Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 6 Maja 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Odświeżona ,,Rzeczpospolita" chce pozyskać fachowców

„Rzeczpospolita” od poniedziałku zmodyfikuje zawartość i szatę graficzną, chcąc stać się gazetą bardziej użyteczną dla przedsiębiorców. Sobotnie wydanie będzie przygotowywane już w czwartek, a gazeta zamykana będzie kilka godzin wcześniej niż dotąd. więcej

 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.

- Firmy telekomunikacyjne czeka coraz większa integracja z innymi branżami, jak: energetyka, finanse, motoryzacja, medycyna itp. Rynek zmierza też do konwergencji mediów, której podstawą są sieci szerokopasmowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Witucki, prezes Orange Polska. więcej

 
Rusza TV Republika. Co w ramówce?

Informacyjno-publicystyczna TV Republika rozpoczyna dzisiaj nadawanie na satelicie i w sieciach kablowych. W ramówce stacji są serwisy informacyjne, dokumenty i programy publicystyczne. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Replise poszukuje osoby na stanowisko
Senior Analyst

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
staż w Dziale Sprzedaży

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Humanway poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

Merkuriusz Polski poszukuje osoby na stanowisko
Manager zarządzający siecią 100 portali

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Kontroli Merytorycznej Programów

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Email Marketingu

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupu Kontentu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Telewizja TVN najlepsza w kwietniu, ,,Ranczo" przed ,,M jak miłość"

W kwietniu 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów zajęła telewizja TVN. Stacja ta była liderem także w grupie komercyjnej. więcej

 
Top 15 serwisów parentingowych: Onet na czele - zyskuje Interia, w dół Dobramama.pl i Czasdzieci.pl

Strona Kobieta.onet.pl/dziecko to najpopularniejszy polski serwis parentingowy, wyprzedzający Dzieci.pl i Edziecko.pl. W skali roku bardzo duży wzrost odwiedzalności osiągnęło Mamdziecko.interia.pl, za to spadki zanotowały Dobramama.pl i Czasdzieci.pl. więcej

 
,,Harper's Bazaar" ze sprzedażą na poziomie 60 tys. egz.

Pierwszy numer luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska) sprzedał się w liczbie 59 873 egz. - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
UOKiK: platforma nc+ złamała prawo, 11 mln zł kary

ITI Neovision, wprowadzając ofertę platformy nc+ oraz informując o jej warunkach złamała prawo - uznała prezes UOKiK i nakazała natychmiastowe usunięcie skutków zakwestionowanych działań. Klienci mogą kontynuować umowy na dotychczasowych warunkach, a spółka musi zapłacić blisko 11 mln zł. więcej

Dzięki NJU.mobile będzie jeszcze taniej, na czym stracą operatorzy

Wprowadzenie NJU.mobile to dość zaskakujący ruch Orange Polska, obniżający ceny taryf no limit, na czym zyskają klienci, ale operatorzy zanotują spadek przychodów - oceniają analitycy pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

Świat reklamy ,,dojną krową" dla klientów? (opinie o konkursach)
Eksperci: Bojkot TVN to błąd Agnieszki Radwańskiej (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Rusza TV Republika. Co w ramówce?

Informacyjno-publicystyczna TV Republika rozpoczyna dzisiaj nadawanie na satelicie i w sieciach kablowych. W ramówce stacji są serwisy informacyjne, dokumenty i programy publicystyczne. więcej

 
Telewizja TVN najlepsza w kwietniu, ,,Ranczo" przed ,,M jak miłość"

W kwietniu 2013 roku wszystkie główne stacje telewizyjne zanotowały spadki oglądalności. Pozycję lidera wśród wszystkich widzów zajęła telewizja TVN. Stacja ta była liderem także w grupie komercyjnej. więcej

 
,,Wiadomości" wyprzedziły w kwietniu ,,Fakty", ,,Wydarzenia" straciły najwięcej

W kwietniu 2013 roku najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”, które wyprzedziły „Fakty”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Teleexpress”, zaś najwięcej straciły „Wydarzenia”.   więcej

 
Magdalena Kłaczyńska: Poziom programów poradnikowych jest coraz wyższy

- Programy poradnikowe są ważną częścią przyszłości rynku producenckiego. W ciągu ostatnich 20 lat ta forma telewizyjna bardzo się rozwinęła - mówi w rozmowie z nami Magdalena Kłaczyńska, prezes Formacja TV, która produkuje m.in. „Zdrowie na widelcu” dla Polsat Cafe.   więcej

 
Canal+ Platinum bez opłat w Netii

Netia na cały maj udostępniła abonentom wszystkich pakietów telewizyjnych za darmo sześć kanałów pod marką Canal+. W drugiej połowie miesiąca operator zaprezentuje nową ofertę pakietową z tymi stacjami. więcej

 
Eurosport: Philipe Denery prezesem, Jean-Thierry Augustin - szefem zarządzającym

Philipe Denery został nowym prezesem Grupy Eurosport. Stanowisko dyrektora zarządzającego spółki objął z kolei Jean-Thierry Augustin. więcej

 
Kwiecień: ,,Dzień Dobry TVN" liderem, ,,Pytanie na śniadanie" traci najwięcej

Wszystkie śniadaniowe programy nadawane w głównych stacjach w dni powszednie miały w kwietniu br. mniej widzów niż rok wcześniej, a największy spadek zanotowało „Pytanie na śniadanie”. Najmniej straciło zaś „Dzień dobry TVN”, które było liderem oglądalności. więcej

 
nSport trafi do UPC Polska i Mulitimediów?

Sportowy kanał nSport może niebawem pojawić się w ofertach sieci kablowych UPC Polska i Multimedia Polska.   więcej

 
,,Hotel gwiazd" i ,,Brutalne kulisy agencji modelek" w TVN Style

Kanał TVN Style w maju br. wprowadzi na antenę kilkanaście zagranicznych programów, m.in. serie „Hotel gwiazd”, „Brutalne kulisy agencji modelek” czy „Niezwykłe porody”.   więcej

 
,,Ale mądrale!" poprawiają wyniki TVP1, ale przegrywają z TVN i Polsatem

Nowy program rozrywkowy TVP1 „Ale mądrale!” ogląda średnio 1,43 mln osób. Show o 160 tys. widzów podnosi widownię stacji względem analogicznego okresu ub.r. Zajmuje jednak trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2. więcej

 
ATM Grupa ze spadkiem przychodów. Zarząd rekomenduje dywidendę

Grupa kapitałowa ATM Grupa zakończyła 2012 rok ze spadkiem przychodów i startą netto. Jednak główna spółka grupy wypracowała w ub.r. zysk, który zamierza przeznaczyć na wypłatę dywidendy.   więcej

 
Kanał History produkuje serial ,,Polscy bohaterowie wojenni"

Kanał History przygotowuje serial dokumentalny o polskich bohaterach z czasów II wojny światowej. Produkcja trafi na antenę stacji w Polsce i za granicą w drugiej połowie tego roku. więcej

 
UOKiK: platforma nc+ złamała prawo, 11 mln zł kary

ITI Neovision, wprowadzając ofertę platformy nc+ oraz informując o jej warunkach złamała prawo - uznała prezes UOKiK i nakazała natychmiastowe usunięcie skutków zakwestionowanych działań. Klienci mogą kontynuować umowy na dotychczasowych warunkach, a spółka musi zapłacić blisko 11 mln zł. więcej

 
UOKiK: abonenci nc+ mogą wrócić do starych umów

Przy wprowadzeniu oferty nc+ złamano prawo - uznała prezes UOKiK. Urząd zobowiązał platformę, by dalej świadczyła klientom usługi na dotychczasowych zasadach. Spółka, która ma też zapłacić 11 mln zł kary, nie wie jeszcze, czy się odwoła od tej decyzji. więcej

 
,,Pamiętniki z wakacji" straciły 660 tys. widzów i przegrały z konkurencją

Trzeci sezon „Pamiętników z wakacji” oglądało średnio 1,26 mln widzów. W porównaniu do emitowanej rok wcześniej drugiej serii format stracił 660 tys. oglądających. Polsat w paśmie jego emisji przegrał z wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. więcej

 
Kamil Durczok najbardziej zaufanym dziennikarzem telewizyjnym wśród Polaków

Kamil Durczok to dziennikarz telewizyjny, któremu Polacy ufają najbardziej - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest. więcej

 
,,Kalambury z gwiazdami" oglądało 500 tys. widzów. Polsat przegrał z TVN i TVP2

Program „Kalambury z gwiazdami” w wiosennej ramówce Polsatu śledziło 490 tys. widzów. Show dał Polsatowi trzecie miejsce i podniósł wyniki stacji w sobotnim paśmie względem ubiegłego roku. więcej

 
TVN przed TVP1 - kolejne rekordy TV4 i Puls 2. ,,Ranczo" hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła także wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
UPC obniża ceny pakietów telewizyjnych o 5 zł (wideo)

Sieć kablowa UPC Polska przygotowała nową promocję, w ramach której pakiety telewizyjne, w tym pakiety premium, są dostępne w cenie o 5 zł niższej niż dotychczas. Wspiera ją kampania reklamowa. więcej

 
,,Wielka Matura Polaków" z nauk ścisłych w TVP1

Telewizyjna Jedynka 6 maja br. pokaże widowisko „Wielka Matura Polaków - zadania ściśle fajne”, w którym gwiazdy, widzowie i internauci odpowiadać będą na pytania z przedmiotów ścisłych. więcej

 
Obama i Bloomberg występują w politycznych parodiach (wideo)

W krótkich komediowych filmach zaprezentowanych podczas tegorocznej imprezy White House Correspondents' Dinner pojawili się między innymi prezydent Stanów Zjednoczonych Barack Obama i burmistrz Nowego Jorku Michael Bloomberg. więcej

 
Nowy sezon ,,Ogrodu bez tajemnic" w TVR

Kanał TVR wprowadza na antenę kolejny sezon programu „Ogród bez tajemnic”.   więcej

 
Dokumenty TVP2 nagrodzone w Chicago

Filmy dokumentalne „Uwikłani” Lidii Dudy i „W oku Boga” Wojciecha Królikowskiego zdobyły nagrody w tegorocznej, 49. edycji prestiżowego międzynarodowego konkursu produkcji telewizyjnych Chicago TV Awards. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM najchętniej słuchane w godzinach popołudniowych

W I kwartale 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach popołudniowych (16.00 - 18.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Eska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polskie Radio: ,,Orzeł może" nie ma charakteru politycznego

Zarząd Polskiego Radia jest zbulwersowany zarzutami, jakoby organizacja przez publicznego nadawcę akcji „Orzeł może” miała być inicjatywą polityczną. - Trzeba niezwykle złej woli, aby dostrzec w tym przedsięwzięciu programowym choćby element takiego zamierzenia - napisano w oficjalnym oświadczeniu. więcej

 
Jakie rozgłośnie radiowe są najchętniej słuchane w południe?

W I kwartale 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach południowych (11.00 - 15.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Eska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Czołowe rozgłośnie radiowe zyskały w Poznaniu, RMF FM poza podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu. więcej

 
Trójka i Jedynka tracą, RMF FM nowym liderem w Łodzi

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi. więcej

 
Czabański: Polskie Radio zaangażowane politycznie w ,,Dzień Flagi"

- Polskie Radio biorąc udział 2 maja br. w „Dniu Flagi” angażuje się w kampanię polityczną - uważa Krzysztof Czabański, wiceprzewodniczący Rady Programowej PR. - Nasza akcja „Orzeł może” zdecydowanie nie ma podtekstu politycznego, to kampania społeczna - odpowiada Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia. więcej

 
O poranku najchętniej słuchamy RMF FM, ale stacja traci

W I kwartale 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach porannych (06.00 - 08.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Jedynka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Lidl i Ferrero zwiększyły wydatki reklamowe - Alfofarm, PTC i Orange w dół (Top 10)

W I kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe mocno zwiększyły Lidl Polska i Ferrero Polska. Natomiast spore spadki zanotowały Aflofarm i Polska Telefonia Cyfrowa, a duży spadek - PTK Centertel, operator Orange Polska. więcej

 
Samorządy rezygnują z ogłoszeń w prasie

Samorządy nie chcą nadal zamieszczać w prasie drukowanej obowiązkowych ogłoszeń o przetargach, tłumacząc to wysokimi kosztami. Zapis o takich ogłoszeniach ma zniknąć z nowelizacji rozporządzenia Rady Ministrów w tej sprawie. więcej

 
Media Trendy 2013: wszystkie wyróżnione kampanie (wideo case study)

W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 22 wyróżnienia, z których po dwa otrzymały akcja „Głowa do góry” PZU, socialmediowe aktywności Serca i Rozumu oraz działania reklamowe Tyskiego. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów. więcej

 
Wszystkie ,,srebrne" reklamy KTR (wideo case study)

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 17 srebrnych nagród. Dwie zdobył projekt „Dotknij dźwięku” przygotowany dla Polskiego Radia przez agencję Hypermedia Isobar. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów. więcej

 
Puszysta modelka po raz pierwszy w reklamie H&M

H&M jako pierwsza globalna marka odzieżowa zaangażowała do swojej kampanii reklamowej nie szczupłą, ale puszystą modelkę. Gwiazdą reklam nowej kolekcji H&M jest Amerykanka Jennie Runk. więcej

 
Bogusław Chrabota promuje odświeżoną ,,Rzeczpospolitą" (foto)

Gremi Media rusza z największą od lat kampanią reklamową dziennika „Rzeczpospolita”, która wspierać będzie odświeżenie gazety. Działania obejmą telewizję, radio, prasę i internet. Twarzą akcji został Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rz”. więcej

 
Tesco w reklamach zapowiada zmianę (wideo)

Rozpoczęła się teaserowa część kampanii reklamowej informującej o zmianach w hipermarketach Tesco. Akcję przygotowały firmy PZL i Mediacom Warszawa. więcej

 
Reklama kinowa 30 proc. w górę. Kino Świat, Samsung i Grupa Żywiec liderami reklamodawców

W I kwartale br. cennikowa wartość reklamowy kinowej była o 29,2 proc. wyższa niż rok wcześniej. Największe wydatki na promocję w kinach - po ponad 10 mln zł - przeznaczyli Kino Świat, Samsung Electronics Polska i Grupa Żywiec. więcej

 
Gabriela Zenka i Jakub ,,Pietz" Piecuch w kampanii ,,SM - walcz o siebie!"

Twarzami tegorocznej edycji kampanii „SM - walcz o siebie!”, promującej aktywność życiową osób ze stwardnieniem rozsianym, są tancerka Gabriela Zenka i muzyk Jakub „Pietz” Piecuch. Za strategię i kreację akcji odpowiada agencja Telescope. więcej

 
Wszystkie ,,złote" reklamy KTR (wideo case study)

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR przyznano 18 złotych nagród. Trzy zdobyła kampania „Język polski jest Ą-Ę”, a dwie - spoty telewizyjne pożyczki w ING Banku Śląskim. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów. więcej

 
Reklama w Polsce skurczy się o 5,2 proc., globalnie urośnie o 3,9 proc. (raport)

W 2013 roku wartość polskiego rynku reklamowego zmaleje o 5,2 proc., za to globalnie wydatki marketingowe wzrosną o 3,9 proc. - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia. więcej

 
509,1 mld USD na reklamę w 2012 r.

W ubiegłym roku globalne nakłady na reklamę przekroczyły próg pół biliona dolarów. Grubo ponad połowę tej sumy wydano w Ameryce Północnej oraz w regionie Azji i Pacyfiku - wynika z szacunków firmy eMarketer. więcej

 
Media Trendy: wszystkie nagrodzone kampanie (wideo case study)

W tegorocznym konkursie Media Trendy przyznano 11 nagród, z których dwie otrzymała akcja „Rozkład jazdy McDonald's” przygotowana przez agencję DDB Warszawa. Zapraszamy do obejrzenia opisów wszystkich nagrodzonych projektów. więcej

 
Rozmowa na planie spotu reklamuje gwarancję Vidaronu (wideo)

Zaczęła się druga odsłona kampanii reklamowej produktów do ochrony i dekoracji drewna Vidaron. Kreację kampanii przygotowała agencja Addapter. więcej

 
Małe niespodzianki w rodzinnym opakowaniu reklamują Andante (wideo)

W telewizji 6 maja startuje kampania reklamowa wafli Andante (I.D.C. Polonia). Za planowanie i realizację akcji odpowiada dom mediowy Mindshare Polska. więcej

 
Reklama Pronto obraża i dyskryminuje kobiety

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny marki Pronto, w którym mężczyzna wydaje polecenia sprzątającej kobiecie, jest obraźliwy i dyskryminujący wobec kobiet, czym narusza kodeks branżowy. więcej

 
Sumoka reklamuje ,,Prezentobranie" w T-Mobile na kartę (wideo)

Startuje kampania reklamowa T-Mobile na kartę wspierająca promocję „Prezentobranie”. Głównym bohaterem akcji, przygotowanej przez firmy G7 i Starcom, jest zawodnik sumo. więcej

 
Kraft Foods Polska zmienia nazwę na Mondelez Polska

Koncern Kraft Foods Polska zmienił nazwę na Mondelez Polska. Od wczoraj firma stosuje identyfikację wizualną marki korporacyjnej Mondel?z International. więcej

 
Piwo Książęce reklamowane w wersji Jasne Ryżowe

Ruszyła kampania piwa Książęce (Kompania Piwowarska) reklamująca jego nowy wariant - Książęce Jasne Ryżowe. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Nairobia, Lubię to, Starcom i Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
,,Nie ma Podlaskiego" w młodzieżowej kampanii Pasztetu Podlaskiego

Z początkiem maja rusza kampania reklamowa Pasztetu Podlaskiego (produkowanego przez Drosed) skierowana do młodzieży. Akcję przygotowała agencja Brandcomm Polska. więcej

 
Samsung Galaxy S 4 reklamowany jako ,,life companion"

W Polsce ruszyła kampania reklamowa smartfona Samsung Galaxy S 4. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Life companion”, przygotowały firmy Leo Burnett, Cheil Poland i Starcom. więcej

 
Grzegorz Berezowski: z 180heartbeats + Jung v. Matt do CheeseCat.com

Grzegorz Berezowski odchodzi z agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, w której był partnerem i dyrektorem strategicznym. Obejmuje funkcję prezesa i dyrektora zarządzającego w firmie CheeseCat.com. więcej

 
Wybrano najlepsze kampanie reklamowe zrealizowane na Facebooku

Facebook nagrodził wyróżnieniami Studio Awards 2013 autorów najlepszych kampanii reklamowych, realizowanych na tym serwisie. Zwyciężyły ciasteczka Oreo z projektem „Oreo Daily Twist”, zorganizowanym z okazji 100 urodzin marki. więcej

 
,,Zostań dociekliwym" w facebookowym konkursie McDonald's

Na Facebooku ruszył konkurs „Zostań dociekliwym” promujący McDonald’s. Za jego przygotowanie i realizację odpowiada agencja 24/7 Digital. więcej

 
Prasa  
 
Odświeżona ,,Rzeczpospolita" chce pozyskać fachowców

„Rzeczpospolita” od poniedziałku zmodyfikuje zawartość i szatę graficzną, chcąc stać się gazetą bardziej użyteczną dla przedsiębiorców. Sobotnie wydanie będzie przygotowywane już w czwartek, a gazeta zamykana będzie kilka godzin wcześniej niż dotąd. więcej

 
,,Harper's Bazaar" ze sprzedażą na poziomie 60 tys. egz.

Pierwszy numer luksusowego miesięcznika „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska) sprzedał się w liczbie 59 873 egz. - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Anna Gromnicka szefem działu kultura we ,,Wprost"

Anna Gromnicka została kierownikiem działu kultura w tygodniku „Wprost” (AWR „Wprost”).  Zastąpiła na tym stanowisku Martę Strzelecką, która nadal będzie publikować w magazynie. więcej

 
Bogusław Chrabota promuje odświeżoną ,,Rzeczpospolitą" (foto)

Gremi Media rusza z największą od lat kampanią reklamową dziennika „Rzeczpospolita”, która wspierać będzie odświeżenie gazety. Działania obejmą telewizję, radio, prasę i internet. Twarzą akcji został Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rz”. więcej

 
Wydawca miesięcznika ,,Reader's Digest" zmienił właściciela

Polska spółka wydająca miesięcznik „Reader's Digest” zmieniła od maja br. właściciela.  Od koncernu The Reader’s Digest Association odkupiła ją firma Tarsago Media Group, która przejęła także oddziały Reader's Digest na Węgrzech i w Rumunii. więcej

 
Wraca ,,Trybuna", Robert Walenciak naczelnym

W połowie maja br. na rynku pojawi się lewicowy „Dziennik Trybuna”, nawiązujący do zamkniętej cztery lata temu ”Trybuny”. Tytułem pokieruje Robert Walenciak, a finansuje go Jarosław Podolski. więcej

 
,,Charaktery Pisma" - nowy magazyn literacki

Wydawnictwo Charaktery 15 maja br. wprowadzi na rynek nowy magazyn humanistyczno-literacki „Charaktery Pisma”. W tym roku ukażą się dwa wydania tytułu towarzyszące dwóm targom książek. więcej

 
,,Tele Tydzień" liderem tygodników w Polsce. Pisma yellow w czołówce

W lutym 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem został „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 65 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Iwona Kmita kieruje redakcją magazynu ,,Dom & Wnętrze"

Iwona Kmita, redaktor naczelna „Czterech Katów” (Agora) została p.o. naczelną miesięcznika „Dom & Wnętrze” przejętego przez Agorę od Edipresse Polska. Pierwszym przygotowanym przez nią wydaniem była numer majowy.   więcej

 
,,Harper's Bazaar" i Huffington Post w portfolio Burdy

Grupa Burda ponownie wprowadzi na niemiecki rynek miesięcznik luksusowy „Harper's Bazaar” oraz uruchomi niemieckojęzyczną wersję serwisu internetowego Huffington Post. więcej

 
Majowy ,,Aktivist" z dodatkiem o literaturze niemieckiej

Do majowego wydania darmowego miesięcznika „Aktivist” (Valkea Media), które trafiło właśnie do dystrybucji, dołączono dodatek „delit”, poświęcony współczesnej literaturze niemieckiej. więcej

 
Top 100 miesięczników w Polsce: Na czele ,,Przyślij Przepis", ,,Dobre Rady" i ,,Świat Kobiety"

W styczniu 2013 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników zajął magazyn „Przyślij Przepis”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Top 100 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Cezary Łazarewicz przechodzi z ,,Newsweeka" do ,,Wprost"

Cezary Łazarewicz, dotąd dziennikarz „Newsweeka”, w maju br. dołączy do zespołu tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Będzie dziennikarzem działu politycznego, zajmie się również tematami społecznymi. więcej

 
,,Tele Tydzień" liderem wśród tygodników telewizyjnych, ,,Super TV" z największym spadkiem

W lutym 2013 roku wszystkie tygodniki Wydawnictwa Bauer z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Zyskały za to pisma innych wydawców. Liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”. więcej

 
Marta Wierzbicka na okładce majowego ,,Playboya"

We wtorek 30 kwietnia br. do kiosków trafi majowe wydanie miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się Marta Wierzbicka, aktorka znana z serialu TVN „Na Wspólnej”. więcej

 
Internet  
 
Top 15 serwisów parentingowych: Onet na czele - zyskuje Interia, w dół Dobramama.pl i Czasdzieci.pl

Strona Kobieta.onet.pl/dziecko to najpopularniejszy polski serwis parentingowy, wyprzedzający Dzieci.pl i Edziecko.pl. W skali roku bardzo duży wzrost odwiedzalności osiągnęło Mamdziecko.interia.pl, za to spadki zanotowały Dobramama.pl i Czasdzieci.pl. więcej

 
Facebook może dalej używać ,,Osi czasu"

Dzięki ugodzie podpisanej z firmą Timelines Inc., Facebook może dalej swobodnie korzystać z nazwy „Oś czasu” dla jednej ze swoich kluczowych funkcji. więcej

 
Portal tvn24.pl rozbudował część sportową. Niebawem transmisje

Portal tvn24.pl poszerzył swoją część z informacjami sportowymi. Dostępna jest ona teraz pod oddzielnym adresem sport.tvn24. Poza newsami na stronie mają pojawić się też transmisje sportowe. więcej

 
10,7 mln użytkowników Facebooka w Polsce. Serce i Rozum ma najwięcej fanów

Facebook ma obecnie w Polsce 10,7 mln zarejestrowanych użytkowników. Najwięcej fanów ma profil Serce i Rozum, a wśród profili mediowych prowadzą Demotywatory. więcej

 
Kupując na aukcji internetowej od osoby prywatnej można zapłacić podatek

Zakupy przez internet mogą rodzić obowiązek zapłaty podatku od czynności cywilnoprawnych - jest to zależne od statusu sprzedającego oraz od wysokości transakcji. Na złożenie deklaracji PCC-3 nabywca ma 14 dni od momentu zawarcia umowy kupna-sprzedaży. więcej

 
Google umożliwia publikowanie panoramicznych zdjęć

Zdjęcia zrobione za pomocą smartfonów z systemem Photo Sphere mogą być już umieszczane na wszystkich stronach internetowych. więcej

 
Facebook: 1,5 mld przychodu w I kw., zysk w górę, 1,11 mld użytkowników

Portal społecznoścowy Facebook zaprezentował swoje wyniki finansowe za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku. więcej

 
Filmbox Live w serwisie VoD.pl Onetu

Usługa Filmbox Live, oferowana przez Spi International, została udostępniona w ramach serwisu VoD.pl, należącego do Grupy Onet. To pierwszy krok współpracy Spi z Onetem.   więcej

 
Yahoo! nie kupi Dailmotion, interweniował francuski rząd

Francuski rząd zablokował transakcję, na mocy której Yahoo! miało kupić serwis multimedialny Dailymotion - donosi The Next Web. więcej

 
Skype zintegrowany z Outlookiem (wideo)

Użytkownicy serwisu mailowego Outlook mogą już z poziom poczty wykonywać połączenia przez komunikator Skype. więcej

 
Nowe multimedialne treści od Yahoo!

Yahoo! Zapowiedziało wprowadzenie na swoją platformę wielu nowych treści multimedialnych, w tym własnych seriali, programów i ekskluzywnych materiałów na licencji od innych wydawców medialnych. więcej

 
Twitter ostrzega media: będą kolejne ataki

To nie koniec ataków cyberprzestępców na profile wydawców medialnych na Twitterze. Serwis mikroblogowy ostrzega, że trzeba być przygotowanym na kolejne próby przejęcia przez hakerów. więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome i IE w górę, traci Firefox

Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w kwietniu powiększył przewagę nad konkurencją. Aplikacja Google zyskała również na polskim rynku, odrabiając część strat do liderującego Firefoksa.   więcej

 
Hulu ma 4 mln płacących subskrybentów

Z płatnej wersji internetowego serwisu wideo Hulu - Hulu Plus - korzysta już ponad 4 miliony subskrybentów. więcej

 
Dodawanie znajomych na Facebooku przez picie piwa (wideo)

Brazylijski oddział Budweisera zaprezentował Buddy Cup, papierowe kubki na piwo, dzięki którym można dodawać nowych znajomych na Facebooku. więcej

 
Wybrano najlepsze kampanie reklamowe zrealizowane na Facebooku

Facebook nagrodził wyróżnieniami Studio Awards 2013 autorów najlepszych kampanii reklamowych, realizowanych na tym serwisie. Zwyciężyły ciasteczka Oreo z projektem „Oreo Daily Twist”, zorganizowanym z okazji 100 urodzin marki. więcej

 
Public Relations  
 
,,The Power of True" - FleishmanHillard z nowym wizerunkiem i strategią
 
Fun PR, BG PR i Mind Progress łączą się w Mind Progress Group
 
Technologie  
 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.
 
Samsung odpowiada na krytykę Galaxy S4
 
Android: Gingerbread traci, Jelly Bean przed ICS
 
49,2 mln tabletów sprzedanych w I kw. 2013 r., Apple liderem
 
Microsoft reklamuje Nokię, naśmiewa się z konkurencji (wideo)
 
Safari traci na urządzeniach mobilnych, rywale w górę
 
Apple szykuje duże zmiany w iOS 7
 
W 2018 r. blisko połowę globalnego rynku smartfonów będą stanowiły tanie urządzenia
 
Opera Mini i Opera Mobile: prawie 250 mln użytkowników w marcu
 
Sumoka reklamuje ,,Prezentobranie" w T-Mobile na kartę (wideo)
 
Samsung zaprezentował Samsung Galaxy Tab 3
 
Pierwsze zakrzywione telewizory LG już w sprzedaży za 13,5 tys. dolarów
 
Samsung Galaxy S 4 reklamowany jako ,,life companion"
 
Google Now w Google Search na iPhone'a i iPada (wideo)
 
LG Optimus F5 wchodzi do sprzedaży (wideo)
 
Samsung chwali się designem Galaxy S4 (wideo)
 
Gospodarka  
 
Kupując na aukcji internetowej od osoby prywatnej można zapłacić podatek
 
Sytuacja na rynkach pracy w krajach UE jest zróżnicowana, widmo bezrobocia wśród młodych
 
Lawinowo rośnie liczna pożyczek gotówkowych
 
Kredyt w euro coraz tańszy, rekordowo niskie oprocentowanie
 
Fundusze inwestycyjne nie gwarantują zarobku
 
Jakie są kary za niewłaściwe gospodarowanie odpadami
 
Na Wall Street już po krachu, w naszym kraju ciągle słabo
 
Słabną oczekiwania inflacyjne
 
Bezrobocie pomalutku spada
 
Stawka WIBOR spada jak szalona, najniższa rata w historii
 
Coraz mniej dynamiczne spożycie indywidualne w naszym kraju
 
Janusz Piechociński: Deregulacja ułatwi życie przedsiębiorcom
 
Orbis stawia na franczyzę
 
Tylko 40 proc. torów w dobrym stanie, a dostęp do nich zbyt drogi
 
Trzeba rozliczyć dochody z najmu do końca kwietnia
 
Rząd wprowadzi ulgi dla przedsiębiorstw energochłonnych
 
Air France KLM: taryfa "MiNi" w Polsce, bilety od 596 zł
 
Fiskus może przesunąć termin zapłaty podatku
 
Składając zeznanie w ostatniej chwili możemy nie dotrzymać terminu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Puszysta modelka po raz pierwszy w reklamie H&M
 
Powstanie drugi sezon serialu "Rectify"
 
Keith Richards: słucham muzyki z płyt CD, iPody nie mają duszy
 
Daniel Radcliffe reportem w "Tokyo Vice"
 
Justin Timberlake zagra w filmie "Spinning Gold"
 
Leonardo DiCaprio chce odpocząć od filmów
 
"Water and a Flame" - nowa płyta Céline Dion (wideo)
 
Na święta nowa płyta One Direction
 
Bruce Willis i John Malkovich w filmie "Red 2" (wideo)
 
Jennifer Lopez chce wskrzesić brzmienie "Jenny from the Block"
 
Christina Ricci w thrillerze "Unmasked"
 
Blog  
 
Silna marka eventów sportowo-rekreacyjnych jest szansą na promocję regionu - Chalimoniuk
 
Jak rabin Bernheim papieża wykiwał - Jerzy Szygiel
 
Klient - typ 1: "Ludzki Pan" - Monika Klama
 
Sprostowanie: VECTRA nie podąża drogą nc+! - Janusz Kamieński
 
1 maja- czyli sierpy i młoty - Łukasz Religa
 
Nasz gość  
 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.

- Firmy telekomunikacyjne czeka coraz większa integracja z innymi branżami, jak: energetyka, finanse, motoryzacja, medycyna itp. Rynek zmierza też do konwergencji mediów, której podstawą są sieci szerokopasmowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Witucki, prezes Orange Polska. więcej

 
Magdalena Kłaczyńska: Poziom programów poradnikowych jest coraz wyższy
 
Brian Cahill: Opowiadanie historii to jedna z najważniejszych części naszego życia
 
Kwestionariusz  
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing. więcej

 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Senior Analyst
 
staż w Dziale Sprzedaży
 
Redaktor
 
Specjalista ds. PR
 
Manager zarządzający siecią 100 portali
 
Młodszy Specjalista ds. Kontroli Merytorycznej Programów
 
Ekspert ds. Email Marketingu
 
Specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowej
 
Program Planning & Acquisition Manager
 
CEO / Chief Executive Officer
 
Specjalista ds. Zakupu Kontentu
 
Account Manager
 
Specjalista ds. synchronizacji i licencji / Synch&Licensing
 
Montażysta
 
Senior Copywriter
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl