Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 17 Września 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Grzegorz Hajdarowicz sprzedaje "Przekrój", Knap rezygnuje

Fundacja “Przekrój”, która miała przejąć wydawanie „Przekroju” nie powstanie, a tworzący ją Jarosław Knap odchodzi z Gremi Media. Grzegorz Hajdarowicz znalazł bowiem wydawnictwo, które jest zainteresowane odkupieniem tytułu. więcej

 
"Newsweek" śladem "Polityki" podnosi cenę do 5,90 zł

Tygodnik “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer) - od najnowszego wydania - kosztuje 5,90 zł, czyli o 90 groszy więcej niż dotąd. Miesiąc wcześniej - tak samo - cenę podniosła “Polityka”. więcej

 
Maciej Kurzajewski dostał zgodę TVP na reklamę PKO BP. ,,Jest dziennikarzem sportowym, a nie informacyjnym"

Dziennikarz TVP Sport Maciej Kurzajewski bierze udział w nowej kampanii reklamowej PKO BP za zgodą swoich przełożonych. - Naszym zdaniem nie narusza to jego obiektywizmu i rzetelności dziennikarskiej wymaganej przy wykonywaniu zawodu dziennikarza sportowego - informuje TVP. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

WWF poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds Relacji z Biznesem

TVP poszukuje osoby na stanowisko
prezenter / reporter

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Regionalny Kierownik Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
MONTAŻYSTA

Biuro kreatywne GRANATOWI poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca działu 'rozrywka i show-biznes'

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Account Director

Radio ZET poszukuje osoby na stanowisko
PRODUCENT WIADOMOŚCI

Edipresse Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy On-line

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Porównujemy iPhone'a 5S z topowymi smartfonami z Androidem. Co wybrać?

Jak parametry najnowszego smartfona Apple, iPhone’a 5S prezentują się na tle najnowszych oraz najmocniejszych urządzeń tego typu pracujących pod kontrolą systemu Android? Portal Wirtualnemedia.pl porównuje wszystkie te urządzenia. więcej

 
Megapanel z lipca: mocno w górę NK, Demotywatory i Facebook, tracą Chomikuj i Wikipedia

W lipcu br. NK.pl i Demotowatory.pl odwiedziło po ponad milion internautów więcej niż miesiąc wcześniej, a Facebooka - 528 tys. Spore spadki odwiedzalności zanotowały za to Chomikuj.pl, Wikipedia i część portali horyzontalnych. więcej

 
"Blondynka" liderem rynku, ale TVP1 ma mniej widzów

Druga edycja serialu “Blondynka” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi 3,4 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania serialu jest liderem rynku, ale ma mniejszą widownię niż rok temu w tym paśmie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
"Świat się kręci" nie jest hitem, TVP1 straciła widzów

Nowy codzienny talk-show Jedynki “Świat się kręci” ogląda średnio 800 tys. widzów, to o ponad milion mniej niż stacja miała w analogicznym okresie ub.r. Jednak rośnie udział programu w grupie komercyjnej. więcej

Piotr Ogiński: Blogerzy pokazali, że potrafią się jednoczyć w ciężkich chwilach

- Według mnie w internecie nie powinno być granic. Niech granicą będzie tylko nasza wyobraźnia - mówi nam Piotr Ogiński, którego konflikt z marką Sokołów odbił się w ostatnich dniach szerokim echem w mediach. więcej

Dobrzyński: całe portfolio Discovery w HD do końca 2014 r.
52 nominacje do Effie 2013, najwięcej dla MEC i MediaComu
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
"Blondynka" liderem rynku, ale TVP1 ma mniej widzów

Druga edycja serialu “Blondynka” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi 3,4 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania serialu jest liderem rynku, ale ma mniejszą widownię niż rok temu w tym paśmie. więcej

 
"MasterChef" ma 2,6 mln widzów. TVN przegrywa z TVP1

Pierwsze trzy odcinki drugiej edycji programu “MasterChef” oglądało średnio 2,61 mln widzów. Format gromadzi mniej widzów niż rok temu, a TVN w czasie jego emisji jest wiceliderem rynku telewizyjnego. więcej

 
Doda zarzuca Szulim szydzenie z jej choroby w TVN. Namawia do wysyłania skarg

Wokalistka Dorota “Doda” Rabczewska poczuła się urażona tym, jak żartowano z jej wypadku w prowadzonym przez Agnieszkę Szulim programie ”Na językach”. Artystka zachęca do wysyłania skarg do TVN i KRRiT. Stacja na razie sprawy nie komentuje. więcej

 
,,Tylko muzyka" straciła widzów, ale pozostaje liderem

„Tylko muzyka 6” w porównaniu do nadawanej rok temu czwartej edycji straciła 520 tys. widzów. Polsat - w paśmie emisji show - zachowuje pozycję lidera rynku telewizyjnego. więcej

 
,,Czas honoru" stracił 300 tys. widzów, TVP2 wygrywa tylko z TVP1

„Czas honoru 6” ogląda o 300 tys. widzów mniej niż nadawaną rok temu piątą odsłoną historycznej produkcji. W czasie emisji serialu TVP2 zajmuje trzecie miejsce w rynku, wygrywając tylko z TVP1. więcej

 
TVN umacnia się na pozycji lidera - w górę Polsat News i TVP Info. ,,M jak miłość" hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Tele 5 stawia na seriale i na program satyryczny (wideo)

W jesiennej ramówce Tele 5 znalazły się polskie serial “Wiedźmin” i “Janosik” oraz zagraniczne produkcje “Cobra - oddział specjalny” i “JAG”. Stacja pokaże też pilot programu satyrycznego. więcej

 
"Wataha" drugim polskim serialem HBO. Emisja w 2014 roku

HBO Polska zaczyna zdjęcia do drugiego polskiego serialu w historii stacji. Będzie to obyczajowo-sensacyjna “Wataha”. W obsadzie znajdą się: Leszek Lichota, Bartłomiej Topa i Magdalena Popławska, a serial wyprodukuje ATM Grupa. więcej

 
UPC wprowadza pakiet VOD Filmklub. 30 filmów za 14,90 zł

Sieć UPC Polska wprowadziła do oferty pierwszy pakiet wideo na żądanie pod nazwą Filmklub. Będzie on pozwalać na oglądanie 30 filmów w miesiącu. Jego cena promocyjna to 14,90 zł. więcej

 
Pięć nowych kanałów w ofercie nc+

TVP Regionalna i Puls 2 oraz odświeżone wersje kanałów Discovery World, AXN Sci-fi i AXN Crime to najważniejsze nowości w jesiennej ofercie platformy nc+. więcej

 
Grupa TVN wyemitowała obligacje za 430 mln euro

TVN Finance Corporation III AB, spółka należąca do Grupy TVN wyemitowała dziś obligacje Senior Notes o wartości 430 mln euro z terminem zapadalności w 2020 roku. więcej

 
Cennik reklamowy TVP: licytacja meczów piłkarzy, ,,M jak miłość" za 99 tys. zł

W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski - nominalnie kosztują 113 tys. zł. Maksymalnie 99,1 tys. zł trzeba natomiast wydać na reklamę przy „M jak miłość”. więcej

 
Ben Affleck odpowiada za serial kryminalny "The Middle Man"

Laureat dwóch Oscarów, Ben Affleck, stanie za kamerą nowego serialu kryminalnego "The Middle Man". więcej

 
,,Firma na medal" w BBC Entertainment

16 października 2013 roku kanał BBC Entertainment rozpocznie emisję brytyjskiego programu „Firma na medal”. więcej

 
 
Radio  
 
Rusza jesienna ramówka radiowej Jedynki

Dwie premierowe audycje Janusza Weissa, audycja filmowa Pawła Sztompke oraz psychologiczna Niny Karczmarewicz to najważniejsze nowości w jesiennej ramówce radiowej Jedynki, która rusza w najbliższy poniedziałek. więcej

 
Radio ZET wyprzedziło Trójkę, RMF FM liderem w Krakowie

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres czerwiec - sierpień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie. więcej

 
Plac Radiowej Trójki w Sopocie

Wojciech Młynarski otworzy w najbliższy piątek Plac Radiowej Trójki, który powstaje w Sopocie u zbiegu popularnego „Monciaka” oraz ulicy Haffnera. więcej

 
Reklama  
 
Maciej Kurzajewski dostał zgodę TVP na reklamę PKO BP. ,,Jest dziennikarzem sportowym, a nie informacyjnym"

Dziennikarz TVP Sport Maciej Kurzajewski bierze udział w nowej kampanii reklamowej PKO BP za zgodą swoich przełożonych. - Naszym zdaniem nie narusza to jego obiektywizmu i rzetelności dziennikarskiej wymaganej przy wykonywaniu zawodu dziennikarza sportowego - informuje TVP. więcej

 
Grey New York otrzymało nagrodę Emmy za najlepszą reklamę 2013 roku (wideo)

Nowojorski oddział agencji Grey otrzymał tegoroczną nagrodę Emmy za spot reklamowy zrealizowany dla firmy Canon. więcej

 
Szymon Majewski z Maciejem Kurzajewskim w greckiej kampanii IKO w PKO BP (wideo)

PKO BP zaczął kampanię reklamową płatności mobilnych IKO. Reklamy z udziałem Szymona Majewskiego z Macieja Kurzajewskiego rozgrywają się w scenerii antycznej Grecji. Akcję przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, OS3, Universal McCann i Value Media. więcej

 
Sklepy Netto reklamują się na 18. urodziny (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepów osiedlowych Netto z okazji 18-lecia ich działania w Polsce. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy S4 i The Media Insight. więcej

 
PZU z Kapitanem Nostresem reklamuje ,,likwidację szkód bez przeszkód" (wideo)

Ruszyła kampania PZU z udziałem Kapitana Nostresa reklamująca usługi z zakresu likwidacji szkód. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, K2 i Starlink. więcej

 
,,Rachunki na minus, portfel na plus" reklamują Energię dla Firm

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek ofertę Energia dla Firm. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Rachunki na minus, portfel na plus”, odpowiadają firmy San Markos i Sales and More. więcej

 
Buty zamiast iPhone'a 5C w parodii reklamy (wideo)

Austriacka agencja PKP BBDO opublikowała krótki spot będący parodią reklamy nowego iPhone’a 5C. Smartfon został w nim zastąpiony przez buty. więcej

 
Tradycyjna kampania reklamuje Musztardę Kielecką w nowych opakowaniach (wideo)

Rusza kampania reklamowa Musztardy Kieleckiej (produkowane przez WSP „Społem” Kielce) wspierająca wprowadzenie jej do sprzedaży w odświeżonych opakowaniach. Identyfikacja wizualna i reklamy podkreślają długą tradycję tej marki. więcej

 
Cennik reklamowy TVP: licytacja meczów piłkarzy, ,,M jak miłość" za 99 tys. zł

W październikowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe są spoty przy meczach piłkarskiej reprezentacji Polski - nominalnie kosztują 113 tys. zł. Maksymalnie 99,1 tys. zł trzeba natomiast wydać na reklamę przy „M jak miłość”. więcej

 
K2 Media wypromuje w internecie firmę Wittchen

K2 Media zdobyła nowego klienta, firmę Wittchen - producenta galanterii i odzieży skórzanej. więcej

 
Prasa  
 
Grzegorz Hajdarowicz sprzedaje "Przekrój", Knap rezygnuje

Fundacja “Przekrój”, która miała przejąć wydawanie „Przekroju” nie powstanie, a tworzący ją Jarosław Knap odchodzi z Gremi Media. Grzegorz Hajdarowicz znalazł bowiem wydawnictwo, które jest zainteresowane odkupieniem tytułu. więcej

 
"Newsweek" śladem "Polityki" podnosi cenę do 5,90 zł

Tygodnik “Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer) - od najnowszego wydania - kosztuje 5,90 zł, czyli o 90 groszy więcej niż dotąd. Miesiąc wcześniej - tak samo - cenę podniosła “Polityka”. więcej

 
,,Motor" i ,,Top Gear" liderami wśród pism motoryzacyjnych w I półroczu 2013 roku

W I półroczu 2013 roku w rankingu sprzedaży ogółem tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Z kolei wśród miesięczników na pozycji lidera utrzymał się magazyn „Top Gear”. więcej

 
Koniec magazynu "Proseed"

Spółka Proseed, wydawca miesięcznika “Proseed”, a także tygodnika “Smartbiznes” i portalu Proseed, zakończyła działalność wydawniczą. W związku z tym oba tytuły nie będą się już ukazywać, a serwis internetowy został zamknięty. więcej

 
Latkowski odpowiada MDI: to oczywiste oszczerstwa, nie poddaję się szantażom

- Trzymam się zasady, że nie poddaję się szantażom. Poprosiłem prawników o podjęcie kroków prawnych wobec Macieja Gorzelińskiego i Rafała Kasprówa, którzy posłużyli się oczywistymi oszczerstwami wobec mnie - informuje Sylwester Latkowski w odpowiedzi na zarzuty szefów agencji MDI. więcej

 
Justyna Pawlicka z "Top model" topless na okładce "CKM"

Na okładce październikowego wydania miesięcznika “CKM” (Marquard Media Polska), który trafił do sprzedaży 16 września, znalazła się Justyna Pawlicka, uczestniczka trzeciej edycji show “Top model”. więcej

 
Machała: wycofałem wpis vlogowy o Latkowskim, bo zagroził mi procesem

Tomasz Machała, szef NaTemat.pl, wycofał tymczasowo ze swojego wideobloga Tom TV ostatni wpis poświęcony Sylwestrowi Latkowskiemu, redaktorowi naczelnemu „Wprost”. - Pan Latkowski zagroził mi pozwem za stwierdzenie, że został skazany na 4,5 roku więzienia - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Machała. więcej

 
Publicysta ,,Krytyki Politycznej" pyta reklamodawcę ,,Do Rzeczy" o homofobię tygodnika

Tomasz Piątek, pisarz i publicysta „Krytyki Politycznej”, wysłał do Fundacji „Edukacja Bez Granic” maile, w których zarzucił jej, że wykupuje ogłoszenia w „Tygodniku Do Rzeczy”, gdzie publikowane są „teksty ocierające się o jawną homofobię”. - To plugawe piśmiennictwo, Piątek to mały donosiciel - komentuje Bronisław Wildstein. więcej

 
Płyta "Twoje prawo jazdy" z "Gazetą Wyborczą"

"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowała płytę CD " Twoje Prawo jazdy”, którą będzie można  kupić we wtorek, 17 września. więcej

 
Internet  
 
Megapanel z lipca: mocno w górę NK, Demotywatory i Facebook, tracą Chomikuj i Wikipedia

W lipcu br. NK.pl i Demotowatory.pl odwiedziło po ponad milion internautów więcej niż miesiąc wcześniej, a Facebooka - 528 tys. Spore spadki odwiedzalności zanotowały za to Chomikuj.pl, Wikipedia i część portali horyzontalnych. więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne - kolejny rekord Wirtualnemedia.pl

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (lipiec 2013 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
Netflix wybiera seriale na podstawie preferencji piratów

Oferujący usługi streamingu wideo serwis Netflix przyznał, że rozszerza swoją ofertę w oparciu o to, jak dużą popularnością cieszą się dane produkcje na pirackich serwisach internetowych. więcej

 
Deezer w smart TV Philipsa i Panasonica

Philips i Panasonic dołączyli do grona producentów, których telewizory typu smart TV będą wyposażone w dedykowaną aplikację serwisu streamingowego Deezer. więcej

 
GIODO zapowiada zmiany w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych

Zmiany w prawie o ochronie danych osobowych będą konieczne ze względu na rozporządzenie unijne ujednolicające zasady ochrony i zarządzania danymi osobowymi we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Ma ono powstać w przyszłym roku. Zdaniem Głównego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, jest to dokument potrzebny, bo obecnie kwestia ta jest regulowana indywidualnie przez każde z państw. Unijne przepisy będą wymagały dostosowania do nich polskiego prawa. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co czwarty Polak wybrałby emeryturę wypłacaną jedynie przez ZUS

Większość Polaków opowiada się za emeryturą z dwóch źródeł: OFE i ZUS. Tylko 25 proc. respondentów wybrałby emeryturę wypłacaną jedynie przez ZUS - wynika z badania firmy PBS. więcej

 
Public Relations  
 
PARP wybrała agencję Glaubicz Garwolińska Consultants
 
Karina Lisowska rzecznikiem Eurolotu
 
Partner of Promotion otwiera placówki w Chinach
 
Technologie  
 
Porównujemy iPhone'a 5S z topowymi smartfonami z Androidem. Co wybrać?
 
Polkomtel zarejestrował Plus Bank
 
Nokia 108 będzie kosztować jedyne 21,5 euro (wideo)
 
Pentagram Monster X5 - smartfon z akumulatorem 6000 mAh
 
PlayStation 4 ma być o 50 proc. mocniejsze od Xbox One
 
Phablet HTC One Max też będzie miał czytnik linii papilarnych?
 
Plus: pakiety internetowe w roamingu dla ofert na kartę i Mix
 
Buty zamiast iPhone'a 5C w parodii reklamy (wideo)
 
Deezer w smart TV Philipsa i Panasonica
 
Sony wprowadza kuchenną wersję tabletu Xperia Z
 
Przenośne monitory zasilane przez USB od Asusa
 
Samsung: przyszłością elektroniki są urządzenia zintegrowane z odzieżą
 
Gospodarka  
 
Polkomtel zarejestrował Plus Bank
 
Koniec sporów w PKP. "Ulgi przewozowe pozostaną w dużym stopniu niezmienione"
 
Przełom w polityce pieniężnej Fed-u?
 
Samsung: przyszłością elektroniki są urządzenia zintegrowane z odzieżą
 
Andrzej Klesyk, prezes PZU: zyskujemy nowych klientów
 
Niewielu Polaków zmieniło dostawcę prądu. Ostra walka firm energetycznych o klienta
 
Henryka Bochniarz zamieszana w aferę WGI? "To narusza moje dobre imię"
 
Jak założyć działalność gospodarczą bez wychodzenia z domu
 
Coraz więcej płacimy za opłaty bankowe
 
PKP Cargo może polec z konkurencją. Trzeba zmian prawnych i poprawy infrastruktury
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Wataha" drugim polskim serialem HBO. Emisja w 2014 roku
 
Ben Affleck odpowiada za serial kryminalny "The Middle Man"
 
Woody Allen dostanie honorowego Złotego Globa
 
Lindsay Lohan muzą Eltona Johna
 
Kto zdobędzie Nagrodą Literacką Nike 2013? Znamy finalistów
 
Lady GaGa zagra w filmie "The Secret Service"
 
"Work Bitch!" - wraca Britney Spears (wideo)
 
Anita Lipnicka rusza w trasę koncertową
 
Leonard Cohen pokazał "I've Got A Secret" (wideo)
 
Matthew McConaughey dostanie Oscara?
 
Michael Sheen i Juno Temple w filmie "Far From the Madding Crowd"
 
Blog  
 
Kim jest przywódca klanu? Jak ma rządzić? - Paweł Tkaczyk
 
Co z referendum w Warszawie? - Krzysztof Czabański
 
VOLVO Trucks - kocham taką komunikację marki! - Janusz Kamieński
 
Ipod jak zapałki - Monika Klama
 
Portale regionalne albo świata opisanie - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Dobrzyński: całe portfolio Discovery w HD do końca 2014 r.

- Została utracona możliwość zaoferowania polskim widzom naprawdę atrakcyjnego kanału - mówi nam o przegranej DMAX w konkursie na nadawanie na MUX-1 Olgierd Dobrzyński, szef Discovery na Europę Centralną. więcej

 
Schymalla: O losie ,,Kawy czy herbaty?" przesądziły decyzje telewizyjnych prominentów
 
Piano Media: Płatny kontent zawsze będzie zwiększał przychody, rośnie liczba subskrybentów
 
Kwestionariusz  
 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Maciej Ledzion, partner w agencji Endorfina Events. więcej

 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy
 
Karolina Nawojka Chałupińska: praca to ulubione zajęcie, nawet po godzinach
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl