Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 3 Grudnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
VOX FM i Radio Plus zamieniły się formatami i zespołami

Radio VOX FM zaczęło nadawać na częstotliwościach Eski Rock, ale gra muzykę znaną dotąd z Radia Plus. Ta ostatnia rozgłośnia wróciła natomiast do formatu oldies. Zbigniew Benbenek, właściciel ZPR, zapewnia, że nie ma planów wycofania się Grupy Time z Radia Plus. więcej

 
Duże stacje tracą, małe zyskują. TVP1 wyprzedziła TVN

W listopadzie 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki oglądalności. Nowym liderem całego rynku została TVP1, a najwięcej stracił TVN. Ta ostatnia stacja była jednak najchętniej oglądana w grupie komercyjnej. więcej

 
,,Fakty" straciły 800 tys. widzów, ,,Wydarzenia" zyskały 300 tys.

W listopadzie br. najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły z drugiego na trzecie miejsce. Z kolei najwięcej zyskały „Wydarzenia”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Internet Media Services poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Chimney Poland poszukuje osoby na stanowisko
POSTPRODUCTION CO-ORDINATOR

Chimney Poland poszukuje osoby na stanowisko
DEPUTY HEAD OF PRODUCTION

MyLED poszukuje osoby na stanowisko
AGANCY SALES MANAGER

NextWeb Media poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Telewizja Polska poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży / Doradca Klienta

MODA NA ZDROWIE poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Research Manager - Commercial

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
On Air Creative Lead Lifestyle

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Consumer Marketing & PR Manager Lifestyle

Discovery Networks poszukuje osoby na stanowisko
Channel Director Facutal

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
"MasterChef" pokonał konkurencję i przyniósł 44 mln zł z reklam. Będzie trzecia edycja

Druga edycja reality-show “MasterChef” miała o 650 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej pierwsza seria programu. Jednak TVN w czasie emisji formatu był zdecydowanym liderem rynku, a jego wpływy reklamowe wyniosły 44,4 mln zł. W planach jest trzecia edycja. więcej

 
,,Mam talent!" miał mniej o 800 tys. widzów, ale był liderem. 74 mln zł z reklam

„Mam talent! 6” oglądało w TVN średnio 3,17 mln osób. Program w porównaniu do piątej serii stracił 810 tys. widzów, ale TVN w czasie jego emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 74,22 mln zł. więcej

 
,,The Voice of Poland 3" wygrał z TVP1 i Polsatem. 14,6 mln zł z reklam

„The Voice of Poland 3” oglądał  2,15 mln osób. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszył się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”. Wpływy z reklam wyniosły 14,6 mln zł. TVP2 myśli już o kolejnej edycji. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Biedronka, Krupa, Pudzian i zespół Downa - Chamlety 2013 dla najgorszych reklam

Po raz czwarty przyznano nagrody Chamlet dla najgorszych polskich reklam z ostatniego roku. Wyróżniono m.in. kampanie Społecznej Akademii Nauk z Mariuszem Pudzianowskim, firmy Betsson z Joanną Krupą, sklepów Biedronka i akcję społeczną na temat osób z zespołem Downa. więcej

,,Wawa Non Stop" zmienia godzinę. TVN liczy na poprawę wyników

Stacja TVN zdecydowała o zmianie godziny emisji telenoweli hybrydowej “Wawa Non Stop”, która od grudnia zamieni się miejscami z serialem “Szpital”. - Liczymy, że dzięki temu “Wawa” poprawi swoje wyniki - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy TVN. więcej

Konflikt na linii reklamodawcy - agencje. "Rozważamy wystąpienie na drogę sądową"
Słuchacze protestują przeciw zmianie Eski Rock w VOX FM
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Duże stacje tracą, małe zyskują. TVP1 wyprzedziła TVN

W listopadzie 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki oglądalności. Nowym liderem całego rynku została TVP1, a najwięcej stracił TVN. Ta ostatnia stacja była jednak najchętniej oglądana w grupie komercyjnej. więcej

 
,,Fakty" straciły 800 tys. widzów, ,,Wydarzenia" zyskały 300 tys.

W listopadzie br. najpopularniejszym programem informacyjnym był „Teleexpress”. Największy spadek oglądalności zanotowały „Fakty”, które spadły z drugiego na trzecie miejsce. Z kolei najwięcej zyskały „Wydarzenia”. więcej

 
"MasterChef" pokonał konkurencję i przyniósł 44 mln zł z reklam. Będzie trzecia edycja

Druga edycja reality-show “MasterChef” miała o 650 tys. widzów mniej niż nadawana rok wcześniej pierwsza seria programu. Jednak TVN w czasie emisji formatu był zdecydowanym liderem rynku, a jego wpływy reklamowe wyniosły 44,4 mln zł. W planach jest trzecia edycja. więcej

 
,,Mam talent!" miał mniej o 800 tys. widzów, ale był liderem. 74 mln zł z reklam

„Mam talent! 6” oglądało w TVN średnio 3,17 mln osób. Program w porównaniu do piątej serii stracił 810 tys. widzów, ale TVN w czasie jego emisji pozostał zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 74,22 mln zł. więcej

 
,,The Voice of Poland 3" wygrał z TVP1 i Polsatem. 14,6 mln zł z reklam

„The Voice of Poland 3” oglądał  2,15 mln osób. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku, ale cieszył się mniejszą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie „Bitwa na głosy”. Wpływy z reklam wyniosły 14,6 mln zł. TVP2 myśli już o kolejnej edycji. więcej

 
TVN kręci piąty sezon "Prawa Agaty". Będzie "nowe rozdanie"

Telewizja TVN w zeszłym tygodniu rozpoczęła zdjęcia do piątego sezonu serialu obyczajowego “Prawo Agaty” z Agnieszką Dygant w roli głównej. Nowe odcinki widzowie stacji zobaczą wiosną 2014 roku. więcej

 
Rośnie liczba klientów Vectry. Telewizję cyfrową ma już ponad 530 tys. abonentów

Sieć kablowa Vectra na koniec września br. miała ponad 870 tys. abonentów. Najdynamiczniej cały czas rośnie liczba klientów telewizji cyfrowej, która przekroczyła już 530 tys. Z kolei spadek liczby użytkowników zanotował internet mobilny . więcej

 
TVN dementuje. Mango24 nie kończy nadawania

Grupa TVN zdementowała informacje, że planuje z końcem stycznia 2014 roku wyłączenie kanału telezakupowego Mango 24. więcej

 
TVN nowym liderem, duży spadek TVP1. Seriale TVP2 hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował kanał TVN. Stacja ta również pierwsze miejsce zajęła wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Nowa oferta łączona platformy nc+ i Orange. Taniej nawet o 1318 zł

Platforma nc+ i sieć komórkowa Orange przygotowały nową ofertę łączonych usług. W jej ramach dostępne są trzy pakiety w cenach 69 zł, 99 zł i 129 zł, łączące telewizję i internet albo telewizję i usługi głosowe.  więcej

 
Serialowe "Krzyk", "Mgła" i "Sin City" w 2014 roku

The Weinstein Company planuje realizację seriali opartych na sprawdzonych kinowych hitach. więcej

 
HBO pokaże drugi sezon serialu ,,Miasto cudów"

14 grudnia 2013 roku kanał HBO rozpocznie emisję drugiego serialu „Miasto cudów”. więcej

 
 
Radio  
 
VOX FM i Radio Plus zamieniły się formatami i zespołami

Radio VOX FM zaczęło nadawać na częstotliwościach Eski Rock, ale gra muzykę znaną dotąd z Radia Plus. Ta ostatnia rozgłośnia wróciła natomiast do formatu oldies. Zbigniew Benbenek, właściciel ZPR, zapewnia, że nie ma planów wycofania się Grupy Time z Radia Plus. więcej

 
Radio ZET wyprzedziło Polskie Radio Olsztyn, RMF FM nadal liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia do października 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Olsztynie. więcej

 
Reklama  
 
,,Jeszcze żywy karp" - kampania z Cielecką, Ostaszewską, Frycz i Różczką

Rozpoczęła się 15. edycja akcji „Jeszcze żywy karp” promującej humanitarne traktowanie karpi w okresie bożonarodzeniowym. Organizatorem akcji jest Klub Gaja, a za kreację odpowiada agencja Clos Brothers. więcej

 
Agnieszka Maciąg w kampanii ,,Po prostu położna" (wideo)

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna „Po Prostu położna”, skierowana do kobiet planujących ciążę oraz przyszłych mam. Jej celem jest uświadomienie kobiet w ciąży, o przysługującej im możliwości bezpłatnych spotkań edukacyjnych z położną. więcej

 
Nagość po włosku w kalendarzu Media Markt na 2014

W piątej edycji kalendarza sieci elektromarketów Media Markt znajdują się zdjęcia nagich modelek we włoskiej scenerii. Kalendarz jak zwykle trafi wyłącznie do najważniejszych partnerów Media Markt. więcej

 
"Dare to be Brasilian" - piłkarskie gwiazdy w reklamie Nike (wideo)

Firma Nike opublikowała nową reklamę z udziałem gwiazd brazylijskiej reprezentacji w piłce nożnej. więcej

 
Kuczyńska, Zielińska i Tyszkiewicz w produktowych reklamach Gatty

Ruszyła produktowa odsłona kampanii reklamowej rajstop Gatta (produkowanych przez firmę Ferax) z udziałem Julii „Maffashion” Kuczyńskiej, Katarzyny Zielińskiej i Beaty Tyszkiewicz. więcej

 
Piwo Książęce reklamowane w wersji Burgundowe Trzy Słody (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Burgundowego Trzy Słody, limitowanej edycji piwa Książęce (Kompania Piwowarska). Akcję przygotowały i realizują firmy Nairobia, OTO, Lubię To. MEC i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
Rozbrykany cielak reklamuje mleko Łaciate Junior (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży mleka Łaciate Junior (produkowanego przez SM Mlekpol). Akcję - pod hasłem „Pełne mleko energii” - przygotowały firmy Publicis, Platige Image i MEC. więcej

 
Lipton reklamowany z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy (wideo)

Z myślą o zbliżającym się finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do sprzedaży trafiły specjalnie oznakowane opakowania herbaty Lipton (Unilever Polska). Część dochodu ze ich sprzedaży zasili konto WOŚP. więcej

 
Asunto Group z nowym logo

Firma Asunto Group, zajmująca się dystrybucją produktów żywnościowych Best Bakery i Lilly Planet, od początku grudnia posługuje się nowym logotypem. Zaprojektowała go wspólnie z agencją reklamową Sail. więcej

 
21East i Concept House z obsługą marki Velvet

Agencja 21East (należąca do grupy Young & Rubicam Brands) zajmie się obsługą kreatywną marki Velvet na polskim rynku, a Concept House będzie projektować nowe opakowania jej produktów. Umowy z obiema agencjami firma Velvet Care podpisała do końca przyszłego roku. więcej

 
,,Odklej się od papierkowej roboty" w kampanii inFakt.pl

Rozpoczęła się kampania reklamowa internetowych usług księgowych oferowanych przez inFakt.pl. Za przygotowanie i realizację akcji - prowadzonej pod hasłem „Odklej się od papierkowej roboty” - odpowiadają agencje Gong, Marketing Wizards i Sarota PR. więcej

 
BGŻ promuje rachunki lokacyjne dla rolników

Ruszyła ogólnopolska kampania BGŻ promująca rachunki lokacyjne Agro Eskalacja i Biznes Eskalacja. Kampania potrwa do 28 lutego 2014 roku, a za jej kreację odpowiada agencja Grandes Kochonos. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. więcej

 
Nikon chce być do wygrania w świątecznej promocji

Nikon Polska rozpoczął bożonarodzeniową akcję promocyjną swoich aparatów fotograficznych z serii Coolpix. Za kreację kampanii odpowiada Nairobia, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus. więcej

 
,,Polskie Nadzieje Olimpijskie" z logo od Grey Group

Programu „Polskie Nadzieje Olimpijskie” - organizowany przez Polski Komitet Olimpijski, Polsat i Procter & Gamble - zyskał identyfikację wizualną. Zaprojektowała ją agencja Grey Group Polska. więcej

 
Prasa  
 
,,Dobre Rady" najchętniej kupowanym miesięcznikiem w Polsce (Top 111)

W sierpniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników w Polsce zostały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 111 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Małgorzata Cetera-Bulka wróciła do Polskapresse. Została prezesem wydawcy "Dziennika Polskiego"

Małgorzata Cetera-Bulka została prezesem spółki Polskapresse Oddział Prasa Krakowska, wydawcy “Dziennika Polskiego” i “Gazety Krakowskiej”. Zastąpiła na tym stanowisku Bernadettę Podlińską, która odeszła z firmy. więcej

 
Agnieszka Starewicz-Jaworska odpowiada także za SEO i internet w Muratorze

Agnieszka Starewicz-Jaworska została dyrektorem ds. contentu i marketingu w Muratorze. Jej dotychczasowe obowiązki dyrektora ds. contentu zostały poszerzone o zarządzanie strukturą działów SEO i marketing internetowy spółki. więcej

 
Polska Agencja Prasowa kończy 95 lat

Informuje, relacjonuje, dokumentuje, tłumaczy. I tak od 95 lat. 5 grudnia rocznicę powstania obchodzi Polska Agencja Prasowa, spadkobierczyni przedwojennej Polskiej Agencji Telegraficznej. więcej

 
"Co zrobić, żeby dzieci czytały". Anna Komorowska: staram się popularyzować czytelnictwo

Staram się popularyzować czytelnictwo w Polsce, poczynając od spotkań z dziećmi, potem z młodszą i starszą młodzieżą i wśród dorosłych - mówiła Anna Komorowska na spotkaniu z uczestnikami konferencji pod hasłem "Co zrobić, żeby dzieci czytały". więcej

 
Gwiazdy kolędują dla chorych dzieci na płycie Fundacji Faktu

Fundacja Faktu wydała płytę z najpiękniejszymi polskimi kolędami. Dochód z jej sprzedaży zostanie przeznaczony dla dzieci z zaburzeniami psychoruchowymi. Wśród kolędujących gwiazd znaleźli się m.in. Krzysztof Krawczyk, Perfect oraz Piotr Kupicha. więcej

 
Jak pisze PAP? Pomyłki w depeszach PAP-u, czyli alternatywna historia depesz

Nie każda wypowiedź nadaje się do zacytowania, nie zawsze relacja brzmi bezstronnie, niejedna literówka nie jest błaha. Historia PAP-owskich depesz ma swoją alternatywną wersję w postaci błędów, wpadek i przejęzyczeń. więcej

 
Internet  
 
Chomikuj.pl testuje z Audioteką nowy format reklamowy

Przy pobieraniu plików z Chomikuj.pl zaczęły się pojawiać reklamy audiobooków oferowanych przez serwis Audioteka.pl. To nowy format reklamowy, testowany obecnie przez Chomikuj. więcej

 
Yahoo walczy o reklamy wideo ściągając gwiazdy z telewizji i prasy

Przyciągając głośne nazwiska z telewizji i prasy portal internetowy Yahoo realizuje szerszą strategię zmierzającą do zwiększenia wpływów z reklam umieszczanych przy treściach wideo. Reklamodawców mają przyciągnąć m.in. Katie Couric i David Pogue. więcej

 
Rusza SirLocal.pl - serwis Agory pośredniczący w usługach drobnych

Agora uruchomiła serwis SirLocal.pl pozwalający wynająć sprawdzonych fachowców zajmujących się usługami drobnymi, głównie naprawami. więcej

 
Amazon szykuje drony do dostarczania przesyłek w 30 minut (wideo)

Jeff Bezos, CEO Amazonu, ujawnił, że jego firma pracuje nad technologią, która pozwoli wykorzystać flotę dronów jako kurierów dostarczających przesyłki w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia. więcej

 
Facebook chce przejąć technologię usprawniającą działanie aplikacji mobilnych

Jak donosi serwis Bussiness Standard, Facebook przymierza się do zakupu firmy Little Eye Labs rozwijającej technologię testowania aplikacji mobilnych pod kątem występowania błędów. więcej

 
Dziś dzień darmowej dostawy w większości sklepów internetowych

Drugi grudnia 2013 r. to Dzień Darmowej Dostawy – produkty zakupione w poniedziałek przez internet w 2,5 tysiąca sklepów zostaną dostarczone za darmo.  A już niedługo klienci e-sklepów będą lepiej chronieni dzięki unijnym regulacjom. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Połowa młodych konsumentów pokazuje wymarzone prezenty na Facebooku (infografika)

48% młodych ludzi na świecie pokazuje prezenty, o których marzy, na swoim facebookowym profilu - wynika z badania McCann Truth Central. więcej

 
W górę Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, najwyższy poziom w tym roku

Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) wzrósł o 2,10 pkt m/m do 84,85 pkt w listopadzie br., osiągając najwyższy poziom w tym roku, podał Ipsos. W ujęciu rocznym wzrost wyniósł 6,65 pkt. więcej

 
Elżbieta Magdalena Szynkiewicz: z Onetu do 4P Research Mix

Do zespołu badawczego 4P Research Mix dołączyła Elżbieta Magdalena Szynkiewicz, obejmując stanowisko senior research managera. więcej

 
Public Relations  
 
Tonsil z White Magick
 
Technologie  
 
Amazon szykuje drony do dostarczania przesyłek w 30 minut (wideo)
 
Omega Space MID7503 - nowy tablet od Platinet za 259 zł
 
Powstanie pierwszy smartfon z wyświetlaczem o rozdzielczości 2560 x 1536 pikseli
 
Maxpad7 - tablet dla dzieci od Gogen w Polsce od 399 zł
 
Emitel zmienił właściciela. Kupiły go fundusze zarządzane przez Alinda
 
CAD Reader - tablet z wyświetlaczem E Ink Fina od PocketBook
 
Sailfish OS będzie można zainstalować na dowolny smartfonie z Androidem
 
TelePolska z 2 mln kary od UKE za zbyt długie umowy
 
Podwójne doładowanie i minuty do wszystkich w T-Mobile i Heyah
 
Oppo N1 zadebiutuje w Europie w przyszłym tygodniu
 
Prawie 1 mln zł kary od UOKiK dla MNI Telecom
 
Gospodarka  
 
Polski przemysł coraz mocniejszy
 
W górę Wskaźnik Optymizmu Konsumentów, najwyższy poziom w tym roku
 
Rosyjska gospodarka silnie zależna od ropy
 
Celem KGHM są obecnie Polska i Ameryka, ale firma nie wyklucza inwestycji w Afryce
 
Coraz mniej studentów w Polsce, najpopularniejsze są politechniki
 
Powstają nowe lotniska regionalne, nie wszystkie mają szansę na rozwój
 
Dziś dzień darmowej dostawy w większości sklepów internetowych
 
Ukraina nie skorzysta na unijnej strefy wolnego handlu, za to Gruzja i Mołdawia coraz bliżej
 
Kultura/Rozrywka  
 
Serialowe "Krzyk", "Mgła" i "Sin City" w 2014 roku
 
Pod znakiem zapytania film "Szybcy i wściekli 7"
 
Tom Hanks jako Walt Disney. "To nie jest laurka"
 
"Co zrobić, żeby dzieci czytały". Anna Komorowska: staram się popularyzować czytelnictwo
 
Powstanie film na bazie gry "The Last of Us"
 
"Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia" nie dają szans konkurencji
 
"Noe: Wybrany przez Boga" - nowy zwiastun (wideo)
 
Powstanie rosyjska wersja serialu "Homeland"
 
Oto zapowiedź drugiej połowy czwartego sezonu serialu "Żywe trupy" (wideo)
 
HBO pokaże drugi sezon serialu ,,Miasto cudów"
 
Blog  
 
Rainbow Tours skarży swojego klienta! Gdzie są granice absurdu? - Janusz Kamieński
 
Uśmiechnięte pomniki z Polski nagrodzone - Iwona Łapińska
 
Być sobą to nie wybór między korpo a mamą - Marcin Żukowski
 
Sokołów się rehabilituje? - Ada Kiryluk
 
Nie znam się, dlatego... - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Jacek Karnowski: Po roku ,,W Sieci" osiągnęliśmy założone cele z naddatkiem

Naszym celem jest budowa silnego tygodnika, docelowo największego w Polsce, w otoczeniu silnej grupy medialnej, przede wszystkim internetowej - mówi nam Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „W Sieci”. więcej

 
Adam Fijałkowski: Internet zastąpi cyfryzację radia
 
Stopklatka TV ruszy już w lutym. "Tworzymy stację dla 38 milionów Polaków"
 
Kwestionariusz  
 
Maja Biniewicz: jestem matkującą szefową

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Maja Biniewicz, dyrektor strategii w K2 Media. więcej

 
Kinga Dołęga-Lesińska: Nie jestem gadżeciarą
 
Anna Pańczyk: Moje hobby to życie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl