Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 19 Kwietnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
REM: Dziennikarze zbyt tendencyjni, nie można łączyć informacji i komentarza

Rada Etyki Mediów w sprawozdaniu za lata 2011-2012 wytyka polskim dziennikarzom zbyt częste naruszanie zasad etyki zawodowej, w tym głównie tendencyjność i jednostronność. więcej

 
,,Do Rzeczy" z większą sprzedażą od ,,W Sieci", ostro w dół ,,Uważam Rze"

Wśród tygodników opinii w lutym br. największy spadek - wynoszący aż 82,1 proc. - zanotowało „Uważam Rze”. „Tygodnik Do Rzeczy” miał sprzedaż o 11 tys. egz. większą niż „W Sieci”, ale nie udało mu się przebić „Polityki”. więcej

 
Grzegorz Hajdarowicz ,,Hieną Roku 2013"?

SDP nominowało właśnie Grzegorza Hajdarowicza do „Hieny Roku 2013”. Jako powód podano pozbawienie przez Gremi Media opieki prawnej Tomasza Wróblewskiego, Cezarego Gmyza i Pawła Lisickiego. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Communication Unlimited poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

Arskom Group poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Przedstawiciel Handlowy

Communication Unlimited poszukuje osoby na stanowisko
Graphic Designer

Marquard Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
Manager d/s sprzedaży magazynów

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Grafik - Operator DTP

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Office manager

Aldentro poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer Projektu

BEE IN poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Manager

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Z-ca redaktor naczelnej ds. mody

On Board Public Relations poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor działu w firmie PR

Media Group poszukuje osoby na stanowisko
TV Planner / Buyer

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
200 odcinków ,,Kuby Wojewódzkiego": 2 mln widzów i 214 mln zł z reklam

We wtorek stacja TVN nadała 200. odcinek programu „Kuba Wojewódzki”. Dotąd emitowany od sześciu i pół roku talk-show przyniósł stacji prawie 214 mln zł z reklam, a każdy jego odcinek oglądało średnio 2 mln widzów. więcej

 
Szymon Hołownia dołącza do ,,Rzeczpospolitej"

Szymon Hołownia dołączy do zespołu dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Media), gdzie zostanie publicystą i felietonistą. więcej

 
Brian Cahill: Opowiadanie historii to jedna z najważniejszych części naszego życia

Z Brianem Cahillem, globalnym dyrektorem strategicznym LiquidThread, rozmawiamy o potencjale „branded contentu” w Polsce i na świecie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Branża: zakup G+J przez Burdę to dobry ruch

Decyzja o przejęciu wydawnictwa G+J Polska przez Burda International nie była zaskoczeniem dla rynku. Eksperci i szefowie konkurencyjnych wydawnictw pozytywnie oceniają ruch Burdy. więcej

Tomasz Machała: Zdjęcia w spodniach Levi's to nie kryptoreklama

- Cieszę się z zainteresowania akcją Levi’s w naTemat. To oznacza, że marketing natywny budzić może wielkie emocje i prawdziwe zaangażowanie w mediach społecznościowych - mówi nam Tomasz Machała, redaktor naczelny serwisu naTemat.pl. więcej

Zmiany w ofercie osłabiły krytykę nc+ w internecie
,,Cokolwiek robisz - Bądź sobą, jesteśmy z Tobą" - Piotr Żyła reklamuje Beskidzkie
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
200 odcinków ,,Kuby Wojewódzkiego": 2 mln widzów i 214 mln zł z reklam

We wtorek stacja TVN nadała 200. odcinek programu „Kuba Wojewódzki”. Dotąd emitowany od sześciu i pół roku talk-show przyniósł stacji prawie 214 mln zł z reklam, a każdy jego odcinek oglądało średnio 2 mln widzów. więcej

 
Polsat szuka uczestników do szóstej edycji ,,Tylko muzyki"

Telewizja Polsat jesienią tego roku pokaże szóstą edycję programu „Tylko muzyka. Must be the music”. Precastingi do nowej serii muzycznego show ruszają pod koniec kwietnia. więcej

 
Ojciec Tadeusz Rydzyk obawia się o koncesję dla TV Trwam

Ojciec Tadeusz Rydzyk, szef TV Trwam, wyraził obawę, że KRRiT może znowu nie przyznać Fundacji Lux Veritatis koncesji na naziemne nadawanie cyfrowe. Tym razem zrobił to podczas czwartkowego posiedzenia Sejmowej Komisji Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii. więcej

 
TLC HD na platformie nc+

Kanał TLC HD od piątku 19 kwietnia br. pojawi się w ofercie nowej platformy nc+. Dostęp do kanału zyskają też abonenci z dotychczasowymi ofertami platformy n i Cyfry+. więcej

 
Microsoft wskrzesi ,,Herosów"

Popularny kilka lat temu serial „Herosi” może doczekać się kontynuacji dzięki staraniom Microsoftu. więcej

 
,,My Little Pony: Przyjaźń to magia 3" od maja na antenie MiniMini+

20 maja 2013 roku dziecięcy kanał MiniMini+ rozpocznie emisje trzeciej serii popularnej animacji „My Little Pony: Przyjaźń to magia 3”.  więcej

 
 
Radio  
 
Studenci wybierają RMF FM i Eskę

W I kwartale 2013 roku na pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego wśród studentów awansowało RMF FM, które wyprzedziło Eskę - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radiofonia znika z eteru, ale będzie w internecie

Decyzją krakowskich rektorów akademicka rozgłośnia nadająca w Krakowie pod nazwą Radiofonia zniknie z eteru. Jednak redakcja stacji powołała własną fundację i zamierza kontynuować emisję w internecie. więcej

 
Kto słucha sieci radiowej Złote Przeboje?

Radiowa sieć Złote Przeboje jest najchętniej słuchana przez mężczyzn, osoby w wieku 40-59 lat oraz z wykształceniem średnim - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Brian Cahill: Opowiadanie historii to jedna z najważniejszych części naszego życia

Z Brianem Cahillem, globalnym dyrektorem strategicznym LiquidThread, rozmawiamy o potencjale „branded contentu” w Polsce i na świecie. więcej

 
Hodowcy drobiu promują ,,drobiowe przysmaki - każdemu w smak" (wideo)

Ruszyła kampania „Drobiowe przysmaki - każdemu w smak” promująca jedzenie produktów drobiowych. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowały firmy Legend Group, Infinity Media i Red Carpet. więcej

 
,,Uwierzysz jak spróbujesz" w kampanii Coca-Coli Zero (wideo)

Rusza kampania reklamowa Coca-Coli Zero (Coca-Cola Poland Services) oparta na zabawnym spocie rozgrywającym się w kinie. Akcję przygotowały firmy McCann, Starcom, K2 i Rc2. więcej

 
,,all in for #mygirls" - Ewa Chodakowska reklamuje Adidas Women

Rusza kampania reklamowa marki Adidas Women pod hasłem „all in for #mygirls”. Akcja, w której bierze udział znana trenerka fitness Ewa Chodakowska, obejmuje przede wszystkim internet. więcej

 
,,Wszechorzeźwienie" w kampanii nowej wersji Redd's (wideo)

Rusza kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nową wersję piwa Redd’s (Kompania Piwowarska) - ananasowo-grapefriutową. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Advertising, Oto Film, Platige Image, Lubię to, Q&A Consulting i MEC. więcej

 
,,Krystaliczne orzeźwienie" reklamuje piwo Lech

Rusza kampania reklamowa piwa Lech Premium (Kompania Piwowarska) podkreślająca zapewniane przez nie orzeźwienie. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, MEC, John Pitcher, Mango Design, Afekt i Q&A Consulting. więcej

 
,,Niezbędny tak jak Ty" w reklamach narzędzi Topex (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa narzędzi ręcznych Topex. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Topex - niezbędny tak jak Ty” przygotowały firmy What i Arena Media. więcej

 
,,1 proc. - wybierz mądrze" w kampanii organizacji pozarządowych (wideo)

Ruszyła kampania „1 proc. - wybierz mądrze”, w której grupa organizacji pozarządowych zachęca do rozważnego wyboru celu społecznego, na który przekazuje się 1 proc. swojego podatku dochodowego. więcej

 
Kit Kat: Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy

Pod hasłem „Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z Kit Kat” ruszyła wizerunkowa kampania batonów Kit Kat (Nestlé Polska) reklamująca również ich wersję Kit Kat Chunky Xtra Break. Akcję przygotowały firmy JWT Warszawa i MEC. więcej

 
Agencja LiquidThread wchodzi do Polski za Strawberry Branded Content Strategies

Należąca do grupy Starcom MediaVest agencja branded kontentowa LiquidThread wchodzi na Polski rynek, zastępując Strawberry Branded Content Strategies. Firmą nadal kierować będzie Beata Bacieczko. więcej

 
Julita Pastuszka dyrektorem marketingu i PR Produkt Roku Polska

Julita Pastuszka objęła stanowisko dyrektora marketingu i PR w firmie Produkt Roku Polska. Jest to nowo utworzone stanowisko. więcej

 
Adkontekst wprowadza reklamy mobilne

W ofercie kontekstowo-behawioralnej sieci reklamowej Adkontekst (należącej do firmy Netsprint) pojawiły się reklamy na urządzenia mobilne pracujące na różnych systemach operacyjnych. więcej

 
Anna Grzelewska communication managerem w Volvo Auto Polska

Anna Grzelewska objęła obowiązki communication managera w Volvo Auto Polska. więcej

 
,,Czytaj to, co lubisz. Tak jak lubisz" - Agora promuje MetroMsn.pl

Agora rozpoczęła kampanię wizerunkową portalu MetroMsn.pl. Akcja, realizowana w głównie w mediach spółki, promuje treści obecne w portalu oraz podkreśla jego dostępność na różnych urządzeniach. więcej

 
Prasa  
 
REM: Dziennikarze zbyt tendencyjni, nie można łączyć informacji i komentarza

Rada Etyki Mediów w sprawozdaniu za lata 2011-2012 wytyka polskim dziennikarzom zbyt częste naruszanie zasad etyki zawodowej, w tym głównie tendencyjność i jednostronność. więcej

 
,,Do Rzeczy" z większą sprzedażą od ,,W Sieci", ostro w dół ,,Uważam Rze"

Wśród tygodników opinii w lutym br. największy spadek - wynoszący aż 82,1 proc. - zanotowało „Uważam Rze”. „Tygodnik Do Rzeczy” miał sprzedaż o 11 tys. egz. większą niż „W Sieci”, ale nie udało mu się przebić „Polityki”. więcej

 
Grzegorz Hajdarowicz ,,Hieną Roku 2013"?

SDP nominowało właśnie Grzegorza Hajdarowicza do „Hieny Roku 2013”. Jako powód podano pozbawienie przez Gremi Media opieki prawnej Tomasza Wróblewskiego, Cezarego Gmyza i Pawła Lisickiego. więcej

 
Szymon Hołownia dołącza do ,,Rzeczpospolitej"

Szymon Hołownia dołączy do zespołu dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Media), gdzie zostanie publicystą i felietonistą. więcej

 
Igor Janke odchodzi z dziennikarstwa do agencji Bridge

Igor Janke, ostatnio związany z „Rzeczpospolitą”, kończy pracę jako dziennikarz. Janke został partnerem i członkiem zarządu agencji Bridge, poprzednio funkcjonującej pod nazwą Media&Doradztwo. więcej

 
,,Bravo" z największym spadkiem wśród pism młodzieżowych

W styczniu 2013 roku prawie wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem dwutygodnik „Bravo”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Twist”. więcej

 
Eliza Sarnacka-Mahoney korespondentką ,,Dziennika Gazety Prawnej" w USA

Eliza Sarnacka-Mahoney została korespondentką „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) w Stanach Zjednoczonych. więcej

 
Internet  
 
Top polskich blogów: na czele Wojciechowska, Kotlet.tv, Pani Basia, Palikot, Czubaszek i Mucha

Połowa polskich internautów czyta blogi. Wśród najpopularniejszych przeważają blogi celebrytów (m.in. Martyny Wojciechowskiej, Marii Czubaszek i Anny Muchy) i blogi kulinarne (na czele z Kotlet.tv i Moje Wypieki). więcej

 
Google: 14 mld USD przychodu i 3,3 mld USD zysku w I kw.

Firma Google podała swoje wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku. więcej

 
Internet o prędkości 200 Mb/s w Orange (wideo)

Od czwartku w wybranych lokalizacjach na terenie Warszawy, klienci Orange Polska mogą korzystać z ultraszybkiego dostępu do internetu o prędkości 200 Mb/s, który jest oferowany w technologii światłowodowej. W ramach pilotażu trwającego do końca sierpnia będzie można skorzystać z nowej oferty bezpłatnie. więcej

 
Nowe aplikacje mobilne LinkedIn (wideo)

Największy serwis społecznościowy dla profesjonalistów, LinkedIn, zaprezentował nową wersję aplikacji mobilnej na iOS i Androida. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
16 proc. Polaków robi zakupy przez urządzenia mobilne

Polski rynek m-commerce stoi w miejscu. Podobnie jak przed rokiem wykorzystywanie tabletów, smartfonów lub telefonów komórkowych do zakupów w sieci deklaruje co szósty ankietowany (16 proc.) - wynika z badania Gemiusa. więcej

 
Public Relations  
 
Igor Janke odchodzi z dziennikarstwa do agencji Bridge
 
Ciszewski MSL z zespołem food & beverages
 
Julita Pastuszka dyrektorem marketingu i PR Produkt Roku Polska
 
Technologie  
 
Play z 9,1 miliona klientów
 
Microsoft: zysk i przychód w górę
 
Deutsche Telekom otwiera w Krakowie inkubator hub:raum
 
Nokia traci, ale Lumia radzi sobie coraz lepiej
 
Nokia szykuje ofensywę na rynku smartfonów
 
Akcje Apple coraz gorzej
 
Intel i Apple coraz dalej od porozumienia w sprawie procesorów
 
Gospodarka  
 
Microsoft: zysk i przychód w górę
 
Najbardziej spowolnienie gospodarcze odczuwa przetwórstwo przemysłowe
 
Prezes Nestle Polska: wydatki na żywność będą rosły
 
Janusz Piechociński: rząd stawia na wydobycie gazu łupkowego
 
Akcje Apple coraz gorzej
 
OC przynosi straty, lepiej sprzedają się ubezpieczenia na życie
 
,,Go Africa" - rząd pomoże polskim firmom podbić Afrykę
 
Ulga rehabilitacyjna pozwala obniżyć podatek o ponad 400 zł
 
Grypa kosztowała Polaków ponad 4 mld zł
 
Bez wzrostu notowań banków trudno o hossę
 
Umorzenie niezapłaconych przez przedsiębiorców składek ZUS
 
Kiedy ryczałtowiec przejdzie na skalę
 
Kultura/Rozrywka  
 
Crystal Fighters, Kixnare, Matisyahu, Mikromusic i Squbas na Open'erze
 
W maju nowa płyta Myslovitz (wideo)
 
Od sierpnia ostatni sezon serialu "Breaking Bad"
 
Marta Kauffman: serial "Przyjaciele" nie wróci
 
Microsoft wskrzesi ,,Herosów"
 
Britney Spears zaśpiewa w filmie "Smerfy 2"
 
Ryan Reynolds w filmie "R.I.P.D." (wideo)
 
Will Smith w filmie "Focus"
 
Snoop Lion pokazał "Reincarnated" (posłuchaj)
 
Blog  
 
OFE - czas wujków dobra rada. - Ewaryst Fedorowicz
 
Moralność Jahwe, czyli Hitler jako Mojżesz - Jerzy Szygiel
 
Stop pobostońskiemu szaleństwu - Marek Kacprzak
 
W niedzielę demonstruję , na ulicy w Warszawie - Robert Fila
 
Wiosna w polityce - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Brian Cahill: Opowiadanie historii to jedna z najważniejszych części naszego życia

Z Brianem Cahillem, globalnym dyrektorem strategicznym LiquidThread, rozmawiamy o potencjale „branded contentu” w Polsce i na świecie. więcej

 
Rafał Ciszewski: To konsumenci decydują o sukcesie marki
 
Waliszewski: Nie wierzę w tradycyjny podział na reklamę tv, prasową, radiową i internetową
 
Kwestionariusz  
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing. więcej

 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Senior Copywriter
 
Młodszy Przedstawiciel Handlowy
 
Graphic Designer
 
Manager d/s sprzedaży magazynów
 
Inspektor w Departamencie Mediów Publicznych
 
Grafik - Operator DTP
 
Office manager
 
Menedżer Projektu
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Usługodawca dla Biura KRRiT
 
Interactive Manager
 
DJ/Prezenter
 
Manager działu E- PR
 
Director / Senior Account Manager
 
Z-ca redaktor naczelnej ds. mody
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl