Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 15 Listopada 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polsat chce pokazać drugą edycję programu "Top Chef"

Telewizja Polsat planuje wyemitować w przyszłym roku drugą edycję reality-show “Top Chef” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności programu. więcej

 
Wzrost na rynku reklamy internetowej pochodną przyzwyczajeń konsumentów

- W dzisiejszych czasach dla osób posiadających smartfony i tablety sieć staje się czymś stale obecnym, niemal jak kiedyś zegarek. Zauważają to marketingowcy i m.in. stąd ciągły wzrost na rynku reklamy internetowej - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Druga edycja serialu "Miłość na bogato" wiosną na antenie Vivy

Kanał Viva Polska pracuje nad drugą edycją serialu “Miłość na bogato”. Produkcja trafi na antenę stacji wiosną przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Bonnier Business Polska poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz pb.pl

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

CCC poszukuje osoby na stanowisko
GRAFIK

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
WYDAWCA PROGRAMU LIVE

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

Polski Związek Tenisowy poszukuje osoby na stanowisko
PR MANAGER

Grupa Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Sprzedaży Online

Viacom International Media Networks poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT MANAGER

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego - Strateg

Telewizja Polska S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży / Doradca Klienta

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Witold Kempa: Przyszłość rynku reklamowego to połączenie światów online i offline

- Polski rynek reklamowy się integruje. Uważam, że silniejsze podmioty będą budowały pod swoimi sztandarami kompetencje podmiotów słabszych - mówi w rozmowie z nami Witold Kempa, szef domu produkcyjnego Netizens. więcej

 
Cyfrowy Polsat i Plus razem - giełda ostro w dół. Dominik Libicki: Nasz rynek to 25 mln urządzeń w domach Polaków

- Tworzymy niekwestionowanego lidera na rynku mediów i telekomunikacji - mówi o przejęciu przez Cyfrowy Polsat spółki Polkomtel Dominik Libicki. Grupa chce kierować swoje usługi do 25 mln urządzeń, które Polacy posiadają w swoich domach. więcej

 
Ewa Farna czwartym jurorem w programie "X Factor"

W czwartej edycji programu “X Factor”, która wiosną 2014 roku trafi na antenę telewizji TVN, po raz pierwszy pojawi się czwarty juror. Zostanie nim wokalistka Ewa Farna. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Zygmunt Solorz-Żak łączy biznesy. Cyfrowy Polsat kupuje Polkomtel

Cyfrowy Polsat zawarł umowę przejęcia większościowego pakietu (83,8% akcji) w spółce w całości kontrolującej Polkomtel, operatora sieci komórkowej Plus. Dzięki transakcji powstanie wiodąca grupa medialno-telekomunikacyjna w tej części Europy. więcej

1,2 mld zł na polską e-reklamę, mobile i social media mocno w górę

W I połowie br. wydatki na reklamę internetową wyniosły 1,205 mld zł, o 12,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Największy udział w rynku mają niezmiennie display i SEM, a największe wzrosty zanotowały mobile i social media marketing. więcej

Eska i RMF Maxxx ostro w dół, rekordowy wzrost Radia Plus - słaby wynik ZET Gold
Duży spadek RMF FM, tracą też inne główne stacje radiowe
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Polsat chce pokazać drugą edycję programu "Top Chef"

Telewizja Polsat planuje wyemitować w przyszłym roku drugą edycję reality-show “Top Chef” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Stacja jest zadowolona z wyników oglądalności programu. więcej

 
Druga edycja serialu "Miłość na bogato" wiosną na antenie Vivy

Kanał Viva Polska pracuje nad drugą edycją serialu “Miłość na bogato”. Produkcja trafi na antenę stacji wiosną przyszłego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Cyfrowy Polsat i Plus razem - giełda ostro w dół. Dominik Libicki: Nasz rynek to 25 mln urządzeń w domach Polaków

- Tworzymy niekwestionowanego lidera na rynku mediów i telekomunikacji - mówi o przejęciu przez Cyfrowy Polsat spółki Polkomtel Dominik Libicki. Grupa chce kierować swoje usługi do 25 mln urządzeń, które Polacy posiadają w swoich domach. więcej

 
Ewa Farna czwartym jurorem w programie "X Factor"

W czwartej edycji programu “X Factor”, która wiosną 2014 roku trafi na antenę telewizji TVN, po raz pierwszy pojawi się czwarty juror. Zostanie nim wokalistka Ewa Farna. więcej

 
Polsat zadowolony ze swojej oglądalności. Maciej Stec: poprawił się profil naszego widza

Telewizja Polsat jest zadowolona z wyników oglądalności jesiennej ramówki, mimo że w grupie komercyjnej 16-49 zanotowała spadek udziałów większy niż konkurencyjny TVN. Spółka przewiduje, że w 2014 roku rynek reklamy zacznie rosnąć. więcej

 
Program ,,Projektanci na start" w FOX Life ogląda tylko 16 tys. widzów

Premierowe odcinki modowego talent-show „Projektanci na start” na antenie FOX Life ogląda średnio tylko 16 tys. widzów. Program notuje jednak wyższy udział w rynku od średniego dobowego udziału stacji w rynku. więcej

 
Prokurator żąda pół roku w więzieniu w zawieszeniu dla reportera TVP

Prokurator żąda kary pół roku więzienia - w zawieszeniu na dwa lata - dla dziennikarza TVP Endy Gęsiny-Torresa. Jest on oskarżony o składanie fałszywych zeznań i podrabianie dokumentów w związku z prowokacją dziennikarską. więcej

 
Zygmunt Solorz-Żak łączy biznesy. Cyfrowy Polsat kupuje Polkomtel

Cyfrowy Polsat zawarł umowę przejęcia większościowego pakietu (83,8% akcji) w spółce w całości kontrolującej Polkomtel, operatora sieci komórkowej Plus. Dzięki transakcji powstanie wiodąca grupa medialno-telekomunikacyjna w tej części Europy. więcej

 
Topnieje baza abonentów Cyfrowego Polsatu. Przychody i zysk do góry

W III kwartale br. Cyfrowy Polsat zanotował wzrost przychodów i zysku netto. O 32 tys. spadła jednak liczba klientów platformy. więcej

 
Zysk netto spółki Multimedia Polska spadł o 38 proc.

Sieć kablowa Multimedia Polska po trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów o 3 proc. Jednak zysk netto operatora zmalał aż o 38 proc. więcej

 
Drugi sezon serialu "Wrogie niebo" w SciFi Universal

19 listopada br. kanał SciFi Universal rozpocznie emisję drugiego sezonu wyprodukowanego przez Stievena Spielberga serialu "Wrogie niebo" (ang. "Falling Skies"). więcej

 
 
Reklama  
 
Witold Kempa: Przyszłość rynku reklamowego to połączenie światów online i offline

- Polski rynek reklamowy się integruje. Uważam, że silniejsze podmioty będą budowały pod swoimi sztandarami kompetencje podmiotów słabszych - mówi w rozmowie z nami Witold Kempa, szef domu produkcyjnego Netizens. więcej

 
George Clooney i Matt Damon w nowej reklamie Nespresso (wideo+foto)

W Polsce rusza kolejna telewizyjna kampania reklamowa kawy Nespresso z udziałem George’a Clooneya, do którego dołączył Matt Damon. Akcję przygotowały firmy IPG Group (Lowe Paris) i MEC. więcej

 
Marek Staniszewski odpowiada za strategię w Havas Worldwide

Marek Staniszewski objął stanowisko chief strategy officera w Grupie Havas Worldwide. Będzie odpowiedzialny za strategię wszystkich agencji Grupy, a także za nowo powstającą strukturę dedykowaną brand consultingowi. więcej

 
Szymon Majewski odwiedza św. Mikołaja w kampanii Mini Ratki (wideo)

Ruszyła świąteczna kampania Mini Ratki - kredytu konsolidacyjnego oferowanego przez PKO BP. W spocie promocyjnym Szymon Majewski pojawia się w domu św. Mikołaja oferując mu Mini Ratkę. więcej

 
Leo Messi kapitanem "Galaxy 11" w piłkarskiej kampanii Samsunga (wideo)

Samsung opublikował nowy spot reklamowy w ramach globalnej kampanii "Galaxy 11". Pierwszym z jedenastu piłkarzy, którymi kierować będzie Franz Beckenbauer, jest Leo Messi. więcej

 
Niesamowity szpagat Jean-Claude'a Van Damme'a w teście ciężarówek Volvo (wideo)

Jean-Claude Van Damme wystąpił w reklamie ciężarówek marki Volvo. Aktor w oryginalny sposób testuje jedną z zastosowanych w samochodach technologii. więcej

 
junior-angin - nowy syrop dla dzieci wsparty kampanią

Ruszyła międzynarodowa kampania launchingowa syropu dla dzieci junior-angin. Akcję przygotowały firmy Walk Creative i Star Media. więcej

 
Anna Nowak: E-commerce i sprzedaż online wymuszają obecność w internecie

- Internet jest mierzalny, umożliwia dokładną weryfikację wyników kampanii - stąd też uzasadnione zwiększenie wydatków na reklamę w digitalu - pisze Anna Nowak, director innovation w domu mediowym Mindshare Polska. więcej

 
Czeka nas dalszy solidny wzrost w segmencie reklamy online

- Fakt, iż konsumenci coraz więcej czasu spędzają online, rosnące doświadczenie marketerów w internecie i innowacje w świecie cyfrowym to główne czynniki wzrostu na rynku reklamy internetowej - pisze Jacek Olechowski, prezes zarządu IAA Polska. więcej

 
Olga Winiarska i Michał Gajewski stworzyli agencję WeHaveKids

Olga Winiarska i Michał Gajewski stworzyli nową agencję reklamową WeHaveKids. więcej

 
Monika Ogłozińska w Click House

Monika Ogłozińska dołączyła do zespołu agencji Click House, gdzie objęła stanowisko project managera. więcej

 
OMG stawia na klientów zagranicznych, za projekt odpowiada Ludomir Wiśniewski

Agencja OMG Poland stworzyła nowy departament - international development. Jego rozwojem zajmie się niedawno zatrudniony Ludomir Wiśniewski we współpracy z Beatą Zielińską.   więcej

 
Prasa  
 
Były fotograf Kancelarii Premiera odcina się od zdjęcia Tuska i Putina z ,,W sieci"

Grzegorz Rogiński, były fotograf Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, zaprzeczył, jakoby wykonał zdjęcie uśmiechniętych Donalda Tuska i Władimira Putina w Smoleńsku, które niedawno zamieścił na okładce tygodnik „W sieci”. więcej

 
Agora: rynek reklamy zmaleje w tym roku o 5-8 proc. Ogromny spadek w dziennikach

Agora w raporcie za III kwartał br. podtrzymała prognozę, że rynek reklamy w tym roku spadnie o 5-8 proc. Najwięcej reklam stracą gazety codzienne. więcej

 
4 mln egzemplarzy "Faktu" trafią bezpłatnie do domów w Polsce

Ringier Axel Springer Polska z okazji 10-lecia dziennika “Fakt” roześle do polskich domów i mieszkań 4 mln egz. specjalnego wydania tabloidu. - Cel akcji to promocja tytułu i samej marki “Fakt” oraz budowanie świadomości produktu - podkreśla wydawca. więcej

 
,,Men's Health" liderem wśród pism męskich, ,,Logo" o 40 proc. w dół

W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”. więcej

 
Przyznano Nagrody "Newsweeka" im. Teresy Torańskiej

Były sędzia TK Jerzy Stępień, dziennikarka Edyta Krześniak, pisarka Małgorzata Rejmer i redaktor licealnego periodyku Bartłomiej Pograniczny to laureaci pierwszej edycji Nagrody "Newsweeka" im. Teresy Torańskiej. więcej

 
Agora ze spadkiem przychodów i 11 mln zł straty

W pierwszych trzech kwartałach br. Agora zanotowała 773,6 mln zł przychodów (o 6,7 proc. mniej niż rok wcześniej), 781,5 mln zł kosztów operacyjnych (spadek o 6,9 proc.) i 11 mln zł straty netto. W samym III kwartale przychody firmy wyniosły 239,9 mln zł (spadek o 9,3 proc.), a strata netto - 10,2 mln zł. więcej

 
Internet  
 
Wzrost na rynku reklamy internetowej pochodną przyzwyczajeń konsumentów

- W dzisiejszych czasach dla osób posiadających smartfony i tablety sieć staje się czymś stale obecnym, niemal jak kiedyś zegarek. Zauważają to marketingowcy i m.in. stąd ciągły wzrost na rynku reklamy internetowej - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polska w raporcie przejrzystości Google'a

Z nowego raportu przejrzystości Google’a wynika, że prośby władz państwowych o udostępnianie danych użytkowników podwoiły się w ciągu minionych czterech lat. więcej

 
Polski rynek e-commerce rośnie pomimo kryzysu

W 2012 roku polski rynek sprzedaży detalicznej w internecie osiągnął wartość 21 mld zł. Pomimo kryzysu finansowego e-handel funkcjonuje bardzo dobrze i w każdym roku odnotowuje kilkunastoprocentowe wzrosty - wynika z raportu firmy badawczej PMR. więcej

 
Dropbox ma już 200 mln użytkowników

Twórcy usługi przechowywania plików w chmurze Dropbox poinformowali o przekroczeniu liczby 200 mln aktywnych użytkowników oraz zapowiedzieli ofertę dla biznesu. więcej

 
Grupa Sare z ponad pół mln zł zysku po III kw.

W pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku Grupa Sare zanotowała prawie 10 mln zł przychodu i ponad pół mln zł zysku. więcej

 
Facebook udostępnił nową wersję Messengera

Odświeżona wersja mobilnego komunikatora Facebook Messenger została właśnie udostępniona w sklepach Google Play oraz AppStore. więcej

 
Anna Nowak: E-commerce i sprzedaż online wymuszają obecność w internecie

- Internet jest mierzalny, umożliwia dokładną weryfikację wyników kampanii - stąd też uzasadnione zwiększenie wydatków na reklamę w digitalu - pisze Anna Nowak, director innovation w domu mediowym Mindshare Polska. więcej

 
Snapchat nie chciał 3 mld dolarów od Facebooka

Twórcy serwisu społecznościowego Snapchat odrzucili ofertę przejęcia przez Facebooka za kwotę 3 mld dolarów. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polski rynek e-commerce rośnie pomimo kryzysu

W 2012 roku polski rynek sprzedaży detalicznej w internecie osiągnął wartość 21 mld zł. Pomimo kryzysu finansowego e-handel funkcjonuje bardzo dobrze i w każdym roku odnotowuje kilkunastoprocentowe wzrosty - wynika z raportu firmy badawczej PMR. więcej

 
Public Relations  
 
Seisei Communications wypromuje Hotel Warszawianka
 
Avery Zweckform postawiło na LTM Communications
 
Technologie  
 
Play uruchamia usługę telewizji mobilnej. Najtańszy pakiet za 6,99zł
 
Orange inwestuje w startupy, rusza Orange Fab
 
Sieć Plus ma 14,1 mln abonentów. 3,2 mln korzysta już z internetu mobilnego
 
455 mln telefonów komórkowych sprzedanych w III kw., 55 proc. to smartfony a liderem Samsung
 
Microsoft otwiera centrum walki z cyberprzestępczością (wideo)
 
Facebook udostępnił nową wersję Messengera
 
Grupa CD Projekt z 4,43 mln zł zysku w III kw.
 
Zygmunt Solorz-Żak łączy biznesy. Cyfrowy Polsat kupuje Polkomtel
 
Programowanie na platformie CUDA 6 Nvidii ma być łatwiejsze
 
Za kilka lat co szósta płatność w sklepie za pomocą smartfona lub tabletu
 
,,David w Europie" w Kuchni+
 
Gospodarka  
 
Deloitte przewiduje znaczne uszczelnienie polskiego systemu podatkowego
 
Grupa CD Projekt z 4,43 mln zł zysku w III kw.
 
Zadłużenie firm w bankach wynosi 274 mld zł, a Polaków 560,4 mld zł
 
Polska gospodarka nabiera rozpędu
 
Niska inflacja. "Wskazuje na słabość niż siłę gospodarki, ale ..."
 
Zbigniew Jagiełło: Chcemy zintegrować bank Nordea z PKO BP
 
PKB w przyszłym roku wzrośnie o 2,3 proc. Pomoże eksport na rynki wschodzące
 
Janusz Steinhoff: Afryka jest potężnym rynkiem zbytu i źródłem surowców
 
Za kilka lat co szósta płatność w sklepie za pomocą smartfona lub tabletu
 
Grupa Getin zaoferuje usługi związane z zakupem i eksploatacją samochodu
 
Oderwane od realiów limity cenowe w programie "Mieszkanie dla Młodych"
 
Finansowanie społecznościowe, czyli tzw. crowdfunding coraz popularniejsze
 
Raport: regulacje firm pożyczkowych są potrzebne, ale łatwo o przeregulowanie rynku
 
Jakie aktywa Grupy PKO Bank Polski? Ponad 200 mld zł
 
Niska inflacja sprzyja amatorom oszczędzania na bankowych lokatach
 
Kultura/Rozrywka  
 
Ewa Farna czwartym jurorem w programie "X Factor"
 
Koniec festiwalu MetalFest
 
"118" - nowy album zespołu Cochise
 
Angelina Jolie jako czarownica w filmie "Maleficent"
 
Zwiastun filmu "Noe: Wybrany przez Boga" ("Noah")
 
Blog  
 
Komu bije ten dzwon? - Wanda Konarzewska
 
Policjant..? - Andrzej Bober
 
Władza dwóch prędkości. - Ewaryst Fedorowicz
 
Narodowcy nadal mają głos - Marek Kacprzak
 
Wydoić żyrafę !! - Bartosz Konopka
 
Nasz gość  
 
Witold Kempa: Przyszłość rynku reklamowego to połączenie światów online i offline

- Polski rynek reklamowy się integruje. Uważam, że silniejsze podmioty będą budowały pod swoimi sztandarami kompetencje podmiotów słabszych - mówi w rozmowie z nami Witold Kempa, szef domu produkcyjnego Netizens. więcej

 
Andrzej Siezieniewski: Cyfryzacja to najważniejszy projekt Polskiego Radia
 
Aleksander Śmigielski: W przyszłości trzeba będzie się tak reklamować, aby sprzedawać
 
Kwestionariusz  
 
Anna Pańczyk: Moje hobby to życie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Anna Pańczyk, prezes agencji reklamowej Change Integrated. więcej

 
Diana Rudnik: szefem jestem tylko w domu
 
Magdalena Szmidt: niezastąpiony gadżet to zespół neuronów
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl