Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 4 Września 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
"7 Dni Puls Tygodnia" rzuca wyzwanie ,,Angorze"

W poniedziałek 16 września br. na rynku zadebiutuje tygodnik “7 Dni Puls Tygodnia” zamieszczający głównie przedruki z innych pism. - Chcemy rzucić wyzwanie “Angorze” - zapowiada Piotr Nisztor, redaktor naczelny nowego tytułu. więcej

 
Spada sprzedaż dzienników, ,,Gazeta Wyborcza" poniżej 190 tys. egz.

W lipcu 2013 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN Turbo inwestuje w ramówkę i chce być liderem

Kanał TVN Turbo jesienią pokaże sześć nowych polskich pozycji, m.in. “Siłę armii” czy “Top Wings”. Pojawią się też filmy dokumentalne o II wojnie światowej. Nowa oferta ma sprawić, że stacja będzie liderem rynku.   więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

REPLISE POLAND poszukuje osoby na stanowisko
Analityk

First AiD Communication poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

UPSIDE poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Akademia Dziennikarstwa

FaceADDICTED Agency poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Account Manager

Radio ZET Gold poszukuje osoby na stanowisko
DZIENNIKARZ / WYDAWCA

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP Seriale najpopularniejszą stacją tematyczną, TTV z dużym wzrostem (TOP 102)

W sierpniu br. wśród kanałów tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. W czołowej dziesiątce największy wzrost zanotowała stacja TTV. Top 102 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Show" i "Flesz" z dużymi spadkami wśród pism people w I półroczu, tylko "Gala" na plusie

W I półroczu br. większość magazynów z segmentu people zanotowała spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Show” i „Flesz”. Na plusie pierwsze sześć miesięcy 2013 roku zakończyła jedynie „Gala”. więcej

 
TVP Info liderem kanałów informacyjnych, Polsat News z największym wzrostem

W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera oglądalności stacji newsowych utrzymało się TVP Info, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Eksperci o zmianie regulaminu Facebooka: to nie rewolucja, tylko normalizacja

Wprowadzane przez Facebook zmiany dotyczące prywatności użytkowników i wykorzystania ich danych w reklamach tylko porządkują dotychczasowe zasady i nie spowodują protestów internautów - oceniają specjaliści pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

Agata Młynarska: Warto jest ryzykować i tworzyć nowe programy

- Zależy mi na tym, aby „Świat się kręci” był programem, w którym głos będzie miał każdy. Największym błędem, jaki się popełnia, jest chęć uczenia Polaków tego, co jest dla nich dobre - mówi Wirtualnemedia.pl Agata Młynarska. więcej

Koło i minimalizm w nowej oprawie graficznej TVN (wideo)
Marcin Prokop motywuje gwiazdy w jesiennym spocie TVN (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN Turbo inwestuje w ramówkę i chce być liderem

Kanał TVN Turbo jesienią pokaże sześć nowych polskich pozycji, m.in. “Siłę armii” czy “Top Wings”. Pojawią się też filmy dokumentalne o II wojnie światowej. Nowa oferta ma sprawić, że stacja będzie liderem rynku.   więcej

 
TVP Seriale najpopularniejszą stacją tematyczną, TTV z dużym wzrostem (TOP 102)

W sierpniu br. wśród kanałów tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. W czołowej dziesiątce największy wzrost zanotowała stacja TTV. Top 102 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP Info liderem kanałów informacyjnych, Polsat News z największym wzrostem

W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera oglądalności stacji newsowych utrzymało się TVP Info, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat News. więcej

 
Hanna Lis w TVP Info. Poprowadzi "Panoramę Dnia"

Hanna Lis dołączy do grona prowadzących “Panoramę Dnia” w TVP Info.  Dziennikarka prawdopodobnie będzie też gospodynią autorskiego programu “Listy z Polski” w tej stacji. więcej

 
Maria Sadowska miała wypadek na planie "The Voice of Poland" (wideo)

Maria Sadowska, trenerka trzeciej edycji “The Voice of Poland”, miała wypadek na planie programu. Piosenkarka potknęła się i upadła na scenę. Na szczęście skończyło się jedynie na skaleczeniu. więcej

 
,,Przygody słoniczki Elli" od września na antenie MiniMini+

23 września 2013 roku kanał MiniMini+ rozpocznie emisję nowej animacji „Przygody słoniczki Elli”. więcej

 
TLC HD i TV Republika HD w ofercie sieci Inea

Sieć kablowa Inea dołączyła do oferty stację TLC HD, a niebawem w jej ofercie pojawi się też TV Republika w wersji HD. więcej

 
 
Radio  
 
Porady językowe prof. Jerzego Bralczyka w Radiu Opole

W jesiennej ramówce Radia Opole pojawiły się trzy premiery: seria porad językowych prof. Jerzego Bralczyka, opowieści „Pistacja w Krainie Smoków. Chiny inaczej" oraz cykl „Dziwny jest ten świat". więcej

 
Ranking stacji radiowych w województwach świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres maj - lipiec 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwach: świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim. więcej

 
RMF24.pl w nowej odsłonie

Serwis informacyjny RMF24.pl od września br. otrzymał nowy layout, pojawiły się w nim nowe podstrony, a niebawem witryna wzbogaci się o blogi i felietony znanych osób. więcej

 
Reklama  
 
Jakub Błaszczykowski w nowej piłkarskiej reklamie Biedronki (wideo)

Rusza kolejna kampania reklamowa sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) pod hasłem „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. W akcji bierze udział Jakub Błaszczykowski, kapitan naszej piłkarskiej reprezentacji. więcej

 
Dorota Wellman promuje ECCO Walkathon (wideo)

Ruszyła kampania promująca tegoroczną edycję ECCO Walkathonu. Twarzą akcji jest Dorota Wellman, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Gong i ConTrust. więcej

 
Polacy nie lubią reklam na ulicach

Dla Polaków ważne jest, aby ich miejscowość ładnie wyglądała. W większości jesteśmy zdania, że reklamy na ulicach bardziej zaśmiecają niż upiększają krajobraz - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Nowe modelki reklamują odzież Sinsay (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca kolekcję jesień-zima 2013 odzieży Sinsay (produkowanej LPP). W akcji występują dwie nowe modelki: Karolina Warzecha i Karolina Gorzała. więcej

 
Daria Widawska i Robert Sowa ze ,,szczęśliwymi brzuchami" reklamują Danone Activię (wideo)

Pod hasłem „Szczęśliwe brzuchy. Radośni ludzie” ruszyła kampania reklamowa jogurtu Activia marki Danone, w której występują m.in. Daria Widawska i Robert Sowa. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Young and Rubicam i MediaCom Warszawa. więcej

 
Pudliszki z nowym, historycznym logo

Marka Pudliszki (należąca do HJ Heinz Polska) zyskała nowy logotyp, w którym znalazł się rok 1920 - data jej pojawienia się na rynku. Zmienione logo jest obecne na opakowaniach wszystkich produktów Pudliszek. więcej

 
The Wildest Night Party w kampanii piwa Desperados (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec) związana z zaplanowaną w połowie października imprezą The Wildest Night Party. Akcję przygotowały i realizują firmy Dufresne Corrigan Scarlett, Good, Opus Film, Cream, K2, MediaVest, Walk i Roots PR. więcej

 
Oknoplast przez dwa lata na strojach Olympique Lyon

Oknoplast został sponsorem francuskiego klubu piłkarskiego Olympique Lyon. W ramach dwuletniej umowy logo firmy będzie eksponowane na spodenkach zawodników klubu. więcej

 
Kury, ,,które chodzą, gdzie chcą", reklamują jajka Kurka Wolna (wideo)

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca Kurkę Wolną, nową markę jajek produkowanych przez Polskie Fermy Grupa Producentów. Za przygotowanie akcji i całej identyfikacji marki odpowiadają agencje z Grupy Havas Worldwide w Polsce. więcej

 
Bank Millennium reklamuje pożyczkę na wyprawkę szkolną (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w Banku Millennium związana ze startem roku szkolnego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated i Initiative Warszawa. więcej

 
Jacobs Velvet z identyfikacją odświeżoną przez Czteryczwarte

Kawa Jacobs Velvet (produkowana przez Mondelez Polska) trafiła do sprzedaży w zmienionych opakowaniach, zaprojektowanych przez agencję Czteryczwarte Brand Design. To pierwszy relaunch identyfikacji wizualnej marki od jej wprowadzenia na rynek w 2007 roku. więcej

 
,,I wracasz do akcji" w kampanii Gripexu (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Gripexu (produkowanego przez USP Zdrowie) promująca jego zmienione pozycjonowanie. Za przygotowanie i realizację działań - prowadzonych pod hasłem „Gripex. I wracasz do akcji” - odpowiadają firmy Unlimited i Starcom. więcej

 
,,Tu się inwestuje" - Śląskie promowane wśród inwestorów (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania województwa śląskiego reklamująca jego atrakcyjność inwestycyjną. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Województwo śląskie - tu się inwestuje”, przygotowała Grupa Eskadra. więcej

 
Fortuna sponsoruje "Tylko muzyka. Must be the music" (wideo)

Marka Fortuna (Agros-Nova) sponsoruje szóstą edycję emitowanego w Polsacie talent show "Tylko muzyka. Must be the music". Billboardy sponsorskie przygotowała agencja Brand Place. więcej

 
Niekryty Krytyk, Lekko Stronniczy i Łukasz Jakóbiak w kampanii Music for Life (wideo)

Pod hasłem Czym dla Ciebie jest muzyka?” ruszyła druga odsłona kampanii społecznej Music for Life z udziałem popularnych wideoblogerów, takich jak Niekryty Krytyk, AdBuster, Lekko Stronniczy, Łukasz Jakóbiak, Basia Kwarc i Maciej Budzich. więcej

 
Tarta Delecty reklamowana na 1001 sposobów

Wystartowała kampania reklamowa Tarty na 1001 sposobów - nowego dania marki Delecta (Rieber Foods Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Opus B, Starcom i Kolterman Media Communications. więcej

 
Radosław Grzybowski: z Lemon Sky do Gong

Radosław Grzybowski objął funkcję strategy plannera w agencji Gong. Wcześniej pracował m.in. w Lemon Sky, SoInteractive, K2 Media i DDB. więcej

 
Energa udostępnia Payback terminowo płacącym faktury

Energa wdrożyła program lojalnościowy Payback dla swoich klientów płacących terminowo faktury za energię elektryczną. więcej

 
Monika Sidorowicz: z BrainJuice Group do 180heartbeats+ Jung v. Matt

Monika Sidorowicz objęła funkcję social media managera w agencji 180heartbeats+ Jung v. Matt. Wcześniej pracowała m.in. w BrainJuice Group i Harder & Harder. więcej

 
Natalia Siarniewicz nowym kreatywnym w Mea Group

Do działu kreacji Mea Group dołączyła Natalia Siarniewicz. Na stanowisku creative manager odpowiadać będzie za tworzenie koncepcji kreatywnych realizowanych przez agencję eventów, scenariuszy produkcji filmowych towarzyszących realizacjom agencji oraz wsparcie kreatywne dla innych jej działów, w tym PR i BTL. więcej

 
Prasa  
 
"7 Dni Puls Tygodnia" rzuca wyzwanie ,,Angorze"

W poniedziałek 16 września br. na rynku zadebiutuje tygodnik “7 Dni Puls Tygodnia” zamieszczający głównie przedruki z innych pism. - Chcemy rzucić wyzwanie “Angorze” - zapowiada Piotr Nisztor, redaktor naczelny nowego tytułu. więcej

 
Spada sprzedaż dzienników, ,,Gazeta Wyborcza" poniżej 190 tys. egz.

W lipcu 2013 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Show" i "Flesz" z dużymi spadkami wśród pism people w I półroczu, tylko "Gala" na plusie

W I półroczu br. większość magazynów z segmentu people zanotowała spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Show” i „Flesz”. Na plusie pierwsze sześć miesięcy 2013 roku zakończyła jedynie „Gala”. więcej

 
Rysownik Marek Raczkowski odchodzi z tygodnika ,,Przekrój"

Marek Raczkowski, rysownik związany od kilkunastu lat z „Przekrojem” (Gremi Media), odchodzi z pisma. Jego rezygnacja z pracy jest znakiem protestu przeciwko przekazaniu tygodnika w ręce nie istniejącej jeszcze fundacji. więcej

 
Tajemnice o. Tadeusza Rydzyka w nowej serii książkowej "Gazety Wyborczej"

Książka „Ojciec Tadeusz Rydzyk. Imperator” Piotra Głuchowskiego i Jacka Hołuba otworzy serię “Reporterzy Dużego Formatu” - nowy cykl wydawniczy Agory. więcej

 
Zmiany w tygodniku "To & Owo"

Od najnowszego wydania tygodnika “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer), które ukazało się we wtorek 3 września br., zaczął odsyłać do serwisów wideo na żądanie. Numer zawiera ponadto wkładkę “Hity internetu”. więcej

 
"Women's Health" ze sprzedażą na poziomie 81 tys. egz. Drugi numer już na rynku

Pierwszy numer nowego lifestylowego pisma dla kobiet “Women's Health” (Motor-Presse Polska) sprzedał sie w liczbie 80 881 tys. egz. - wynika z danych wydawcy. Na rynku jest już drugie wydanie tytułu. więcej

 
Internet  
 
Grupa OAN kupiła Vision Ads

Grupa Online Advertising Network, zarządzająca kilkoma sieciami reklamy internetowej, przejęła większościowe udziały w spółce Vision Ads, specjalizującej się w reklamie typu captcha. więcej

 
Filmoteka - nowy portal TVP

Telewizja Polska uruchomiła serwis poświęcony tematyce filmowej, który dostępny jest pod adresem Filmoteka.tvp.pl.   więcej

 
Hotele coraz chętniej wykorzystują kanał mobilny

W porównaniu z zeszłym rokiem znacząco wzrosło wykorzystanie przez hotele na świecie różnych cyfrowych technologii - wynika z badania Hospitality Technology. więcej

 
Oszuści podszywają się pod Ministerstwo Finansów. "Witryna znajdujące się na rumuńskim serwerze"

Oszuści, podszywający się pod Ministerstwo Finansów i używający logo Administracji Podatkowej, wysyłają fałszywe informacje o czekającym na przedsiębiorców zwrocie z podatku. Proszą o podanie danych osobowych i danych kart kredytowych. – To spory kłopot, dlatego natychmiast reagujemy na takie zjawiska – mówi Wiesława Dróżdż, rzeczniczka Ministra Finansów. więcej

 
RMF24.pl w nowej odsłonie

Serwis informacyjny RMF24.pl od września br. otrzymał nowy layout, pojawiły się w nim nowe podstrony, a niebawem witryna wzbogaci się o blogi i felietony znanych osób. więcej

 
Ruszył portal incentiveplanet.pl

Ruszył incentiveplanet.pl - portal skierowany bo branży MICE, umożliwiający samodzielne zaplanowanie i kalkulację budżetu wyjazdów motywacyjnych i integracyjnych. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy nie lubią reklam na ulicach

Dla Polaków ważne jest, aby ich miejscowość ładnie wyglądała. W większości jesteśmy zdania, że reklamy na ulicach bardziej zaśmiecają niż upiększają krajobraz - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Globalna sprzedaż telewizorów w dół, tylko odbiorniki LCD w górę

W II kwartale 2013 roku na świecie sprzedano 50,4 miliona telewizorów, o 3 proc. mniej niż w analogicznym okresie roku 2012. O 4 proc. wzrosła sprzedaż odbiorników LCD - wynika z danych firmy badawczej NPD DisplaySearch. więcej

 
Public Relations  
 
Superbrands nowym klientem magnifiCo
 
Monika Borzdyńska nowym rzecznikiem prezydenta Elbląga
 
More PR wypromuje restaurację Papaya
 
Technologie  
 
Nowy iPhone zadebiutuje 10 września
 
Phablet Acer Liquid S2 z funkcją nagrywania wideo 4K
 
HTC zapowiada smartfony Desire 601 i Desire 300
 
Globalna sprzedaż telewizorów w dół, tylko odbiorniki LCD w górę
 
Qualcomm krytycznie o 8-rdzeniowych procesorach MediaTek (wideo)
 
Amazon uruchamia przedsprzedaż nowej generacji czytników Kindle Paperwhite
 
Samsung Galaxy S4 zoom z LTE w Europie (wideo)
 
Ipla na smartfonach i tabletach w Plusie
 
100 mln subskrybentów LTE na świecie
 
Microsoft przejmuje Nokię za 5,44 mld euro
 
Gospodarka  
 
Hard Rock Cafe w Gdańsku
 
Zyskują fundusze polskich akcji
 
Wspólnota mieszkaniowa może sprzedać mieszkanie, gdy nie płacisz za nie
 
Coraz większe oszczędności Polaków. W ciągu roku rosną o 10 proc.
 
Oszuści podszywają się pod Ministerstwo Finansów. "Witryna znajdujące się na rumuńskim serwerze"
 
Pracodawcy wybierają absolwentów z doświadczeniem. Ciężko o pracę bez stażu i praktyki
 
PKP PLK inwestuje w Pendolino i modernizacje torów na południu kraju
 
W Polsce brakuje 2 mln mieszkań, deweloperzy ruszyli z budową nowych lokali
 
Ekonomiści są zgodni: RPP nie podniesie teraz stóp procentowych
 
Tanie linie lotnicze podbiją polski rynek. Ryanair przewiózł więcej pasażerów niż LOT i Eurolot
 
Rafako otwiera zakład w Pekinie. Będzie współpracowało też z Chińczykami w Polsce
 
Kultura/Rozrywka  
 
Dakota Johnson i Charlie Hunnam w ekranizacji "Pięćdziesięciu twarzy Greya"
 
Maria Sadowska miała wypadek na planie "The Voice of Poland" (wideo)
 
W listopadzie nowa płyta Celine Dion "Loved Me Back To Life"
 
"Vena Amoris" - nowa płyta Anity Lipnickiej
 
Lady GaGa: nie robię tego wszystkiego dla sławy
 
,,Moizm" - nowa płyta Tomasza Makowieckiego
 
Olga Kurylenko w filmie "Saint Laurent"
 
LeBron James odpowiada za sitcom "Survivor's Remorse"
 
Scarlett Johansson może zostać politykiem
 
Blog  
 
Filtry w Google Analytics. Czy zbierasz dobre dane? - Tomasz Kaczmarek
 
Duma... - Andrzej Bober
 
Trójkąt miłosny - Paweł Tkaczyk
 
Lęk i drżenie... - Wanda Konarzewska
 
Poprawiacze - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Agata Młynarska: Warto jest ryzykować i tworzyć nowe programy

- Zależy mi na tym, aby „Świat się kręci” był programem, w którym głos będzie miał każdy. Największym błędem, jaki się popełnia, jest chęć uczenia Polaków tego, co jest dla nich dobre - mówi Wirtualnemedia.pl Agata Młynarska. więcej

 
Grzegorz Kita: Marketerzy powinni zrozumieć, że sport to marketingowy ,,gotowiec"
 
Ewa Wanat: Radio RDC stawia na muzykę i publicystykę
 
Kwestionariusz  
 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Konopko - szefowa agencji Mozaic (Grupa OMD). więcej

 
Karolina Nawojka Chałupińska: praca to ulubione zajęcie, nawet po godzinach
 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl