Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 6 Października 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Piotr Fromowitz: Niekiedy hity dopiero z czasem stają się hitami

- Niemiecki rynek telewizyjny w porównaniu z Polską ma dłuższą historię i bogatsze doświadczenie. Budżety tamtejszych stacji telewizyjnych są wielokrotnie wyższe. Jednakże dzisiaj już wiele produkcji tych samych formatów osiąga wyższą jakość w Polsce - mówi nam Piotr Fromowitz, szef Constantin Entertainment Polska. więcej

 
Interaktywni pozytywnie o nowym serwisie ,,Faktów" TVN

Nowa strona internetowa „Faktów” TVN jest dużym krokiem do przodu w porównaniu z jej poprzednią wersją, przy czym zawiera jeszcze sporo błędów - oceniają eksperci z branży interaktywnej pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Świat się kręci" ogląda 920 tys. widzów. "Cały czas pracujemy nad formułą"

Prowadzony przez Agatę Młynarską program “Świat się kręci” po miesiącu nadawania ma średnio 920 tys. widzów. To nadal zdecydowanie mniej niż śledzi w tym czasie konkurencyjne stacje, ale program powoli zyskuje widzów. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager - Agency

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Marketingu Online

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Business Development Manager - region Europy zachodniej

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. sprzedaży

Internetowy Dom Mediowy poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
(Junior) Account Manager

Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Analiz i Pozyskiwania Kontentu

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
New Business Developer

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Technical Account Specialist

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Warte 880 mln zł znaki towarowe Polsatu w nowej spółce Polsat Brands

Telewizja Polsat oraz powiązana z nią firma Polsat License utworzyły w Szwajcarii spółkę cywilną Polsat Brands. Stała się ona właścicielem znaków towarowych o własności 880 mln zł, które dotąd należały bezpośrednio do Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TV Republika z publiczną ofertą akcji. Chce pozyskać 12 mln zł

Telewizja Niezależna, nadawca kanału TV Republika, w bieżącym miesiącu rozpocznie pierwszą publiczną emisję swoich akcji. - Planujemy pozyskać z niej 12 mln zł - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Barełkowski, prezes Telewizji Niezależnej. więcej

 
"W Sieci" coraz droższe. Kosztuje już 5,90 zł

Tygodnik “W Sieci” (Fratria) od wydania, które ukazuje się 7 października br., kosztować będzie 5,90 zł, czyli niemal 1 zł więcej niż dotąd. To już druga podwyżka ceny tego pisma w ciągu dwóch miesięcy. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Eksperci o Gremi: Jeśli Beata Mońka sobie nie poradzi, nikt inny nie zdoła podołać tej misji

- Beata Mońka to świetny specjalista, mimo to nie wiadomo, czy uda jej się uspokoić „rozhuśtany okręt”, jakim w tym momencie jest wydawnictwo Grzegorza Hajdarowicza - oceniają eksperci pytani przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Coraz mniejsza sprzedaż ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" - traci też ,,Gazeta Polska Codziennie"

W sierpniu 2013 roku wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Liderem zestawienia pozostał „Fakt” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Tomasz Lis reklamuje Powerade. Dziennikarze się śmieją, Machała ogłasza ,,nowe czasy i reguły"
"Fakty" stawiają na internet. Rusza nowy portal (wywiad)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Piotr Fromowitz: Niekiedy hity dopiero z czasem stają się hitami

- Niemiecki rynek telewizyjny w porównaniu z Polską ma dłuższą historię i bogatsze doświadczenie. Budżety tamtejszych stacji telewizyjnych są wielokrotnie wyższe. Jednakże dzisiaj już wiele produkcji tych samych formatów osiąga wyższą jakość w Polsce - mówi nam Piotr Fromowitz, szef Constantin Entertainment Polska. więcej

 
"Świat się kręci" ogląda 920 tys. widzów. "Cały czas pracujemy nad formułą"

Prowadzony przez Agatę Młynarską program “Świat się kręci” po miesiącu nadawania ma średnio 920 tys. widzów. To nadal zdecydowanie mniej niż śledzi w tym czasie konkurencyjne stacje, ale program powoli zyskuje widzów. więcej

 
Warte 880 mln zł znaki towarowe Polsatu w nowej spółce Polsat Brands

Telewizja Polsat oraz powiązana z nią firma Polsat License utworzyły w Szwajcarii spółkę cywilną Polsat Brands. Stała się ona właścicielem znaków towarowych o własności 880 mln zł, które dotąd należały bezpośrednio do Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TV Republika z publiczną ofertą akcji. Chce pozyskać 12 mln zł

Telewizja Niezależna, nadawca kanału TV Republika, w bieżącym miesiącu rozpocznie pierwszą publiczną emisję swoich akcji. - Planujemy pozyskać z niej 12 mln zł - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Barełkowski, prezes Telewizji Niezależnej. więcej

 
,,Barwy szczęścia" ogląda 3,8 mln widzów. TVP2 liderem rynku

„Barwy szczęścia” od początku nowego sezonu ogląda 3,82 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 150 tys. widzów, ale i tak TVP2 w czasie jego emisji jest zdecydowanym liderem rynku. więcej

 
,,Fakty po Faktach" liderem, ,,Dziś wieczorem" na trzecim miejscu

We wrześniu br. najpopularniejszym magazynem z rozmowami nadawanym po głównym wydaniu dziennika były „Fakty po Faktach”. Nowy program „Dziś Wieczorem”, pokazywany w TVP Info, znalazł się na trzecim miejscu. więcej

 
,,Zdrady" Polsatu straciły 500 tys. widzów

Drugi sezon „Zdrad” po pięciu pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,6 mln osób, czyli o 500 tys. mniej niż śledziło pierwsze odcinki premierowej edycji. Serial daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
,,Bestie w ludzkiej skórze" w listopadzie na CI Polsat

Kanał CI Polsat (Crime & Investigation Polsat) w listopadzie br. pokaże zrealizowany w naszym kraju serial dokumentalny „Bestie w ludzkiej skórze”. Opowiadać on będzie o najbardziej przerażających mordercach z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. więcej

 
Polsat Sport z ogromną przewagą nad konkurentami

We wrześniu 2013 roku nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Polsat Sport, który zmiażdżył konkurencję. Największym wzrostem pochwalić się mógł nSport, najwięcej stracił Sportklub. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET w telewizorach i laptopach Toshiby

Radio ZET udostępniło swoją aplikację dla telewizorów Smart TV firmy Toshiba. Dodatkowo jest ona preinstalowana w wybranych nowych modelach notebooków japońskiego producenta. więcej

 
Ranking najpopularniejszych stacji radiowych w województwach lubuskim, łódzkim i małopolskim

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres czerwiec - sierpień 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwach: lubuskim, łódzkim i małopolskim. więcej

 
Reklama  
 
Życie w rytmie marek

Życie trochę dyktuje nam kolejność poznawania kolejnych marek. Niemowlę oczywiście nie może dokonywać wyborów, ale rodzice spotykają pierwsze parentingowe komunikaty tuż po narodzinach potomka - pisze Magdalena Surowiec z Lemon Sky. więcej

 
,,Zrób rakowi wspak" ponownie w kampanii ING Życie (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowe ING Życie pod hasłem „Zrób rakowi wspak” promująca ubezpieczenie od choroby nowotworowej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brasil, Film Produkcja, Lowe Media i Multi Communications. więcej

 
,,Żubr idzie za Żubrem" w reklamach piwa Żubr (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Żubr idzie za Żubrem”, przygotowały i realizują firmy Walk, Paralotna, Focus Advantage, MEC, Alert Media Communications i Kalicińscy.com. więcej

 
,,Wiesz, co jesz" w telewizyjnych reklamach żywności Primavika (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa produktów żywnościowych marki Primavika. Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Wiesz, co jesz”, odpowiadają firmy Marketing & PP Solution i Mediapol. więcej

 
Cztery agencje walczą o obsługę reklamową T-Mobile Polska

T-Mobile Polska do konkursu na obsługę reklamową marki T-Mobile zaprosił agencje BBDO Warszawa, DDB Warszawa, Saatchi & Saatchi Poland i Grey Worldwide Warszawa. Obecnie zajmują się tym Saatchi & Saatchi i G7. więcej

 
Nowe sosy Pudliszki reklamowane jako ,,smaczne jak nigdy wcześniej" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowych sosów gorących Pudliszki (HJ Heinz Polska) przygotowana przez firmy Change Integrated, Mindshare Polska i MSL Group. Towarzyszy temu promocja „Gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy”. więcej

 
Burger King zmienia nazwę w kampanii frytek (wideo)

Sieć fast food Burger King poinformowała za pośrednictwem swoich kanałów social media o zmianie nazwy na Fries King. Jak się okazało, ma to być częścią kampanii promującej nowe frytki Satisfries. więcej

 
Uroda Polska reklamuje kosmetyki Melisa (wideo)

W telewizji i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa kosmetyków Melisa produkowanych przez firmę Uroda Polska. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Siła naturalnego nawilżenia”. więcej

 
Muzyka klasyczna spotyka breakdance w reklamach Red Bull Flying Bach (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca spektakl muzyczno-taneczny Red Bull Flying Bach. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Bimers, Sensis i Havas Media. więcej

 
,,Sięgaj po szczere złoto!" w loterii Grześków (wideo)

Rozpoczęła się loteria promująca wafelki Grześki (Jutrzenka Colian). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Sięgaj po szczere złoto!” przez agencję XConcept, wspiera kampania reklamowa w radiu, prasie, internecie i sklepach. więcej

 
Chamlety 2013: już 300 zgłoszeń, finał 29 listopada

W tegorocznej edycji konkursu Chamlety, na najgorsze reklamy, zgłoszenia można przesyłać do 3 listopada, a ogłoszenie zwycięzców nastąpi 29 listopada. Do tej pory nadesłano już około 300 propozycji. więcej

 
Brother reklamuje ,,innowację druku w firmie"

Wystartowała kampania reklamowa urządzeń drukujących Brother skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcję przygotował i realizuje dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej

 
Loteria z Fiatem 500 promuje Premio

Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rusza z loterią, w której do wygrania są Fiat 500 oraz bony o wartości 250 zł. Za obsługę akcji i wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają firmy Linea Recta i Upgrade Marketing. więcej

 
LOREM IPSUM - czy to czuje Twój konsument? VI edycja Forum MEC Interaction już wkrótce!

„Nic nowego pod słońcem”. Świat marketingu próbował już wszystkiego aby docierać do konsumentów i zmieniać ich zachowania względem marek. więcej

 
Eko-Park wprowadzał w błąd reklamami mieszkań - utrzymana kara od UOKiK-u

Sąd Apelacyjny potwierdził decyzję Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o ponad 213 tys. zł kary dla spółki deweloperskiej Eko-Park z Warszawy za reklamowanie mieszkań w promocyjnych cenach, których nie było w jej ofercie, co wprowadzało potencjalnych nabywców w błąd - podał UOKiK w komunikacie. więcej

 
Prasa  
 
"W Sieci" coraz droższe. Kosztuje już 5,90 zł

Tygodnik “W Sieci” (Fratria) od wydania, które ukazuje się 7 października br., kosztować będzie 5,90 zł, czyli niemal 1 zł więcej niż dotąd. To już druga podwyżka ceny tego pisma w ciągu dwóch miesięcy. więcej

 
Fakt.pl zmieni wygląd. Ma być jak Bild.de

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska przygotowuje nową odsłonę portalu Fakt.pl. Tabloidowy serwis ma zmienić szatę graficzną na podobną do niemieckiego serwisu Bild.de, także należącego do Axel Springer - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Dziennik Zachodni" na czele dzienników regionalnych i lokalnych

W sierpniu 2013 roku liderem wśród dzienników regionalnych i lokalnych pozostał „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier Poranny”. więcej

 
Jakub Kurasz żegna się z Grupą Gremi

Jakub Kurasz, były redaktor naczelny “Parkietu”, nie zgodził się na przyjęcie stanowiska prezesa Instytutu Myśli Gospodarczej „Rzeczpospolita” i odchodzi z Grupy Gremi. Spółka rozpoczyna poszukiwanie nowego szefa dla tworzonego Instytutu. więcej

 
Marek Sowa: Zatrudnienie Beaty Mońki to punkt zwrotny dla Gremi (opinia)

- Przed Beatą Mońką duże wyzwanie - z jednej strony nienajlepsza pozycja rynkowa Gremi, z drugiej skłonność Grzegorza Hajdarowicza do ręcznego sterowania - pisze Marek Sowa, były prezes zarządu Agory. więcej

 
Eryk Mistewicz: Beata Mońka ma najtrudniejszą misję na polskim rynku medialnym

- Jeśli Beata Mońka nie poradzi sobie z materią Gremi i „Rzeczpospolitej”, nie widzę innego menedżera mediów, który zdoła podołać tej misji - pisze Eryk Mistewicz, medioznawcza i szef kwartalnika „Nowe Media”. więcej

 
Wróblewski: Jednocześnie gratuluję i trochę współczuję Beacie Mońce (opinia)

- Beata Mońka to nie pierwsza dobra osoba, która przewinęła się przez Gremi w ostatnim roku. Przez spółkę przeszło sporo dobrych menadżerów, a jeszcze więcej odeszło - pisze Tomasz Wróblewski, były szef „Rzeczpospolitej”. więcej

 
Michał Kobosko: Trudno pokierować firmą z niejasnym podziałem kompetencji (opinia)

- Beacie Mońce, nowemu prezesowi, trudno będzie uspokoić „rozhuśtany okręt”, jakim jest dziś grupa Grzegorza Hajdarowicza - pisze Michał Kobosko, reaktor naczelny Project Syndicate. więcej

 
Magazyn "Show" z dodatkiem "Wielki Świat"

Dwutygodnik “Show” (Wydawnictwo Bauer) od wydania, które pojawi się w sprzedaży w poniedziałek 7 października br., ukazywać się będzie wraz z dodatkiem “Wielki Świat” poświęconym gwiazdom z zagranicy. więcej

 
,,Kropka TV" i ,,Moje Smaki Życia" za 1 grosz dla klientów TuBiedronka

Wydawane przez P&P tygodnik telewizyjny “Kropka TV” oraz miesięcznik “Moje Smaki Życia” od poniedziałku 7 października br. część klientów sieci Biedronka będzie mogła kupić za 1 grosz. więcej

 
"Komputer Świat" świętuje 15. urodziny

W poniedziałek 7 października br. ukaże się urodzinowy numer miesięcznika “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Wydanie będzie mieć zwiększoną objętość, a znajdzie się w nim urodzinowy konkurs. więcej

 
Internet  
 
Interaktywni pozytywnie o nowym serwisie ,,Faktów" TVN

Nowa strona internetowa „Faktów” TVN jest dużym krokiem do przodu w porównaniu z jej poprzednią wersją, przy czym zawiera jeszcze sporo błędów - oceniają eksperci z branży interaktywnej pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Fakt.pl zmieni wygląd. Ma być jak Bild.de

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska przygotowuje nową odsłonę portalu Fakt.pl. Tabloidowy serwis ma zmienić szatę graficzną na podobną do niemieckiego serwisu Bild.de, także należącego do Axel Springer - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jak działa SEM z remarketingiem

Dobre kilka tygodni temu po raz kolejny Google dokonał poważnego usprawnienia swojej marketingowej maszynki, jaką jest system AdWords - pisze Dariusz Zaniecki. więcej

 
Firefox 27 bez Flasha

Mozilla planuje w 27. wersji przeglądarki Firefox zastąpić wtyczkę Flash swoim autorskim rozwiązaniem wykorzystującym HTML5. więcej

 
Twitter chce zarobić miliard dolarów na giełdowym debiucie

Twórcy Twittera chcą na sprzedaży swoich akcji zarobić łącznie 1 mld dolarów. Firma już złożyła dokumenty do amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełdy. więcej

 
Polski rynek handlu elektronicznego to 5 mld euro. Rośnie udział transakcji mobilnych

Polski rynek handlu elektronicznego jest już wart ok. 5 mld euro i cały czas bardzo szybko się rozwija. Co dziesiąta transakcja jest dokonywana za pomocą urządzeń mobilnych. Mimo to udział tego typu handlu w całej sprzedaży detalicznej to tylko ok. 3-4 proc. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Coraz więcej Polaków ogląda filmy i seriale w sieci. Ale nie chce za nie płacić

Już 9,4 mln Polaków ogląda w internecie filmy i seriale. Niewielu z nich chce płacić za kontent dostępny w sieci, ale rośnie akceptacja dla reklam emitowanych w ramach wideo na żądanie - wynika z badania GfK Polonia dla firmy Atmedia. więcej

 
Public Relations  
 
Złote Spinacze 2013 - znamy nominowanych
 
Technologie  
 
Play z 3,44 mld zł przychodów i 216 mln zł zysku netto
 
LTE miażdży 3G HSPA+ w teście Plusa (wideo)
 
HP wprowadzi modyfikowalne notebooki ProBook 600
 
Android 4.3.1 pojawił się na tabletach Nexus 7
 
HTC z pierwszą w historii stratą i niższymi przychodami
 
"Swobodnie rozmawiaj" - nielimitowane rozmowy w ofercie stacjonarnej T-Mobile
 
Wyciekły dane 2,9 mln klientów Adobe
 
Orange z TU Europa: ubezpieczenie od utraty pracy dla abonentów
 
Gospodarka  
 
TV Republika z publiczną ofertą akcji. Chce pozyskać 12 mln zł
 
Dyskonty dobiją branżę spirytusową. Bankructwo ośmiu Polmosów
 
Polski rynek handlu elektronicznego to 5 mld euro. Rośnie udział transakcji mobilnych
 
SKOK pod nadzorem. "Zmiany wprowadzane są zbyt późno"
 
PKP Intercity chce obniżyć koszty przejazdu pociągów nawet o 40 proc.
 
Przeciętny Polak produkuje w skali miesięcznej 560 stron papieru
 
Czy warto szczepić się przeciwko grypie
 
Jak otrzymać pełny zwrot VAT z materiałów budowlanych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Joanna Bator zdobyła Nagrodę Literacką NIKE 2013
 
Sting z "The Last Ship" numerem 1 w Polsce
 
Halle Berry zagra w serialu "Extant"
 
Lenny Kravitz: premiera nowe płyty na wiosnę 2014 roku
 
Jennifer Lopez mamą Rihanny
 
Kto zagra w filmie "Unbroken"? Angelina Jolie kompletuje obsadę
 
Adele pracuje nad nową płytą. "Brzmi teraz jeszcze lepiej"
 
"Metástasis" - powstała kolumbijska wersja serialu "Breaking Bad" (wideo)
 
Gaba Kulka wydaje płytę "Wersje"
 
Pierce Brosnan w thrillerze "I.T."
 
"Since I Saw You Last" - Gary Barlow w listopadzie wyda nową płytę
 
Britney Spears ma dość seksu przed kamerami
 
Blog  
 
Dzieciolubni - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Telewizyjna studzienka kanalizacyjna - Ada Kiryluk
 
Czy straszenie referendami zaszkodzi w przyszłości polskiej debacie? - Łukasz Religa
 
Kuchenna Nagroda Nobla - Paweł Tomczyk
 
To ma być przyszłość mediów? - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Piotr Fromowitz: Niekiedy hity dopiero z czasem stają się hitami

- Niemiecki rynek telewizyjny w porównaniu z Polską ma dłuższą historię i bogatsze doświadczenie. Budżety tamtejszych stacji telewizyjnych są wielokrotnie wyższe. Jednakże dzisiaj już wiele produkcji tych samych formatów osiąga wyższą jakość w Polsce - mówi nam Piotr Fromowitz, szef Constantin Entertainment Polska. więcej

 
Agnieszka Romaszewska-Guzy: Wszystkie media są upolitycznione
 
Tomek Tomczyk (Kominek): Nie sądzę, by było coś złego w pisaniu dla kasy
 
Kwestionariusz  
 
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Robert Plesko, dyrektor zarządzający domu mediowego OMD(Macroscope). więcej

 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz
 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl