Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 11 Kwietnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
200 tys. widzów oglądało debiut TV Republika (wideo)

Próbną emisję TV Republika w internecie obejrzało wczoraj ok. 200 tys. widzów. - RWE wyłączyła nam na kilka godzin prąd „w wyniku awarii”. Pozostawiam czytelnikom komentarz w tej sprawie - mówi nam Piotr Barełkowski, szef TV Niezależnej, operatora TV Republika. więcej

 
Serwisy VoD: w górę VoD.pl, Ipla i TVP - tracą TVN Player i Iplex

Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem VoD jest należący do Grupy Onet VoD.pl, który w skali roku zanotował spory wzrost odzwiedzalności, podobnie jak Ipla i dział VoD portalu TVP.pl. Natomiast zmalały zasięgi TVN Playera i Iplexu. więcej

 
Wojciecha Borowskiego czeka odbudowa pozycji McCann Worldgroup (opinie)

- Wojciech Borowski obejmując funkcję CEO w McCann Worldgroup podejmuje się trudnego zadania. Będzie musiał odbudować pierwszoligową pozycję firmy na polskim rynku - mówią eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor działu w firmie PR

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
redaktor montażu

Agencja cyfrowego marketingu poszukuje osoby na stanowisko
New Business Executive

Media Group poszukuje osoby na stanowisko
TV Planner / Buyer

Firma z branży wydawniczo - multimedialnej poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy

Burda Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Traffic Specialist

Garden of Words poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. e-PR i social media

MEC poszukuje osoby na stanowisko
Online Planner

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera, duży spadek Jedynki

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy do RMF FM. W I kwartale br. rozgłośnia ta pochwalić się mogła największym wzrostem udziału, z kolei największe spadki zanotowały Jedynka, Trójka oraz Radio Maryja. więcej

 
Cyfrowy Polsat wyprzedził ofensywę reklamową nc+ i wykorzystał jej kryzys

Przez dwa tygodnie poprzedzające start nc+, Cyfrowy Polsat na reklamy w telewizji i radio wydał cennikowo 7,7 mln zł, a przez kolejne dwa i pół tygodnia - prawie 8 mln zł. Najintensywniej operator promował się, kiedy nasilił się kryzys wizerunkowy nc+. więcej

 
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji

Nadawany od lat w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów” gromadzi obecnie 2,75 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program stracił 300 tys. widzów, ale i tak jest liderem w rynku telewizyjnym. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TOP 300 serwisów internetowych w Polsce (raport)

Czołową dziesiątkę stron w polskim internecie tworzą cztery globalne portale (Google, FB, YouTube i Wikipedia) oraz sześć polskich serwisów (Onet, WP, Allegro, Gazeta, NK i Interia). Top 300 najpopularniejszych stron w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Film Anity Gargas z większą widownią niż ,,Śmierć prezydenta"

Film Anity Gargas „Anatomia upadku” o katastrofie smoleńskiej obejrzało w poniedziałkowy wieczór w TVP1 średnio 3,14 mln widzów, zaś pokazywana wcześniej „Śmierć prezydenta” przyciągnęła przed ekrany mniej o 200 tys. oglądających. więcej

Facebook blisko 14 mln użytkowników, tracą portale
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w lutym 2013 roku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
200 tys. widzów oglądało debiut TV Republika (wideo)

Próbną emisję TV Republika w internecie obejrzało wczoraj ok. 200 tys. widzów. - RWE wyłączyła nam na kilka godzin prąd „w wyniku awarii”. Pozostawiam czytelnikom komentarz w tej sprawie - mówi nam Piotr Barełkowski, szef TV Niezależnej, operatora TV Republika. więcej

 
Cyfrowy Polsat wyprzedził ofensywę reklamową nc+ i wykorzystał jej kryzys

Przez dwa tygodnie poprzedzające start nc+, Cyfrowy Polsat na reklamy w telewizji i radio wydał cennikowo 7,7 mln zł, a przez kolejne dwa i pół tygodnia - prawie 8 mln zł. Najintensywniej operator promował się, kiedy nasilił się kryzys wizerunkowy nc+. więcej

 
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" stracił widzów, ale nie daje szans konkurencji

Nadawany od lat w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów” gromadzi obecnie 2,75 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program stracił 300 tys. widzów, ale i tak jest liderem w rynku telewizyjnym. więcej

 
Celebryci wkraczają do scripted-docu. Radek Liszewski i Patrycja Pająk w ,,Szpitalu"

Radek Liszewski, lider zespołu Weekend i modelka Patrycja Pająk to celebryci, które zagrają w serialu paradokumentalnym TVN „Szpital”. więcej

 
Widzowie Canal+ krytykują komentatorów Ligi Mistrzów z nSportu

Część abonentów Cyfry+, którzy we wtorek pierwszy raz oglądali w Canal+ mecz Ligi Mistrzów, narzeka, że komentujący go dziennikarze nSportu faworyzowali Borussię Dortmund, w której gra trzech Polaków. więcej

 
Tomasz Sekielski zaprzecza, by płacił funkcjonariuszowi BOR za wypowiedź

Tomasz Sekielski zaprzecza informacjom podanym w komunikacie Kancelarii Senatu, jakoby miał proponować funkcjonariuszowi BOR nagranie wypowiedzi za pieniądze. List w tej sprawie do prezesa TVP Juliusza Brauna wysłał marszałek Senatu Bogdan Borusewicz. więcej

 
Kanał ShortsTV HD wkracza do Polski

Firma Chello Central Europe zaoferowała operatorom w Polsce międzynarodowy kanał ShortsTV HD z krótkometrażowym kontentem. więcej

 
Ruszają eliminacje do drugiej edycji show TVN ,,MasterChef"

W maju br. rozpoczną się precastingi do drugiej edycji show TVN „MasterChef”. Wszyscy chętni mogą zgłaszać swoje uczestnictwo w programie już teraz przez internet. więcej

 
TVP kręci ,,Bezdech" z Bogusławem Lindą i Jerzym Stuhrem

Telewizja Polska 9 kwietnia br. rozpoczęła realizację autorskiego spektaklu Andrzeja Barta pod tytułem „Bezdech” dla Teatru Telewizji. W roli głównej wystąpi Bogusław Linda. Sztukę widzowie zobaczą jesienią br. więcej

 
Gala Fryderyk 2013 na antenie TVP2

Telewizyjna Dwójka pokaże retransmisję z rozdania tegorocznych Fryderyków. Galę poprowadzą Grażyna Torbicka, Artur Orzech oraz Piotr Metz. więcej

 
Euronews i Bloomberg Television pogłębiają współpracę

Stacje telewizyjne Euronews oraz Bloomberg Television na mocy zawartego partnerstwa mają udostępniać sobie wzajemnie wybrane treści dotyczące wydarzeń w świecie biznesu. więcej

 
,,Męska robota" od maja na antenie Comedy Central

27 maja 2013 roku kanał Comedy Central rozpocznie emisje serialu „Męska robota”. więcej

 
Robert Kubica w rajdzie WRC. Relacja w TV4 i TV6

Kanały TV4 i TV6 pokazywać będą relacje z Rajdu Portugalii wchodzącego w skład serii World Rally Championship (WRC). Rywalizować w nim będzie Robert Kubica. Będzie to jego pierwszy występ w zawodach tej klasy od czasu wypadku. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera, duży spadek Jedynki

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce należy do RMF FM. W I kwartale br. rozgłośnia ta pochwalić się mogła największym wzrostem udziału, z kolei największe spadki zanotowały Jedynka, Trójka oraz Radio Maryja. więcej

 
Eska umacnia się na pozycji lidera wśród sieci radiowych w Polsce

Radio Eska umocniła się na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w I kwartale br. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Wzrostami pochwalić się mogły jeszcze: Audytorium 17, Złote Przeboje, RMF Maxxx oraz Radio Wawa. więcej

 
Audycja ,,Dziennika Gazety Prawnej" w Radiu PiN

Na antenie Radia PIN zadebiutowała cotygodniowa audycja „Moja Firma”, przygotowywana wspólnie z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. więcej

 
Reklama  
 
Wojciecha Borowskiego czeka odbudowa pozycji McCann Worldgroup (opinie)

- Wojciech Borowski obejmując funkcję CEO w McCann Worldgroup podejmuje się trudnego zadania. Będzie musiał odbudować pierwszoligową pozycję firmy na polskim rynku - mówią eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Netia reklamuje Telewizję Osobistą niezadowolonym klientom nc+ (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Telewizji Osobistej Netii skierowana m.in. do klientów niezadowolonych z oferty nc+. Akcję przygotowały firmy Brasil, Carat Polska i Value Media. więcej

 
Robert Korzeniowski reklamuje największą promocję Powerade

Rusza promocja napoju izotonicznego Powerade (Coca-Cola Poland Services) największa w historii tej marki na polskim rynku. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Korzeniowskiego. więcej

 
,,Już nigdy nie umieraj jutro!" - Rafał Królikowski reklamuje Alcovit Med

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek preparat Alcovit Med. (A&D Pharma). Twarzą akcji pod hasłem „Już nigdy nie umieraj jutro!”, przygotowanej przez firmy Closbrothers i Hill+Knowlton Strategies, jest aktor Rafał Królikowski. więcej

 
Szymon Majewski wśród Pigmejów reklamuje płatności mobilne w PKO BP (wideo)

Startuje kampania reklamowa aplikacji IKO do płatności mobilnych, którą udostępnił niedawno PKO Bank Polski. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy DDB, Universal McCann, OS3 i Value Media - jest Szymon Majewski. więcej

 
Reklamy General Motors wracają na Facebooka

Po prawie roku przerwy, General Motors zamierza zacząć ponownie realizować swoje kampanie reklamowe na Facebooku. więcej

 
Zofia Smełka, Marcin Mroczek i Andrzej Błachut w Havas Worldwide Warsaw

Wspólnie z nowym dyrektorem kreatywnym Wojciechem Dagielem pracę w agencji Havas Worldwide Warsaw rozpoczęli Zofia Smełka oraz duet kreatywny Marcin Mroczek i Andrzej Błachut. więcej

 
Ecorys Polska będzie reklamować Warmię i Mazury w Polsce i za granicą

Firma konsultingowa Ecorys Polska wygrała przetarg na realizację kampanii promującej walory turystyczne Warmię i Mazury w Polsce i za granicą. Przy akcji Ecorys będzie współpracował z Arena Media i Polską Fundacją Komunikacji. więcej

 
100 000 euro dla Fundacji TVN od Ryanaira ze sprzedaży rozbieranego kalendarza

Linia lotnicza Ryanair przekazała Fundacji TVN czek o wartości 100 000 euro ze sprzedaży wszystkich 10 000 egzemplarzy kalendarza personelu pokładowego Ryanair 2013. więcej

 
Za 50 mln zł rusza kampania promocyjna Polski w Azji. Liczymy na bogatych turystów z Chin

Przede wszystkim w Chinach, ale także w Japonii i Indiach ruszy wkrótce kampania Polskiej Organizacji Turystycznej. To największa jak dotychczas akcja promocyjna w Azji z budżetem 50 mln zł. POT liczy na przyciągnięcie zamożnych turystów indywidualnych z Pekinu, Szanghaju i Kantonu. Akcja ruszy w drugiej połowie tego roku. więcej

 
Gremi Media wprowadza cztery nowe pakiety reklamowe

W ofercie spółki Gremi Media pojawiły się cztery nowe pakiety reklamowe, obejmujące tytuły prasowe wydawnictwa. więcej

 
Rubikom Strategy Consultants z butikiem doradczym Movedo

Agencja Rubikom Strategy Consultants uruchomiła butik doradczy Movedo specjalizujący się w komunikacji lifestyle oraz shopper&trade marketingu. Nową strukturą kieruje Edyta Dobrowolska. więcej

 
Stopklatka.pl w Evolution Media Net

Stopklatka.pl rozpoczęła współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. Umowę podpisano na czas nieokreślony. więcej

 
Ewa Grzybowska i Paulina Sajda w biurze reklamy ofeminin.pl

Ewa Grzybowska i Paulina Sajda dołączyły do zespołu biura reklamy online w Ringier Axel Springer Polska. Odpowiadać będą za przygotowanie projektów specjalnych w serwisie dla kobiet ofeminin.pl. więcej

 
Prasa  
 
Pisma poradnikowe: ,,Dobre Rady" liderem, ,,Olivia" z dużym wzrostem

W styczniu 2013 roku pozycję lidera wśród miesięczników poradnikowych dla pań zajęły „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się może „Olivia”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. więcej

 
,,InStyle" w odświeżonej formule. Anna Ibisz w reklamie (wideo)

Od majowego wydania, które ukazało się 10 kwietnia br., miesięcznik „InStyle” (Burda Media Polska) zyskał zmienioną zawartość i odświeżoną szatę graficzną. Numer wspiera kampania reklamowa, w której zobaczyć można Annę Zejdler-Ibisz, naczelną magazynu. więcej

 
Gremi Media wprowadza cztery nowe pakiety reklamowe

W ofercie spółki Gremi Media pojawiły się cztery nowe pakiety reklamowe, obejmujące tytuły prasowe wydawnictwa. więcej

 
Internet  
 
Serwisy VoD: w górę VoD.pl, Ipla i TVP - tracą TVN Player i Iplex

Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem VoD jest należący do Grupy Onet VoD.pl, który w skali roku zanotował spory wzrost odzwiedzalności, podobnie jak Ipla i dział VoD portalu TVP.pl. Natomiast zmalały zasięgi TVN Playera i Iplexu. więcej

 
Zakupy online dla większości internautów to przyjemność, najważniejsza oszczędność (raport)

Robienie zakupów sprawia większości internautów przyjemność, a najważniejszym atrybutem zakupów w sieci powinna być według nich oszczędność pieniędzy - wynika z raportu "e-Commerce w Polsce 2012 w oczach internautów" autorstwa firmy Gemius. więcej

 
25 najbardziej lubianych stron na Facebooku

Oficjalna strona mobilnej aplikacji "Facebook for Every Phone" jest najbardziej lubianą stroną w portalu społecznościowym Facebook - wynika z danych opracowanych przez serwis Inside Facebook na podstawie własnej usługi PageData. więcej

 
Facebook Home - policzek dla Apple

Facebook Home w praktyce przejmie tę część telefonów z Androidem, których użytkownicy zdecydują się na korzystanie z tego interfejsu. Trudno powiedzieć, czy odbierze Apple klientów, jednak może znacząco zmienić ścieżkę podejmowania decyzji podczas wyboru nowego telefonu - ocenia Paweł Woszkowski z agencji Smartzilla. więcej

 
Google szykuje komunikator Google Babel

Już w maju, podczas tegorocznej konferencji I/O, ma zostać zaprezentowany nowy komunikator internetowy Google Babel. więcej

 
Reklamy General Motors wracają na Facebooka

Po prawie roku przerwy, General Motors zamierza zacząć ponownie realizować swoje kampanie reklamowe na Facebooku. więcej

 
Bieber z połową fałszywych fanów na Twitterze, inne gwiazdy niewiele lepiej

Justin Biebera na Twitterze śledzi rekordowa liczba ponad 37 milionów użytkowników serwisu. Jednak według firmy Socialbakers niemal połowa z nich to fałszywe konta. Inne popularne osoby również są śledzone przez miliony tego typu profili. więcej

 
Microsoft ostrzega przed Google Play (wideo)

Ruszył kolejny etap organizowanej przez Microsoft kampanii Scroogled, wymierzonej w Google. Tym razem gigant z Redmond wziął na celownik platformę Google Play. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Zakupy online dla większości internautów to przyjemność, najważniejsza oszczędność (raport)

Robienie zakupów sprawia większości internautów przyjemność, a najważniejszym atrybutem zakupów w sieci powinna być według nich oszczędność pieniędzy - wynika z raportu "e-Commerce w Polsce 2012 w oczach internautów" autorstwa firmy Gemius. więcej

 
Public Relations  
 
Solski BM wypromuje FireEye
 
Technologie  
 
Nook Press: nowa platforma dla niezależnych autorów
 
Chrome: nowości w mobilnych wersjach
 
DVBT010 HD i DVB07 HD - nowe tunery DVB-T od firmy Manta
 
"Nakręć film z Orange" - konkurs dla młodych artystów
 
Kursy językowe Kantoo English w sieci Plus
 
Gospodarka  
 
100 000 euro dla Fundacji TVN od Ryanaira ze sprzedaży rozbieranego kalendarza
 
Stopy procentowe bez zmian. Przestają już spadać?
 
Coraz mniej nowych samochodów w Polsce. Najpopularniejsze auto to Toyota Auris
 
Jak można obniżyć podatek o kilka tysięcy
 
Warszawa tnie połączenia komunikacji miejskiej, będzie podwyżka cen biletów
 
Ignacy Morawski: polska gospodarka powoli się odbija
 
Od premii za wykonanie pracy autorskiej można odliczyć 50 proc. kosztów
 
Kultura/Rozrywka  
 
TVP kręci ,,Bezdech" z Bogusławem Lindą i Jerzym Stuhrem
 
Gala Fryderyk 2013 na antenie TVP2
 
"Nakręć film z Orange" - konkurs dla młodych artystów
 
Jim Carrey w komedii "Ricky Stanicky"
 
Vanessa Paradis wydaje album "Love Songs". Na płycie Johnny Depp
 
Kanye West oskarżony o plagiat
 
12 maja rozdanie nagród Arqiva BAFTA Television Awards. Kto nominowany?
 
Matt Damon w filmie "Elizjum" (wideo)
 
"BE" - nowy album Beady Eye
 
Blog  
 
Żałoba i nadzieja - Krzysztof Czabański
 
Insight psiej kupy - Monika Klama
 
Smoleński rachunek sumienia - Łukasz Religa
 
Media... - Andrzej Bober
 
Abonenci nc+, przestańcie skomleć! - Mariusz Najwer
 
Nasz gość  
 
Waliszewski: Nie wierzę w tradycyjny podział na reklamę tv, prasową, radiową i internetową

- Naszym celem jest to, aby w Google organiczne wyniki wyszukiwania w danym momencie pokazywały najlepsze odpowiedzi na pytania użytkownika i aby były całkowicie niezależne od tego, kto i jaki ma interes w tym, aby być wyżej  - mówi Artur Waliszewski, szef Google Polska. więcej

 
Krzysztof Kruszewski: Rynek badawczy będzie za kilka lat wyglądał zupełnie inaczej niż dziś
 
Piotr Radzymiński: Kończy się era talent show
 
Kwestionariusz  
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing. więcej

 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Dyrektor działu w firmie PR
 
Prezenter / DJ
 
redaktor montażu
 
New Business Executive
 
TV Planner / Buyer
 
Dyrektor Kreatywny
 
Dyrektor Zarządzający
 
Wykładowca
 
Client Relations Manager & Music Researcher for Upright Music ApS
 
Specjalista ds. reklamy
 
Interactive Traffic Specialist
 
Fotoedytor
 
Specjalista ds. e-PR i social media
 
Account Manager
 
Online Planner
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl