Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 14 Maja 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Raport REM: Dziennikarze są tendencyjni, ale rzadko przedstawiają nieprawdę

- Dziennikarze naruszają zasady etyki zawodowej oraz stosują „język nienawiści”, ale rzadkie są przypadki przedstawiania nieprawdy - to główne wnioski z najnowszego raportu Rady Etyki Mediów, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Trwa wyprzedaż w ITI. Pod młotek poszło Multikino

Grupa ITI wyprzedaje kolejne aktywa. Spółka podpisała właśnie transakcję sprzedaży 100 proc. akcji sieci kin Multikino. Kupi je brytyjsko-irlandzki operator Vue Entertainment. więcej

 
TV Republika w sieci Inea. Trwają rozmowy z UPC, Vectrą i Multimedia

TV Republika lada dzień dołączy do oferty sieci kablowej Inea - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca cały czas prowadzi także rozmowy z trójką największych operatorów kablowych w Polsce. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Lidl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
PROJECT DIRECTOR

LPP poszukuje osoby na stanowisko
Trend Researcher

Replise poszukuje osoby na stanowisko
Senior Analyst

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds. Email Marketingu

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
staż w Dziale Sprzedaży

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupu Kontentu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Rekordowy wzrost RMF FM, ostro w dół Jedynka i Trójka

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od lutego do kwietnia br. należała do RMF FM. Rozgłośnia ta pochwalić się też mogła największym wzrostem udziału, z kolei największe spadki zanotowały Jedynka i Trójka. więcej

 
,,Tylko muzyka" z mniejszą widownią. 48 mln zł z reklam

Piątą edycję programu „Tylko muzyka” oglądało w Polsacie średnio 3,25 mln osób. Względem emitowanej wiosną ub.r. trzeciej serii show straciło 240 tys. widzów. Dało jednak stacji pozycję wicelidera rynku i przyniosło z reklam 47,6 mln zł. więcej

 
Jacek Rakowiecki rzecznikiem prasowym Telewizji Polskiej

Jacek Rakowiecki, były redaktor naczelny miesięcznika „Film”, został nowym rzecznikiem prasowym Telewizji Polskiej i kierownikiem Centrum Informacji TVP. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Katarzyna Dowbor: W telewizji powinno być miejsce także dla osób dojrzałych

- Fakt zwolnienia z TVP2 przyjęłam ze spokojem. Jest mi jednak przykro z powodu formy, w jakiej to zrobiono - mówi nam Katarzyna Dowbor, która w ubiegłym tygodniu straciła pracę w telewizji publicznej. więcej

Coca-Cola: więcej napojów niskokalorycznych, info o kaloriach na etykiecie

- Umieszczanie informacji o kaloryczności na przednich etykietach, promowanie aktywności fizycznej, rezygnacja z reklam wśród dzieci poniżej 12. roku życia i większa liczba niskokalorycznych napojów - to główne cele Coca-Coli na najbliższe lata. więcej

TVN ze stratą w I kwartale, więc oszczędza. 2 mld zł zadłużenia
Reklamodawcy: Agencje reklamowe często nie dbają o jakość swojej pracy (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Trwa wyprzedaż w ITI. Pod młotek poszło Multikino

Grupa ITI wyprzedaje kolejne aktywa. Spółka podpisała właśnie transakcję sprzedaży 100 proc. akcji sieci kin Multikino. Kupi je brytyjsko-irlandzki operator Vue Entertainment. więcej

 
TV Republika w sieci Inea. Trwają rozmowy z UPC, Vectrą i Multimedia

TV Republika lada dzień dołączy do oferty sieci kablowej Inea - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadawca cały czas prowadzi także rozmowy z trójką największych operatorów kablowych w Polsce. więcej

 
,,Tylko muzyka" z mniejszą widownią. 48 mln zł z reklam

Piątą edycję programu „Tylko muzyka” oglądało w Polsacie średnio 3,25 mln osób. Względem emitowanej wiosną ub.r. trzeciej serii show straciło 240 tys. widzów. Dało jednak stacji pozycję wicelidera rynku i przyniosło z reklam 47,6 mln zł. więcej

 
Jacek Rakowiecki rzecznikiem prasowym Telewizji Polskiej

Jacek Rakowiecki, były redaktor naczelny miesięcznika „Film”, został nowym rzecznikiem prasowym Telewizji Polskiej i kierownikiem Centrum Informacji TVP. więcej

 
UPC sprzedało część sieci Aster. Netia zwiększy zasięg o pół mln lokali

Operator UPC Polska sfinalizował odsprzedaż części sieci dawnego Aster w Warszawie i Krakowie. Jej nabywcą została Netia. więcej

 
Rusza 58. konkurs Eurowizji. Kolejny raz bez TVP

W tym tygodniu odbędą się trzy koncerty składające się na tegoroczny 58. Konkurs Piosenki Eurowizji, organizowany w szwedzkim Malmo. Podobnie jak w ub.r., transmisji z imprezy zabraknie w TVP. Fani konkursu zdani są na stacje zagraniczne.   więcej

 
TVN liderem rynku telewizyjnego, najsłabszy w historii wynik TVP1

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVN. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej stacja ta umocniła się na pierwszym miejscu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Multimedia Polska emituje obligacje o wartości 1 mld zł

Spółka Multimedia Polska wyemitowała właśnie siedmioletnie obligacje o łącznej wartości 1,038 mld zł. - Celem nowej emisji obligacji jest uporządkowanie struktury finansowania spółki - mówi Andrzej Rogowski, prezes Multimediów. więcej

 
Wedding TV zmienia się w Love

Kanał Wedding TV w poniedziałek 20 maja br. zmieni nazwę na Love. Stacja zyska też nowe logo i oprawę graficzną, a jej oferta programowa poszerzy się o dodatkowe pozycje. więcej

 
Zrekonstruowany cyfrowo ,,Rejs" w TVP HD

Kanał TVP HD pokaże zrekonstruowaną cyfrowo wersję kultowego filmu Marka Piwowskiego „Rejs”. więcej

 
Grupa ITI sprzedaje Multikino

Grupa ITI zdecydowała się na sprzedaż sieci kin Multikino. Ich nabywcą będzie Grupa Vue Entertainment. Transakcja zostanie zrealizowana po uzyskaniu zgody Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów. więcej

 
Serial ,,Vera" od czerwca na antenie Ale Kino+

9 czerwca 2013 roku kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję brytyjskiego serialu kryminalnego „Vera”. więcej

 
 
Radio  
 
Rekordowy wzrost RMF FM, ostro w dół Jedynka i Trójka

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od lutego do kwietnia br. należała do RMF FM. Rozgłośnia ta pochwalić się też mogła największym wzrostem udziału, z kolei największe spadki zanotowały Jedynka i Trójka. więcej

 
Eska umacnia się na pozycji lidera wśród sieci radiowych, zyskuje Radio Plus

W okresie od lutego do kwietnia br. Eska umocniła się na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Namysłów Pils reklamowany ,,dla tych, co się znają". Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński (wideo)

Ruszyła pierwsza w historii piwa Namysłów Pils telewizyjna kampania reklamowa. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Namysłów Pils. Dla tych, co się znają”, przygotowały agencja BBDO Warszawa i dom mediowy Maxus. więcej

 
Samolot LOT-u obrandowany logo Black Energy. Tyson w nowej reklamie

Grupa Food Care, producent napojów Black Energy, podpisała umowę z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, których flotę na początku czerwca br. zasili tzw. Black Jet. Mike Tyson weźmie tymczasem udział w kolejnej kampanii reklamowej promującej markę Black Energy. więcej

 
Hipnotyzujący viral promuje smak Coca-Coli Zero (wideo)

Do internetu trafił viralowy spot pokazujący, że Coca-Cola Zero nie różni się smakiem od Coca-Coli. Viral przygotowały firmy Duval Guillaume i Caviar. więcej

 
Podróżna i hip-hopowiec w nowych reklamach pożyczki w ING Banku Śląskim (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej pożyczkę gotówkową oferowaną przez ING Bank Śląski. Akcję przygotowały agencja Brain i dom mediowy PanMedia Western. więcej

 
Bezgranicznie.pl - tata-superbohater w kampanii DPD (wideo)

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej firmy kurierskiej DPD Polska opartej na serwisie Bezgranicznie.pl. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada dział marketingu DPD oraz firmy Trailer And More, OS3 multimedia i New Age Media. więcej

 
,,I robisz wrażenie" w kampanii loko-suszarek BaByliss (wideo)

Ruszyła pierwsza na polskim rynku telewizyjna kampania reklamowa loko-suszarek BaByliss. Akcję przygotowała i realizuje agencja Pakaya. więcej

 
,,Miejskie ptaki" reklamują lornetki Nikon Aculon

W prasie, internecie i punktach sprzedaży wystartowała kampania reklamowa lornetek Nikon Aculon. Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, SF1 i Maxus. więcej

 
PanMedia Western zmienia nazwę na Lowe Media

Dom mediowy PanMedia Western będzie teraz funkcjonował pod nazwą Lowe Media. Ma to podkreślać przynależność firmy do Grupy Lowe Poland. więcej

 
,,Będzie głośno" - Łódź reklamuje letnie koncerty

Rusza outdoorowa kampania promująca koncerty, które w okresie letnim odbędą się w Łodzi. Akcję, pod hasłem „W Łodzi będzie głośno”, przygotowała agencja Mosqi.to. więcej

 
UOKiK: 2,3 mln zł kary dla Samsunga za reklamę naśladującą kampanię cyfryzacji

Reklama telewizorów Samsung wprowadzała w błąd sugerując, że jest częścią rządowej kampanii informacyjnej dotyczącej cyfryzacji telewizji - orzekła prezes UOKiK-u i nałożyła na firmę 2,288 mln zł kary. więcej

 
Spadające ceny reklamują Vision Express (wideo)

Trwa telewizyjna kampania reklamująca niskie ceny w Vision Express. Akcję przygotowały firmy Idealiści, Platige Image i Starlink.   więcej

 
,,Trwałe piękno drewna" w kampanii produktów Bondex

W radiu i internecie trwa kampania reklamowa produktów do pielęgnacji drewna Bondex. Akcja przebiega pod hasłem „Trwałe piękno drewna mimo zmiennego klimatu”. więcej

 
Tymbark reklamuje szklankę soku do śniadania (wideo)

Wystartowała radiowa kampania reklamowa soków Tymbark. Akcję przygotowały agencja 303 i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
,,Dla kobiet wszystko" w kampanii serwisu ofeminin.pl

Serwis kobiecy ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Realizowana jest ona pod hasłem “Dla kobiet wszystko”. więcej

 
The Media Insight internetowym domem mediowym X-Trade Brokers

Dom mediowy The Media Insight (należący do GroupM) zwyciężył w przeglądzie ofert na obsługę w internecie budżetu reklamowego domu maklerskiego X-Trade Brokers. więcej

 
Alfa Romeo sponsorem toru Monza

Słynny tor wyścigowy Monza ma nowego sponsora. Jest nim włoski producent samochodów Alfa Romeo. więcej

 
Karolina Jurewicz group account directorem w OMD

Karolina Jurewicz objęła stanowisko group account directora w OMD. Dotychczas pełniła funkcję CEE senior account manager’a. więcej

 
Olga Kowalska i Rafał Machul w agencji Kalicińscy

Do zespołu Kalicińskich dołączyli Olga Kowalska, która objęła stanowisko external relations manager oraz Rafał Machul - architekt informacji. więcej

 
Maria Gólcz: z Deloitte do Sociomantic

Maria Gólcz dołączyła do warszawskiego oddziału Sociomantic Labs . Obsługuje kampanie reklamowe w modelu RTB dla klientów z kraju i regionu Europy Środkowo-Wschodniej. więcej

 
Prasa  
 
Raport REM: Dziennikarze są tendencyjni, ale rzadko przedstawiają nieprawdę

- Dziennikarze naruszają zasady etyki zawodowej oraz stosują „język nienawiści”, ale rzadkie są przypadki przedstawiania nieprawdy - to główne wnioski z najnowszego raportu Rady Etyki Mediów, do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Dobre Rady" liderem wśród pism poradnikowych, ,,Claudia" z największym wzrostem

W lutym 2013 roku pozycję lidera wśród miesięczników poradnikowych dla pań zajęły „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. więcej

 
PMPG na plusie. Przychody wzrosły o 20 proc.

Platforma Mediowa Point Group, właściciel m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, zanotowała wzrost przychodów w I kwartale tego roku i zakończyła go dodatnim wynikiem finansowym. więcej

 
Anna Traczewska brand managerem "Newsweeka"

Anna Traczewska została brand managerem tygodnika “Newsweek Polska” w Ringier Axel Springer Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kolejne wzmocnienie działu marketingu spółki po odejściu kilku menedżerów do Gremi Media. więcej

 
PiS: pozwiemy "Newsweek", jeśli nie będzie sprostowania

Prawo i Sprawiedliwość zapowiedziało, że pozwie tygodnik “Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) do sądu, jeśli pismo nie sprostuje informacji o tym, że pomoc prawna dla rodzin smoleńskich finansowana była z funduszy klubu parlamentarnego PiS. więcej

 
Internet  
 
Reserved rośnie na Facebooku. Prosto i TVN liderami na YouTubie, MTV i TVN24 - na Twitterze (raport)

W kwietniu facebookowy profil Reserved zyskiwał średnio 2,4 tys. fanów każdego dnia i przekroczył poziom miliona użytkowników. Na YouTubie najwięcej subskrybentów i wyświetleń notują kanały Prosto i TVN, a na Twitterze najwięcej obserwujących mają MTV Polska i TVN24. więcej

 
Darmowa muzyka online od STX Jamboree

Agencja marketingu muzycznego STX Jamboree uruchomiła na swojej stronie internetowej darmowy odsłuch muzyki wydawanej przez to wydawnictwo. więcej

 
Ponad połowa internautów na świecie aktywnie korzysta z Facebooka

Facebook to zdecydowanie najpopularniejszy portal społecznościowy. W I kwartale br. przynajmniej raz w miesiącu logowało się do niego 51 proc. internautów z całego świata - wynika z badania GlobalWebIndex.   więcej

 
Amazon wprowadził wirtualną walutę

Amerykańscy użytkownicy platformy Amazon Appstore mogą już realizować w serwisie płatności wirtualną walutą Amazon Coins. więcej

 
Plus: nielimitowany dostęp do stron www, YouTube i ipli

Sieć komórkowa Plus wprowadza promocję nielimitowanego dostępu do zwykłych stron www, a także serwisów YouTube i ipla. W ramach oferty dostępny jest także od 1 zł zestaw zawierający tablet Modecom i router ZTE. więcej

 
Marcin Książkowski szefem PoradnikZdrowie.pl, a Łukasz Suda - Glamki.pl

Od maja br. dwa serwisy internetowe Muratora mają nowych redaktorów prowadzących. Marcin Książkowski został szefem redakcji serwisu PoradnikZdrowie.pl, natomiast Łukasz Suda kieruje zespołem witryny Glamki.pl. więcej

 
Google szykuje usługę dla graczy

Już podczas rozpoczynającej się jutro konferencji Google I/O może zostać zaprezentowana platforma Google Play Games, stworzona z myślą o graczach korzystających z urządzeń z systemem Android. więcej

 
Rekomendacje Google+ na stronach mobilnych

Google uruchomiło zintegrowany z serwisem społecznościowym Google+ system rekomendacji treści, działający na urządzeniach mobilnych. więcej

 
,,Dla kobiet wszystko" w kampanii serwisu ofeminin.pl

Serwis kobiecy ofeminin.pl (Ringier Axel Springer Polska) rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. Realizowana jest ona pod hasłem “Dla kobiet wszystko”. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Jak jedzą Polacy? Najchętniej z rodziną i przyjaciółmi

Biorąc pod uwagę zwyczaje związane z jedzeniem, polskich internautów można podzielić na pięć segmentów - wynika z badania Interactive Research Center. więcej

 
Bogusław Linda najbardziej zaufanym aktorem wśród Polaków

Bogusław Linda to aktor, któremu Polacy ufają najbardziej - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest. więcej

 
Public Relations  
 
Jacek Rakowiecki rzecznikiem prasowym Telewizji Polskiej
 
Telma Communications wypromuje Deante
 
Technologie  
 
Sony Xperia ZR: młodszy brat Xperii Z
 
Szef Androida: liczą się aplikacje, nie systemy operacyjne
 
Bill Gates wspomina Jobsa (wideo)
 
Plus: nielimitowany dostęp do stron www, YouTube i ipli
 
Google szykuje usługę dla graczy
 
LG udostępnia chmurę LG Cloud
 
Exatel testuje inteligentne sieci energetyczne
 
Gospodarka  
 
Multimedia Polska emituje obligacje o wartości 1 mld zł
 
Grupa ITI sprzedaje Multikino
 
LOT chce zwiększyć przychody i ciąć koszty, potem prywatyzacja
 
5,4 mld zł na podwyżki pensji nauczycieli akademickich w latach 2013-15
 
Michał Boni: Polskie miasta chcą być inteligentne, aby ludziom żyło się lepiej
 
Airberlin stawia na Polskę. Zwiększa liczbę i częstotliwość połączeń
 
Ranking kont osobistych, gdzie można zarobić na koncie
 
Przegląd klimatyzacji w samochodzie zmniejszy podatek
 
Lista przyczyn słabości naszego rynku akcji jest długa
 
Banki spółdzielcze mają dużo pieniędzy. Mogą udzielać więcej kredytów niż banki komercyjne
 
Exatel testuje inteligentne sieci energetyczne
 
Liniowa metoda amortyzacji to powolne zaliczenie zakupu do kosztów podatkowych
 
Lewiatan: Zatrzymywanie wadium szkodzi małym i średnim przedsiębiorstwom
 
Kultura/Rozrywka  
 
Rusza 58. konkurs Eurowizji. Kolejny raz bez TVP
 
Bogusław Linda najbardziej zaufanym aktorem wśród Polaków
 
Katy Perry razem z The Rolling Stones (wideo)
 
Isla Fisher: Leonardo DiCaprio to idealny Jay Gatsby (wideo)
 
Mściwa Kate Winslet w "The Dressmaker"
 
Serial ,,Vera" od czerwca na antenie Ale Kino+
 
Lisa Kudrow w młodości była bardzo pruderyjna
 
"Wielki Gatsby" przegrał "Iron Man"
 
Blog  
 
Układ zamknięty w ranczu Wilkowyje. - Ewaryst Fedorowicz
 
Seriale kreują polską rzeczywistość - Andrzej Kwaśniewski
 
"Nju" RedBull Mobile No Limits, a Nju Mobile - kocham dialog marek! - Janusz Kamieński
 
W sieci Czabana: lemingi odlatują na wiosnę, ale kto przyleci? - Krzysztof Czabański
 
Klient - typ 3: "Chciałbym być tobą" - Monika Klama
 
Nasz gość  
 
Katarzyna Dowbor: W telewizji powinno być miejsce także dla osób dojrzałych

- Fakt zwolnienia z TVP2 przyjęłam ze spokojem. Jest mi jednak przykro z powodu formy, w jakiej to zrobiono - mówi nam Katarzyna Dowbor, która w ubiegłym tygodniu straciła pracę w telewizji publicznej. więcej

 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.
 
Magdalena Kłaczyńska: Poziom programów poradnikowych jest coraz wyższy
 
Kwestionariusz  
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Samojlik, prezes agencji Autentika. więcej

 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy
 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl