Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 20 Września 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Zdrożeją telewizory i smartfony - przez opłatę na rzecz artystów

Ministerstwo Kultury przygotowuje się do wprowadzenia rozporządzenia, które nałoży na producentów m.in. komputerów, smartfonów i telewizorów opłaty z tytułu praw autorskich. Ceny tych urządzeń mogą wzrosnąć nawet o 3 procent. więcej

 
Będzie strajk w TVP? Referendum przedłużone, w regionach wysoka frekwencja

Referendum strajkowe, które od ponad tygodnia trwa w Telewizji Polskiej, zostanie przedłużone, ale tylko w głównej siedzibie spółki w Warszawie. Frekwencja w kilku oddziałach terenowych TVP przekroczyła już 50 proc. więcej

 
Wszystkie mecze Ekstraklasy tylko w najdroższym pakiecie nc+

Mecze piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy, pokazywane latem w zdecydowanej większości na antenie stacji Canal+ Family, od połowy września br. oglądać można prawie wyłącznie w Canal+ Sport, dostępnym w najdroższym pakiecie nc+. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

zanox.pl poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager Performance Display / RTB

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz newsowy / Reporter

New Media Ventures poszukuje osoby na stanowisko
National / Local Key Account Manager

WWF poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds Relacji z Biznesem

TVP poszukuje osoby na stanowisko
prezenter / reporter

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Regionalny Kierownik Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
MONTAŻYSTA

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca działu 'rozrywka i show-biznes'

Replise poszukuje osoby na stanowisko
Online Communication Manager Europe

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Bitwa o dom" TVN przegrywa z konkurencją. Program śledzi 1,26 mln widzów

Druga edycja “Bitwy o dom”, emitowana w środowe wieczory, po trzech odcinkach castingowych gromadzi średnio 1,26 mln widzów. TVN w czasie nadawania formatu zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
5,1 mln widzów ogląda ,,Na dobre i na złe". TVP2 liderem rynku

W nowym sezonie serial „Na dobre i na złe” ogląda średnio 5,11 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 340 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku. więcej

 
"W Sieci Historii" nie podda się audytowi ZKDP

Wydawca miesięcznika “W Sieci Historii” (Fratria) nie planuje zgłoszenia tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wcześniej podobną decyzję podjął wydawca konkurencyjnego pisma “Historia Do Rzeczy”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kevin Spacey twarzą reklamową BZ WBK

Nową twarzą reklamową BZ WBK został Kevin Spacey. To kolejny - po Chucku Norrisie, Antonio Banderasie, Gerardzie Depardieu i Dannym DeVito - hollywoodzki aktor promujący ten bank. więcej

"Wprost", "Gazeta Polska" i "Uważam Rze" ostro w dół

W lipcu największą sprzedaż ogółem wśród tygodników opinii miały “Gość Niedzielny”, “Newsweek” i “Polityka”, które zanotowały wzrosty. Na przeciwnym biegunie “Uważam Rze”, “Gazeta Polska”, "Przekrój" i "Wprost" - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Marquard szykuje polską edycję magazynu "Esquire"
Porównujemy iPhone'a 5S z topowymi smartfonami z Androidem. Co wybrać?
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Będzie strajk w TVP? Referendum przedłużone, w regionach wysoka frekwencja

Referendum strajkowe, które od ponad tygodnia trwa w Telewizji Polskiej, zostanie przedłużone, ale tylko w głównej siedzibie spółki w Warszawie. Frekwencja w kilku oddziałach terenowych TVP przekroczyła już 50 proc. więcej

 
Wszystkie mecze Ekstraklasy tylko w najdroższym pakiecie nc+

Mecze piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy, pokazywane latem w zdecydowanej większości na antenie stacji Canal+ Family, od połowy września br. oglądać można prawie wyłącznie w Canal+ Sport, dostępnym w najdroższym pakiecie nc+. więcej

 
"Bitwa o dom" TVN przegrywa z konkurencją. Program śledzi 1,26 mln widzów

Druga edycja “Bitwy o dom”, emitowana w środowe wieczory, po trzech odcinkach castingowych gromadzi średnio 1,26 mln widzów. TVN w czasie nadawania formatu zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
5,1 mln widzów ogląda ,,Na dobre i na złe". TVP2 liderem rynku

W nowym sezonie serial „Na dobre i na złe” ogląda średnio 5,11 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 340 tys. widzów. Nadal jednak daje Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku. więcej

 
,,Świat według Kiepskich" stracił 200 tys. widzów

Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” ogląda średnio 2 mln widzów, czyli o 200 tys. osób mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Maciej Cieślak szefem TVN Player

Maciej Cieślak, dotąd kierownik produktu TVN Player w dziale TVN Online, awansował na stanowisko szefa tego projektu. więcej

 
Eurosport dzięki Discovery pojawi się w USA

Należący do Discovery Communcations amerykański kanał dla mężczyzn Velocity wprowadzi na antenę blok z programami od Eurosportu. To jeden z pierwszych efektów nabycia przez Discovery udziałów w Grupie Eurosport. więcej

 
Nickelodeon z nową oprawą, piosenką i kampanią (wideo)

Dziecięca stacja Nickelodeon od poniedziałku 23 września br. wprowadzi na antenę nową oprawę graficzną, a także zacznie emitować specjalnie przygotowany utwór muzyczny. więcej

 
National Geographic promuje "Pułapki umysłu" (wideo)

Kanał National Geographic Channel kampanią reklamową wspiera premierę serii dokumentalnej “Pułapki umysłu”. Działania obejmują telewizję, prasę i internet. więcej

 
Wydłużony finał "Breaking Bad"

Dwa ostatnie odcinki serialu "Breaking Bad" zostaną wydłużone. więcej

 
,,Jesteś Bogiem" i ,,Atlas Chmur" w październiku na antenie Canal+

W październiku 2013 roku Canal+ premierowo pokaże zarówno polskie jak i zagraniczne filmy. Zobaczymy również drugi sezon serialu „Gigolas”, dokumenty oraz wybrane mecze „Ligi Mistrzów”. więcej

 
 
Radio  
 
Janusz Weiss debiutuje w radiowej Jedynce

Znamy szczegóły dwóch nowych audycji Janusza Weissa, które w następnym tygodniu zagoszczą na antenie radiowej Jedynki. Chodzi o programy: „Wszystko co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać” oraz „Ene due like fake... o książkach naszego dzieciństwa”. więcej

 
Agnieszka Chylińska z autorskim programem w RMF FM

Wokalistka Agnieszka Chylińska poprowadzi autorski program na antenie RMF FM. Audycja pod nazwą “Wszystkie numery Agnieszki Chylińskiej” emitowana będzie w niedziele. więcej

 
Eska nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres czerwiec - sierpień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu. więcej

 
Radio Maryja: informacje o kradzieży to kolejna fala walki z nami

- Wydaje się, że jest to następna próba poderwania zaufania do Radia Maryja i jego założyciela O. Tadeusza Rydzyka. Zaistniałą sytuację uznajemy za kolejną falę walki z wolnymi, niezależnymi mediami i odbierania dobrego imienia ludziom Kościoła - tak Radio Maryja komentuje informacje o kradzieży pieniędzy z jego konta. więcej

 
Reklama  
 
Kevin Spacey twarzą reklamową BZ WBK

Nową twarzą reklamową BZ WBK został Kevin Spacey. To kolejny - po Chucku Norrisie, Antonio Banderasie, Gerardzie Depardieu i Dannym DeVito - hollywoodzki aktor promujący ten bank. więcej

 
Debiutuje kolejna reklama iPhone'a 5C (wideo)

Apple intensywnie promuje swojego najnowszego smartfona iPhone 5C - właśnie opublikowana została jego kolejna reklama. więcej

 
,,20 proc. trafia do Ciebie!" w promocji żelazek i odkurzaczy Bosch (wideo)

Pod hasłem „20 proc. trafia do Ciebie!” wystartowała promocja wybranych modeli żelazek i odkurzaczy marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Adwertajzing i MediaCom Warszawa. więcej

 
,,Naturalny sposób na orzeźwienie" reklamuje razowy kwas chlebowy Van Pur (wideo)

W telewizji, prasie, internecie, sklepach i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa razowego kwasu chlebowego marki Van Pur. Akcję - pod hasłem „Naturalny sposób na orzeźwienie - spróbuj!” - przygotowały firmy Brain i MediaCom Warszawa. więcej

 
Dariusz Palarczyk i Michał Sadowski w agencji Gong

Pracę w agencji Gong jako team kreatywny rozpoczęli art director Dariusz Palarczyk i copywriter Michał Sadowski. Palarczyk poprzednio pracował w OS3, a Sadowski w TBWA/Tequila. więcej

 
Podziękowania w realu i internecie wypromują Merci

Rusza kampania czekoladek Merci (produkowanych przez Storck), której pierwszym elementem jest event pod hasłem „Czy masz kogoś komu chcesz powiedzieć dziękuję?”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja K2 Media. więcej

 
Prasa  
 
"W Sieci Historii" nie podda się audytowi ZKDP

Wydawca miesięcznika “W Sieci Historii” (Fratria) nie planuje zgłoszenia tytułu do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wcześniej podobną decyzję podjął wydawca konkurencyjnego pisma “Historia Do Rzeczy”. więcej

 
"Viva! Exclusive" debiutuje z Kingą Rusin

We wtorek 24 września br. na rynku pojawi się pierwsze specjalne wydanie dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska) pod tytułem “Viva! Exclusive”. Magazyn będzie miał charakter lifestylowy, a na jego okładce znajdzie się Kinga Rusin. więcej

 
Tygodniki telewizyjne tracą czytelników, ,,Tele Tydzień" z 800 tys. sprzedanych egz.

W lipcu 2013 roku wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV”. Liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”. więcej

 
Wydawca "W Sieci" przejmuje "Gazetę Bankową"

Fratria, wydawca tygodnika “W Sieci” i serwisu wPolityce.pl, rozbudowuje swoją grupę medialną. Od października br. przejmie od swojego większościowego udziałowca - spółki Apella - wydawanie miesięcznika “Gazeta Bankowa”. więcej

 
,,Gość Niedzielny" świętuje 90. urodziny

Z okazji jubileuszu 90-lecia istnienia na rynku pojawiło się powiększone o osiem stron wydanie tygodnika „Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”). więcej

 
Maja Stachowiak-Gałek brand managerem "Harper's Bazaar"

Maja Stachowiak-Gałek została nowym brand managerem miesięczników “Harper's Bazaar” i “Hot Moda”, wydawanych przez Marquard Media Polska. więcej

 
Magazyn ,,Ale Historia Extra" o II Rzeczypospolitej

W piątek 20 września br. na rynku pojawi się kolejne wydanie kwartalnika “Ale Historia Extra” (Agora). Numer będzie nosić tytuł „Druga Rzeczpospolita, jakiej nie znacie”. więcej

 
"Zwierciadło" z kalendarzykiem. Małgorzata Kożuchowska na okładce

Małgorzata Kożuchowska znajduje się na okładce październikowego numeru “Zwierciadła” (Wydawnictwo Zwierciadło), które ukazuje się w piątek 20 września br. Do całego nakładu wydania dołączony jest kalendarzyk na 2014 rok. więcej

 
Październikowy "Joy" z Katy Perry za 2,99 zł

W piątek 20 września br. na rynku pojawi się październikowy numer miesięcznika “Joy” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znajdzie się piosenkarka Katy Perry, a magazyn nadal będzie mieć cenę promocyjną.  więcej

 
Internet  
 
Allegro wprowadza e-faktury

Od początku października Allegro.pl zacznie udostępniać użytkownikom mającym konta Firma faktury elektroniczne. Użytkownicy będą mogli zdecydować, czy chcą otrzymywać e-faktury, czy tak jak dotychczas papierowe faktury. więcej

 
SEO ewoluuje - 12 kluczowych zmian, o których wszyscy powinni już dawno wiedzieć (infografika)

Dobrze wypozycjonowany serwis w wyszukiwarkach  to często klucz do sukcesu. Wie to już większość specjalistów z branży interaktywnej oraz ich klienci. Niestety w równie dużym stopniu wiedza i sposoby, którymi takie działania są prowadzone, odbiegają od zachodnich standardów - pisze Jakub Meller z agencji SEO SEMTEC. więcej

 
Maciej Cieślak szefem TVN Player

Maciej Cieślak, dotąd kierownik produktu TVN Player w dziale TVN Online, awansował na stanowisko szefa tego projektu. więcej

 
Poczta Polska wprowadza elektroniczne awizo

Poczta Polska uruchamia usługę bezpłatnego, elektronicznego awizo, dzięki któremu informację o przesyłce do odebrania otrzymamy w formie e-maila lub SMS-a. więcej

 
,,WP.pl na wszystko" w kampanii reklamowej Wirtualnej Polski (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Wirtualna Polska podkreśla, że jej treści można przeglądać zarówno z komputera, smartfona, tabletu, jak i Smart TV. więcej

 
Przez pół roku Facebook stracił 11 mln użytkowników

Naukowcy Uniwersytetu Wiedeńskiego obliczyli, że w ciągu minionych 6 miesięcy z korzystania z Facebooka tylko w USA i Wielkiej Brytanii mogło zrezygnować łącznie 11 mln internautów. więcej

 
Państwo coraz chętniej sięga do firm internetowych po dane o ich użytkownikach

Informacje o zapytaniach o dane użytkowników przez władze kilka tygodni temu przedstawił Facebook. Firma nie wyjaśniła jednak powodów rządowych pytań. Dlatego według Fundacji Panoptykon, największe działające w Polsce firmy internetowe – w tym Facebook – powinny stworzyć zbiorczy raport o zapytaniach władz na temat danych użytkowników. Miałyby się w nim znaleźć informacje, o co pytają władze, jakie organy wnioskują o udostępnienie danych i dlaczego. więcej

 
Public Relations  
 
ITBC Communication wypromuje firmę Qumak
 
Technologie  
 
Zdrożeją telewizory i smartfony - przez opłatę na rzecz artystów
 
Bruno Duthoit prezesem Orange Polska
 
iOS 7 dostępny już dla wszystkich. Co nowego?
 
Sony chce przez pięć miesięcy sprzedać 5 mln sztuk PlayStation 4
 
Prestigio zapowiada kompaktowego smartfona PAP5400 z czterordzeniowym procesorem
 
Debiutuje kolejna reklama iPhone'a 5C (wideo)
 
CyanogenMod jako niezależna firma chce stworzyć konkurencję dla Androida
 
Asus odświeża Padfone'a Infinity
 
Asus przedstawia pierwszy komputer stacjonarny z NFC
 
Można już pobrać aktualizację iOS 7. Co nowego?
 
Gospodarka  
 
PKP Intercity będzie miało w tym roku 140 mln zł straty, w 2015 r. chce mieć 100 mln zł zysku
 
Polska gospodarka nie zachwyca. Do ożywienia droga jeszcze długa i wyboista
 
Niższy ZUS dla prowadzących działalność gospodarczą. Można zaoszczędzić miesięcznie 600 zł
 
Poczta Polska stawia na elektroniczne potwierdzenie odbioru przesyłki poleconej i e-awizo
 
Prezes NIK: w przetargach nad projektami infrastrukturalnymi dochodzi do największych nieprawidłowości
 
Rewolucja w Prawie zamówień publicznych? Bez przetargu do wartości 50 tys. euro
 
Coraz większe zainteresowanie powierzchniami magazynowymi, dynamicznie rozwija się branża e-commerce
 
Zmiany w OFE oznaczają nacjonalizację oszczędności emerytalnych Polaków
 
Zagrożona działalność towarzystw naukowych
 
Artur Tomaszewski, prezes DnB Nord: Uwalnianie rynku gazu na początku podbije jego ceny
 
Rośnie dobrobyt Polaków, ale nie ma co liczyć na ożywienie w konsumpcji
 
Nadal spada oprocentowanie lokat
 
Czy za becikowe trzeba zapłacić podatek
 
Kultura/Rozrywka  
 
Sting: Czuję się świetnie w swojej skórze
 
Wydłużony finał "Breaking Bad"
 
Penélope Cruz i Cameron Diaz flirtują w filmie "Adwokat" (wideo)
 
,,Jesteś Bogiem" i ,,Atlas Chmur" w październiku na antenie Canal+
 
Krwawy zwiastun filmu "Maczeta zabija" (wideo)
 
Daniel Radcliffe: Boję się, że ludzie zaczną brać mnie za ekshibicjonistę
 
Arnold Schwarzenegger nie zagra w film "Avatar"
 
"Toy Story of Terror" w telewizji (wideo)
 
Blog  
 
Nowy manewr Tuska? - Krzysztof Czabański
 
Piątek, Wildstein i ich panowie - Jerzy Szygiel
 
Analiza rynku daje przewagę - Michał Szydlik
 
Kim jest przywódca klanu? Jak ma rządzić? - Paweł Tkaczyk
 
VOLVO Trucks - kocham taką komunikację marki! - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Cezary Łazarewicz: Będą kolejne teksty o nieuczciwych działaniach PR-owców

- Szefowie MDI posługują się wobec mnie inwektywami, ale żadnemu z faktów przytoczonemu w artykułach nie są w stanie zaprzeczyć. Jak się nie ma wpływu na fakty, to się próbuje mieć wpływ na ich interpretacje - mówi nam Cezary Łazarewicz. więcej

 
Dobrzyński: całe portfolio Discovery w HD do końca 2014 r.
 
Schymalla: O losie ,,Kawy czy herbaty?" przesądziły decyzje telewizyjnych prominentów
 
Kwestionariusz  
 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Wachowicz, producentka i gospodyni programów kulinarnych, jurorka show „Top Chef” Polsatu. więcej

 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl