Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 17 Października 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
UPC Polska przegrała w sądzie. Musi zapłacić duże odszkodowanie

Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał UPC Polska zapłacenie wielomilionowego odszkodowania na rzecz Stowarzyszenia Filmowców Polskich. To kara za reemitowanie utworów audiowizualnych przez UPC bez umowy z SFP. Operator zapowiada odwołanie. więcej

 
TVP porządkuje, wyprzedaje, wynajmuje

Telewizja publiczna nadal szuka oszczędności. W ostatnich dniach TVP wystawiła na sprzedaż 18-piętrowy budynek w Szczecinie. Od dwóch tygodni na chętnych czekają działki w Warszawie. - Są chętni, przychodzą, oglądają - mówią osoby związane z przetargiem. więcej

 
Marketing Automation. Pracuj mniej, ale skuteczniej

Data marketing czy tzw. adaptative marketing, to pojęcia które robią ostatnio dużą karierę. Wielu marketerów chciałoby oprzeć swoją komunikację o dane, jednak mało kto wie jak to zrobić. Tymczasem jest to możliwe i przykłady inwestujących w tego typu rozwiązania marek pokazują, że jest to efektywne i przyszłościowe - pisze Mateusz Godala z K2 Search. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do sprzedaży reklamy w internecie

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT EXECUTIVE

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
INTERACTIVE ACCOUNT EXECUTIVE

Horeca Strategies Group poszukuje osoby na stanowisko
Event Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Produktu Reklamowego - Grafik

Upright Music poszukuje osoby na stanowisko
New Business Coordinator and Music Supervisor

Miesięcznik BIEGANIE poszukuje osoby na stanowisko
Zastępca Redaktora Naczelnego

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager - Agency

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Marketingu Online

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Grupa TVN wykupiła i umorzyła obligacje. Zapłaciła 656 mln euro

TVN Finance Corporation II AB, spółka zależna Grupy TVN, dokonała wykupu za 656 mln euro obligacji Senior Notes o łącznej wartości nominalnej 593 mln euro, które następnie zostały umorzone. Operacja jest częścią strategii refinansowania zadłużenia spółki. więcej

 
Internet najszybszy w Korei Południowej, Polska na 31. miejscu z prędkością 6,3 Mb/s

Mieszkańcy Korei Południowej cały czas cieszą się najszybszym szerokopasmowym dostępem do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai "The State of the Internet". więcej

 
,,Jaka to melodia?" nie daje szans konkurencji

Od początku jesiennego sezonu „Jaka to melodia?” ma mniej więcej taką samą oglądalność jak rok wcześniej. Program daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja jest dopiero trzecia. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Effie 2013: Grand Prix za ,,5 Stadion" Tyskiego, DDB i Starcom firmami roku

W tegorocznym konkursie Effie nagrodę Grand Prix przyznano za kampanię „5 Stadion” piwa Tyskie. Ogółem wręczono 6 złotych nagród, 13 srebrnych i 19 brązowych. Agencją reklamową roku została DDB Warszawa, a domem mediowym roku - Starcom MediaVest Group. więcej

"Newsweek" Tomasza Lisa jest jak "Paris Match" czy jak tabloid?

“Newsweek” pod rządami Tomasza Lisa stawia na kontrowersyjne okładki i notuje wzrosty sprzedaży. Pytani przez Wirtualnemedia.pl przedstawiciele rynku zastanawiają się co zdecydowało o sukcesie sprzedażowym pisma i co tytuł czeka w przyszłości. więcej

Wojciech Cejrowski: Lemingi też oglądają "Boso"
Reklama natywna rośnie, bo jest dopasowana i nieinwazyjna
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
UPC Polska przegrała w sądzie. Musi zapłacić duże odszkodowanie

Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał UPC Polska zapłacenie wielomilionowego odszkodowania na rzecz Stowarzyszenia Filmowców Polskich. To kara za reemitowanie utworów audiowizualnych przez UPC bez umowy z SFP. Operator zapowiada odwołanie. więcej

 
TVP porządkuje, wyprzedaje, wynajmuje

Telewizja publiczna nadal szuka oszczędności. W ostatnich dniach TVP wystawiła na sprzedaż 18-piętrowy budynek w Szczecinie. Od dwóch tygodni na chętnych czekają działki w Warszawie. - Są chętni, przychodzą, oglądają - mówią osoby związane z przetargiem. więcej

 
Grupa TVN wykupiła i umorzyła obligacje. Zapłaciła 656 mln euro

TVN Finance Corporation II AB, spółka zależna Grupy TVN, dokonała wykupu za 656 mln euro obligacji Senior Notes o łącznej wartości nominalnej 593 mln euro, które następnie zostały umorzone. Operacja jest częścią strategii refinansowania zadłużenia spółki. więcej

 
,,Jaka to melodia?" nie daje szans konkurencji

Od początku jesiennego sezonu „Jaka to melodia?” ma mniej więcej taką samą oglądalność jak rok wcześniej. Program daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja jest dopiero trzecia. więcej

 
Mecz Polska-Anglia hitem eliminacji Polaków do MŚ 2014

Pokazywane na antenie TVP1 mecze eliminacyjne Polaków do MŚ 2014 w piłce nożnej oglądało średnio 5,22 mln osób. Natomiast widownia tych spotkań emitowanych w Polsacie Sport wyniosła 470 tys. osób. więcej

 
Reklamy w TVN drożeją o 12 proc. ,,Fakty" za 100 tys. zł, finał ,,Mam talent" za 115 tys. zł

W listopadowym cenniku reklamowym TVN spoty są nominalnie o 12 proc. droższe niż rok wcześniej. Za reklamę przy „Faktach” trzeba wydać maksymalnie 99,9 tys. zł, a przy „Masterchefie” i „Mam talent” - od 107,5 do 108,6 tys. zł. więcej

 
TVP z nagrodą Złota PIKE, TV Republika Wydarzeniem Roku

Telewizja Polska, Telewizja Kablowa Chopin, TV Republika, HBO Polska, Sundance Channel i Discovery Networks Polska znalazły się wśród nagrodzonych podczas 40. jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2013. więcej

 
Marta Jeżewska nową twarzą TV Republika

Marta Jeżewska dołączyła do grona prowadzących serwis informacyjny “Dzisiaj” nadawany na antenie TV Republika. więcej

 
TVP ABC to ostatni kanał TVP. "Brakuje pieniędzy, by spełnić oczekiwania widzów"

By sprostać oczekiwaniom widzów, TVP powinna mieć więcej pieniędzy - uważa prezes Juliusz Braun. TVP nie zamierza już uruchamiać nowych kanałów tematycznych poza kanałem dla dzieci TVP ABC. Po zwolnieniu miejsc na pierwszym multipleksie, oferta programowa nadawcy publicznego może zostać nawet ograniczona. więcej

 
Polsat pokaże religijny serial ,,Biblia"

19 października 2013 roku Telewizja Polsat rozpocznie emisję religijnej produkcji „Biblia”. więcej

 
BBC Entertainment pokaże serial ,,Z pamiętnika położnej"

10 listopada 2013 roku kanał BBC Entertainment rozpocznie emisję nowego serialu „Z pamiętnika położnej”. więcej

 
 
Radio  
 
Ewa Wanat odznaczona przez prezydenta Złotym Krzyżem Zasługi

Ewa Wanat, dyrektor programu i redaktor naczelna Polskiego Radia RDC, została odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi przez prezydenta Bronisława Komorowskiego za wkład w rozwój wolnych mediów w Polsce. więcej

 
Radio ZET i RMF tracą w Łodzi, rekordowy wzrost Radia Plus Łódź

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za III kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi. więcej

 
Reklama  
 
50 tys. zł za nowe logo Dworca Centralnego

Warszawski Dworzec Centralny ma nową identyfikację wizualną, opartą na minimalistycznym logo. Przygotowały ją Aneta Lewandowska i Joanna Fidler-Wieruszewska, których projekt został wybrany z ponad 250 zgłoszeń. więcej

 
Ryanair szuka dyrektora marketingu

Linie lotnicze Ryanair chcą poprawić swój nadszarpnięty wizerunek. W tym celu firma poszukuje osoby, która pokieruje jej działem marketingu. więcej

 
W programach lojalnościowych najbardziej zależy nam na gotówce

Polskim konsumentom korzystającym z programów lojalnościowych najbardziej zależy na gotówce, czy to w postaci rabatu, zniżki czy bonu na zakupy. W ciągu ostatniego roku widać niewielki wzrost odsetka osób aktywnych w programach. Jednocześnie uczestnicy programów lojalnościowych przyznają, że ich lojalność w stosunku do marki, z której programu korzystają, ma głównie charakter transakcyjny - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Magdalena Szmidt: niezastąpiony gadżet to zespół neuronów

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca agencji MOSQI.TO. więcej

 
Agnieszka Chylińska jednocześnie w reklamie Play i Avivy

Startuje nowa kampanii Avivy z udziałem Agnieszki Chylińskiej, występującej jednocześnie w reklamach Play. W akcji Avivy - przygotowanej przez firmy Grey Group, Papaya Films i ZenithOptimedia Group - prezentowane jest ubezpieczenie zdrowia i życia. więcej

 
Reklamy w TVN drożeją o 12 proc. ,,Fakty" za 100 tys. zł, finał ,,Mam talent" za 115 tys. zł

W listopadowym cenniku reklamowym TVN spoty są nominalnie o 12 proc. droższe niż rok wcześniej. Za reklamę przy „Faktach” trzeba wydać maksymalnie 99,9 tys. zł, a przy „Masterchefie” i „Mam talent” - od 107,5 do 108,6 tys. zł. więcej

 
Nielsen: globalne nakłady na reklamę w I poł. br. o 2,8 proc. w górę

W pierwszej połowie bieżącego roku globalne nakłady na reklamę zwiększyły się w ujęciu rocznym o 2,8 proc. W samym II kwartale zaobserwowano wzrost o 3,5 proc. - wynika z przygotowanego przez firmę badawczą Nielsen raportu Global AdView Pulse. więcej

 
"Zostań SuperW" - Barbara Kurdej-Szatan zachęca do "Szlachetnej Paczki" (wideo)

Barbara Kurdej-Szatan, znana z roli konsultantki ds. obsługi klienta w reklamach sieci Play, wystąpiła w najnowszym spocie "Szlachetnej Paczki". Aktorka zachęca w nim, żeby zostać wolontariuszem akcji organizowanej przez Stowarzyszenie "Wiosna". więcej

 
Słodkie bułki 7Days Borseto reklamowane jako ,,następcy drożdżówki" (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca nowy produkt marki 7Days (należącej do Chipita Poland) - słodkie bułki 7Days Borseto. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Media Direction. więcej

 
,,Bezpieczeństwo w podróży" reklamuje Mitsubishi ASX (wideo)

W telewizji i radiu zaczęła się kampania reklamowa nowej wersji Mitsubishi ASX. Spoty na potrzeby akcji przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. więcej

 
Olivier Gers prezesem LiquidThread

Olivier Gers objął stanowisko prezesa w globalnej agencji branded kontentowej LiquidThreat, należącej do grupy Starcom MediaVest. więcej

 
Prasa  
 
,,Pieniądze Ekstra" - Maciej Samcik odpowiada za nowy dodatek ,,Gazety Wyborczej"

W “Gazecie Wyborczej” (Agora) od 17 października br., co czwartek ukazywać się będzie nowy dodatek z poradami ekonomicznymi - “Pieniądze Ekstra”. Pokieruje nim Maciej Samcik, dziennikarz “GW” i bloger. więcej

 
Cyfryzacja prasy tworzy nowe miejsca pracy dla dziennikarzy

Do takich wniosków dochodzi Mary Beth Christie z „Financial Times”, która ujawnia, że dziś jej gazeta zatrudnia więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej. więcej

 
,,Gazeta Krakowska" i ,,Głos Wielkopolski" nowymi liderami czytelnictwa gazet w regionach

W województwach małopolskim i wielkopolskim zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od marca do sierpnia 2013 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC General. więcej

 
"Rzeczpospolita" sprzedaje prenumeratę na 2014 rok

Spółka Gremi Business Communication ruszyła ze sprzedażą prenumeraty dziennika “Rzeczpospolita” na 2014 rok. Jest ona dostępna w dwóch pakietach: podstawowym i plus. więcej

 
Odświeżone "Cztery Kąty" z większą liczbą porad i multimediami

Właśnie ukazało się listopadowe, odświeżone wydanie “Czterech Kątów” (Agora). W magazynie jest teraz więcej zdjęć i porad, a wprowadzona aplikacja mobilna pozwala na dostęp do materiałów multimedialnych. więcej

 
"Dziennik Gazeta Prawna" szuka polskich wynalazków

“Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) organizuje konkurs dla uczelni wyższych na najlepszy polski wynalazek. Jego zwycięzca otrzyma 30 tys. zł, a wybrane pomysły opisane zostaną w nowym cyklu redakcyjnym “Eureka! DGP - Odkrywamy polskie wynalazki”. więcej

 
,,Tele Świat" na czele dwutygodników telewizyjnych, ,,Ekran TV" stracił najwięcej

W lipcu br. na pozycji lidera wśród dwutygodników z programem telewizyjnym umocnił się „Tele Świat”, który jako jedyny w zestawieniu pochwalić się mógł wzrostem średniej sprzedaży ogółem. Z kolei najwięcej stracił „Ekran TV”. więcej

 
Elżbieta Nowacka będzie odpowiadać za sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" i czasopism Agory

Od listopada 2013 r. Elżbieta Nowacka obejmuje funkcję p.o. dyrektora sprzedaży „Gazety Wyborczej” i czasopism Agory. Przejmie obowiązki Iwony Grochowskiej, która odchodzi z firmy. więcej

 
"Grazia" ma własny serwis internetowy

Wydawnictwo Bauer uruchomiło serwis internetowy dwutygodnika “Grazia”. Witryna dostępna pod adresem Grazia.pl ma być uzupełnieniem drukowanego magazynu w internecie. więcej

 
Internet  
 
Marketing Automation. Pracuj mniej, ale skuteczniej

Data marketing czy tzw. adaptative marketing, to pojęcia które robią ostatnio dużą karierę. Wielu marketerów chciałoby oprzeć swoją komunikację o dane, jednak mało kto wie jak to zrobić. Tymczasem jest to możliwe i przykłady inwestujących w tego typu rozwiązania marek pokazują, że jest to efektywne i przyszłościowe - pisze Mateusz Godala z K2 Search. więcej

 
Internet najszybszy w Korei Południowej, Polska na 31. miejscu z prędkością 6,3 Mb/s

Mieszkańcy Korei Południowej cały czas cieszą się najszybszym szerokopasmowym dostępem do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai "The State of the Internet". więcej

 
eBay: w III kw. przychód i zysk w górę

Firma eBay zaprezentowała swoje wyniki finansowe za III kwartał bieżącego roku. więcej

 
Wpis promujący Powerade ukryty na blogu Tomasza Lisa

Ze spisu postów na blogu Tomasza Lisa w serwisie NaTemat.pl zniknął wpis, w którym na zasadzie lokowania produktu promowane są napój Powerade i siłownia Oasis stołecznego hotelu Hyatt. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
W programach lojalnościowych najbardziej zależy nam na gotówce

Polskim konsumentom korzystającym z programów lojalnościowych najbardziej zależy na gotówce, czy to w postaci rabatu, zniżki czy bonu na zakupy. W ciągu ostatniego roku widać niewielki wzrost odsetka osób aktywnych w programach. Jednocześnie uczestnicy programów lojalnościowych przyznają, że ich lojalność w stosunku do marki, z której programu korzystają, ma głównie charakter transakcyjny - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Public Relations  
 
Edelman agencją PR roku 2013 na świecie
 
Galaktus wypromuje Roccat GmbH
 
Secret Services dla Cebapo
 
Technologie  
 
Jeszcze w tym miesiącu zobaczymy Google Watch?
 
iOS 7 już na 250 mln urządzeń
 
Samsung Galaxy S5 z 64-bitowym procesorem Exynos 6?
 
T-Mobile ujawnia ceny iPhone'ów 5C i 5S w swojej ofercie
 
?7, ?7R i Cyber-shot RX10 - nowe aparaty od Sony (wideo)
 
Zysk netto Intela w III kw. 2013 wzrósł o blisko połowę
 
Gospodarka  
 
Visa: sześciokrotny wzrost płatności zbliżeniowych w Europie, Polska w czołówce
 
Płace rosną szybciej, zatrudnienie wolniej
 
Można odliczyć VAT od szkolenia
 
Wymagania dochodowe nie rosną, choć banki podnoszą marże kredytów mieszkaniowych
 
Barbara Kudrycka: Akademiki słabą stroną polskiego szkolnictwa wyższego
 
15-20 dużych inwestycji zagranicznych jeszcze w tym roku w naszym kraju
 
Magdalena Gaj: współpraca zaowocuje lepszą jakością i niższą ceną dla konsumenta
 
Bogusław Kott: cyfryzacja nie zastąpi tradycyjnych placówek. Nowe technologie ważne, ale niewystarczające
 
Polska branża motoryzacyjna odbiła się od dna. Produkcja rośnie pierwszy raz od 2008 r.
 
Jakie dokumenty musi przedstawić akwizytor, czyli zasady sprzedaży bezpośredniej
 
Za kilka lat bezrobocie spadnie poniżej 10 proc.
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Magic In The Moonlight" - nowy film Woody'ego Allena
 
Lady GaGa: "Artpop" to album tysiąclecia
 
Problem z filmem na bazie serialu "Ekipa". "Zbyt chciwi aktorzy"
 
Już nie Snoop Dogg czy Snoop Lion, teraz Snoopzilla
 
Beyoncé w grudniu z nową piosenką
 
Polsat pokaże religijny serial ,,Biblia"
 
BBC Entertainment pokaże serial ,,Z pamiętnika położnej"
 
Blog  
 
"Gdzie tu gwałcą..." - Wanda Konarzewska
 
Identyfikacja wizualna regionów a ich tożsamość - Michał Szydlik
 
Medialne ramię władzy - Krzysztof Czabański
 
Obłudna troska o demokrację - Marek Kacprzak
 
O komunikacji romansowej przed Facebook.com i GG (post z okazji 149 rocznicy urodzin Stefana Żeromskiego) - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Wojciech Cejrowski: Lemingi też oglądają "Boso"

- Nie kłamię w żadną stronę, to znaczy nie ukrywam moich poglądów, ale jednocześnie nie wciskam ich nikomu na siłę przy okazji opowieści o ludożercach - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Cejrowski, dziennikarz i podróżnik. więcej

 
Piotr Fromowitz: Niekiedy hity dopiero z czasem stają się hitami
 
Agnieszka Romaszewska-Guzy: Wszystkie media są upolitycznione
 
Kwestionariusz  
 
Magdalena Szmidt: niezastąpiony gadżet to zespół neuronów

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca agencji MOSQI.TO. więcej

 
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie
 
Ewa Wachowicz: polityka to dla mnie mało strawna rzecz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl