Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 7 Maja 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Uważam Rze" zmniejsza objętość, ale podnosi cenę

Tygodnik „Uważam Rze” (Gremi Media) od najnowszego wydania, które trafiło na rynek 6 mają br., kosztuje 4,90 zł. To o 1 zł więcej niż dotąd. Jednocześnie o kilkanaście stron zmniejszyła się objętość pisma i wypadło z niego kilka działów. więcej

 
,,Anna German" hitem TVP1. Serial oglądało 6,3 mln widzów

Biograficzny serial „Anna German” oglądało w TVP1 średnio 6,27 mln osób. Produkcja ponad trzykrotnie podniosła oglądalność Jedynki w piątkowe wieczory i nie dała szans konkurencji. Wpływy z reklam wyniosły 6,4 mln zł. więcej

 
Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń zdrowotnych oferowanych przez Avivę. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy GreyGroup, PromoAgency, Film It i ZenithOptimedia Group i Cube Group, jest piosenkarka Agnieszka Chylińska. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Replise poszukuje osoby na stanowisko
Senior Analyst

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
staż w Dziale Sprzedaży

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Humanway poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

Merkuriusz Polski poszukuje osoby na stanowisko
Manager zarządzający siecią 100 portali

TV Puls poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Kontroli Merytorycznej Programów

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Email Marketingu

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupu Kontentu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Bloomberg Businessweek Polska" tanieje o 4 zł. ,,Chcemy zachęcić czytelników w kioskach"

Cena tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Gremi Media) od bieżącego numeru została obniżona z 9,90 do 5,90 zł. Wydawca oczekuje, że więcej egzemplarzy pisma będzie kupowane w kioskach niż w prenumeracie. więcej

 
Pakiet Ekstraklasa już w nc+. Jakie kanały w ofercie?

Platforma nc+ od 6 maja br. oferuje pakiet Ekstraklasa, dający dostęp do wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy oraz ponad 20 kanałów, w większości niekodowanych. Jest on dostępny dla dotychczasowych abonentów Canal+ przedłużających umowę. więcej

 
Top 95 stacji tematycznych: TTV liderem po największym wzroście

W kwietniu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności została TTV, która jednocześnie zyskała najwięcej w zestawieniu. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Discovery Channel. Top 95 kanałów w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Odświeżona ,,Rzeczpospolita" chce pozyskać fachowców

„Rzeczpospolita” od poniedziałku zmodyfikuje zawartość i szatę graficzną, chcąc stać się gazetą bardziej użyteczną dla przedsiębiorców. Sobotnie wydanie będzie przygotowywane już w czwartek, a gazeta zamykana będzie kilka godzin wcześniej niż dotąd. więcej

UOKiK: platforma nc+ złamała prawo, 11 mln zł kary

ITI Neovision, wprowadzając ofertę platformy nc+ oraz informując o jej warunkach złamała prawo - uznała prezes UOKiK i nakazała natychmiastowe usunięcie skutków zakwestionowanych działań. Klienci mogą kontynuować umowy na dotychczasowych warunkach, a spółka musi zapłacić blisko 11 mln zł. więcej

Dzięki NJU.mobile będzie jeszcze taniej, na czym stracą operatorzy
Świat reklamy ,,dojną krową" dla klientów? (opinie o konkursach)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Anna German" hitem TVP1. Serial oglądało 6,3 mln widzów

Biograficzny serial „Anna German” oglądało w TVP1 średnio 6,27 mln osób. Produkcja ponad trzykrotnie podniosła oglądalność Jedynki w piątkowe wieczory i nie dała szans konkurencji. Wpływy z reklam wyniosły 6,4 mln zł. więcej

 
Pakiet Ekstraklasa już w nc+. Jakie kanały w ofercie?

Platforma nc+ od 6 maja br. oferuje pakiet Ekstraklasa, dający dostęp do wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy oraz ponad 20 kanałów, w większości niekodowanych. Jest on dostępny dla dotychczasowych abonentów Canal+ przedłużających umowę. więcej

 
Top 95 stacji tematycznych: TTV liderem po największym wzroście

W kwietniu br. wśród stacji tematycznych nowym liderem oglądalności została TTV, która jednocześnie zyskała najwięcej w zestawieniu. Z kolei w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Discovery Channel. Top 95 kanałów w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl więcej

 
KRRiT: W telewizyjnych programach informacyjnych nie ma jednostronności

- Nie zgadzamy się z tezą, jakoby programy informacyjne emitowane w głównych kanałach tv miały być jednostronne i promować obecną władzę - tak na zarzuty kierowane pod adresem mediów tzw. „głównego nurtu” m.in. przez twórców TV Republika odpowiada Jan Dworak, przewodniczący KRRiT. więcej

 
,,Tylko taniec" stracił widzów. 18 mln zł z reklam

Trzecią edycję talent-show „Tylko taniec. Got to dance” śledziło w Polsacie o ponad 360 tys. widzów mniej niż nadawaną rok wcześniej pierwszą odsłonę tanecznego widowiska. Program dał stacji drugie miejsce w rynku, a jego wpływy reklamowe wyniosły 18 mln zł. więcej

 
UPC ma już 800 tys. klientów telewizji cyfrowej. Szybko rośnie telefon

Na koniec marca br. sieć kablowa UPC Polska miała już niemal 800 tys. klientów telewizji cyfrowej. Najdynamiczniej w ciągu roku rosła jednak liczba klientów telefonii stacjonarnej. Natomiast cała baza abonencka operatora stopniała o niecałe 2 proc.   więcej

 
Słaby tydzień TVN i Polsatu - rekordowy wynik TV Puls

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
TV Republika dla wszystkich abonentów Cyfrowego Polsatu

Kanał TV Republika do końca maja br. będzie dostępny dla wszystkich klientów platformy Cyfrowy Polsat w ramach tzw. otwartego okna. Kanał znalazł się na pozycji 67. listy stacji platformy. więcej

 
Agnieszka Lisowska-Kalicka i Hanna Krawczyńska w 4fun Media

Agnieszka Lisowska-Kalicka została nowym channel managerem kanału TV.Disco w spółce 4fun Media, natomiast Hanna Krawczyńska objęła w niej funkcję PR managera.   więcej

 
 
Radio  
 
Tomasz Bednarek za Mariusza Abramowicza w Radiu VOX FM

Aktor Tomasz Bednarek został nowym prezenterem Radia VOX FM. W roli gospodarza popołudniowego pasma stacji zastąpił Mariusza Abramowicza, który odszedł z rozgłośni. więcej

 
RMF FM liderem rynku radiowego w godzinach wieczornych

W I kwartale 2013 roku pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w godzinach wieczornych (19.00 - 23.59) zajęło RMF FM, a na podium uplasowało się jeszcze Radio ZET oraz Eska - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio ZET nadal liderem w Szczecinie

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie. więcej

 
Reklama  
 
Agnieszka Chylińska twarzą Avivy, reklamuje ubezpieczenia zdrowotne (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń zdrowotnych oferowanych przez Avivę. Twarzą akcji - przygotowanej przez firmy GreyGroup, PromoAgency, Film It i ZenithOptimedia Group i Cube Group, jest piosenkarka Agnieszka Chylińska. więcej

 
,,Podziel się radością" - polskie imiona i ksywki na opakowaniach Coca-Coli (wideo)

W ramach startującej kampanii Coca-Coli „Podziel się radością” na puszkach i butelkach tego napoju zamiast logo znajdą się popularne polskie imiona i pseudonimy. Wspierają to działania reklamowe, za które odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Next, Starcom i Rc2. więcej

 
Marcin Kalkhoff odchodzi z Lowe GGK do własnej firmy BrandAuditors

Marcin Kalkhoff zakończył pracę jako dyrektor strategiczny w agencji reklamowej Lowe GGK i otworzył swoją firmę BrandAuditors zajmującą się analizami marketingowymi. więcej

 
Getin Bank reklamuje 24 razy najlepszą pożyczkę gotówkową (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Getin Bank. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Konqubinat, Lunapark i MediaVest. więcej

 
Matka, studentka i fashonistka jako konsultantki reklamują Avon (wideo)

Startuje kampania reklamowa Avon zachęcająca do pracy jako konsultantka tej firmy oraz promująca jej nowe kosmetyki. Akcję przygotowały agencja Soho Square i dom mediowy Starcom. więcej

 
,,Jeśli business class to zbyt mało" w kampanii Porsche Panamera

Rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Porsche Panamera. Akcję, skierowaną do biznesmenów, przygotowała i realizuje agencja Advertiva. więcej

 
Wiewiórki reklamują ,,pożyczkę bez wyrzeczeń" w Banku BGŻ (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Bank BGŻ. Akcję, w której występują znane z poprzednich reklam BGŻ animowane wiewiórki, przygotowały firmy Grandes Kochonos, Initiative Warszawa i Performics Optimedia Group. więcej

 
Outdoorowa kampania społeczna widoczna tylko dla dzieci (wideo)

Hiszpańska fundacja ANAR w swojej kampanii przeciwko przemocy wobec dzieci wykorzystała reklamy outdoorowe widoczne tylko dla najmłodszych. więcej

 
,,Fenomen pięknej skóry" reklamuje Oeparol Stimulance (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa preparatów Oeparol Stimulance (produkowanych przez firmę Adamed). Akcję przygotowały agencja Schulz Brand Friendly i dom mediowy Universal McCann. więcej

 
Świat zielonej herbaty i owoców w reklamie Tymbark Next (wideo)

Do emisji trafiła nowa reklama napojów Tymbark Next, w której ich świat poznają młode osoby. Kampanię przygotowały agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Plus z TUI: do 600 zł zniżki na wakacje lub wycieczkę

Ruszyła promocja dla klientów sieci komórkowej Plus, dzięki której mogą oni otrzymać do 600 zł zniżki na wakacje lub wycieczkę w biurze podróży TUI. więcej

 
T-Mobile Truck - mobilny salon T-Mobile rusza w Polskę

W podróż po Polsce wyruszył T-Mobile Truck - mobilny salon sieci T-Mobile.   więcej

 
Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje Leasing Swobodny

Ruszyła kampania reklamowa Leasingu Swobodnego wprowadzonego na rynek przez Europejski Fundusz Leasingowy. Akcja obejmuje telewizję i internet. więcej

 
Aneta Sarga szefem reklamy Polskapresse na Śląsku

Aneta Sarga została dyrektorem biura reklamy Polskapresse Filia Śląsk, wydawcy „Dziennika Zachodniego”. więcej

 
,,Gotowa na lato?" w promocji Remington

Trwa promocja konsumencka marki Remington pod hasłem "Gotowa na lato?", w której do wygrania jest 800 suszarek. więcej

 
Prasa  
 
,,Uważam Rze" zmniejsza objętość, ale podnosi cenę

Tygodnik „Uważam Rze” (Gremi Media) od najnowszego wydania, które trafiło na rynek 6 mają br., kosztuje 4,90 zł. To o 1 zł więcej niż dotąd. Jednocześnie o kilkanaście stron zmniejszyła się objętość pisma i wypadło z niego kilka działów. więcej

 
,,Bloomberg Businessweek Polska" tanieje o 4 zł. ,,Chcemy zachęcić czytelników w kioskach"

Cena tygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Gremi Media) od bieżącego numeru została obniżona z 9,90 do 5,90 zł. Wydawca oczekuje, że więcej egzemplarzy pisma będzie kupowane w kioskach niż w prenumeracie. więcej

 
Grzegorz Lewicki szefem działu Nauka we ,,Wprost"

Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) przywraca na łamy dział Nauka. Jego kierownikiem został Grzegorz Lewicki. więcej

 
Coraz mniej wolnych mediów na świecie, Polska na 47. miejscu

Według najnowszego raportu organizacji Freedom House obecnie procent globalnej populacji z dostępem do wolnych mediów jest najmniejszy od ponad 10 lat. więcej

 
Amerykańskie gazety: nakłady w dół, rosną cyfrowe subskrypcje

Według raportu Alliance for Audited Media od października 2012 do marca 2013 nakład gazet w Stanach Zjednoczonych spadł o 0,7 procenta w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej. Coraz więcej jest jednak prenumerat wersji cyfrowych. więcej

 
Aneta Sarga szefem reklamy Polskapresse na Śląsku

Aneta Sarga została dyrektorem biura reklamy Polskapresse Filia Śląsk, wydawcy „Dziennika Zachodniego”. więcej

 
Internet  
 
Aplikacja mobilna - tak czy nie?

Jeszcze nie tak dawno większość osób wątpiła w to, że urządzenie takie jak tablet może być do czegoś przydatne. Po dwóch latach tablety  trafiły nawet na półki sklepów w których robimy codziennie zakupy, a publikowane raporty pokazują z jak dużym entuzjazmem użytkowników spotkały się urządzenia mobilne - pisze Cezary Różański z GoldenSubmarine. więcej

 
Płatne subskrypcje na YouTube już niedługo

Google jeszcze w tym tygodniu ma zapowiedzieć wprowadzenie opłat za treści tworzone przez niektóre kanały na Youtube - podał "Financial Times". więcej

 
Nowe logo Instagramu

Instagram, popularny fotograficzny serwis społecznościowy, zaprezentował swój odświeżony logotyp. więcej

 
Izrael krytykuje Google za uznanie Palestyny

Wiceminister spraw zagranicznych Izraela, Ze'ev Elkin, namawia Google do zmiany decyzji o uznaniu Palestyny. więcej

 
Grupa SMT uruchomiła firmę windykacyjną Attorn

Grupa SMT (dawniej Grupa ADV) utworzyła spółkę Attorn, która oferuje system do zarządzania należnościami skierowany do małych i średnich firm. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Na większy wydatek Polacy wolą zaciągnąć kredyt niż pożyczyć od rodziny

Polacy nie są skłonni w tym roku do ponoszenia większych wydatków z domowych budżetów. Jeśli już, w celu ich pokrycia chętniej udadzą się do banku niż pożyczą pieniądze od rodziny - wynika z badania Homo Homini. więcej

 
Public Relations  
 
Małgorzata Lubelska zmienia funkcję w TRIAS Event Engineering
 
Agnieszka Lisowska-Kalicka i Hanna Krawczyńska w 4fun Media
 
magnifiCo odpowiada za kampanie Avon kontra Rak Piersi oraz Avon kontra Przemoc
 
inACT wypromuje sieć restauracji Canappka
 
Hexcode postawiło na In Fact PR
 
Technologie  
 
Aplikacja mobilna - tak czy nie?
 
Polska Telefonia Cyfrowa zmienia nazwę na T-Mobile Polska
 
Samsung Galaxy Core: nowy smartfon z niższej półki
 
KE stoi po stronie Apple w sporze patentowym z Motorolą i Google
 
Acer: nowa linia urządzeń przenośnych (wideo)
 
Plus z TUI: do 600 zł zniżki na wakacje lub wycieczkę
 
T-Mobile Truck - mobilny salon T-Mobile rusza w Polskę
 
UKE: kolejne częstotliwości do wykorzystania po 2015 r. Trwają rozmowy
 
Gospodarka  
 
UOKiK nałożył 165 mln zł kar w 2012 r.
 
Banki znów coraz chętniej pożyczają gotówkę
 
Trwa hossa na obligacjach, duże straty na funduszach polskich akcji
 
Obraz gospodarki nie wygląda dobrze, przemysł nie pomoże wzrostowi
 
UKE: kolejne częstotliwości do wykorzystania po 2015 r. Trwają rozmowy
 
Jakie odkodowanie za uszkodzony lub zagubiony bagaż
 
Biedronka chce budować markę przy pomocy społecznej odpowiedzialności biznesu
 
Wartość uzyskanego certyfikatu ISO obciąży koszty podatkowe
 
Coraz więcej dopłacamy do leków refundowanych
 
Polacy nie dbają o bezpieczeństwo pożarowe. Groźba wysokich mandatów
 
Bogaci Polacy ruszyli na zakupy mieszkań - coraz lepiej sprzedają się te większe i bardziej komfortowe
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Vena Amoris" - nowa płyta Anity Lipnickiej tylko po polsku
 
Robert De Niro zagra w filmie "Candy Store"
 
Bradley Cooper zagra w "American Sniper"
 
Keira Knightley została żoną Jamesa Rightona
 
Reese Witherspoon w filmie "Depth of Field"
 
"Iron Man 3" podbija kina
 
Zachary Quinto zadowolony, że jest gejem
 
Blog  
 
Hołd medialny różowych orłów z Polskiego Radia i ,,GW" - Krzysztof Czabański
 
My tu gadu, gadu, a Hearst łyknął bańkę tabletowych subskrybentów - Mirosław Usidus
 
Silna marka eventów sportowo-rekreacyjnych jest szansą na promocję regionu - Chalimoniuk
 
Jak rabin Bernheim papieża wykiwał - Jerzy Szygiel
 
Klient - typ 1: "Ludzki Pan" - Monika Klama
 
Nasz gość  
 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.

- Firmy telekomunikacyjne czeka coraz większa integracja z innymi branżami, jak: energetyka, finanse, motoryzacja, medycyna itp. Rynek zmierza też do konwergencji mediów, której podstawą są sieci szerokopasmowe - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Witucki, prezes Orange Polska. więcej

 
Magdalena Kłaczyńska: Poziom programów poradnikowych jest coraz wyższy
 
Brian Cahill: Opowiadanie historii to jedna z najważniejszych części naszego życia
 
Kwestionariusz  
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Adriana Kajca, prezes i dyrektor zarządzający agencji Talk Marketing. więcej

 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Joanna Andrzejewska: brzydzę się manipulanctwem i lenistwem
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
Praca  
 
Senior Analyst
 
staż w Dziale Sprzedaży
 
Redaktor
 
Specjalista ds. PR
 
Manager zarządzający siecią 100 portali
 
Młodszy Specjalista ds. Kontroli Merytorycznej Programów
 
Ekspert ds. Email Marketingu
 
Specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowej
 
Program Planning & Acquisition Manager
 
CEO / Chief Executive Officer
 
Specjalista ds. Zakupu Kontentu
 
Account Manager
 
Specjalista ds. synchronizacji i licencji / Synch&Licensing
 
Montażysta
 
Senior Copywriter
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl