Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 19 Listopada 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Wojciech Fusek: ,,Gazeta Wyborcza" jest medium niezależnym i z własnym zdaniem

- Dla mnie nie jest ważny nośnik, na jakim komunikujemy się z czytelnikiem. Ważne jest to, co chcemy mu przekazać i czy jesteśmy mu potrzebni, użyteczni oraz inspirujący - mówi w rozmowie z nami Wojciech Fusek, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”. więcej

 
Polska reklama zmalała o 5,7 proc. do 4,9 mld zł. Prasa mocno w dół, tylko internet na plusie

W trzech kwartałach br. na reklamę w Polsce wydano 4,94 mld zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Budżety marketingowe wzrosły tylko w internecie, natomiast w dziennikach zmalały aż o 29 proc. więcej

 
Powstanie Biblioteka Cyfrowa Mediów Publicznych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz 19 spółek mediów publicznych podpisały wczoraj list intencyjny w sprawie utworzenia Biblioteki Cyfrowej Mediów Publicznych - platformy wymiany cyfrowych materiałów audiowizualnych. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Badań i Analiz

Bonnier Business Polska poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz pb.pl

CCC poszukuje osoby na stanowisko
GRAFIK

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
WYDAWCA PROGRAMU LIVE

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

Polski Związek Tenisowy poszukuje osoby na stanowisko
PR MANAGER

Viacom International Media Networks poszukuje osoby na stanowisko
ACCOUNT MANAGER

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego - Strateg

Telewizja Polska S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży / Doradca Klienta

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TV Republika wygrywa z Superstacją i TV Trwam, goni TVP Info (wideo)

TV Republika w sieci UPC Polska notuje wyższą oglądalność niż TV Trwam i Superstacja. Przegrywa jedynie z trzema czołowymi kanałami newsowymi: TVN24, Polsat News i TVP Info - wynika z badania "Atmedia SpotLight". więcej

 
Radio ZET podnosi ceny reklam o 3,6 proc.

Od początku grudnia będzie obowiązywać nowy cennik reklamowy Radia ZET, w którym spoty (w godz. 6-20) są średnio o 3,6 proc. droższe niż obecnie. Rozgłośnia uzasadnia to dużym popytem na jej czas reklamowy i wzrostem słuchalności w tzw. komercyjnej grupie docelowej. więcej

 
Rusza konkurs na logo Krakowa jako kandydata na gospodarza zimowej olimpiady

Urząd Miasta Krakowa ogłosił konkurs na logotyp tego miasta jako kandydata do organizacji zimowych igrzysk olimpijskich w 2022 roku. Projekty można zgłaszać do końca br., a zwycięskie zostaną wybrane do końca marca 2014 roku. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Twitter wyprzedzi reklamowo Facebooka? ,,Najważniejszy jest czas reakcji"

- Twitter to w tej chwili jedna z najsilniejszych platform komunikacyjnych w nowych mediach, ale promując się na niej, trzeba stosować zupełnie inne zasady niż na Facebooku - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Uważam Rze" staje się miesięcznikiem

Od 25 listopada br. tygodnik „Uważam Rze” (Grupa Gremi) będzie wydawany jako miesięcznik. W nowym cyklu wydawniczym pismo ma stać się rentowne. więcej

Zygmunt Solorz-Żak łączy biznesy. Cyfrowy Polsat kupuje Polkomtel
1,2 mld zł na polską e-reklamę, mobile i social media mocno w górę
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Powstanie Biblioteka Cyfrowa Mediów Publicznych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz 19 spółek mediów publicznych podpisały wczoraj list intencyjny w sprawie utworzenia Biblioteki Cyfrowej Mediów Publicznych - platformy wymiany cyfrowych materiałów audiowizualnych. więcej

 
TV Republika wygrywa z Superstacją i TV Trwam, goni TVP Info (wideo)

TV Republika w sieci UPC Polska notuje wyższą oglądalność niż TV Trwam i Superstacja. Przegrywa jedynie z trzema czołowymi kanałami newsowymi: TVN24, Polsat News i TVP Info - wynika z badania "Atmedia SpotLight". więcej

 
,,Biblia" podniosła widownię Polsatu o 900 tys. widzów

Miniserial „Biblia” oglądało w Polsacie średnio 2,52 mln osób. Produkcja podniosła widownię stacji względem analogicznego okresu ub.r. o 890 tys. osób i dała drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

 
SDP oburzone Nagrodą Prix Europa dla serialu "Nasze matki, nasi ojcowie". "To wstyd"

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich wyraziło oburzenie faktem, że kontrowersyjny niemiecki serial “Nasze matki, nasi ojcowie” otrzymał nagrodę Europejskiego Festiwalu Produkcji Telewizyjnych, Radiowych i Internetowych: Prix Europa w Berlinie. więcej

 
,,Kobieta na krańcu świata" straciła 200 tys. widzów. 3,1 mln zł z reklam

„Kobietę na krańcu świata 5” śledziło średnio 1,15 mln osób, o 200 tys. widzów mniej niż czwartą serię pokazywaną w ub.r. Produkcja TVN zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 3,1 mln zł. więcej

 
Multimedia Polska zyskuje abonentów, z internetu korzysta prawie 500 tys.

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec trzeciego kwartału br. miała 825 tys. abonentów, niemal o 6 tys. więcej niż rok wcześniej. Cały czas najdynamiczniej przybywa klientów telewizji cyfrowej, a liczba iużytkowników internetu zbliża się już do pół miliona. więcej

 
TVN liderem, duży wzrost TVP Info - "Fakty" przed "Wiadomościami"

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
TVN partnerem technologicznym stacji Power TV

Startujący 20 listopada br. kanał Power TV wybrał TVN na partnera technologicznego. TVN zapewni nowej stacji m.in. obsługę transmisji satelitarnej, enkodowanie sygnału MPEG-4 oraz kolokację serwerów emisyjnych. więcej

 
Finał ,,Masterchefa" za 134 tys. zł w grudniowym cenniku reklamowym TVN

W grudniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy finałowym odcinku „Masterchefa”, za które trzeba zapłacić maksymalnie 133,9 tys. zł. Jak zwykle drogie są reklamy przy „Faktach”, które kosztują nawet 108 tys. zł. więcej

 
Sześć nowych kanałów w sieci Toya, m.in. Polsat Romans i Tele 5 HD

W grudniu br. sieć kablowa Toya włączy do swojej oferty sześć nowych kanałów. Będą to Polsat Romans, Nick Jr., Tele 5 HD, Universal Channel HD oraz E! Entertainment w wersjach SD i HD. więcej

 
Romance TV HD w Cyfrowym Polsacie

Kanał Romance TV HD poszerzył ofertę Cyfrowego Polsatu. Od poniedziałku 18 listopada br. stacja pojawiła się w pakiecie Film HD na pozycji 145. więcej

 
TVN7 pokaże czwarty sezon serialu ,,Bananowy doktor"

21 listopada 2013 roku naziemny kanał TVN7 rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Bananowy Doktor”. więcej

 
 
Radio  
 
Radio ZET podnosi ceny reklam o 3,6 proc.

Od początku grudnia będzie obowiązywać nowy cennik reklamowy Radia ZET, w którym spoty (w godz. 6-20) są średnio o 3,6 proc. droższe niż obecnie. Rozgłośnia uzasadnia to dużym popytem na jej czas reklamowy i wzrostem słuchalności w tzw. komercyjnej grupie docelowej. więcej

 
Grupa RMF nie zmienia stawek w nowych cennikach reklamowych

W cennikach reklamowych Grupy RMF na styczeń i luty będą obowiązywać identyczne stawki jak obecnie. Najdroższe są reklamy w RMF FM i pakietach obejmujących tę stację. więcej

 
Eska nowym liderem słuchalności radia w Poznaniu, RMF FM poza podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia do października 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu. więcej

 
Radia Złote Przeboje słuchają zamożni i wykształceni Polacy

Radio Złote Przeboje ma względnie wysoki zasięg wśród słuchaczy z wysokimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem średnim i wyższym oraz w wieku od 40 do 59 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
"Partnerstwo Wschodnie - Droga do Europy" - nowy cykl reportaży w Jedynce i Radiu 24

W czwartek, 21 listopada, na antenach Pierwszego Programu Polskiego oraz Polskiego Radia 24 ruszy nowy cykl reportaży pt. „Partnerstwo Wschodnie - droga do Europy”. Cykl jest wspólnym przedsięwzięciem Ośrodka Studiów Wschodnich i Naczelnej Redakcji Publicystyki Międzynarodowej Polskiego Radia. więcej

 
Reklama  
 
Polska reklama zmalała o 5,7 proc. do 4,9 mld zł. Prasa mocno w dół, tylko internet na plusie

W trzech kwartałach br. na reklamę w Polsce wydano 4,94 mld zł, o 5,7 proc. mniej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Budżety marketingowe wzrosły tylko w internecie, natomiast w dziennikach zmalały aż o 29 proc. więcej

 
Radio ZET podnosi ceny reklam o 3,6 proc.

Od początku grudnia będzie obowiązywać nowy cennik reklamowy Radia ZET, w którym spoty (w godz. 6-20) są średnio o 3,6 proc. droższe niż obecnie. Rozgłośnia uzasadnia to dużym popytem na jej czas reklamowy i wzrostem słuchalności w tzw. komercyjnej grupie docelowej. więcej

 
Rusza konkurs na logo Krakowa jako kandydata na gospodarza zimowej olimpiady

Urząd Miasta Krakowa ogłosił konkurs na logotyp tego miasta jako kandydata do organizacji zimowych igrzysk olimpijskich w 2022 roku. Projekty można zgłaszać do końca br., a zwycięskie zostaną wybrane do końca marca 2014 roku. więcej

 
Papież zareklamował polski ,,lek" zachęcający do modlitwy (wideo)

Podczas niedzielnej audiencji papież Franciszek zachęcił do skorzystania z Miserikordyny - opakowania z różańcem i obrazkiem Miłosierdzia Bożego wystylizowanego na lek na serce. Nietypowy „preparat” to pomysł Gdańskiego Seminarium Duchownego. więcej

 
Finał ,,Masterchefa" za 134 tys. zł w grudniowym cenniku reklamowym TVN

W grudniowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy finałowym odcinku „Masterchefa”, za które trzeba zapłacić maksymalnie 133,9 tys. zł. Jak zwykle drogie są reklamy przy „Faktach”, które kosztują nawet 108 tys. zł. więcej

 
Mitsubishi Outlander reklamowany w różnych warunkach (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, Imagine i Starcom. więcej

 
Jacek Kędzior partnerem zarządzającym EY Polska

Jacek Kędzior z początkiem 2014 roku obejmie stanowisko partnera zarządzającego EY Polska. Zastąpi w tej funkcji Duleepa Aluwihare, który kierował firmą przez 23 lata. więcej

 
,,Przygotuj rodzinę na aktywną zimę!" w promocji Actimela i Decathlonu

Rozpoczęła się promocja jogurtów Actimel (Danone Polska), w której można wygrać m.in. rabaty w sklepach Decathlon. Akcję, realizowaną przez agencję Kropka Bordo, wspierają reklamy przygotowane przez agencję Sales Link. więcej

 
make sense media DOOH przejmuje obsługę ekranów w salonach Top-Press

Firma make sense media DOOH zaczęła zajmować się emisją materiałów informacyjnych i reklam na monitorach w 205 salonikach prasowych i salonach Top-Press należących do Kolportera. Poprzednio odpowiadała za to spółka Call2Action. więcej

 
Prasa  
 
Wojciech Fusek: ,,Gazeta Wyborcza" jest medium niezależnym i z własnym zdaniem

- Dla mnie nie jest ważny nośnik, na jakim komunikujemy się z czytelnikiem. Ważne jest to, co chcemy mu przekazać i czy jesteśmy mu potrzebni, użyteczni oraz inspirujący - mówi w rozmowie z nami Wojciech Fusek, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”. więcej

 
,,Tele Tydzień" najchętniej czytanym tygodnikiem. ,,Pani Domu" na czele dwutygodników

W okresie od kwietnia do września 2013 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostał „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Pani Domu” - wynika z najnowszej fali badania PBC. więcej

 
Tygodnik "Wprost" bez Tomasza Molgi

Tomasz Molga został zwolniony z redakcji tygodnika “Wprost” (AWR “Wprost”). Był w niej szefem działu Biznes. więcej

 
,,Auto Świat Poradnik" nowym liderem miesięczników motoryzacyjnych, ,,Świat Motocykli" ostro w dół

W sierpniu 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwsze miejsce zajął „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycję lidera awansował „Auto Świat Poradnik”. więcej

 
,,Dziennik Polski" i ,,Nasze Miasto" z nagrodami dla najlepszych okładek

Dyrektor artystyczny Grupy Polskapresse Tomasz Bocheński został nagrodzony w XV. edycji konkursu European Newspaper Award za projekty okładek “Naszego Miasta” i “Dziennika Polskiego”. To jedyne nagrody dla polskich gazet w tym roku. więcej

 
Tadla, Gessler, Młynarska i Kuźniar walczą o Telekamery (pełna lista nominowanych)

Ogłoszono nominowanych w plebiscycie Telekamery „Tele Tygodnia” 2014, wśród których znaleźli się m.in. Magda Gessler, Beata Tadla, Agnieszka Dygant, Agata Młynarska, Andrzej Turski i Jarosław Kuźniar. Laureatów poznamy na początku lutego 2014 roku. więcej

 
,,Forbes" wystawiony na sprzedaż

Magazyn „Forbes” oraz wszystkie jego strony internetowe zostały wystawione na sprzedaż. To już kolejny tytuł prasowy z długimi tradycjami, który w ostatnim czasie boryka się z problemami finansowymi. więcej

 
Internet  
 
Google i Microsoft będą wspólnie zwalczać pornografię dziecięcą w sieci

Dwa giganci z branży nowych technologii zapowiadają blokowanie w oferowanych usługach wyszukiwania wszystkich treści związanych z pornografią dziecięcą. więcej

 
BRE Bank zmienia się w mBank i ujednolica logowanie

Od 25 listopada br. wszystkie dotychczasowe marki BRE Banku zostaną ujednolicone pod jedną nazwą - mBank - oraz otrzymają wspólny panel logowania. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
29 proc. przedsiębiorców chce głosować na PO, SLD i partia Gowina przed PiS

W bieżącym roku znacząco wzrosło poparcie dla Platformy Obywatelskiej wśród przedsiębiorców z sektora MSP. Po raz pierwszy i od razu bardzo wysoko w rankingu pojawiła się (oficjalnie jeszcze nie istniejąca) partia Jarosława Gowina - wynika z badania zrealizowanego przez Maison. więcej

 
Jacek Kędzior partnerem zarządzającym EY Polska

Jacek Kędzior z początkiem 2014 roku obejmie stanowisko partnera zarządzającego EY Polska. Zastąpi w tej funkcji Duleepa Aluwihare, który kierował firmą przez 23 lata. więcej

 
4 na 5 młodych Polaków pozytywnie nastawionych do samozatrudnienia

81% młodych Polaków wykazuje pozytywną postawę w stosunku do pracy na własny rachunek. 13% ma negatywny stosunek do samozatrudnienia - wynika z raportu "Przedsiębiorczość na świecie 2013" firmy Amway. więcej

 
Paweł Wójcik: Z 4P Research Mix do Millward Brown

Od grudnia do zespołu Millward Brown dołączy Paweł Wójcik, który obejmie stanowisko dyrektora ds. nowych przedsięwzięć.   więcej

 
Public Relations  
 
VMG PR wypromuje zespół Energa Sailing
 
Technologie  
 
Rekord sprzedaży konsoli PlayStation 4 - gratulacje od Xboxa
 
Samsung SideSync - aplikacja integrująca komputer z telefonem (wideo)
 
IBM i Nvidia dostarczą oprogramowanie dla biznesu z akceleracją graficzną
 
Aplikacja Office Remote pozwoli sterować pakietem biurowym na smartfonie
 
PocketBook Basic Touch w Polsce za 399 zł
 
Huawei pracuje nad smartfonem z ośmiordzeniowym procesorem
 
Tesla K40 - nowy akcelerator graficzny do superkomputerów od Nvidii
 
Adam Malicki na czele nowego standardu płatności mobilnych
 
Gospodarka  
 
Jacek Kędzior partnerem zarządzającym EY Polska
 
Adam Malicki na czele nowego standardu płatności mobilnych
 
4 na 5 młodych Polaków pozytywnie nastawionych do samozatrudnienia
 
Janusz Lewandowski: Po raz pierwszy mamy w budżecie zupełnie nowy pieniądz
 
Co dalej z OFE? Rząd niechętnie modyfikuje swoje propozycje
 
Ofensywa supermarketów Stokrotka. W przyszłym roku rusza franczyza
 
Mariusz Adamiak: Złoty zyska na wartości, giełda do końca roku stabilna
 
Miliardy potrzebne do wydobycia gazu łupkowego. "Sami tego nie udźwigniemy finansowo"
 
Rząd ureguluje kwestie uprawy roślin genetycznie modyfikowanych (GMO)
 
Zapotrzebowanie na węgiel nie maleje, mimo ciepłej jesieni
 
Jak obniżyć podatek przy zakupie samochodu
 
Kultura/Rozrywka  
 
Soundgarden w czerwcu zagra w Polsce
 
Colin Farrell zagra w filmie "Warcraft"
 
Powstanie czwarty sezon serialu "Dochodzenie"
 
Lady GaGa z płytą "Artpop" na szczycie UK Charts
 
Powstanie serial na podstawie komiksu "Kaznodzieja"
 
Anthony DeCurtis pisze biografię Lou Reeda
 
Justin Bieber: "PYD" (posłuchaj)
 
"Thor: Mroczny świat" podbija kina
 
Blog  
 
Wenus w szaleństwie interpretacyjnym - Marek Kacprzak
 
Iluzja wyboru albo oburzenia - Marcin Żukowski
 
Złota Piłka i zegarek Nowaka - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Shanie za 5 baniek, czyli luxury uncovered. - Ewaryst Fedorowicz
 
Ryba śmierdzi z kosmosu, czyli błędy w targetowaniu (i inne drobiazgi) - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Wojciech Fusek: ,,Gazeta Wyborcza" jest medium niezależnym i z własnym zdaniem

- Dla mnie nie jest ważny nośnik, na jakim komunikujemy się z czytelnikiem. Ważne jest to, co chcemy mu przekazać i czy jesteśmy mu potrzebni, użyteczni oraz inspirujący - mówi w rozmowie z nami Wojciech Fusek, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”. więcej

 
Witold Kempa: Przyszłość rynku reklamowego to połączenie światów online i offline
 
Andrzej Siezieniewski: Cyfryzacja to najważniejszy projekt Polskiego Radia
 
Kwestionariusz  
 
Anna Pańczyk: Moje hobby to życie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Anna Pańczyk, prezes agencji reklamowej Change Integrated. więcej

 
Diana Rudnik: szefem jestem tylko w domu
 
Magdalena Szmidt: niezastąpiony gadżet to zespół neuronów
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl