Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 27 Czerwca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Więcej pracowników w agencjach, mniej w domach mediowych. Pensje nie rosną

Zatrudnienie w agencjach marketingowych wzrosło w ostatnim roku z 57 do 66 osób, ale wynagrodzenie podwyższono tylko dla 25 proc. stanowisk. Natomiast średnia liczba pracowników domu mediowego zmalała ze 101 do 91. Jakie są przeciętne wynagrodzenia na poszczególnych stanowiskach? Szczegóły w raporcie. więcej

 
650 mln zł z abonamentu w 2014 roku. Większość trafi do TVP

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji prognozuje, że w 2014 roku wpływy abonamentowe wyniosą 650 mln zł. Większość z nich trafić ma do TVP, a nie do spółek publicznego radia, jak to miało miejsce w poprzednich latach. więcej

 
76 proc. Polaków ma w domu internet, ale aż 15 proc. z nich go nie używa

Komputer z dostępem do internetu ma w domu aż 75,7 proc. Polaków w wieku powyżej 16 lat, ale nie wszyscy korzystają z sieci. Spada popularność telefonu stacjonarnego, a laptopy wypierają komputery stacjonarne - wynika z badania Diagnoza Społeczna 2013. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Globalna firma poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Sprzedaży

Wydawnictwo poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik ds. sprzedaży produktów prasowych

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Doradca ds. sprzedaży reklamy w serwisach internetowych

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Media Planner

Rossmann Polska SPD poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Public Relations

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do sprzedaży reklamy w prasie i internecie

RMF poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

Telewizja poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta Zespołu Literackiego

UPGRADE MARKETING poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Konsultant ds. Programowych

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
UPC podnosi ceny telewizji i internetu

Sieć kablowa UPC Polska od 1 sierpnia br. podniesie abonament za telewizję cyfrową i dostęp do internetu. Zmiana ta jednak nie będzie dotyczyć wszystkich abonentów. więcej

 
Top 150 miesięczników w naszym kraju. Na czele ,,Przyślij Przepis"

Na pozycji lidera sprzedaży wśród wszystkich miesięczników w naszym kraju znalazł się w I kwartale 2013 roku kulinarny magazyn „Przyślij Przepis”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Top 150 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Historia Do Rzeczy" nie zostanie zgłoszona do ZKDP

Spółka Orle Pióro, wydawca ukazującego się od marca br. miesięcznika “Historia Do Rzeczy”, nie planuje zgłaszać tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Nie ujawnia też, jak sprzedaje się magazyn. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Duże zwolnienia w platformie nc+

Platforma nc+ planuje w najbliższym czasie zwolnić kolejne 100 osób. To następny etap restrukturyzacji związanej z połączeniem nadawców n i Cyfra+. więcej

Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions)

Tegoroczny festiwal Cannes Lions pokazał, że komunikacja marketingowa jest coraz bliżej odbiorców, za to nadal trudno połączyć w niej kreatywność z efektami biznesowymi. Dla Wirtualnemedia.pl komentują m.in. Adam Nowakowski, Marcin Mroszczak, Tomasz Pawlikowski, Katarzyna Przewuska i Max Olech. więcej

Dziennikarze RMF FM reklamują konkurs ,,Ja Cię kręcę" (wideo)
Michał Kobosko: Na rynku prasowym czeka nas fala konsolidacji
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
UPC podnosi ceny telewizji i internetu

Sieć kablowa UPC Polska od 1 sierpnia br. podniesie abonament za telewizję cyfrową i dostęp do internetu. Zmiana ta jednak nie będzie dotyczyć wszystkich abonentów. więcej

 
,,Ekipa na swoim" miała tylko 600 tys. widzów. Rinke Rooyens: to nowatorski projekt telewizyjny

Program „Ekipa na swoim” oglądało w Polsacie średnio 600 tys. osób. Stacja w czasie emisji reality-show, który był częścią akcji promocyjnej piwa Warka, miała mniej widzów niż jej konkurenci. Wpływy z reklam wyniosły 10,3 mln zł. więcej

 
Polsat kręci kolejny sezon "Świata według Kiepskich"

ATM Grupa rozpoczęła zdjęcia do kolejnego sezonu serialu komediowego "Świat według Kiepskich”. Nowe odcinki komediowej produkcji widzowie Polsatu zobaczą jesienią br. więcej

 
Alicja Leśniak poprowadzi magazyn "Glob" w TVP1

Telewizyjna Jedynka w sobotę 29 czerwca br. rozpocznie emisję nowego programu popularnonaukowego “Glob”. Jego gospodynią będzie Alicja Leśniak. więcej

 
Jakie transmisje powinny być w otwartej telewizji? Ruszyły konsultacje

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczęła konsultacje społeczne dotyczące rozporządzenia w sprawie listy dodatkowych ważnych wydarzeń, z których transmisje powinny być pokazywane tylko w otwartej telewizji. więcej

 
Legia Warszawa walczy o Ligę Mistrzów. Mecze w TVP1 i na sport.tvp.pl

TVP1 i serwis sport.tvp.pl transmitować będą mecze eliminacyjne do Ligi Mistrzów UEFA z udziałem Legii Warszawa. Stacja na początek pokaże dwumecz, w którym stołeczna drużyna zmierzy się z zespołem The New Saints. więcej

 
RTL inwestuje miliony euro w kanały na YouTube

27 milionów euro ma zainwestować niemiecki koncern medialny RTL w BroadbandTV, jedną z największych firm w obszarze zarządzania treścią na YouTube. więcej

 
Kultowe dokumenty HBO ponownie na antenie

W lipcu i sierpniu br. kanał HBO2 przypomni dziewięć dokumentów, które zostały w ostatnich latach wyprodukowane przez polski oddział HBO. więcej

 
Milagros Aleman starszym wiceprezesem Nickelodeona

Milagros Aleman, która od stycznia br. pracuje jako general manager grupy Nickelodeon na region North w Viacom International Media Networks, obejmie tę funkcję na stałe. Równocześnie awansuje na stanowisko senior vice presidenta grupy Nickelodeona. więcej

 
 
Radio  
 
650 mln zł z abonamentu w 2014 roku. Większość trafi do TVP

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji prognozuje, że w 2014 roku wpływy abonamentowe wyniosą 650 mln zł. Większość z nich trafić ma do TVP, a nie do spółek publicznego radia, jak to miało miejsce w poprzednich latach. więcej

 
Lego, Dove, Mercedes-Benz - wszystkie ,,złote" spoty radiowe Cannes Lions 2013

Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Radio w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Dove, Lego i Mercedes-Benz oraz spoty z kampanii społecznych, m.in. „Dumb ways to die”. więcej

 
Rusza letnia ramówka RMF Maxxx. Lista "Hop Bęc" z Ibizy

Radio RMF Maxxx w piątek 28 czerwca wystartuje z letnią ramówką. Znajdą się w niej specjalne pasma programowe, a podczas wakacji lista “Hop Bęc” nadawana będzie z Ibizy. więcej

 
Jedynka i Radio ZET tracą w Bydgoszczy, RMF FM liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres marzec - maj 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy. więcej

 
Jarek Budnik, Piotr Jaworski, Zygmunt Chajzer, Robert Sowa promują Radio Złote Przeboje (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa „Radia Złote Przeboje” promująca cykl weekendowych imprez letnich odbywających się w 10 miastach Polski. Obejmuje ona emisję filmu reklamowego w sieci kin Helios oraz Cinema City, spoty w Radiu Złote Przeboje, kampanię outdoorową wykorzystującą nośniki AMS oraz prasę i internet. więcej

 
Reklama  
 
Więcej pracowników w agencjach, mniej w domach mediowych. Pensje nie rosną

Zatrudnienie w agencjach marketingowych wzrosło w ostatnim roku z 57 do 66 osób, ale wynagrodzenie podwyższono tylko dla 25 proc. stanowisk. Natomiast średnia liczba pracowników domu mediowego zmalała ze 101 do 91. Jakie są przeciętne wynagrodzenia na poszczególnych stanowiskach? Szczegóły w raporcie. więcej

 
SAR i ZAR z nowym logo i zarządem, prezesem Igor Kaleński

Igor Kaleński zastąpił Tomasza Bałuka na stanowisku prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i Związku Agencji Reklamowych w Polsce. Do zarządu organizacji dołączyli Radosław Miklaszewski, Marcin Goworski, Olga Sobieraj i Michał Kazimierczak. więcej

 
,,Pepsi challenge" rusza w Polsce jako ,,Wyzwanie smaku" (wideo)

Startuje polska odsłona kampanii reklamowej „Pepsi challenge”. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod nazwą „Wyzwanie smaku”, odpowiadają agencje BBDO Warszawa, OMD, Digital One, Ewesa i Influent PR. więcej

 
Lego, Dove, Mercedes-Benz - wszystkie ,,złote" spoty radiowe Cannes Lions 2013

Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Radio w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Dove, Lego i Mercedes-Benz oraz spoty z kampanii społecznych, m.in. „Dumb ways to die”. więcej

 
Unilever najskuteczniejszym reklamodawcą na świecie

Według tegorocznej edycji rankingu Effie Effectiveness Index, najbardziej efektywnym reklamodawcą na świecie jest firma Unilever. więcej

 
Jasne zasady najważniejsze dla sklepów uczestniczących w programach lojalnościowych

Jeden sklep uczestniczy średnio w 1-2 programach motywacyjnych, ale większość z nich chciałaby brać udział w większej ich ilości - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Subfundusz UniAkcje Dywidendowy reklamowany jako ,,solidny grunt dla owocnych inwestycji"

Ruszyła kampania wprowadzonego właśnie do oferty Union Investment TFI subfunduszu UniAkcje Dywidendowy. Akcję przygotowały i realizują agencja S4 i dom mediowy Lowe Media. więcej

 
Blacklama dla Nike Poland

Agencja Blacklama wygrała przetarg na przygotowanie i realizację projektu społeczno-sportowego dla Nike na polskim rynku. Działania będą mieć charakter długofalowy. więcej

 
,,Zmień energię na dobre" - Megawatek reklamuje Energetyczne Centrum

Ruszyła kampania reklamowa EnergetycznegoCentrum, oparta na nowej strategii przygotowanej przez agencję Diferente. Bohaterem akcji, prowadzonej pod hasłem „Zmień energię na dobre”, jest Megawatek, nowy brand hero firmy. więcej

 
Jarek Budnik, Piotr Jaworski, Zygmunt Chajzer, Robert Sowa promują Radio Złote Przeboje (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa „Radia Złote Przeboje” promująca cykl weekendowych imprez letnich odbywających się w 10 miastach Polski. Obejmuje ona emisję filmu reklamowego w sieci kin Helios oraz Cinema City, spoty w Radiu Złote Przeboje, kampanię outdoorową wykorzystującą nośniki AMS oraz prasę i internet. więcej

 
Daniel Olejniczak i Emil Krzemiński w Listonic

Daniel Olejniczak i Emil Krzemiński dołączyli do zespołu obsługi klienta i sprzedaży firmy Listonic. Olejniczak objął funkcję specjalisty ds. sprzedaży, a Krzemiński - account managera. więcej

 
Od lipca Pewex.pl w Evolution Media Net

Sieć Evolution Media Net i spółka Pewex podpisały umowę w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Od 1 lipca serwis Pewex.pl będzie obsługiwany przez sieć reklamową Evolution. więcej

 
Prasa  
 
Top 150 miesięczników w naszym kraju. Na czele ,,Przyślij Przepis"

Na pozycji lidera sprzedaży wśród wszystkich miesięczników w naszym kraju znalazł się w I kwartale 2013 roku kulinarny magazyn „Przyślij Przepis”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Top 150 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Historia Do Rzeczy" nie zostanie zgłoszona do ZKDP

Spółka Orle Pióro, wydawca ukazującego się od marca br. miesięcznika “Historia Do Rzeczy”, nie planuje zgłaszać tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Nie ujawnia też, jak sprzedaje się magazyn. więcej

 
Agnieszka Radwańska rozbierze się dla ,,The Body Issue"

W lipcu, w amerykańskim magazynie „The Body Issue” pojawią się zdjęcia z rozbieranej sesji polskiej tenisistki Agnieszki Radwańskiej. więcej

 
,,Przyjaciółka" i ,,Party" to dwutygodniki z największą sprzedażą (top 23)

W I kwartale 2013 roku wśród wszystkich dwutygodników największą sprzedaż ogółem odnotowała „Przyjaciółka”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma people oraz poradnikowe. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Anna Dereszowska na okładce siódmego katalogu "Itaka & Gala"

Wydawnictwo G+J Polska we współpracy z biurem podróży Itaka przygotowało siódmą edycję katalogu “Itaka & Gala”, która trafiła właśnie do dystrybucji w salonach Itaki. więcej

 
Internet  
 
76 proc. Polaków ma w domu internet, ale aż 15 proc. z nich go nie używa

Komputer z dostępem do internetu ma w domu aż 75,7 proc. Polaków w wieku powyżej 16 lat, ale nie wszyscy korzystają z sieci. Spada popularność telefonu stacjonarnego, a laptopy wypierają komputery stacjonarne - wynika z badania Diagnoza Społeczna 2013. więcej

 
Większość Polaków traktuje internet jako przestrzeń publiczną

Tylko 2% polskich internautów uważa, że sieć jest przestrzenią prywatną. Prawie wszyscy traktują ją jako przestrzeń publiczną bądź częściowo publiczną. Zdecydowana większość intuicyjnie wie także czym są dane osobowe, choć nie zna szczegółowo ich zakresu - wynika z raportu IAB Polska. więcej

 
10 proc. polskich stron ze szkodliwym oprogramowaniem

Według nowych danych opublikowanych przez Google w Raporcie Przejrzystości, na co 10 polskiej stronie internetowej znajduje się szkodliwe oprogramowanie. więcej

 
"Seksmisja" z audiodeskrypcją na YouTube (wideo)

Na YouTube udostępniony został film "Seksmisja" z audiodeskrypcją. To efekt umowy pomiędzy studiem filmowym Kadr i należącą do Google platformą. więcej

 
RTL inwestuje miliony euro w kanały na YouTube

27 milionów euro ma zainwestować niemiecki koncern medialny RTL w BroadbandTV, jedną z największych firm w obszarze zarządzania treścią na YouTube. więcej

 
W Europie nie mamy tak szybkiego internetu, za jaki płacimy

Według nowych badań Komisji Europejskiej, w Europie operatorzy zapewniają konsumentom średnio tylko 74 proc. reklamowanej prędkości danych. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Jasne zasady najważniejsze dla sklepów uczestniczących w programach lojalnościowych

Jeden sklep uczestniczy średnio w 1-2 programach motywacyjnych, ale większość z nich chciałaby brać udział w większej ich ilości - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Co trzeci Polak nie został poinformowany o zmianach w ustawie śmieciowej

Tuż przed wejściem w życie nowelizacji tzw. ustawy śmieciowej, 1/3 Polaków deklaruje, że nie została poinformowana o zmianach jakie zajdą w procedurach związanych z odbiorem odpadów od 1 lipca 2013 r. Jednocześnie 41% osób, które wiedzą o zmianach, ocenia je negatywnie - wynika z badania SW Research. więcej

 
Polacy najbardziej boją się wypadku samochodowego, najmniej - zabójstwa

Z niecodziennych zdarzeń losowych Polacy najbardziej obawiają się wypadków samochodowych (81 proc.) i pożaru (61 proc.), a najmniej - wypadku kolejowego (32 proc.) i zabójstwa (31 proc.) - wynika z sondażu CBOS. więcej

 
Firmy mają problem ze znalezieniem pracownika z odpowiednimi kwalifikacjami

Wciąż najbardziej poszukiwanymi pracownikami są osoby z wykształceniem inżynierskim i technicznym – wynika z kolejnej edycji badania przeprowadzonego przez ManpowerGroup. Braki kadrowe w tych profesjach to nie tylko problem Polski. Zgłaszają go pracodawcy z całego świata. więcej

 
Public Relations  
 
5tka PR & Marketing Szeptany dla Brooklyn Bakery & Wine
 
Technologie  
 
Windows 8.1 już dostępny. Jakie nowości? (wideo)
 
Huawei MediaPad 7 Vogue: dzwoniący tablet
 
Samsung Galaxy S4 zapowiedziany z LTE-Advanced
 
MultiPad 7.0 Ultra Duo - dwurdzeniowy tablet od Prestigio
 
PGE i Orange testują wspólną sprzedaż usług. To element nowej strategii operatora telekomunikacyjnego
 
iDream - pierwszy salon sprzedaży Apple w Polsce otwarty
 
Gospodarka  
 
Rewolucja w urzędach skarbowych. Będą za podatników rozliczać PIT-y
 
PGE i Orange testują wspólną sprzedaż usług. To element nowej strategii operatora telekomunikacyjnego
 
Koniec OFE? O własną emeryturę trzeba zadbać samemu
 
Klucz do zysku na giełdzie leży w wyborze konkretnych spółek
 
Rośnie zdolność kredytowa Polaków. Wymogi uzyskania kredytu hipotecznego w Rekomendacji S nie są za ostre
 
BP stawia na rynek paliw lotniczych w Polsce. Koncern kupi 50 proc. udziałów w Lotos Tank
 
Firmy mają problem ze znalezieniem pracownika z odpowiednimi kwalifikacjami
 
Prezes Polskich Inwestycji Rozwojowych: wpłynęło już 40 projektów
 
Więzienie za niewpłacenie zaliczki na podatek od wynagrodzenia pracownika
 
Kiedy debiuty chińskich spółek na GPW? "Hamowane przez brak rozstrzygnięć ws. OFE"
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Seksmisja" z audiodeskrypcją na YouTube (wideo)
 
Halle Berry: ograniczyć prawa paparazzi
 
Sam Mendes wyreżyseruje kolejnego Bonda?
 
Robbie Williams opowie o uzależnieniu od narkotyków i alkoholu
 
Gary Barlow stworzy musical "Finding Neverland"
 
Keira Knightley maszynistką w "The Other Typist"
 
Zobacz zwiastun filmu "The Counsellor" Ridleya Scotta
 
Kanye West i jego sekstaśma
 
Blog  
 
Bezbronni..? - Andrzej Bober
 
Bez technologii marketing zginie - Dariusz Geiger
 
Jak zostać bohaterem reklamy i zobaczyć swoją twarz na Time Square w Nowym Jorku? - Karolina Lupa
 
Google - jak zarządzać doświadczeniem pracowników? - Janusz Kamieński
 
Nierozliczone zbrodnie komunizmu psują dzisiejszą debatę - Łukasz Religa
 
Nasz gość  
 
Michał Kobosko: Na rynku prasowym czeka nas fala konsolidacji

- Na rynku mediów mamy do czynienia z dreptaniem w miejscu i zakłamywaniem rzeczywistości. Redaktorzy naczelni zamiast koncentrować się na jakości produktu, muszą ciąć koszty i zwalniać dziennikarzy - mówi nam Michał Kobosko, były szef m.in. „Wprost” i „Newsweeka”. więcej

 
Surowiec: Komunikacja 360 stopni to znak naszych czasów
 
Krzysztof Andrzejczak: Przed nami czas fuzji, przejęć i integracji usług reklamowych
 
Kwestionariusz  
 
Łukasz Pawłowski: U pracowników cenię ... szczerość

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Łukasz Pawłowski, social media director w BrainJuice Group. więcej

 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym
 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl