Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 22 Sierpnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Trójkowa ,,Ciemna Strona Mocy" zmienia porę nadawania, słuchacze protestują

Słuchaczom Trójki nie podoba się pomysł usunięcia z weekendowej ramówki audycji „Ciemna Strona Mocy” i przeniesienia jej na noc z środy na czwartek. Pod petycją o utrzymanie dotychczasowej pory nadawania podpisało się już ponad 1,1 tys. fanów. więcej

 
Włoska liga piłkarska przez dwa lata w nc+

Transmisje włoskiej ligi piłkarskiej Serie A przez najbliższe dwa sezony będą dostępne na platformie nc+ - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Nowy sezon rozgrywek zaczyna się w najbliższy weekend. więcej

 
Sprzedaż tygodników lokalnych w I półroczu 2013 roku (raport)

W I półroczu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

AdPilot RTB poszukuje osoby na stanowisko
Affiliate Manager

AdPilot RTB poszukuje osoby na stanowisko
Informatyk w Dziale Traffic

Radio Parada poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter Radiowy

TradeTracker Poland poszukuje osoby na stanowisko
Publisher Manager

TradeTracker Poland poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager

Viacom International Media Networks poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT MANAGER

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Analityk ds. Produktu Reklamowego

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Plejada.pl

CD Projekt poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Wojciech Zieliński i Katarzyna Herman w spocie przeciw homofobii (wideo)

Do emisji w kinach trafił spot „Homofobia szkodzi Tobie i Twojemu otoczeniu”. Jest utrzymany w formie zwiastuna filmowego i pokazuje, że homofobia dotyka nie tylko jej ofiar, ale także samych propagatorów nienawiści do homoseksualistów. więcej

 
Internet.org - giganci sektora IT chcą dać dostęp do sieci najbiedniejszym (wideo)

Facebook, Ericsson, MediaTek, Nokia, Opera, Qualcomm i Samsung uruchomiły globalne partnerstwo Internet.org, którego celem jest zapewnienie dostępu do internetu kolejnym 5 miliardom ludzi. więcej

 
,,Mega Hit", ,,Tylko muzyka" i ,,Top Chef" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 6 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej, nawet 99,8 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy „Mega Hicie”. Ponad 90 tys. zł kosztują też najdroższe spoty przy „Tylko muzyce”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Agnieszka Szulim: Widzowie potrzebują także prostszych treści

- W tej chwili show-biznesem zajmują się absolutnie wszyscy, dlatego na antenie telewizyjnej będzie coraz więcej programów „bulwarowych” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Szulim, prowadząca w TVN program „Na językach”. więcej

Duży wzrost ,,Newsweeka" w I półroczu 2013, ostro w dół ,,Wprost" i ,,Uważam Rze"

W I półroczu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem tygodników opinii został „Gość Niedzielny”. Najwięcej zyskał “Newsweek” a udany debiut zanotowały dwa nowe magazyny: „W Sieci” i „Do Rzeczy”. więcej

Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery
Koniec programu "Kawa czy herbata?". ,,Klasyczna telewizja śniadaniowa przestała się sprawdzać"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Włoska liga piłkarska przez dwa lata w nc+

Transmisje włoskiej ligi piłkarskiej Serie A przez najbliższe dwa sezony będą dostępne na platformie nc+ - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Nowy sezon rozgrywek zaczyna się w najbliższy weekend. więcej

 
,,Mega Hit", ,,Tylko muzyka" i ,,Top Chef" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 6 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej, nawet 99,8 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy „Mega Hicie”. Ponad 90 tys. zł kosztują też najdroższe spoty przy „Tylko muzyce”. więcej

 
Cyfrowy Polsat zmienia oferty promocyjne

Cyfrowy Polsat zmodyfikował oferty promocyjne telewizji satelitarnej i naziemnej. - Wprowadziliśmy pewne bieżące modyfikacje, dające więcej korzyści nowym klientom - mówi nam Olga Zomer, rzecznik prasowa platformy. więcej

 
Full Extra - nowa oferta dla klientów nc+ za 99 zł

Platforma nc+ wprowadziła dla klientów, którzy już zmigrowali do nowej oferty, pakiet pod nazwą Full Extra. Pozwala on na dostęp do wszystkich kanałów i serwisów VoD operatora poza stacjami erotycznymi w cenie 99 zł miesięcznie. więcej

 
TVP Historia zyskuje widzów. ,,Sensacje XX wieku" wśród hitów stacji

Kanał TVP Historia w tym roku ogląda średnio 23 tys. osób, czyli o 129 proc. więcej niż rok wcześniej. Najwięcej widzów na jej antenie w tym roku zgromadziły film „Biała sukienka” i powtórka „Sensacji XX wieku”. więcej

 
Lech TV: Piotr Chołdrych redaktorem naczelnym, start w połowie października

Piotr Chołdrych zostanie redaktorem naczelnym kanału Lech TV, który zostanie uruchomiony przez KKS Lech Poznań w sieci kablowej Inea w połowie października. Wcześniej Chołdrych pracował m.in. w WTK, TVP Poznań i Orange Sport. więcej

 
Podwójna prędkość internetu w pakietach UPC Biznes

Sieć kablowa UPC Polska udostępniła nowe promocyjne pakiety usług pod marką UPC Biznes z dwa razy wyższą prędkością internetu. Są one kierowane do małych firm. więcej

 
Były wiceszef redakcji rolnej TVP w zespole TVR

Arkadiusz Antryszczak, były wiceszef redakcji rolnej TVP i adiunkt w Katedrze Agronomii Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, dołączył do zespołu kanału TVR. więcej

 
Mecze Śląska Wrocław z FC Sevilla w Polsacie Sport

Telewizja Polsat zakupiła prawa do pokazywania spotkań Śląska Wrocław w IV rundzie eliminacji Ligi Europejskiej, w których zagra on z FC Sevilla. Pierwszy z meczów kibice zobaczą w najbliższy czwartek o 20.45 w Polsacie Sport. więcej

 
Viva promuje serial "Miłość na bogato" (wideo)

Kanał Viva Polska rozpoczął kampanię reklamową promującą nowy serial stacji “Miłość na bogato”. Działania obejmują prasę i internet. więcej

 
15-te urodziny Cartoon Network w Polsce

1 września 2013 roku polska wersja Cartoon Network skończy 15 lat. Z tej okazji stacja przygotowała specjalny program „Urodzinowa impreza z Gumballem” oraz 15-dniowy konkurs online dla widzów. więcej

 
 
Radio  
 
Trójkowa ,,Ciemna Strona Mocy" zmienia porę nadawania, słuchacze protestują

Słuchaczom Trójki nie podoba się pomysł usunięcia z weekendowej ramówki audycji „Ciemna Strona Mocy” i przeniesienia jej na noc z środy na czwartek. Pod petycją o utrzymanie dotychczasowej pory nadawania podpisało się już ponad 1,1 tys. fanów. więcej

 
Radio Jard i Eska Rock mocno do góry w Białymstoku, RMF FM liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres maj - lipiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku. więcej

 
Polskie Radio Kielce nowym liderem, Radio ZET i RMF FM ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres maj - lipiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach. więcej

 
Reklama  
 
Wojciech Zieliński i Katarzyna Herman w spocie przeciw homofobii (wideo)

Do emisji w kinach trafił spot „Homofobia szkodzi Tobie i Twojemu otoczeniu”. Jest utrzymany w formie zwiastuna filmowego i pokazuje, że homofobia dotyka nie tylko jej ofiar, ale także samych propagatorów nienawiści do homoseksualistów. więcej

 
,,Mega Hit", ,,Tylko muzyka" i ,,Top Chef" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 6 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej, nawet 99,8 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy „Mega Hicie”. Ponad 90 tys. zł kosztują też najdroższe spoty przy „Tylko muzyce”. więcej

 
Ministerstwo finansów nie podniesie limitu na nieopodatkowane gadżety promocyjne

Ministerstwo finansów nie przychyliło się do apelów Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i nie podwyższy limitów wartości gadżetów, od których naliczany jest podatek VAT. Nadal będą obowiązywać dotychczasowe limity: 10 zł i 100 zł. więcej

 
Lewandowski, Błaszczykowski i Piszczek będą reklamować Oknoplast

W ramach sponsorowania Borussii Dortmund, firma Oknoplast będzie mogła wykorzystać w swoich działaniach reklamowych wizerunek trzech polskich piłkarzy grających w tym klubie: Roberta Lewandowskiego, Jakuba Błaszczykowskiego i Łukasza Piszczka. więcej

 
Facebook uspójnia zasady publikacji reklam

Od 10 września na Facebooku zaczną obowiązywać nowe, bardziej ujednolicone zasady dotyczące publikacji reklam. więcej

 
Szarapowa jednak nie wystąpi jako Sugarpova

Tenisistka Maria Szarapowa zdecydowała się jednak nie promować pod zmienionym nazwiskiem swojej linii słodyczy. Powodem mają być zbyt skomplikowane procedury tego przedsięwzięcia. więcej

 
,,Zawsze pod ręką" w szkolnej kampanii Empik.com (wideo)

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sklepu internetowego Empik.com. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy i promuje dostępne w serwisie artykuły szkolne. więcej

 
"Ceny w dół! Będziesz piszczeć" - Saturn reklamuje "totalną wyprzedaż" (wideo)

Od czwartku do niedzieli w sieci sklepów Saturn trwa promocja "Ceny w dół! Będziesz piszczeć. Totalna wyprzedaż!". Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez Media Saturn Holding Polska wspólnie z firmami Ogilvy&Mather, Badi Badi, Universal McCann i Golden Submarine. więcej

 
Pyralgina reklamowana na ból forte, max i extra max (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa leku przeciwbólowego Pyralgina (produkowanego przez Polpharmę). Akcję przygotowały firmy Goahead, Platige Image i OMD. więcej

 
Edyta Gut-Wierchowiec: z Tradedoubler do VML Poland

Edyta Gut-Wierchowiec objęła funkcję channel activation directora w agencji VML Poland. Wcześniej pracowała m.in. w Tradedoubler, OMD Poland, Giełdzie Mediowej i Time SA. więcej

 
OS3 wypromuje Femaltiker

Agencja OS3 zajmie się komunikacją marketingową Femaltikeru, nowego produktu wprowadzanego na rynek przez firmę Holbex. Działania będą prowadzone głównie w internecie i punktach sprzedaży. więcej

 
Prasa  
 
Sprzedaż tygodników lokalnych w I półroczu 2013 roku (raport)

W I półroczu 2013 roku na pozycji lidera wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”. więcej

 
Rośnie sprzedaż ,,Bravo", ,,Bravo Girl" z dużym spadkiem

W maju 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych był bez zmian dwutygodnik „Bravo”. Największy wzrost zanitował „Fun Club”, z najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. więcej

 
Rupert Murdoch inwestuje w Vice Media

Twenty-First Century Fox, spółka medialna należąca do Ruperta Murdocha, kupiła 5 proc. udziałów w Vice Media. Umowa opiewa na kwotę 70 mln dolarów. więcej

 
Żarty i domysły dziennikarzy po wpadce ,,Newsweeka" z dymisją Rostowskiego

Błyskawicznie zdementowana informacja „Newsweeka” o dymisji ministra finansów Jacka Rostowskiego wywołała dużo żartobliwych komentarzy dziennikarzy i blogerów. Niektórzy zastanawiają się, kto napisał nieprawdziwy tekst oraz jakie może on mieć podłoże i konsekwencje. więcej

 
Michał Fura odchodzi z "Dziennika Gazety Prawnej", zostanie rzecznikiem UPC

Michał Fura, dziennikarz "Dziennika Gazety Prawnej", dołączy od września br. do UPC Polska. Obejmie stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej i public affairs oraz rzecznika prasowego spółki. więcej

 
Internet  
 
Internet.org - giganci sektora IT chcą dać dostęp do sieci najbiedniejszym (wideo)

Facebook, Ericsson, MediaTek, Nokia, Opera, Qualcomm i Samsung uruchomiły globalne partnerstwo Internet.org, którego celem jest zapewnienie dostępu do internetu kolejnym 5 miliardom ludzi. więcej

 
Facebook uspójnia zasady publikacji reklam

Od 10 września na Facebooku zaczną obowiązywać nowe, bardziej ujednolicone zasady dotyczące publikacji reklam. więcej

 
Wydano Chrome 29 z lepszymi podpowiedziami i funkcją resetowania

Przeglądarka internetowa Google Chrome w nowej wersji wzbogaciła się m.in. o system sugestii działający w pasku adresu Omnibox. więcej

 
Podwójna prędkość internetu w pakietach UPC Biznes

Sieć kablowa UPC Polska udostępniła nowe promocyjne pakiety usług pod marką UPC Biznes z dwa razy wyższą prędkością internetu. Są one kierowane do małych firm. więcej

 
Google testuje nową usługę - Helpouts

Google Helpouts ma być usługą opartą na Hangoutach, która pozwoli użytkownikom na komunikację z ekspertami i specjalistami z wybranych dziedzin. więcej

 
CZATeria z szybkimi randkami i rozmowami głosowymi

W serwisie CZATeria.Interia.pl pojawiły się dwie nowe opcje: szybkie randki i rozmowy audio. Witryna zyskała też nowy layout. więcej

 
Bartosz Jaroszewski: z GoldenSubmarine do OS3

Bartosz Jaroszewski objął stanowisko senior art directora w OS3. Poprzednio pracował w agencji GoldenSubmarine, z którą był związany cztery lata. więcej

 
Public Relations  
 
Michał Fura odchodzi z "Dziennika Gazety Prawnej", zostanie rzecznikiem UPC
 
Polmax wybrał Toolbox Creative Communications
 
Vamos PR wypromuje Fundację Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUp
 
Technologie  
 
Jedna firma przygotowała 47 tys. aplikacji dla BlackBerry
 
T-Mobile: UMTS900 w pięciu nowych regionach
 
Nokia szykuje Bandit - 6-calowy phablet z Windows Phone
 
Internet w Plusie promowany dla studentów i nauczycieli jako ,,szybszy od Neostrady"
 
Oznaki odbicia na rynku urządzeń drukujących, HP liderem
 
Nvidia z Ubisoft
 
Gospodarka  
 
Ministerstwo finansów nie podniesie limitu na nieopodatkowane gadżety promocyjne
 
OFE mogą dobić polską giełdę. Najgorsze scenariusze zakładają turbulencje na parkiecie
 
Coraz lepsze wyniki Grupy Żywiec, zysk wzrósł do 73,88 mln zł w I połowie 2013 r.
 
Słaba sytuacja finansowa gospodarstw domowych, choć uległa nieznacznej poprawie
 
Zapowiada się ostry wzrost ceny paliw. Wszystko przez kontrowersyjne przepisy
 
Już tylko 12 proc. najemców mieszkań nie zawiera umów najmu na piśmie
 
Więcej pieniędzy na dopłaty i kredyty dla małych gospodarstw rolnych
 
Rozbudowa lotniska w Poznaniu. Będzie więcej miejsca i sklepów
 
Jak zarobić na obligacjach korporacyjnych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Cher pokazała "Woman's World" (wideo)
 
"All Eyes On Me" - tajemnicze odliczanie Britney Spears
 
Jennifer Aniston boi się latać samolotem
 
Zobacz zwiastun filmu "Parkland" (wideo)
 
"Absence" - nowy album Blindead w październiku
 
Blog  
 
To nie państwo, to podróbka - Krzysztof Czabański
 
Heineken Open'er? A idź Pan w diabły, bo tą packą Pana zdzielę! - Janusz Kamieński
 
Czego nie dowiemy się z Google i Facebooka - Paweł Tkaczyk
 
SERCE, UMYSŁ I CIPA. - Ewaryst Fedorowicz
 
Co słychać w piwie? To samo, co w perfumach. - Monika Klama
 
Nasz gość  
 
Agnieszka Szulim: Widzowie potrzebują także prostszych treści

- W tej chwili show-biznesem zajmują się absolutnie wszyscy, dlatego na antenie telewizyjnej będzie coraz więcej programów „bulwarowych” - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Szulim, prowadząca w TVN program „Na językach”. więcej

 
Natalia Hatalska: Coraz większy potencjał reklamowy blogosfery
 
Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną
 
Kwestionariusz  
 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Konopko - szefowa agencji Mozaic (Grupa OMD). więcej

 
Karolina Nawojka Chałupińska: praca to ulubione zajęcie, nawet po godzinach
 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl