Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 28 Maja 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wulgaryzm na okładce "Newsweeka". Przekroczenie granicy czy burza w szklance wody?

“Newsweek" na okładce najnowszego wydania użył słowa “zajebiści”, co wzbudziło kontrowersje wśród dziennikarzy. - Kolejna granica została przekroczona - uważa Paweł Lisicki. - Burza w szklance wody - kwituje Sylwester Latkowski. więcej

 
Zaciera się różnica pomiędzy telewizją a internetem

Interact Barcelona to z całą pewnością jedna z najważniejszych imprez dla branży interactive w Europie w tym roku. Po dwóch dniach konferencji pozostała refleksja, iż coraz wyraźniej zaciera się różnica pomiędzy telewizją a internetem - pisze Michał Daniluk, szef domu mediowego PHD. więcej

 
,,Ranczo" znów zyskało widzów. 19 mln zł z reklam

Siódmy sezon „Rancza” oglądało 6,22 mln osób, o 50 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji produkcji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 18,9 mln zł. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Redakcja Fotograficzna Polskiej Agencji Prasowej poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik zespołu archiwum fotograficznego

Mindshare Polska poszukuje osoby na stanowisko
Performance Marketing Executive

Media Production poszukuje osoby na stanowisko
technik telewizyjny

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
MOBILE MARKETING SPECIALIST

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Project Coordinator

Międzynarodowa i prestiżowa firma z branży mediowej poszukuje osoby na stanowisko
Senior Research Specialist

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

Wiedza i praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Weryfikator

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,X Factor" stracił widzów, ale pozostał liderem. 62 mln zł z reklam

Trzecia edycja talent-show TVN „X Factor” miała o 80 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej druga seria. Format dał jednak stacji pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 61,8 mln zł. więcej

 
Aflofarm największym reklamodawcą, T-Mobile przed Orange i Polkomtelem

W kwietniu br. najwięcej na reklamę cennikowo wydał Aflofarm. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły Unilever Polska i T-Mobile Polska, a jako jedyny duży spadek wydatków zanotował L'Oreal Polska. więcej

 
Jerzy Baczyński: tygodniki prawicowe odprawiają czarne msze i seanse nienawiści, TV Republika to zatrute drzewo

- To klasyczne seanse nienawiści mające silnie związać grupę wyznawców, którzy gromadzą się pod papierowymi sztandarami - mówi o prawicowych tygodnikach Jerzy Baczyński, redaktor naczelny „Polityki”. Dodaje, że te pisma uprawiają niebezpieczną formę dziennikarstwa tożsamościowego. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Policja z nowym logo. Standaryzacja komend za miliard

Policja ma nową identyfikację wizualną opartą na logotypie zaprojektowaną przez zespół Idee. Przez najbliższe 2 lata będzie prowadzona standaryzacja wszystkich komend i komisariatów, której budżet wynosi około miliarda złotych. więcej

Krystyna Pawłowicz: ,,Fakty" zmanipulowały moją wypowiedź z TVN24 o Marszu Szmat(wideo)

Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz domaga się od „Faktów” TVN sprostowania jej wypowiedzi na temat Marszu Szmat udzielonej TVN24. Pawłowicz uważa, że w „Faktach" jej słowa zostały zmanipulowane. więcej

Grupa o2 kupi Wirtualną Polskę? ,,Finalizujemy dwie inne inwestycje"
Mark Zuckerberg rozmawiał w Warszawie z Michałem Bonim
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Ranczo" znów zyskało widzów. 19 mln zł z reklam

Siódmy sezon „Rancza” oglądało 6,22 mln osób, o 50 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji produkcji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 18,9 mln zł. więcej

 
,,X Factor" stracił widzów, ale pozostał liderem. 62 mln zł z reklam

Trzecia edycja talent-show TVN „X Factor” miała o 80 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej druga seria. Format dał jednak stacji pozycję lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 61,8 mln zł. więcej

 
Krystyna Pawłowicz: dostaję pogróżki przez szczucie TVN24 i lewaków Kuźniara

Po ubiegłotygodniowej wypowiedzi w TVN24 Krystyna Pawłowicz dostała mailowo pogróżki. - To efekt szczucia TVN24. Jarosław Kuźniar sprowokował lewaków, kierujących się głęboką nienawiścią - komentuje posłanka. więcej

 
Natalia Przybysz i Andrzej Bachleda w konkursie trendy 2013

Przedstawiciele rozgłośni radiowych i Telewizji Polsat wybrali 10 finalistów konkursu trendy 2013, który odbędzie się 8 czerwca br. w Operze Leśnej podczas Sopot TOPtrendy Festiwal. więcej

 
3 mln widzów Ligi Mistrzów w TVP1, 43 mln zł z reklam

Mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów w minionym sezonie oglądało na antenie TVP1 ponad 3 mln widzów. Największą popularnością cieszył się finał rozgrywek, w którym Bayern Monachium pokonał Borussię Dortmund. więcej

 
Solorz-Żak: UOKiK i UKE faworyzują Orange i T-Mobile kosztem Polkomtelu

Według Zygmunta Solorza-Żaka, właściciela Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, polskie urzędy, takie jak UOKiK i UKE, faworyzują operatorów sieci Orange i T-Mobile. Solorz dodaje, że jego relacje z TV Republika to „zwykły komercyjny układ”. więcej

 
Cyfrowy Polsat: nielimitowany internet w Taryfach Multimedialnych

Cyfrowy Polsat wprowadza do oferty internetowej Taryfy Multimedialne. Obejmują one korzystanie z wybranych serwisów wideo, stron WWW oraz serwisów społecznościowych bez pomniejszania posiadanego pakietu danych. więcej

 
TVN liderem rynku telewizyjnego, TVP Seriale z kolejnym rekordem

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła także wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Programy National Geographic Channel trafią na antenę TVS

Telewizja TVS i nadawca National Geographic Channel podpisali list intencyjny o nawiązaniu współpracy. Dotyczyć ma ona zarówno zakresu programowego, jak i tworzenia wspólnych projektów. więcej

 
Multiliga+ po raz 11. w Canal+. Osiem meczów jednocześnie (wideo)

Canal+ Sport w specjalnym programie Multliga+ zaprezentuje łączoną transmisję ze wszystkich meczów dwóch ostatnich kolejek T-Mobile Ekstraklasy, które odbędą się 30 maja i 2 czerwca br. Równolegle w całości relacjonowane będą cztery mecze. więcej

 
"Really Cool Stuff". Tajemnice świata w nowej serii BBC

W przyszłym roku na anteny kanałów BBC Knowledge i BBC HD trafi nowa seria edukacyjna pod tytułem “Really Cool Stuff”, która przedstawi widzom najciekawsze tajemnice świata. więcej

 
7 mln widzów oglądało finał Ligi Mistrzów w TVP

Średnio 7 mln widzów oglądało w sobotę 25 maja br. w TVP1 finałowy mecz piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA, w którym Bayern Monachium pokonał Borussię Dortmund 2:1. Na kanałach platformy nc+ spotkanie śledziło ponad pół mln widzów. więcej

 
 
Radio  
 
Szymon Majewski ,,płaci Twoje rachunki" w kampanii Radia Eska (wideo)

Na antenie Radia Eska trwa konkurs „Szymon płaci Twoje rachunki”. Wspiera to kampania reklamowa, której twarzą został Szymon Majewski, obejmująca telewizję, kina i internet. więcej

 
Mateusz Morawiec w czwartek poprowadzi program w RMF FM

Mateusz Morawiec, student, który wystawił swój czas na Allegro, żeby zebrać środki na leczenie chorej koleżanki, w czwartek poprowadzi specjalny program w RMF FM. więcej

 
Polskie Radio Opole nowym liderem, słaby wynik Radia ZET i RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Opolu. więcej

 
Eska numerem jeden w Gorzowie Wielkopolskim, rośnie Radio Gorzów

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres luty - kwiecień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Gorzowie Wielkopolskim. więcej

 
Reklama  
 
Aflofarm największym reklamodawcą, T-Mobile przed Orange i Polkomtelem

W kwietniu br. najwięcej na reklamę cennikowo wydał Aflofarm. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły Unilever Polska i T-Mobile Polska, a jako jedyny duży spadek wydatków zanotował L'Oreal Polska. więcej

 
Muzyczna Liga Mistrzów - Konrad Ciesiołkiewicz o Orange Warsaw Festival

Gdybyśmy nie zainaugurowali sześć lat temu Orange Warsaw Festival, ponad ćwierć miliona ludzi nie zobaczyłoby i nie usłyszało na żywo Beyoncé, Linkin Park, The Offspring, Skunk Anansie, Nelly Furtado, The Prodigy czy Moby. Emocje, które towarzyszyły koncertom na zawsze będą się im kojarzyć z naszym festiwalem. Sponsoring trudno zawsze przeliczyć dokładnie na złotówki, ale marketingowy sukces festiwalu jest bezsporny - pisze Konrad Ciesiołkiewicz z Orange Polska. więcej

 
Kapitan Nostres reklamuje PZU z agentami mocno pomocnymi (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa PZU, w której obok kapitana Nostresa występują agenci mocno pomocni. Kampanię przygotowały i realizują firmy PZL, Pride&Glory, Film Reaktor, Platige Image i Starlink. więcej

 
Nowe Lay's Max reklamowane jako ,,max grube, max pogięte, max intensywne"

Do sprzedaży trafiają nowe warianty chipsów Lay’s Max (Frito Lay Poland). Od 10 czerwca będzie je wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, OMD i Hill+Knowlton Strategies. więcej

 
Microsoft naśmiewa się z iPada (wideo)

Nowa reklama Windows 8, „Less talking, more doing”, w humorystyczny sposób krytykuje iPada i jego możliwości. więcej

 
Green sprzedaje prąd na Allegro i eBayu

Firma Green zaczęła sprzedaż oferowanej przez siebie energii elektrycznej w serwisach Allegro i Ebay. 1 MWh kosztuje od 249 do 289 zł netto. więcej

 
Grupa SparkPark uruchamia agencję instore'ową Trade Media

Działalność rozpoczęła agencja Trade Media zajmująca się kampaniami reklamowymi w hiper- i supermarketach oraz salonikach prasowych. Spółką, należącą do Grupy SparkPark, kierują Anna Kurzydłowska i Dominik Damaziak. więcej

 
,,Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo" w kampanii Aqua Slim (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa suplementy diety Aqua Slim produkowanego przez firmę Valeant. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo”, przygotowały firmy Bed&Breakfast i Rockandreel Production. więcej

 
Headz Marketing Partner wydziela agencję ambientową Fresca Media

Firma outdoorowa Headz Marketing Partner uruchomiła agencję Fresca Media, która zajmuje się działaniami ambientowymi i reklamą wielkoformatową. Nowym podmiotem kieruje Sylwia Tyszka. więcej

 
Agnieszka Piętka na czele biura incentive w Mea Group

Agencja Mea Group uruchomiła biuro incentive, którym zarządzać będzie Agnieszka Piętka, wcześniej związana z kilkoma biurami podróży. więcej

 
Tailor & Baker z BTL-ową obsługą marek weterynaryjnych Bayeru

Agencja Tailor & Baker wygrała przetarg na obsługę w zakresie BTL-u marek koncernu Bayer z segmentu weterynarii. Umowę podpisano na czas nieokreślony. więcej

 
Prasa  
 
Wulgaryzm na okładce "Newsweeka". Przekroczenie granicy czy burza w szklance wody?

“Newsweek" na okładce najnowszego wydania użył słowa “zajebiści”, co wzbudziło kontrowersje wśród dziennikarzy. - Kolejna granica została przekroczona - uważa Paweł Lisicki. - Burza w szklance wody - kwituje Sylwester Latkowski. więcej

 
Jerzy Baczyński: tygodniki prawicowe odprawiają czarne msze i seanse nienawiści, TV Republika to zatrute drzewo

- To klasyczne seanse nienawiści mające silnie związać grupę wyznawców, którzy gromadzą się pod papierowymi sztandarami - mówi o prawicowych tygodnikach Jerzy Baczyński, redaktor naczelny „Polityki”. Dodaje, że te pisma uprawiają niebezpieczną formę dziennikarstwa tożsamościowego. więcej

 
,,Przyjaciółka" liderem dwutygodników poradnikowych, ,,Naj" z dużym wzrostem

W lutym br. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań pozostała „Przyjaciółka”, która zanotowała największy spadek w rankingu. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł magazyn „Naj”. więcej

 
Michał Karnowski: "Newsweek" jest w narkotycznej pętli emocji i sprzedaży

- Pismo od dłuższego czasu jest w narkotycznej pętli emocji i sprzedaży. Ciągną je emocje, a nie informacja czy publicystka, więc by czytelnik się nie znudził dawki muszą być coraz mocniejsze i coraz bardziej prymitywne - pisze Michał Karnowski, komentując użycie słowa “zajebiści” na okładce “Newsweeka”. więcej

 
Jacek Kowalczyk: "Pewnych granic" już nie ma

- Odbiorca „Newsweeka” będzie obojętniał, przywykał do kolejnych wyskoków, więc i one będą musiały być coraz wyższe, bardziej cyrkowe - pisze Jacek Kowalczyk, komentując użycie słowa “zajebiści” na okładce “Newsweeka”. więcej

 
Internet  
 
Zaciera się różnica pomiędzy telewizją a internetem

Interact Barcelona to z całą pewnością jedna z najważniejszych imprez dla branży interactive w Europie w tym roku. Po dwóch dniach konferencji pozostała refleksja, iż coraz wyraźniej zaciera się różnica pomiędzy telewizją a internetem - pisze Michał Daniluk, szef domu mediowego PHD. więcej

 
Prezes Google o podatkach: Płacimy tyle, ile się od nas wymaga

Eric Schmidt, prezes wykonawczy Google, zabrał głos w budzącej ostatnio spore kontrowersje sprawie tego, jak amerykańskie korporacje rozliczają się z podatków w Europie. więcej

 
Poczta WP.pl zintegrowana z GG

Wirtualna Polska i GG Network zintegrowały swoje usługi, dzięki czemu internauci mają dostęp do komunikatora GG z poziomu Poczty WP.pl, a także mogą odbierać notyfikacje o nowych mailach w komunikatorze. więcej

 
Yahoo! z oficjalną ofertą kupna Hulu

Yahoo!, po tym jak niedawno kupiło platformę blogową Tumblr, wkroczyło do walki o filmowy serwis streamingowy Hulu. więcej

 
BSkyB ofiarą hakerów na Twitterze i Google Play

Gigant medialny i telekomunikacyjny British Sky Broadcasting został zaatakowany przez cyberprzestępców na Twitterze i Google Play. więcej

 
Nowi redaktorzy w portalach Mowimyjak.pl i Glamki.pl

Do redakcji serwisów Mowimyjak.pl i Glamki.pl (należących do wydawnictwa Murator) dołączyli nowi redaktorzy. W Mowimyjak.pl pracę rozpoczęli Daniel Działa i Paweł Kaliński, a w Glamki.pl - Kamil Olak. więcej

 
Pomponik.pl ruszył w wersji mobilnej

Należący do Grupy Interia.pl serwis plotkarski Pomponik.pl został uruchomiony w wersji mobilnej. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Apple najcenniejszą technologiczną marką świata

Mimo malejącego tempa wzrostu wartości Apple zachowało tytuł najcenniejszej technologicznej marki świata w ósmej dorocznej edycji rankingu BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP. więcej

 
Public Relations  
 
Planet PR wypromuje firmę Lorin
 
Technologie  
 
Solorz-Żak: UOKiK i UKE faworyzują Orange i T-Mobile kosztem Polkomtelu
 
Hakerzy podszywają się mailowo pod T-Mobile
 
Polkomtel sugeruje, że przetarg na częstotliwość 1800 MHz był ustawiony
 
Microsoft naśmiewa się z iPada (wideo)
 
Lenovo chce podbić rynek smartfonów
 
Komisja Europejska sprawdza, czy Apple działa jak monopolista
 
MultiPhone PAP4322 - nowy smartfon Dual SIM od Prestigio za 699 zł
 
Nowe urządzenia Samsunga z Androidem i Windowsem w czerwcu
 
Polkomtel skarży UOKiK do sądu ws. bezczynności przy przetargu na 1800 MHz
 
PwC będzie doradzać klientom Microsoftu
 
Gospodarka  
 
Duża rozbieżność notowań złota i akcji. Szykują się spore zmiany na rynkach
 
Unilever stawia na zdrową żywność i współpracę z farmerami Afryki. Już 300 mln euro oszczędności
 
Polacy oszczędzają, szukają najtańszych produktów
 
Waldemar Pawlak: jest szansa, że zniknie akcyza na samochody ekologiczne
 
Barbara Kudrycka: pracujemy nad nowym systemem antyplagiatowym na uczelniach
 
PKN Orlen szuka ropy na Bałtyku. Łącznie na poszukiwania i wydobycie wyda 5 mld zł
 
Podatek zapłaci za nas także inna osoba, ale bez limitów tylko małżonek
 
Handlowcy poszukiwani na rynku pracy. Pierwsza płaca to 4 tys. zł brutto
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Iron Man 3" już w top 5. najlepiej zarabiających filmów na świecie
 
Roman Polański ostro o współczesnych kobietach. ,,Stają się coraz bardziej męskie"
 
Bracia: Wierzę w lepszy świat (wideo)
 
Jennifer Hudson: "Gone, Gone, Gone" (posłuchaj)
 
Kto zagra Hilary Clinton? Scarlett Johansson lub Reese Witherspoon
 
Naughty Boy i William Orbit pomogą Britney Spears
 
Po przegranej walce z rakiem piersi zmarła ciotka Angeliny Jolie
 
Daniel Radcliffe chciałby zostać ojcem
 
Blog  
 
Gessler, Zielnik Cafe i orzesz ty %Y*#&a?p;%@*!!! - Janusz Kamieński
 
W sieci Czabana: obalić trzeba nie tylko Tuska! - Krzysztof Czabański
 
Prawo talionu, czyli co powiedział człowiek z tasakiem? - Jerzy Szygiel
 
Ambasador von Zifferblatt. - Ewaryst Fedorowicz
 
5 powodów, dla których warto zainwestować w affiliate marketing - Dariusz Geiger
 
Nasz gość  
 
Marek Gargała: Kryzys w branży reklamowej trwa od ponad 10 lat

- Klienci zlecając kampanie reklamowe zbyt często sugerują się wynikami badań, w których zbyt nowatorskie rozwiązania konsumenci zazwyczaj odrzucają. To dlatego nasz rynek reklamowy nie jest zbyt innowacyjny - mówi nam Marek Gargała, dyrektor zarządzający Publicis. więcej

 
Katarzyna Dowbor: W telewizji powinno być miejsce także dla osób dojrzałych
 
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.
 
Kwestionariusz  
 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Joanna Krzenciessa, dyrektor zarządzająca agencji Sales Link.   więcej

 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg
 
Adriana Kajca: Zawsze znajdę czas na przejrzenie kobiecej prasy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl