Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 9 Czerwca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Mariusz Max Kolonko podbija YouTube, bo umie ,,sprzedać" kontrowersje (opinie)

W ciągu 7 miesięcy kanał Mariusza Maxa Kolonki na YouTubie zyskał 172 tys. subskrybentów i osiągnął 11 mln wyświetleń. Kolonko zanotował o wiele lepszy start na portalu niż Szymon Majewski i Jerzy Urban. O przyczynach popularności mówią dla Wirtualnemedia.pl Stanisław M. Stanuch, Michał Brański i Łukasz Skalik. więcej

 
Blogerzy sami o sobie: Blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)

- Blogi powstają z pasji ich twórców, ale też są po prostu efektem nieograniczonego dostępu do internetu. Da się na nich zarobić duże pieniądze - to opinia dużej części polskich blogerów. Mówią dla nas: Kasia Tusk, Natalia Hatalska, Artur Kurasiński, Andrzej Tucholski, Tomasz Tomczyk oraz Michał Stępień. więcej

 
"Akwizycja w celu optymalizacji kosztów" - opinie o inwestycji VML w Grupę Heureka

- Poszukiwanie akwizycji na rynku polskim jest w większej części związane z planem optymalizacji własnych kosztów poprzez pozyskanie tańszego dostawcy. VML znalazło poważnego partnera, który działa bardzo prężnie - to opinia ekspertów na temat przejęcia Grupy Heureka przez VML. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Telewizja Republika poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca, Reporter

LPP poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. zakupów marketingowych

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista / Starszy Specjalista ds. sprzedaży

X Concept poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Agencja Mediowa MEC poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner Buyer

Firma marketingowa poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

STARS Sp. z o.o. (Ebiquity) poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Mindshare Polska poszukuje osoby na stanowisko
Performance Marketing Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Magazyny luksusowe tracą czytelników. Tylko "Shape" ze wzrostem

W marcu 2013 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił “Hot Moda & Shopping”. Trzeci miesiąc br. na plusie zakończył jedynie “Shape”. więcej

 
Pewex.pl - rusza nowy serwis twórcy JoeMonster i Demotywatorów

Startuje serwis Pewex.pl, założony i prowadzony przez Sebastiana Leśniaka, wcześniej przez wiele lat związanego z Wirtualną Polską, oraz Mariusza Składanowskiego, twórcę m.in. JoeMonster i Demotywatorów. Docelowo nowa witryna ma działać jako e-sklep. więcej

 
TVP zatrudnia 'na czarno'? ,,To insynuacje"

Według związku zawodowego Wizja oddział Telewizji Polskiej w Gorzowie Wielkopolskim może zatrudniać pracowników „na czarno”. - To insynuacja - ripostuje Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Interaktywni krytykują mBank: słabe logo, wady w serwisie

Nowa identyfikacja wizualna mBanku bardziej niż z bankowością kojarzy się z folklorem i… obecną promocją Tesco, natomiast nowy serwis banku jest mało czytelny i nie ma wersji responsywnej - oceniają pytani przez Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji interaktywnych. więcej

Gremi Media tnie etaty. Pracownicy zostaną współpracownikami

Gremi Media - wydawca “Rzeczpospolitej”, “Parkietu”, “Uważam Rze” i “Przekroju” - chce odebrać etaty części swoich pracowników. Mieliby oni nadal współpracować z firmą, ale na innych zasadach. Operacja ma być alternatywą dla zwolnień grupowych.   więcej

Blogerzy silniejsi od dziennikarzy? (opinie)
"Rzeczpospolita", "Przegląd Sportowy" i "Fakt" z coraz niższą sprzedażą
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP zatrudnia 'na czarno'? ,,To insynuacje"

Według związku zawodowego Wizja oddział Telewizji Polskiej w Gorzowie Wielkopolskim może zatrudniać pracowników „na czarno”. - To insynuacja - ripostuje Jacek Rakowiecki, rzecznik TVP. więcej

 
Dzieci najchętniej oglądają telewizję (badanie)

- Dzieci w wieku 3-16 lat najchętniej spędzają wolny czas oglądając telewizję. Na kolejnych miejscach są spacery oraz jazda na rowerze lub deskorolce - tak wynika z raportu „Świat polskich dzieci”. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje" straciły 580 tys. widzów. 29,5 mln zł z reklam

Siódmy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler w porównaniu z emitowanym rok temu piątym sezonem stracił 580 tys. widzów. Reality-show dało stacji TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 29,5 mln zł. więcej

 
OKEM żąda odwołania prezesa TVP Juliusza Brauna

Obywatelska Komisja Etyki Mediów wyraziła oburzenie z powodu zapowiedzi emisji w TVP1 niemieckiego serialu „Nasze matki, nasi ojcowie” i z tego powodu zaapelowała do KRRiT o odwołanie ze stanowiska prezesa TVP Juliusza Brauna. więcej

 
Ruszają zdjęcia do trzeciego sezonu serialu ,,Bez tajemnic"

HBO w połowie czerwca rozpocznie zdjęcia do trzeciego sezonu serialu „Bez tajemnic”. 25 nowych odcinków zostanie pokazanych w jesiennej ramówce stacji. więcej

 
Kanały sportowe: Polsat Sport liderem, nSport przed Canal+ Sport

W maju br. liderem oglądalności wśród stacji sportowych był Polsat Sport. Największym wzrostem pochwalić się mógł Eurosport 2, a najwięcej stracił Sportklub. Wyższy wynik od Canal+ Sport osiągnął nSport. więcej

 
Discovery liderem wśród kanałów dokumentalnych, ID z największym spadkiem

W maju br. wśród kanałów dokumentalnych pozycję lidera oglądalności zajął Discovery Channel. Największy wzrost osiągnęło ID, z kolei najwięcej straciło Discovery Historia. więcej

 
Agustin Egurrola jurorem ,,Mam talent!"

Agustin Egurrola będzie jurorem w jesiennej edycji talent-show TVN „Mam talent!”. W jury programu zastąpi Roberta Kozyrę. więcej

 
Festiwal TOPtrendy 2013 za nami

Zakończyła się 11. edycja festiwalu TOPtrendy. W koncercie TOP triumfował Artur Andrus, artystą trendy został Sebastian Riedel z zespołem Cree, natomiast w koncercie na Największy Przebój Roku wygrał zespół Enej. więcej

 
Religia.tv z programem kulinarnym ,,Boska kuchnia"

Religia.tv wyemitowała pierwszy odcinek programu „Boska kuchnia” prowadzonego przez s. Anielę Garecką. Kolejne będą pokazywane co tydzień i udostępniane w serwisie internetowym stacji więcej

 
Serial ,,Partnerzy" od 28 czerwca w AXN

28 czerwca br. kanał AXN rozpocznie emisje nowego serialu komediowo-obyczajowego „Partnerzy”. więcej

 
 
Radio  
 
,,Zwolnienie z WF-u" w Esce Rock z mniejszą słuchalnością niż ,,Poranny WF"

Nadawana w radiu Eska Rock poranna audycja Kuby Wojewódzkiego „Zwolnienie z WF-u” ma mniej słuchaczy niż emitowany w analogicznym okresie rok wcześniej „Poranny WF” Wojewódzkiego i Figurskiego - wynika z badania Radio Track Millward Brown.   więcej

 
Reklama  
 
"Akwizycja w celu optymalizacji kosztów" - opinie o inwestycji VML w Grupę Heureka

- Poszukiwanie akwizycji na rynku polskim jest w większej części związane z planem optymalizacji własnych kosztów poprzez pozyskanie tańszego dostawcy. VML znalazło poważnego partnera, który działa bardzo prężnie - to opinia ekspertów na temat przejęcia Grupy Heureka przez VML. więcej

 
Farmacja, sklepy i FMCG z większymi wydatkami reklamowymi, w dół telekomy (raport)

W I kwartale br. koncerny farmaceutyczne cennikowo wydały na reklamę 8,7 proc. więcej niż przed rokiem, a firmy z sektora handlowego - aż o 29,7 proc. więcej. Za to o 16,6 proc. zmalały wydatki firm telekomunikacyjnych. więcej

 
Przerażająca kampania przeciwko jeździe po pijanemu w Wielkiej Brytanii (wideo)

Brytyjski Departament Transportu opublikował nowy, szokujący spot telewizyjny towarzyszący kampanii społecznej „THINK!”, mającej przeciwdziałać prowadzeniu samochodu pod wpływem alkoholu. więcej

 
Połowa pracowników reklamy wolałaby robić coś bardziej kreatywnego, według szefów najlepsze już było

56 proc. pracowników amerykańskiej branży reklamowej przyznaje w sekrecie, że mogliby robić coś bardziej kreatywnego. 70 proc. osób zarządzających agencjami uważa, że branża najlepsze ma już za sobą. więcej

 
Cannes Lions 2013: rekordowo dużo zgłoszeń, 144 z Polski

W tegorocznej edycji konkursu reklamowego Cannes Lions zgłoszono rekordowe 35 765 prac z 92 krajów. Polskie agencje przesłały 144 zgłoszenia, najwięcej DDB Warszawa i Leo Burnett Warsaw. więcej

 
Facebook upraszcza reklamy, znikają Oferty

W ciągu najbliższych sześciu miesięcy Facebook będzie wdrażał nowy, prostszy i bardziej przejrzysty system reklam. więcej

 
IKEA reklamuje meble do kuchni i łazienki (wideo)

W startującej właśnie kampanii IKEA reklamowany jest asortyment kuchenny i łazienkowy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warsaw, K2, Film Republic, Platige Image i MEC. więcej

 
Olia Garnier reklamowana jako ,,domowa koloryzacja nowej ery" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek farb do włosów Olia marki Garnier (L’Oréal Polska). Akcję, obejmującą telewizję, prasę i outdoor, przygotowały firmy Publicis i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Twitter współpracuje z WPP

Największa agencja reklamowa na świecie, WPP, rozpoczęła oficjalną współpracę z Twitterem. więcej

 
Beata Magdziarz i Paweł Wolski w LeadR

Beata Magdziarz objęła funkcję account and affiliate managera w sieci mailingowej Email Network należącej do LeadR. Natomiast Paweł Wolski zaczął pracować w LeadR jako sales manager. więcej

 
Prasa  
 
Magazyny luksusowe tracą czytelników. Tylko "Shape" ze wzrostem

W marcu 2013 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe dla kobiet zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił “Hot Moda & Shopping”. Trzeci miesiąc br. na plusie zakończył jedynie “Shape”. więcej

 
,,Tele Tydzień" liderem tygodników w Polsce (top 68)

W marcu 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem był „Tele Tydzień”. Czołówkę zdominowały pisma z segmentu yellow oraz telewizyjne. Top 68 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" liderem wśród sprzedaży e-wydań, ,,Rzeczpospolita" z największym wzrostem

W kwietniu 2013 roku największą średnią sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych miał „Dziennik Gazeta Prawna”, a największy wzrost zanotowała „Rzeczpospolita”. Wśród tzw. mutacji cyfrowych liderem była „Gazeta Wyborcza”. więcej

 
,,Wprost" reklamuje się pod hasłem ,,Nie ma świętych krów" (wideo)

Rusza kampania reklamowa tygodnika „Wprost” (PMPG). Akcja, przygotowana przez firmy BBDO Warszawa, BrandAuditors i Nano, będzie przebiegać pod hasłem „Nie ma świętych krów”. więcej

 
,,Fakt" z kolejną edycją loterii ,,Jackpot"

W poniedziałkowym numerze „Faktu” (Ringier Axel Springer) startuje kolejna edycja loterii „Jackpot”. Zabawa potrwa przez 5 tygodni. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" z dodatkami dla spadkobierców i rozwodzących się

„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) dołączy w poniedziałek do części nakładu poradnik dla spadkobierców. Z kolei we wtorek dołączony zostanie poradnik dla rozwodzących się. więcej

 
Internet  
 
Mariusz Max Kolonko podbija YouTube, bo umie ,,sprzedać" kontrowersje (opinie)

W ciągu 7 miesięcy kanał Mariusza Maxa Kolonki na YouTubie zyskał 172 tys. subskrybentów i osiągnął 11 mln wyświetleń. Kolonko zanotował o wiele lepszy start na portalu niż Szymon Majewski i Jerzy Urban. O przyczynach popularności mówią dla Wirtualnemedia.pl Stanisław M. Stanuch, Michał Brański i Łukasz Skalik. więcej

 
Blogerzy sami o sobie: Blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)

- Blogi powstają z pasji ich twórców, ale też są po prostu efektem nieograniczonego dostępu do internetu. Da się na nich zarobić duże pieniądze - to opinia dużej części polskich blogerów. Mówią dla nas: Kasia Tusk, Natalia Hatalska, Artur Kurasiński, Andrzej Tucholski, Tomasz Tomczyk oraz Michał Stępień. więcej

 
Pewex.pl - rusza nowy serwis twórcy JoeMonster i Demotywatorów

Startuje serwis Pewex.pl, założony i prowadzony przez Sebastiana Leśniaka, wcześniej przez wiele lat związanego z Wirtualną Polską, oraz Mariusza Składanowskiego, twórcę m.in. JoeMonster i Demotywatorów. Docelowo nowa witryna ma działać jako e-sklep. więcej

 
Co warto wiedzieć o języku social mediów

Pamiętam czasy, kiedy siadanie przed komputerem, w życiu młodego człowieka, było czymś niesamowitym, wydarzeniem na skalę „światową”, a łączenie z siecią było przyjemnością tylko dla wybranych. Sam fakt, że zaraz będę mogła włączyć komputer, odsłuchać melodię wygrywaną przez modem łączący się z siecią, dawał niewyobrażalną dawkę emocji - pisze Edyta Płuciennik-Skalska z agencji Weber Shandwick. więcej

 
Facebook upraszcza reklamy, znikają Oferty

W ciągu najbliższych sześciu miesięcy Facebook będzie wdrażał nowy, prostszy i bardziej przejrzysty system reklam. więcej

 
PRISM: czy USA i Wielka Brytania mają dostęp do prywatnych danych internautów?

Według dziennikarskiego śledztwa „Washington Post”, amerykańskie i brytyjskie agencje rządowe w ramach systemu PRISM pobierają prywatne informacje na temat użytkowników największych serwisów internetowych - w tym Google i Facebooka. więcej

 
Apple porozumiało się z wytwórniami, iRadio może startować

Po trudnych, przeciągających się negocjacjach Apple wreszcie podpisało umowy z wszystkimi wielkimi wytwórniami fonograficznymi i jest gotowe do uruchomienia muzycznego serwisu streamingowego. więcej

 
Google szykuje odblokowywanie telefonu... głupimi minami

Google złożyło w amerykańskim urzędzie patentowym wniosek o przyznanie patentu na odblokowywanie smartfona przez mimikę twarzy. więcej

 
Twitter współpracuje z WPP

Największa agencja reklamowa na świecie, WPP, rozpoczęła oficjalną współpracę z Twitterem. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Dzieci najchętniej oglądają telewizję (badanie)

- Dzieci w wieku 3-16 lat najchętniej spędzają wolny czas oglądając telewizję. Na kolejnych miejscach są spacery oraz jazda na rowerze lub deskorolce - tak wynika z raportu „Świat polskich dzieci”. więcej

 
Podatnicy coraz najchętniej przekazują 1 proc. na rzecz konkretnych osób

Wybierając organizację, do której trafi 1 proc. naszego podatku, najczęściej kierujemy się chęcią niesienia pomocy konkretnej osobie, którą znamy osobiście lub o której słyszeliśmy - wynika z badania CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Brand Support wypromuje Haribo
 
PFU Imaging Solutions Europe Limited z Monday PR
 
4 Publicity wypromuje marki firmy Strax
 
Technologie  
 
Google szykuje odblokowywanie telefonu... głupimi minami
 
Toshiba Satellite S: seria laptopów multimedialnych
 
UKE chce sprawdzić jakość usług telekomunikacyjnych w naszym kraju
 
Gospodarka  
 
UKE chce sprawdzić jakość usług telekomunikacyjnych w naszym kraju
 
Bezrobocie latem trochę spadnie, ale jesienią znów znacznie rośnie
 
Podatnicy coraz najchętniej przekazują 1 proc. na rzecz konkretnych osób
 
Air Berlin, British Airways i Singapoure Airlines chcą kupić PLL LOT
 
Ludwik Sobolewski: GPW potrzebuje wizji rozwoju w regionie
 
Rosną zatrudnienie i płace w handlu. "Tylko 5 tys. osób prace znajdzie w Biedronce"
 
Prokuratura chce usprawnić i przyspieszyć prowadzone postępowania. Test nowego systemu
 
Nie będzie w tym roku wzrostu cen warzyw i owoców. "Plony są niezłe"
 
Największa w historii inwestycja PKP Cargo za 40 mln euro
 
IBM inwestuje w Katowicach. Firma stawia na współpracę z Politechniką Śląską i Uniwersytetem Śląskim
 
Opłata za mandat drogowy nie zmiejszy podatku
 
Obligacje Multimedia Polska na rynku Catalyst
 
Kultura/Rozrywka  
 
Festiwal TOPtrendy 2013 za nami
 
Dawid Podsiadło z płytą "Comfort and Happiness" podbija polski rynek
 
"Blue Jasmine" - nowa komedia Woody'ego Allena (wideo)
 
"Loud Like Love" - nowy album Placebo (wideo)
 
Richard Branson: Justin Bieber poleci w kosmos
 
"Człowiek ze stali" zarobił już 170 milionów dolarów, mimo że jeszcze nie wszedł do kin
 
Angelina Jolie film "Unbroken" dedykuje swoim synom
 
Choroba perkusisty Behemoth. Zespół odwołuje trasę koncertową
 
"Orange Is the New Black" - nowy serial twórcy "Trawki" (wideo)
 
Sarah Jessica Parker wprowadza własną linię butów
 
Zwiastun filmu "Runner, Runner" (wideo)
 
"Paranoia" - Gary Oldman kontra Liam Hemsworth (wideo)
 
Reese Witherspoon i Sofia Vergara w "Don't Mess with Texas"
 
Serial ,,Partnerzy" od 28 czerwca w AXN
 
Blog  
 
Telewizja nudzi mnie okropnie... - Wanda Konarzewska
 
Czego najpopularniejsza reklama świata uczy o badaniach klientów? - Janusz Kamieński
 
Wielki Brat ma nas w garści i już nie puści - Otto Katz
 
KMN: poparcie Telewizji Trwam, odzyskanie mediów publicznych - Krzysztof Czabański
 
Do czego służy marketing B2B? - Grzegorz Skuza
 
Nasz gość  
 
Włodzimierz Schmidt: Internet zaczyna dominować we wszystkich sferach naszego życia

- Reklamodawcy wierzą w to, że właśnie internet jest platformą dającą najbardziej skuteczne dotarcie z przekazem marketingowym do konsumenta - mówi nam Włodzimierz Schmidt, prezes IAB Polska. więcej

 
Martyna Wojciechowska: W przestrzeni internetowej jestem po prostu sobą
 
Mateusz Kirstein: Radio ZET Gold może umacniać retro-wizerunek Radia ZET
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Miklaszewski, szef działu produkcji Alvernia Studios. więcej

 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl