Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 12 Czerwca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wojciech Fibak chce zakazać mediom pisania o nim. "To absurd"

Prawnicy Wojciecha Fibaka wysyłali w ostatnich dniach do mediów - m.in. „Super Expressu”, „Faktu” i Pudelka - pisma wzywające do nieinformowania o prowokacji „Wprost” wobec Fibaka. - To oczywiście absurd - komentuje Sławomir Jastrzębowski z „SE”. więcej

 
A+E Networks postawi na rozwój. Będą kolejne kanały?

Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks w Polsce, planuje zwiększyć dystrybucję i oglądalność kanałów koncernu i poszerzyć ich ofertę programową. Nadawca rozważy też wprowadzenie do naszego kraju kolejnych stacji. więcej

 
Tomasz Lis stracił 600 tys. widzów, hitem Katarzyna Figura

Program “Tomasz Lis na żywo” w sezonie 2012/2013 oglądało w TVP2 o 570 tys. widzów mniej niż serię nadawaną rok temu. Stacja w paśmie talk-show pozostała liderem rynku - wpływy reklamowe wyniosły 20 mln zł. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Magnifico poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager

Magnifico poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Praktyki w Wydawnictwie

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka poszukuje osoby na stanowisko
Praktyki w dziale sprzedaży i promocji online

Telewizja Republika poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca, Reporter

LPP poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. zakupów marketingowych

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista / Starszy Specjalista ds. sprzedaży

Heads Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Agencja Mediowa MEC poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner Buyer

STARS Sp. z o.o. (Ebiquity) poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Tomasz Sandak szefem TAI, Tomasz Sygut za Jana Szula na czele TVP Info

Tomasz Sandak, dotąd wiceszef „Wiadomości”, zostanie p.o. dyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, która zostanie utworzona w TVP od lipca br. Nadzór nad kanałem TVP Info przejmie z kolei Tomasz Sygut, który zastąpi Jana Szula. więcej

 
Grecja zamyka państwowe media. Protestuje Europejska Unia Nadawców

Grecja zdecydowała się zawiesić działalność publicznego radia i telewizji, aby ratować państwowe finanse. Do protestów przeciw zawieszeniu programu włączyła się Europejska Unia Nadawców (EBU). więcej

 
Polska reklama w tym roku ostro w dół, ale w 2014 r. ma zyskać 6 proc.

W br. wartość polskiego rynku reklamowego zmaleje o 6 proc., natomiast w 2014 roku już urośnie, też o 6 proc. - prognozuje Dom Inwestycyjny PKO BP. Dla akcji TVN rekomenduje kupno, a dla akcji Cyfrowego Polsatu - trzymanie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wojciech Fibak chce zakazać mediom pisania o nim. "To absurd"

Prawnicy Wojciecha Fibaka wysyłali w ostatnich dniach do mediów - m.in. „Super Expressu”, „Faktu” i Pudelka - pisma wzywające do nieinformowania o prowokacji „Wprost” wobec Fibaka. - To oczywiście absurd - komentuje Sławomir Jastrzębowski z „SE”. więcej

Krzysztof Ibisz: Z wiekiem dziennikarz staje się bardziej wiarygodny i ciekawszy dla widza

- Obserwując amerykański i zachodnio-europejski rynek telewizyjny widać, że wiek gwiazd jest ich atutem. To potwierdza, że liczy się zarówno telewizyjne, jak i życiowe doświadczenie i że media nie są wyłącznie dla młodych - mówi nam Krzysztof Ibisz. więcej

Blogerzy sami o sobie: Blogosferę dopiero czeka świetlana przyszłość (opinie)
Mariusz Max Kolonko podbija YouTube, bo umie ,,sprzedać" kontrowersje (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
A+E Networks postawi na rozwój. Będą kolejne kanały?

Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks w Polsce, planuje zwiększyć dystrybucję i oglądalność kanałów koncernu i poszerzyć ich ofertę programową. Nadawca rozważy też wprowadzenie do naszego kraju kolejnych stacji. więcej

 
Tomasz Lis stracił 600 tys. widzów, hitem Katarzyna Figura

Program “Tomasz Lis na żywo” w sezonie 2012/2013 oglądało w TVP2 o 570 tys. widzów mniej niż serię nadawaną rok temu. Stacja w paśmie talk-show pozostała liderem rynku - wpływy reklamowe wyniosły 20 mln zł. więcej

 
Tomasz Sandak szefem TAI, Tomasz Sygut za Jana Szula na czele TVP Info

Tomasz Sandak, dotąd wiceszef „Wiadomości”, zostanie p.o. dyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, która zostanie utworzona w TVP od lipca br. Nadzór nad kanałem TVP Info przejmie z kolei Tomasz Sygut, który zastąpi Jana Szula. więcej

 
Dominik Libicki prezesem Cyfrowego Polsatu do 2016 r.

Dominik Libicki pozostanie prezesem Cyfrowego Polsatu przez kolejne trzy lata. Na następną kadencję powołała go we wtorek rada nadzorcza spółki. więcej

 
Polo TV i Eska TV liderami wśród kanałów muzycznych, Viva z największym spadkiem

W maju br. liderem oglądalności wśród stacji muzycznych został kanał Polo TV. Z kolei wśród młodych widzów na pierwsze miejsce awansowała Eska TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał iTV, najwięcej straciła Viva Polska. więcej

 
,,Pierwsza miłość" straciła 320 tys. widzów. 186 mln zł z reklam

Serial „Pierwsza miłość” w zakończonym właśnie sezonie oglądało średnio 2,29 mln osób, o 320 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Polsat w czasie emisji produkcji był liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 186,4 mln zł. więcej

 
Puls2 od lipca przez całą dobę

Naziemny kanał Puls2 od lipca br. będzie nadawać przez całą dobę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat News liderem wśród kanałów tematycznych Grupy Polsat

W maju br. liderem oglądalności wśród stacji tematycznych Grupy Polsat był Polsat Sport. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Biznes, z najwięcej stracił Polsat Sport. Na piątym miejscu uplasował się Polsat Sport News. więcej

 
Wakacyjne "Pytanie na śniadanie": nietypowe pary i twórca "Polimaty"

Telewizyjna Dwójka w lipcowe i sierpniowe soboty nadawać będzie wakacyjne wydania programu “Pytanie na śniadanie”. W magazynie pojawią się specjalne cykle Katarzyny Burzyńskiej i Radka Koterskiego, autora vloga “Polimaty”. więcej

 
Cyfrowy Polsat z ofertą dla osób tracących telewizję analogową

W związku z zaplanowanym na 17 czerwca br. kolejnym etapem wyłączeń telewizji analogowej Cyfrowy Polsat przygotował dla klientów promocyjne oferty płatnej telewizji naziemnej i satelitarnej pod hasłem „Super Okazja”. więcej

 
Festiwal Opole 2013 w telewizji hybrydowej TVP

We wtorek 11 czerwca br. Telewizja Polska uruchomiła kolejną aplikację na platformie hybrydowej - serwis poświęcony Krajowemu Festiwalowi Piosenki Polskiej Opole 2013. więcej

 
Co dalej z serialem "Gra o tron"? "Dziesięć sezonów byłoby przesadą"

Producent serii "Gra o tron", David Benioff ujawnił, że twórcy serialu nie zamierzają kręcić nowych odcinków w nieskończoność, niezależnie od inwencji autora sagi "Pieśń lodu i ognia", George'a R.R. Martina. Problemem są również dorastający dziecięcy aktorzy. więcej

 
Puchar Konfederacji w trzech kanałach TVP (plan transmisji)

Telewizja Polska na trzech swoich antenach i w internecie transmitować będzie mecze piłkarskiego Pucharu Konfederacji, który rozgrywany będzie między 15 a 30 czerwca br. na stadionach Brazylii. więcej

 
Izabella Wiley: Polska jest priorytetowym rynkiem dla A+E Networks UK

Z Izabellą Wiley rozmawiamy o planach A+E Networks w Polsce, lokalnych produkcjach i rynku stacji tematycznych. więcej

 
Rusza platforma Orange w Rumunii

W czerwcu br. operator telekomunikacyjny Orange uruchomi w Rumunii platformę cyfrową. W jego ofercie znajdzie się 94 kanałów telewizyjnych. więcej

 
 
Radio  
 
Grecja zamyka państwowe media. Protestuje Europejska Unia Nadawców

Grecja zdecydowała się zawiesić działalność publicznego radia i telewizji, aby ratować państwowe finanse. Do protestów przeciw zawieszeniu programu włączyła się Europejska Unia Nadawców (EBU). więcej

 
Eska liderem wśród sieci radiowych, Radio Plus z dużym wzrostem

W okresie od marca do maja br. na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce uplasowała się Eska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Polska reklama w tym roku ostro w dół, ale w 2014 r. ma zyskać 6 proc.

W br. wartość polskiego rynku reklamowego zmaleje o 6 proc., natomiast w 2014 roku już urośnie, też o 6 proc. - prognozuje Dom Inwestycyjny PKO BP. Dla akcji TVN rekomenduje kupno, a dla akcji Cyfrowego Polsatu - trzymanie. więcej

 
Zwierzęta w reklamach najskuteczniej promują płatki śniadaniowe, a najsłabiej sprzęt domowy

Obecność maskotek zwierzęcych w reklamach prasowych najlepiej działa w kampaniach płatków śniadaniowych, a najsłabiej w kampaniach sprzętu domowego - wynika z badania SWPS. Najbardziej pozytywnie kojarzą się lew, lis i sowa. więcej

 
,,Ten smak nie jest kwestią przypadku" w reklamie ketchupu Pudliszki (wideo)

Pod hasłem „Pudliszki. Ten smak nie jest kwestią przypadku” ruszyła kampania reklamowa ketchupu Pudliszki (HJ Heinz Polska). Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Bomaye i Mindshare Polska. więcej

 
,,Wyjątkowy efekt" reklamuje miksery i blendery Bosch ErgoMixx

W prasie, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa mikserów i blenderów ErgoMixx marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję, prowadzoną pod hasłem „ErgoMixx - wyjątkowy efekt”, przygotowały agencje Adwertajzing i Insignia. więcej

 
Wybrano najbrzydsze reklamy outdoorowe w Polsce (foto)

W facebookowym konkursie stowarzyszenia Miasto Moje a w Nim za najbrzydszą reklamę zewnętrzną w Polsce uznano kompozycję plakatów na budynku w Olsztynie. Wyróżnienia przyznano reklamom na willi Poraj w Zakopanem i hotelu Forum w Krakowie. więcej

 
Piotr Zajlich dyrektorem kreatywnym w San Markos

Piotr Zajlich objął stanowisko creative & strategic director w agencji San Markos. Będzie zarządzał działem kreacji wraz z Andrzejem Kownackim, który awansował na to stanowisko w 2011 roku. więcej

 
Ireneusz Sztejmer i Bartosz Kowalski w Cube Group

W maju br. pracę w Cube Group rozpoczęli Ireneusz Sztejmer i Bartosz Kowalski. Sztejmer objął funkcję sales managera, a Kowalski - key account managera. więcej

 
Prasa  
 
Wojciech Fibak chce zakazać mediom pisania o nim. "To absurd"

Prawnicy Wojciecha Fibaka wysyłali w ostatnich dniach do mediów - m.in. „Super Expressu”, „Faktu” i Pudelka - pisma wzywające do nieinformowania o prowokacji „Wprost” wobec Fibaka. - To oczywiście absurd - komentuje Sławomir Jastrzębowski z „SE”. więcej

 
,,Dobre Rady" liderem wśród pism poradnikowych w I kwartale 2013 roku

W I kwartale 2013 roku pozycję lidera wśród miesięczników poradnikowych dla pań zajęły „Dobre Rady”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Olivia”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. więcej

 
Roszady w biurze reklamy ,,Super Expressu"

Izabela Ozga została dyrektorem utworzonego w biurze reklamy “Super Expressu” (Murator) działu klientów bezpośrednich, natomiast Alicja Bugajska objęła w biurze funkcję dyrektora new business. więcej

 
Internet  
 
Czy mailing offline może być skuteczniejszy niż online?

Okazuje się, że mailing offline’owy może być skuteczniejszy niż internetowy. I to paradoksalnie - w jednym z sektorów reklamy internetowej - ocenia Michael Banaszczyk z Emerson Polska. Dane z USA pokazują, że rynek e-mail marketingu nie będzie rósł w nieskończoność - dodaje.   więcej

 
Dla internautów okazje ważniejsze od marki dzięki smartfonom

Z nowych badań firmy Tradedoubler wynika, że w obliczu możliwości szukania okazji dzięki smartfonom, lojalność wobec marki ma dla konsumentów coraz mniejsze znaczenie. więcej

 
Serwis bankowy Onetu z porównywarką finansową Comperia.pl

W serwisie Banki.onet.pl zostaną wdrożone narzędzia do porównywania ofert finansowych dostarczone przez Comperia.pl. Umowę o wartości ok. 500 tys. zł podpisano na minimum rok.   więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Zwierzęta w reklamach najskuteczniej promują płatki śniadaniowe, a najsłabiej sprzęt domowy

Obecność maskotek zwierzęcych w reklamach prasowych najlepiej działa w kampaniach płatków śniadaniowych, a najsłabiej w kampaniach sprzętu domowego - wynika z badania SWPS. Najbardziej pozytywnie kojarzą się lew, lis i sowa. więcej

 
Dla internautów okazje ważniejsze od marki dzięki smartfonom

Z nowych badań firmy Tradedoubler wynika, że w obliczu możliwości szukania okazji dzięki smartfonom, lojalność wobec marki ma dla konsumentów coraz mniejsze znaczenie. więcej

 
Public Relations  
 
Sony wybrało Grayling Poland
 
Aleksandra Boćwińska szefem MSLGROUP Social Hive
 
Aleksandra Dziubanii rzecznikiem Havas Worldwide
 
Velux wybrał Komunikado PR
 
GutPR wypromuje Dom Zeroenergetyczny Green Power
 
Hill+Knowlton Strategies napisz raport społeczny dla Elektrobudowy
 
Technologie  
 
Sony pokazało PlayStation 4. Konsola ma kosztować 399 euro (wideo)
 
Rekordowy miesiąc Play: prawie 80 tys. przeniesionych numerów
 
Rzecznik Orange: nowa oferta Play pachnie podróbką
 
PowerTab MID706 - nowy tablet Manty
 
FIFA 14 w wersjach na Xbox One i PlayStation 4 (wideo)
 
Formuła Mini Max na Kartę - oferta nielimitowana Play za 29 zł
 
Nadchodzi gra ,,Wiedźmin 3. Dziki Gon". 25 mln dolarów na promocję (wideo)
 
Rusza platforma Orange w Rumunii
 
Gospodarka  
 
Przedsiębiorcy: akceptujemy wzrost płacy minimalnej do 1680 zł
 
Gdzie najłatwiej znaleźć pracę? "W transporcie, logistyce i urzędach"
 
Polska ważna dla IBM. Firma docenia pracowników i poziom uczelni wyższych
 
Konsumenci nie muszą się obawiać wzrostu ceny żywności
 
NSA: opłaty parkingowe i za autostrady kosztem uzyskania przychodu
 
Czerwona Torebka przejmuje sieć Małpka Express
 
Co grozi pracodawcy zatrudniającego małżonka w swoje firmie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Co dalej z serialem "Gra o tron"? "Dziesięć sezonów byłoby przesadą"
 
"Where You Stand" - nowa płyta zespołu Travis
 
Capital Cities i When Saints Go Machine na Burn Selector Festival
 
Owen Wilson i Jim Carrey w komedii "Napoleon Wybuchowiec"
 
Ruszyły prace nad sequelem filmu "Człowiek ze stali"
 
"Tales Of Us" - nowa płyta Goldfrapp (wideo)
 
Lana Del Rey pokazała "Beautiful Player" (posłuchaj)
 
Blog  
 
Efekt Biebera - Marcin Żukowski
 
"Żeby Polska była Polską"..? - Andrzej Bober
 
Dobry wujek Wojciech Fibak. - Ewaryst Fedorowicz
 
Telewizja nudzi mnie okropnie... - Wanda Konarzewska
 
Czego najpopularniejsza reklama świata uczy o badaniach klientów? - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Krzysztof Ibisz: Z wiekiem dziennikarz staje się bardziej wiarygodny i ciekawszy dla widza

- Obserwując amerykański i zachodnio-europejski rynek telewizyjny widać, że wiek gwiazd jest ich atutem. To potwierdza, że liczy się zarówno telewizyjne, jak i życiowe doświadczenie i że media nie są wyłącznie dla młodych - mówi nam Krzysztof Ibisz. więcej

 
Izabella Wiley: Polska jest priorytetowym rynkiem dla A+E Networks UK
 
Włodzimierz Schmidt: Internet zaczyna dominować we wszystkich sferach naszego życia
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Miklaszewski, szef działu produkcji Alvernia Studios. więcej

 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Michał Samojlik: Niezastąpiony gadżet... mózg
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl