Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 12 Grudnia 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Branża zaskoczona odejściem Simona Boyda. ,,To duża strata dla UPC i rynku"

Simon Boyd tylko do końca roku będzie prezesem UPC Polska. Przedstawiciele branży telewizyjnej są zaskoczeni tą decyzją i uważają, że odejście Boyda to duża strata dla firmy i rynku. więcej

 
Tejchman i Węglarczyk z programami w TVN24 Biznes i Świat

„Indeks” Marka Tejchmana i „Świat” Bartosza Węglarczyka trafią do oferty ruszającej od 2014 roku stacji TVN 24 Biznes i Świat. Dzienna ramówka kanału będzie podzielona na półgodzinne bloki poświęcone ekonomii i zagranicy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Ojciec Mateusz" i ,,Blondynka" na czele cotygodniowych seriali

Jesienią wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się produkcje TVP na czele z„Ojcem Mateuszem”. W grupie komercyjnej wygrał „Przepis na życie”. Słabo wypadły nowe seriale Polsatu - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Discovery Networks Central & Eastern Europe poszukuje osoby na stanowisko
Distribution Executive

Constantin Entertainment Polska poszukuje osoby na stanowisko
Realizator telewizyjny

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej

BBelements poszukuje osoby na stanowisko
Senior Traffic / Support Manager

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
DOKUMENTALISTA

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
WYDAWCA PROGRAMU LIVE

FOX International Channels Poland poszukuje osoby na stanowisko
ON-AIR WRITER-PRODUCER

Elle poszukuje osoby na stanowisko
Online Editor elle.pl

Internet Media Services poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Kuba Wojewódzki" stracił 140 tys. widzów, ale wróci na wiosnę

Zakończony właśnie jesienny sezon „Kuby Wojewódzkiego” oglądało o 140 tys. widzów mniej niż serię nadawaną rok wcześniej. Stacja TVN w czasie emisji talk-show pozostała jednak zdecydowanym liderem rynku. Wpływy reklamowy wzrosły do 22 mln zł. więcej

 
Michał Kołodziejczyk: z ,,Rzeczpospolitej" na szefa wideo w ,,Przeglądzie Sportowym"

Dziennikarz sportowy Michał Kołodziejczyk z końcem br. odchodzi z „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) i zaczyna pracę w serwisie internetowym „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Będzie szefem działu wideo. więcej

 
Akcja promocyjna Polskiego Radia RDC zakończona na komisariacie

W środę 11 grudnia br. Polskie Radio RDC przeprowadziło na pl. Zbawiciela akcję reklamową, promującą audycję kabaretową pt. "Biedni strażacy patrzą na tęczę". Dwóch wynajętych statystów w przebraniu strażaków stało pod spaloną tęczą z transparentem. Wylądowali na komisariacie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVN Media ujednolica ofertę i rabaty dla reklamodawców

Dyrektor TVN Media zapowiada wprowadzenie z początkiem przyszłego roku jasnej polityki handlowej oraz ujednolicenie oferty, m.in. w zakresie kosztów i rabatów. Podkreśla, że od przyjętych zasad wyceny nie będzie odstępstw. więcej

RMF FM z największym spadkiem, ostro w dół też Radio Maryja i Jedynka

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada 2013 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rynek sieci radiowych: Eska w dół, Radio Plus o 488 proc. do góry
Okładka ,,Wprost" z Małgorzatą Rozenek plagiatem ,,Time'a"? Redakcja nie komentuje
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Branża zaskoczona odejściem Simona Boyda. ,,To duża strata dla UPC i rynku"

Simon Boyd tylko do końca roku będzie prezesem UPC Polska. Przedstawiciele branży telewizyjnej są zaskoczeni tą decyzją i uważają, że odejście Boyda to duża strata dla firmy i rynku. więcej

 
Tejchman i Węglarczyk z programami w TVN24 Biznes i Świat

„Indeks” Marka Tejchmana i „Świat” Bartosza Węglarczyka trafią do oferty ruszającej od 2014 roku stacji TVN 24 Biznes i Świat. Dzienna ramówka kanału będzie podzielona na półgodzinne bloki poświęcone ekonomii i zagranicy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Ojciec Mateusz" i ,,Blondynka" na czele cotygodniowych seriali

Jesienią wśród cotygodniowych polskich seriali największą popularnością cieszyły się produkcje TVP na czele z„Ojcem Mateuszem”. W grupie komercyjnej wygrał „Przepis na życie”. Słabo wypadły nowe seriale Polsatu - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Kuba Wojewódzki" stracił 140 tys. widzów, ale wróci na wiosnę

Zakończony właśnie jesienny sezon „Kuby Wojewódzkiego” oglądało o 140 tys. widzów mniej niż serię nadawaną rok wcześniej. Stacja TVN w czasie emisji talk-show pozostała jednak zdecydowanym liderem rynku. Wpływy reklamowy wzrosły do 22 mln zł. więcej

 
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu TVP2 ,,Baron24"

Wiosną w TVP2 zadebiutuje serial komediowy „Baron24” opowiadający o losach bohaterów związanych z niewielką rodzinną stacją benzynową. Właśnie rozpoczęły się zdjęcia do produkcji. Wystąpią w niej m.in. Tomasz Karolak, Izabela Kuna, Rafał Rutkowski czy Wojciech Mecwaldowski. więcej

 
Kulinarny show ,,Słodka rywalizacja" wiosną w TVN Style

W wiosennej ramówce TVN Style znajdzie się nowy program kulinarny "Słodka rywalizacja", w którym rodzinne duety będą rywalizować ze sobą w wypiekach. Stacja poszukuje do niego uczestników oraz prowadzącej. więcej

 
,,Superwizjer" wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam

Jesienny sezon programu interwencyjnego „Superwizjer” oglądało średnio 645 tys. osób. TVN w czasie emisji magazynu wygrał ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,74 mln zł. więcej

 
Simon Boyd odchodzi ze stanowiska prezesa UPC Polska

Simon Boyd, prezes UPC Polska, odchodzi ze stanowiska i kończy aktywną karierę zawodową. Od stycznia 2014 roku do momentu mianowania nowego prezesa, jego obowiązki przejmie Betzalel Kenigsztein, szef zarządzający Liberty Global na Europę Środkową i Wschodnią. więcej

 
Juliusz Braun: Ponad 11 mln Polaków nie płaci abonamentu (wideo)

Tegoroczne wpływy z abonamentu nieznacznie wzrosną w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jednak według prezesa Telewizji Polskiej, Juliusza Brauna są one i tak niewystarczające. Bez wyższych wpływów z abonamentu lub opłaty wizualnej nie będzie możliwa realizacja niedochodowych projektów telewizyjnych. więcej

 
 
Radio  
 
Akcja promocyjna Polskiego Radia RDC zakończona na komisariacie

W środę 11 grudnia br. Polskie Radio RDC przeprowadziło na pl. Zbawiciela akcję reklamową, promującą audycję kabaretową pt. "Biedni strażacy patrzą na tęczę". Dwóch wynajętych statystów w przebraniu strażaków stało pod spaloną tęczą z transparentem. Wylądowali na komisariacie. więcej

 
Radio ZET liderem rynku radiowego w Warszawie, RMF FM mocno w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września do listopada 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie. więcej

 
Reklama  
 
,,Pieeeesi" w kampanii ,,Zaufajne drogi" - feministki protestują (wideo)

„Zaufajne drogi” - kampania społeczna propagująca bezpieczną jazdę samochodem - została oprotestowana przez środowiska feministyczne jako seksistowska i zgłoszona m.in. do Komisji Etyki Reklamy. więcej

 
Jezus Chrystus, Matka Teresa i Gandhi w świątecznej kampanii UNICEF-u (wideo)

Szwedzki oddział UNICEF-u przygotował kampanię mającą zachęcić do wsparcia organizacji i tym samym pomocy dzieciom. Jej bohaterami są Jezus, Matka Teresa oraz Gandhi. więcej

 
Więcej na reklamy Forda, Skody i Toyoty, ostro w dół Fiat i Peugeot (analiza)

W pierwszych trzech kwartałach br. cennikowe wydatki reklamowe segmentu motoryzacyjnego (bez internetu) wyniosły 788,8 mln zł. Mocno urosły budżety reklamowe marek Ford, Skoda, Toyota i Mercedez-Benz, za to ostro zmalały w przypadku Fiata i Peugeota. więcej

 
5,6 mld USD na reklamę na YouTube w 2013 r.

W bieżącym roku reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w serwisie YouTube 5,6 miliarda dolarów - szacuje firma eMarketer. więcej

 
Mindshare obronił budżet telewizyjny Aflofarmu

Dom mediowy Mindshare Polska w przyszłym roku nadal będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby telewizyjnych kampanii reklamowych Aflofarm Farmacja Polska. więcej

 
Harder&Harder i Creative Media razem jako Creative Harder Group

Agencje Harder&Harder i Creative Media zakończyły proces połączenia w holding Creative Harder Group, który tworzy pięć spółek specjalizujących się w różnych segmentach komunikacji marketingowej. więcej

 
Grupa Papilot.pl: z Goldbach Audience do Evolution Media Net

Evolution Media Net będzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej serwisów z Grupy Papilot.pl. Poprzednio Grupa Papilot.pl współpracowała w tym zakresie z siecią Goldbach. więcej

 
Marek Rawicki za Monikę Biedrzycką na czele Momentum

Marek Rawicki z początkiem przyszłego roku obejmie funkcję dyrektora zarządzającego agencji Momentum (należącej do McCann Worldgroup). Poprzednio pracował w Samsung Electronics Polska. więcej

 
Prasa  
 
Michał Kołodziejczyk: z ,,Rzeczpospolitej" na szefa wideo w ,,Przeglądzie Sportowym"

Dziennikarz sportowy Michał Kołodziejczyk z końcem br. odchodzi z „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) i zaczyna pracę w serwisie internetowym „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Będzie szefem działu wideo. więcej

 
Serwis internetowy ,,Bilda" ma ponad 150 tys. płacących użytkowników

Niemiecki „Bild” poinformował, że po 6 miesiącach od wprowadzenia opłat za dostęp do swojego serwisu internetowego zgromadził 152,5 tys. subskrybentów. więcej

 
,,Men's Health" liderem sprzedaży po trzech kwartałach, ,,Logo" 28 proc. w dół

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który jako jedyny zyskał w zestawieniu. Pozostałe tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Logo”. więcej

 
Papież Franciszek człowiekiem roku 2013 magazynu ,,Time"

Amerykański magazyn "Time" ogłosił, że człowiekiem toku 2013 został papież Franciszek. Redakcja nazwała go "70-letnią supergwiazdą" oraz "papieżem ludzi". Franciszek jest trzecim papieżem i pierwszym Argentyńczykem, któremu przyznano ten tytuł. więcej

 
Internet  
 
Będzie dostęp online do akt sądowych oraz uzasadnień wyroków

Umożliwienie stronom dostępu przez internet do akt spraw procesów cywilnych, a także elektroniczne uzasadnienie wyroków chce wprowadzić Platforma Obywatelska. Projekt stosownych zmian ma w najbliższym czasie trafić do laski marszałkowskiej. więcej

 
Google News z sekcją ,,Redakcje polecają"

W polskiej wersji Google News pojawiła się sekcja „Redakcje polecają”, w której serwisy zewnętrzne mogą prezentować tytuły swoich tekstów. Z rozwiązania korzysta na razie kilku dużych wydawców grupujących ponad 20 stron. więcej

 
Spotify za darmo również na smartfonach i tabletach

Od dziś także na smartfonach i tabletach można bezpłatnie korzystać z aplikacji Spotify, odtwarzając wszystkie utwory zawarte w jej bazie. więcej

 
Serwis internetowy ,,Bilda" ma ponad 150 tys. płacących użytkowników

Niemiecki „Bild” poinformował, że po 6 miesiącach od wprowadzenia opłat za dostęp do swojego serwisu internetowego zgromadził 152,5 tys. subskrybentów. więcej

 
,,Bałkanica" i SA Wardęga w Polsce, PSY i Harlem Shake na świecie - TOP klipów na YouTube w 2013 roku (wideo)

Najpopularniejszym polskimi wideo na YouTubie w 2013 roku okazały się teledysk do piosenki Piersi „Balkanica” i film „Police Trainer” SA Wardęgi. Wśród zagranicznych klipów najchętniej oglądano teledyski Ylvi „The Fox (What Does the Fos Say?)” i kolejny hit PSY - „Gentelman”. Prezentujemy pełne zestawienia najpopularniejszych wideo na YouTubie. więcej

 
Materiały Associated Press w serwisach Interii

W serwisach Grupy Interia.pl, m.in. Interia.tv, zaczęły się pojawiać materiały wideo przygotowywane przez agencję prasową Associated Press. Codziennie będzie zamieszczanych kilkanaście nagrań. więcej

 
5,6 mld USD na reklamę na YouTube w 2013 r.

W bieżącym roku reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w serwisie YouTube 5,6 miliarda dolarów - szacuje firma eMarketer. więcej

 
Firefox 26 z blokadą wtyczek już dostępny

Mozilla udostępniła stabilną wersję przeglądarki Firefox 26. Największą nowością tego wydania jest blokada instalowanych w przeglądarce wtyczek. więcej

 
Yahoo przymierza się do przejęcia platformy Imgur

Wszystko wskazuje na to, że serwis Imgur hostujący pliki graficzne stanie się kolejnym nabytkiem Yahoo. Trwają już rozmowy w tej sprawie. więcej

 
Microsoft wprowadza serwis społecznościowy Socl na urządzenia mobilne

Microsoft udostępnił aplikacje mobilne swojej platformy społecznościowej Socl dla systemów Android, iOS oraz Windows Phone. więcej

 
Mariusz Maroszek senior digital designerem w OS3

Mariusz Maroszek wrócił do pracy w agencji OS3, obejmując funkcję senior digital designera. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Korzystanie z nowych technologii - 10 trendów na rok 2014 (wideo)

Ericsson ConsumerLab zaprezentował 10 trendów konsumenckich na rok 2014 w obszarze technologii. Zdaniem firmy smartfony zniwelują cyfrowe wykluczenie, ciało stanie się hasłem, a nasze otoczenie wypełni się czujnikami. więcej

 
Prawie co trzeci polski internauta ma tablet, co piąty planuje go kupić

30% polskich internautów powyżej 15 roku życia ma tablet, a 20% planuje kupić urządzenie tej kategorii - wynika z badania Brainlab. więcej

 
Public Relations  
 
Norbert Ofmański prezesem ZFPR na trzy miesiące
 
Monday PR wypromuje Kingston Technology Company
 
Fundacja Firmy Rodzinne z inAct PR
 
Technologie  
 
Nokia pracuje nad smartfonem z Androidem?
 
Pierwsze smartfony z Ubuntu Touch już w 2014 roku
 
LG: 55-calowy telewizor OLED z zakrzywionym ekranem w Polsce za 40 tys. zł
 
Asus Padfone Mini zaprezentowany oficjalnie
 
Korzystanie z nowych technologii - 10 trendów na rok 2014 (wideo)
 
GTX 780Ti Gaming - nowa karta graficzna dla graczy od MSI za 2699 zł
 
Plus: smartfon Plus Kazam 3 w zestawie startowym na kartę za 249 zł
 
Prawie co trzeci polski internauta ma tablet, co piąty planuje go kupić
 
Gospodarka  
 
Wielka inwestycja Procter&Gamble w Warszawie. Nowe centrum logistyczne dla ponad 100 krajów
 
Grupa Azoty stawia na Afrykę i Brazylię
 
Lekceważenie bezpieczeństwa to częsty grzech polskich firm
 
"Backloading" - Parlament Europejski zatwierdził zamrożenie części uprawnień do emisji dwutlenku węgla
 
Jak obniżyć podatki za 2013 rok
 
Jak bezpiecznie płacić kartą w internecie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Agnieszka Holland odpowiada za miniserial "Dziecko Rosemary", zdjęcia w Paryżu
 
Adam Sandler to najbardziej przepłacany aktor
 
W 2014 roku nowa płyta Beyoncé
 
16 maja 2014 roku premiera filmu "Godzilla" (zobacz zwiastun)
 
R. Kelly pokazał "Cookie" (zobacz teledysk)
 
Blog  
 
Nie mogę spać, bo czekam na lajki - Iwona Łapińska
 
Pełzający stan wyjątkowy na Ukrainie - Krzysztof Czabański
 
Social media w kraju: wczoraj, dzisiaj i jutro - Marcin Nieweglowski
 
"CEM współczesnym Kopernikiem!" - minął już rok... - Janusz Kamieński
 
Ach, ten wtórny Korwin -Mikke. - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Kamila Ceran: Opiniotwórcze radio mówione to misja w czystej formie

- Rozgłośnie informacyjne, w których większość czasu zajmuje słowo mówione, to w naszym kraju wciąż rzadkość, bo żeby o czymś rozmawiać z sensem, trzeba się nad tym choć trochę zastanowić - mówi nam Kamila Ceran, szefowa TOK FM. więcej

 
Dorota Gawryluk: W pracy dziennikarza rzetelność i neutralność to podstawa
 
Jacek Karnowski: Po roku ,,W Sieci" osiągnęliśmy założone cele z naddatkiem
 
Kwestionariusz  
 
Maja Biniewicz: jestem matkującą szefową

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Maja Biniewicz, dyrektor strategii w K2 Media. więcej

 
Kinga Dołęga-Lesińska: Nie jestem gadżeciarą
 
Anna Pańczyk: Moje hobby to życie
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl