Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 22 Września 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Instytuty badania opinii niechętne ujednolicaniu metodologii

- Metodologia badań w różnych instytutach badawczych powinna być ujednolicona, szczególnie dotyczy to sondaży politycznych - apeluje Marcin Duma, szef Homo Homini. - Ta propozycja jest nierealistyczna - odpowiadają m.in. CBOS i Millward Brown. więcej

 
1,6 mln widzów ogląda serial ,,2XL". Polsat przegrywa z TVN

Nowy serial obyczajowy Polsatu „2XL” ogląda średnio 1,55 mln osób, czyli o 900 tys. widzów mniej niż nadawane rok temu w tym samym paśmie „Przyjaciółki”. Produkcja daje stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Vectra poszerza zasięg VoD - w październiku usługa w Warszawie

Sieć kablowa Vectra stopniowo poszerza zasięg usługi wideo na żądanie. Jest ona już dostępna w pięciu miastach, a jeszcze w tym roku pojawi się kilkunastu kolejnych - m.in. w Warszawie. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

zanox.pl poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager Performance Display / RTB

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz newsowy / Reporter

New Media Ventures poszukuje osoby na stanowisko
National / Local Key Account Manager

WWF poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds Relacji z Biznesem

TVP poszukuje osoby na stanowisko
prezenter / reporter

Firma mediowa poszukuje osoby na stanowisko
Regionalny Kierownik Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
MONTAŻYSTA

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca działu 'rozrywka i show-biznes'

Replise poszukuje osoby na stanowisko
Online Communication Manager Europe

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Kuchenne rewolucje" straciły 200 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Pierwsze odcinki ósmej edycji „Kuchennych rewolucji” miały 2,3 mln widzów, o 200 tys. mniej niż pierwsze odcinki nadawanej rok temu serii. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem całego rynku i liderem w grupie 16-49. więcej

 
Jacek Karnowski: media lewicowe manipulują i atakują Kościół, bo dziennikarze i celebryci chcą być kapłanami

- Media są coraz bardziej zideologizowane. Ataki na Kościół wynikają m.in. z tego, że część dziennikarzy i celebrytów medialnych jest zazdrosna o pozycję kapłana - stwierdził Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „W Sieci”. więcej

 
Amerykański hit "Biblia" jesienią w Polsacie

Telewizja Polsat w połowie października br. rozpocznie emisję amerykańskiego miniserialu “Biblia”. Wyprodukowana przez kanał History produkcja okazała się tegorocznym hitem w USA. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Zdrożeją telewizory i smartfony - przez opłatę na rzecz artystów

Ministerstwo Kultury przygotowuje się do wprowadzenia rozporządzenia, które nałoży na producentów m.in. komputerów, smartfonów i telewizorów opłaty z tytułu praw autorskich. Ceny tych urządzeń mogą wzrosnąć nawet o 3 procent. więcej

Kevin Spacey twarzą reklamową BZ WBK

Nową twarzą reklamową BZ WBK został Kevin Spacey. To kolejny - po Chucku Norrisie, Antonio Banderasie, Gerardzie Depardieu i Dannym DeVito - hollywoodzki aktor promujący ten bank. więcej

"Wprost", "Gazeta Polska" i "Uważam Rze" ostro w dół
Marquard szykuje polską edycję magazynu "Esquire"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
1,6 mln widzów ogląda serial ,,2XL". Polsat przegrywa z TVN

Nowy serial obyczajowy Polsatu „2XL” ogląda średnio 1,55 mln osób, czyli o 900 tys. widzów mniej niż nadawane rok temu w tym samym paśmie „Przyjaciółki”. Produkcja daje stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
Vectra poszerza zasięg VoD - w październiku usługa w Warszawie

Sieć kablowa Vectra stopniowo poszerza zasięg usługi wideo na żądanie. Jest ona już dostępna w pięciu miastach, a jeszcze w tym roku pojawi się kilkunastu kolejnych - m.in. w Warszawie. więcej

 
"Kuchenne rewolucje" straciły 200 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

Pierwsze odcinki ósmej edycji „Kuchennych rewolucji” miały 2,3 mln widzów, o 200 tys. mniej niż pierwsze odcinki nadawanej rok temu serii. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem całego rynku i liderem w grupie 16-49. więcej

 
Amerykański hit "Biblia" jesienią w Polsacie

Telewizja Polsat w połowie października br. rozpocznie emisję amerykańskiego miniserialu “Biblia”. Wyprodukowana przez kanał History produkcja okazała się tegorocznym hitem w USA. więcej

 
TVN szuka uczestników do "Project Runway"

TVN poszukuje uczestników do polskiej edycji reality-show “Project Runway”, który wiosną 2014 roku trafi na antenę stacji. W programie osoby projektujące modę będą mogły wygrać co najmniej 100 tys. zł. więcej

 
,,Ojciec Mateusz" stracił 600 tys. widzów, ale wygrywa z konkurencją

Kolejny sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,52 mln osób, czyli o 600 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Mimo spadku oglądalności TVP1 w czasie emisji produkcji pozostaje zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. więcej

 
Anna Matusiak poprowadzi "Na tapecie" w Superstacji

Od poniedziałku 23 września br. na antenę Superstacji trafi nowy program informacyjno-rozrywkowy “Na tapecie”. Poprowadzi go znana z TVP Anna Matusiak. więcej

 
Cennik reklamowy Polsatu 10 proc. w górę. Najdroższa ,,Tylko muzyka"

W październikowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 10 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy programach „Tylko muzyka. Must be the music” i „Top Chef”, serialu „Pierwsza miłość” i filmowym cyklu „Mega Hit”. więcej

 
AXN promuje nowy serial i rebranding (wideo)

Sony Pictures Television Networks, nadawca stacji AXN, rozpoczął jesienną kampanię promocyjną, która promuje nowe seriale z oferty AXN oraz uruchomienie kanałów AXN Black i AXN White. Działania prowadzone są pod hasłem “Nowe oblicza akcji”. więcej

 
"Bankomat" TV Puls promowany w prasie i internecie

Telewizja Puls wesprze kampanią reklamową wprowadzenie do ramówki nowego reality-show “Bankomat”. Akcja obejmie prasę, internet i bankomaty. więcej

 
 
Radio  
 
Radosław Kietliński redaktorem naczelnym Radia PiN

Radosław Kietliński, szef działu informacji w Polsat News, od 15 października br. zostanie dyrektorem programowym i redaktorem naczelnym Radia PiN. To kolejny etap współpracy rozgłośni z kanałem informacyjnym Polsatu. więcej

 
"Zawsze wielkie przeboje!". Rusza kampania Radia ZET Gold (wideo)

W poniedziałek 23 września br. rusza pierwsza kampania reklamowa Radia ZET Gold, rozgłośni nadającej od lipca br. Działania prowadzone będą pod hasłem „Zawsze wielkie przeboje!”. więcej

 
Radio ZET ostro w dół, Polskie Radio Szczecin coraz bliżej

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres czerwiec - sierpień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie. więcej

 
Reklama  
 
,,Made in Poland" w kampanii polskiej gospodarki za granicą

Ruszyła kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca zagranicznych inwestorów do współpracy z polskimi firmami. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy What, Arena Media i Headlines Porter Novelli. więcej

 
IKEA reklamuje meble do rodzinnej sypialni (wideo)

W nowym spocie reklamowym IKEA prezentuje meble, dzięki którym można pomysłowo zaaranżować rodzinną sypialnię. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy JWT Warszawa, OTO, Platige Image, K2, Kalicińscy.com i MEC. więcej

 
Cennik reklamowy Polsatu 10 proc. w górę. Najdroższa ,,Tylko muzyka"

W październikowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 10 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy programach „Tylko muzyka. Must be the music” i „Top Chef”, serialu „Pierwsza miłość” i filmowym cyklu „Mega Hit”. więcej

 
Sphinx znów reklamuje loterię ,,Sezon na Sphinxa" (wideo)

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamującej loterię „Sezon na Sphinxa” promującą restauracje Sphinx (należące do Sfinks Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Simple Frame, Practum Consulting i Starcom. więcej

 
Hołowczyc i Żebrowski znów reklamują taryfy biznesowe Play (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa oferty “Nowe Formuły Unlimited dla Firm” w sieci komórkowej Play. Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, K2, Film IT, Orka, Plej i Mediacom Warszawa. więcej

 
Wybrano najlepszych dyrektorów kreatywnych na świecie

Podczas odbywającego się w Pradze międzynarodowego festiwalu reklamowego (PIAF) opublikowano ranking najlepszych na świecie dyrektorów kreatywnych. więcej

 
KFC reklamuje kanapki B.O.S.S. (wideo)

W menu restauracji KFC pojawiły się dwie nowe kanapki: B.O.S.S. i Junior B.O.S.S. Wspiera to kampania reklamowa, którą wspólnie z działem marketingu KFC przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, OMD Media Direction i Solski Burson-Marsteller. więcej

 
,,Najlepsze od Sony. Dla Ciebie"- Adam Małysz w kampanii Sony Xperia Z1 (wideo)

Rusza globalna kampania reklamowa smartfona Sony Xperia Z1. W Polsce za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Najlepsze od Sony. Dla Ciebie”, odpowiadają firmy DDB, TAG, Greenmark i Kod ID. więcej

 
Ewelina Nowak, Dominika Andruszkiewicz i Tymoteusz Raffinetti w agencji Next

Pracę w agencji interaktywnej Next (należącej do grupy Starcom MediaVest) rozpoczęli Ewelina Nowak, Dominika Andruszkiewicz i Tymoteusz Raffinetti. Nowak pracowała poprzednio w agencji HyperCrew, Andruszkiewicz - w Styl.fm, a Raffinetti w pkt.pl. więcej

 
,,Niekontrolowane oczy" reklamują ,,Wielkie odliczanie" w Saturnie (wideo)

Nowe reklamy sklepów Saturn - wspierające promocję „Wielkie odliczanie” - pokazują „niekontrolowane ruchy gałek ocznych”. Kampanię Media Saturn Holding Polska przygotował wspólnie z firmami Ogilvy&Mather, Badi Badi, Universal McCann i GoldenSubmarine. więcej

 
Prasa  
 
Jacek Karnowski: media lewicowe manipulują i atakują Kościół, bo dziennikarze i celebryci chcą być kapłanami

- Media są coraz bardziej zideologizowane. Ataki na Kościół wynikają m.in. z tego, że część dziennikarzy i celebrytów medialnych jest zazdrosna o pozycję kapłana - stwierdził Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „W Sieci”. więcej

 
"Gramy!" - nowy dwumiesięcznik dla graczy

Na rynku ukazał się nowy dwumiesięcznik poświęcony grom komputerowym i na konsole pod tytułem “Gramy!” (Rafgraf). - Chcemy być opiniotwórczym magazynem o grach - zapowiada Rafał Dziduch, redaktor naczelny “Gramy!”. więcej

 
"Auto Świat" z własną siecią ośrodków szkolenia kierowców

Tygodnik motoryzacyjny “Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska) rusza z własną siecią ośrodków szkolenia kierowców. Będą one działać pod marką „Akademia Auto Świat”. więcej

 
,,Focus Historia" liderem w I półroczu br., ,,Uważam Rze Historia" o 62 proc. w dół

W I półroczu 2013 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników historycznych awansował magazyn „Focus Historia”. Ogromny spadek, wynoszący aż 62 proc., zanotował magazyn „Uważam Rze Historia”. więcej

 
New York Times Co. przywraca dywidendy dla akcjonariuszy

Wydawca dziennika „New York Times” 24 października wypłaci akcjonariuszom dywidendy w wysokości 4 centów za każdą akcję. więcej

 
,,Fakt" przeprasza Majdana za teksty o pobiciu przez niego dziennikarza tej gazety

Wydawca i redaktor naczelny „Faktu” (Ringier Axel Spriger Polska) przepraszają Radosława Majdana za artykuły z kwietnia 2007 roku informujące, że sportowiec pobił Mariusza Kuczewskiego, reportera tego dziennika. więcej

 
"Auto Motor i Sport" z plebiscytem "Best Cars 2014"

W piątek 20 września br. w sprzedaży pojawiło się październikowe wydanie miesięcznika „Auto Motor i Sport” (Motor-Presse Polska). Ruszyła w nim 20. edycja dorocznego plebiscytu czytelniczego „Best Cars”, w którym wygrać można samochód Alfa Giulietta. więcej

 
Internet  
 
WP i Onet blisko 200 mln odsłon mobilnych, Allegro i GG mocno w górę dzięki Tablica.pl

W lipcu br. strony Wirtualnej Polski i Orange zanotowały 193,8 mln krajowych odsłon mobilnych, a witryny Onetu - 186,5 mln. Serwisy Allegro i GG Network zyskały w skali miesiąca aż 32,1 mln takich odsłon. więcej

 
Google odświeża logo i wyszukiwarkę

Potwierdziły się informacje o nowym logo Google. Kalifornijski gigant zapowiedział również nowy interfejs swojej wyszukiwarki. więcej

 
Google udostępnia za darmo mobilny pakiet biurowy Quickoffice

Google odświeżył i udostępnił za darmo mobilny pakiet biurowy Quickoffice, który ma być alternatywą dla pełniącej analogiczną rolę aplikacji Microsoftu. więcej

 
Zakup w internecie można zwrócić - 360 tys. zł kary dla e-sklepu Vision Express

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na Vision Express ponad 360 tys. zł grzywny za niedozwolone postanowienia w regulaminie e-sklepu tej firmy. UOKiK podkreślił, że towar kupiony w internecie może zostać zwrócony w ciągu 10 dni. więcej

 
Internet Explorer 11 dostępny już dla Windows 7

Microsoft udostępnił jedenastą odsłonę przeglądarki Internet Explorer użytkownikom systemu Windows 7. więcej

 
Twitter idzie po pieniądze z giełdy. Inwestorzy będą jednak ostrożniejsi niż przy Facebooku

Koniec roku to optymalny moment na debiut serwisu mikroblogowego Twitter na giełdzie – oceniają analitycy. Inwestorzy indywidualni mogą być jednak ostrożni, nauczeni dużą przeceną akcji Facebooka po debiucie. Cena początkowa akcji Twittera wyniesie prawdopodobnie ok. 20 dolarów. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Instytuty badania opinii niechętne ujednolicaniu metodologii

- Metodologia badań w różnych instytutach badawczych powinna być ujednolicona, szczególnie dotyczy to sondaży politycznych - apeluje Marcin Duma, szef Homo Homini. - Ta propozycja jest nierealistyczna - odpowiadają m.in. CBOS i Millward Brown. więcej

 
Marcin Duma: Ujednolicenie badań konieczne, inaczej branża poniesie straty

- Sondaże polityczne być może nie stanowią istotnej części przychodów firm badawczych, ale za to są ich wizytówką. Brak zaufania do badań może w perspektywie odbić się na rynku i zamówieniach dla firm badawczych - pisze Marcin Duma, prezes zarządu Instytutu Badania Opinii Homo Homini. więcej

 
Public Relations  
 
Szef MDI: Łazarewicz wykorzystuje wszystko do zaatakowania nas
 
Technologie  
 
ZPAV: Nie ma projektu zmian ustawy nakładającego dodatkową opłatę na kupujących smartfony (opinia)
 
Optimus po przejęciu przez AB wróci jako sieć IT
 
T-Mobile zaskarża Polskę do Komisji Europejskiej i chce sprostowania od Polsatu
 
Hołowczyc i Żebrowski znów reklamują taryfy biznesowe Play (wideo)
 
BlackBerry zwolni 40 proc. pracowników
 
Quad Titan MS5001 - smartfon od Manty za 999 zł
 
ZTE Grand S Flex z łącznością LTE jeszcze w tym roku w naszym kraju
 
SanDisk wprowadza na rynek bezprzewodowe pamięci flash
 
Gospodarka  
 
Optimus po przejęciu przez AB wróci jako sieć IT
 
Zakup w internecie można zwrócić - 360 tys. zł kary dla e-sklepu Vision Express
 
Popyt powoli się budzi, ale przemysł dalej słaby
 
W ciągu trzech lat na giełdę pójdzie PKP Intercity, PKP spłaca długi dzięki prywatyzacji
 
Arnaud Denis prezesem Euro Banku
 
Twitter idzie po pieniądze z giełdy. Inwestorzy będą jednak ostrożniejsi niż przy Facebooku
 
Związek Firm Pożyczkowych chce regulacji rynku pożyczek
 
Polacy chętnie jeżdżą na zagraniczne wycieczki, ale oszczędzają na standardzie
 
Kiedy podatnicy mogą nie przyjąć mandatu od fiskusa
 
Przelewy natychmiastowe wciąż drogie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Leszek Możdżer z "The Time" numerem jeden w Polsce
 
J.J. Abrams: "Gwiezdne wojny" będą emocjonalne i ekscytujące
 
Koniec serialu Dexter, dzisiaj ostatni odcinek (wideo)
 
Justin Timberlake pokazał "T K O"
 
Kevin Spacey będzie reklamował BZ WBK
 
Enrique Iglesias ma "Heart Attack"
 
Arcade Fire stawia na porno
 
Garou znów w Sali Kongresowej
 
Soundgarden: Nie umiemy nagrać słabej płyty
 
David Arquette w "Chuck Hank and the San Diego Twins"
 
Kristin Chenoweth i Jennifer Lopez w filmie "The Boy Next Door"
 
Blog  
 
Brak innej drogi kazał nam wybrać najśmielszą - Marcin Żukowski
 
Solidarność..? - Andrzej Bober
 
Kilka słów o logo za 25 złotych - Michał Żołądkowski
 
Dyżurny ekspert, czyli personalny product placement w mediach publicznych (przykład Radiowej ,,Czwórki") - Zbigniew Brzeziński
 
Nowy manewr Tuska? - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Szef MDI: Łazarewicz wykorzystuje wszystko do zaatakowania nas

- Żaden dziennikarz, polityk czy urzędnik nigdy nie potwierdził, że kiedykolwiek działaliśmy wobec niego łamiąc zasady etyki lub wywierając jakąś presję - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Rafał Kasprów, managing partner w agencji MDI. więcej

 
Cezary Łazarewicz: Będą kolejne teksty o nieuczciwych działaniach PR-owców
 
Dobrzyński: całe portfolio Discovery w HD do końca 2014 r.
 
Kwestionariusz  
 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Ewa Wachowicz, producentka i gospodyni programów kulinarnych, jurorka show „Top Chef” Polsatu. więcej

 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
 
Ewa Konopko: moja kariera to efekt ciężkiej pracy
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl