Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 13 Października 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
"Newsweek" Tomasza Lisa jest jak "Paris Match" czy jak tabloid?

“Newsweek” pod rządami Tomasza Lisa stawia na kontrowersyjne okładki i notuje wzrosty sprzedaży. Pytani przez Wirtualnemedia.pl przedstawiciele rynku zastanawiają się co zdecydowało o sukcesie sprzedażowym pisma i co tytuł czeka w przyszłości. więcej

 
Agnieszka Chylińska familijna dla Avivy, a ostra Play. Eksperci: nikt na tym nie straci

Agnieszka Chylińska kilka miesięcy po kampanii Avivy, w której wystąpiła jako stateczna matka i pani domu, reklamuje Play jako ostra wokalista rockowa. Jak do tego doszło, kto na tym zyska, a kto może stracić? Dla Wirtualnemedia.pl komentują stratedzy z branży reklamowej. więcej

 
Golden Drum: wszystkie ,,złote" kampanie (wideo)

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji wszystkich kampanii, które zdobyły Złote Bębny i Grand Prix na tegorocznym festiwalu Golden Drum. Wśród nagrodzonych m.in. kampanie marek takich jak Adidas, McDonald’s, Mercedes, Mentos i Lego oraz wiele akcji społecznych. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
INTERACTIVE ACCOUNT EXECUTIVE

Horeca Strategies Group poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Produktu Reklamowego - Grafik

Upright Music poszukuje osoby na stanowisko
New Business Coordinator and Music Supervisor

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager - Agency

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Marketingu Online

RTB House poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Polskapresse poszukuje osoby na stanowisko
Starszy Specjalista ds. sprzedaży

Internetowy Dom Mediowy poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Robert Lewandowski przed Orange, Demotywatorami i Kwejkiem (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

Wrzesień był kolejnym miesiącem, w którym mocno na popularności zyskał facebookowy fanpage Roberta Lewandowskiego. Szczegółowa analiza czołowych fanpage’y na Facebooku, kanałów na YouTubie i kont na Twitterze - w raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Konserwatywni dziennikarze: Przypadki przestępstw seksualnych nie upoważniają do zmasowanej krytyki Kościoła

Prawie 50 konserwatywnych dziennikarzy (m.in. Michał i Jacek Karnowscy, Jan Pospieszalski i Krzysztof Czabański) podpisało się pod listem otwartym wzywającym media do „zaprzestania histerycznej kampanii nienawiści skierowanej przeciwko Kościołowi w Polsce”. więcej

 
AMS, Clear Channel i Ströer założyły Instytut Badań Outdooru

Firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska założyły spółkę Instytut Badań Outdooru, odpowiedzialną za realizację badań efektywności reklamy zewnętrznej. Prezesem Instytutu będzie Paweł Tyszkiewicz związany z SAR-em. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Wojciech Cejrowski: Lemingi też oglądają "Boso"

- Nie kłamię w żadną stronę, to znaczy nie ukrywam moich poglądów, ale jednocześnie nie wciskam ich nikomu na siłę przy okazji opowieści o ludożercach - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Cejrowski, dziennikarz i podróżnik. więcej

Reklama natywna rośnie, bo jest dopasowana i nieinwazyjna

Reklama natywna zyskuje na znaczeniu, ponieważ oferuje odbiorcom mało inwazyjne treści dopasowane do ich potrzeb, jednak nie osiągnie takiego udziału w rynku reklamowym jak tradycyjne formaty. Kontrowersje mogą wywoływać płynne granice między reklamami natywnymi a treściami redakcyjnymi. więcej

Duże spadki Jedynki i Trójki, Radio ZET najsłabiej w historii
Tomasz Niewiadomski właścicielem "Przekroju". Ziomecka pozostaje naczelną
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Kożuchowska, Rozenek i Szulim w ,,Tańcu z gwiazdami"

Wiosną przyszłego roku na antenę TVN powróci „Taniec z gwiazdami”. Wśród uczestników show pojawią się m.in. Małgorzata Kożuchowska, Agnieszka Szulim oraz Małgorzata Rozenek. więcej

 
Coraz mniej widzów ogląda prognozę pogody w TVP1 i TVN, zyskuje Polsat

Wśród codziennych prognoz pogody nadawanych po głównych dziennikach najchętniej oglądana jest „Pogoda” emitowana po „Wiadomościach” w TVP1. Serwis ten jednak zanotował duży spadek oglądalności. Nieco mniej widzów gromadzi „Prognoza pogody” Telewizji Polsat. więcej

 
TVN Style na czele stacji lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Turbo

We wrześniu 2013 roku pozycja lidera oglądalności wśród stacji lifestylowych należała do TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał BBC Lifestyle, natomiast na przeciwnym biegunie znalazł się Viacom Blink!. więcej

 
Matthew McConaughey i Woody Harrelson w nowym serialu "True Detective"

Telewizja HBO zaprezentowała pięć nowych klipów zapowiadających jej nowy serial "True Detective" z Matthew McConaugheyem i Woodym Harrelsonem w rolach głównych. więcej

 
Juliusz Braun: żądania związkowców przekraczają nasz roczny budżet. "Możliwy strajk włoski"

Będzie strajk w Telewizji Polskiej. Prezes TVP deklaruje gotowość do rozmów ze związkowcami, ale podkreśla, że na spełnienie żądań związków potrzebna byłaby kwota przekraczająca roczny budżet telewizji. Związki zawodowe działające w TVP nie zgadzają się na reorganizację spółki proponowaną przez jej zarząd. Oznaczać ona będzie przeniesienie ponad pół tysiąca osób do firmy zewnętrznej i wynajmowanie ich do pracy przy konkretnych produkcjach, które także będą zamawiane na zewnątrz. więcej

 
Cartoon Network pokaże nowe odcinki ,,Zwyczajnego serialu"

2 listopada 2013 roku dziecięcy kanał Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków animacji „Zwyczajny serial”. więcej

 
 
Radio  
 
Magdalena Kasperowicz i Mariusz Rokos w Radiu ZET Gold

Magdalena Kasperowicz oraz Mariusz Rokos dołączają jako prowadzący do Radia ZET Gold. Będzie można ich usłyszeć w paśmie porannym. więcej

 
Radio ZET wprowadza nowe pasmo DJ-skie

Mateusz Ptaszyński poprowadzi nowe pasmo DJ-skie w Radiu ZET. więcej

 
Radio Piekary mocno do góry w Aglomeracji Śląskiej, RMF FM liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za III kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Aglomeracji Śląskiej. więcej

 
Reklama  
 
Agnieszka Chylińska familijna dla Avivy, a ostra Play. Eksperci: nikt na tym nie straci

Agnieszka Chylińska kilka miesięcy po kampanii Avivy, w której wystąpiła jako stateczna matka i pani domu, reklamuje Play jako ostra wokalista rockowa. Jak do tego doszło, kto na tym zyska, a kto może stracić? Dla Wirtualnemedia.pl komentują stratedzy z branży reklamowej. więcej

 
Golden Drum: wszystkie ,,złote" kampanie (wideo)

Zapraszamy do obejrzenia prezentacji wszystkich kampanii, które zdobyły Złote Bębny i Grand Prix na tegorocznym festiwalu Golden Drum. Wśród nagrodzonych m.in. kampanie marek takich jak Adidas, McDonald’s, Mercedes, Mentos i Lego oraz wiele akcji społecznych. więcej

 
AMS, Clear Channel i Ströer założyły Instytut Badań Outdooru

Firmy AMS, Clear Channel Poland i Ströer Polska założyły spółkę Instytut Badań Outdooru, odpowiedzialną za realizację badań efektywności reklamy zewnętrznej. Prezesem Instytutu będzie Paweł Tyszkiewicz związany z SAR-em. więcej

 
Golden Drum: Grand Prix za ,,Rak'n'Roll Records" i kartę Getin Banku, cztery złota za ,,Język polski jest ą-ę" (wideo)

Na tegorocznym festiwalu Golden Drum polskie firmy zdobyły 12 nagród. Grand Prix przypadło agencji 180heartbeats + Jung v. Matt za akcję „Rak'n'Roll Records” i Getin Bankowi za kartę Mastercard Display Card, a cztery Złote Bębny - agencji Ogilvy & Mather Warsaw za kampanię „Język polski jest ą-ę”. więcej

 
Matka Natura bez polskich korzeni reklamuje Hortex (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa soków jabłkowych marki Hortex. Bohaterką akcji jest Matka Natura, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Opus B, Mojo Films, Lunapark i MEC. więcej

 
Promocja ,,Ciach! 2" w Tesco bez kampanii reklamowej

W hipermarketach Tesco zaczęła się druga odsłona promocji cenowej pod hasłem „Ciach!”. W przeciwieństwie do pierwszej edycji akcji nie będzie temu towarzyszyć szeroko zakrojona kampania reklamowa. więcej

 
Anna Sakowicz: Reklama natywna ma wiele zalet, ale zaciera granice między marketingiem a dziennikarstwem

Skuteczność reklamy natywnej opiera się przede wszystkim na tym, iż reklamy stają się mniej inwazyjne, a tym samym zwiększa się prawdopodobieństwo, że użytkownicy będą w nie klikać czy wejdą w interakcję z przekazem reklamowym. Jednak jednocześnie zacierana bywa granica między treściami redakcyjnymi a tymi reklamowymi - pisze Anna Sakowicz z Mindshare Polska. więcej

 
,,People" najlepiej zarabiającym amerykańskim magazynem

Publishers Information Bureau przygotował raport o amerykańskich magazynach, które w trzecim kwartale br. osiągnęły najwyższe przychody z reklam. Liderem okazał się „People”, który wyprzedził „Better Home & Garden” i „Vogue”. więcej

 
McCann Worldgroup przejmuje od Red8 Advertising obsługę KFC

Agencja McCann Worldgroup wygrała przetarg na obsługę kreatywną marki KFC (należącej do koncernu AmRest) na polskim rynku. Poprzednio zajmowała się tym Red8 Advertising. więcej

 
Prasa  
 
"Newsweek" Tomasza Lisa jest jak "Paris Match" czy jak tabloid?

“Newsweek” pod rządami Tomasza Lisa stawia na kontrowersyjne okładki i notuje wzrosty sprzedaży. Pytani przez Wirtualnemedia.pl przedstawiciele rynku zastanawiają się co zdecydowało o sukcesie sprzedażowym pisma i co tytuł czeka w przyszłości. więcej

 
Konserwatywni dziennikarze: Przypadki przestępstw seksualnych nie upoważniają do zmasowanej krytyki Kościoła

Prawie 50 konserwatywnych dziennikarzy (m.in. Michał i Jacek Karnowscy, Jan Pospieszalski i Krzysztof Czabański) podpisało się pod listem otwartym wzywającym media do „zaprzestania histerycznej kampanii nienawiści skierowanej przeciwko Kościołowi w Polsce”. więcej

 
Tomasz Lis jako nazista na okładce ,,W sieci". 'Będę się domagał wysokiego odszkodowania'

Na okładce nowego numeru „W sieci” (Fratria) Tomasz Lis został przedstawiony w nazistowskim mundurze i z różańcem w zakrwawionej dłoni. Lis zapowiada, że w sądzie będzie domagał się od tygodnika wysokiego odszkodowania, a inni dziennikarze zarzucają pismu tabloidyzację. więcej

 
,,Fakt" i ,,Gazeta Wyborcza" tracą czytelników, ,,Super Express" wyprzedził ,,Metro"

W okresie od marca do sierpnia 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Na trzecie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Metro” - wynika z badania PBC General. więcej

 
Joanna Szczepkowska felietonistką ,,Rzeczpospolitej"

Aktorka Joanna Szczepkowska zadebiutowała jako felietonistka w „Plusie Miniusie”, weekendowym dodatku „Rzeczpospolitej” (Gremi Biznes Communication). Poprzednio współpracowała w tym charakterze z „Wysokimi Obcasami”, dodatkiem „Gazety Wyborczej” (Agory). więcej

 
Sławomir Sierakowski felietonistą ,,The New York Times"

Sławomir Sierakowski, redaktor naczelny „Krytyki Politycznej”, został stałym felietonistą międzynarodowego wydania „The New York Times”. Znalazł się w grupie 29 publicystów z całego świata, którzy zaczynają współpracę z pismem. więcej

 
,,Wprost" nie będzie musiał płacić odszkodowania córce Włodzimierza Cimoszewicza

- Córka Włodzimierza Cimoszewicza nie otrzyma od AWR Wprost, wydawcy tygodnika „Wprost”, 4 mln dolarów odszkodowania - brzmi wyrok Sądu Najwyższego. więcej

 
,,People" najlepiej zarabiającym amerykańskim magazynem

Publishers Information Bureau przygotował raport o amerykańskich magazynach, które w trzecim kwartale br. osiągnęły najwyższe przychody z reklam. Liderem okazał się „People”, który wyprzedził „Better Home & Garden” i „Vogue”. więcej

 
,,Party" świętuje szóste urodziny. Edyta Górniak na okładce

Magazyn „Party. Życie gwiazd” (Edipresse) świętuje swoje 6. urodziny. Na rynku jest już jubileuszowe wydanie dwutygodnika z Edytą Górniak na okładce. więcej

 
Internet  
 
Robert Lewandowski przed Orange, Demotywatorami i Kwejkiem (raport z Facebooka, YouTube'a i Twittera)

Wrzesień był kolejnym miesiącem, w którym mocno na popularności zyskał facebookowy fanpage Roberta Lewandowskiego. Szczegółowa analiza czołowych fanpage’y na Facebooku, kanałów na YouTubie i kont na Twitterze - w raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Google również będzie korzystać z danych użytkowników w reklamach

Google poinformował użytkowników serwisu społecznościowego Google+ o zmianach w polityce prywatności, które dają firmie prawo do korzystania z danych osobowych użytkowników. więcej

 
Wszyscy użytkownicy Facebooka widoczni w wyszukiwarce

Facebook niebawem wyłączy opcję pozwalającą na ukrycie profilu dla wyszukiwarki w serwisie. W rezultacie każdy użytkownik będzie mógł zostać znaleziony na podstawie podstawowych danych. więcej

 
Szymon Majewski wyśmiewa promowanie Powerade przez Tomasza Lisa (wideo)

Na swoim youtube’owym vlogu Szymon Majewski wykpił to, jak Tomasz Lis promował ostatnio na swoim blogu napój Powerade. Przy okazji samokrytycznie ocenił swój występ w reklamach PKO BP. więcej

 
Polski internauta na blogach szuka głównie informacji o produktach (infografika)

Blogi cieszą się sporą popularnością wśród polskich internautów, a służą im przede wszystkim do poszukiwania informacji na temat nowych produktów - wynika z badania IIBR. więcej

 
Google zmienia Google TV na Android TV

Nazwa Google TV zostanie zastąpiona przez Android TV. Nowa marka ma przełożyć się na znacznie szersze możliwości oferowane urządzeniom do odbioru telewizji. więcej

 
Poczta o2.pl testuje segregator maili masowych

Serwis poczty mailowej portalu o2.pl zaczyna testowanie automatycznej segregacji wiadomości od nadawców masowych. Nowa opcja ma ułatwić użytkownikom zarządzanie dużą liczbą maili. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polski internauta na blogach szuka głównie informacji o produktach (infografika)

Blogi cieszą się sporą popularnością wśród polskich internautów, a służą im przede wszystkim do poszukiwania informacji na temat nowych produktów - wynika z badania IIBR. więcej

 
Public Relations  
 
Hill+Knowlton Strategies prowadzi biuro prasowe NetApp Poland
 
Tomasz Piasny odpowiada za PR Volkswagen Group Polska
 
Technologie  
 
Już 63 proc. polskich internautów ze smartfonami, a 30 proc. z tabletami
 
Konsumenci najczęściej skarżą się na umowy zawarte z operatorami telekomunikacyjnymi
 
Satellite Z30 i Z30t - nowe laptopy od Toshiby
 
LG prezentuje zakrzywione akumulatory dla smartfonów
 
Boombox z Bluetooth i NFC i cyfrowe radioodbiorniki od Sony
 
IDC: mniejszy od spodziewanego spadek sprzedaży pecetów w III kw., Lenovo przed HP
 
Będzie seria amerykańskich komiksów o wiedźminie Geralcie
 
Wyciekła specyfikacja pierwszego phabletu HTC
 
Orange stawia na LTE, zapowiada ostrą walkę o maksymalną liczbę rezerwacji częstotliwości z pasma 800 MHz
 
Gospodarka  
 
Synaptics przejmuje firmę produkującą czytniki linii papilarnych
 
Juliusz Braun: żądania związkowców przekraczają nasz roczny budżet. "Możliwy strajk włoski"
 
Polski eksport dalej mocny
 
Kredyty na 100 proc. wartości nieruchomości coraz droższe
 
KNF nie wyklucza wniosku o likwidację najbardziej nierentownych SKOK-ów. "Jesteśmy zaniepokojeni"
 
Rząd planuje dotować najem mieszkań, ale tylko dla najuboższych
 
Duże ruchy kupna i sprzedaży stacji paliw, ponad 200 wciąż bez zmodernizowanych zbiorników
 
CD Project stawia na sprzedaż filmów i audiobooków
 
Gdzie na wakacje na Boże Narodzenie i Sylwester
 
Jak odliczyć VAT od remontu
 
50 tysięcy Polaków choruje na stwardnienie rozsiane. NFZ dramatycznie oszczędza na ich leczeniu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Kożuchowska, Rozenek i Szulim w ,,Tańcu z gwiazdami"
 
Edyta Bartosiewicz podbija Polskę
 
Matthew McConaughey i Woody Harrelson w nowym serialu "True Detective"
 
Myslovitz pokazało "Telefon" (wideo)
 
Quentin Tarantino znudzony Batmanem
 
Toni Braxton pokazała piosenkę "Hurt You" (wideo)
 
W archiwach telewizji nigeryjskiej odnaleziono zaginione odcinki "Doktora Who"
 
Miley Cyrus zagra w filmie porno?
 
Paul McCartney: The Rolling Stones plagiatowali Beatlesów
 
"Story of My Life" od One Direction
 
Nicole Kidman w filmie "The Silent Wife"
 
Dylan McDermott i Milla Jovovich w filmie "Survivor"
 
"Venus" - nowy singiel Lady GaGi
 
Blog  
 
Seks i politycy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Reklama natywna - zanim bezkrytycznie popłyniemy z tryndem - Mirosław Usidus
 
Nigdy nie marnuj porządnego kryzysu! - historia sukcesu Sprint - Janusz Kamieński
 
Blogerów siła przekazu - loty nad Ursynowem. - Ewaryst Fedorowicz
 
Matt Cutt potwierdził aktualizację Pingwin 2.1 - Małgorzata Bednarek
 
Nasz gość  
 
Wojciech Cejrowski: Lemingi też oglądają "Boso"

- Nie kłamię w żadną stronę, to znaczy nie ukrywam moich poglądów, ale jednocześnie nie wciskam ich nikomu na siłę przy okazji opowieści o ludożercach - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Cejrowski, dziennikarz i podróżnik. więcej

 
Piotr Fromowitz: Niekiedy hity dopiero z czasem stają się hitami
 
Agnieszka Romaszewska-Guzy: Wszystkie media są upolitycznione
 
Kwestionariusz  
 
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Robert Plesko, dyrektor zarządzający domu mediowego OMD(Macroscope). więcej

 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz
 
Maciej Ledzion: wakacje spędzam w podróży, nie na wczasach
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl