Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 28 Czerwca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wydawnictwo Bauer łączy redakcje i zwalnia

Wydawnictwo Bauer zdecydowało o połączeniu redakcji swoich magazynów telewizyjnych w trzy redakcyjne platformy. W związku z tym zwolniono co najmniej kilkanaście osób - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Nie będzie boomu na reklamowym rynku pracy (opinie)

- Stagnacja to konsekwencja m.in. presji cenowej ze strony reklamodawców; czeka nas czas konsolidacji, potrzebni będą ludzie uniwersalni, ale duże pieniądze zarabiać będą specjaliści od technologii - to najczęstsze opinie na temat reklamowego rynku pracy w Polsce.   więcej

 
Dwa mecze latem w TVN. "Wakacyjne urozmaicenie ramówki"

W lipcu TVN transmitować będzie dwa mecze piłki nożnej - finałowe spotkanie  Generali Deyna Cup oraz Super Mecz Lechia Gdańsk - FC Barcelona. - To wakacyjne urozmaicenie ramówki - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

o2 sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. promocji i PR

o2 sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko
staż dziennikarski

Eurozet poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Montażysta programowy

Globalna firma poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Sprzedaży

Wydawnictwo poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik ds. sprzedaży produktów prasowych

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Doradca ds. sprzedaży reklamy w serwisach internetowych

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Media Planner

Rossmann Polska SPD poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Public Relations

Telewizja poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta Zespołu Literackiego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Cztery główne stacją tracą na rzecz nowych graczy

Nowe stacje na multipleksach zabierają widzów czterem głównym kanałom naziemnym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, ich udziały w czasie oglądania spadły w I półroczu średnio o 13 proc. na rzecz stacji tematycznych i nowych graczy na multipleksach. więcej

 
Więcej muzyki w MTV Polska - koncerty i kulisy

Latem w ramówce MTV Polska pojawi się nowe pasmo muzyczne “Music Is On”, m.in. z koncertami gwiazd muzyki. Na antenie znajdzie się też seria “Ekipa z Cardiff” i kolejne sezony znanych produkcji. więcej

 
Mariusz Łukomski: TVP chciała kupić prawa do emisji ,,Generała Nila" za bezcen (opinia)

Prezes Monolith Films stwierdza, że - jego zdaniem - większość oświadczenia rzecznika TVP na temat zakupu praw do emisji filmu „Generał Nil” mija się z prawdą. - Negocjacje już nie mają miejsca, zakończyły się dwa miesiące temu, więc wywód o spisku tygodnika „Do Rzeczy” oraz Monolith Films jest wbrew logice - mówi nam Mariusz Łukomski. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Duże zwolnienia w platformie nc+

Platforma nc+ planuje w najbliższym czasie zwolnić kolejne 100 osób. To następny etap restrukturyzacji związanej z połączeniem nadawców n i Cyfra+. więcej

Reklama bardziej społeczna, a mniej biznesowa (komentarze po Cannes Lions)

Tegoroczny festiwal Cannes Lions pokazał, że komunikacja marketingowa jest coraz bliżej odbiorców, za to nadal trudno połączyć w niej kreatywność z efektami biznesowymi. Dla Wirtualnemedia.pl komentują m.in. Adam Nowakowski, Marcin Mroszczak, Tomasz Pawlikowski, Katarzyna Przewuska i Max Olech. więcej

Dziennikarze RMF FM reklamują konkurs ,,Ja Cię kręcę" (wideo)
Michał Kobosko: Na rynku prasowym czeka nas fala konsolidacji
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Dwa mecze latem w TVN. "Wakacyjne urozmaicenie ramówki"

W lipcu TVN transmitować będzie dwa mecze piłki nożnej - finałowe spotkanie  Generali Deyna Cup oraz Super Mecz Lechia Gdańsk - FC Barcelona. - To wakacyjne urozmaicenie ramówki - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN. więcej

 
Cztery główne stacją tracą na rzecz nowych graczy

Nowe stacje na multipleksach zabierają widzów czterem głównym kanałom naziemnym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, ich udziały w czasie oglądania spadły w I półroczu średnio o 13 proc. na rzecz stacji tematycznych i nowych graczy na multipleksach. więcej

 
Więcej muzyki w MTV Polska - koncerty i kulisy

Latem w ramówce MTV Polska pojawi się nowe pasmo muzyczne “Music Is On”, m.in. z koncertami gwiazd muzyki. Na antenie znajdzie się też seria “Ekipa z Cardiff” i kolejne sezony znanych produkcji. więcej

 
Mariusz Łukomski: TVP chciała kupić prawa do emisji ,,Generała Nila" za bezcen (opinia)

Prezes Monolith Films stwierdza, że - jego zdaniem - większość oświadczenia rzecznika TVP na temat zakupu praw do emisji filmu „Generał Nil” mija się z prawdą. - Negocjacje już nie mają miejsca, zakończyły się dwa miesiące temu, więc wywód o spisku tygodnika „Do Rzeczy” oraz Monolith Films jest wbrew logice - mówi nam Mariusz Łukomski. więcej

 
,,Mad Men" codziennie w TVP Kultura

W lipcu i sierpniu br. kanał TVP Kultura powtórzy trzy dotąd wyemitowane sezony amerykańskiego serialu “Mad Men”. więcej

 
TVR z nowościami na wakacje i emisją przez 24 godziny

Kanał TVR 1 lipca br. wprowadza letnią ramówkę. Znajdą się w niej m.in. relacje z zawodów strongmanów, magazyn o golfie czy koncerty muzyczne. Stacja przejdzie też na emisję 24-godzinną. więcej

 
nc+ z telefonem - nowa oferta w ramach jednego abonamentu od Orange i nc+

Platforma nc+ we współpracy z siecią Orange wprowadziła do oferty dwa pakiety złożone z oferty telewizji cyfrowej nc+ i telefonii komórkowej Orange. Wzbogacono także ofertę platformy z internetem mobilnym. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM latem zabierze słuchaczy na Costa Bravo. Jacek Braciak będzie czytać Kinga

W poniedziałek rusza letnia ramówka RMF FM. Stacja nie zaplanował specjalnych zmian programowych, pojawią się za to konkursy i specjalne akcje programowe, a Jacek Braciak czytać będzie powieść Stephena Kinga. więcej

 
Radio ZET z pasmem "Lato ZET", ale bez Moniki Olejnik

Od poniedziałku 1 lipca br. Radio ZET wprowadza letnią ramówkę. Znajdzie się w niej m.in. wielogodzinne pasmo “Lato ZET”. Na wakacje z anteny zniknie za to program Moniki Olejnik. Ponadto rozgłośnia planuje zorganizować kilka eventów. więcej

 
Walter wiceszefem informacji Radia ZET, Leśkiewicz szefem newsów Radia ZET Gold

Marcin Walter został zastępcą dyrektora informacji Radia ZET, a Iza Leśkiewicz objęła stanowisko koordynatora ds. wiadomości nowej sieci Radio ZET Gold. więcej

 
,,Wakacjo Leggins" w radiowej Trójce

W letniej ramówce radiowej Trójki znajdzie się letni cykl “Wakacjo Leggins”, który w krzywym zwierciadle przedstawi wszystko, co kojarzy się z wakacjami. Jego autorem jest Marcin Gutowski. więcej

 
Rekordowy wzrost Radia ZET w Kielcach, RMF i Radio Kielce w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres marzec - maj 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach. więcej

 
Reklama  
 
Nie będzie boomu na reklamowym rynku pracy (opinie)

- Stagnacja to konsekwencja m.in. presji cenowej ze strony reklamodawców; czeka nas czas konsolidacji, potrzebni będą ludzie uniwersalni, ale duże pieniądze zarabiać będą specjaliści od technologii - to najczęstsze opinie na temat reklamowego rynku pracy w Polsce.   więcej

 
Dwie dekady polskiej reklamy. Rafał Baran: stąpaliśmy po niezbadanym gruncie

- Kiedy dziś porównuję funkcjonowanie reklamy, do tego, jak działała kilkanaście lat temu, widzę oszałamiający postęp, jaki dokonał się w branży. Reklama zmieniła się nie do poznania, ale zmieniła także nas - jej odbiorców - podsumowuje Rafał Baran w książce „Dwie dekady polskiej reklamy 1990-2010”. więcej

 
Reklama Wzrostanu obraźliwa i dyskryminująca dla niskich osób

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot preparatu dla dzieci Wzrostan (produkowanego przez Aflofarm Polska) zawiera treści obraźliwe i dyskryminujące dla osób niskiego wzrostu oraz może wprowadzać odbiorców w błąd. więcej

 
Bocian i orzeł będą reklamować Polomarket jako ,,mój ulubiony" (wideo)

Animowany bocian Klekot i orzeł Orłowski to nowi bohaterowie komunikacji reklamowej supermarketów Polomarket, która będzie prowadzona pod hasłem „Mój ulubiony”. Koncepcją i produkcją reklam zajęły się firmy Ostecx Créative i Oversee Production. więcej

 
Emocje, zaangażowanie, storytelling i ryzyko - Wojciech Dagiel o Cannes Lions 2013 (fotorelacja)

- Tegoroczne werdykty w Cannes Lions pokazały, że dziś liczą się przede wszystkim kampanie, które zmieniają ludzi i ich postawy oraz wpływają na ich życie - ocenia Wojciech Dagiel z Havas Worldwide Warsaw. Zapraszamy na jego fotorelację z festiwalu. więcej

 
Google, Scrabble, ONZ, ScoreCleaner, GetCash - ,,złoty" mobile z Cannes Lions 2013 (wideo)

Przedstawiamy wszystkie kampanie, które otrzymały Złote Lwy w kategorii Mobile w tegorocznym konkursie Cannes Lions. Wśród nagrodzonych są reklamy marek Google, Scrabble oraz kilka projektów społecznych. więcej

 
Piwny koncert reklamuje Lech ,,dla pozytywnie zakręconych" (wideo)

Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Lech (Kompania Piwowarska) wspierającej promocję, w której do wygrania są bilety na koncerty zespołów Myslovitz, Czesław Śpiewa i Hurts w poznańskim Browarze Lecha. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Warsaw, John Pitcher, Lemon Sky, OTO Film, Orka, Afekt i MEC. więcej

 
Black Energy Drink w kobiecej butelce

Napój energetyczny Black Energy Drink (FoodCare) trafił do sprzedaży w półprzezroczystych butelach PET o pojemności 250 ml, skierowanej do kobiet. więcej

 
Avon Cosmetics Polska stawia na Next w social media

Avon Cosmetics Polska rozszerzył współpracę z agencją interaktywną Next (należącą do grupie Starcom MediaVest) o działania w mediach społecznościowych. Agencja będzie obsługiwać profile facebookowe Avon Polska, Avon Kontra Rak Piersi i Avon Kontra Przemoc. więcej

 
V&P wypromuje na nowo dyskonty Pepco

Agencja V&P wdroży nową strategię i komunikację sieci dyskontów odzieżowo-przemysłowych Pepco. Zlecenie zdobyła w wieloetapowym przetargu. więcej

 
Prasa  
 
Wydawnictwo Bauer łączy redakcje i zwalnia

Wydawnictwo Bauer zdecydowało o połączeniu redakcji swoich magazynów telewizyjnych w trzy redakcyjne platformy. W związku z tym zwolniono co najmniej kilkanaście osób - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Tele Tydzień" najchętniej kupowanym tygodnikiem w Polsce (top 65)

W kwietniu 2013 roku liderem sprzedaży tygodników był „Tele Tydzień”. Czołówkę zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 65 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Marcin Piasecki przeszedł z "Dziennika Gazety Prawnej" do "Rzeczpospolitej"

Marcin Piasecki, dotąd wydawca w “Dzienniku Gazecie Prawnej” (Infor Biznes), dołączył do redakcji “Rzeczpospolitej” (Gremi Media), gdzie będzie redaktorem i komentatorem. więcej

 
Dodatek "Bank & Biznes" w "Dzienniku Gazety Prawnej"

W piątek 28 czerwca na rynek trafia się pierwszy numer kwartalnika „Bank & Biznes” - nowego dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). To projekt customowy przygotowany we współpracy z Raiffeisen Polbank. więcej

 
"Avanti" debiutuje na iPadzie

Agora udostępniła wersję miesięcznika shoppingowego “Avanti” na iPad. Oferuje ona m.in. dostęp do filmów z sesji zdjęciowych, interaktywnych galerii oraz dodatkowych treści. więcej

 
Bartosz Marczuk i "Dziennik Gazeta Prawna" nagrodzeni

Bartosz Marczuk z “Rzeczpospolitej” i “Dziennik Gazeta Prawna” znaleźli się wśród laureatów tegorocznej edycji Nagród Gospodarczych Związku Przedsiębiorców i Pracodawców. więcej

 
Lipcowe "Zwierciadło" z Grażyną Szapołowską

W czwartek 27 czerwca br. ukaże się lipcowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Na jego okładce znajdzie się Grażyna Szapołowska. więcej

 
Internet  
 
Multiscreening po polsku - jak jednocześnie korzystamy z komputera, smartfonu, telewizora i tabletu (raport)

73 proc. polskich internautów podczas oglądania telewizji korzysta nieraz z komputera, smartfona lub tabletu. Najczęściej postępują tak osoby w wieku 19-30 lat. więcej

 
OS3 Group przejmuje jedną piątą Tocowazne.pl

OS3 Group objęła 20 proc. udziałów w spółce Wydaje.pl, wydawcy serwisu Tocowazne.pl założonego i kierowanego przez Tomasza Wróblewskiego, byłego redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. więcej

 
NSA zbiera coraz więcej danych o internautach

Tylko w ubiegłym roku amerykańska agencja NSA przechwyciła setki miliardów rekordów metadanych z międzynarodowej komunikacji elektronicznej. więcej

 
Google stworzyło ankiety dla webmasterów

Twórcy stron internetowych mogą teraz umieścić na swoich serwisach zaprojektowane przez Google ankiety, pozwalające mierzyć zadowolenie internautów. więcej

 
eMarketer: wartość globalnego rynku e-commerce sięgnie w br. 1,2 bln USD

W 2013 roku globalny przychód ze sprzedaży online sięgnie 1,2 biliona dolarów. W najbliższych latach najbardziej do wzrostu przyczyni się region Azji i Pacyfiku - prognozuje firma eMarketer. więcej

 
Project Syndicate w polskiej wersji, szefem Michał Kobosko

Ruszyła polska wersja Project Syndicate - międzynarodowego serwisu wiedzy, analiz i opinii. Zamieszczane w niej będą teksty znanych ekonomistów, intelektualistów i liderów biznesu na świecie. Polską redakcją kieruje Michał Kobosko. więcej

 
Imgur z kreatorem memów

Użytkownicy popularnego serwisu do hostowania grafiki, Imgur, mogą teraz łatwo tworzyć własne memy. więcej

 
Nowości na Google Earth

Google odświeżyło swój serwis mapowy Earth, dodając do niego wiele nowych zdjęć satelitarnych Ziemi. więcej

 
Video na Instagramie - czy zmienia coś dla marketingowców?

Kilka dni temu Instagram, do tej pory oparty na edytowaniu i publikacji zdjęć ze smartfona, ogłosił wprowadzenie nowej funkcji. To możliwość nakładania filtrów na krótkie 15-sekundowe filmy i publikowania ich w profilu użytkownika. W ciągu 24 godzin od wprowadzenia nowej opcji użytkownicy Instagrama wgrali 5 milionów filmów, co wskazuje na niewątpliwie duży potencjał nowego rozwiązania - pisze Anita Wojtaś-Jakubowska z agencji Think Kong. więcej

 
LOT stawia na internet i mobile, wprowadza promocyjne ceny biletów

LOT zachęca klientów niskimi cenami biletów. Regularnie pojawiają się promocje, dzięki którym po Europie można polecieć nawet za mniej niż 400 zł w dwie strony. To forma pobudzania rynku - mówi prezes polskich linii lotniczych i podkreśla, że efekty promocji można mierzyć jedynie w perspektywie wielomiesięcznej. więcej

 
Maffashion Człowiekiem Roku Polskiego Internetu (wideo)

Julia Kuczyńska, autorka bloga modowego Maffashion, wygrała organizowany przez grupę IDG konkurs na Człowieka Roku Polskiego Internetu 2013. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polskie mikrofirmy przygotowane na kryzys

Zdecydowana większość drobnych przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z powagi zjawiska jakim jest kryzys i jego ewentualnego, negatywnego wpływu na prowadzoną działalność. Większość wdrożyła procedury antykryzysowe - wynika z badania Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, Microfinance Centre i TNS Polska. więcej

 
Experience Effects - nowa metoda pomiaru od GfK

Instytut GfK wprowadza Experience Effects - rozwiązanie określające skuteczność oraz wpływ punktów styku z marką (experience points) na konsumentów. więcej

 
Public Relations  
 
ComPress zarobiła najwięcej w 2012 r. Ranking agencji PR
 
Altro dalej z Pegasus PR
 
Technologie  
 
Plus kończy z roczną ważność kont
 
RX100 II i RX1R - nowe aparaty Cyber-shot od Sony (wideo)
 
Sony Xperia C: 5-calowy smartfon z niższej półki
 
Secure Work Space - nowe rozwiązanie zabezpieczające BlackBerry dla iOS i Androida
 
nc+ z telefonem - nowa oferta w ramach jednego abonamentu od Orange i nc+
 
Gospodarka  
 
W czerwcu spadł optymizm Polaków
 
UOKiK nałożył karę na Spfinks Polska, czyli czego nie wolno we franczyzie
 
LOT stawia na internet i mobile, wprowadza promocyjne ceny biletów
 
Ryszard Petru: rządowe zmiany w OFE rozwiązują problemy budżetu, ale nie emerytów
 
Przedsiębiorca może amortyzować samochód współmałżonka
 
Zmiany w funkcjonowaniu banków spółdzielczych. Stracą swoją samodzielność
 
Jan Grzegorz Prądzyński: Ubezpieczenia mają podwójną rolę w gospodarce
 
Konkurencja wpływa na ceny podręczników, zysk wydawców wynosi około 10 proc.
 
Oprocentowanie lokat wciąż na wysokim poziomie
 
Budimex: może się opóźnić oddanie obwodnicy Augustowa
 
Za drogie zegarki marek Citizen, Swatch, Hugo Boss, Longines i Certina? Postępowanie UOKiK
 
CBA, ABW i CBŚ po nowemu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Mariusz Łukomski: TVP chciała kupić prawa do emisji ,,Generała Nila" za bezcen (opinia)
 
,,Mad Men" codziennie w TVP Kultura
 
Sklepy Grupy EM&F zaczęły odkupywać używane podręczniki
 
Lady Gaga najbardziej wpływowym muzykiem
 
Beyoncé pokazała "Standing On the Sun"
 
Cameron Diaz w musicalu "Annie"
 
Ozzy Osbourne na ostro: Tony Blair to palant
 
Powieść "Ostatni Mohikanin" zamieni się w serial
 
Blog  
 
TVP ma obywateli w poważaniu! - Łukasz Religa
 
Bezbronni..? - Andrzej Bober
 
Bez technologii marketing zginie - Dariusz Geiger
 
Jak zostać bohaterem reklamy i zobaczyć swoją twarz na Time Square w Nowym Jorku? - Karolina Lupa
 
Google - jak zarządzać doświadczeniem pracowników? - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Michał Kobosko: Na rynku prasowym czeka nas fala konsolidacji

- Na rynku mediów mamy do czynienia z dreptaniem w miejscu i zakłamywaniem rzeczywistości. Redaktorzy naczelni zamiast koncentrować się na jakości produktu, muszą ciąć koszty i zwalniać dziennikarzy - mówi nam Michał Kobosko, były szef m.in. „Wprost” i „Newsweeka”. więcej

 
Surowiec: Komunikacja 360 stopni to znak naszych czasów
 
Krzysztof Andrzejczak: Przed nami czas fuzji, przejęć i integracji usług reklamowych
 
Kwestionariusz  
 
Łukasz Pawłowski: U pracowników cenię ... szczerość

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Łukasz Pawłowski, social media director w BrainJuice Group. więcej

 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym
 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl