Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 26 Września 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Reklama usług finansowych będzie w przyszłości kontekstowa

- Rynek reklamy instytucji finansowych będzie się zmieniał, ponieważ zmienia się rynek mediów, na którym prasa jest w odwrocie, a wszechobecne są urządzenia mobilne - mówi Wirtualnemedia.pl Cezary Kocik, wiceprezes BRE Banku.   więcej

 
Facebook stawia na reklamę mobilną

Kierownictwo polskiego oddziału Facebooka zamierza zachęcić marketerów do reklamowania się w serwisie za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Globalnie aż 41 proc. przychodów z reklam na Facebooku pochodzi z tego kanału. więcej

 
Będzie strajk w Gremi Media? Jest spór zbiorowy z załogą

Komórka “Solidarności” działająca w Gremi Media weszła w spór zbiorowy z zarządem spółki w związku z planowanym przeniesieniem części działalności do nowej siedziby. Gremi Media zapewnia, że nie planuje zwolnień grupowych. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Analiz i Pozyskiwania Kontentu

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Aktor komediowy

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
(Junior) Account Manager

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Technical Account Specialist

Evolution Media Net poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Radio Szczecin poszukuje osoby na stanowisko
reporter / wydawca

Szkoła Animacji 3D Animatricks poszukuje osoby na stanowisko
szkolenie z zakresu Animacji 3D i Efektów Specjalnych

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

zanox.pl poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager Performance Display / RTB

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz newsowy / Reporter

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVP2 wiosną bez serialu "Rodzinka.pl"

Wiosną 2014 roku na antenie TVP2 nie znajdzie się kolejny, szósty sezon serialu “Rodzinka.pl”. Jednak stacja nie planuje definitywnego zakończenia emisji tej produkcji. więcej

 
,,Po prostu" Tomasza Sekielskiego poniżej 900 tys. widzów

Drugi sezon „Po prostu” Tomasza Sekielskiego po trzech odcinkach ogląda średnio 890 tys. osób. W czasie nadawania programu Jedynka ma mniej widzów niż rok wcześniej i przegrywa ze wszystkimi swoimi konkurentami. więcej

 
Rynek reklamowy 2,8 proc. w górę, 80 proc. więcej na reklamę mobilną

W 2013 roku globalne wydatki reklamowe wyniosą 517 mld dolarów, o 2,8 proc. więcej niż w ub.r. - szacują eMarkter i Starcom MediaVest. Najmocniej, o prawie 80 proc., urośnie w skali roku reklama w cyfrowych mediach mobilnych. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kreatywni chwalą wybór Kevina Spacey do reklam BZ WBK

Kevin Spacey w kampanii BZ WBK może okazać się strzałem w dziesiątkę - umacniając profesjonalny, nowoczesny wizerunek banku - oceniają stratedzy i dyrektorzy kreatywni z agencji reklamowych pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

NBP z nowym logo i identyfikacją za 300 tys. zł

Narodowy Bank Polski wprowadza swoją nową identyfikację wizualną, zaprojektowaną przez agencję INNO Projekt + NPD. Koszt rebrandingu wyniósł 300 tys. zł. więcej

Anja Rubik poprowadzi "Project Runway" w TVN?
Organizacje zrzeszające instytuty badawcze odrzucają propozycje szefa Homo Homini
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP2 wiosną bez serialu "Rodzinka.pl"

Wiosną 2014 roku na antenie TVP2 nie znajdzie się kolejny, szósty sezon serialu “Rodzinka.pl”. Jednak stacja nie planuje definitywnego zakończenia emisji tej produkcji. więcej

 
,,Po prostu" Tomasza Sekielskiego poniżej 900 tys. widzów

Drugi sezon „Po prostu” Tomasza Sekielskiego po trzech odcinkach ogląda średnio 890 tys. osób. W czasie nadawania programu Jedynka ma mniej widzów niż rok wcześniej i przegrywa ze wszystkimi swoimi konkurentami. więcej

 
Polsat Play stawia na znanych twórców. "997" i "Czas wojowników" nowościami jesieni

W jesiennej ramówce Polsat Play znajdą się dwa nowe polskie programy: “997” Michała Fajbusiewicza oraz “Czas wojowników” Ireny i Jerzego Morawskich. Stacja pracuje też nad adaptacją hiszpańskiego formatu. więcej

 
Legendarna "Kobra" znów w Teatrze Telewizji

Jesienią w Teatrze Telewizji pokazany zostanie na żywo spektakl nawiązujący do legendarnego teatru sensacji “Kobra”. Będzie to sztuka “Dawne Grzechy” Rogera Mortimera Smitha. Łącznie w jesiennej ofercie TVP1 zaplanowano cztery premierowe przedstawienia. więcej

 
Viva Polska wprowadza na antenę horrory

Od 1 października br. na antenie kanału Viva Polska nadawane będą horrory. Cykl “Straszny październik” będzie można oglądać codziennie o godz. 22.00. więcej

 
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" ma 2,6 mln widzów. TVP2 liderem pasma

W obecnym sezonie „Magazyn Expressu Reporterów” ogląda średnio 2,61 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 130 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

 
Stars.tv w sieci UPC Polska

Kanał muzyczny Stars.tv dołączył do oferty sieci kablowej UPC Polska. Stacja dostępna jest w najdroższym pakiecie Max Extra HD. więcej

 
FOX International Channels pokaże drugą serię serialu ,,The Bridge: Na granicy"

FOX International Channels (FIC) nabył wyłączne prawa do emisji drugiego sezonu uznanego przez krytyków serialu „The Bridge: Na granicy”. więcej

 
Nowe odcinki ,,Pory na przygodę!" od października na antenie Cartoon Network

11 października 2013 roku dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków piątego sezonu animowanego serialu „Pora na przygodę!”. więcej

 
 
Radio  
 
Polskie Radio Kielce nowym liderem, Radio ZET ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres czerwiec - sierpień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach. więcej

 
Reklama  
 
Reklama usług finansowych będzie w przyszłości kontekstowa

- Rynek reklamy instytucji finansowych będzie się zmieniał, ponieważ zmienia się rynek mediów, na którym prasa jest w odwrocie, a wszechobecne są urządzenia mobilne - mówi Wirtualnemedia.pl Cezary Kocik, wiceprezes BRE Banku.   więcej

 
Rynek reklamowy 2,8 proc. w górę, 80 proc. więcej na reklamę mobilną

W 2013 roku globalne wydatki reklamowe wyniosą 517 mld dolarów, o 2,8 proc. więcej niż w ub.r. - szacują eMarkter i Starcom MediaVest. Najmocniej, o prawie 80 proc., urośnie w skali roku reklama w cyfrowych mediach mobilnych. więcej

 
Kasy Stefczyka bez Artura Żmijewskiego reklamują ,,pożyczki na każdą pogodę" (wideo)

Trwa kampania „pożyczki na każdą pogodę” oferowanej przez Kasy Stefczyka. W akcji - przygotowanej przez firmy Apella, Smacznego i Ursa Major - nie występuje Artur Żmijewski, ale nie oznacza to końca jego współpracy reklamowej z Kasami. więcej

 
Allegro.pl reklamuje się jako ,,pełne pomysłów" (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Allegro.pl. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”, odpowiadają firmy Grey Group Warsaw, Filmprodukcja, Televisor i Starcom. więcej

 
Orange odpowiada na reklamę Plusa - Baśka wraca do Serca, Rozumu i Neostrady (wideo)

Do emisji trafił nowy spot Neostrady, w którym u boku Serca i Rozumu występują Baśka, bohaterka niedawnej reklamy internetu LTE w Plusie. Za kampanię Neostrady odpowiadają firmy Publicis i MEC. więcej

 
FoodCare ma zapłacić Dariuszowi Michalczewskiemu 10 mln zł za Tigera

Sąd Okręgowy w Krakowie nakazał firmie FoodCare zapłatę na rzecz Fundacji Darka Michalczewskiego Równe Szanse kwoty prawie 10 milionów zł za nieuiszczone opłaty licencyjne i inne rozliczenia związane ze sprzedażą napoju energetycznego Tiger. więcej

 
,,Usłysz filmy na nowo" w kampanii soundbarów Samsung

Rusza kampania reklamowa bezprzewodowych soundbarów marki Samsung - HW-F751 oraz HW-F750. Akcję Samsung Electronics Polska prowadzi wspólnie z Cinema City, Filmwebem, TVN7 i agencją Havas PR Warsaw. więcej

 
,,Zmień okulary na markowe" w kampanii Ray-Ban i Vogue

Z początkiem października startuje kampania reklamowa okularów Ray-Ban i Vogue (dystrybuowanych przez firmę Luxottica). Akcja będzie przebiegać pod hasłem „Zmień okulary na markowe”. więcej

 
Iga Jechanowska i Marek Kemnitz: z AdPilot RTB do Sociomantic Labs

Iga Jechanowska i Marek Kemnitz dołączyli do warszawskiego oddziału Sociomantic Labs. Oboje wcześniej pracowali w AdPilot RTB. więcej

 
Chevrolet Trax reklamowany screeningowo

Ruszyła internetowa kampania reklamowa nowego Chevroleta Trax oparta na formacie screening oferowanym w modelu RTB. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Amnet Polska i dom mediowy Carat Polska. więcej

 
Karolina Kotowska nowym communication directorem w agencji Youngers

Funkcję communication Directora w agencji Youngers objęła Karolina Kotowska, zajmująca wcześniej stanowisko sales directora. więcej

 
Prasa  
 
Będzie strajk w Gremi Media? Jest spór zbiorowy z załogą

Komórka “Solidarności” działająca w Gremi Media weszła w spór zbiorowy z zarządem spółki w związku z planowanym przeniesieniem części działalności do nowej siedziby. Gremi Media zapewnia, że nie planuje zwolnień grupowych. więcej

 
,,Bravo Girl" z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (raport za I półrocze)

W I półroczu 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”. więcej

 
"W Sieci Historii" droższe i z filmem DVD

W czwartek 26 września br. na rynku ukaże się najnowsze, wrześniowe wydanie miesięcznika “W Sieci Historii” (Fratria). Od tego numeru magazyn będzie mieć wyższą cenę, a do części jego nakładu dołączona zostanie płyta DVD. więcej

 
,,Focus", ,,Glamour" i ,,Gala" dostępne w wersji na tablety

Wydawnictwo G+J Polska udostępniło wersje na tablety trzech swoich magazynów: miesięczników “Focus” i “Glamour” oraz dwutygodnika “Gala”. Elektroniczne wydania zawierają dodatkowe materiały. więcej

 
Internet  
 
Facebook stawia na reklamę mobilną

Kierownictwo polskiego oddziału Facebooka zamierza zachęcić marketerów do reklamowania się w serwisie za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Globalnie aż 41 proc. przychodów z reklam na Facebooku pochodzi z tego kanału. więcej

 
Google będzie szyfrować wyniki wyszukiwania

Wkrótce dane wszystkich internautów korzystających z wyszukiwarki Google będą objęte algorytmem szyfrującym, co ma zwiększyć poziom bezpieczeństwa. więcej

 
Allegro.pl reklamuje się jako ,,pełne pomysłów" (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Allegro.pl. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”, odpowiadają firmy Grey Group Warsaw, Filmprodukcja, Televisor i Starcom. więcej

 
Komentarze na YouTubie czekają duże zmiany

Google zapowiada rewolucyjne zmiany w systemie komentarzy serwisu YouTube. Wkrótce będzie on w znacznie większym stopniu niż dotychczas zintegrowany z Google+. więcej

 
Bezpłatny internet Aero2 z większymi ograniczeniami

Usługa bezpłatnego dostępu do internetu Aero2 wkrótce zostanie w większym stopniu ograniczona. Ma to zmniejszyć ilość danych pobieranych przez użytkowników. więcej

 
Prawie połowa e-maili otwierana na urządzeniach mobilnych

W sierpniu bieżącego roku 47 proc. wiadomości e-mail na świecie zostało otwartych na urządzeniach mobilnych. To o 3 pkt. proc. więcej niż w lipcu i o 24 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych firmy Litmus. więcej

 
Dom.gratka.pl reklamowany w nowej wersji (wideo)

Serwis ogłoszeniowy Dom.Gratka.pl (należący do Polskapresse) został udostępniony w nowej odsłonie, również jako aplikacja na smartfony z systemem Android. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Performics. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
90 proc. Polaków deklaruje postawę fair, tego samego oczekujemy od sektora finansowego

Dziewięciu na dziesięciu Polaków deklaruje, że na co dzień stara się zarówno prywatnie, jak i w pracy, postępować zgodnie z duchem zasady "fair play". Ich zdaniem, aby produkt finansowy mógł zostać uznany za "fair", musi być zrozumiały i przejrzysty, a banki powinny wynagradzać swoich lojalnych klientów - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Małgorzata Milczarczyk: z GfK Polonia do ARC Rynek i Opinia

Do zespołu ARC Rynek i Opinia dołączyła Małgorzata Milczarczyk, która objęła stanowisko senior project managera. więcej

 
Public Relations  
 
Warsaw Public Relations wypromuje KinAds
 
Technologie  
 
Polkomtel zawiadamia UOKiK o ,,monopolizacji rynku przez Orange i T-Mobile"
 
Sprawdzono, jak mocno odporne na upadki są iPhone'y 5C i 5S (wideo)
 
Play buduje maszty, 4G LTE do końca 2013 r. w 13 miastach (wideo)
 
Samsung pracuje nad smartfonami Galaxy F z aluminiową obudową
 
Amazon zapowiada nowe tablety Kindle Fire HDX oraz system Fire OS 3.0 (wideo)
 
Orange odpowiada na reklamę Plusa - Baśka wraca do Serca, Rozumu i Neostrady (wideo)
 
FIFA 14 już w Polsce
 
LG otwiera swoje pierwsze w Polsce centrum serwisowe
 
MM64 - słuchawki od Manty za 249 zł
 
Gospodarka  
 
Polkomtel zawiadamia UOKiK o ,,monopolizacji rynku przez Orange i T-Mobile"
 
InPost będzie miał 400 nowych punktów w placówkach Kasy Stefczyka
 
PKP Intercity uruchomi system dynamicznej rezerwacji biletów
 
Poczta Polska: jesteśmy najbardziej zapóźnieni spośród europejskich poczt
 
PKP Cargo chce wejść na rynki zagraniczne
 
Mały sklepy nie radzą sobie z konkurencją dyskontów. Co roku upada ich kilka tysięcy
 
Chiński rynek zbyt odległy dla polskich firm, eksport wciąż znikomy
 
Przychody z fotoradarów zasilą budżet Krajowego Funduszu Drogowego
 
Firmy pożyczkowe nie potrzebują nadzoru, bo pożyczają pieniądze tym, którzy świadomie podejmują takie ryzyko
 
Jak wybrać najdogodniejszą formę rozliczeń z fiskusem
 
Banki zanotowały wzrost salda depozytów terminowych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Edyta Bartosiewicz wydaje płytę "Renovatio"
 
Madonna chce walczyć z opresją, nietolerancją, zadufaniem
 
"BZ20" - nowa płyta grupy Boyzone
 
FOX International Channels pokaże drugą serię serialu ,,The Bridge: Na granicy"
 
Gerard Butler zagra w filmie "Gods of Egypt"
 
Miley Cyrus pokazała reżyserską wersję "Wrecking Ball" (wideo)
 
Kurt Russell zagra w filmie "Szybcy i wściekli 7"
 
Alfonso Cuarón dumny z filmu "Grawitacja", ale ma dość dużych produkcji
 
Justin Timberlake zagra w filmie "Spinning Gold"
 
Behemoth wyrusza na Daleki Wschód i Antypody
 
Blog  
 
Wolność polskiej gospodarki..? - Andrzej Bober
 
Ikea - ścieżka desperacji - Monika Klama
 
Gdy wejścia na stronę nie przekładają się na zamówienia ... - Małgorzata Bednarek
 
Stanisław Szozda - niepotrzebny finisz... - Paweł Tomczyk
 
Kobiety mówią, mężczyźni robią. Higiena social media - Paweł Tkaczyk
 
Nasz gość  
 
Reklama usług finansowych będzie w przyszłości kontekstowa

- Rynek reklamy instytucji finansowych będzie się zmieniał, ponieważ zmienia się rynek mediów, na którym prasa jest w odwrocie, a wszechobecne są urządzenia mobilne - mówi Wirtualnemedia.pl Cezary Kocik, wiceprezes BRE Banku.   więcej

 
Szef MDI: Łazarewicz wykorzystuje wszystko do zaatakowania nas
 
Cezary Łazarewicz: Będą kolejne teksty o nieuczciwych działaniach PR-owców
 
Kwestionariusz  
 
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Robert Plesko, dyrektor zarządzający domu mediowego OMD(Macroscope). więcej

 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz
 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl