Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 18 Września 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Marquard szykuje polską edycję magazynu "Esquire"

Hearst-Marquard Publishing po tegorocznym debiucie “Harper's Bazaar” pracuje nad wprowadzeniem do Polski kolejnego luksusowego magazynu. To kierowany do mężczyzn “Esquire” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tomasz Bałuk stawia na stadninę, hotel i rolnictwo

Tomasz Bałuk po odejściu z grupy Ogilvy & Mather skupi się na zarządzaniu kompleksem w Ciekocinku obejmującym m.in. stadninę koni i 5-gwiazdkowy hotel. - Reklamie poświęciłem 23 lata życia, teraz pora zająć się czymś innym - tłumaczy Bałuk w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Wprost", "Gazeta Polska" i "Uważam Rze" ostro w dół

W lipcu największą sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii miały “Gość Niedzielny”, “Newsweek” i “Polityka”, które zanotowały wzrosty. Na przeciwnym biegunie "Wprost", “Uważam Rze” i “Gazeta Polska” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz newsowy / Reporter

New Media Ventures poszukuje osoby na stanowisko
National / Local Key Account Manager

WWF poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds Relacji z Biznesem

TVP poszukuje osoby na stanowisko
prezenter / reporter

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Regionalny Kierownik Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
MONTAŻYSTA

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca działu 'rozrywka i show-biznes'

Businessman.pl poszukuje osoby na stanowisko
SPONSORSHIP MANAGER

Businessman.pl poszukuje osoby na stanowisko
Senior Key Account

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

DDB Warszawa poszukuje osoby na stanowisko
Account Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Grupa Gremi wycenia "Przekrój" na 3,2 mln zł

Należąca do Grzegorza Hajdarowicza Grupa Gremi wycenia markę tygodnika “Przekrój” na 3,2 mln zł - wynika z informacji o transakcji, która ostatnio została dokonana w ramach holdingu. więcej

 
Polacy nie chcą reklam outdoorowych na zabytkach. Najbardziej irytują siatki wielkoformatowe, najmniej reklamy na przystankach

82 proc. Polaków uważa, że w miejscach zabytkowych należałoby całkowicie zakazać umieszczania reklam. Z drugiej strony 77 proc. osób pozwoliłoby powiesić na swoim domu reklamę wody mineralnej - za równowartość ich miesięcznej pensji. więcej

 
,,Lekarze" z mniejszą widownią. TVN wiceliderem rynku

Pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji „Lekarzy” oglądało 2,51 mln osób, czyli o 500 tys. mniej niż nadawaną rok wcześniej pierwszą serię produkcji. Serial zapewnił TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Porównujemy iPhone'a 5S z topowymi smartfonami z Androidem. Co wybrać?

Jak parametry najnowszego smartfona Apple, iPhone’a 5S prezentują się na tle najnowszych oraz najmocniejszych urządzeń tego typu pracujących pod kontrolą systemu Android? Portal Wirtualnemedia.pl porównuje wszystkie te urządzenia. więcej

Grzegorz Hajdarowicz sprzedaje "Przekrój", Knap rezygnuje

Fundacja “Przekrój”, która miała przejąć wydawanie „Przekroju” nie powstanie, a tworzący ją Jarosław Knap odchodzi z Gremi Media. Grzegorz Hajdarowicz znalazł bowiem wydawnictwo, które jest zainteresowane odkupieniem tytułu. więcej

"Świat się kręci" nie jest hitem, TVP1 straciła widzów
Piotr Ogiński: Blogerzy pokazali, że potrafią się jednoczyć w ciężkich chwilach
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Lekarze" z mniejszą widownią. TVN wiceliderem rynku

Pierwsze trzy odcinki trzeciej edycji „Lekarzy” oglądało 2,51 mln osób, czyli o 500 tys. mniej niż nadawaną rok wcześniej pierwszą serię produkcji. Serial zapewnił TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Wachowicz, producentka i gospodyni programów kulinarnych, jurorka show „Top Chef” Polsatu. więcej

 
Tomasz Lis traci widzów, ale wygrywa z konkurencją

Program „Tomasz Lis na żywo” w obecnym sezonie ogląda 1,8 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. talk-show stracił 350 tys. widzów, ale TVP2 w czasie jego nadawania pozostaje liderem rynku telewizyjnego. więcej

 
Puls 2 wydłuża pasmo dla dzieci. Nowością "Kaczor Donald przedstawia" i filmy

Naziemny kanał Puls 2 od tego tygodnia wydłużył godziny nadawania pasma “Junior TV” z bajkami dla dzieci. Pojawiła się w nim seria „Kaczor Donald przedstawia” oraz filmy pełnometrażowe. więcej

 
Vectra reklamuje ,,więcej sportu" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa oferty sportowej w sieci kablowej Vectra. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz&Friends Warszawa, Easy Hell, BadiBadi, Lunapark i Starcom. więcej

 
History wyda 3 mln zł na promocję "Wikingów"

A+E Networks, nadawca kanału History, przygotowuje kampanią promocyjną dla nowego serialu stacji “Wikingowie”. Jej budżet wyniesie 3 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Monika Perek communications managerem w Discovery, odchodzi Piotr Kabała

Monika Perek objęła stanowisko corporate communications managera na Europę Centralną w Discovery Networks CEEMEA. W firmie awansowała Corina Potarniche, a odchodzi z niej Piotr Kabała. więcej

 
"The Leftovers" - postapokaliptyczny serial HBO

Nowa produkcja stacji HBO, "The Leftovers", będzie 10-odcinkowym serialem. więcej

 
Tour de France w Eurosporcie do 2019 roku

Kanał Eurosport przedłużył prawa do pokazywania wyścigu kolarskiego Tour de France do 2019 roku. To efekt umowy podpisanej między organizatorem zawodów firmą Amaury Sport Organisation a Europejską Unią Nadawców. więcej

 
 
Radio  
 
Rekordowy wynik Radia Plus Łódź, w dół Radio ZET i Trójka

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres czerwiec - sierpień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi. więcej

 
Radio ZET z aplikacją na Firefox OS

Mobilna aplikacja Radia ZET zadebiutowała w sklepie Firefox Marketplace. Pozwala ona m.in. na słuchanie stacji przez internet. więcej

 
Z konta Radia Maryja skradziono 500 tys. zł

Z rachunku bankowego Radia Maryja zniknęło pół miliona złotych. Sprawca kradzieży podał się za pełnomocnika o. Tadeusza Rydzyka i zlecił w banku kupno akcji spółki giełdowej. Rozgłośnia odzyska jednak stracone środki. więcej

 
Reklama  
 
Tomasz Bałuk stawia na stadninę, hotel i rolnictwo

Tomasz Bałuk po odejściu z grupy Ogilvy & Mather skupi się na zarządzaniu kompleksem w Ciekocinku obejmującym m.in. stadninę koni i 5-gwiazdkowy hotel. - Reklamie poświęciłem 23 lata życia, teraz pora zająć się czymś innym - tłumaczy Bałuk w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polacy nie chcą reklam outdoorowych na zabytkach. Najbardziej irytują siatki wielkoformatowe, najmniej reklamy na przystankach

82 proc. Polaków uważa, że w miejscach zabytkowych należałoby całkowicie zakazać umieszczania reklam. Z drugiej strony 77 proc. osób pozwoliłoby powiesić na swoim domu reklamę wody mineralnej - za równowartość ich miesięcznej pensji. więcej

 
Grupa Starcom MediaVest tworzy funkcje multiscreen managerów i plannerów

W domach mediowych Starcom, MediaVest i Starlink wydzielone zostały stanowiska multiscreen managerów i multiscreen plannerów, zajmujących się zarządzaniem kampaniami wideo w różnych kanałach komunikacji. więcej

 
Pirat sprzedający lampę reklamuje Tablica.pl (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (należącego do Grupy Allegro). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, MRM Worldwide, OTO film i Starcom. więcej

 
Coca-Cola przedstawia swój hymn na mundial w Brazylii (wideo)

Zaprezentowany właśnie utwór muzyczny będzie wykorzystywany podczas kampanii marketingowych Coca-Coli prowadzonych w trakcie piłkarskich mistrzostw świata w Brazylii. więcej

 
Vectra reklamuje ,,więcej sportu" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa oferty sportowej w sieci kablowej Vectra. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz&Friends Warszawa, Easy Hell, BadiBadi, Lunapark i Starcom. więcej

 
Brytyjczyk, Francuz i Australijczyk reklamują wódkę Wyborowa

Ruszyła kampania reklamowa wódki Wyborowa (Pernod Ricard Polska) oparta na wizerunku trzech obcokrajowców. Akcję przygotowała agencja Lowe Warsaw. więcej

 
Tukany i renifery reklamują Owoce Świata Tymbark (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowej wersji smakowej napoju Owoce Świata od Tymbarku (produkowanego przez Maspex Wadowice) - mango. Akcję przygotowały firmy Brainbox, Plankton i ZenithOptimedia Group. więcej

 
Mediacap z 733 tys. zł dotacji na technologię B2B

Spółka Mediacap otrzymała 733 tys. zł dotacji na rozwój elektronicznego biznesu typu B2B w ramach programu POIG 8.2. To pierwsze dofinansowanie z Unii Europejskiej, które uzyskała firma. więcej

 
,,52 powody..." w promocji telewizorów Samsung Smart TV (wideo)

Ruszyła promocja telewizorów Samsung z platformą Smart TV, w ramach której zyskuje się dostęp do 52 filmów z aplikacji Cineman VoD. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Samsung Electronics Polska wspólnie z firmami Cheil Germany, Starcom i Havas PR Warsaw. więcej

 
,,Najtrudniejsze masz już za sobą" w kampanii Gothaer (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych oferowanych przez Gothaer. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Nairobia, Papaya Films i EasyMedia. więcej

 
Samsung promuje pralki Eco Bubble (wideo)

Właśnie wystartowała kampania promocyjna pralek Samsung Eco Bubble, która potrwa do 14 października 2013 roku. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Cheil, P&G i Starcom. więcej

 
,,Chrup na zdrowie!" w kampanii Crispy Natural (wideo)

W telewizji, internecie i sklepach wystartowała kampania reklamowa chipsów Crispy Natural. Akcję, pod hasłem „Chrup na zdrowie!”, przygotowały firmy Face to Face, MEC i Media Forum. więcej

 
Tomasz Bałuk odchodzi z Ogilvy & Mather i branży reklamowej

Tomasz Bałuk zrezygnował z funkcji CEO grupy Ogilvy & Mather w Polsce. Jego obowiązki przejmuje Olga Sobieraj, poprzednio CEO i członek zarządu Ogilvy Group Polska. więcej

 
Crispy Natural: Chrup na zdrowie (wideo)

Pod hasłem „Chrup na zdrowie” wystartowała kampania reklamowa przekąsek z warzyw i owoców - Crispy Natural.  Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Face to Face, MEC i Media Forum. więcej

 
Prasa  
 
Marquard szykuje polską edycję magazynu "Esquire"

Hearst-Marquard Publishing po tegorocznym debiucie “Harper's Bazaar” pracuje nad wprowadzeniem do Polski kolejnego luksusowego magazynu. To kierowany do mężczyzn “Esquire” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Wprost", "Gazeta Polska" i "Uważam Rze" ostro w dół

W lipcu największą sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii miały “Gość Niedzielny”, “Newsweek” i “Polityka”, które zanotowały wzrosty. Na przeciwnym biegunie "Wprost", “Uważam Rze” i “Gazeta Polska” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grupa Gremi wycenia "Przekrój" na 3,2 mln zł

Należąca do Grzegorza Hajdarowicza Grupa Gremi wycenia markę tygodnika “Przekrój” na 3,2 mln zł - wynika z informacji o transakcji, która ostatnio została dokonana w ramach holdingu. więcej

 
Czytelnictwo gazet w regionach. ,,Fakt" lepszy od ,,Dziennika Polskiego"

W województwach lubelskim, łódzkim i małopolskim zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od lutego do lipca 2013 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General. więcej

 
Katarzyna Szczekała w "Party", Anna Hernik we "Fleszu"

Katarzyna Szczekała od września br. została dziennikarką dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska), zaś Anna Hernik rozpoczęła współpracę z siostrzanym magazynem “Flesz” (ten sam wydawca). więcej

 
Internet  
 
Google kolejny raz najlepszym pracodawcą na świecie

Google zajął pierwsze miejsce w tegorocznym zestawieniu najlepszych pracodawców na świecie przygotowanym przez Universum Global. Wyprzedził Microsoft i IBM. więcej

 
Pirat sprzedający lampę reklamuje Tablica.pl (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl (należącego do Grupy Allegro). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, MRM Worldwide, OTO film i Starcom. więcej

 
Mozilla wydaje Firefoksa 24

Na serwerach fundacji Mozilla pojawiła się kolejna odsłona przeglądarki Firefox oznaczona numerem 24. więcej

 
Google przejmuje startup Bump Technologies

Google wchodzi w posiadanie usługi Bump, która pozwala na bezprzewodową wymianę danych między smartfonami bez użycia NFC. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy nie chcą reklam outdoorowych na zabytkach. Najbardziej irytują siatki wielkoformatowe, najmniej reklamy na przystankach

82 proc. Polaków uważa, że w miejscach zabytkowych należałoby całkowicie zakazać umieszczania reklam. Z drugiej strony 77 proc. osób pozwoliłoby powiesić na swoim domu reklamę wody mineralnej - za równowartość ich miesięcznej pensji. więcej

 
Public Relations  
 
Monika Perek communications managerem w Discovery, odchodzi Piotr Kabała
 
Toolbox Creative Communications zadba o marki Bruk i Modern Line
 
Hill+Knowlton Strategies wypromuje Globe Trade Centre
 
Technologie  
 
Nowe wersje aplikacji Tuba.tv i Tuba.fm na Samsung Smart TV
 
Microsoft skupuje używane iPady
 
Prototyp Nexusa 5 znaleziony w barze (wideo)
 
ASUS: Chcemy konkurować przede wszystkim innowacyjnością, kreatywnością w podejściu do produktów
 
Gospodarka  
 
Google kolejny raz najlepszym pracodawcą na świecie
 
Na rynku pracy nie widać ożywienia
 
Bill Gates po raz 20. najbogatszym Amerykaninem
 
Rządowe zmiany OFE zostaną skierowane do Trybunału Konstytucyjnego
 
Orbis wyda 100 mln zł na poprawę jakości hoteli w Warszawie. "Stawiamy na franczyzę"
 
Przewozy Regionalne zostaną podzielone na 5-6 spółek
 
Wydobywanie gazu łupkowego nie szkodzi środowisku
 
Starczewska-Krzysztoszek: Firmy pożyczkowe napędzają polską gospodarkę
 
ASUS: Chcemy konkurować przede wszystkim innowacyjnością, kreatywnością w podejściu do produktów
 
Przedsiębiorcy będą zatrudniać większą liczbę pracowników. Rynek pracy odbije się przyszłym roku
 
Przedsiębiorca zwolniony z VAT na fakturze musi podać podstawę tego zwolnienia
 
Deichmann stawia na Polskę, zainwestuje kolejne 100 mln zł
 
Kultura/Rozrywka  
 
Czesław Śpiewa: Grać, nie srać
 
Ben Affleck jako Batman. "Jestem dużym chłopcem i umiem radzić sobie z krytyką"
 
Leonardo DiCaprio prezydentem USA
 
Justin Timberlake i Macklemore faworytami w walce o MTV EMA (pełna lista)
 
Posłuchaj "Shot At The Night" grupy The Killers
 
Katy Perry wystawia "Dark Horse"
 
"The Leftovers" - postapokaliptyczny serial HBO
 
Powstanie film "Naznaczony 3"
 
Julia Roberts nie chce zostać reżyserem
 
Arnold Schwarzenegger na zagrać w filmie "Avatar"
 
Blog  
 
Kim jest przywódca klanu? Jak ma rządzić? - Paweł Tkaczyk
 
Co z referendum w Warszawie? - Krzysztof Czabański
 
VOLVO Trucks - kocham taką komunikację marki! - Janusz Kamieński
 
Ipod jak zapałki - Monika Klama
 
Portale regionalne albo świata opisanie - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Dobrzyński: całe portfolio Discovery w HD do końca 2014 r.

- Została utracona możliwość zaoferowania polskim widzom naprawdę atrakcyjnego kanału - mówi nam o przegranej DMAX w konkursie na nadawanie na MUX-1 Olgierd Dobrzyński, szef Discovery na Europę Centralną. więcej

 
Schymalla: O losie ,,Kawy czy herbaty?" przesądziły decyzje telewizyjnych prominentów
 
Piano Media: Płatny kontent zawsze będzie zwiększał przychody, rośnie liczba subskrybentów
 
Kwestionariusz  
 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Wachowicz, producentka i gospodyni programów kulinarnych, jurorka show „Top Chef” Polsatu. więcej

 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl