Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 21 Maja 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
"Dziennik Trybuna" od środy w kioskach za 1,5 zł

W środę 23 maja br. do sprzedaży trafi pierwszy numer nowej lewicowej gazety codziennej - “Dziennika Trybuna” (Edusat), którą kieruje Robert Walenciak. Tytuł chce wyjść poza funkcjonujący podział na mediów na te bliskie PO i PiS. więcej

 
Wykop.pl odblokował użytkowników i szykuje zmianę regulaminu

Administratorzy Wykopu zdjęli już 15 banów nałożonych wskutek "afery zbożowej", ale kilkudziesięciu użytkowników dalej jest zablokowanych. - Szykujemy zmiany w regulaminie, które sprecyzują kwestie związane z moderacją - mówi nam Michał Białek, dyrektor serwisu. więcej

 
"Sieci" przed "Do Rzeczy", "Gazeta Polska" traci czytelników

Wśród tygodników opinii w marcu br. zdecydowanym liderem sprzedaży był “Gość Niedzielny”. Największy wzrost zanotował “Newsweek”, najwięcej straciło “Uważam Rze”, a “Sieci” wyprzedziły “Do Rzeczy”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wiedza i praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Weryfikator

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Lidl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
staż w Dziale Sprzedaży

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
PROJECT DIRECTOR

LPP poszukuje osoby na stanowisko
Trend Researcher

Replise poszukuje osoby na stanowisko
Senior Analyst

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Niespokojnie w TVP. Wizja szykuje strajk, "Solidarność" czeka

Związek zawodowy Wizja w związku z planami przeniesienia części pracowników TVP do  firmy zewnętrznej, planuje strajk ostrzegawczy w Telewizji Polskiej. Z kolei NSZZ “Solidarność” czeka jeszcze na odpowiedzi zarządu TVP. więcej

 
Polska reklama w I kw. br. o 6,9 proc. w dół. Rośnie tylko internet

Według estymacji przygotowanej przez dom mediowy Starlink, polski rynek reklamy w I kwartale br. zmniejszył się w skali roku aż o 6,9 proc. Przyczyna to przede wszystkim niepewna sytuacja makroekonomiczna. więcej

 
Wyższy abonament radiowo-telewizyjny w 2014 roku

Od 1 stycznia 2014 r. opłata abonamentowa za używanie odbiornika radiowego wyniesie 5,90 zł miesięcznie, a za używanie odbiornika telewizyjnego lub radiowego i telewizyjnego - 19,30 zł miesięcznie - zdecydowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Top 100 YouTube'a w Polsce: gry, vlogerzy, hip hop i stacje tv

Wśród najpopularniejszych polskich kanałów na YouTubie przeważają te prowadzone przez vlogerów (np. Niekrytego Krytyka), pasjonatów gier komputerowych (np. Rocka i Roja), a także konta wytwórni muzycznych (na czele z Prosto) oraz stacji i programów tv (m.in. TVN i TVP). więcej

nc+ nie zgadza się z karą od UOKiK i idzie do sądu

Platforma nc+ odwołała się od Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów od decyzji prezesa UOKiK, który nałożył na nią karę 11 mln zł za naruszenie zbiorowego interesu konsumentów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Koniec miesięcznika "Film". Point Group zamyka ten tytuł
Top 300 stron internetowych w Polsce
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Niespokojnie w TVP. Wizja szykuje strajk, "Solidarność" czeka

Związek zawodowy Wizja w związku z planami przeniesienia części pracowników TVP do  firmy zewnętrznej, planuje strajk ostrzegawczy w Telewizji Polskiej. Z kolei NSZZ “Solidarność” czeka jeszcze na odpowiedzi zarządu TVP. więcej

 
,,The Voice of Poland 2" stracił 100 tys. widzów. 12,1 mln zł z reklam

Drugą edycję „The Voice of Poland” oglądało w Dwójce 2,17 mln widzów, o 100 tys. osób mniej niż pierwszą serię show. Program poprawił udziały w TVP2 w grupie komercyjnej a wpływy z reklam wyniosły 12,1 mln zł. więcej

 
,,Na językach" oglądało 1,5 mln widzów. 13,7 mln zł z reklam

Program „Na językach” oglądało wiosną w TVN 1,5 mln widzów. Magazyn o show biznesie, prowadzony przez Agnieszkę Szulim, dał stacji trzecie miejsce w rynku telewizyjnym i przyniósł z reklam 13,7 mln zł więcej

 
,,Przepis na życie 4" śledziło 2,4 mln widzów. 31 mln zł z reklam

Nadawany w TVN czwarty sezon „Przepisu na życie” miał o 260 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej trzecia seria i przyniósł 30,5 mln zł z reklam. Stacja w czasie emisji serialu była trzecia w całym rynku, ale druga w grupie komercyjnej. więcej

 
,,Surowi rodzice 2" z mniejszą widownią. 17,4 mln zł z reklam

Drugi sezon reality-show „Surowi rodzice” śledziło średnio 2,15 mln osób, mniej aż o 540 tys. niż nadawaną rok wcześniej pierwszą edycję. TVN w czasie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku, a przyniósł on z reklam 17,4 mln zł. więcej

 
TVP1 i TVP2 zdecydowanie przegrywają z TVN i Polsatem w grupie 16-49

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła także wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Będzie strajk w Telewizji Polskiej

Zarząd Związku Zawodowego Pracowników Twórczych TVP Wizja zdecydował w poniedziałek o przeprowadzeniu dwugodzinnego strajku ostrzegawczego w Telewizji Polskiej. To reakcja na plany przeniesienia części pracowników spółki do firmy zewnętrznej. więcej

 
Tomasz Kammel poprowadzi finał Eurowizji w TVP Kultura

Kanał TVP Kultura 14 czerwca br. transmitować będzie finał międzynarodowego Konkursu Eurowizji dla Młodych Tancerzy. Wydarzenie, która odbędzie się w Operze Bałtyckiej i w Bałtyckim Teatrze Tańca w Gdańsku, poprowadzi Tomasz Kammel.  więcej

 
500 premier rocznie. Canal+ promuje hity filmowe (wideo)

W poniedziałek 20 maja br. ruszyła kampania wizerunkowa Canal+ promująca ofertę filmową stacji. Działania prowadzone są w telewizji i w kinach. więcej

 
"Sportowa kasa" na antenie Orange Sport

Kanał Orange Sport wprowadza do ramówki magazyn “Sportowa kasa”, który poświęcony będzie finansowym aspektom sportu.  więcej

 
 
Radio  
 
Wyższy abonament radiowo-telewizyjny w 2014 roku

Od 1 stycznia 2014 r. opłata abonamentowa za używanie odbiornika radiowego wyniesie 5,90 zł miesięcznie, a za używanie odbiornika telewizyjnego lub radiowego i telewizyjnego - 19,30 zł miesięcznie - zdecydowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Radio Łódź z nowym logo (foto)

Radio Łódź ma nowy logotyp. - Charakterystyczną płytę winylową zastąpiły nowe nośniki - płyta CD/DVD, graficznie zawarte w sygnecie logotypu, który jednocześnie może symbolizować fale radiowe - mówi prezes Radia Łódź Marek Składowski. więcej

 
Reklama  
 
Polska reklama w I kw. br. o 6,9 proc. w dół. Rośnie tylko internet

Według estymacji przygotowanej przez dom mediowy Starlink, polski rynek reklamy w I kwartale br. zmniejszył się w skali roku aż o 6,9 proc. Przyczyna to przede wszystkim niepewna sytuacja makroekonomiczna. więcej

 
Katarzyna Sośnierz odchodzi z Grey Group

Katarzyna Sośnierz, dyrektor kreatywna Grey Group, po sześciu latach pracy odeszła z agencji. Firma rozpoczęła poszukiwania jej następcy.  więcej

 
Piwo Łomża Lemonowe z kampanią reklamową (wideo)

Rusza kampania promująca nowe piwo „Łomża Lemonowe” (Van Pur). Działania będą prowadzone w telewizji, radiu oraz internecie. więcej

 
"Tak dbają o Ciebie pełne ziarna" w kampanii Bakoma 7 Zbóż (wideo)

W telewizji ruszyła kampania reklamowa jogurtów Bakoma 7 Zbóż (Bakoma). Akcję przygotowały firmy Upside, Tango, Xantus i Universal McCann. więcej

 
"Z czego Kaktus ma polewkę?" w reklamach lodów Kaktus (wideo)

W telewizji i internecie rusza kampania reklamowa promująca lody Kaktus (Nestlé). Akcję przygotowały firmy Publicis, Orka i MEC. więcej

 
"Rilaks" reklamuje lodówki Samsung Cool (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promocyjna nowych lodówek Samsung Cool. Akcję we współpracy z producentem przygotowały firmy Cheil, Human Ark, Havas PR Warsaw i Starcom. więcej

 
Wilq przedstawia ,,moc pełnej tolerancji" w nowej reklamie Hoop Coli (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Hoop Coli (Hoop Polska) opartej na wizerunku komiksowego bohatera Wilqa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hand Made, Havas Media i Performance Media. więcej

 
Cannes Lions 2013: szef YouTube'a Człowiekiem Roku Mediów

Salar Kamangar, dyrektor wykonawczy serwisu YouTube, odbierze wyróżnienie dla Człowieka Roku Mediów na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. więcej

 
Nowe reklamy Samsunga Galaxy S4 (wideo)

Samsung zaprezentował trzy nowe spoty reklamowe, promujące smartfona Galaxy S4. więcej

 
Kubuś Waterrr reklamowany w dużej butelce (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej napoju Kubuś Waterrr (Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy Brasil i Zenith Optimedia. więcej

 
Okocim Radler z kampanią reklamową "dreszcz orzeźwienia"

20 maja br. wystartowała kampania reklamowa piwa Okocim Radler. W spotach pojawia się ambasador marki - siatkarz Zbigniew Bartman. więcej

 
Radio Łódź z nowym logo (foto)

Radio Łódź ma nowy logotyp. - Charakterystyczną płytę winylową zastąpiły nowe nośniki - płyta CD/DVD, graficznie zawarte w sygnecie logotypu, który jednocześnie może symbolizować fale radiowe - mówi prezes Radia Łódź Marek Składowski. więcej

 
Making of podwodnej reklamy Sony Xperii ZR (wideo)

Fotograf Jeffrey Richt, twórca efektownej, podwodnej reklamy smartfona Sony Xperia ZR, opublikował w internecie materiał pokazujący, jak powstawał ten spot. więcej

 
500 premier rocznie. Canal+ promuje hity filmowe (wideo)

W poniedziałek 20 maja br. ruszyła kampania wizerunkowa Canal+ promująca ofertę filmową stacji. Działania prowadzone są w telewizji i w kinach. więcej

 
Trasa koncertowa ,,Męskie Granie 2013" rusza w lipcu

13 lipca br. w Krakowie odbędzie się pierwszy z siedmiu koncertów zaplanowanych w ramach tegorocznej edycji trasy koncertowej „Męskie Granie”. Głównym sponsorem wydarzenia jest ponownie Grupa Żywiec, a partnerem strategicznym - radiowa Trójka. więcej

 
Arkadiusz Szulc awansował w Aegis Media

Arkadiusz Szulc objął stanowisko trading directora, powstałe w wyniku połączenia dwóch oddzielnie funkcjonujących dotąd struktur grupy Aegis: Trade (biznes) i Digital Action Group (innowacje). Dotychczas Szulc pełnił w firmie rolę digital directora. więcej

 
Agnieszka Dobrołowicz i Anja Sosic w Studiu Animacji Human Ark

Agnieszka Dobrołowicz i Anja Sosic dołączyły do zespołu producentów Studia Animacji i postprodukcji Human Ark. więcej

 
Prasa  
 
"Dziennik Trybuna" od środy w kioskach za 1,5 zł

W środę 23 maja br. do sprzedaży trafi pierwszy numer nowej lewicowej gazety codziennej - “Dziennika Trybuna” (Edusat), którą kieruje Robert Walenciak. Tytuł chce wyjść poza funkcjonujący podział na mediów na te bliskie PO i PiS. więcej

 
"Sieci" przed "Do Rzeczy", "Gazeta Polska" traci czytelników

Wśród tygodników opinii w marcu br. zdecydowanym liderem sprzedaży był “Gość Niedzielny”. Największy wzrost zanotował “Newsweek”, najwięcej straciło “Uważam Rze”, a “Sieci” wyprzedziły “Do Rzeczy”. więcej

 
Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront dla "Wprost"

Główną nagrodę w tegorocznej edycji konkursu GrandFront na Prasową Okładkę Roku zdobył tygodnik “Wprost”. Nagrodą specjalną uhonorowano “Tygodnik Powszechny”. więcej

 
,,Uważam Rze" z największym spadkiem w I kw., zyskał ,,Newsweek"

W I kwartale br. wśród tygodników opinii pierwsze miejsce zajął „Gość Niedzielny”, a ogromny spadek zanotowało „Uważam Rze”. Tuż za podium znalazły się dwa nowe tytuły: „Tygodnik Do Rzeczy” oraz „Sieci”. więcej

 
Nowak wycofuje się z zabezpieczenia wobec ,,Wprost". ,,Nie chcę ich brudnych pieniędzy"

Kancelaria reprezentująca ministra transportu Sławomira Nowaka w sporze sądowym z „Wprost” (PMPG) wycofa wniosek o zabezpieczenie powództwa. - Ani jednej złotówki nie chcę od tej gazety. Nie chcę brudnych pieniędzy - uzasadnia Nowak. więcej

 
Internet  
 
Wykop.pl odblokował użytkowników i szykuje zmianę regulaminu

Administratorzy Wykopu zdjęli już 15 banów nałożonych wskutek "afery zbożowej", ale kilkudziesięciu użytkowników dalej jest zablokowanych. - Szykujemy zmiany w regulaminie, które sprecyzują kwestie związane z moderacją - mówi nam Michał Białek, dyrektor serwisu. więcej

 
Portal wSumie.pl już dostępny w wersji beta (foto)

W internecie pojawiła się wersja beta nowego serwisu informacyjnego - wSumie.pl, należącego do Fratrii, wydawcy tygodnika “Sieci”. Oficjalnie witryna ma wystartować na początku czerwca. więcej

 
Zbożowy kryzys Wykopu potrwa kilka dni (opinie ekspertów)

Kryzys na Wykopie związany z wpisami o zbożu pokazuje siłę społeczności serwisu i zapewne potrwa parę dni. Administratorzy witryny zareagowali na tę sytuację w odpowiedni sposób - oceniają eksperci z agencji social mediowych pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
YouTube ma 8 lat. 100 godzin nowych materiałów wideo co minutę (wideo)

Największy serwis multimedialny na świecie, YouTube, obchodzi w tym miesiącu ósme urodziny. więcej

 
Ze zboża na Wykopie żartują Ciechan, Axe, Lenovo i... Wykop

Zbożowy kryzys Wykopu żartobliwie wykorzystały w swojej komunikacji z internautami m.in. Browar Ciechan, Axe i Lenovo. Sam serwis też podszedł do tego zamieszania z dystansem. więcej

 
Użytkownicy Tumblra uciekają przed Yahoo! na Wordpressa

Od kiedy wyciekły pierwsze informacje o tym, że Yahoo! zamierza kupić serwis blogowy Tumblr, jego użytkownicy zaczęli masowo przenosić się na inne platformy. więcej

 
Pinterest z nowymi kategoriami treści

W serwisie społecznościowym Pinterest pojawiły się oznaczenia z kategoriami dodanej przez użytkowników treści. więcej

 
Tumblr kupiony przez Yahoo!

Zgodnie z informacjami, które zaczęły pojawiać się w interecie w ostatnich dniach, Yahoo! przejęło platformę blogową Tumblr. więcej

 
Cannes Lions 2013: szef YouTube'a Człowiekiem Roku Mediów

Salar Kamangar, dyrektor wykonawczy serwisu YouTube, odbierze wyróżnienie dla Człowieka Roku Mediów na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. więcej

 
Najszybciej odpowiadające marki na Twitterze (Top 10)

Bank Halo BCA jest marką najszybciej odpowiadającą na posty użytkowników Twittera - wynika z danych Socialbakers. więcej

 
Tomasz Musiał: z NetSprint do Smart AdServer

Do polskiego zespołu Smart AdServer dołączył Tomasz Musiał. Jako regional manager CEE zajmie się ekspansją na rynki Europy Środkowo-Wschodniej oraz rozwojem firmy w tym regionie. więcej

 
Internetowykantor.pl i Walautomat.pl razem

Spółki Internetowy Kantor (operator serwisu internetowykantor.pl) oraz Revelco (operator walutomat.pl) podpisały umowę o stworzeniu nowej spółki GTML. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Audi i Toyota najbardziej zaufanynymi markami samochodów, Orlen liderem wśród stacji paliw

Audi i Toyota to marki samochodów, którym Polacy ufają najbardziej. Najchętniej tankujemy na stacjach benzynowych należących do PKN Orlen. Jednocześnie nie mamy zaufania do sprzedawców samochodów - wynika z badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader’s Digest. więcej

 
Janusz Sielicki i Anna Krasińska w Ircenter

Do agencji badawczej Ircenter dołączyli Janusz Sielicki, który objął stanowisko dyrektora ds. badań oraz Anna Krasińska, która będzie odpowiedzialna za dział Digital Consumer Insights. więcej

 
Public Relations  
 
Weber Shandwick wchłonął agencję Eye PR, Katarzyna Kluk partnerem zarządzającym
 
Leszek Jarosz w Europejskim Komitecie Ekonomiczno-Społecznym
 
ComPress współpracuje z Emarketing Experts
 
Eco Energy wybrało Mind Progress Group
 
Technologie  
 
Od lipca tańszy roaming w Unii Europejskiej
 
Nowe reklamy Samsunga Galaxy S4 (wideo)
 
NPD DisplaySearch: smartfony pokonają w 2013 r. tradycyjne komórki
 
Google szykuje następcę Nexusa Q
 
Making of podwodnej reklamy Sony Xperii ZR (wideo)
 
Gospodarka  
 
Audi i Toyota najbardziej zaufanynymi markami samochodów, Orlen liderem wśród stacji paliw
 
Zatrudnienie w naszym kraju dalej się kurczy
 
Co wyznacza wysokość podatku od nieruchomości
 
Tesco eksportuje do Chiny polskie produkty m.in. gotowe potrawy i słodycze
 
Co napędza hossę? Wiara w gospodarkę i banki centralne
 
Prezes ING: coraz mniejszy rynek kredytów hipotecznych
 
Orange wymienia flotę samochodów na bardziej ekologiczną
 
JSW: w kopalniach soboty płatne jak dzień roboczy. Ma to poprawić konkurencyjność spółki
 
Czekasz na zwrot podatku, a PIT wysłałeś pocztą
 
Kultura/Rozrywka  
 
Angelina Jolie zagra swoją zmarłą mamę
 
Tomasz Kammel poprowadzi finał Eurowizji w TVP Kultura
 
Trasa koncertowa ,,Męskie Granie 2013" rusza w lipcu
 
"Transporter" doczeka się kontynuacji
 
Film "W ciemności: Star Trek" podbija kina
 
Will.I.Am z nagraniem "Bang Bang" do Wielkiego Gatsby'ego
 
Alanis Morissette w komedii romantycznej "The Price of Desire"
 
Olga Kurylenko szpiegiem w "Despite the Falling Snow"
 
Antonio Banderas, Martin Sheen i Rodrigo Santoro w filmie "The 33"
 
Blog  
 
Koniec TVP - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Czy Domino's Pizza słusznie zdobyła Laur konsumenta? - Janusz Kamieński
 
Narodowa zrzutka na Festiwal Kultury Chłopskiej !!! - Bartosz Konopka
 
Kabaret NFZ - Wanda Konarzewska
 
Julien - ,,Łowca jeleni". - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Marek Gargała: Kryzys w branży reklamowej trwa od ponad 10 lat

- Klienci zlecając kampanie reklamowe zbyt często sugerują się wynikami badań, w których zbyt nowatorskie rozwiązania konsumenci zazwyczaj odrzucają. To dlatego nasz rynek reklamowy nie jest zbyt innowacyjny - mówi nam Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis. więcej

 
Katarzyna Dowbor: W telewizji powinno być miejsce także dla osób dojrzałych
 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.
 
Kwestionariusz  
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Samojlik, prezes agencji Autentika. więcej

 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy
 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl