Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 11 Lipca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
nc+ obniża ceny

Platforma nc+ zaprezentowała nową promocyjną ofertę z tańszym o 20 zł pakietem Canal+ Platinum i niższą ceną wynajmu dekodera Mediabox+. Operator liczy na pozyskanie klientów zainteresowanych T-Mobile Ekstraklasą. więcej

 
RMF FM, Plus i Eska najwięcej zyskały w I półroczu 2013 roku

W I półroczu 2013 roku na pozycji lidera rynku radiowego umocniło się RMF FM. Stacja ta pochwalić się może największym wzrostem - na przeciwnym biegunie Jedynka i Trójka. Dane o stacjach ogólnopolskich i sieciach radiowych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rozbierana sesja Radwańskiej: ,,Nagie ciało kobiety tylko dla męża"

Internet podbijają rozbierane zdjęcia Agnieszki Radwańskiej. Jej naga sesja ukaże się oficjalnie na łamach „The Body Issue” w piątek. - Ta przygoda na pewno nie wpłynie negatywnie na karierę Agnieszki - mówią nam eksperci od marketingu sportowego. - Nagie ciało kobiety jest tylko dla męża - grzmi Tomasz Terlikowski. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Tribal DDB poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Account Executive

Grupa Dom Aukcyjny Abbey House poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

BDM Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy

Internetowy Dom Mediowy poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Polcast Television poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / Prezenterka

Wydawca nowego dziennika poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / reporter

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Redakcji OnetTechnologie

TVR poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu

IRCenter poszukuje osoby na stanowisko
Analityk Mediów społecznościowych

MAKATA Creative Group poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Stowarzyszenie Radiofonia: fundacja i RMF cynicznie wykorzystują nazwę stacji

Członkowie zespołu dawnej Radiofonii są oburzeni faktem, że prowadząca ją fundacja weszła w alians z Grupą RMF. Szef akademickiej fundacji zaprasza ich jednak do współpracy przy budowaniu nowej rozgłośni. więcej

 
Koniec telewizji analogowej w Polsce. Wyłączone zostaną ostatnie nadajniki

Kończy się etap telewizji analogowej w Polsce. 23 lipca br. sygnał analogowy przestanie być nadawany z ostatnich nadajników naziemnych, znajdujących się w Giżycku, Jeleniej Górze, Leżajsku i Ostrołęce. więcej

 
Eska TV rezygnuje z "Kilerskiego Karaoke"

Kanał Eska TV nie planuje emisji drugiej edycji programu rozrywkowego “Kilerskie Karaoke”, którego pierwszą serię widzowie mogli oglądać jesienią ub.r. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kolejne spięcie między "Sieci" a "Do Rzeczy". "To czarny PR"

Portal wPolityce, należący do wydawcy tygodnika “Sieci”, podał informację o dramatycznej sytuacji finansowej wydawcy “Do Rzeczy” i “Wprost”. Napisał też, iż jest rozważane połączenie obu tych tytułów. - To bzdura - komentuje Paweł Lisicki, szef “Do Rzeczy”. więcej

Rozbierana sesja Agnieszki Radwańskiej w ,,The Body Issue"

Magazyn ESPN opublikował zdjęcia z rozbieranych sesji sportowców, w tym Agnieszki Radwańskiej, które 12 lipca ukażą się w specjalnym wydaniu pisma „The Body Issue”. więcej

Główne stacje tracą widzów, ale nadal są ważne dla reklamodawców
Polsat rzuca wyzwanie TVN. "Top Chef" jesienią w ramówce
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
nc+ obniża ceny

Platforma nc+ zaprezentowała nową promocyjną ofertę z tańszym o 20 zł pakietem Canal+ Platinum i niższą ceną wynajmu dekodera Mediabox+. Operator liczy na pozyskanie klientów zainteresowanych T-Mobile Ekstraklasą. więcej

 
Koniec telewizji analogowej w Polsce. Wyłączone zostaną ostatnie nadajniki

Kończy się etap telewizji analogowej w Polsce. 23 lipca br. sygnał analogowy przestanie być nadawany z ostatnich nadajników naziemnych, znajdujących się w Giżycku, Jeleniej Górze, Leżajsku i Ostrołęce. więcej

 
Eska TV rezygnuje z "Kilerskiego Karaoke"

Kanał Eska TV nie planuje emisji drugiej edycji programu rozrywkowego “Kilerskie Karaoke”, którego pierwszą serię widzowie mogli oglądać jesienią ub.r. więcej

 
Jarosław Kuźniar: Platforma Obywatelska nie dostaje w mediach szczególnego łomotu

- Premier Tusk dołącza do zbyt dużej grupy polskich polityków, którzy uważają, że zwracać uwagę to my, ale nie nam. To ślepa uliczka - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN24. więcej

 
Ekstraklasa w minionym sezonie była oglądana przez 13 mln widzów, najbardziej przyciąga Legia

12,5 mln osób obejrzało  przynajmniej pięć minut jakiegokolwiek meczu T-Mobile Ekstraklasy w sezonie  2012/2013. Najpopularniejsze były spotkania nadawane w Polsacie Sport i te, w których grała Legia Warszawa. więcej

 
Marcin Majewski odpowiada za żużel w nc+

Marcin Majewski, reporter i prezenter sportu w TVN i nSport HD, został szefem projektu żużlowego platformy nc+. Będzie odpowiadać za transmisje Enea Ekstraligi. więcej

 
Kanały Telewizji Polskiej: TVP Historia z największym wzrostem, wysoko TVP Rozrywka

W czerwcu br. najpopularniejszym kanałem tematycznym Telewizji Polskiej były TVP Seriale. Na drugim miejscu zadebiutowała TVP Rozrywka. Największy wzrost odnotowała TVP Historia, z kolei jedyny spadek zanotował TVP Sport. więcej

 
Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska

Katarzyna Wojda została dyrektorem marketingu w HBO Polska. Będzie odpowiedzialna za marketing kanałów i serwisów pod markami HBO i Cinemax. więcej

 
Serial ,,Profilage" w AXN

29 lipca kanał AXN rozpocznie emisję francuskiego kryminalnego serialu „Profilage”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM, Plus i Eska najwięcej zyskały w I półroczu 2013 roku

W I półroczu 2013 roku na pozycji lidera rynku radiowego umocniło się RMF FM. Stacja ta pochwalić się może największym wzrostem - na przeciwnym biegunie Jedynka i Trójka. Dane o stacjach ogólnopolskich i sieciach radiowych w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Stowarzyszenie Radiofonia: fundacja i RMF cynicznie wykorzystują nazwę stacji

Członkowie zespołu dawnej Radiofonii są oburzeni faktem, że prowadząca ją fundacja weszła w alians z Grupą RMF. Szef akademickiej fundacji zaprasza ich jednak do współpracy przy budowaniu nowej rozgłośni. więcej

 
Reklama  
 
Bruce Lee "żyje", pojawił się w nowej reklamie Johnniego Walkera (wideo)

Do internetu trafiła reklama z udziałem... Bruce'a Lee. Nieżyjący aktor pojawił się w spocie "Game Changer" Johnniego Walkera. więcej

 
,,Rozejrzyj się. Może go znasz?" w kampanii Muzeum Powstania Warszawskiego (wideo)

Zaczęła się kampania społeczna Muzeum Powstania Warszawskiego towarzysząca III edycji Nagrody im. Jana Rodowicza „Anody”. Twarzami akcji są aktorzy: Magdalena Różczka, Anita Sokołowska, Mateusz Damięcki, Jakub Wesołowski i Lesław Żurek. więcej

 
,,Bądź podwójnie Smart" w promocji Samsung LED Smart TV

Pod hasłem „Bądź podwójnie Smart” ruszyła promocja telewizorów Samsung LED Smart TV. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Cheil i dom mediowy Starcom. więcej

 
Coca-Coli pozwala przygotowywać napisy na puszki w ciężarówkach

W ramach kampanii „Podziel się radością” Coca-Coli w trasę po Polsce wyruszyły specjalne ciężarówki, w których można przygotować puszki tego napoju z wybranym imieniem lub ksywką. Za realizację akcji odpowiadają agencje Havas Engage Warsaw i Havas Worldwide Warsaw Digital. więcej

 
Katarzyna Wojda dyrektorem marketingu HBO Polska

Katarzyna Wojda została dyrektorem marketingu w HBO Polska. Będzie odpowiedzialna za marketing kanałów i serwisów pod markami HBO i Cinemax. więcej

 
Kasztelan Niepasteryzowane reklamowane jako ,,świeże z natury" (wideo)

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa piwa Kasztelan Niepasteryzowane (Carlsberg Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Świeże z natury”, przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, Propeller i PHD Media Direction. więcej

 
eSky.pl reklamuje się jako ,,polecany podróżnym" (wideo)

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa serwisu turystycznego eSkyp.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „eSky.pl - polecany podróżnym”, przygotowały agencja The Digitals i dom mediowy Star Media. więcej

 
Pasztet Podlaski reklamowany ,,na fali"

Rusza kampania „Podlaski na fali 2013” reklamująca w miejscowościach nadmorskich Pasztet Podlaski (produkowany przez Drosed). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Brandcomm Polska. więcej

 
Mona Lisa, ślimaki i bagaże reklamują Go Europe w Orange (wideo)

W internecie ruszyła kampania reklamowa usługi Go Europe w sieci Orange. Akcję, pokazującą zaskakujące sytuacje podczas podróży zagranicznych, przygotowały firmy Publicis Global, Leo Burnett, BadiBadi i MEC. więcej

 
Eventy ,,Summer Energy" promują L'Oréal Men Expert

Ruszyła kampania eventowa „Summer Energy” reklamująca kosmetyki L’Oréal Men Expert. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Momentum (McCann Worldgroup). więcej

 
Coca-Cola z WWF do 2020 r., nowe cele środowiskowe

Coca-Cola i organizacja ekologiczna WWF ogłosiły nowe cele w zakresie ochrony środowiska, a także przedłużenie globalnego partnerstwa. więcej

 
Maffashion z "K Mag"

Magazyn "K Mag" nawiązał współpracę reklamową z Julią Kuczyńską, autorką bloga modowego Maffashion. więcej

 
Katarzyna Kociuba: z Rovese do Draft FCB + Ad Fabrika

Katarzyna Kociuba objęła funkcję junior account managera w dziale client service agencji reklamowej Draft FCB + Ad Fabrika. Wcześniej pracowała w firmach Rovese i AstraZeneca Pharma Poland. więcej

 
Socializer wypromuje telefonię internetową PLFON

Agencja Socializer rozpoczęła obsługę w zakresie marketingu internetowego firmy telekomunikacyjnej Peoplefone Polska oferującej telefonię internetową PLFON. więcej

 
Prasa  
 
Media krytykują PO na jej własną prośbę? (opinie)

- Premier Tusk dołącza do polskich polityków, którzy uważają, że „zwracać uwagę to my, ale nie nam”. To ślepa uliczka - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN24. „Żadna władza nie miała tak dużych ambicji, by sterować i manipulować mediami, jak PO” - stwierdza z kolei Michał Karnowski, publicysta „Sieci”. więcej

 
Odświeżony "Poradnik Domowy" w cenie 2,30 zł

W czwartek 11 lipca w sprzedaży pojawi się odświeżony “Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). W związku z przejściem do segmentu poradników premium tytuł zyska nową szatę graficzną i wyższą cenę. więcej

 
,,Men's Health" liderem pism dla mężczyzn, ,,Playboy" poniżej 40 tys. egz.

W kwietniu br. jako lider sprzedaży wśród pism męskich umocnił się „Men's Health”, który jako jedyny zanotował wzrost. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”. więcej

 
Michał Karnowski: W mediach rząd obrywa piórkiem, opozycja - pałką

- Jest dokładnie odwrotnie niż twierdzi Donald Tusk - żaden rząd nie był przez media tak głaskany, a żadna władza nie miała tak dużych ambicji, by mediami sterować i manipulować - pisze dla Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, publicysta tygodnika „Sieci”. więcej

 
Ewa Schreiber przeszła z RMF FM do Ringier Axel Springer Polska

Ewa Schreiber od 1ipca br. objęła stanowisko corporate sales managera w dziale sprzedaży korporacyjnej Ringier Axel Springer Polska. więcej

 
Aplikacja "Gazety Wyborczej" na tablety Samsung. 7 dni korzystania za darmo

Agora udostępniła wersję aplikacji mobilnej “Gazety Wyborczej” dedykowanej na tablety Samsunga. Użytkownicy tych urządzeń mogą ją bezpłatnie testować przez siedem dni. więcej

 
Internet  
 
,,Wyszukiwanie w Google to prawie same reklamy"

Amerykański start-up Tutorspree twierdzi, że zaledwie kilka, do kilkunastu procent powierzchni strony wyników wyszukiwania Google przeznaczonych jest na prawdziwe, organiczne wyniki, a resztę stanowią reklamy. więcej

 
Samsung wyprzedził Apple w mobilnym internecie

W czerwcu br. największy odsetek użytkowników mobilnego internetu korzystał ze smartfonów Samsunga, który wyprzedził pod tym względem Apple - wynika z danych StatCounter. więcej

 
Polscy blogerzy piszą dla czytelników i radości

60 proc. polskich blogerów prowadzi swoje serwisy ze względu na interakcje z czytelnikami. Dla 90 proc. blog jest ważnym, sprawiającym radość elementem codzienności. więcej

 
Autorzy Make Life Harder w kampanii Renault Dacia Duster

Autorzy bloga Make Life Harder - przez dwa miesiące - będą testować samochód Renault Dacia Duster w podróży po południowo-wschodniej Europie. Za przygotowanie i koordynację kampanii odpowiada agencja Digital Wonderland. więcej

 
Twórca The Pirate Bay walczy z inwigilacją internautów (wideo)

Heml.is, nowy projekt Petera Sunde, współzałożyciela The Pirate Bay, ma pomóc internautom uwolnić się od nieustannego nadzoru takich programów jak amerykański PRISM. więcej

 
Twitter już sprzedaje reklamy na mundial 2014

Choć piłkarskie mistrzostwa świata w Brazylii startują dopiero za rok, Twitter już zaczyna sprzedawać reklamy na ten okres. więcej

 
Giganci walczą o Hulu

Kilka wielkich koncernów ze świata mediów i telekomunikacji zamierza przejąć jeden z największych filmowych serwisów streamingowych na świecie - Hulu. więcej

 
Nowe mobilne Mapy Google

Google wypuściło odświeżoną wersję aplikacji Mapy na smartfony i tablety z systemem operacyjnym Android. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
62 proc. Polaków drobne naprawy wykonuje samodzielnie

Twórcza praca zarówno w domu, jak i w życiu zawodowym, daje ludziom poczucie satysfakcji i sens ich życiu, zwłaszcza w czasach kryzysu - wynika z badania SW Research. więcej

 
82 proc. Polaków uważa, że warto się uczyć i zdobywać wykształcenie

Chociaż aż 82 proc. badanych uważa, że w Polsce warto się uczyć i zdobywać wykształcenie, to przez ostatnich sześć lat odsetek respondentów, którzy podają to stwierdzenie w wątpliwość wzrósł z 5 do 16 proc.- wynika z opublikowanego w środę raportu CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Rozbierana sesja Radwańskiej: ,,Nagie ciało kobiety tylko dla męża"
 
Angelika Tomaszewska i Paulina Lewandowska w HealthThink
 
Le Spa postawiała na agencje Quote Me PR
 
Good One PR wypromuje platformę Uebbill
 
Technologie  
 
Samsung wyprzedził Apple w mobilnym internecie
 
Najwięcej klientów Play przechodzi do Orange
 
Apple cofa pozew, Amazon może korzystać z nazwy Appstore
 
T-Mobile: tablet w prezencie dla przenoszących numer
 
Sony: nowe odtwarzacze Walkman z serii E580 i E380
 
Poczta Polska stawia na projekty cyfrowe. Neokartkę będzie można wysłać za pomocą smartfonów
 
Gospodarka  
 
Rewolucja w urzędach pracy. Na wzór brytyjskich "job centers" staną się centrami pracy
 
Pendolino będą jeździć w Polsce od grudnia 2014. "Przejazd będzie przystępny cenowo"
 
Inwestorzy nerwowo wypatrują ożywienia w polskiej gospodarce
 
Nie można odliczać VAT-u za hotel czy wynajem pokoju
 
Poczta Polska stawia na projekty cyfrowe. Neokartkę będzie można wysłać za pomocą smartfonów
 
Otwierasz rachunek w banku? Zostanie trwalszy ślad
 
Zapłacimy więcej za tankowanie. Nawet o 30 groszy na litrze
 
Dom Development: nie wierzymy w program ,,Mieszkanie dla Młodych"
 
UOKiK kontra parabanki. "Powinny być kontrolowane przez KNF"
 
Co dalej z gazem łupkowym w Polsce? Marcin Korolec: jesteśmy pionierskim krajem
 
Polskiej walucie nie służy niepewna sytuacja budżetowa, złoty najsłabszy w regionie
 
Polacy stawiają na egzotyczne kierunki turystyczne
 
Kiedy można zamortyzować pensjonat wynajmowany tylko w wakacje
 
Kultura/Rozrywka  
 
Richard Gere: Telewizja kablowa to przyszłość mądrych, emocjonalnych filmów
 
Bruce Lee "żyje", pojawił się w nowej reklamie Johnniego Walkera (wideo)
 
"The Paradigm Shift" - nowa płyta grupy Korn
 
Pod koniec września nowa płyta Justina Timberlake
 
Trudne początki kariery Jennifer Lopez. "Byłam bezdomna"
 
Plan festiwalu Jarocin 2013
 
Paul McCartney pracuje nad nową płytą
 
Blog  
 
Zadbać o PR samego siebie - Michał Żołądkowski
 
Rola attribution modelingu w marketingu - Dariusz Geiger
 
Kreatywność nową przewagą gospodarczą państw - Marcin Nieweglowski
 
Tumult nad Łodzią - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Przymusowe milczenie, może dużo przekazać. - Marek Kacprzak
 
Nasz gość  
 
Paweł Nowak: Za 10 lat nie będziemy w kiosku kupować prasy tylko gumy do żucia i prezerwatywy

O rozwoju PressPada, rynku cyfrowej prasy i blogowaniu portal Wirtualnemedia.pl rozmawia z przedsiębiorcą Pawłem Nowakiem. więcej

 
Wojciech Kaliciński: czas na dyskusję o technologii i prywatności był kilka lat temu
 
Wiktor Zbroja: Rynek fotografii reklamowej intensywnie się odbudowuje
 
Kwestionariusz  
 
Łukasz Pawłowski: U pracowników cenię ... szczerość

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Łukasz Pawłowski, social media director w BrainJuice Group. więcej

 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym
 
Joanna Krzenciessa: Nie lubię gadżetów
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl