Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 25 Kwietnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Nowy mBank" w czerwcu, teraz rusza serwis mOkazje (wideo)

Wystartowała kampania pre-launchowa, zapowiadająca premierę nowego serwisu bankowości elektronicznej mBanku. Jako pierwsza nowa funkcjonalność prezentowany jest serwis rabatowy mOkazje. Kampania za 2 mln złotych będzie realizowana tylko w internecie. więcej

 
Koniec ,,Wszystko przed nami". Serial przegrał z konkurencją

Serial „Wszystko przed nami”, który po 99 odcinkach spadł z anteny TVP1, oglądało średnio 1,43 mln widzów. Jedynka w czasie jego emisji przegrywała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 26 mln zł. więcej

 
TV Republika rusza 6 maja br. z reklamami. Gdzie ją będzie można oglądać?

W poniedziałek 6 maja br. TV Republika rozpocznie emisję na satelicie i w sieciach kablowych. Kanał trafi na początku do oferty kilkudziesięciu operatorów kablowych i do Cyfrowego Polsatu. Na antenie poza programami i filmami znajdą się reklamy. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Email Marketingu

Kanał Tematyczny poszukuje osoby na stanowisko
Program Planning & Acquisition Manager

Firmy z branży internetowej poszukuje osoby na stanowisko
CEO / Chief Executive Officer

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupu Kontentu

Brand Support poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Sony/ATV poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. synchronizacji i licencji / Synch&Licensing

Communication Unlimited poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

Communication Unlimited poszukuje osoby na stanowisko
Graphic Designer

Marquard Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
Manager d/s sprzedaży magazynów

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Z-ca redaktor naczelnej ds. mody

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
150 tys. wypowiedzeń umów w nc+ w pierwszych tygodniach

Platforma nc+ w pierwszych trzech tygodniach działania otrzymała około 150 tys. wypowiedzeń umów od abonentów n i Cyfry+. Wzrost liczby wypowiedzeń wyhamował po zaprzestaniu przez operatora procesu automatycznej migracji. więcej

 
TVP Info latem bez programów Barbary Czajkowskiej i Jana Pospieszalskiego

Z początkiem czerwca br. wejdzie na antenę letnia ramówka TVP Info, o której zdecydował w środę zarząd TVP. - Większość programów publicystycznych będzie w niej zawieszona - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowa TVP. więcej

 
Reklama Grześków obraża i trywializuje rodzinę. Ponad tysiąc skarg na reklamę

Komisja Etyki Reklamy otrzymała dokładnie 1 273 skargi na spot z ostatniej kampanii wafli Grześki (Jutrzenka Colian), w której bohaterka mówi do dzieci bawiących się z ojcem: „To nie jest wasz tata”. Zdaniem Komisji reklama jest obraźliwa i trywializuje więzy rodzinne. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Eksperci: Bojkot TVN to błąd Agnieszki Radwańskiej (wideo)

Agnieszka Radwańska robi błąd, bojkotując TVN, ponieważ jako znana sportsmenka powinna być odporna na krytykę dziennikarzy i wiedzieć, jak ważne dla sportu są media - oceniają zgodnie eksperci z branży public relations pytani przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

18 razy złoto, ale bez Grand Prix w KTR 2013. Triumfują Saatchi & Saatchi i ING

W tegorocznym Polskim Konkursie Reklamy KTR nie przyznano Grand Prix. Najwięcej nagród zdobyła agencja Saatchi & Saatchi, a wyróżnienia dla firm roku otrzymały ING Bank Śląski (reklamodawca), Graffiti Film (dom produkcyjny) i Badi Badi (studio postprodukcyjne). więcej

Monica Bellucci i Cisowianka Perlage - za i przeciw (opinie)
Media Trendy 2013: bez Grand Prix, Medium Roku - YouTube
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Koniec ,,Wszystko przed nami". Serial przegrał z konkurencją

Serial „Wszystko przed nami”, który po 99 odcinkach spadł z anteny TVP1, oglądało średnio 1,43 mln widzów. Jedynka w czasie jego emisji przegrywała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 26 mln zł. więcej

 
TV Republika rusza 6 maja br. z reklamami. Gdzie ją będzie można oglądać?

W poniedziałek 6 maja br. TV Republika rozpocznie emisję na satelicie i w sieciach kablowych. Kanał trafi na początku do oferty kilkudziesięciu operatorów kablowych i do Cyfrowego Polsatu. Na antenie poza programami i filmami znajdą się reklamy. więcej

 
150 tys. wypowiedzeń umów w nc+ w pierwszych tygodniach

Platforma nc+ w pierwszych trzech tygodniach działania otrzymała około 150 tys. wypowiedzeń umów od abonentów n i Cyfry+. Wzrost liczby wypowiedzeń wyhamował po zaprzestaniu przez operatora procesu automatycznej migracji. więcej

 
TVP Info latem bez programów Barbary Czajkowskiej i Jana Pospieszalskiego

Z początkiem czerwca br. wejdzie na antenę letnia ramówka TVP Info, o której zdecydował w środę zarząd TVP. - Większość programów publicystycznych będzie w niej zawieszona - mówi Wirtualnemedia.pl Joanna Stempień-Rogalińska, rzecznik prasowa TVP. więcej

 
Kuba Wojewódzki: Agnieszka Radwańska chciała 100 tys. zł za występ u mnie

Kuba Wojewódzki komentując w Esce Rock ogłoszony przez Agnieszkę Radwańską bojkot TVN, stwierdził, że zażądała ona 100 tys. zł za występ w jego programie w TVN. - Wojewódzki nie zrozumiał żartu - ripostuje ojciec tenisistki. więcej

 
,,Gra o tron 3" z mniejszą widownią

Pierwsze cztery odcinki trzeciego sezonu serialu „Gra o tron” oglądało w HBO średnio 117 tys. osób. W porównaniu do drugiego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 42 tys. widzów. więcej

 
TV Republika tworzy klub. 138 zł za dostęp do stacji i zniżki

TV Republika dostęp do swojego programu w internecie oferować będzie m.in. w ramach Karty Klubu Telewizji Republika. Kosztować będzie ona 138 zł i da użytkownikom różne benefity. więcej

 
TV Republika podpisała porozumienie z PIKE

Telewizja Niezależna, nadawca startującego kanału TV Republika, podpisała porozumienie z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej. Dotyczy ono reemisji sygnału TV Republiki w sieciach kablowych zrzeszonych w PIKE. więcej

 
EmiTel kupił spółkę Info-TV-Operator za 114,5 mln zł

EmiTel kupił spółkę Info-TV-Operator, która w oparciu o własną infrastrukturę zajmuje się głównie emisją programów radiowych i telewizyjnych na terenie całej Polski, za 114,5 mln zł od Magna Polonia, podał EmiTel w komunikacie. Transakcja nie podlegała zgłoszeniu do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). więcej

 
Powstanie drugi sezon serialu "Bluestone 42"

Zbliżony humorem do kultowego "M*A*S*H" serial "Bluestone 42" doczeka się drugiego sezonu. więcej

 
TVP Info startuje na YouTube

Telewizja Polska uruchomiła w środę, 24 kwietnia kolejny kanał dostępny na platformie YouTube. Tym razem jest to pierwszy w Polsce oficjalny kanał telewizji informacyjnej - TVP Info. więcej

 
Gala MMA Attack 3 w Polsacie, Polsacie Sport i ipli

W sobotę 27 kwietnia br. Polsat, Polsat Sport oraz telewizja internetowa ipla transmitować będą trzecią galę z serii MMA Attack, która odbędzie się w katowickim Spodku. Pojedynki stoczą podczas niej m.in. Damian Grabowski, Tomasz Drwal i Robert Burneika. więcej

 
TV Republika rusza 6 maja. Kanał będzie dostępny w Cyfrowym Polsacie

TV Republika 6 maja br. zostanie włączona do oferty Cyfrowego Polsatu. Umowa podpisana między platformą a spółką Telewizja Niezależna zakłada, że kanał będzie dostępny bez dodatkowych opłat w pakiecie Familijny Max HD. więcej

 
 
Radio  
 
Reklama radiowa: RMF FM i Polskie Radio w dół (Top 10)

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych w I kwartale br. był o 2,4 proc. niższe niż rok wcześniej. Spore spadki zanotowały RMF FM, Jedynka i Trójka, za to wzrosty osiągnęły Radio ZET, Eska Rock i Tok FM. więcej

 
Ewa Wanat dyrektorem programowym RDC, Grzegorz Chlasta szefem publicystyki

Od maja br. Ewa Wanat, była szefowa TOK FM, a ostatnio dziennikarka radiowej Jedynki, obejmie funkcję redaktor naczelnej Radia dla Ciebie. Do RDC przechodzi z TOK FM także Grzegorz Chlasta, który będzie kierownikiem redakcji publicystyki. więcej

 
Reklama  
 
Reklama Grześków obraża i trywializuje rodzinę. Ponad tysiąc skarg na reklamę

Komisja Etyki Reklamy otrzymała dokładnie 1 273 skargi na spot z ostatniej kampanii wafli Grześki (Jutrzenka Colian), w której bohaterka mówi do dzieci bawiących się z ojcem: „To nie jest wasz tata”. Zdaniem Komisji reklama jest obraźliwa i trywializuje więzy rodzinne. więcej

 
,,Pomyśl o dziecku" - zachęca Fundacja Mamy i Taty (wideo)

Fundacja Mamy i Taty zaczyna kampanię „Pomyśl o dziecku” zachęcającą małżeństwa mające jedno dziecko do decyzji o powiększeniu rodziny. Akcja, przygotowana przez agencje Telescope i Eura7, obejmuje telewizję, internet i outdoor. więcej

 
Reklama radiowa: RMF FM i Polskie Radio w dół (Top 10)

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych w I kwartale br. był o 2,4 proc. niższe niż rok wcześniej. Spore spadki zanotowały RMF FM, Jedynka i Trójka, za to wzrosty osiągnęły Radio ZET, Eska Rock i Tok FM. więcej

 
Pokazano logo siatkarskich mistrzostw świata Polska 2014

Zaprezentowano logotyp mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn, które w przyszłym roku odbędą się w Polsce. Pokazano też znaki sześciu miast-gospodarzy, w których rozgrywane będą mecze. więcej

 
Kumulacje w Lotto będą reklamować Ludzie-Cyfry (wideo)

Totalizator Sportowy zmienia format kreatywny reklam informujących o kumulacjach w Lotto. Nadal będą one podkreślać wysokość wygranej, ale te kwoty będą mieć bardziej ludzkie oblicze. Kreację reklam przygotowała agencja Brain. więcej

 
,,Wiele elementów, jeden decydujący" w kampanii Comarch (wideo)

W telewizji, internecie i prasie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Comarch. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wiele elementów, jeden decydujący”, przygotowały firmy Sointeractive i MEC. więcej

 
,,Piłka Nożna" i ,,Piłka Nożna Plus" w ofercie Support Media

Broker reklamowy Support Media poszerzył swoją ofertę o tytuły prasowe należące do firmy Profus Management, m.in., „Piłkę Nożną”, „Piłkę Nożną Plus” i „Piłkę Nożną Junior”. więcej

 
Anna Gorczyca: z ZenithOptimedia do PHD

Anna Gorczyca dołączyła do zespołu domu mediowego PHD (Grupa OMD), gdzie objęła stanowisko group account director. Będzie odpowiedzialna za koordynację projektów i ścisłą współpracę z klientami. więcej

 
Prasa  
 
Przyznano Nagrody Dziennikarskie Artykułu 54 Konstytucji RP

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich przyznało wyróżnienia w pierwszej edycji konkursu Nagrody Dziennikarskiej Artykułu 54 Konstytucji RP. Nagroda honoruje dziennikarzy, którzy walczą o wolność słowa. więcej

 
,,Forum" zmienia formułę i staje się dwutygodnikiem

Tygodnik „Forum” (Polityka sp. z.o.o.) pod koniec kwietnia br. zmieni swoją dotychczasową formułę redakcyjną i szatę graficzną. Magazyn zyska podtytuł „Najciekawsze historie świata”, przekształci się w dwutygodnik i będzie mieć niższą cenę. więcej

 
Pół tysiąca okładek zgłoszono do konkursu GrandFront 2012

Do XI. Konkursu Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku GrandFront 2012 zgłosiło się ponad 250 redakcji, które przesłały aż 500 zgłoszeń - więcej niż w dotychczas rekordowym roku ubiegłym. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" ze specjalnym wydaniem

W piątek 26 kwietnia br. ukaże się specjalne, magazynowe wydanie „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Jego hasło przewodnie brzmi: „Społeczeństwo, które zmienia świat, pieniądze, które go budują”. więcej

 
Sławomir Nowak pozwie "Wprost"

Minister transportu Sławomir Nowak złoży do sądu pozew przeciwko tygodnikowi „Wprost” za opublikowany w bieżącym numerze artykuł sugerujący nieuczciwe powiązania Nowaka z właścicielami firmy reklamowej CAM Media. Nowaka będzie reprezentować Roman Giertych. więcej

 
Majowy ,,National Geographic Traveler" z czterema okładkami

Majowe wydanie miesięcznika „National Geographic Traveler” (G+J Polska) ukazało się w środę 24 kwietnia br. z czterema różnymi okładkami. Numerowi towarzyszą działania promocyjne. więcej

 
,,Piłka Nożna" i ,,Piłka Nożna Plus" w ofercie Support Media

Broker reklamowy Support Media poszerzył swoją ofertę o tytuły prasowe należące do firmy Profus Management, m.in., „Piłkę Nożną”, „Piłkę Nożną Plus” i „Piłkę Nożną Junior”. więcej

 
Płyty z piosenkami Anny German z ,,Gazetą Wyborczą"

25 i 26 kwietnia br. wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) będzie można zakupić płyty z piosenkami w wykonaniu Anny German. więcej

 
Serwis ,,Expressu Ilustrowanego" w nowej odsłonie

Serwis internetowy łódzkiego dziennika „Express Ilustrowany” (Polskapresse) został odświeżony i wzbogacony o technologię Responsive Web Design. więcej

 
Internet  
 
,,Nowy mBank" w czerwcu, teraz rusza serwis mOkazje (wideo)

Wystartowała kampania pre-launchowa, zapowiadająca premierę nowego serwisu bankowości elektronicznej mBanku. Jako pierwsza nowa funkcjonalność prezentowany jest serwis rabatowy mOkazje. Kampania za 2 mln złotych będzie realizowana tylko w internecie. więcej

 
Wydawca "Sieci" uruchamia portal wSumie.pl

Spółka Fratria, wydawca tygodnika „Sieci” i wPolityce.pl rozbudowuje swoją grupę medialną. W maju br. ruszy nowy wielotematyczny portal wSumie.pl. Będzie to największe z dotychczasowych przedsięwzięć internetowych spółki. więcej

 
Serwisy blogowe Onetu na WordPressie i Androidzie

Należące do Grupy Onet serwisy blog.onet.pl i blog.pl zostały przeniesione na platformę opartą o system WordPress. Ponadto udostępniono aplikację do zarządzania blogiem na system mobilny Android. więcej

 
Nowy wygląd stron w mobilnym Facebooku

Facebook wprowadził zmiany do sposobu wyświetlania się stron w mobilnej wersji serwisu. więcej

 
Google zaprasza polskie startupy do Chicago

W ramach organizowanej przez Google akcji „Do IT with Poland” polskie startupy mogą wziąć udział w tegorocznej edycji konkursu TechWeek Launch w Chicago. więcej

 
Najpopularniejsze serwisy turystyczne w Europie, ponad 180 mln uzytkowników

W marcu 2013 roku internetowe serwisy turystyczne odwiedziły blisko 183 miliony europejskich użytkowników - wynika z danych firmy badawczej comScore. więcej

 
TVP Info startuje na YouTube

Telewizja Polska uruchomiła w środę, 24 kwietnia kolejny kanał dostępny na platformie YouTube. Tym razem jest to pierwszy w Polsce oficjalny kanał telewizji informacyjnej - TVP Info. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
71 proc. Polaków negatywnie o sytuacji w naszym kraju

Zdecydowana większość Polaków (71 proc.) uważa, że sytuacja w kraju zmierza w złym kierunku. Przeciwnego zdania było 17 proc. badanych, a 12 proc. nie potrafiło zająć stanowiska w tej sprawie - wynika z kwietniowego sondażu CBOS. więcej

 
O wyborze auta decyduje głównie cena. Stawiamy na praktyczne samochody

Wciąż najczęściej zasobność portfela decyduje o wyborze konkretnego modelu i marki samochodu. Na drugim miejscu jest funkcjonalność auta. Im lepsza marka i wyższa cena, tym częściej górę biorą indywidualne gusta. więcej

 
Public Relations  
 
Marta Wojciechowska szefową działu consumer PR w TBWA PR
 
ITBC Communication wypromuje Brother Polska
 
Grupa Tubądzin wybrała Toolbox Creative Communications
 
Konkret PR dla Stena Recycling
 
On Board PR wypromuje likier Grand Marnier
 
PR time wypromuje ośrodki radioterapii Amethyst
 
Technologie  
 
Nowe produkty Apple jesienią. To będą ,,fantastyczne rzeczy"
 
Nokia Asha 210: społecznościowy telefon z QWERTY
 
Cyber-shot HX50 - nowy aparat cyfrowy od Sony (wideo)
 
45 miliardów pobrań z App Store, 300 mln użytkowników iCloud
 
Nowy wygląd stron w mobilnym Facebooku
 
LG: w I kw. w górę przychód, w dół zysk - 10,3 mln sprzedanych smartfonów
 
Kis Pro - nowy smartfon od ZTE w Polsce
 
Lumix G6 - nowy aparat typu DSLM od Panasonica (wideo)
 
Sony: nowa lornetka DEV-50V z funkcją zapisu (wideo)
 
T-Mobile stawia na małe i średnie przedsiębiorstwa. Powstaje chmura obliczeniowa
 
Konferencja Worlwide Developers Conference 10 czerwca w San Francisco
 
Handycam HDR-GW66VE - nowa wodoodporna kamera od Sony
 
Gospodarka  
 
T-Mobile stawia na małe i średnie przedsiębiorstwa. Powstaje chmura obliczeniowa
 
O wyborze auta decyduje głównie cena. Stawiamy na praktyczne samochody
 
Bardzo wolno rośnie optymizm polskich przedsiębiorstw
 
Na czym polskie firmy mogą zarobić w Nigerii? Obronność, energetyka i paliwa
 
Niezłożone w terminie zeznanie podatkowe - co robić i czym to grozi
 
Co to jest IKE i jak działa
 
Przekazanie darowizny należy ująć w zeznaniu rocznym
 
Kultura/Rozrywka  
 
Kuba Wojewódzki: Agnieszka Radwańska chciała 100 tys. zł za występ u mnie
 
Ben Affleck i inne gwiazdy muszą się wyżywić za półtora dolara dziennie
 
Lauryn Hill zarobi milion za 5 piosenek
 
OCN i Lipali na Orange Warsaw Festival 2013
 
Jak powstawał film "Wielki Gatsby" (zobacz wideo)
 
Nowa płyta Backstreet Boys. 151 premierowych sekund (posłuchaj)
 
Powstanie drugi sezon serialu "Bluestone 42"
 
Drew Barrymore wyprodukuje show kulinarny "Bitwa na noże"
 
Blog  
 
W mediach publicznych: może cynizm, może głupota, a najpewniej jedno i drugie. - Krzysztof Czabański
 
Eksperckie blah blah blah o Radwańskiej i TVN. - Ewaryst Fedorowicz
 
Potęga testów A/B - Tomasz Kaczmarek
 
Nie łykam, a żyję - Robert Fila
 
Gowin, "Gazeta Wyborcza", manipulacja - małe zestawienie - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Brian Cahill: Opowiadanie historii to jedna z najważniejszych części naszego życia

Z Brianem Cahillem, globalnym dyrektorem strategicznym LiquidThread, rozmawiamy o potencjale „branded contentu” w Polsce i na świecie. więcej

 
Rafał Ciszewski: To konsumenci decydują o sukcesie marki
 
Waliszewski: Nie wierzę w tradycyjny podział na reklamę tv, prasową, radiową i internetową
 
Kwestionariusz  
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing. więcej

 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Ekspert ds. Email Marketingu
 
Specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowej
 
Program Planning & Acquisition Manager
 
CEO / Chief Executive Officer
 
Specjalista ds. Zakupu Kontentu
 
Account Manager
 
Specjalista ds. synchronizacji i licencji / Synch&Licensing
 
Montażysta
 
Senior Copywriter
 
Młodszy Przedstawiciel Handlowy
 
Graphic Designer
 
Manager d/s sprzedaży magazynów
 
Inspektor w Departamencie Mediów Publicznych
 
Grafik - Operator DTP
 
Office manager
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl