Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 10 Września 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Stopklatka TV i Fokus TV w 2014 na multipleksie. Co zaoferują?

Filmowa Stopklatka TV i edukacyjny Fokus TV to stacje, który wygrały w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wiosną 2014 roku w bezpłatnej ofercie naziemnej będzie już ponad dwadzieścia stacji. więcej

 
Jakub Kurasz traci stanowiska naczelnego ,,Parkietu" i wiceszefa ,,Rz"

Jakub Kurasz tylko do końca września br. będzie naczelnym „Parkietu” i wicenaczelnym „Rzeczpospolitej” (Gremi Media). Zaproponowano mu jednak pozostanie w Grupie Gremi w roli szefa Instytutu Myśli Gospodarczej „Rzeczpospolita”. więcej

 
Słaba widownia programu ,,Czyja wina?". Polsat przegrywa z powtórkami w TVN i TVP1

Nowy program sądowy „Czyja wina?” po pięciu pierwszych odcinkach ogląda 330 tys. widzów. To mniej niż Polsat notował w tym paśmie rok wcześniej, a format przegrywa z powtórkami nadawanymi u konkurencji. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter / Community Manager

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Manager

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Art Director / online & offline

Wydawnictwo AVT-Korporacja poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do sprzedaży powierzchni reklamowej w prasie budowlanej

Fratria poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowej

Sting Communication poszukuje osoby na stanowisko
Praktykant(-ka) w dziale produkcji i promocji

REPLISE POLAND poszukuje osoby na stanowisko
Analityk

First AiD Communication poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

FaceADDICTED Agency poszukuje osoby na stanowisko
Community Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Materiał ,,Wprost" o zabawie PiS-u opublikował wcześniej ,,SE". ,,Tu nie ma molestowania, 'Wprost' to hard bulwar"

Część zdjęć pokazujących zabawę polityków PiS w hotelu na Podkarpaciu już tydzień temu opublikował „Super Express”. - Nie widzę tu ani molestowania, ani wywierania niedozwolonego wpływu na podwładnych - komentuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „SE”. więcej

 
Cezary Pazura twarzą tygodnika "7 Dni Puls Tygodnia"

Cezary Pazura weźmie udział w kampanii reklamowej nowego tygodnika społeczno-politycznego “7 Dni Puls Tygodnia” (Press Media Enterprise), który pojawi się na rynku w najbliższy poniedziałek. Aktor będzie też na jego łamach publikował felietony. więcej

 
Nowa oferta UPC Polska - pakiety Start i tańsze taryfy telefoniczne

Sieć kablowa UPC Polska poszerzyła swoją ofertę o cyfrowe pakiety telewizyjne Start, a także tańsze taryfy telefoniczne z minutami do wszystkich sieci. Nowością są też nowe zestawy złożone z kilku usług. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Marka Sokołów słusznie wymusiła na vlogerze Piotrze Ogińskim przeprosiny? (opinie)

- Mimo że reakcja producenta marki Sokołów może być postrzegana jako zbyt ostra, to miał on prawo stanąć w obronie swoich produktów, gdyż Piotr Ogiński popełnił błędy realizując filmiki o tatarze i parówkach z Sokołowa - wynika z naszych rozmów z ekspertami i blogerami. więcej

Odświeżone TVP Info przegrywa z TVN24 i Polsat News. "To okres przejściowy"

Odświeżony kanał TVP Info od początku września notuje gorszą oglądalność niż TVN24 i Polsat News. Ma też o 70 proc. niższą widownię niż rok temu. - Stacja jest w specyficznym okresie przejściowym - tłumaczy rzecznik TVP. więcej

Machała ruszył z vlogiem. ,,Przy profesjonalistach jestem pokornym przedszkolakiem"
Eurosport zawiesza Tomasza Burnosa i przeprasza za jego komentarz (wideo)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Stopklatka TV i Fokus TV w 2014 na multipleksie. Co zaoferują?

Filmowa Stopklatka TV i edukacyjny Fokus TV to stacje, który wygrały w konkursie na nadawanie na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wiosną 2014 roku w bezpłatnej ofercie naziemnej będzie już ponad dwadzieścia stacji. więcej

 
Słaba widownia programu ,,Czyja wina?". Polsat przegrywa z powtórkami w TVN i TVP1

Nowy program sądowy „Czyja wina?” po pięciu pierwszych odcinkach ogląda 330 tys. widzów. To mniej niż Polsat notował w tym paśmie rok wcześniej, a format przegrywa z powtórkami nadawanymi u konkurencji. więcej

 
Nowa oferta UPC Polska - pakiety Start i tańsze taryfy telefoniczne

Sieć kablowa UPC Polska poszerzyła swoją ofertę o cyfrowe pakiety telewizyjne Start, a także tańsze taryfy telefoniczne z minutami do wszystkich sieci. Nowością są też nowe zestawy złożone z kilku usług. więcej

 
Prezes TVP: Opłata audiowizualna powinna wynieść 20 złotych miesięcznie

Prezes TVP Juliusz Braun uważa, iż planowana opłata audiowizualna powinna wynieść ok. 20 złotych miesięcznie na gospodarstwo domowe. Zdaniem Brauna, tylko wtedy ma szansę wzrosnąć misyjność TVP. więcej

 
"Bankomat" z Rafałem Cieszyńskim nowym reality-show TV Puls

Pod koniec września br. TV Puls rozpocznie emisję nowego polskiego reality-show “Bankomat. Wyścig z czasem”, który poprowadzi Rafał Cieszyński. W programie zamknięci w bankomacie ludzie będą mieli szansę wygrać pieniądze. więcej

 
Janusz Piechociński: ,,Tomasz Lis na żywo" nie może być odmianą ,,Plotka" czy ,,Pudelka"

- Misja TVP nakłada na dziennikarzy inne zadania. Nakazuje nie pogoń za sensacją i frekwencją widowni dla samej widowni, ale wzorowane na dobrych europejskich i światowych przykładach traktowanie widza jako partnera - pisze na swoim blogu Minister Gospodarki Janusz Piechociński. więcej

 
Eska TV wyprzedziła Polo TV, Viva ostro w dół

W sierpniu br. nowym liderem oglądalności wśród stacji muzycznych została Eska TV, spychając na drugie miejsce Polo TV i notując największy wzrost w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazła się Viva Polska. więcej

 
TVP Seriale wyprzedziło TVP Info, liderem TVN. ,,M jak miłość" hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej awansowała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Polsat Play i AXN HD w sieci Vectra

Od 1 października br. w ofercie sieci Vectra znajdą się kanały Polsat Play oraz AXN HD. Vectra poszerzy też dostępność jednej z nowych stacji AXN. więcej

 
Fokus TV i Stopklatka TV - nowe kanały na pierwszy multipleks

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji na posiedzeniu 9 września br. przyznała stacjom Stopklatka TV i Fokus TV miejsca na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
TVP Regionalna dostępna na platformie nc+

Kanał TVP Regionalna w wersji warszawskiej znalazł się od poniedziałku 9 września br. w ofercie platformy nc+, a także Telewizji na kartę HD i na n na kartę. więcej

 
Alec Baldwin poprowadzi show "Up Late with Alec Baldwin" w MSNBC

55-letni aktor Alec Baldwin został gospodarzem wieczornego talk show w amerykańskiej telewizji. więcej

 
Multimedia Polska z aplikacją na telewizory Samsunga

Sieć kablowa Multimedia Polska udostępniła aplikację mmTV.pl działającą na telewizorach Samsung Smart TV. Pozwala ona na oglądania kanałów telewizyjnych oraz korzystanie z wideo na żądanie. więcej

 
TVN7 po raz kolejny pokaże czwarty sezon serialu ,,Detektyw Monk"

13 września 2013 roku naziemny kanał TVN7 już po raz kolejny rozpocznie emisję czwartej serii serialu „Detektyw Monk”. „Detektyw Monk” to amerykański kryminalno-komediowy serial telewizyjny stworzony przez Andy'ego Breckmana. więcej

 
Eurosport pokaże na żywo 70. Rajd Polski

W dniach od 13 do 15 września 2013 roku odbędzie się 70. Rajd Polski, w którym weźmie udział m.in. Robert Kubica. Sportową imprezę na żywo będzie można oglądać na antenie Eurosportu. więcej

 
 
Radio  
 
Nowości w jesiennej ramówce Programu 2 Polskiego Radia

Kilkanaście nowych pasm, większa liczba słuchowisk i uporządkowana oferta koncertowa to najważniejsze zmiany w jesiennej ramówce radiowej Dwójki. więcej

 
Reklama  
 
Equinox Polska dołącza do Group One

Dom mediowy Equinox Polska od połowy września wejdzie w skład holdingu Group One, utworzonego w lipcu br. przez agencję reklamową Change Integrated i dom mediowy Value Media. więcej

 
Anna Przybylska i Piotr Adamczyk w londyńskich reklamach CCC (wideo)

Wystartowała jesienna kampania reklamowa butów CCC z udziałem aktorów Anny Przybylskiej i Piotra Adamczyka. Reklamy do akcji nakręcono w Londynie. więcej

 
Siostry Radwańskie będą reklamować drogerie Dayli

Agnieszka i Urszula Radwańskie zostały twarzami reklamowymi sieci sklepów drogeryjno-spożywczych Dayli należącej do spółki Hygienika. Kampania z udziałem tenisistek zacznie się w I kwartale przyszłego roku. więcej

 
Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka reklamują Formułę Unlimited w Play (wideo)

Twarzami kampanii reklamującej Formułę Unlimited wprowadzoną do oferty Play są Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OTO Film, K2, White Rabbit i MediaCom Warszawa. więcej

 
Jak tańczący do Krawczyka reklamuje ,,Dniówki" w Heyah (wideo)

„Dniówki” wprowadzone właśnie do oferty Heyah wspiera kampania reklamowa, której głównym bohaterem jest animowany jak. Akcję przygotowały i realizują firmy G7, Interactive Solutions, Engine i Starcom. więcej

 
,,Olivia", ,,Świat Kobiety" i ,,Tele Tydzień" dużo więcej z reklam, w dół ,,Wprost" i ,,Newsweek" (Top 10)

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów wyniosły 206,9 mln zł, o 5,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody „Olivii” wzrosły prawie czterokrotnie, „Tele Tygodnia” i „Świata Kobiety” - o 40-60 proc., za to spadki zanotowały „Wprost” i „Newsweek Polska”. więcej

 
Adam Siedlecki na czele działu performance w Goldbach Audience

Sieć reklamy internetowej Goldbach Audience (należąca do Goldbach Poland) utworzyła dział performance, na którego czele stanął Adam Siedlecki. Ponadto pracę w Goldbach Audience rozpoczęli Angelika Przeździęk, Aneta Dąbska i Wojciech Spytek. więcej

 
,,Prosto do celu" - Pekaes z nową identyfikacją

Spółka Pekaes zyskała nową identyfikację wizualną, opartą na nowym logo i haśle „Prosto do celu”. Jej przygotowaniem zajęła się agencja Idealia. więcej

 
Grupa BPS i Spółdzielcza Grupa Bankowa ze wspólną kampanią reklamową (wideo)

Ruszyła pierwsza wspólna kampania reklamowa banków spółdzielczych należących do Grupy BPS i Spółdzielczej Grupy Bankowej. Akcja, pokazująca śpiewające udzielenie kredytu, jest prowadzona w telewizji i radiu. więcej

 
,,Jedziesz, nawet jak masz 0 zł na koncie" w kampanii T-Mobile na kartę (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca nowa ofertę T-Mobile na kartę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Saatchi & Saatchi i dom mediowy Starcom. więcej

 
Gravity.ad z SocialCee

Agencja social mediowa Gravity.ad (należąca do Grupy OAN) została partnerem norweskiej firmy SocialCee oferującej narzędzie CMS & CRM do zarządzania serwisami społecznościowymi. więcej

 
Toolbox Marketing powiększa polski oddział

Toolbox Marketing, międzynarodowa firma konsultingowa specjalizująca się w marketingu centrów handlowych, która w ub.r. otworzyła biuro w Warszawie, rozbudowuje swój zespół. Pod kierownictwem Helen Maguire polski oddział firmy powiększył się o cztery osoby. więcej

 
Semahead wypromuje w internecie eButik.pl

Agencja Semahead rozpoczęła we wrześniu współpracę z eButik.pl - sklepem internetowym sieci odzieżowej Butik I Like. więcej

 
Prasa  
 
Jakub Kurasz traci stanowiska naczelnego ,,Parkietu" i wiceszefa ,,Rz"

Jakub Kurasz tylko do końca września br. będzie naczelnym „Parkietu” i wicenaczelnym „Rzeczpospolitej” (Gremi Media). Zaproponowano mu jednak pozostanie w Grupie Gremi w roli szefa Instytutu Myśli Gospodarczej „Rzeczpospolita”. więcej

 
Materiał ,,Wprost" o zabawie PiS-u opublikował wcześniej ,,SE". ,,Tu nie ma molestowania, 'Wprost' to hard bulwar"

Część zdjęć pokazujących zabawę polityków PiS w hotelu na Podkarpaciu już tydzień temu opublikował „Super Express”. - Nie widzę tu ani molestowania, ani wywierania niedozwolonego wpływu na podwładnych - komentuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „SE”. więcej

 
Cezary Pazura twarzą tygodnika "7 Dni Puls Tygodnia"

Cezary Pazura weźmie udział w kampanii reklamowej nowego tygodnika społeczno-politycznego “7 Dni Puls Tygodnia” (Press Media Enterprise), który pojawi się na rynku w najbliższy poniedziałek. Aktor będzie też na jego łamach publikował felietony. więcej

 
Anna Gąsiorowska naczelną "Metra", Waldemar Paś w "Gazecie Wyborczej"

Anna Gąsiorowska została nową redaktor naczelną bezpłatnego dziennika “Metro” (Agora). Zastąpiła na tym stanowisku Waldemara Pasia, który przeszedł do “Gazety Wyborczej”. więcej

 
,,Olivia", ,,Świat Kobiety" i ,,Tele Tydzień" dużo więcej z reklam, w dół ,,Wprost" i ,,Newsweek" (Top 10)

W lipcu br. cennikowe wpływy reklamowe magazynów wyniosły 206,9 mln zł, o 5,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Przychody „Olivii” wzrosły prawie czterokrotnie, „Tele Tygodnia” i „Świata Kobiety” - o 40-60 proc., za to spadki zanotowały „Wprost” i „Newsweek Polska”. więcej

 
Spadła sprzedaż dwutygodników telewizyjnych, ,,Tele Świat" liderem

W I półroczu 2013 roku wszystkie dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Tele Świat”. więcej

 
Adam Hofman pozwie tygodnik "Wprost" (wideo)

Adam Hofman, rzecznik prasowy Prawa i Sprawiedliwości, zamierza wytoczyć proces cywilny tygodnikowi “Wprost” (AWR “Wprost”) za tekst i okładkę dotyczącą jego zachowania podczas imprezy partyjnej. więcej

 
"Gazeta Wyborcza" z płytami "Powróćmy jak za dawnych lat"

"Ach, jak przyjemnie!", "Sexappeal", "Na pierwszy znak" oraz "Miłość ci wszystko wybaczy" - to znane i lubiane piosenki Henryka Warsa, które przypomni "Gazeta Wyborcza" (Agora). więcej

 
Internet  
 
Instagram ma 150 mln użytkowników i chce wprowadzić reklamy

Należąca do Facebooka usługa społecznościowa Instagram notuje miesięcznie już 150 mln użytkowników. W związku z tym pojawiły się pierwsze plany wprowadzenia reklam. więcej

 
Microsoft udostępnia aplikacje Xbox Music dla iOS i Androida

Usługa streamingowa Microsoftu, Xbox Music, jest teraz dostępna również z poziomu urządzeń mobilnych z Androidem i iOS. więcej

 
Play uruchomi internet LTE 11 listopada

Sieć telekomunikacyjna Play usługę szybkiego internetu mobilnego LTE wprowadzi do oferty 11 listopada. Będzie ona oferowana pod marką 4G LTE. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
89 proc. Polaków twierdzi, że segreguje śmieci

89% Polaków twierdzi, że segreguje śmieci, a 80% twierdzi, że potrafi to robić. Bardzo często są to jedynie deklaracje - wynika z badania SW Research. więcej

 
Żyjemy coraz szybciej, od sprzętu AGD oczekujemy niezawodności (infografika)

W ocenie większości Polaków żyjemy coraz szybciej. Przyśpiesza nie tylko tempo życia, ale także i zmian w otaczającym nas świecie. Od sprzętu AGD oczekujemy nie tylko szybkości obsługi, ale przede wszystkim niezawodności - wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). więcej

 
Beata Pałczyńska-Łukawska: z TNS Pentor do ABR Sesta

Beata Pałczyńska-Łukawska objęła stanowisko senior account managera w agencji badawczej ABR Sesta. więcej

 
Public Relations  
 
MDI oburzony publikacją ,,Tygodnika Powszechnego"
 
Orange Polska łączy komunikację korporacyjną i CRS, szefem Konrad Ciesiołkiewicz
 
Restrukturyzacja w Grayling: nowe kierownictwo i logo
 
Cruso PR wypromuje markę Smashbox
 
Technologie  
 
Play wprowadza taryfy Formuła Unlimited
 
Orange Polska przeprowadza się do nowej siedziby
 
T-Mobile: nowa oferta prepaid - 0 zł za rozmowy, SMS-y lub internet
 
Samsung sprzedał 38 mln Galaxy Note i Galaxy Note II (wideo)
 
Microsoft udostępnia aplikacje Xbox Music dla iOS i Androida
 
IFA 2013: Toshiba prezentuje laptopy Satellite W30t i W30Dt z odpinanymi ekranami
 
IFA 2013: PocketBook Basic Touch z technologią "Film Touch"
 
Play uruchomi internet LTE 11 listopada
 
Heyah z ,,Dniówkami" także w salonach T-Mobile
 
Multimedia Polska z aplikacją na telewizory Samsunga
 
Fuzja Microsoftu i Nokii to dobry pomysł - dla Amerykanów mobilne mapy i uznana marka, bezpieczeństwo finansowe dla Finów
 
Gospodarka  
 
Pracodawcy z większym optymizmem patrzą w przyszłość
 
Coraz mniej bezrobotnych
 
Rządowe zmiany w OFE grożą posuchą na giełdzie
 
Większa kontrola funduszy unijnych. Janusz Lewandowski: poradzimy sobie
 
Właściciel psa musi zapłaci podatek. Kto nie wypełni tego obowiązku to zapłaci odsetki
 
Tauron stawia na gaz. "Posiadamy już właściwą koncesję"
 
Nowa strategia rozwoju Chin. "Szansa dla polskiego biznesu"
 
W kosmos wysłano robota, który ma rozmawiać z astronautą. Niebawem podobne w domach
 
Fuzja Microsoftu i Nokii to dobry pomysł - dla Amerykanów mobilne mapy i uznana marka, bezpieczeństwo finansowe dla Finów
 
Przez dyrektywą tytoniową ponad 60 tysięcy polskich rodzin może stracić źródło utrzymania
 
Złoto znowu rośnie. "Może podrożeć nawet do 2 tysięcy dolarów za uncję"
 
Kultura/Rozrywka  
 
Noel Gallagher ostro o One Direction i muzyce pop
 
Alec Baldwin poprowadzi show "Up Late with Alec Baldwin" w MSNBC
 
Brad Pitt: rozmawiamy o sequelu "World War Z"
 
Bruno Mars gwiazdą Super Bowl w 2014 roku
 
Korn pokazało singiel "Never Never" (wideo)
 
Britney Spears napisze piosenki na swoją nową płytę
 
Olga Kurylenko i Vincent Cassel zagrają w thrillerze "Momentum"
 
Rupert Grint zagra w filmie "Makbet"
 
"Riddick" numerem jeden w USA
 
Blog  
 
Politycy po raz kolejny oglądają żółtą kartkę - Łukasz Religa
 
Nie nadają się Państwo na właściciela tej marki. - Monika Klama
 
Państwa monopol na przemoc w praktyce. - Ewaryst Fedorowicz
 
Narzędzia social media - Paweł Tkaczyk
 
FREDRO TO PRZYKRYWKA - Piotr Barełkowski
 
Nasz gość  
 
Piano Media: Płatny kontent zawsze będzie zwiększał przychody, rośnie liczba subskrybentów

- Obecnie przychody wszystkich wydawnictw na całym świecie spadają. Nawet ci, którzy kiedy byli przeciwko wprowadzaniu płatnych treści w internecie, dzisiaj zmieniają zdanie, ponieważ płatny kontent przyczynia się do zwiększenia przychodów - mówi nam Peter Richards, dyrektor operacyjny Piano Media. więcej

 
Agata Młynarska: Warto jest ryzykować i tworzyć nowe programy
 
Grzegorz Kita: Marketerzy powinni zrozumieć, że sport to marketingowy ,,gotowiec"
 
Kwestionariusz  
 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Konopko - szefowa agencji Mozaic (Grupa OMD). więcej

 
Karolina Nawojka Chałupińska: praca to ulubione zajęcie, nawet po godzinach
 
Kornel Dulęba: Czytanie gazety zaczynam od internetu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl