułów
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
nc+ nie reaguje na internetowy lincz. ,,Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji opadnie"

Oferta nc+ spotkała się w internecie z masową krytyką. Użytkownicy oprócz mnóstwa krytycznych komentarzy tworzą prześmiewcze memy. - Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji nieco opadnie - wyjaśnia nam strategię nc+ w social media Norbert Kilen. więcej

 
Platforma nc+ ma już 15 tys. klientów i walczy o kolejnych

- Dotąd do platformy nc+ przeszło 15 tys. klientów n i Cyfry+ - poinformował Julien Verley, prezes nc+. Operator przygotował ponad 600 wariantów promocyjnych dla dotychczasowych klientów obu platform, których jest około 2,5 mln. więcej

 
Biegi narciarskie wygrały z konkurencją. Justyna Kowalczyk zyskała 130 tys. widzów

Średnio 2,32 mln widzów oglądało w minionym sezonie relacje z Pucharu Świata w biegach narciarskich z udziałem Justyny Kowalczyk. Relacje w porównaniu z poprzednim sezonem zyskały 130 tys. oglądających a wpływy z reklam wyniosły 14,6 mln zł. więcej

 
,,Komisarz Alex" stracił 660 tys. widzów

Pierwsze cztery odcinki trzeciej serii „Komisarza Alexa” oglądało średnio 3,46 mln widzów, czyli o 660 tys. osób mniej niż pierwsze odcinki premierowego sezonu rok wcześniej. Kryminalna produkcja zapewnia Jedynce drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Skoki narciarskie dzięki sukcesom Stocha i Żyły zyskały pół mln widzów

Transmitowany na antenie TVP1 Puchar Świata w skokach narciarskich w sezonie 2012/2013 oglądało średnio 3,84 mln widzów. W porównaniu z sezonem 2011/2012 zawody zyskały 520 tys. widzów. Wpływy z reklam wyniosły 33,7 mln zł. więcej

 
Nowe pakiety Canal+ w sieci Vectra. Jakie ceny?

Sieć Vectra jako jeden z pierwszych operatorów kablowych rozpoczęła od poniedziałku 25 marca br. sprzedaż nowych pakietów Canal+ i ujawniła ich ceny. W ramach promocji pakiety te dostępne są w cenach od 29,90 zł do 49,90 zł. więcej

 
Część abonentów automatycznie będzie migrować do nc+

Część obecnych klientów Cyfry+ i platformy n automatycznie będzie migrować do nowej oferty platformy nc+. Dotyczy to abonentów pakietów premium, którzy informację na ten temat otrzymali w liście od operatora. więcej

 
Filip Chajzer poprowadzi ,,Studio TTV"

Filip Chajzer został drugim prowadzącym magazyn „Studio TTV” w telewizji TTV. Będzie prowadzić program na zmianę z dotychczasowym gospodarzem Romanem Czejarkiem. więcej

 
,,Głęboka woda", ,,Londyńczycy" i ,,Dom nad rozlewiskiem" w chińskiej telewizji

Telewizja Polska sprzedała chińskiej telewizji CCTV prawa do pokazywania kilku swoich serialu. Od maja br. jej widzowie oglądać będą mogli pierwszy sezonu serialu „Głęboka woda”. więcej

 
Przez sytuację na Cyprze TVN przesuwa ofertę obligacji

Grupa TVN zdecydowała o przesunięciu planowanej oferty obligacji Senior Notes. Powodem jest pogorszenie warunków rynkowych mające związek z ostatnimi wydarzeniami na Cyprze - wynika z komunikatu spółki. więcej

 
TVN wyprzedziła Polsat, rekordowy tydzień TVN7

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
2012 rekordowym rokiem dla telewizji

W ubiegłym roku ludzie spędzali przed telewizorami więcej czasu niż kiedykolwiek wcześniej. Średnio były to 3 godziny i 17 minut dziennie - wynika z raportu Eurodata TV Worldwide przygotowanego przez Mediamaterie. więcej

 
SLD składa skargę przeciwko ,,Wiadomościom" TVP1

Sojusz Lewicy Demokratycznej złożył do KRRiT skargę na TVP1. Zdaniem SLD, telewizyjne „Wiadomości” były nieobiektywne, ponieważ nie zrelacjonowały niedzielnego Sejmiku Kobiet Lewicy. więcej

 
Cyfrowy Polsat zmienia ofertę TV Mobilnej

Cyfrowy Polsat wprowadził zmiany w ofercie usługi TV Mobilna. Pojawił się w niej nowy dekoder, a umowę zawrzeć można teraz na krótszy okres. więcej

 
Julien Verley: nie zmienimy oferty nc+. 600 wariantów promocyjnych

Julien Verley, prezes nc+, zapowiedział, że platforma, mimo ostrej krytyki swojej oferty, nie zamierza jej zmieniać. Operator planuje skontaktować się z każdym z dotychczasowych abonentów n i Cyfry+ i przedstawić mu specjalnie przygotowaną promocję więcej

 
Nadchodzi ósmy sezon serialu Dexter (zobacz zwiastun)

Do internetu trafił zwiastun nowego, ósmego sezonu serialu "Dexter". więcej

 
Abonenci nc+ oburzeni na wysokie ceny. Platforma się broni

Po prezentacji oferty platformy nc+ fora internetowe zaroiły się od negatywnych komentarzy na temat wysokich cen, oburzeni klienci dołączają też do specjalnego profilu na Facebooku. Przedstawiciele nc+ bronią swojej oferty i szykują kolejną konferencję. więcej

 
History promuje serial ,,Warszat Danny'ego" (wideo)

Kanał History rozpoczął kampanią reklamową promującą nowy serial dokumentalny stacji „Warsztat Danny’ego”. Działania obejmują telewizję, prasę, radio i internet. więcej

 
 
Radio  
 
Stacje radiowe w internecie: na czele Eska.pl, RMFon.pl przyciąga najdłużej

Wśród stron internetowych stacji radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują Eska.pl i PolskieRadio.pl. Natomiast najwięcej czasu internauci korzystają z serwisów RMFon.pl, EskaGO.pl i Open.fm. więcej

 
Rusza akcja ,,Pociągi pod Trójkowym nadzorem"

Radiowa Trójka zorganizuje w Poniedziałek Wielkanocny specjalną akcję pod hasłem „Pociągi pod Trójkowym nadzorem”. Dziennikarze oraz zaproszeni przez nich artyści na siedmiu dworcach kolejowych będą zapowiadać przyjazdy i odjazdy pociągów. więcej

 
Reklama  
 
Energa, Tauron i PGE dużo więcej na reklamę, Enea i RWE ostro w dół (raport)

W ub.r. dostawcy energii wydali na reklamę 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Wśród największych firm duże wzrosty budżetów reklamowych zanotowały Energa, Tauron i PGE, a spore spadki - PGE i RWE. więcej

 
Reklama tv o 8 proc. w górę. TVN przed Polsatem, TV Puls z dużym wzrostem (TOP10)

W lutym br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 8,4 proc. więcej niż przed rokiem. TVN wyprzedził pod względem przychodów Polsat, a duże wzrosty zanotowały TV Puls, TVP 2, TV 4 i Disney Channel. więcej

 
,,Made to feel good" - Goodyear reklamuje się bardziej lifestyle'owo i dla kobiet

Pod hasłem „Made to feel good” zaczęła się kampania promująca nowe pozycjonowanie opon Goodyear. Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja Leo Burnett. więcej

 
Bartosz Krzewski i Kamil Wiszowaty w zarządzie Value Media

Pracujący w domu mediowym Value Media media buying director Bartosz Krzewski i business development & strategy director Kamil Wiszowaty zostali członkami zarządu firmy. Jednocześnie zyskali nowe kompetencje. więcej

 
Grupa SMT: Sebastian Łękawa i Szymon Pura w zarządzie za Kamilę Karpińską

Sebastian Łękawa i Szymon Pura zostali członkami zarządu Grupy SMT (do niedawna działającej pod nazwą Grupa ADV). Poprzednio pracowali w należącej do niej spółce SMT Software. Jednocześnie z zarządu Grupy SMT odeszła Kamila Karpińska. więcej

 
Majonez Świętokrzyski znika z rynku, bo jest zbyt podobny do Kieleckiego

Sąd nakazał firmie Roleski wycofanie ze sprzedaży Majonezu Świętokrzyskiego. Jego etykieta za bardzo przypomina bowiem oznakowanie Majonezu Kieleckiego, produkowanego przez WSP Społem Kielce. więcej

 
Karta paliwowa za 4 opony w promocji Bridgestone

2 kwietnia startuje promocja opon Bridgestone, w której przy zakupie ich zestawu klient otrzyma kartę paliwową BP o wartości 100 lub 200 zł. Za koncepcję kreatywną i realizację akcji odpowiada agencja Sales Link. więcej

 
,,Taniej niż myślisz" - Frisco.pl porównuje się z Tesco

Pod hasłem „Taniej niż myślisz” rozpoczęła się kampania reklamowa internetowego supermarketu Frisco.pl porównująca obowiązujące w nim ceny z ofertą hipermarketów Tesco. więcej

 
,,Zawsze 30-70 proc. taniej" w kampanii Outlet Factory

Ruszyła kolejna kampania reklamowa centrów odzieżowych Outlet Factory z serii „Manifest Your Style”. Akcję przygotowała Grupa Eskadra i IQ Media. więcej

 
HTC zmienia strategie marketingową na bardziej agresywną

Tajwański producent smartfonów, HTC, ma zamiar zmienić sposób promowania swoich urządzeń. Firma rezygnuje ze sloganu „Quietly Brilliant”. więcej

 
Prasa  
 
,,Tygodniki Zamojski" liderem tygodników lokalnych, ,,Tygodnik Ostrołęcki" stracił najwięcej

W styczniu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”. więcej

 
Katarzyna Sielicka wicenaczelną ,,Wprost"

Katarzyna Sielicka, była wicenaczelna „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), zostanie od kwietnia br. zastępcą redaktora naczelnego tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). więcej

 
,,Kropka TV" zmienia dodatek kulinarny

Najnowsze wydanie tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P) ukazało się w poniedziałek 25 marca br. z odświeżonym dodatkiem kulinarnym „Kuchnia i kropka!”. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" z kursem Excela

We wtorek 26 marca i w środę 27 marca „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) dołączy do części nakładu płyty „Excel 2010. Praktyczny kurs obsługi”. więcej

 
Internet  
 
nc+ nie reaguje na internetowy lincz. ,,Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji opadnie"

Oferta nc+ spotkała się w internecie z masową krytyką. Użytkownicy oprócz mnóstwa krytycznych komentarzy tworzą prześmiewcze memy. - Chcemy poczekać, aż temperatura dyskusji nieco opadnie - wyjaśnia nam strategię nc+ w social media Norbert Kilen. więcej

 
Stacje radiowe w internecie: na czele Eska.pl, RMFon.pl przyciąga najdłużej

Wśród stron internetowych stacji radiowych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notują Eska.pl i PolskieRadio.pl. Natomiast najwięcej czasu internauci korzystają z serwisów RMFon.pl, EskaGO.pl i Open.fm. więcej

 
Marek Pyza redaktorem naczelnym wPolityce.pl

Marek Pyza zastąpił Jacka Karnowskiego na stanowisku redaktora naczelnego portalu wPolityce.pl. - Zmiana była planowana od pewnego już czasu. Wynika z naturalnego rozwoju naszej grupy medialnej - tłumaczy Karnowski, obecnie naczelny tygodnika „Sieci”. więcej

 
Mark Zuckerberg wchodzi w świat polityki

Założyciel i prezes Facebooka, Mark Zuckerberg, zamierza aktywnie zaangażować się w politykę w Stanach Zjednoczonych. więcej

 
Google Reader znika z powodu obaw o ochronę prywatności

Powodem, dla którego Google zdecydowało się zamknąć ceniony wśród użytkowników czytnik RSS Google Reader, ma być obawa o niedostateczne zabezpieczenia prywatności. więcej

 
Yahoo! kupiło aplikację brytyjskiego nastolatka

17-letni Nick D'Aloisio został jednym z najmłodszych milionerów świata po tym, jak Yahoo! zapłaciło około 30 milionów dolarów za jego aplikację Summly. więcej

 
Internauci zdecydują jaki serial zrealizuje Amazon

Amazon przygotowuje odcinki pilotażowe dla 13 nowych seriali. Internauci zadecydują, który z nich doczeka się realizacji całego sezonu. więcej

 
Oktawave wprowadza nowe usługi - market aplikacji oraz konektor

Spółka Oktawave rozwija działalność w sektorze usług IT. Nowa oferta obejmuje stworzenie w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy sklepu z aplikacjami oraz tzw. konektora, czyli oprogramowania łączącego chmury prywatne z publicznymi. Oktawave oferuje już infrastrukturę chmur obliczeniowych, nad którymi użytkownicy mają pełną kontrolę. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Energooszczędność coraz chętniej stosowana, wciąż niska świadomość

Polacy coraz chętniej stosują energooszczędne rozwiązania, ale nadal mają niską świadomość odnośnie struktury zużycia energii w swoich domach - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC. więcej

 
Polacy: Benedykt XVI podjął właściwą decyzję

73 proc. Polaków ocenia, że Benedykt XVI, ustępując z urzędu, podjął właściwą decyzję. Blisko dwie trzecie (64 proc.) badanych przyznaje, że Benedykt XVI w czasie swojego pontyfikatu był dla nich ważnym autorytetem moralnym - wynika z najnowszego sondażu CBOS. więcej

 
Technologie  
 
Internet na kartę z LTE w Plusie
 
Xperia Diagnostics - aplikacja do testowania i naprawy smartfonów od Sony
 
Nowy Windows wyciekł do sieci
 
OpenTouch Suite for Cloud - pakiet oparty na chmurze od Alcatel-Lucent
 
HTC zmienia strategie marketingową na bardziej agresywną
 
Goldman Sachs obniża ocenę akcji BlackBerry
 
Neo Investments inwestuje w spółkę Tell
 
Gospodarka  
 
Przez sytuację na Cyprze TVN przesuwa ofertę obligacji
 
Zmniejszają się przychody i spadają zyski firm w naszym kraju
 
Goldman Sachs obniża ocenę akcji BlackBerry
 
Abonenci nc+ oburzeni na wysokie ceny. Platforma się broni
 
2 mld zł dla mikroprzedsiębiorców z małych miejscowości lub wsi
 
Potężne załamanie na rynku kredytów hipotecznych
 
Carrefour otworzy w tym roku 250 nowych sklepów. Nie planuje rozwoju sprzedaży internetowej
 
Dla Polaków pieniądze to nie wszystko. Liczy się perspektywa zatrudnienia i stabilność firmy
 
Jak fiskus może wyegzekwować zaległy podatek
 
BRE Bank Hipoteczny stanie się platformą refinansującą kredyty hipoteczne
 
Mało studentów - mniej uczelni. Ministerstwo walczy o studentów z zagranicy, także z Chin
 
Budowa elektrowni atomowej będzie finansowana z budżetu albo dzięki inwestorom
 
Midas zwiększa przychody dzięki wzrostowi popytu na transmisję danych
 
PKN Orlen zwolniony z obowiązku zatwierdzania taryfy w hurtowym obrocie gazem ziemnym
 
Rekordowe zainteresowanie osiedlem City Park w Gdańsku
 
Kultura/Rozrywka  
 
Nadchodzi ósmy sezon serialu Dexter (zobacz zwiastun)
 
Brad Pitt ratuje świat w "World War Z" (wideo)
 
Michael Bublé: nigdy nie komponuje na trzeźwo
 
Koniec zespołu Black Country Communion
 
A Band Of Buriers, Labyrinth Ear, Micachu, Patrick Wolf tuż przed OFF-em
 
Foals w październiku w Warszawie
 
Justin Timberlake poprowadzi Oscary w 2014 roku
 
Animacja "Krudowie" podbija kina
 
Blog  
 
Sanmaryńczycy wygryzą nam Trawę Narodową. - Ewaryst Fedorowicz
 
Jak nc+ (nie) radzi sobie z kryzysem w mediach społecznościowych? - Arkadiusz Widawski
 
Nie ma czegoś takiego jak ,,najwyższy standard obsługi klienta" - Paweł Tkaczyk
 
"Dość biegania po sklepie!" - prawie poparłem AVANS... - Janusz Kamieński
 
Słyszymy: "Wizy dla Polaków". I już nam ślinka cieknie - Mariusz Najwer
 
Nasz gość  
 
Julien Verley: Przede wszystkim chcemy utrzymać dotychczasowych abonentów

- Polski rynek telewizyjny to jeden z najbardziej zaawansowanych rynków w skali Europy. W segmencie cyfrowych platform telewizyjnych ma jeszcze bardzo duży potencjał - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julien Verley, prezes zarządu i dyrektor generalny nc+. więcej

 
Rinke Rooyens: W Polsce nie ma prawdziwego kryzysu
 
Maciej Sojka: Szymon Majewski z sukcesem na YouTube
 
Kwestionariusz  
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing. więcej

 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Dziennikarz / reporter
 
sekretarz redakcji / biznes development manager
 
aspirant w Departamencie Strategii
 
aspirant w Departamencie Regulacji
 
Marketingowiec
 
Stażysta (SEM, SEO, marketing online, social media)
 
Reporter tv
 
Account Executive
 
Szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych
 
Art director
 
Specjalista ds. Sprzedaży
 
Project & Produkt Manager
 
Dyrektor Działu Eventów
 
grafik komputerowy
 
Specjalista ds. PR
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl