Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 3 Stycznia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Coraz dłużej oglądamy telewizję, ,,Teleexpress" hitem 2013 roku

W 2013 r. wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym, zyskały za to stacje tematyczne. Wydłużył się średni czas oglądania telewizji a hitem roku został „Teleexpress”. więcej

 
Reklama kinowa i outdoorowa: jaka była w 2013 r., co w 2014?

Miniony rok w reklamie kinowej i zewnętrznej podsumowują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych firm z tych branż, m.in. Bianka Pawlewska, Mariusz Spisz, Marek Kuzaka i Kinga Dołęga-Lesińska. więcej

 
Polskie nastolatki szturmują Ask.fm, serwis ma już u nas 2,5 mln użytkowników

Ask.fm jesienią ub.r. odwiedzało ok. 2,5 mln polskich internautów miesięcznie, aż dziesięć razy więcej niż rok wcześniej. 1,6 mln użytkowników portalu ma od 7 do 24 lat i bardziej traktują go jako komunikator i mikroblog niż stronę typu Q&A. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Planner

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Burda Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Konsultant ds. Dystrybucji Treści Online

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy Konsultant ds. Treści Multimedialnych

OS3 multimedia poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Copywriter

Radio ZET poszukuje osoby na stanowisko
PRODUCENT WIADOMOŚCI

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,sPiNacz tygodnia" w Polsat News i Radiu PiN. Znika "Kalkulator polityczny"

„sPiNacz tygodnia” to pierwszy wspólny program Polsat News i Radia PiN. Będzie on nadawany równolegle na antenie kanału i rozgłośni, których zespoły mają stworzyć niebawem jeden newsroom. Jednocześnie z Polsat News znika “Kalkulator polityczny”. więcej

 
Więcej polskich piosenek w radiu w ciągu dnia

Od stycznia br. stacje radiowe muszą emitować większą ilość utworów wykonywanych w języku polskim w godzinach 5-24. więcej

 
TVN liderem wpływów reklamowych w 2013. Najwięcej w telewizji wydał Aflofarm

Stacja TVN była liderem pod względem cennikowych wpływów reklamowych w 2013 roku. Najwięcej na reklamę w telewizji w ub.r. wydał Aflofarm, który wyprzedził Orange. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVP1, TVN, Polsat i TVP2 mocno w dół w 2013 r. (top 122)

W 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym. Pozycję lidera utrzymała TVP1, a TVN wyprzedził Polsat. Ranking 122 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Podwyżki ,,Gazety Wyborczej" wyhamowują spadek wpływów z jej sprzedaży (analiza)

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku, kiedy dwukrotnie podnoszona była cena „Gazety Wyborczej” (Agora), mimo spadku jej sprzedaży o 15,9 proc. przychody w tym zakresie zmalały tylko o 6,1 proc., najmniej od trzech lat. Wpływy ze sprzedaży „GW” są już prawie tak samo duże jak jej przychody reklamowe. więcej

Kuba Wojewódzki oficjalnie w Radiu Roxy, stacja stawia na muzykę rockową
TVN24 liderem stacji tematycznych w 2013 roku (top 112)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Coraz dłużej oglądamy telewizję, ,,Teleexpress" hitem 2013 roku

W 2013 r. wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym, zyskały za to stacje tematyczne. Wydłużył się średni czas oglądania telewizji a hitem roku został „Teleexpress”. więcej

 
,,sPiNacz tygodnia" w Polsat News i Radiu PiN. Znika "Kalkulator polityczny"

„sPiNacz tygodnia” to pierwszy wspólny program Polsat News i Radia PiN. Będzie on nadawany równolegle na antenie kanału i rozgłośni, których zespoły mają stworzyć niebawem jeden newsroom. Jednocześnie z Polsat News znika “Kalkulator polityczny”. więcej

 
Telewizja Polsat bezpośrednim nadawcą TV4 i TV6

Zakończył się formalny proces połączenia Telewizji Polsat z Polskimi Mediami. Od 31 grudnia ub.r. Polsat jest już bezpośrednim nadawcą naziemnych kanałów TV4 i TV6. więcej

 
Rok 2013 pod lupą producentów telewizyjnych - prognozy na 2014

Jaki był mijający rok w branży produkcji telewizyjnej? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają Grzegorz Piekarski, Magdalena Kłaczyńska i Michał Kwieciński. więcej

 
TVP1 liderem w grudniu 2013 roku. ,,Teleexpress" pokonał ,,M jak miłość"

W grudniu 2013 roku wszystkie główne stacje zanotowały spadki udziałów w rynku telewizyjnym, a na pozycji lidera znalazła się TVP1. Największą widownią pochwalić się mógł „Teleexpress”, który pokonał serial „M jak miłość”. więcej

 
Simon Boyd: Konsolidacje operatorów kablowych są niezbędne dla polskiego rynku

- Za kilka lat może w Polsce być tylko jedna silna platforma satelitarna, jeden silny operator kablowy i silny operator stacjonarny, inwestujący w sieć - ocenia Simon Boyd, który przez ostatnie 12 lat był prezesem sieci kablowej UPC Polska. więcej

 
Protest rady programowej TVP przeciwko braku nowych zasad finansowania Telewizji Polskiej

Rada programowa Telewizji Polskiej w specjalnej uchwale wyraziła protest wobec dalszego opóźniania wprowadzenia rozstrzygnięć ustawowych o finansowaniu mediów publicznych. Rada zażądała przedstawienia projektu ustawy w tej sprawie. więcej

 
Polsat zmiażdżył w sylwestra konkurencję. Ogromna przewaga nad TVP2 i TVN

“Sylwestrową Moc Przebojów” Polsatu, zorganizowaną w Gdyni, oglądało średnio 4,3 mln osób. To ponad dwa razy więcej widzów niż zgromadziła sylwestrowa impreza TVP2 we Wrocławiu i aż trzy razy więcej niż śledziło koncert TVN w Krakowie. więcej

 
TVP Sport HD trafi do UPC Polska i sieci Toya

Kanał TVP Sport HD, który ruszy 12 stycznia br., pojawi się w momencie startu w ofertach telewizji cyfrowej sieci kablowych UPC Polska i Toya - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zmiany w Polsat News. "Gość Wydarzeń" w weekendy, "To był dzień" z publicznością

Kanał Polsat News zaczyna nadawać rozmowy w ramach “Gościa Wydarzeń” także w weekendy. Z kolei program “To był dzień” w poniedziałki będzie realizowany z udziałem publiczności. Magazyn przestanie prowadzić Beata Grabarczyk, zastąpi ją Marek Kacprzak. więcej

 
Sieć Teletronik w rękach Multimedia Polska

Sieć kablowa Multimedia Polska przejęła operatora telekomunikacyjnego Teletronik z Redy, w którego zasięgu znajduje się ponad 12 tys. gospodarstw domowych w okolicach Trójmiasta. Spółka nie ujawnia wartości transakcji. więcej

 
 
Radio  
 
,,sPiNacz tygodnia" w Polsat News i Radiu PiN. Znika "Kalkulator polityczny"

„sPiNacz tygodnia” to pierwszy wspólny program Polsat News i Radia PiN. Będzie on nadawany równolegle na antenie kanału i rozgłośni, których zespoły mają stworzyć niebawem jeden newsroom. Jednocześnie z Polsat News znika “Kalkulator polityczny”. więcej

 
Więcej polskich piosenek w radiu w ciągu dnia

Od stycznia br. stacje radiowe muszą emitować większą ilość utworów wykonywanych w języku polskim w godzinach 5-24. więcej

 
Radio ZET wyprzedziło Jedynkę, RMF FM liderem w województwie wielkopolskim

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września do listopada 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w województwie wielkopolskim. więcej

 
,,Bałkanica" zespołu Piersi Przebojem Roku 2013 Radia ZET (wideo)

Słuchacze Radia ZET wybrali w głosowaniu najlepszych wokalistów i piosenki 2013 roku. „Przebojem Roku” został utwór „Bałkanica” zespołu Piersi. Sylwia Grzeszczak zwyciężyła w dwóch kategoriach. więcej

 
Radio ZET Gold wiceliderem w Olsztynie, ostro w dół RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września do listopada 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Olsztynie. więcej

 
Reklama  
 
Reklama kinowa i outdoorowa: jaka była w 2013 r., co w 2014?

Miniony rok w reklamie kinowej i zewnętrznej podsumowują dla Wirtualnemedia.pl przedstawiciele czołowych firm z tych branż, m.in. Bianka Pawlewska, Mariusz Spisz, Marek Kuzaka i Kinga Dołęga-Lesińska. więcej

 
TVN liderem wpływów reklamowych w 2013. Najwięcej w telewizji wydał Aflofarm

Stacja TVN była liderem pod względem cennikowych wpływów reklamowych w 2013 roku. Najwięcej na reklamę w telewizji w ub.r. wydał Aflofarm, który wyprzedził Orange. więcej

 
,,Jesteś w sieci? Wpadnij" - ZUS reklamuje się internautom (wideo)

Zakład Ubezpieczeń Społecznych zaczął w telewizji i radiu kampanię reklamującą jego internetową Platformę Usług Elektronicznych. Akcję, której budżet wynosi 4,5 mln zł, ZUS przygotował wspólnie z agencją Paralotna. więcej

 
Magda Gessler reklamuje płyn do naczyń Ludwik (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa płynu do naczyń Ludwik (produkowanego przez Grupę Inco) z udziałem Magdy Gessler. To pierwsza od kilku lat duża akcja marketingowa tego produktu. więcej

 
Serce i Rozum z Renią i operą mydlaną reklamują telewizję Tu i Tam (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Orange, Serce i Rozum wspólnie z Renią zachęcają do zakupu Neostrady i FunPacku HD z pakietem telewizyjnym Tu i Tam. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, Film Produkcja, Platige Image i MEC. więcej

 
Zwycięzcy ,,Ekstremalnego golenia" reklamują Gillette Sensitive (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Wyzwanie Gillette Sensitive”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hypermedia Isobar i MediaCom. więcej

 
Fantastyczna kampania reklamuje ,,hiperwyprzedaż" smartfonów w Plus Mix (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca wyprzedażową promocję smartfonów w Plus Mix. Za działania reklamowe odpowiadają Young & Rubicam, Pompidou, Efigence, TFP oraz Media Direction OMD. więcej

 
Ponad 18 mld USD na reklamę mobilną w 2013 r.

O ponad 100 proc. zwiększyły się w minionym roku globalne wydatki na mobilną reklamę online - szacuje firma eMarketer. więcej

 
Listonosze Poczty Polskiej będą sprzedawać ubezpieczenia przez smartfony

Poczta Polska i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęły pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC przy użyciu smartfonów. Dzięki temu klienci Poczty Polskiej będą korzystać z możliwości zakupu ubezpieczenia online u listonoszy. więcej

 
,,Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS!" - ZUS reklamuje się w telewizji za unijne pieniądze

"Jeżeli wolne chwile spędzasz w internecie i zajmujesz się w nim mało pożytecznymi rzeczami, to wpadnij lepiej do e-ZUSu i zobacz czy pracodawca odprowadza za ciebie składki, albo czy twoje dzieci są zgłoszone do ubezpieczenia zdrowotnego" – zachęca ruszająca właśnie telewizyjna kampania informacyjna Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pieniądze na kampanię PUE ZUS pozyskał z funduszy unijnych. więcej

 
Prasa  
 
,,Press" tylko z 10 wydaniami w roku. Andrzej Skworz: Pozycja lidera nam na to pozwala

Miesięcznik „Press” będzie mieć dziesięć wydań w roku, z czego dwa będą wydaniami łączonymi. - Pozycja lidera pozwala na taką decyzję - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Skworz, redaktor naczelny pisma. więcej

 
,,National Geographic" na czele sprzedaży miesięczników podróżniczych, ale stracił najwięcej

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wszystkie miesięczniki podróżnicze zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic Polska”. więcej

 
Internet  
 
Polskie nastolatki szturmują Ask.fm, serwis ma już u nas 2,5 mln użytkowników

Ask.fm jesienią ub.r. odwiedzało ok. 2,5 mln polskich internautów miesięcznie, aż dziesięć razy więcej niż rok wcześniej. 1,6 mln użytkowników portalu ma od 7 do 24 lat i bardziej traktują go jako komunikator i mikroblog niż stronę typu Q&A. więcej

 
Tablica.pl najczęściej oglądanym spotem 2013 r., Kinder Niespodzianka na czele kanałów (TOP marek i reklam na YouTube)

W 2013 roku najchętniej oglądaną polską reklamą na YouTube był spot Tablica.pl z piratem sprzedającym lampę. Ogółem najwięcej odsłon zgromadziły filmiki na kanale Kinder Niespodzianka. więcej

 
Mateusz Felsmann: Nie chciałbym pracować dla kogoś kto nie umie i nie lubi się kłócić

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny agencji artegence. więcej

 
Piraci internetowi najchętniej ściągali "Hobbita" (top 10 filmów 2013 r.)

Film "Hobbit: Niezwykła podróż" znalazł się na pierwszym miejscu zestawienia najczęściej ściąganych filmów 2013 roku, które sporządził serwis TorrentFreak. więcej

 
5 powodów za automatyzacją SEA

Od kilku lat można zauważyć, iż sformułowanie “big data” pojawia się w nadchodzących trendach równie często, jak słowo “mobile”. Przyjmuje się, że co roku nadejdzie ten właściwy czas dla rozwiązań marketingowych na smartfonach czy tabletach. Paradoksalnie na rynku są już dostępne rozwiązania, które są odpowiedzą na big data w obszarze SEA (Search Engine Advertising). Jednym z nich jest automatyzacja - pisze Dariusz Zaniecki z Ingenious Technologies Polska. więcej

 
Znikają przejęte przez Google aplikacje Bump i Flock

Przejęte przez Google aplikacje mobilne Bump oraz Flock zostały usunięte ze sklepów z aplikacjami Google Play oraz AppStore. więcej

 
Mozilla znów przekłada premierę Firefoksa dla Windows 8

Mozilla poinformowała o kolejnych opóźnieniach w pracach nad wersją przeglądarki Firefox dla systemu Windows 8. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Większość Polaków zadowolonych ze swojego życia

66 proc. Polaków badanych przez CBOS jest zadowolonych z życia - mniej o 5 pkt proc. niż przed rokiem. Ponad połowa (54 proc.) nie zalicza się jednoznacznie ani do szczęśliwych ani do pechowych - wynika z najnowszego sondażu. więcej

 
W ciągu roku wzrósł Wskaźnik Optymizmu Konsumentów

Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) spadł o 3,05 pkt m/m do 81,80 pkt w grudniu (po tym, jak osiągnął najwyższy poziom w ub.r. w listopadzie), podał Ipsos. W ujęciu rocznym wzrost wyniósł 9,85 pkt. więcej

 
Technologie  
 
Vibe Z, S930, S650 i A859 - nowe smartfony od Lenovo (wideo)
 
Nowy system zdalnego sterowania telewizorów Smart TV od Samsunga
 
CES 2014: nowa linia telewizorów OLED od LG
 
Regent TV 7 - nowy tablet z DVB-T od Ferguson
 
Kolejne przecieki na temat metalowego Samsunga Galaxy F
 
Wyciekła specyfikacja 12,2-calowego tabletu Samsung Galaxy Note Pro
 
LG pracuje nad telewizorem z WebOS
 
Winamp nie zostanie zamknięty dzięki przejęciu przez Radionomy
 
Sony i ZTE będą produkować smartfony z Windows Phone?
 
LPDDR4 - nowa pamięć DRAM dla urządzeń mobilnych od Samsunga
 
Gospodarka  
 
W ciągu roku wzrósł Wskaźnik Optymizmu Konsumentów
 
Co zrobi Fed? Trójkąt bermudzki - słaba gospodarka, wysokie bezrobocie i niska inflacja
 
Bezrobocie ciągle wysokie, poniżej 12 proc. może spać na wiosnę
 
Zimowe wyprzedaże - na co trzeba uważać. Grzechy sprzedawców podczas wyprzedaży
 
Można odliczyć pełny VAT na auta z kratką. Jak z tego skorzystać?
 
Ciężki rok dla euro, bez zmian dla franka
 
Praca transgraniczna - 24 tysiące polskich firm świadczy usługi za granicą
 
,,Jesteś w sieci? Wpadnij do ZUS!" - ZUS reklamuje się w telewizji za unijne pieniądze
 
Kultura/Rozrywka  
 
Piraci internetowi najchętniej ściągali "Hobbita" (top 10 filmów 2013 r.)
 
Jennifer Lawrence najbardziej kasową gwiazdą
 
Leonardo DiCaprio broni filmu "Wilk z Wolf Street". "Gloryfikacja hedonistycznego stylu życia"
 
"Into The Blue" - Kylie Minogue zapowiada nowy album
 
50 Cent: This Is Murder Not Music
 
Cameron Diaz miała problem z trądzikiem. "To wszystko przez fast foody"
 
Laurie Metcalf zagra w sitcomie "The McCarthys"
 
Blog  
 
Trend na 2014: konieczne zmiany w programach lojalnościowych - Janusz Kamieński
 
O Andrzeju, prywatnie bardzo... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Gdyby czas nie płynął - ks. Artur Stopka
 
Andrzej Turski... - Andrzej Bober
 
Będziecie źle pisać, to nie dostaniecie akredytacji! - Łukasz Religa
 
Nasz gość  
 
Bogusław Chrabota: Wierzę w przyszłość ,,Rzeczpospolitej"

- Rok 2013 był dla mnie osobiście bardzo trudny i pracowity, choć uważam, iż zrealizowałem swój plan w „Rzeczpospolitej” w stu procentach. Miarą mojego sukcesu, bądź porażki będzie prenumerata na 2014 rok - tak Bogusław Chrabota, szef „Rzeczpospolitej”, podsumowuje w rozmowie z nami ostatnie 12 miesięcy. więcej

 
Antychowicz: Agencje muszą dostarczać rozwiązania wspierające sprzedaż
 
Paweł Lisicki: Rynek mediów zdominowany jest przez linię rządowo-liberalną
 
Kwestionariusz  
 
Mateusz Felsmann: Nie chciałbym pracować dla kogoś kto nie umie i nie lubi się kłócić

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny agencji artegence. więcej

 
Maja Biniewicz: jestem matkującą szefową
 
Kinga Dołęga-Lesińska: Nie jestem gadżeciarą
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl