Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 26 Listopada 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action łączą się, powstają Ogilvy One i Neo@Ogilvy

Grupa Ogilvy łączy agencje Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action, którymi kierować będzie Wojciech Putrzyński. Ponadto uruchamia agencję Ogilvy One i dom mediowy Neo@Ogilvy, na czele których stanął Mateusz Mentlewicz. więcej

 
Filmweb rekordowo popularny, zyskują Aleseriale.pl i Film.interia.pl

Wśród serwisów o filmach i serialach zdecydowanym liderem jest Filmweb, który w br. notuje rekordowo wysoką odwiedzalność. W skali roku spore wzrosty popularności zanotowały Aleseriale.pl, Film.wp.pl oraz Film.interia.pl. więcej

 
,,Blondynka 2" była liderem rynku. W planach kolejna seria

Drugą edycję serialu „Blondynka” oglądało średnio 3,17 mln osób.  TVP1 w czasie nadawania produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła dopiero trzecie miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 11,87 mln zł. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

MyLED poszukuje osoby na stanowisko
AGANCY SALES MANAGER

NextWeb Media poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Telewizja Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży / Doradca Klienta

MODA NA ZDROWIE poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Research Manager - Commercial

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
On Air Creative Lead Lifestyle

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Consumer Marketing & PR Manager Lifestyle

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Channel Director Facutal

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Bonnier Business Polska poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz pb.pl

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"Tylko muzyka" liderem, ale straciła 630 tys. widzów. 54 mln zł z reklam

Szóstą edycję “Tylko muzyki” oglądało 2,72 mln widzów, o 630 tys. mniej niż emitowaną rok wcześniej czwartą odsłonę talent-show. Polsat w czasie nadawania formatu był liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 54 mln zł. Kolejną edycję programu zobaczymy wiosną 2014. więcej

 
O jedną trzecią więcej na reklamy piwa. Żywiec i Warka na czele, Tyskie mocno w dół (analiza)

W trzech kwartałach br. cennikowe wydatki na reklamy piwa (bez internetu) wyniosły 417,7 mln zł, o 33,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe budżety reklamowe miały Żywiec i Warka, za to mocno zmalał budżet Tyskiego. więcej

 
Polsat chce przedłużyć prawa do Formuły 1, ale liczy na obniżkę ceny

Polsat zapewnia, że jest zainteresowany przedłużeniem licencji na pokazywanie Formuły 1 na kolejne lata. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że stacja zakupi prawa, jeśli otrzyma atrakcyjniejsze warunki cenowe. Transmisje bez Roberta Kubicy przyciągają bowiem mniej widzów. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Weglarczyk, Pałasiński i Ewart w zespole TVN24 Biznes i Świat

Kanał TVN24 Biznes i Świat 1 stycznia 2014 roku zastąpi TVN CNBC. Nowa stacja otrzyma nowe studio, oprawę i logo, a w jej zespole znajdą się m.in. Maciej Wierzyński, Ewa Ewart, Bartosz Węglarczyk i Jacek Pałasiński. więcej

Ziemkiewicz wygrał z Michnikiem - nie musi przepraszać za ,,terroryzowanie pozwami" i ,,usłużnych sędziów"

Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że publicysta „Do Rzeczy” i TV Republiki Rafał Ziemkiewicz nie musi przepraszać redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” Adama Michnika za stwierdzenie, że ten „terroryzuje swoich oponentów” przy pomocy „usłużnych, rozgrzanych sędziów”. więcej

Kuba Wojewódzki odchodzi z Eski Rock. Stacja stawia na internet
Polsat pokaże sylwestra z Gdyni. Wystąpią Rodowicz, Urszula, Krawczyk i Enej
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Blondynka 2" była liderem rynku. W planach kolejna seria

Drugą edycję serialu „Blondynka” oglądało średnio 3,17 mln osób.  TVP1 w czasie nadawania produkcji była liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej zajęła dopiero trzecie miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 11,87 mln zł. więcej

 
"Tylko muzyka" liderem, ale straciła 630 tys. widzów. 54 mln zł z reklam

Szóstą edycję “Tylko muzyki” oglądało 2,72 mln widzów, o 630 tys. mniej niż emitowaną rok wcześniej czwartą odsłonę talent-show. Polsat w czasie nadawania formatu był liderem rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 54 mln zł. Kolejną edycję programu zobaczymy wiosną 2014. więcej

 
Polsat chce przedłużyć prawa do Formuły 1, ale liczy na obniżkę ceny

Polsat zapewnia, że jest zainteresowany przedłużeniem licencji na pokazywanie Formuły 1 na kolejne lata. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że stacja zakupi prawa, jeśli otrzyma atrakcyjniejsze warunki cenowe. Transmisje bez Roberta Kubicy przyciągają bowiem mniej widzów. więcej

 
,,Czas honoru" stracił 400 tys. widzów. 8,6 mln zł z reklam

„Czas honoru 6" oglądało średnio 2,12 mln osób, o 400 tys. widzów mniej niż nadawaną rok temu piątą odsłoną historycznej produkcji. W czasie emisji serialu TVP2 zajęła trzecie miejsce w rynku, a wpływy reklamowe wyniosły 8,56 mln zł. Dwójka ma w planach kontynuację serialu.  więcej

 
2,3 mln widzów ostatniej serii "Przepisu na życie". Zarobiła 32 mln zł

Piątą i zarazem ostatnią serię “Przepisu na życie” oglądało w TVN 2,3 mln widzów. Produkcja w paśmie nadawania przegrała walkę o widza z Polsatem, ale była liderem rynku w grupie komercyjnej. Ostatni sezon serialu z reklam przyniósł stacji 32 mln zł. więcej

 
,,Tylko taniec" stracił 360 tys. widzów. 26,2 mln zł z reklam

Czwartą serię talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” oglądało o 360 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę programu emitowaną rok temu. Produkcja dała stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 26,19 mln zł. więcej

 
Atmedia tracą kolejne stacje. Kanały FOX-a przechodzą do TVN Media

Spółka FOX International Channels Poland zmienia brokera. Zamiast Atmediów od stycznia 2014 roku reklamy w jej stacjach sprzedawać będzie spółka TVN Media w ramach oferty Premium TV. więcej

 
Capital36 FIZ - Victoria Wejchert tworzy fundusz z aktywami 300-350 mln zł

Victoria Wejchert, córka zmarłego w 2009 r. Jana Wejcherta, wspólnie z grupą indywidualnych inwestorów stworzyła fundusz inwestycyjny Capital36 FIZ, którego wartość aktywów to 300-350 mln zł. Pierwsza inwestycja funduszu to sieć klinik kardiologicznych Allenort. więcej

 
Duży wzrost TVP1, tracą TVP Info i TVP Regionalna. Skoki narciarskie wśród hitów tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce niezmiennie należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
28 listopada zostanie wyemitowany 2000. odcinek ,,Dzień Dobry TVN"

28 listopada 2013 roku wyemitowany zostanie 2000. odcinek śniadaniowego magazynu „Dzień Dobry TVN”. więcej

 
Hofman: Lis, Kuźniar i Gozdyra to funkcjonariusze PO, PiS zmieni TVP w polską BBC

Dziennikarskie gwiazdy czołowych stacji telewizyjnych to funkcjonariusze PO, walczący o przetrwanie świata, w którym mają się bardzo dobrze - ocenia rzecznik PiS Adam Hofman. Zapowiada, że jego partia po dojściu do władzy gruntownie zreformują Telewizję Polską. więcej

 
Jo Sherlock odpowiada za rozwój kanałów Universala

Jo Sherlock objęła nowo utworzone stanowisko vice presidenta commercial na rynki rozwijające się w Universal Networks International. Będzie odpowiedzialna za rozwój portfolio kanałów w Afryce, krajach Beneluksu, Europie Środkowej oraz Skandynawii. więcej

 
 
Radio  
 
Złote Mikrofony Polskiego Radia dla Banaszak, Marcinik, Płomeckiej, Krajewskiego, Szali i Zwyrzykowskiego

Barbara Marcinik, Beata Płomecka, Zbigniew Krajewski, Wiesław Szala oraz Marek Zwyrzykowski zostali tegorocznymi laureatami Złotego Mikrofonu - nagrody przyznawanej przez Polskie Radio. Honorowy Złoty Mikrofon otrzymała Hanna Banaszak, której koncert uświetnił poniedziałkową galę w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie. więcej

 
Złote Przeboje, Radio Wawa, ZET Gold i Eska zgłaszają się po kolejne nadajniki

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła na swojej stronie internetowej listę podmiotów zainteresowanych 13 wolnymi częstotliwoścami radiowymi. Do największej liczby konkursów zgłosiło się należące do Agory Radio Złote Przeboje, które zabiega aż o siedem nadajników. więcej

 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera, Polskie Radio Białystok na podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia do października 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku. więcej

 
Eski Rock słuchają zamożni, wykształceni i młodzi Polacy

Eska Rock ma względnie wysoki zasięg wśród słuchaczy z wysokimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem średnim i wyższym oraz w wieku od 15 do 24 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action łączą się, powstają Ogilvy One i Neo@Ogilvy

Grupa Ogilvy łączy agencje Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action, którymi kierować będzie Wojciech Putrzyński. Ponadto uruchamia agencję Ogilvy One i dom mediowy Neo@Ogilvy, na czele których stanął Mateusz Mentlewicz. więcej

 
O jedną trzecią więcej na reklamy piwa. Żywiec i Warka na czele, Tyskie mocno w dół (analiza)

W trzech kwartałach br. cennikowe wydatki na reklamy piwa (bez internetu) wyniosły 417,7 mln zł, o 33,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Największe budżety reklamowe miały Żywiec i Warka, za to mocno zmalał budżet Tyskiego. więcej

 
Spot Vytautas budzi emocje, bo bawi się memami (wideo)

Spot litewskiej wody mineralnej Vytautas łamie dotychczasową konwencję reklam tej kategorii, pokazujących zwykle sielskie widoki i zdrowy tryb życia. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Maciej Kaczyński z Blueberry i Jerzy Benedykt Kępiński z Lemon Sky. więcej

 
Atmedia tracą kolejne stacje. Kanały FOX-a przechodzą do TVN Media

Spółka FOX International Channels Poland zmienia brokera. Zamiast Atmediów od stycznia 2014 roku reklamy w jej stacjach sprzedawać będzie spółka TVN Media w ramach oferty Premium TV. więcej

 
10 spotów, które podbiły internet w 2013 roku (wideo)

Magazyn „AdWeek” ogłosił listę reklam, virali i szeroko rozumianych filmów promocyjnych najczęściej udostępnianych w br. w internecie. Zwycięzcą okazało się wideo z kampani Dove „Beauty Sketches”, przygotowanej przez Ogilvy Brasil. więcej

 
Maja Włoszczowska i Grażyna Wolszczak reklamują style zdrowia USP Zdrowie (wideo)

Rusza nowa kampania reklamowa USP Zdrowie „Style Zdrowia” propagująca zdrowy tryb życia. Twarzami akcji - przygotowanej przez firmy Communication Unlimited i Starcom - są Maja Włoszczowska i Grażyna Wolszczak. więcej

 
Szkot reklamuje samochody Volvo z kratką bez VAT

Startuje kampania reklamowa samochodów osobowych Volvo z homologacją ciężarową N1, od zakupu których będzie można odliczać VAT. Bohaterem reklam jest mężczyzna w szkockim kilcie. więcej

 
Archiwalne zdjęcia bez nagości w kalendarzu Pirelli na 2014 (wideo)

W nowym, jubileuszowym kalendarzu Pirelli znajdują się nieopublikowane wcześniej czarno-białe zdjęcia wykonane w 1985 roku. To kolejna edycja kalendarza, w której nie ma nagości i mocnej erotyki. więcej

 
Nivea zbiera od internautów życzenia, które pokaże w bożonarodzeniowych spotach

Ruszyła świąteczna kampania Nivei, w ramach której można przez internet złożyć najbliższym życzenia, które zostaną pokazane w reklamach marki w czasie Bożego Narodzenia. Akcję realizuje agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. więcej

 
Śpiewający renifer reklamuje świąteczną loterię Wedla (wideo)

Pod hasłem „Wygrywaj co godzinę prezenty od Fabryki Przyjemności!” zaczęła się bożonarodzeniowa promocja Wedla. Akcję wspiera kampania reklamowa, której bohaterem jest śpiewający renifer. więcej

 
Mattel reklamuje zabawki Little People (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa jednej z marek z portfolio Fisher-Price - Little People. Za kreację odpowiada Hypermedia Isobar, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, zaś obsługą PR - agencja 24/7. więcej

 
Mediacap za 2,5 mln zł przejmuje 53 proc. Grupy IQS

Holding reklamowy Mediacap kupił 53 proc. udziałów w firmie badawczej Grupa IQS, płacąc za nie 2,5 mln zł. Tym samym wchodzi w nowy dla siebie segment rynkowy. więcej

 
Huawei partnerem hiszpańskiej ekstraklasy piłkarskiej

Firma Huawei nawiązała współpracę z hiszpańską ekstraklasą piłkarską - Liga de Fútbol Profesional (LFP). więcej

 
Prasa  
 
Agora łączy ofertę reklamową ,,Gazety Wyborczej" i czasopism, odchodzi Joanna Bażyńska

Z początkiem przyszłego roku jeden zespół sprzedażowy będzie sprzedawał połączoną ofertę reklamową „Gazety Wyborczej”, „Metra”, kilkunastu czasopism wydawnictwa oraz ich wersji cyfrowych i portalu MetroMSN.pl. więcej

 
"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowana, Wirtualnemedia.pl w czołówce

W październiku br. najczęściej cytowanym medium była "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem był Newsweek.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

 
,,Bravo" liderem sprzedaży pism młodzieżowych, ,,Twist" ostro w dół

W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych znalazł się dwutygodnik „Bravo”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Twist”. więcej

 
Grudniowe wydanie "Voyage" o Jamajce

W poniedziałek 25 listopada br. do sprzedaży trafiło grudniowe wydanie miesięcznika “Voyage” (Marquard Media Polska), którego okładkowy temat poświęcony jest Jamajce. Numer wspiera kampania reklamowa. więcej

 
Zimowy "Sportowy Poradnik Makro" przygotowany przez Agorę

Należąca do Agory agencja Metro Custom Publishing przygotowała zimową edycję magazynu „Sportowy Poradnik Makro” na zlecenie sieci sklepów Makro. Tytuł został odświeżony, a po zeskanowaniu go tabletem lub smartfonem czytelnicy zyskują dostęp do materiałów wideo. więcej

 
Internet  
 
Filmweb rekordowo popularny, zyskują Aleseriale.pl i Film.interia.pl

Wśród serwisów o filmach i serialach zdecydowanym liderem jest Filmweb, który w br. notuje rekordowo wysoką odwiedzalność. W skali roku spore wzrosty popularności zanotowały Aleseriale.pl, Film.wp.pl oraz Film.interia.pl. więcej

 
"Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowana, Wirtualnemedia.pl w czołówce

W październiku br. najczęściej cytowanym medium była "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem był Newsweek.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

 
10 spotów, które podbiły internet w 2013 roku (wideo)

Magazyn „AdWeek” ogłosił listę reklam, virali i szeroko rozumianych filmów promocyjnych najczęściej udostępnianych w br. w internecie. Zwycięzcą okazało się wideo z kampani Dove „Beauty Sketches”, przygotowanej przez Ogilvy Brasil. więcej

 
Co dziesiąty Europejczyk ściąga pliki nielegalnie

Do nielegalnego pobierania plików w internecie w ciągu ostatnich 12 miesięcy przyznaje się jeden na dziesięciu obywateli UE - wynika z badania. Zgodnie z nim najbardziej tolerancyjni wobec kupowania podrabianych towarów i nielegalnego pobierania są ludzie młodzi. więcej

 
Ceny akcji Twittera rekordowo niskie

Ceny akcji Twittera po raz pierwszy od debiutu spadły poniżej 40 dolarów. Analitycy spekulują, że tendencja spadkowa może utrzymać się przez najbliższe miesiące. więcej

 
Mniej spamu, ale więcej wiadomości phishingowych

Odsetek spamu w łącznym ruchu pocztowym w III kwartale br. wynosił 68,3 proc. - o 2,4 pkt. proc. mniej niż w II kwartale. Niemal dwukrotnie zwiększyła się natomiast odsetek szkodliwego spamu. Celem większości szkodliwych programów były loginy użytkowników, hasła i poufne informacje finansowe - wynika z raportu Kaspersky Lab. więcej

 
Zmiany w interfejsie aplikacji mobilnej Facebooka

Mobilna aplikacja Facebooka dla Androida wkrótce doczeka się znaczących zmian w interfejsie. Aktualnie są one testowane na wąskiej grupie użytkowników. więcej

 
Michał Giera i Barbara Łuczak w Adrino

W sieci reklamy mobilnej Adrino stanowisko head of business and development objął Michał Giera, a dział sprzedaży jako account manager zasiliła Barbara Łuczak. więcej

 
6,4 mld subskrypcji mobilnego internetu w 2019 r.

Do 2019 roku globalna liczba subskrypcji mobilnego internetu zwiększy się blisko trzykrotnie - prognozuje firma Ericsson. więcej

 
UOKiK prowadzi 58 postępowań dotyczących sprzedaży przez internet. "Klienci nie znają swoich praw"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi 58 postępowań dotyczących sprzedaży online, w tym cztery dotyczące zakupów grupowych. Skargi, które wpływają do Urzędu, najczęściej dotyczą nieterminowego wykonania usługi lub jej niska jakość. UOKiK rozpoczyna kampanię informacyjną, dotyczącą sprzedaży przez internet, co do której klienci wciąż mają wiele wątpliwości. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Mediacap za 2,5 mln zł przejmuje 53 proc. Grupy IQS

Holding reklamowy Mediacap kupił 53 proc. udziałów w firmie badawczej Grupa IQS, płacąc za nie 2,5 mln zł. Tym samym wchodzi w nowy dla siebie segment rynkowy. więcej

 
Dwóch na trzech Polaków źle ocenia sytuację w kraju

Około dwóch trzecich (67 proc.) Polaków uważa, że rozwój sytuacji w kraju zmierza w złym kierunku, tylko mniej więcej jedna piąta (18 proc.) była przeciwnego zdania, a 15 proc. badanych nie miało na ten temat opinii - wynika z listopadowego sondażu CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Good One PR wypromuje Earmuffs
 
Technologie  
 
Eric Schmidt namawia do wymiany iPhone'ów na Androida
 
Samsung przedstawia 5,25-calowy phablet Galaxy Grand 2
 
Apple przejmuje firmę tworzącą czujniki ruchu dla kontrolera Kinect
 
Prestigio MultiPad 4 Quantum 10.1 3G za 799 zł
 
Alcatel też będzie miał ośmiordzeniowego smartfona
 
NPD DisplaySearch: 4 na 5 telefonów sprzedanych w 2017 r. będą stanowić smartfony
 
Intel prezentuje 64-bitowego Androida na platformie Bay Trail
 
6,4 mld subskrypcji mobilnego internetu w 2019 r.
 
Gospodarka  
 
Capital36 FIZ - Victoria Wejchert tworzy fundusz z aktywami 300-350 mln zł
 
Ceny akcji Twittera rekordowo niskie
 
Warto oszczędzać na swoją emeryturę, bo potem zmusi nas do tego życie
 
Jerzy Buzek: potrzebna natychmiastowa reforma górnictwa
 
UOKiK prowadzi 58 postępowań dotyczących sprzedaży przez internet. "Klienci nie znają swoich praw"
 
Warto teraz kupić mieszkanie. Można utargować kilkanaście procent pierwotnej ceny
 
PGNiG: zimą gazu nie zabraknie
 
Eksporterom pomaga kurs złotego, rośnie rola regionu i krajów rozwijających się
 
Federacja Konsumentów ostrzega: polisolokaty są ryzykowne dla klienta
 
Jak rozliczać podatek od dywidend po umowie między Polską z Luksemburgiem
 
Mikropożyczki znikną z rynku? Resort finansów planuje wprowadzenie limitu ich kosztów
 
LW Bogdanka podwoi wydobycie węgla do 2015 roku
 
Kultura/Rozrywka  
 
Rekordowy powrót grupy Monty Python, show wyprzedany w 43,5 sekundy
 
"Face To Face" - Gary Barlow z Eltonem Johnem
 
"Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia" wielkim hitem kinowym
 
"High Hopes" - nowy album Bruce'a Springsteena (wideo)
 
Leah Remini zagra w serialu "Byli" ("The Exes")
 
Google pozwala eksplorować Śródziemie
 
Nadchodzi drugi sezon serialu "Orphan Black" (wideo)
 
Vinnie Jones ma raka skóry
 
Blog  
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji potępiła Lisa, Durczoka, Kraśkę, TVN, Polsat, media publiczne! - Krzysztof Czabański
 
Niech kardynał Nycz poświęci tęczę! - Ewaryst Fedorowicz
 
Marketing z lokalnym liderem - Michał Szydlik
 
Tak zwani celebryci... - Ewa Derlatka
 
Po ile ta sztuka? - Marcin Żukowski
 
Nasz gość  
 
Stopklatka TV ruszy już w lutym. "Tworzymy stację dla 38 milionów Polaków"

- Mimo dużej liczby kanałów naziemnych raczej trudno jest o 20.00 obejrzeć w telewizji dobry film. Chcemy dać widzowi alternatywę - mówi Wirtualnemedia.pl Wawrzyniec Brach, szef Stopklatki TV. Stacja ma ruszyć w lutym 2014 r. więcej

 
Wojciech Fusek: "Gazeta Wyborcza" jest medium niezależnym i z własnym zdaniem
 
Witold Kempa: Przyszłość rynku reklamowego to połączenie światów online i offline
 
Kwestionariusz  
 
Kinga Dołęga-Lesińska: Nie jestem gadżeciarą

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Kinga Dołęga-Lesińska, prezes brokera reklamowego KinAds. więcej

 
Anna Pańczyk: Moje hobby to życie
 
Diana Rudnik: szefem jestem tylko w domu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl