Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 14 Lipca 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
KER: reklama nc+ nieczytelna i wprowadzająca w błąd (wideo)

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama pakietów z Canal+ oferowanych przez nc+ była nieczytelna i mogła wprowadzać odbiorców w błąd, ponieważ szczegółowe warunki oferty były prezentowane zbyt krótko i mało przejrzyście. więcej

 
Rekordowo dużo internautów w Polsce. FB i YT w górę, traci NK

Z internetu korzysta już 59,7 proc. Polaków, czyli prawie 18 mln osób - wynika z najnowszego badania NetTrack. Na popularności zyskują Facebook i YouTube, a tracą NK.pl i Gadu-Gadu. więcej

 
Hotelarze zaskarżą decyzję o nowych tabelach opłat za odtwarzanie filmów i muzyki

Przedstawiciele branży hotelarskiej uważają, że nowe tabele opłat za odtwarzanie filmów i muzyki są zbyt wysokie. - To kolejny bubel niszczący finansowo polską gospodarkę - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Milski, prezes Polskiej Izby Hotelarstwa. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Tribal DDB poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Account Executive

BDM Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy

Internetowy Dom Mediowy poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Polcast Television poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / Prezenterka

Wydawca nowego dziennika poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / reporter

HealthWay poszukuje osoby na stanowisko
Strategy Planner

HealthWay poszukuje osoby na stanowisko
Senior Art Director

HealthWay poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Redakcji OnetTechnologie

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Życie bez wstydu" i Pascal Brodnicki z nowym programem w TVN Style

W jesiennej ramówce TVN Style pojawi się nowy program o medycynie estetycznej “Życie bez wstydu”, a także nowy magazyn Pascala Brodnickiego i wieczorne pasmo dokumentalne dla dorosłych. więcej

 
Serwis TVN24 z rekordem. TVP.Info w dół

W ostatnich miesiącach serwis TVN24.pl osiągnął rekordową odwiedzalność - prawie 3 mln użytkowników i ponad 100 mln odsłon. Tymczasem strona TVP.Info - mająca poniżej 500 tys. użytkowników i 3 mln odsłon - zanotowała spory spadek. więcej

 
OFBOR krytykuje Homo Homini za ,,tendencyjny kwestionariusz" w sondażu dla ,,Republikanów"

Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku negatywnie ocenił sondaż dla stowarzyszenia „Republikanie” zrealizowany przez instytut Homo Homini, zwracając uwagę, że treść i sekwencja pytań w badaniu naruszyły standardy metodologiczne i etyczne. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Nowe tabele opłat za odtwarzanie filmów i muzyki - nie wszyscy zadowoleni (opinie)

Ministerialna Komisja Prawa Autorskiego zatwierdziła właśnie wspólną tabelę stawek za odtwarzanie muzyki i filmów. To dopiero początek drogi do wprowadzenia nowego systemu poboru opłat, który wejdzie w życie najwcześniej na początku przyszłego roku. więcej

Ogromny wzrost Radia Plus po zmianie formatu na disco

W II kwartale 2013 na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce uplasowała się Eska. Największy, wynoszący aż 250 proc., wzrost odnotowało Radio Plus, które od kwietnia br. zmieniło format muzyczny. więcej

nc+ obniża ceny
RMF FM, Plus i Eska najwięcej zyskały w I półroczu 2013 roku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
KER: reklama nc+ nieczytelna i wprowadzająca w błąd (wideo)

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama pakietów z Canal+ oferowanych przez nc+ była nieczytelna i mogła wprowadzać odbiorców w błąd, ponieważ szczegółowe warunki oferty były prezentowane zbyt krótko i mało przejrzyście. więcej

 
"Życie bez wstydu" i Pascal Brodnicki z nowym programem w TVN Style

W jesiennej ramówce TVN Style pojawi się nowy program o medycynie estetycznej “Życie bez wstydu”, a także nowy magazyn Pascala Brodnickiego i wieczorne pasmo dokumentalne dla dorosłych. więcej

 
Serwis TVN24 z rekordem. TVP.Info w dół

W ostatnich miesiącach serwis TVN24.pl osiągnął rekordową odwiedzalność - prawie 3 mln użytkowników i ponad 100 mln odsłon. Tymczasem strona TVP.Info - mająca poniżej 500 tys. użytkowników i 3 mln odsłon - zanotowała spory spadek. więcej

 
,,Kropka nad i" straciła widzów, hitem ks. Wojciech Lemański

„Kropka nad i” w minionym sezonie miała mniej widzów niż rok wcześniej, ale TVN24 w paśmie emisji magazynu pokonała inne stacje newsowe. Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z ks. Wojciechem Lemańskim. Wpływy z reklam wyniosły 2,5 mln zł. więcej

 
TVN Style i Polsat Play na czele kanałów lifestylowych

W czerwcu 2013 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych uplasowała się TVN Style, a tuż za nią znalazł się Polsat Play. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, a najwięcej stracił Viacom! Blink. więcej

 
mobilNET - 10 GB internetu mobilnego od Multimedia Polska

Sieć kablowa Multimedia Polska wprowadziła do swojej oferty mobilNET - mobilny internet z miesięcznym limitem transferu 10 GB oraz promocyjnym Pakietem Nocny Transfer. więcej

 
Koniec AXN Sci-Fi i AXN Crime, czas na AXN White i AXN Black

W październiku br. w Europie Środkowej, w tym Polsce, zadebiutują kanały AXN Black i AXN White, które zastąpią AXN Sci-Fi i AXN Crime. Oba nowe kanały będą emitować głównie filmy i seriale. więcej

 
Muzyczne pasmo na antenie MiniMini+

15 lipca 2013 roku dziecięcy kanał MiniMini+ rozpocznie emisję specjalnego pasma z teledyskami znanymi z anteny stacji. więcej

 
Lindsay Lohan będzie miała własny reality show

Lindsay Lohan nakręci własny program typu reality show. więcej

 
Nowy sezon serialu ,,Kontra: Świeża krew" od 10 sierpnia na antenie Cinemax

10 sierpnia 2013 roku kanał Cinemax rozpocznie emisję kolejnego sezonu serialu „Kontra: Świeża krew”. Polska premiera serii odbędzie się jeden dzień po premierze amerykańskiej. więcej

 
Mecze Ligi Europejskiej w Polsat Sport

Polsat Sport pokaże w najbliższy czwartek mecze eliminacyjne do Ligi Europejskiej z udziałem Lecha Poznań i Śląska Wrocław. więcej

 
 
Radio  
 
Hotelarze zaskarżą decyzję o nowych tabelach opłat za odtwarzanie filmów i muzyki

Przedstawiciele branży hotelarskiej uważają, że nowe tabele opłat za odtwarzanie filmów i muzyki są zbyt wysokie. - To kolejny bubel niszczący finansowo polską gospodarkę - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Milski, prezes Polskiej Izby Hotelarstwa. więcej

 
Radio Maryja dziękuje za przyznanie miejsca na multipleksie TV Trwam

Uczestnicy pielgrzymki Rodziny Radia Maryja dziękowali w miniony weekend w Częstochowie za przyznanie TV Trwam miejsca na multipleksie. więcej

 
Radio ZET liderem w Warszawie, Trójka i TOK FM ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie. więcej

 
RMF FM z płytą "RMF Styl volume 2" podbija rynek

Kompilacja "RMF Styl volume 2" zadebiutowała na szczycie zestawienia OLiS-u (01-07-2013 - 07-07-2013). więcej

 
Reklama  
 
KER: reklama nc+ nieczytelna i wprowadzająca w błąd (wideo)

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że reklama pakietów z Canal+ oferowanych przez nc+ była nieczytelna i mogła wprowadzać odbiorców w błąd, ponieważ szczegółowe warunki oferty były prezentowane zbyt krótko i mało przejrzyście. więcej

 
Facebook wprowadza zmiany reklamowe. ,,Historie Sponsorowane" domyślnie do każdego pakietu

Do końca 2013 r. Facebook chce zaproponować klientom nowe pakiety reklamowe. Z 27 formatów zostanie mniej więcej połowa. Na razie do każdego pakietu dołączone będą domyślnie „Historie Sponsorowane”. więcej

 
Excedrin MigraStop reklamowany jako ,,jedyny na wszystkie objawy migreny" (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowana preparatu antymigrenowego Excedrin MigraStop (Novartis). Akcję przygotowały agencja DDB Warszawa i dom mediowy Starlink. więcej

 
Dwie dekady polskiej reklamy. Piotr Jagielski: Był taki czas...

Czas, w którym telewizja rządzi reklamą, a nami ekspaci, czas na polskiego klienta, czas butików kreatywnych, czas połączeń, czas przełomu i czas Polaków - ekspatów - tak „dwie dekady polskiej reklamy” w książce o takim tytule dzieli Piotr Jagielski. więcej

 
,,Mniej znaczy więcej!" w kampanii napojów Fortuna

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek napoje marki Fortuna (Agros-Nova) o wysokiej zawartości soku. Akcję przygotowały agencja Brand Place i dom mediowy MediaCom Warszawa. więcej

 
,,Wybierz swoje jabłko" - Redd's reklamowany także dla mężczyzn

Rusza kampania reklamowa nowych wersji jabłkowych piwa Redd’s: Apple Dry i Apple Max (Kompania Piwowarska). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group, Lubię to - Social Media Agency, MEC, Q&A Consulting i IQ Marketing. więcej

 
Rihanna i Jay-Z reklamują Budweisera (wideo)

W nowej, międzynarodowej kampanii reklamowej „Dreams are Made” piwa Budweiser będzie można zobaczyć muzyczne gwiazdy popkultury: Rihannę i Jaya-Z. więcej

 
Play reklamuje Samsung Galaxy S4 i Galaxy Trend (wideo)

Ruszyła kampania Play reklamująca dostępne w tej sieci smartfony Samsung Galaxy S4 i Samsung Galaxy Trend. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Yakumama, K2, White Rabbit i MediaCom Warszawa. więcej

 
Nestea Black Tea promowana samplingowo

Wystartowała akcja samplingowa promująca napój Nestea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Havas Engage Warsaw, K2, Starcom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
Prasa  
 
Marcin Wójcik: Z Krystyną Pawłowicz rozmawiałem jako autor książki

- Moim zdaniem Krystyna Pawłowicz rozmawiała ze mną nie dlatego, że pracowałem w „Gościu Niedzielnym”, ale dlatego, że pytałem o sprawy, które ją interesowały - mówi w rozmowie z nami Marcin Wójcik, autor poświęconego posłance artykułu „Ze mną trzeba grzecznie” z „Gazety Wyborczej”, który w zeszłym tygodniu wywołał burzę w mediach. więcej

 
Gremi Media w letniej ofercie reklamowej łączy prasę i internet

Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Uważam Rze”, „Bloomberg Businessweek Polska” i „Sukcesu”, wprowadziło letnią ofertę reklamową, w której dostępne są pakiety łączące tytuły prasowe i serwisy internetowe firmy. więcej

 
,,Auto-Moto" nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych

W kwietniu 2013 roku w rankingu sprzedaży ogółem tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników na pozycję lidera awansował magazyn „Auto-Moto”. więcej

 
,,Super Express" z nową loterią ,,Słoneczko" i książkami

W poniedziałek 15 lipca br. rusza nowa loteria „Super Expressu” (Murator) pod nazwą „Słoneczko”. Jednocześnie do gazety zaczynają być dodawane książki. więcej

 
Internet  
 
Rekordowo dużo internautów w Polsce. FB i YT w górę, traci NK

Z internetu korzysta już 59,7 proc. Polaków, czyli prawie 18 mln osób - wynika z najnowszego badania NetTrack. Na popularności zyskują Facebook i YouTube, a tracą NK.pl i Gadu-Gadu. więcej

 
Serwis TVN24 z rekordem. TVP.Info w dół

W ostatnich miesiącach serwis TVN24.pl osiągnął rekordową odwiedzalność - prawie 3 mln użytkowników i ponad 100 mln odsłon. Tymczasem strona TVP.Info - mająca poniżej 500 tys. użytkowników i 3 mln odsłon - zanotowała spory spadek. więcej

 
Twitter czy agencje prasowe: kto jest szybszy?

Nowe badanie Uniwersytetu Edynburskiego porównuje szybkość publikowania informacji na Twitterze i w agencjach informacyjnych. więcej

 
Facebook wprowadza zmiany reklamowe. ,,Historie Sponsorowane" domyślnie do każdego pakietu

Do końca 2013 r. Facebook chce zaproponować klientom nowe pakiety reklamowe. Z 27 formatów zostanie mniej więcej połowa. Na razie do każdego pakietu dołączone będą domyślnie „Historie Sponsorowane”. więcej

 
10 kluczowych nowości w Google Adwords

Od lat marketing w wyszukiwarce (search engine marketing - SEM) stoi w czołówce najbardziej popularnych narzędzi stosowanych w e-marketingu. Dociera do 2 miliardów internautów na całym świecie. 44% globalnego rynku reklamy online należy do AdWords - systemu reklamy w wyszukiwarce Google’a. Dzięki tym rozwiązaniom gigant z Mountain View wzbogacił się w zeszłym roku o ponad 43,6 miliarda dolarów - pisze Dariusz Zaniecki z Ingenious. więcej

 
T-Mobile: większe pakiety internetowe dla klientów biznesowych

Sieć T-Mobile wprowadza zmiany w ofertach blueconnect biznes, oferując klientom więcej danych oraz rozszerzając dostępne opcje o nową taryfę z limitem danych 20 GB. więcej

 
Hulu jednak nie na sprzedaż

Ciągnące się od miesięcy spekulacje o tym, kto przejmie większościowe udziały w serwisie Hulu dobiegają końca. Popularna platforma streamingowa jednak nie zmieni właściciela. więcej

 
PSY dalej królem YouTube'a (wideo)

Filmy na kanale koreańskiego muzyka PSY na YouTube wyświetlono już ponad 3 miliardy razy. To czyni go jednym z najpopularniejszych internetowych artystów w historii. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
OFBOR krytykuje Homo Homini za ,,tendencyjny kwestionariusz" w sondażu dla ,,Republikanów"

Zarząd Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku negatywnie ocenił sondaż dla stowarzyszenia „Republikanie” zrealizowany przez instytut Homo Homini, zwracając uwagę, że treść i sekwencja pytań w badaniu naruszyły standardy metodologiczne i etyczne. więcej

 
Samsung najchętniej wybieraną marką technologiczną, w dół Apple

Samsung osiągnął rekordowy wynik w najnowszym rankingu najbardziej preferowanych marek technologicznych, opracowywanym przez Strategy Analytics. więcej

 
Public Relations  
 
Toya wybrała agencję Telma Communications
 
Technologie  
 
Jak zainstalować iOS7 na iPhone i iPad?
 
Wielkie zmiany w Microsofcie
 
Samsung najchętniej wybieraną marką technologiczną, w dół Apple
 
T-Mobile: większe pakiety internetowe dla klientów biznesowych
 
Play i Google organizują hackathon
 
Play reklamuje Samsung Galaxy S4 i Galaxy Trend (wideo)
 
Usługa bezpieczny telefon w Orange na kartę
 
Gospodarka  
 
Branża turystyczna chce zmienić termin letnich wakacji. "Jak ferie w czterech różnych okresach"
 
UOKiK ukarał Pekao Leasing. Używane towary także można reklamować
 
Lewiatan zaprezentował Manifest Przedsiębiorców
 
Koniec OFE. Janusz Jankowiak: drugi filar zostanie zniszczony
 
Polacy pesymistycznie widzą swoje życie na emeryturze
 
Inwestycje nie pociągną polskiej gospodarki
 
Nie widać ucieczki inwestorów z rynku obligacji
 
Będą spadać nominalne zyski z obligacji skarbowych
 
Nabywca towaru może zapłacić VAT za sprzedawcę
 
Unijna polityka klimatyczna będzie nas rocznie kosztować kilkanaście miliardów złotych
 
Dramatyczne słabe wyniki funduszy obligacji skarbowych
 
Spółka z o.o. bez kapitału zakładowego
 
Upadły dłużnik nie zapłaci kosztów sądowych
 
System viaTOLL - jedna kara w jednym dniu
 
Kultura/Rozrywka  
 
11 listopada ukaże się "Artpop", nowa płyta Lady Gaga
 
RMF FM z płytą "RMF Styl volume 2" podbija rynek
 
"Ooh La La" - Britney Spears poleca Smerfy (wideo)
 
"Mechanical Bull" - nowy album Kings of Leon. Zapowiada go "Supersoaker" (wideo)
 
"Lightning Bolt" - nowa płyta Pearl Jam
 
Zmarł Cory Monteith, gwiazdor serialu "Glee"
 
Beyoncé rezygnuje, nagrywa od nowa
 
Lindsay Lohan będzie miała własny reality show
 
Nowy sezon serialu ,,Kontra: Świeża krew" od 10 sierpnia na antenie Cinemax
 
Robert Pattinson zagra w thrillerze "Mission: Blacklist"
 
21 lipca ślub Tiny Turner
 
Blog  
 
TV = ctrl T + ctrl V - Ada Kiryluk
 
Jak już dziś zainstalować iOS7 na iPhone i iPad? - Arkadiusz Widawski
 
,,Święty ogień" i inne - pokaz filmów niezależnych - Krzysztof Czabański
 
,,Tkaczyk jest brzydki, gruby i nie zna się na marketingu." - Paweł Tkaczyk
 
Serce a liczydło - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nasz gość  
 
Wojciech Borowski: McCann Worldgroup jest na właściwych torach, firma zaczęła żyć

- Zagadnienie komunikacji marketingowej jest coraz bardziej kompleksowe. Jeszcze nigdy w historii branży nie było tak wielu możliwości dotarcia do konsumenta - mówi nam Wojciech Borowski, szef McCann Worldgroup Polska. więcej

 
Paweł Nowak: Za 10 lat nie będziemy w kiosku kupować prasy tylko gumy do żucia i prezerwatywy
 
Wojciech Kaliciński: czas na dyskusję o technologii i prywatności był kilka lat temu
 
Kwestionariusz  
 
Agnieszka Gozdyra: w Polsce zmieniłabym mentalność ludzi

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Agnieszka Gozdyra, dziennikarka Polsat News, prowadząca „Tak czy nie” i „Wydarzenia” o 15.50. więcej

 
Łukasz Pawłowski: U pracowników cenię ... szczerość
 
Piotr Miklaszewski: Szefem jestem ... chyba nie najgorszym
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl