Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 23 Maja 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Dziennik Trybuna": Bardziej tabloid niż pismo opiniotwórcze

- „Dziennik Trybuna” raczej nie będzie pismem opiniotwórczym, bardziej widzę go w segmencie tabloidów - komentuje pojawienie się nowego tytułu Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. - Tu nie chodzi o rynkowy i finansowy sukces. Grupa ludzi chce być słyszana i chce załatwiać swoje interesy - ocenia Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu”. więcej

 
Grupa o2 kupi Wirtualną Polskę? ,,Finalizujemy dwie inne inwestycje"

Według nieoficjalnych informacji Grupa o2 jest zainteresowana przejęciem Wirtualnej Polski, wystawionej na sprzedaż przez Telekomunikację Polską. - Finalizujemy obecnie dwie inne inwestycje - mówi nam Jacek Świderski, członek zarządu Grupy o2 odpowiadający za finanse. więcej

 
Mark Zuckerberg rozmawiał w Warszawie z Michałem Boni

Mark Zuckerberg, założyciel i szef Facebooka, spotkał się w środę z ministrem administracji administracji i cyfryzacji Michałem Boni. Rozmawiali m.in. o znaczeniu polskiego sektora ICT, o ochronie danych osobowych i o roli Polski w obronie wolności w internecie. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
MOBILE MARKETING SPECIALIST

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Project Coordinator

Międzynarodowa i prestiżowa firma z branży mediowej poszukuje osoby na stanowisko
Senior Research Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Wiedza i praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Weryfikator

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

Lidl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

Hubert Burda Media poszukuje osoby na stanowisko
staż w Dziale Sprzedaży

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
PROJECT DIRECTOR

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Patrycja Matuszewska nie jest już szefową "Pytania na śniadanie"

Patrycja Matuszewska została we wtorek odwołana z funkcji szefowej porannego magazynu TVP2 “Pytanie na śniadanie”. TVP zaprzecza, by jej następczynią miała zostać Monika Richardson. więcej

 
Kolejne roszady w ,,Fakcie". Magdalena Kazikiewicz szefem działu Polityka za Mikołaja Wójcika

Mikołaj Wójcik zrezygnował z kierowania działem Polityka w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska) - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejęła Magdalena Kazikiewicz. więcej

 
Drugi numer "Harper's Bazaar" z mniejszą sprzedażą

Drugie wydanie polskiej edycji miesięcznika “Harper's Bazaar” (Hearst Marquard Publishing) sprzedało się w liczbie 42 890 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł został już zgłoszony do ZKDP. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Michał Kobosko: Odchodzę z branży tradycyjnych mediów

Michał Kobosko, były redaktor naczelny m.in. „Wprost”, został dyrektorem zarządzającym Prime Speakers. - Postanowiłem odejść z branży tradycyjnych mediów, ponieważ jej model biznesowy umiera, a skala frustracji dziennikarzy i właścicieli mediów jest ogromna - mówi nam Kobosko. więcej

Apple najcenniejszą marką świata. Google przed IBM, Prada liderem wzrostu

Apple utrzymało status lidera w rankingu najcenniejszych marek świata - wynika z ósmej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown. więcej

"Sieci" przed "Do Rzeczy", "Gazeta Polska" traci czytelników
"Dziennik Trybuna" od środy w kioskach za 1,5 zł
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Patrycja Matuszewska nie jest już szefową "Pytania na śniadanie"

Patrycja Matuszewska została we wtorek odwołana z funkcji szefowej porannego magazynu TVP2 “Pytanie na śniadanie”. TVP zaprzecza, by jej następczynią miała zostać Monika Richardson. więcej

 
,,Prawo Agaty 3" przegrało z "Expressem Reporterów". 25,2 mln zł z reklam

„Prawo Agaty 3” śledziło w TVN średnio 2,49 mln widzów. Serial w porównaniu do emitowanej rok temu pierwszej serii stracił 500 tys. widzów i dał stacji drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 25,2 mln zł. więcej

 
Rusza oferta Smart HD+ - nowa oferta prepaidowa nc+

Platforma nc+ od 23 maja br. wprowadza nową ofertę prepaidową składającą się z pakietów Smart HD+ i Multi+. Usługa pozwala na odbiór bez umowy 36 kanałów kodowanych, w tym 15 w jakości HD. więcej

 
TVN planuje już czwartą serię "Lekarzy"

Telewizja TVN planuje realizację czwartego sezonu serialu obyczajowego “Lekarze”. Ma on trafić do ramówki stacji wiosną 2014 roku. więcej

 
Andrzej Sobek szefem ramówki TVR

Andrzej Sobek został nowym szefem ramówki w telewizji TVR. Ma zająć się urozmaiceniem propozycji programowych stacji, która do tej pory specjalizowała się tylko w tematyce rolniczej. więcej

 
Sieć Multimedia Polska wygrała w sądzie z byłym sprzedawcą Cyfry+

Sąd Okręgowy nakazał właścicielowi działającej w Gorzowie Wielkopolskim firmy Euroactiv Plus, będącej w przeszłości dystrybutorem Cyfry+, przeproszenie spółki Multimedia Polska za dopuszczenie się czynów z zakresu nieuczciwej konkurencji. więcej

 
Piłkarska I liga w Orange Sport przez kolejne dwa lata

Kanał Orange Sport przedłużył prawa do transmitowania piłkarskiej I ligi na kolejna dwa sezony: 2013/2014 i 2014/2015. więcej

 
TV Republika w sieci Promax za 5 zł miesięcznie

Ostrowska sieć kablowa Promax dołączyła w środę 22 maja br. do oferty kanał TV Republika. Stacja oferowana będzie w cenie 5 zł miesięcznie. więcej

 
 
Radio  
 
Projekt ustawy o finansowaniu mediów publicznych przed wakacjami

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ma przedstawić jeszcze przed wakacjami projekt ustawy, która będzie regulowała system finansowania mediów publicznych. Kiedy ewentualna ustawa mogłaby wejść w życie, nie wiadomo. więcej

 
RMF FM, Radio ZET i Polskie Radio dużo mniej z reklam. W górę Tok FM i Eska (TOP 10)

W kwietniu br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,3 proc. mniej niż rok wcześniej. RMF FM i Radio ZET zanotowały spadki po kilkanaście procent, Jedynka i Trójka - po 25-30 proc, za to Tok FM, Eska Rock i Eska Poznań osiągnęły kilkunastoprocentowe wzrosty.   więcej

 
Rynek radiowy w Bydgoszczy: Eska w dół, Złote Przeboje Elita do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy. więcej

 
Białystok należy do RMF FM, Trójka wyprzedziła Radio ZET

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku. więcej

 
Radio ZET z aplikacją na Windows 8

Radio ZET udostępniło swoją aplikację na system operacyjny Windows 8. więcej

 
Reklama  
 
Kampania od PZL z Tomaszem Kotem wypromuje nową markę Netii

W piątek Netia zaprezentuje nową ofertę obejmującą m.in. szerokopasmowy internet. Będzie temu towarzyszyć kampania reklamowa z Tomaszem Kotem, którą przygotowała agencja PZL, a nie pracująca dla Netii przez ostatnie lata Brasil. więcej

 
RMF FM, Radio ZET i Polskie Radio dużo mniej z reklam. W górę Tok FM i Eska (TOP 10)

W kwietniu br. stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 7,3 proc. mniej niż rok wcześniej. RMF FM i Radio ZET zanotowały spadki po kilkanaście procent, Jedynka i Trójka - po 25-30 proc, za to Tok FM, Eska Rock i Eska Poznań osiągnęły kilkunastoprocentowe wzrosty.   więcej

 
Majewski, Małysz, Włodarczyk, Zagumny i Czachor reklamują obligacje Orlenu

Ruszyła kampania reklamowa zapowiadająca publiczną emisję obligacji PKN Orlen. Twarzami akcji, prowadzonej pod hasłem „Spójrz w bezpieczną przyszłość”, są sponsorowani przez firmę sportowcy: Anita Włodarczyk, Adam Małysz, Paweł Zagumny, Tomasz Majewski i Jacek Czachor.   więcej

 
Ruszyła kampania ,,Równi na drodze" promująca szacunek wśród kierowców

Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego rozpoczął kampanię „Równi na drodze” zachęcającą kierowców różnych pojazdów do wzajemnego szacunku. Materiały wykorzystywane w akcji przygotowała agencja FreeMind Factory.   więcej

 
Serce i Rozum z wędką bez haczyków reklamują Orange Open (wideo)

W telewizji i internecie zaczęła się nowa kampania reklamowa Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Xantus i MEC.   więcej

 
,,Pielęgnuj bliskość" w wizerunkowej kampanii Nivea

Nivea Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Pielęgnuj bliskość z Nivea”. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej m.in. loterię promocyjną, odpowiadają firmy Tequila, Draft FCB + AdFabrika, MEC, Lubię To i Alert Media Communications. więcej

 
Ile zarabiają polscy handlowcy i marketingowcy?

W ciągu ostatnich dwóch lat poziom wynagrodzeń handlowców i marketingowców nie uległ znaczącym zmianom, ale biorąc pod uwagę ich pensje z lat 2008–2009 różnica jest znacząca - wynika z raportu Page Personnel. więcej

 
,,Rozbudź młodość swojej skóry" w kampanii Nivea Cellular Anti Age (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kosmetyków odmładzających Nivea Cellular Anti Age. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rozbudź młodość swojej skóry”, przygotowały firmy Dratf FCB + Ad Fabrika i MEC.   więcej

 
Bakoma wybrała Universal McCann w miejsce Macroscope OMD

Dom mediowy Universal McCann wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego Bakomy. Poprzednio zajmował się tym Macroscope OMD.   więcej

 
,,Wchodzisz w to?" w kampanii odświeżającej Wyborową Smaki Świata

W punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska) pod hasłem „Wchodzisz w to?”. Akcję przygotowała agencja Lowe Warsaw.   więcej

 
Koniec samowoli reklamowej niszczącej polski krajobraz? Prezydent proponuje nowe przepisy

Wprowadzenie definicji krajobrazu, stworzenie wykazu miejsc najważniejszych pod względem krajobrazowym dla kraju i ustanowienie przejrzystej procedury wyrażania zgody na umieszczanie reklam w przestrzeni publicznej – to tylko niektóre rozwiązania, jakie proponuje Kancelaria Prezydenta. Nowelizacja przepisów dotyczących ochrony krajobrazu wprowadzi też możliwość karania za szpecenie krajobrazu. Założenia do projektu zmian będą przez najbliższy miesiąc konsultowane z zainteresowanymi stronami. więcej

 
Michał Walczyński z Mitsubishi Motors Polska do AdHorizon

Do zespołu agencji AdHorizon dołączył Michał Walczyński, gdzie objął stanowisko dyrektora ds. strategii. Będzie odpowiedzialny również za rozwój marki CarMarketing, wyspecjalizowanej w marketingu samochodowym. więcej

 
Dominik Koza dyrektorem ds. rozwoju w Hand Made

Dominik Koza zajął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju w Hand Made. więcej

 
Prasa  
 
,,Dziennik Trybuna": Bardziej tabloid niż pismo opiniotwórcze

- „Dziennik Trybuna” raczej nie będzie pismem opiniotwórczym, bardziej widzę go w segmencie tabloidów - komentuje pojawienie się nowego tytułu Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. - Tu nie chodzi o rynkowy i finansowy sukces. Grupa ludzi chce być słyszana i chce załatwiać swoje interesy - ocenia Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu”. więcej

 
Kolejne roszady w ,,Fakcie". Magdalena Kazikiewicz szefem działu Polityka za Mikołaja Wójcika

Mikołaj Wójcik zrezygnował z kierowania działem Polityka w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska) - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązki przejęła Magdalena Kazikiewicz. więcej

 
Drugi numer "Harper's Bazaar" z mniejszą sprzedażą

Drugie wydanie polskiej edycji miesięcznika “Harper's Bazaar” (Hearst Marquard Publishing) sprzedało się w liczbie 42 890 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł został już zgłoszony do ZKDP. więcej

 
"Fakt" przegrał proces z Ostródą o tekst nt. orgii w gimnazjum

Ringier Axel Springer Polska, wydawca “Faktu”, przegrał proces apelacyjny z gminą Ostróda o naruszenie dóbr osobistych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydawnictwo rozważa kasację wyroku.   więcej

 
Bild wprowadza opłaty na stronie internetowej

Serwis internetowy Bilda, największego niemieckiego dziennika, od przyszłego tygodnia zacznie udostępniać treści za opłatą. więcej

 
"Viva!" z dodatkiem o dzieciństwie gwiazd

Do najnowszego wydania magazynu “Viva!” (Edipresse Polska), które trafi na rynek w czwartek 23 maja br., dołączony zostanie 16-stronicowy dodatek pt. “Kiedy gwiazdy były dziećmi”.  Na okładce numeru znajdzie się Magda Gessler z córką Larą. więcej

 
"Dziennik Trybuna" już na rynku. Co w numerze? (wideo)

Dziś do kiosków trafił pierwszy numer “Dziennika Trybuna” (Edusat). - Dzisiejsza Polska jeszcze bardziej potrzebuje pisma takiego jak nasze - pisze we wstępniaku Robert Walenciak, redaktor naczelny gazety. więcej

 
Internet  
 
Grupa o2 kupi Wirtualną Polskę? ,,Finalizujemy dwie inne inwestycje"

Według nieoficjalnych informacji Grupa o2 jest zainteresowana przejęciem Wirtualnej Polski, wystawionej na sprzedaż przez Telekomunikację Polską. - Finalizujemy obecnie dwie inne inwestycje - mówi nam Jacek Świderski, członek zarządu Grupy o2 odpowiadający za finanse. więcej

 
Mark Zuckerberg rozmawiał w Warszawie z Michałem Boni

Mark Zuckerberg, założyciel i szef Facebooka, spotkał się w środę z ministrem administracji administracji i cyfryzacji Michałem Boni. Rozmawiali m.in. o znaczeniu polskiego sektora ICT, o ochronie danych osobowych i o roli Polski w obronie wolności w internecie. więcej

 
Jacy są polscy użytkownicy Twittera? (raport)

W ub.r. swoje konta na Twitterze w Polsce założyło ponad 54 proc. nowych, aktywnych użytkowników. Najchętniej tweetują osoby w wieku od 15 do 34 lat - wynika z raportu Rafała Janika, Think Media i Arka Pietrzyka.   więcej

 
Nastolatki coraz bardziej odsłaniają się na Facebooku

Nowe badania Pew Research Center wskazują, że nastoletni użytkownicy Facebooka ze Stanów Zjednoczonych coraz częściej publikują w tym serwisie informacje na swój temat. więcej

 
Ponad 270 000 nowych domen .pl w I kw. 2013 r.

W ciągu trzech pierwszych miesięcy br. internauci zarejestrowali łącznie ponad 270 000 nowych nazw w domenie .pl. Ogółem aktywnych jest ponad 2,4 miliona takich adresów - wynika z danych NASK. więcej

 
Trendy Google w nowej wersji

Google wprowadziło kilka istotnych nowości do serwisu Trendy Google, śledzącego najpopularniejsze hasła w wyszukiwarce firmy. więcej

 
Flickr odświeżony przez Yahoo!

Yahoo! zmodyfikował serwis fotograficzny Flickr, odświeżając jego szatę graficzną i wprowadzając kilka nowych funkcji. więcej

 
Dailymotion ciągle szuka partnera do ekspansji

France Telecom chce, by w należący do niego serwis multimedialny Dailymotion zainwestowała firma, która pomoże mu w podboju amerykańskiego rynku. więcej

 
Programy kanału TVR w portalu Onet

Telewizja rolnicza TVR rozpoczęła współpracę z Grupą Onet. W portalu będzie można oglądać programy z anteny TVR oraz przeczytać teksty przygotowane przez dziennikarzy stacji. więcej

 
Wiele firm o cyberatakach na swoje systemy dowiaduje się przypadkowo lub od osób trzecich

Firmy potrzebują trzech miesięcy, aby dowiedzieć się, że padły ofiarą cyberprzestępczości. 33 proc. cyberataków wykrywanych jest przez osoby trzecie - wynika z badania Ponemon Institute. więcej

 
Bild wprowadza opłaty na stronie internetowej

Serwis internetowy Bilda, największego niemieckiego dziennika, od przyszłego tygodnia zacznie udostępniać treści za opłatą. więcej

 
2 tys. nowych pracowników w Tesco, połowa z nich do sprzedaży internetowej

Zatrudnienie w Tesco cały czas rośnie. Obecnie największy przyrost pracowników dotyczy sprzedaży internetowej, w której pracę znaleźć ma połowa z 2 tys. nowozatrudnionych w tym roku. Firma planuje też otwieranie nowych sklepów, a jej hipermarkety pojawią się w miastach, gdzie sieć do tej pory była nieobecna. Ma to być przede wszystkim baza do poszerzania zasięgu sprzedaży przez internet. więcej

 
2be.pl wprowadza konto Free

Do 2be.pl, obejmującej usługi hostingowe oferty Grupy Adweb, dołączono bezpłatne konto Free. Jest ono skierowane do blogerów, freelancerów i innych osób, które zaczynają prowadzić swoje strony. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
31 proc. Polaków ma smartfona, ale 13 proc. o tym nie wie (infografika)

Posiadanie smartfonów deklaruje 18 proc. Polaków. Tymczasem faktycznie tego typu urządzenia ma 31 proc. z nas - wynika z badania TNS. więcej

 
Public Relations  
 
Atradius wybrał Havas PR Warsaw
 
Partner of Promotion wypromuje e-podróżnik.pl
 
Technologie  
 
31 proc. Polaków ma smartfona, ale 13 proc. o tym nie wie (infografika)
 
UE chce walczyć z unikaniem podatków przez technologicznych gigantów z USA
 
Spadły przychody i zysk HP
 
Sony Entertainment jednak na sprzedaż?
 
Gospodarka  
 
UE chce walczyć z unikaniem podatków przez technologicznych gigantów z USA
 
Ile zarabiają polscy handlowcy i marketingowcy?
 
PKP Intercity wyda ponad 4 mld zł na nowe wagony, lokomotywy i zespoły trakcyjne
 
2 tys. nowych pracowników w Tesco, połowa z nich do sprzedaży internetowej
 
Obligacje korporacyjne czy lokaty - co wybrać
 
Jeśli otrzymasz drogi prezent komunijny musisz to zgłosić fiskusowi
 
Toyota chce inwestować w Polsce w budowę fabryka silników dla aut hybrydowych
 
Mimo rosnącego zadłużenia samorządów, inwestycje lokalne nie spowalniają
 
Kultura/Rozrywka  
 
TVN planuje już czwartą serię "Lekarzy"
 
Brodka, Katy B i Regina Spektor na Coke Live Music Festival
 
Steven Spielberg zrobi serial oparty na grze "Halo"
 
Leonardo DiCaprio zagra w filmie "Travis McGee"
 
"Evolution" - nowa płyta Slum Village
 
Nadchodzi "Człowiek ze stali" (wideo)
 
Zac Efron w filmie "Narc"
 
Blog  
 
5 powodów, dla których warto zainwestować w affiliate marketing - Dariusz Geiger
 
Absurdalny brief dla miast - Monika Klama
 
Koniec TVP - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Szulim,Wojewódzki i ja... - Andrzej Bober
 
Obrona prawdy w mediach - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Marek Gargała: Kryzys w branży reklamowej trwa od ponad 10 lat

- Klienci zlecając kampanie reklamowe zbyt często sugerują się wynikami badań, w których zbyt nowatorskie rozwiązania konsumenci zazwyczaj odrzucają. To dlatego nasz rynek reklamowy nie jest zbyt innowacyjny - mówi nam Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis. więcej

 
Katarzyna Dowbor: W telewizji powinno być miejsce także dla osób dojrzałych
 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.
 
Kwestionariusz  
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Michał Samojlik, prezes agencji Autentika. więcej

 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy
 
Anna Głogowska: Moja praca to absolutne uzależnienie, namiętność i pasja
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl