Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 9 Stycznia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
"Taniec z gwiazdami" w Polsacie, TVN bez licencji

“Taniec z gwiazdami” ma wrócić do telewizji. Kolejnej edycji tanecznego show nie będzie jednak pokazywać TVN, który zrezygnował już z tego formatu, ale ma on trafić do ramówki Polsatu. więcej

 
Jacek Dzięcielak: Media Impact stawia na zintegrowaną ofertę, szybkość i innowacyjność

- Jesteśmy w stanie szybciej odpowiadać na potrzeby klientów w zakresie produktu reklamowego i proponować rozwiązania potrzebne do realizacji ich celów - mówi nam Jacek Dzięcielak, szef firmy Media Impact Polska, która przejęła obsługę reklamową Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. więcej

 
Rośnie sprzedaż ,,Parkietu". Ostro w dół ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza"

W listopadzie 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostał „Fakt”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Parkiet”, z kolei najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Menedżera Klienta

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Strategic Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego - Strateg

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Junior account z językiem słowackim - praca w Poznaniu

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Junior account z językiem szwedzkim - praca w Poznaniu

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Junior account z językiem francuskim - praca w Poznaniu

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

Burda Media Polska poszukuje osoby na stanowisko
Traffic Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Piotr Fajks w zarządzie Polsatu. Adam Stefanik stracił funkcję szefa programowego TV4

Piotr Fajks, dotychczas prezes Polskich Mediów, został nowym członkiem zarządu Telewizji Polsat. Odpowiadać będzie za kanały TV4 i TV6, należące dotąd do Polskich Mediów. Do Polsatu nie przechodzi natomiast Adam Stefanik, dotąd szef programowy Czwórki. więcej

 
Prawie 400 tys. widzów ,,Kropki nad i" w 2013 roku. Hitem rozmowa z ks. Lemańskim

„Kropka nad i” Moniki Olejnik w 2013 roku gromadziła 392 tys. widzów, niemal tyle samo ile rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu był liderem stacji newsowych. Najwięcej widzów oglądało rozmowę z ks. Wojciechem Lemańskim. więcej

 
Mikołaj Kunica dyrektorem ds. komunikacji Polskich Inwestycji Rozwojowych

Mikołaj Kunica, były dziennikarz kanału TVN CNBC, dołączył do zespołu Polskich Inwestycji Rozwojowych. Objął tam stanowisko dyrektora ds. komunikacji i PR. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Magda Jethon: Media publiczne powinny za wszelką cenę skupiać się na misji

- Wszystkimi zmianami na rynku mediów rządzi pieniądz. Dziękuję losowi, że nie muszę być niewolnikiem zysków. To smutne, że pieniądz, bez którego nie da się niczego zbudować, potrafi równocześnie tak burzyć - mówi nam Magda Jethon, szefowa radiowej Trójki. więcej

Polsat zmiażdżył w sylwestra konkurencję. Ogromna przewaga nad TVP2 i TVN

“Sylwestrową Moc Przebojów” Polsatu, zorganizowaną w Gdyni, oglądało średnio 4,3 mln osób. To ponad dwa razy więcej widzów niż zgromadziła sylwestrowa impreza TVP2 we Wrocławiu i aż trzy razy więcej niż śledziło koncert TVN w Krakowie. więcej

Więcej polskich piosenek w radiu w ciągu dnia
Polskie nastolatki szturmują Ask.fm, serwis ma już u nas 2,5 mln użytkowników
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
"Taniec z gwiazdami" w Polsacie, TVN bez licencji

“Taniec z gwiazdami” ma wrócić do telewizji. Kolejnej edycji tanecznego show nie będzie jednak pokazywać TVN, który zrezygnował już z tego formatu, ale ma on trafić do ramówki Polsatu. więcej

 
Piotr Fajks w zarządzie Polsatu. Adam Stefanik stracił funkcję szefa programowego TV4

Piotr Fajks, dotychczas prezes Polskich Mediów, został nowym członkiem zarządu Telewizji Polsat. Odpowiadać będzie za kanały TV4 i TV6, należące dotąd do Polskich Mediów. Do Polsatu nie przechodzi natomiast Adam Stefanik, dotąd szef programowy Czwórki. więcej

 
Prawie 400 tys. widzów ,,Kropki nad i" w 2013 roku. Hitem rozmowa z ks. Lemańskim

„Kropka nad i” Moniki Olejnik w 2013 roku gromadziła 392 tys. widzów, niemal tyle samo ile rok wcześniej. TVN24 w paśmie emisji magazynu był liderem stacji newsowych. Najwięcej widzów oglądało rozmowę z ks. Wojciechem Lemańskim. więcej

 
Mikołaj Kunica dyrektorem ds. komunikacji Polskich Inwestycji Rozwojowych

Mikołaj Kunica, były dziennikarz kanału TVN CNBC, dołączył do zespołu Polskich Inwestycji Rozwojowych. Objął tam stanowisko dyrektora ds. komunikacji i PR. więcej

 
Rok 2013 na rynku płatnej telewizji - prognozy na 2014

Jaki był 2013 rok w branży operatorów płatnej telewizji, co wydarzy się w 2014 roku? Specjalnie dla Wirtualnemedia.pl oceniają i prognozują Dominik Libicki, Simon Boyd i Janusz Kosiński. więcej

 
Telewizja Puls tworzy Fundację "Pod Dębem"

Telewizja Puls założyła Fundację TV Puls „Pod Dębem”, której celem będzie pomoc ludziom starszym. Prezesem organizacji została Erin Murphy-Dąbska, żona prezesa i właściciela stacji Dariusza Dąbskiego. więcej

 
Discovery Channel na czele stacji dokumentalnych w 2013 roku. TVP Historia na podium

Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych w 2013 roku awansował Discovery Channel. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat History, a najwięcej stracił kanał CBS Reality. więcej

 
Kloss i Brunner zachęcają do płacenia abonamentu RTV (wideo)

Trwa kampania abonamentowa Telewizji Polskiej promująca płacenie abonamentu RTV za cały rok z 10-proc. zniżką. W akcji wykorzystano fragmenty serialu „Stawka większa niż życie”. więcej

 
Cyrkowcy i akrobaci w nowym spocie TVP Rozrywka (wideo)

Kanał TVP Rozrywka rozpoczął na swojej antenie emisję nowego spotu wizerunkowego. Pojawiają się w nim cyrkowcy, akrobaci i magiczny mim. więcej

 
Koniec ,,Krwi z krwi" na antenie TVP2. Serial zastąpi ,,Missing: Zaginiony"

26 stycznia 2013 roku TVP2 rozpocznie emisję sensacyjnego serialu „Missing: Zaginiony”. Produkcja w ramówce stacji zastąpi „Krew z krwi”. więcej

 
TVP Sport pokaże ME w piłce ręcznej. Spotkania Polaków także i w TVP2

W okresie od 12 stycznia do 26 stycznia 2014 roku rozgrywane będą Mistrzostwa Europy w piłce ręcznej. Wszystkie mecze na żywo będą transmitowane na antenie TVP Sport, natomiast spotkania Polaków - także i w TVP2. więcej

 
Gala Mistrzów Sportu w TVP

11 stycznia 2014 roku o godz. 20.15 odbędzie się Gala Mistrzów Sportu. Wydarzenie to będą transmitować TVP1 i TVP Sport. więcej

 
Cartoon Network pokaże specjalny odcinek animacji ,,Atomówki"

„Atomówki - Taneczne Rewolucje” to specjalny odcinek kultowej animacji „Atomówki”. Jego amerykańska premiera na antenie Cartoon Network odbędzie się 20 stycznia 2014 roku, zaś polska premiera planowana jest na drugą połowę br. więcej

 
 
Radio  
 
Najchętniej słuchane stacje radiowe w Częstochowie. Liderem RMF FM

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września do listopada 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie. więcej

 
Czarny, Gągorowski, Zięba i Ostrowski w radzie nadzorczej Radia Kielce

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyłoniła wczoraj w konkursie czterech członków rady nadzorczej Radia Kielce. W jej skład zostali powołani Ryszard Czarny, Paweł Gągorowski, Jerzy Zięba i Roman Ostrowski. więcej

 
Reklama  
 
PSL wzywa do bojkotu Tesco. Ekspert: to nie zadziała

PSL apeluje do Polaków, żeby bojkotowali brytyjską sieć hipermarketów Tesco, sprzeciwiając się słowom premiera Wielkiej Brytanii Davida Camerona, że otwarcie granic dla polskich obywateli było błędem i że trzeba ograniczyć im zapomogi socjalne. Lech Król, właściciel Adwertajzing uważa, że ewentualny bojkot „nie będzie miał żadnego znaczenia”. więcej

 
Małgorzata Kożuchowska ambasadorką odzieży Ochnik

Aktorka Małgorzata Kożuchowska w nadchodzącym sezonie wiosenno-letnim będzie reklamować odzież i galanterię skórzanką marki Ochnik. więcej

 
Spot Red Bulla o Titanicu nieetycznie wykorzystał tragedię (wideo)

Według Komisji Etyki Reklamy spot Red Bulla pokazujący fikcyjną anegdotkę o Titanicu wbrew etyce branżowej i dobrym obyczajom wykorzystał tragiczną katastrofę tego statku do celów komercyjnych. więcej

 
Stuhr, Koteluk i Raczkowski w kampanii ,,Żywcem dopełnij" (wideo)

Ruszyła kampania piwa Żywiec oparta na konkursie językowym „Żywcem dopełnij”, którego jurorami są Mela Koteluk, Marek Raczkowski i Maciej Stuhr. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa, Men at Work, Gong i MediaVest. więcej

 
,,Na dobre i złe. Na wszelki wypadek" - Adam Małysz znów reklamuje Generali (wideo)

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Generali „Na dobre i złe. Na wszelki wypadek” z udziałem Adama Małysza. Za działania odpowiadają Grey Group, Optimum Media OMD oraz Havas Media. więcej

 
,,Uczta już się kroi" w reklamach serów Serenada (wideo)

W telewizji i prasie ruszyła nowa kampania reklamowa serów Serenada (produkowanych przez Spomlek). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Uczta już się kroi”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, SCH Creative i IQ Media. więcej

 
Wyprzedaż smartfonów reklamowana także w Orange dla Firm (wideo)

Rozpoczęła się kampania Orange dla Firm reklamująca ofertę wyprzedażową smartfonów. Akcję przygotowały agencja Havas Worldwide Warsaw i dom mediowy MEC. więcej

 
Makarony Malma wracają na rynek

Do sprzedaży w nowej odsłonie trafiają makarony Malma, które obecnie produkuje należąca do Grupy Maspex Wadowice firma Lubella. Produkt jest pozycjonowany w segmencie premium, a cena detaliczna jego opakowania wynosi niecałe 5 zł. więcej

 
Prasa  
 
Jacek Dzięcielak: Media Impact stawia na zintegrowaną ofertę, szybkość i innowacyjność

- Jesteśmy w stanie szybciej odpowiadać na potrzeby klientów w zakresie produktu reklamowego i proponować rozwiązania potrzebne do realizacji ich celów - mówi nam Jacek Dzięcielak, szef firmy Media Impact Polska, która przejęła obsługę reklamową Grupy Onet i Ringier Axel Springer Polska. więcej

 
Rośnie sprzedaż ,,Parkietu". Ostro w dół ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza"

W listopadzie 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostał „Fakt”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Parkiet”, z kolei najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

 
Roman Młodkowski doradcą zarządu wydawcy "Rzeczpospolitej"

Roman Młodkowski, były szef TVN CNBC, został doradcą zarządu Gremi Business Communications. Będzie doradzał w zakresie produktów wydawnictwa, czyli nowych kanałów dystrybucji treści i ich monetyzacji oraz w zakresie jakości treści. więcej

 
Sprzedaż dwutygodników people mocno w dół. Liderem "Party"

W październiku 2013 roku wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły “Gala” i “Flesz”. Liderem wśród magazynów o gwiazdach niezmiennie pozostaje “Party”. więcej

 
Krzysztof Zawadzki dyrektorem w biurze reklamy Infor Biznes

Krzysztof Zawadzki awansował na stanowisko dyrektora działu agencyjnego w biurze reklamy Infor Biznes. Dotąd kierował pracą działu agencyjnego jako head group manager. więcej

 
,,M jak mieszkanie" bardziej ekskluzywne i lifestylowe

Wydawnictwo Murator wprowadza zmiany w miesięczniku wnętrzarskim “M jak mieszkanie”. Tytuł od lutowego wydania zyska lifestylowy charakter i bardziej ekskluzywny wygląd. więcej

 
,,The Guardian" podnosi cenę, wprowadza nowe dodatki i testuje tygodnik

Brytyjski dziennik „The Guardian” (Guardian Media Group) podnosi cenę egzemplarzową. Wydawca testuje nowy tygodnik. więcej

 
Internet  
 
Rap Serca i Rozumu najchętniej oglądaną reklamą na YouTube w grudniu (wideo)

Bożonarodzeniowy spot Orange z Sercem i Rozumem był najczęściej oglądaną na YouTube polską reklamą w grudniu ub.r. W czołówce najpopularniejszych znalazły się też spoty m.in. Banku Millennium, Heyah, LG i Samsunga. więcej

 
Do 2020 r. każdy Polak z dostępem do internetu o prędkości 30Mb/s, 50 proc. z 100 Mb/s

Zwiększeniu dostępu do szybkiego internetu i ułatwieniu obywatelom korzystania z e-usług służyć ma przyjęty w środę przez rząd program Polska Cyfrowa 2014 - 2020. Program zakłada też rozwój e-administracji i przeciwdziałanie wykluczeniu  cyfrowemu. więcej

 
CES 2014: Sony zapowiada platformę PlayStation Now

Sony podczas targów CES 2014 zapowiedziało usługę pozwalającą na internetowy streaming gier wideo do konsol, smartfonów, tabletów oraz telewizorów. więcej

 
Współtwórca Twittera uruchamia aplikację mobilną do zadawania pytań (wideo)

Jeden z założycieli serwisu społecznościowego Twitter, Biz Stone uruchomił mobilną aplikację Jelly służącą do zadawania pytań i udzielania odpowiedzi w serwisach społecznościowych. więcej

 
Aviate Launcher dla Androida przejęty przez Yahoo

Yahoo poinformowało o przejęciu firmy Aviate rozwijającej popularny launcher dla Androida o takiej samej nazwie. więcej

 
Piotr Szmiłyk: z Chariot Interactive Agency do Abanana

Piotr Szmiłyk objął stanowisko art directora w agencji Abanana. Poprzednio pracował w Chariot Interactive Agency. więcej

 
Hity sprzedaży internetowej to markowa odzież, książki i tablety

Ubrania, obuwie, kosmetyki, a także książki, płyty i nowinki technologiczne – te produkty cieszyły się w ubiegłym roku największym zainteresowaniem klientów w sklepach internetowych. Amatorów zakupów w sieci z dnia na dzień przybywa i dzięki temu branża e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie. Okres przedświąteczny to dla niektórych e-sklepów nawet połowa ich rocznych obrotów. więcej

 
UOKiK ukarał sklep internetowy Endo.pl

Klienci sklepu internetowego endo.pl nie byli prawidłowo informowani o prawie do odstąpienia od umowy zawartej na odległość - uznał UOKiK. Przedsiębiorca zaniechał stosowania niezgodnych z prawem praktyk. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Wieś kojarzy się Polakom z niczym nieskażoną przyrodą

41 proc. Polaków kojarzy polską wieś z niczym nieskażoną przyrodą, naturalnym krajobrazem, szumem drzew i śpiewem ptaków. Dużej części respondentów obszary wiejskie kojarzą się z ciszą (23 proc.) i spokojem - wynika z najnowszego sondażu CBOS. więcej

 
3/4 Polaków nie zamierza zmieniać pracy w 2014 r., 2 proc. spodziewa się zwolnienia

75 proc. pracowników w Polsce deklaruje, że nie zamierza zmieniać pracy w 2014 roku. Optymistycznie oceniają także stabilność swojego zatrudnienia, bowiem tylko 2 proc. ankietowanych spodziewa się zwolnienia z pracy - wynika z badania Homo Homini. więcej

 
Jedna trzecia Polaków nie wyklucza, że w tym roku pożegnamy serial "Klan"

Połowa Polaków nie spodziewa się zmian i uważa, że rok 2014 zarówno w odniesieniu do ich życia osobistego (54 proc.) jak i sytuacji w kraju (50 proc.) będzie podobny do roku ubiegłego - wynika z sondażu TNS Polska. więcej

 
Public Relations  
 
Mikołaj Kunica dyrektorem ds. komunikacji Polskich Inwestycji Rozwojowych
 
CommuniCanDo wypromuje Marketing Wizards
 
Anyro & Co wybrał Fashion PR do promocji ekskluzywnych zegarków
 
Technologie  
 
LG chce być liderem na rynku telewizorów (wideo)
 
Nowy interfejs TouchWiz Samsunga podobny do iOS 7?
 
Lenovo z nowym ultrabookiem, tabletem komputerem AiO i notebookami na CES 2014 (wideo)
 
CES 2014: Toshiba prezentuje swojego pierwszego Chromebooka
 
Intel zapowiada koniec marki McAfee
 
CES 2014: nowy notebook Aspire V5 i tablet Iconia W4 od Acera (wideo)
 
Vertis Expi - nowy smartfon od Overmax
 
CES 2014: systemy elektroniczne Nvidii w samochodach Audi (wideo)
 
CES 2014: Sony zapowiada platformę PlayStation Now
 
ZTE demonstruje na CES 2014 projektor z Androidem i funkcją hotspotu
 
Nikon: nowe aparaty Coolpix i lustrzanka D3300 (wideo)
 
Współtwórca Twittera uruchamia aplikację mobilną do zadawania pytań (wideo)
 
CES 2014: bezprzewodowa mysz dla graczy Sensei Wireless od SteelSeries (wideo)
 
CES 2014: bezprzewodowa pamięć flash 64 GB od SanDiska
 
Gospodarka  
 
Zbigniew Jagiełło prezesem PKO BP przez kolejne trzy lata
 
Ryszard Petru: Pierwsze półroczne powinno być bardzo dobre dla gospodarki
 
Hity sprzedaży internetowej to markowa odzież, książki i tablety
 
Guillaume de Colonges nowym prezesem Carrefour Polska
 
UOKiK ukarał sklep internetowy Endo.pl
 
Brytyjskie autostrady i niemieckie drogi płatne dla cudzoziemców
 
OFE czy ZUS? Zmiany w emeryturach nie wpłyną na ich wysokość
 
2 mln 842 tys. pasażerów w 2013 r. w Porcie Lotniczym Gdańsk
 
Coraz mniej klientów odwiedza placówki banków, wygrywa bankowość internetowa
 
Jak działa PIT-12
 
Kultura/Rozrywka  
 
22. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy już 12 stycznia. "Na ratunek"
 
Eric Clapton wystąpi na Life Festival Oświęcim 2014
 
"Grawitacja" zdobyła najwięcej nominacji do nagród BAFTA
 
4 lutego premiera płyty Behemoth "The Satanist" (nowe)
 
Morrissey: Jedzenie mięsa jest jak pedofilia i holokaust
 
"Freak" - Enrique Iglesias z Pitbullem (posłuchaj)
 
Nie powstanie serial "Twin Peaks"
 
Blog  
 
Coś wam powiem - Nie chcę ale muszę Odejść. - Ewa Derlatka
 
Układ z Magdalenki..? - Andrzej Bober
 
Stwórzmy jednoosobową Krajową Radę Radiofonii i Telewizji - Zbigniew Brzeziński
 
"Jak zapewnić LOJALNOŚĆ" (cz.1/3) - Zebranie - Janusz Kamieński
 
Alkomaty do Sejmu! - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
Magda Jethon: Media publiczne powinny za wszelką cenę skupiać się na misji

- Wszystkimi zmianami na rynku mediów rządzi pieniądz. Dziękuję losowi, że nie muszę być niewolnikiem zysków. To smutne, że pieniądz, bez którego nie da się niczego zbudować, potrafi równocześnie tak burzyć - mówi nam Magda Jethon, szefowa radiowej Trójki. więcej

 
Bogusław Chrabota: Wierzę w przyszłość ,,Rzeczpospolitej"
 
Antychowicz: Agencje muszą dostarczać rozwiązania wspierające sprzedaż
 
Kwestionariusz  
 
Mateusz Felsmann: Nie chciałbym pracować dla kogoś kto nie umie i nie lubi się kłócić

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Felsmann, dyrektor kreatywny agencji artegence. więcej

 
Maja Biniewicz: jestem matkującą szefową
 
Kinga Dołęga-Lesińska: Nie jestem gadżeciarą
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl