Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 5 Listopada 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Alter Art szuka nowego sponsora tytularnego Open'er Festivalu

Alter Art, organizator Open’er Festivalu, po zakończeniu współpracy z marką Heineken jest otwarty na propozycje sponsoringu tytularnego imprezy. Firma nie informuje, jak może zmienić się w związku z tym budżet przyszłorocznego festiwalu. więcej

 
Janusz Żebrowski: W tym roku słabsze wyniki K2, z powodu straty Oktawave

- Pozostanę akcjonariuszem K2, mam nadzieję, że przyszłoroczne WZA powoła mnie także do rady nadzorczej spółki, którą współtworzyłem i mam zamiar dalej wspierać - mówi w rozmowie z nami Janusz Żebrowski o swojej rezygnacji ze stanowiska prezesa K2 Internet. więcej

 
TVN i Polsat ostro w dół - w październiku Puls2 przed TVP Info

W październiku 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera utrzymał kanał TVN, a największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

XConcept poszukuje osoby na stanowisko
Graphic Designer / Art Director

Eyetracking poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Wydawnictwo Zielona Sowa poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

Havas Worldwide Digital poszukuje osoby na stanowisko
Front-End (Html5) Developer

InStyle poszukuje osoby na stanowisko
reporter / dziennikarz działu mody

zanox.com poszukuje osoby na stanowisko
Junior Account Manager - temp

Viacom International Media Networks poszukuje osoby na stanowisko
Senior Programming Manager Comedy Central and VIVA

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Reporter ,,Dzień Dobry TVN"

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych

Grupa Eskadra poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Wiadomości" liderem, ,,Fakty" straciły najwięcej

W październiku br. najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły na trzecie miejsce. Wzrost odnotowały tylko „Wydarzenia”. więcej

 
Kuba Wojewódzki o tekście ,,Wprost": to bzdury jak o Roswell, współpracuję z policją

Kuba Wojewódzki zdementował doniesienia tygodnika „Wprost”, jakoby wycofał się z części zeznań dotyczących ataku na niego. Prezenter podkreśla, że współpracuje z policją przy wyjaśnianiu sprawy, ale śledczy powinni inaczej przekazywać informacje mediom. więcej

 
"Miłość na bogato" z dużą popularnością w sieci, ale niewielką w telewizji. Będzie drugi sezon?

Średnio 26 tys. widzów oglądało premierowe odcinki “Miłości na bogato” w stacji Viva Polska, zaś w internecie każdy odcinek wyświetlono średnio 365 tys. razy. Bardzo prawdopodobne jest, że powstanie kolejny sezon produkcji. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TV Trwam ogłasza konkurs na chrześcijańskie seriale

Związana z o. Tadeuszem Rydzykiem TV Trwam, która wiosną znajdzie się w naziemnej telewizji cyfrowej, będzie emitować własne seriale. Właśnie ogłoszono konkurs na scenariusze dwóch produkcji. więcej

Facebook agresywny, pozbawiony innowacji, ale wciąż relatywnie tani reklamowo (opinie)

- Facebook w dość agresywny sposób wykorzystuje swoją pozycję monopolisty - mimo to jest to wciąż jedno z niewielu miejsc, gdzie można relatywnie tanio dotrzeć do prawie 11 milionów Polaków - dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele agencji Hypermedia Isobar i Think Kong oraz domu mediowego Mindshare Polska. więcej

ZPR tworzy brokera telewizyjnego. Atmedia tracą Eska TV i Polo TV
"Wawa Non Stop" również zimą. TVN walczy o lepsze wyniki
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN i Polsat ostro w dół - w październiku Puls2 przed TVP Info

W październiku 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera utrzymał kanał TVN, a największą widownię zgromadził serial „M jak miłość”. więcej

 
,,Wiadomości" liderem, ,,Fakty" straciły najwięcej

W październiku br. najpopularniejszym programem informacyjnym były „Wiadomości”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły na trzecie miejsce. Wzrost odnotowały tylko „Wydarzenia”. więcej

 
"Miłość na bogato" z dużą popularnością w sieci, ale niewielką w telewizji. Będzie drugi sezon?

Średnio 26 tys. widzów oglądało premierowe odcinki “Miłości na bogato” w stacji Viva Polska, zaś w internecie każdy odcinek wyświetlono średnio 365 tys. razy. Bardzo prawdopodobne jest, że powstanie kolejny sezon produkcji. więcej

 
"Anna German" znów w TVP1, "Cisza nad rozlewiskiem" dopiero w przyszłym roku

Telewizyjna Jedynka w zimowej ramówce nie umieści serialu “Cisza nad rozlewiskiem”. Produkcja trafi na antenę najprawdopodobniej dopiero wiosną 2014 roku. Natomiast od grudnia br. stacja zacznie nadawać powtórki “Anny German”. więcej

 
Rubik, Przetakiewicz, Przybylski i Ossoliński w "Project Runway". Ruszyły zdjęcia

Telewizja TVN oficjalnie potwierdziła informację portalu Wirtualnemedia.pl, że polską edycję modowego formatu “Project Runway” poprowadzi Anja Rubik. W jury zasiądą Joanna Przetakiewicz i Mariusz Przybylski, a w ekipie znajdzie się też Tomasz Ossoliński. Stacja właśnie zaczęła produkcję reality-show. więcej

 
Rocznie co najmniej 10 premier w Teatrze TV

Marian Zalewski, członek zarządu Telewizji Polskiej, podczas debaty “Teatr Telewizji i teatr w telewizji” zapowiedział, że w Teatrze Telewizji prezentowanych będzie wkrótce nie mniej niż dziesięć premierowych spektakli rocznie. więcej

 
TVP Info i TVP Regionalna odrabiają straty - TVN nadal liderem

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Kuba Wojewódzki wycofał zeznania o prawicowych hasłach sprawcy ataku

Kuba Wojewódzki wycofał swoje zeznania mówiące, że mężczyzna, który dwa tygodnie temu oblał go niezidentyfikowanym płynem, wykrzykiwał przy tym prawicowe hasła. Policja narzeka, że showman nie pomaga jej w wyjaśnianiu sprawy. więcej

 
Maja Porczyńska w Viacom International Media Networks

Maja Porczyńska z początkiem listopada br. objęła stanowisko account directora w dziale content distribution & sales w polskim oddziale Viacom International Media Networks. więcej

 
Nadchodzi piąty sezon serialu "Cougar Town: Miasto kocic"

Stacja TBS ustaliła datę premiery piątego sezonu serialu "Cougar Town: Miasto kocic". więcej

 
 
Radio  
 
Kuba Wojewódzki o tekście ,,Wprost": to bzdury jak o Roswell, współpracuję z policją

Kuba Wojewódzki zdementował doniesienia tygodnika „Wprost”, jakoby wycofał się z części zeznań dotyczących ataku na niego. Prezenter podkreśla, że współpracuje z policją przy wyjaśnianiu sprawy, ale śledczy powinni inaczej przekazywać informacje mediom. więcej

 
Henryk Cichecki: Potrzeba czasu, by wyciągnąć daleko idące wnioski na temat cyfryzacji radia

- Decyzja o rozpoczęciu cyfryzacji Polskiego Radia była słuszna. Pierwsze wnioski po miesiącu są pozytywne, choć nie brakuje słów krytyki - mówił wczoraj na antenie PR24 Henryk Cichecki, wiceprezes zarządu Polskiego Radia. więcej

 
Niekryty Krytyk wraca do Radia ZET

Maciej Frączak, czyli popularny Niekryty Krytyk, znów prowadzi autorską audycję na antenie Radia ZET. Program „Historia świata według Niekrytego Krytyka” nadawany jest od 4 listopada br. w paśmie popołudniowym. więcej

 
Radiowa Czwórka popularna wśród zamożnych, wykształconych i młodych Polaków

Radiowa Czwórka ma wysoki zasięg wśród słuchaczy z wysokimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem średnim i wyższym oraz w wieku od 25 do 39 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zmiany w pakiecie radiowym Highway FM

Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa Time rozpoczęły sprzedaż wspólnego pakietu reklamowego Highway FM na nowych zasadach. więcej

 
Reklama  
 
Alter Art szuka nowego sponsora tytularnego Open'er Festivalu

Alter Art, organizator Open’er Festivalu, po zakończeniu współpracy z marką Heineken jest otwarty na propozycje sponsoringu tytularnego imprezy. Firma nie informuje, jak może zmienić się w związku z tym budżet przyszłorocznego festiwalu. więcej

 
Lekarz i ,,najskuteczniejsza ochrona" w reklamach Etiaxilu wprowadzały w błąd (wideo)

Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spoty i grafiki reklamujące antyperspirant Etiaxil - pod hasłem „Najskuteczniejsza ochrona przed potem” z wykorzystaniem wizerunku lekarza - wprowadzały odbiorców w błąd. Skargi na reklamy złożył Unilever Polska. więcej

 
,,Mamy niepodległą" - Olbrychski, Wolszczak i Damięcki promują kartki na Święto Niepodległości (wideo)

Marszałek Sejmu Ewa Kopacz zainaugurowała kampanię „Mamy niepodległą” zachęcającą do wysyłania kartek z życzeniami z okazji Święta Niepodległości. Akcję, organizowaną wspólnie z Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku i Pocztą Polską, wspierają znani aktorzy i sportowcy. więcej

 
Orange kampanią Zetafonu zaczyna Boże Narodzenie w reklamach (wideo)

Orange - jako pierwszy z operatorów telekomunikacyjnych i dużych reklamodawców - rozpoczął kampanię utrzymaną w stylistyce bożonarodzeniowej. W reklamach telekom prezentuje świąteczną ofertę Zetafonu w Orange na kartę. więcej

 
Bartosz Kurek w kampanii nowych Monte od Zott (wideo)

W telewizji, internecie, na outdoorze i w przestrzeni mobilnej ruszyła kampania wprowadzająca na rynek dwa nowe produkty firmy Zott - Monte Cherry i Monte Crunchy. Akcję, z udziałem siatkarza Bartosza Kurka, przygotowały firmy Carat, Hypermedia Isobar i Posterscope. więcej

 
,,Sprawdź, czy nie przepłacasz" - zachęca w reklamach Liberty Direct (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych i mieszkaniowych w Liberty Direct. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami EasyHell Productions i Havas Media. więcej

 
Zmiany w pakiecie radiowym Highway FM

Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa Time rozpoczęły sprzedaż wspólnego pakietu reklamowego Highway FM na nowych zasadach. więcej

 
,,Zostaję z OFE" w kampanii Lewiatana i PTE o systemie emerytalnym (wideo)

W telewizji i internecie rusza organizowana przez Konfederację Lewiatan przy współpracy Powszechnych Towarzystw Emerytalnych kampania edukacyjna, która ma na celu uświadomienie Polakom jak ważne jest utrzymanie dwufilarowego obowiązkowego systemu emerytalnego. Akcję przygotowały firmy Grey Group, Universal McCann i VML. więcej

 
Jacob's Creek reklamuje Dni Australii (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa festiwalu Dni Australii sponsorowanego przez polskiego dystrybutora wina Jacob’s Creek. Akcję - obejmującą telewizję, prasę, internet i sklepy - przygotowały formy Havas Worldwide i Carat Polska. więcej

 
Acatar reklamowany w formie Acti Tabs (wideo)

Pod hasłem „Mój wybór na katar” ruszyła kampania reklamowa tabletek na katar Acatar Acti Tabs (produkowanych przez USP Zdrowie). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Unlimited i dom mediowy Starcom. więcej

 
"Gdy Clark Kent woli zostać w biurze" - Superman w kampanii Immofinanz (wideo)

W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła międzynarodowa kampania wizerunkowa firmy nieruchomościowej Immofinanz Group. Akcję, w której wykorzystano postać Supermana, przygotowały firmy M’Caps Advertising, abss interactive, Goldbach Interactive Austria i Seven Film- und Postproduction. więcej

 
Heineken znika z nazwy Open'er Festivalu

Piwo Heineken (produkowane przez Grupę Żywiec) nie będzie już sponsorem tytularnym festiwalu muzycznego Open’er Festival. Marka pozostanie partnerem imprezy, ale w zdecydowanie węższym zakresie. więcej

 
"Akcja e-Mailing" - nowe narzędzie agencji Polymus

Dział interactive & digital agencji Polymus uruchomił autorską aplikację "Akcja e-Mailing", służącą do realizacji spersonalizowanych kampanii mailingowych. Ma ona posłużyć jako wsparcie systemu zarządzania m.in. programami lojalnościowymi. więcej

 
Prasa  
 
Kuba Wojewódzki o tekście ,,Wprost": to bzdury jak o Roswell, współpracuję z policją

Kuba Wojewódzki zdementował doniesienia tygodnika „Wprost”, jakoby wycofał się z części zeznań dotyczących ataku na niego. Prezenter podkreśla, że współpracuje z policją przy wyjaśnianiu sprawy, ale śledczy powinni inaczej przekazywać informacje mediom. więcej

 
Top 112 miesięczników w Polsce, ,,Dobre Rady" liderem

W lipcu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników w Polsce zostały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 112 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Lego Legends of Chima" nowym magazynem dla chłopców

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadziło na rynek miesięcznik “Lego Legends of Chima”. Pierwszy numer tytułu kierowanego do chłopców w wieku od 6 do 9 lat pojawił się w sprzedaży 5 listopada br. więcej

 
Dariusz Świąder prezesem Mediów Regionalnych

Dariusz Świąder, wiceprezes Grupy Polskapresse, został nowym prezesem Mediów Regionalnych. Zastąpił na tym stanowisku Joannę Pilcicką, która będzie teraz doradcą zarządu Polskapresse. więcej

 
Media Regionalne już pod kontrolą Polskapresse

Grupa Polskapresse sfinalizowała zakup Mediów Regionalnych od brytyjskiego funduszu Mecom. Stało się to możliwe dzięki zgodzie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej

 
Internet  
 
Janusz Żebrowski: W tym roku słabsze wyniki K2, z powodu straty Oktawave

- Pozostanę akcjonariuszem K2, mam nadzieję, że przyszłoroczne WZA powoła mnie także do rady nadzorczej spółki, którą współtworzyłem i mam zamiar dalej wspierać - mówi w rozmowie z nami Janusz Żebrowski o swojej rezygnacji ze stanowiska prezesa K2 Internet. więcej

 
Wideo na żądanie pod lupą KRRiT. Iplex, Interia i Sterfavod najlepiej wypełniają przepisy

KRRiT przeprowadziła kolejną kontrolę internetowych serwisów wideo na żądanie. Wynika z niej, że dostawcy VoD coraz lepiej przestrzegają przepisów i rozporządzeń. Najlepiej wypadają takie serwisy jak Iplex.pl, VoD.Interia.tv i Strefavod.pl. więcej

 
Wyszukiwarki najważniejszym internetowym źródłem wiedzy na temat mody

Prawie połowa kobiet codziennie poszukuje w internecie nowinek ze świata mody. Duża grupa z nich żyje w małych lub bardzo małych miejscowościach - wynika z badania IRCenter i LeadR. więcej

 
Mapy Bing oficjalnie w Polsce

Microsoft oficjalnie ogłosił dostępność usługi Map Bing dla polskich użytkowników. Serwis został całkowicie przetłumaczony na nasz język. więcej

 
65 milionów użytkowników platformy Steam

Valve opublikowało statystyki dotyczące łącznej liczby użytkowników swojej platformy cyfrowej dystrybucji gier i programów Steam. więcej

 
Akcje Twittera droższe podczas giełdowego debiutu

Twórcy Twittera zapowiedzieli, że wyjściowa cena akcji serwisu podczas giełdowego debiutu będzie droższa o 25 proc. więcej

 
YouTube Music Awards rozdane (wideo)

Po raz pierwszy w historii rozdano YouTube Music Awards. Wśród nagrodzonych znaleźli się m.in. Eminem i Taylor Swift. więcej

 
Nowy prezes K2 Internet do końca br.

Rada nadzorcza Grupy K2 Internet najprawdopodobniej do końca br. wybierze nowego prezesa spółki. Z końcem października z funkcji tej zrezygnował Janusz Żebrowski. więcej

 
Michał Boni: 2 mld euro na walkę z wykluczeniem cyfrowym

– Ostateczny kształt strategii Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 powinniśmy poznać w połowie listopada – zapowiada Michał Boni, minister administracji i cyfryzacji. Trwające w tej chwili konsultacje społeczne zakończą się w środę, 6 listopada. W ramach programu do wydania będzie prawie 2 mld euro na walkę z wykluczeniem cyfrowym. Środki te mają m.in. poprawić dostęp do infrastruktury teleinformatycznej oraz wspomóc rozbudowę e-administracji. więcej

 
Robert Wielgo będzie odpowiadał za rozwój IAB Polska

Robert Wielgo z początkiem listopada objął stanowisko członka zarządu w IAB Polska. Będzie odpowiedzialny za rozwój, komunikację marketingową oraz działania sprzedażowe związku. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Robert Lewandowski i piłka nożna najpopularniejsi w sporcie, Adidas liderem sponsorów

Najaktywniejszym sponsorem sportu w opinii Polaków jest Adidas. Wśród sportowców największy skok popularności odnotowali Agnieszka Radwańska i Mariusz Pudzianowski, a dyscyplinami sportowymi cieszącymi się największym zainteresowaniem nadal są piłka nożna, skoki narciarskie i siatkówka - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
Wyszukiwarki najważniejszym internetowym źródłem wiedzy na temat mody

Prawie połowa kobiet codziennie poszukuje w internecie nowinek ze świata mody. Duża grupa z nich żyje w małych lub bardzo małych miejscowościach - wynika z badania IRCenter i LeadR. więcej

 
Rośnie Wskaźnik Optymizmu Konsumentów

Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) Ipsos zanotował w październiku niewielki wzrost, o 1,52 pkt., do poziomu 82,75 pkt. Analiza rok do roku pokazuje dużą poprawę w nastrojach Polaków. więcej

 
Public Relations  
 
Kolko wypromuje firmę Omni3D
 
Technologie  
 
Orange kampanią Zetafonu zaczyna Boże Narodzenie w reklamach (wideo)
 
Huawei zapowiada smartfona Ascend W2
 
Samsung Galaxy Tab 12.2 ze Snapdragonem 800 i Androidem 4.3
 
Pierwsze zdjęcia tabletu Nexus 8?
 
ALLPlayer dostępny na Androidzie
 
Western Digital będzie stosować hel w dyskach twardych
 
Gospodarka  
 
Michał Boni: 2 mld euro na walkę z wykluczeniem cyfrowym
 
Polski przemysł przyspiesza
 
Getin Holding kupuje Romanian International Bank
 
Rośnie Wskaźnik Optymizmu Konsumentów
 
Rynek pierwotny dołek ma już za sobą
 
W Polsce mamy 2,2 mln dłużników i ta liczba wciąż rośnie
 
Stanisław Kalemba: nowe unijne programy dla rolników najwcześniej w 2015
 
Nowelizacja przepisów o podatku akcyzowym. Gaz ziemny do celów opałowych objęty akcyzą
 
Ile mamy dni na podważenie interpretacji indywidualnej?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Rubik, Przetakiewicz, Przybylski i Ossoliński w "Project Runway". Ruszyły zdjęcia
 
YouTube Music Awards rozdane (wideo)
 
Heineken znika z nazwy Open'er Festivalu
 
Nadchodzi piąty sezon serialu "Cougar Town: Miasto kocic"
 
Lady GaGa pokazała piosenkę "Dope"
 
Tłumy na trasie koncertowej Bajmu. Zespół gra nawet dwa koncerty dziennie
 
Jude Law: powstanie film "Sherlock Holmes 3"
 
"Perfume" od Britney Spears
 
Vince Vaughn i Hailee Steinfeld w filmie "Term Life"
 
"Gra Endera" numerem 1 w USA
 
Blog  
 
VIPleriada i ,,maciczne". - Ewaryst Fedorowicz
 
Przyjazne Państwo - Magda Furman
 
"112" - błędne koło zmian - Robert Fila
 
Ratujcie maluchy przed głupotą... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
"Wiadomości" mają swojego Strasburgera. To Adam Feder - Mariusz Najwer
 
Nasz gość  
 
Janusz Żebrowski: W tym roku słabsze wyniki K2, z powodu straty Oktawave

- Pozostanę akcjonariuszem K2, mam nadzieję, że przyszłoroczne WZA powoła mnie także do rady nadzorczej spółki, którą współtworzyłem i mam zamiar dalej wspierać - mówi w rozmowie z nami Janusz Żebrowski o swojej rezygnacji ze stanowiska prezesa K2 Internet. więcej

 
Marcin Bruś: Przyszłość Facebooka to ,,Mobile, first"
 
Jakub Korolczuk: Dla reklam kluczowa jest rewolucja digitalowa i branded content
 
Kwestionariusz  
 
Diana Rudnik: szefem jestem tylko w domu

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Diana Rudnik, prezenterka i dziennikarka TVP Info. więcej

 
Magdalena Szmidt: niezastąpiony gadżet to zespół neuronów
 
Robert Plesko: Czytanie gazety zaczynam od ciekawych nagłówków w internecie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl