Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 29 Października 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dariusz Zieliński dyrektorem zarządzającym "Newsweeka"

Dariusz Zieliński, dotąd dyrektor strategii i new business w G+J Polska, przechodzi do Ringier Axel Springer Polska. Obejmie tam nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego tygodnika “Newsweek Polska” - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN chce pokazać sylwestra z Krakowa

TVN ma transmitować koncert sylwestrowy, który odbędzie się w tym roku w Krakowie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednia impreza sylwestrowa gościła w ramówce TVN sześć lat temu. więcej

 
"Świat się kręci" bez zimowej przerwy w emisji. Rośnie widownia

Średnio milion widzów oglądało codziennie “Świat się kręci” w pierwszych dwóch miesiącach nadawania. Piotr Radziszewski, szef TVP1, zapowiada, że program będzie nadawany bez przerwy aż do przyszłorocznych wakacji. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Reporter ,,Dzień Dobry TVN"

KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
Naczelnik Wydziału Finansowo-Księgowego

Tako Media poszukuje osoby na stanowisko
montażysta

AYER Group poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Junior Art Director

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych

Marketing House poszukuje osoby na stanowisko
Project Coordinator

Grupa Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Regionalnej

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista do sprzedaży reklamy w internecie

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Merlin.pl się zmienia: nowa wersja, reklamy, własny czytnik

We wtorek sklep internetowy Merlin.pl rusza w nowej odsłonie. W listopadzie będzie prowadzona jego wizerunkowa kampania reklamowa, a w przyszłym roku na rynku pojawi się jego czytnik i system sprzedaży e-booków - Merbook. więcej

 
Kanały Chello Zone i Atmedia w rękach AMC

Spółka Chellomedia, kontrolująca m.in. nadawcę Chello Central Europe oraz brokera reklamowego Atmedia, trafiła w ręce amerykańskiej firmy AMC Networks. Liberty Global, właściciel UPC Polska, sprzedał Chellomedia za 750 mln euro. więcej

 
Rozgłośnie komercyjne wciąż stanowczo przeciwko cyfryzacji radia

- Zbyt wysokie koszty simulcastu i konieczność zakupu przez słuchaczy specjalnych odbiorników to główne argumenty przemawiające przeciwko cyfryzacji radia - mówili przedstawiciele nadawców komercyjnych podczas posiedzenia senackiej komisji kultury i środków przekazu. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
o2 z WP: silniejsze reklamowo, bez rewolucji wydawniczej (opinie)

Grupa o2 po połączeniu z Wirtualną Polską stworzą nową siłę na rynku reklamy internetowej, natomiast raczej nie będą mocno przebudowywać swoich serwisów i usług - oceniają eksperci. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomasz Dalach, Rafał Oracz, Jacek Czynajtis i Agnieszka Lizon. więcej

Napaść na Wojewódzkiego: Na przemoc fizyczną nie ma przyzwolenia (opinie)

- Dla aktów wandalizmu nigdy nie powinno być przyzwolenia. Nawet, jeśli Kuba Wojewódzki zbudował swoją pozycję na prowokowaniu i hucpie, to w żaden sposób nie usprawiedliwia to przemocy wobec niego - twierdzą pytani przez nas eksperci. Dla Wirtualnemedia.pl komentują: Paweł Lisicki, Wiesław Podkański, Agnieszka Romaszewska-Guzy i Eryk Mistewicz. więcej

Kodeks jak sito. ,,Dziennikarz TVP nie może czerpać korzyści z reklamy"
NK.pl zwalnia. Stawia na reklamy RTB i EasyAd
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN chce pokazać sylwestra z Krakowa

TVN ma transmitować koncert sylwestrowy, który odbędzie się w tym roku w Krakowie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednia impreza sylwestrowa gościła w ramówce TVN sześć lat temu. więcej

 
"Świat się kręci" bez zimowej przerwy w emisji. Rośnie widownia

Średnio milion widzów oglądało codziennie “Świat się kręci” w pierwszych dwóch miesiącach nadawania. Piotr Radziszewski, szef TVP1, zapowiada, że program będzie nadawany bez przerwy aż do przyszłorocznych wakacji. więcej

 
Kanały Chello Zone i Atmedia w rękach AMC

Spółka Chellomedia, kontrolująca m.in. nadawcę Chello Central Europe oraz brokera reklamowego Atmedia, trafiła w ręce amerykańskiej firmy AMC Networks. Liberty Global, właściciel UPC Polska, sprzedał Chellomedia za 750 mln euro. więcej

 
TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował kanał TVN. Natomiast w grupie komercyjnej stacja ta umocniła się na miejscu pierwszym. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
,,Biblia" wygrywa z konkurencją, ale traci widzów

Miniserial „Biblia” ogląda w Polsacie średnio 2,65 mln osób. Produkcja podnosi wyniki stacji względem analogicznego okresu ub.r i daje jej pozycję lidera rynku. Jednak drugi odcinek miał mniej oglądających niż pierwszy. więcej

 
Gale KSW częściowo w telewizji, a częściowo za opłatą?

Konfrontacja Sztuk Walki ma nowy pomysł na transmisję swoich gal. Zakłada on, że walki będzie można oglądać częściowo w telewizji, a częściowo w systemie pay-per-view. więcej

 
Krzysztof Adelt przechodzi z UPC Polska do FOX International Channels

Krzysztof Adelt, były szef usług telewizyjnych w UPC Polska, został dyrektorem ds. analiz biznesowych i strategii dystrybucji na Europę Centralną w FOX International Channels. To nowa funkcja w strukturze spółki. więcej

 
FOX Life reklamuje reality-show "Projektanci na start" za 3,5 mln zł (wideo)

Kanał FOX Life rozpoczął największą w swojej historii kampanię reklamową na polskim rynku. Akcja wspiera emisję modowego reality-show “Projektanci na start”, a jej budżet to 3,5 mln zł. więcej

 
Paulina Koziejowska nową twarzą TV.Disco

Paulina Koziejowska została nową prezenterką kanału TV.Disco. Od połowy października br. prowadzi na antenie tej stacji program “Discomania”. więcej

 
Kolejny sezon NBA na antenie nc+

W nocy z 29 na 30 października br. wystartuje nowy sezon NBA. W nadchodzących rozgrywkach na antenach kanałów nc+ prezentowane będą minimum cztery spotkania tygodniowo, zarówno w sezonie zasadniczym, jak i w fazie play-off. więcej

 
,,Detektyw Łodyga 2" od listopada w MiniMini+

W listopadzie 2013 roku kanał MiniMini+ rozpocznie emisję programu „Detektyw Łodyga”. więcej

 
,,Miki w szortach" od listopada na antenie Disney Channel

2 listopada 2013 roku dziecięcy kanał Disney Channel rozpocznie emisję filmowego cyklu „Miki w szortach”.   więcej

 
 
Radio  
 
Rozgłośnie komercyjne wciąż stanowczo przeciwko cyfryzacji radia

- Zbyt wysokie koszty simulcastu i konieczność zakupu przez słuchaczy specjalnych odbiorników to główne argumenty przemawiające przeciwko cyfryzacji radia - mówili przedstawiciele nadawców komercyjnych podczas posiedzenia senackiej komisji kultury i środków przekazu. więcej

 
Katarzyna Figura głosem Radia Gdańsk

W weekend na antenie Radia Gdańsk pojawiła się nowa oprawa dźwiękowa. Wiodącym głosem lektorskim stacji została aktorka Katarzyna Figura. więcej

 
Wysoka słuchalność Jedynki wśród osób starszych

Radiowa Jedynka ma wysoki zasięg wśród słuchaczy z niskimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem średnim i wyższym oraz w wieku od 60 do 75 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Mistrzowie drugiego planu" w RMF Classic

Na antenie stacji RMF Classic debiutuje program “Mistrzowie drugiego planu”. Dowiedzieć się z niego będzie można, jak wyglądała praca ekip filmowych, które współtworzyły głośne polskie filmy ostatnich lat. więcej

 
Reklama  
 
36 nominacji do Mixx Awards 2013 - najwięcej dla VML i Gong

IAB Polska ogłosił nominacje w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards na najlepsze kampanie reklamowe w internecie. Zwycięzców poznamy 6 listopada br. więcej

 
,,Nie tylko moment" w kampanii o przedwczesnym wytrysku (wideo)

Pod hasłem „Nie tylko moment” startuje kampania społeczna dotycząca przedwczesnego wytrysku. Akcja - organizowana pod patronatem Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej - obejmie telewizję, prasę i internet. więcej

 
Byli menedżerowie Goldbach Audience i PixAd uruchomili sieć e-reklamową Royal Ad

Ruszyła sieć reklamy internetowej Royal Ad grupująca serwisy odwiedzane przez konsumentów dóbr luksusowych. Kierują nią Marcin Woźniak i Marcin Rupiński, poprzednio związani z Goldbach Audience, oraz Jan Domański, wcześniej pracujący w PixAd. więcej

 
Magdalena Klimaszewska: z Saatchi & Saatchi do Young & Rubicam Warsaw

Z początkiem listopada Magdalena Klimaszewska obejmie w agencji Young & Rubicam Warsaw funkcję deputy managing directora. Poprzednio pracowała w Saatchi & Saatchi. więcej

 
K2 Media z ofertą i zespołem S3 dla małych i średnich firm

Agencja K2 Media (należąca do Grupy K2) wyodrębniła zespół i ofertę S3 skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Za jej koordynację i rozwój odpowiada Marcin Kordowski. więcej

 
YouTube'owa sieć Agory jako Agora Internet Artist zaczyna sprzedaż reklam

Należąca do Agory sieć partnerska działająca na YouTubie zmienia nazwę na Agora Internet Artist i zaczyna sprzedaż reklam, we współpracy z siecią reklamy wideo Adplayer (też należącą do Agory). więcej

 
Twentyoneeast - nowa agencja grupy Young & Rubicam w Polsce

Grupa Young & Rubicam w Polsce uruchomiła nową agencję kreatywną - Twentyoneeast (21E). Jej dyrektor zarządzającą została Joanna Łojko, a dyrektorami kreatywnymi - Michał Jura i Wojciech Ciszkiewicz. więcej

 
,,Ucisk i ból z głowy" reklamuje Ibum Zatoki (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży leku Ibum Zatoki (produkowanego przez Hasco-Lek). Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Papaya Films, Rio De Post i MEC. więcej

 
OS3 obroniła budżet reklamowy Jupika

Agencja OS3 w przyszłym roku nadal będzie zajmować się obsługą reklamową napoju Jupik (produkowanego przez Hoop Polska). Pracuje dla niego nieprzerwanie od 6 lat. więcej

 
Havas Worldwide Warsaw wypromuje Cukier Królewski

Agencja Havas Worldwide Warsaw wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingową cukru pudru marki Cukier Królewski (produkowanego przez Südzucker Polska). więcej

 
Saatchi & Saatchi przejmuje Interactive Solutions

Sieciowa agencja reklamowa Saatchi & Saatchi (należąca do Grupy Publicis) przejmuje agencję interaktywną Interactive Solutions, z którą współpracuje od kilku lat. Interactive Solutions zostanie włączona do polskiego oddziału Saatchi & Saatchi. więcej

 
Think Kong dołącza do sieci Box Europe

Agencja Think Kong dołączyła do Box Europe, pierwszej w Europie sieci skupiającej agencje social mediowe oraz wyspecjalizowane w digital PR. więcej

 
Prasa  
 
Dariusz Zieliński dyrektorem zarządzającym "Newsweeka"

Dariusz Zieliński, dotąd dyrektor strategii i new business w G+J Polska, przechodzi do Ringier Axel Springer Polska. Obejmie tam nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego tygodnika “Newsweek Polska” - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Chrabota o śmierci Tadeusza Mazowieckiego: To on zdecydował, że ,,RP" stała się dziennikiem niezależnym

- Poważna rozmowa z Tadeuszem Mazowieckim była dla dziennikarzy zawsze dużym wyzwaniem - wspomina Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. więcej

 
,,Wprost" reklamowo przed ,,Newsweekiem" - ,,Tele Tydzień", ,,Flesz" i ,,Party" mocno w górę (TOP 10)

We wrześniu br. magazyny cennikowo zarobiły z reklam 18,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem jest „Wprost” przed „Newsweekiem”, a trzecie miejsce zajmuje „Tele Tydzień”, który tak samo jak „Flesz” i „Party” zanotował wzrost o ponad 50 proc. więcej

 
,,National Geographic" na czele miesięczników podróżniczych, rośnie ,,NG Traveler"

W lipcu 2013 roku prawie wszystkie miesięczniki podróżnicze zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic”. Natomiast jedyny wzrost odnotował „NG Traveler”. więcej

 
Kobosko o śmierci Mazowieckiego: Jako były dziennikarz doskonale rozumiał specyfikę tego zawodu

- W realiach dzisiejszego świata medialno-celebryckiego Tadeusz Mazowiecki był dobrem rzadkim - pisze Michał Kobosko, redaktor naczelny Project Syndicate Polska. więcej

 
Robert Kijak prezesem Next Film, odchodzi Piotr Grajkowski

Robert Kijak został nowym prezesem Next Film, spółki dystrybucyjnej wchodzącej w skład Grupy Agora. Zastąpił Piotra Grajkowskiego, który odchodzi z firmy. więcej

 
"Women's Health" z Patricią Kazadi i w większym nakładzie

Właśnie w sprzedaży pojawił się trzeci numer dwumiesięcznika “Women's Health” (Motor-Presse Polska) z Patricią Kazadi na okładce. Wydanie zawiera dodatek “Styl Jesień-Zima 2013/14” i ukazało się w powiększonym nakładzie. więcej

 
Internet  
 
Merlin.pl się zmienia: nowa wersja, reklamy, własny czytnik

We wtorek sklep internetowy Merlin.pl rusza w nowej odsłonie. W listopadzie będzie prowadzona jego wizerunkowa kampania reklamowa, a w przyszłym roku na rynku pojawi się jego czytnik i system sprzedaży e-booków - Merbook. więcej

 
Mozilla pokazuje internautom, jak są śledzeni w sieci

Mozilla przedstawia Lightbeam, dodatek do przeglądarki Firefox, który pozwoli sprawdzić użytkownikowi, w jaki sposób jest obserwowany w internecie. więcej

 
Facebook traci popularność wśród nastolatków

Według najnowszego raportu z banku Piper Jaffray, popularność Facebooka wśród nastolatków drastycznie spadła w ciągu ostatniego roku i dziś dla większości z nich nie jest najważniejszym serwisem społecznościowym. więcej

 
Sinsay z własnym sklepem internetowym

Ruszył sklep internetowy z odzieżą Sinsay (produkowaną przez LPP). Został on włączony do oficjalnego serwisu tej marki. więcej

 
UOKiK karze Euro Net za ,,darmową dostawę tylko do piątku"

Firma Euro Net została ukarana przez UOKiK grzywną w wysokości 515 tys. zł za mylącą reklamę pod hasłem „Darmowa dostawa tylko do piątku” wspierającą promocję, która w rzeczywistości trwała kilka miesięcy. więcej

 
Orange: nowe cenniki produktów w biznesowej ofercie mobilnego internetu

Orange zaktualizował cenniki produktów w ofercie mobilnego internetu skierowanej do klientów biznesowych. więcej

 
Public Relations  
 
Lanoro wybrało Kostrzewa PR
 
Anna Maria Janocha w VMG PR
 
Garden of Words wypromuje Forum Odpowiedzialnego Biznesu
 
Technologie  
 
Apple: w górę przychód, w dół zysk, znakomita sprzedaż iPhone'ów
 
Klienci masowo zwracają zegarki Samsung Galaxy Gear
 
LG G Flex już oficjalnie
 
Nvidia: promocja na karty GeForce GTX 780 Ti, GeForce Experience w nowej wersji (wideo)
 
Vertis Plus i Vertis 02 plus - nowe smartfony od Overmax
 
Nexus 5 również w białej wersji kolorystycznej
 
Radeon R9 290X - nowa karta graficzna od Gigabyte za 2039 zł
 
Posiadacze smartfonów HTC dostaną bezpłatnie 25 GB w Google Drive
 
Inteligo wprowadza płatności mobilne IKO z 200 wpłatomatami
 
Piotr Muszyński: przyszłość to tablety, które teraz służą tylko jako przeglądarka, bo nie posiadają mocy obliczeniowej
 
Gospodarka  
 
McDonald's kończy współpracę z Heinz
 
Hossa na GPW nabiera tempa
 
Rząd: w ciągu 2-3 lat bezrobocie spadnie do 10 proc.
 
400 mln zł dla spółek energetycznych, aby zapobiec przerwom w dostawie prądu
 
Coraz mniejszy popyt na obligacje zmiennokuponowe, popularne dwulatki ze stałym oprocentowaniem
 
Piotr Muszyński: przyszłość to tablety, które teraz służą tylko jako przeglądarka, bo nie posiadają mocy obliczeniowej
 
Iwona Kossmann: spore ożywienie w branży odzieżowej
 
Coraz więcej fuzji i przejęć. Sprzyja temu sytuacja gospodarcza
 
Europosłowie chcą zaostrzenia przepisów o wydobywaniu gazu łupkowego
 
Ile można zarobić na rynku walutowym
 
Kto może się pojawić w zastępstwie przed fiskusem
 
Firmy pożyczkowe chcą mieć szerszy dostęp do informacji o swoich klientach
 
Kultura/Rozrywka  
 
Katarzyna Figura głosem Radia Gdańsk
 
Robert Kijak prezesem Next Film, odchodzi Piotr Grajkowski
 
Za miesiąc premiera filmu "Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia"
 
Jane Seymour w serialu komediowym "Back in the Game"
 
Julia Roberts: moje cele i marzenia są takie, jak wszystkich
 
"One More Sleep" - Leona Lewis wydaje płytę "Christmas, With Love"
 
"Jackass: Bezwstydny dziadek" podbija kina
 
Novika: She's Dancing (wideo)
 
Blog  
 
"Trudno sobie wyobrazić istnienie społeczeństwa konsumpcyjnego bez... - Janusz Kamieński
 
Obama i Merkel w co drugim domu, czyli szpiegowanie w dobie nowoczesnej łączności - Zbigniew Brzeziński
 
Potencjał internetu w poszczególnych sektorach gospodarczych w Polsce. Konsument w sieci. - Jakub Bierzyński
 
Czy są jeszcze w Polsce dziennikarze..? - Andrzej Bober
 
Najjaśniejsza i Starcy - Anna Mieszczanek
 
Nasz gość  
 
Jacek Świderski: Na rynku portali horyzontalnych konsolidacja jest nieunikniona

- Przygotowanie kompleksowej oferty reklamowej, jakiej o2 i Wirtualna Polska działając samodzielnie w pewnych obszarach nie mogły uzyskać, inwestycje w e-commerce oraz wykorzystanie potencjału poczty elektronicznej to najważniejsze zadania po połączeniu obu firm - mówi nam Jacek Świderski, członek zarządu Grupy o2. więcej

 
Adrian Kawecki: Rynek reklamowy trendami wyprzedza to, co dzieje się w gospodarce
 
Wojciech Cejrowski: Lemingi też oglądają "Boso"
 
Kwestionariusz  
 
Diana Rudnik: szefem jestem tylko w domu

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Diana Rudnik, prezenterka i dziennikarka TVP Info. więcej

 
Magdalena Szmidt: niezastąpiony gadżet to zespół neuronów
 
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl