Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 4 Października 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Eksperci o Gremi: Jeśli Beata Mońka sobie nie poradzi, nikt inny nie zdoła podołać tej misji

- Beata Mońka to świetny specjalista, mimo to nie wiadomo, czy uda jej się uspokoić „rozhuśtany okręt”, jakim w tym momencie jest wydawnictwo Grzegorza Hajdarowicza - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tomasz Lis i Powerade: TVP czeka na werdykt Komisji Etyki, RASP nie komentuje

Telewizja Polska nie przesądza, czy zamieszczając na swoim blogu tekst z lokowaniem marek Powerade i Hyatt, Tomasz Lis naruszył zasady etyki dziennikarskiej TVP. Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka Polska”, nie komentuje tej sprawy. więcej

 
"MasterChef" na czele programów kulinarnych

Nadawany w TVN “MasterChef” był najchętniej oglądanym wieczornym programem kulinarnym w pierwszym miesiącu jesiennych ramówek. Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje”, a liderem pod względem udziałów był program „Ugotowani”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager - region Europy zachodniej

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. sprzedaży

Colorful Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Reklamy

Internetowy Dom Mediowy poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
(Junior) Account Manager

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Analiz i Pozyskiwania Kontentu

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
New Business Developer

Direct Press poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor ds. sprzedaży usług medialnych i kontentu

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Coraz mniejsza sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" - traci też ,,Gazeta Polska Codziennie"

W sierpniu 2013 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ruchy Grupy o2 bez rewolucji i związku z kupnem WP (opinie)

Zamknięcie przez Grupę o2 kilku serwisów nie jest rewolucyjną zmianą, tylko porządkowaniem portfolio wydawcy. Trudno jednoznacznie interpretować to jako przygotowania do kupna Wirtualnej Polski - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kto kupi "Przekrój"? Rozmowy się przedłużają

Wczoraj wbrew pierwotnym zapowiedziom, nie ujawniono nowego wydawcy “Przekroju”. Powodem są przedłużające się rozmowy w sprawie sprzedaży tytułu przez Gremi Media. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Tomasz Lis reklamuje Powerade. Dziennikarze się śmieją, Machała ogłasza ,,nowe czasy i reguły"

Na blogu Tomasza Lisa w serwisie NaTemat.pl pojawił się wpis, w którym lokowane są napój Powerade i hotel Hyatt. Dziennikarze innych mediów krytykują tę publikację. - Stare media nie mogą narzucać nowym mediom, reklamodawcom i użytkownikom przyjęcia ich standardów i formatów - odpowiada Tomasz Machała, szef NaTemat.pl. więcej

"Fakty" stawiają na internet. Rusza nowy portal (wywiad)

TVN uruchamia dziś nową odsłonę portalu “Faktów” z dodatkowymi materiałami i komentarzami. - Portal jest naszym oryginalnym projektem - mówi Wirtualnemedia.pl Kamil Durczok, szef “Faktów” TVN. Ruszają też aplikacje mobilne i profil serwisu na Twitterze. więcej

Rada Etyki PR: Antyweb to nie blog, lecz portal dziennikarski. Nie można łączyć pracy dziennikarza i PR Managera
Andrzej Siezieniewski: Polskie Radio dzięki cyfryzacji poczyni oszczędności
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Tomasz Lis i Powerade: TVP czeka na werdykt Komisji Etyki, RASP nie komentuje

Telewizja Polska nie przesądza, czy zamieszczając na swoim blogu tekst z lokowaniem marek Powerade i Hyatt, Tomasz Lis naruszył zasady etyki dziennikarskiej TVP. Ringier Axel Springer Polska, wydawca „Newsweeka Polska”, nie komentuje tej sprawy. więcej

 
"MasterChef" na czele programów kulinarnych

Nadawany w TVN “MasterChef” był najchętniej oglądanym wieczornym programem kulinarnym w pierwszym miesiącu jesiennych ramówek. Drugie miejsce zajęły „Kuchenne rewolucje”, a liderem pod względem udziałów był program „Ugotowani”. więcej

 
Już połowa pracowników TVP zagłosowała w referendum. Wizja nadal czeka na głos prezesa

Wczoraj frekwencja w referendum strajkowym w TVP wyniosła już 50 proc. Związkowcy nie kończą głosowania i podtrzymują zaproszenie do oddania głosu dla prezesa TVP Juliusza Brauna. więcej

 
TVP Seriale na czele stacji tematycznych, TTV o 155 proc. do góry (TOP 104)

We wrześniu br. wśród kanałów tematycznych nowym liderem oglądalności zostały TVP Seriale. W czołowej dziesiątce największy wzrost zanotowała stacja TTV. Top 104 kanały w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wojciech Cejrowski broni Doroty Wellman przed portalem braci Karnowskich

Wojciech Cejrowski stwierdził, że serwis wPolityce.pl stronniczo zrelacjonował jego wizytę w „Dzień Dobry TVN”, którą zaczął od przeżegnania się. Według podróżnika bezpodstawnie zaatakowano współprowadzącą program Dorotę Wellman. więcej

 
TVP1 liderem naziemnej telewizji cyfrowej, rekordowy spadek TVP Info

We wrześniu 2013 roku wśród odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej najchętniej oglądana była TVP1. Największy wzrost udziału zanotowała stacja Puls 2, natomiast najwięcej stracił odświeżony kanał TVP Info. więcej

 
MiniMini+ i Kuchnia+ walczą o "Satelitarne Oskary"

Należące do platformy nc+ kanały Kuchnia+ i MinMini+ to jedyne polskie stacje, które znalazły się wśród nominowanych kanałów w finale tegorocznej edycji konkursu Hot Bird TV Awards. więcej

 
Kultowy ,,Zbuntowany anioł" w TV Puls

Telewizja Puls zakupiła argentyńską telenowelę “Zbuntowany anioł” z Natalią Oreiro, którą ponad 10 lat temu nadawał Polsat. Serial trafi na antenę stacji w drugiej połowie października br. więcej

 
Kolejny serial z TVN na antenie TV Puls

TV Puls pokaże na swojej antenie - kolejny po “Kasi i Tomku” - serial z oferty TVN. Będzie to sitcom “Niania” z Agnieszką Dygant w tytułowej roli. więcej

 
,,Wojna domowa" na antenie Tele5 (wideo)

W październiku 2013 roku kanał Tele5 rozpocznie emisję komediowego serialu „Wojna domowa”. więcej

 
Serial ,,Czarna lista" w październiku na antenie AXN

Kanał AXN na październik 2013 roku przygotował dla swoich widzów premierowe emisje seriali oraz filmów fabularnych, m.in. serial „Czarna lista” i film „Hancock”. więcej

 
 
Radio  
 
Rynek radiowy w województwach: dolnośląskim, kujawsko-pomorskim i lubelskim

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres czerwiec - sierpień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwach: dolnośląskim, kujawsko-pomorskim i lubelskim. więcej

 
Prezes Polskiego Radia: planujemy zatrudnianie nowych dziennikarzy

Cyfryzacja i poszerzenie oferty przełożą się na większe zatrudnienie w Polskim Radiu. Publiczny nadawca planuje zatrudnianie nowych dziennikarzy. Szansę na pracę będą mieli m.in. absolwenci, którzy zdobyli doświadczenie w studenckich rozgłośniach. więcej

 
Reklama  
 
Emocje zamiast Tomasza Kota - Netia z nowym formatem reklamowym (wideo)

Startuje kampania reklamowa Netii utrzymana w nowym formacie eksponującym emocje. W reklamach operatora w najbliższym czasie nie będzie występował Tomasz Kot. Za przygotowanie i realizację nowej akcji odpowiadają firmy Brasil, Carat Polska i Value Media. więcej

 
Bazyliszek z Gdańska reklamuje pożyczkę w Alior Banku (wideo)

Pod hasłem „Pożyczaj najtaniej!” rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej oferowanej przez Alior Bank. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Easy Hell Productions, Gong i Maxus. więcej

 
,,Palenie jest słabe" - Lesz, Sykut i Brzozowski w kampanii do gimnazjalistów (wideo)

Stowarzyszenie Manko zaczęło kampanię edukacyjno-profilaktyczną „Palenie jest słabe” adresowaną gimnazjalistów i pedagogów. Ambasadorami akcji są m.in. Paulina Sykut-Jeżyna, Natalia Lesz, Rafał Brzozowski i Filip Wolański. więcej

 
Havas Worldwide Warsaw tworzy zespół do obsługi sektora zdrowotnego

Grupa Havas Worldwide w Polsce wydziela specjalistyczną strukturę Havas Worldwide Health Warsaw, która będzie realizować projekty dla branży pielęgnacji i ochrony zdrowia. Nową strukturą pokieruje Patrycja Rzucidło-Zając. więcej

 
,,Talent do niemarnowania" w kampanii ,,Tesco dla szkół" (wideo)

Rusza kampania promująca tegoroczną odsłonę programu „Tesco dla szkół”. Za przygotowanie i realizację akcji - prowadzonej pod hasłem „Talent do niemarnowania” - odpowiadają firmy JAK Multimedia, Insignia, Mediacom Warszawa i Garden of Words. więcej

 
,,Kuchnia pełna możliwości" promuje Lubellę (wideo)

Ruszyła loteria promująca makarony i wyroby zbożowe marki Lubella (Maspex Wadowice). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Kuchnia pełna możliwości”, odpowiada agencja Grupa 3. więcej

 
Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje ,,leasing dobrze rozegrany"

Pod hasłem „Leasing dobrze rozegrany” ruszyła kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Artegence i dom mediowy OMG. więcej

 
Tomasz Lis reklamuje Powerade. Dziennikarze się śmieją, Machała ogłasza ,,nowe czasy i reguły"

Na blogu Tomasza Lisa w serwisie NaTemat.pl pojawił się wpis, w którym lokowane są napój Powerade i hotel Hyatt. Dziennikarze innych mediów krytykują tę publikację. - Stare media nie mogą narzucać nowym mediom, reklamodawcom i użytkownikom przyjęcia ich standardów i formatów - odpowiada Tomasz Machała, szef NaTemat.pl. więcej

 
Marta Wiercińska: z Atmedia na dyrektora handlowego w Starcomie

Marta Wiercińska, dotychczas dyrektor komercyjny w biurze reklamy telewizyjnych kanałów tematycznych Atmedia, obejmie stanowisko dyrektora ds. handlowych w grupie Starcom MediaVest (SMV). więcej

 
Katarzyna Broniek: z Vizeum do domu mediowego Arena

Do zespołu domu mediowego Arena dołączyła Katarzyna Broniek, która objęła stanowisko communication planner. więcej

 
Jan Wernicki dyrektorem zarządzającym w Oriflame Poland

Jan Wernicki objął stanowisko dyrektora zarządzającego Oriflame Poland. Zastąpił Johana Larssona, który został wiceprezesem i dyrektorem regionu Europy Centralnej Oriflame. więcej

 
Joanna Czayka: z Goldbach Polska do Evolution Media Net

Joanna Czayka dołączyła do działu sprzedaży międzynarodowej sieci reklamowej Evolution Media Net. więcej

 
Tesco zwróci pieniądze za produkty ze swoim logo

Tesco wprowadza we wszystkich swoich sklepach program "Gwarancja Satysfakcji", w ramach którego klienci będą mogli otrzymać zwrot pieniędzy za zakupione produkty z logo firmy. więcej

 
Prasa  
 
Eksperci o Gremi: Jeśli Beata Mońka sobie nie poradzi, nikt inny nie zdoła podołać tej misji

- Beata Mońka to świetny specjalista, mimo to nie wiadomo, czy uda jej się uspokoić „rozhuśtany okręt”, jakim w tym momencie jest wydawnictwo Grzegorza Hajdarowicza - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Coraz mniejsza sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" - traci też ,,Gazeta Polska Codziennie"

W sierpniu 2013 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kto kupi "Przekrój"? Rozmowy się przedłużają

Wczoraj wbrew pierwotnym zapowiedziom, nie ujawniono nowego wydawcy “Przekroju”. Powodem są przedłużające się rozmowy w sprawie sprzedaży tytułu przez Gremi Media. więcej

 
"Tygodnik Do Rzeczy" jako ostatni z czołówki podnosi cenę

Od 7 października br. “Tygodnik Do Rzeczy” (Orle Pióro) poszerzy się o dodatkowe działy i jednocześnie - jako ostatni z czołowych tygodników opinii - zwiększy cenę. Kosztować będzie 4,90 zł, czyli o 5 groszy mniej niż konkurencyjne “W Sieci”. więcej

 
Piotr Mieśnik, wiceszef Fakt.pl, odchodzi z Ringier Axel Springer

Piotr Mieśnik, wieloletni wiceszef portalu Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska), złożył wypowiedzenie. Powodem tej decyzji jest brak porozumienia między nim a kierownictwem „Faktu” co do dalszego rozwoju serwisu. więcej

 
"Chip" ze zniżką na grę ,,Battlefield 4"

W czwartek 3 października br. do sprzedaży trafiło listopadowe wydanie miesięcznika “Chip” (Grupa Burda). Do numeru dołączono zniżkę na przedpremierowy zakup gry „Battlefield 4”. więcej

 
Magdalena Włodarczyk brand managerem Media Service Zawada

Magdalena Włodarczyk od października br. została nowym brand managerem w wydawnictwie Media Service Zawada. Zastąpiła na tym stanowisku Edytę Awsiukiewicz, która odeszła z firmy. więcej

 
"National Geographic Polska" z legendarnym zdjęciem Afganki

Na okładce październikowego wydania miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) znalazło się legendarne zdjęcie Afganki z obozu dla uchodźców w Pakistanie. więcej

 
Internet  
 
Ruchy Grupy o2 bez rewolucji i związku z kupnem WP (opinie)

Zamknięcie przez Grupę o2 kilku serwisów nie jest rewolucyjną zmianą, tylko porządkowaniem portfolio wydawcy. Trudno jednoznacznie interpretować to jako przygotowania do kupna Wirtualnej Polski - oceniają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Google przejmuje Flutter, technologię rozpoznawania gestów

Flutter, aplikacja pozwalająca na sterowanie komputerem za pomocą ruchów dłonią w powietrzu, została przejęta przez Google’a. więcej

 
Tomasz Lis reklamuje Powerade. Dziennikarze się śmieją, Machała ogłasza ,,nowe czasy i reguły"

Na blogu Tomasza Lisa w serwisie NaTemat.pl pojawił się wpis, w którym lokowane są napój Powerade i hotel Hyatt. Dziennikarze innych mediów krytykują tę publikację. - Stare media nie mogą narzucać nowym mediom, reklamodawcom i użytkownikom przyjęcia ich standardów i formatów - odpowiada Tomasz Machała, szef NaTemat.pl. więcej

 
Bloger Jakub Prószyński w agencji Monday PR

Do zespołu Monday PR dołączył Jakub Prószyński - specjalista ds. mediów społecznościowych i autor bloga pijarukoksu.pl. Prószyński objął w agencji stanowisko community managera. więcej

 
115 zgłoszeń do konkursu Mixx Awards 2013

Zakończyło się głosowanie jury oraz kapituły w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards dla twórców najlepszych kampanii reklamowych w internecie. Organizatorzy otrzymali 115 zgłoszeń w 12 kategoriach. Nagrody zostaną rozdane podczas gali 6 listopada br. więcej

 
Wirtualna Polska wprowadza nowe fomaty Video Rich Media

Wirtualna Polska udostępniła nowy produkt reklamowy - Video Rich Media. Dostepne w nim formaty umożliwiają wzbogacenie przekazu reklamy wideo online. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
GfK Polonia: nowe rozwiązania badawcze w zakresie DMI

Instytut GfK Polonia wprowadza do swojej oferty nowe rozwiązania badawcze w zakresie Digital Market Intelligence (DMI). więcej

 
Polskie sklepy odzieżowe mają dobry wygląd i wystrój, gorzej z jakością obsługi klientów

Jakość obsługi w sklepach odzieżowych w polskich galeriach handlowych pozostawia wiele do życzenia – wynika z rankingu sklepów firmy badawczej International Service Check. Z badań wynika, że sprzedawcy unikają kontaktu z klientami. Testowane sklepy najlepiej wypadają natomiast w kategorii "wygląd i atmosfera". więcej

 
Public Relations  
 
Jerzy Ciszewski: Na polu PR czas zrobić miejsce młodszym
 
Marcin M. Drews: Rada Etyki PR to organ zupełnie niekompetentny (opinia)
 
Agencje MSL razem jako MSL Group. Hejnowski i Tomczuk na czele, Jerzy Ciszewski ustępuje
 
Bloger Jakub Prószyński w agencji Monday PR
 
Społeczne Towarzystwo Oświatowe postawiło na 9.90 PR
 
Technologie  
 
Oktawave i piLAB zaczynają współpracę w zakresie Big Data
 
LG i Samsung pracują nad zakrzywionymi smartfonami z ekranami OLED
 
Qualcomm: 64-bitowy procesor Apple to chwyt marketingowy
 
T-Mobile: nowe usługi w T-MobileCloud
 
Android: prawie 50 proc. dla Jelly Bean, tracą Gingerbread i ICS
 
Inwestorzy Microsoftu chcą, by Bill Gates opuścił firmę
 
Acer: nowe notebooki dla biznesu z rodziny TravelMate
 
Dell prezentuje tablety Venue z Androidem i Windows 8.1
 
Samsung Galaxy Note 3 zawyża wyniki w testach wydajności?
 
Gospodarka  
 
Lewiatan: Fiskus nadużywa swoich uprawnień
 
Skąd się wziął fenomen argentyńskiej hossy
 
Andrzej Olechowski: mam pretensje do ministra finansów w sprawie OFE
 
Jan Wernicki dyrektorem zarządzającym w Oriflame Poland
 
Polskie sklepy odzieżowe mają dobry wygląd i wystrój, gorzej z jakością obsługi klientów
 
Tauron stawia na zieloną energetykę, choć problemem brak odpowiednich ustaw
 
Katastrofa finansowa w USA, ale prawdziwe starcie za dwa tygodnie
 
Umowa o unikaniu podwójnego opodatkowania między Polską a USA już za rok?
 
Nieuczciwe praktyki sprzedawców gazu
 
Polska walczy o gaz łupkowy w UE, szuka sprzymierzeńców
 
Dla kogo Mieszkanie dla Młodych? Dopłaty w stolicy dwa razy wyższe niż na Lubelszczyźnie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Wojciech Cejrowski broni Doroty Wellman przed portalem braci Karnowskich
 
Koniec filmu "Krzyk". Piąta część będzie ostatnią
 
Amber Tamblyn na stałe w "Dwóch i pół". Ruszyła emisja 11. sezonu
 
John Mulaney, gwiazda "Saturday Night Live" zagra w serialu "Mulaney"
 
Rihanna pokazał "Pour It Up"
 
26 czerwca 2015 roku premiera filmu "Ted2"
 
De Niro, Douglas, Freeman i Kline bawią się w Las Vegas (wideo)
 
"Little Red" - nowa płyta Katy B
 
Blog  
 
Kuchenna Nagroda Nobla - Paweł Tomczyk
 
To ma być przyszłość mediów? - ks. Artur Stopka
 
Czy przyszłość reklamy online należy do Content Marketingu? - Maciej Woźniak
 
Daję słowo ! - Andrzej Bober
 
Tu liczy się obecność i szczerość - kilka słów na temat amplifyingu internetowego - Małgorzata Bednarek
 
Nasz gość  
 
Agnieszka Romaszewska-Guzy: Wszystkie media są upolitycznione

- Niesprawiedliwe jest to, że przyjmuje się, iż istnieją media bezprzymiotnikowe oraz te z przymiotnikiem „prawicowe”. Czasami odnoszę wrażenie, że media są bardziej upolitycznione niż sami politycy - mówi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Romaszewska-Guzy. więcej

 
Tomek Tomczyk (Kominek): Nie sądzę, by było coś złego w pisaniu dla kasy
 
Reklama usług finansowych będzie w przyszłości kontekstowa
 
Kwestionariusz  
 
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Robert Plesko, dyrektor zarządzający domu mediowego OMD(Macroscope). więcej

 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz
 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl