Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 14 Stycznia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Krzysztof Fijałek: Portale horyzontalne wciąż dysponują potencjałem

- Internet w wydaniu polskich portali horyzontalnych został przejęty przez wydawnictwa tradycyjne. Jest to poszukiwanie nowego medium dla koncernów, które mają odpowiedni potencjał, aby przedłużyć swoje istnienie lub rozwinąć się w nowych obszarach - mówi nam Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interia.pl. więcej

 
Duże roszady w naziemnej telewizji. Kanały TVP za miesiąc zmienią multipleksy

Telewizja Polska 15 lutego br. wraz z rozpoczęciem emisji naziemnej TV Trwam i TVP ABC dokona zmian w układzie swoich stacji na multipleksach - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. TVP1 HD i TVP Info trafią na MUX-3, a TVP Polonia i TVP Rozrywka na MUX-1. więcej

 
"Wawa Non Stop" z gorszą oglądalnością, ale TVN nie zdejmie show

“Wawa Non Stop” po zmianie pory emisji na wcześniejszą ma nie tylko niższą oglądalność, ale spadł też jej udział w rynku. - To efekt słabszych wyników w okresie świątecznym - tłumaczy nam Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Creative Group Head, Graphic Designer, Art Director

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Strategy Planner

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Interactive Account Manager

TTV poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz prowadzący (program o tematyce kryminalnej)

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Menedżera Klienta

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Strategic Planner

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego - Strateg

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Junior account z językiem słowackim - praca w Poznaniu

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Junior account z językiem szwedzkim - praca w Poznaniu

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Junior account z językiem francuskim - praca w Poznaniu

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Finał WOŚP z najniższą widownią od lat. 2,4 mln widzów ,,Światełka do nieba"

Relacje z XXII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, emitowane w TVP2, oglądało średnio 1,01 mln widzów. Charytatywna impreza cieszyła się mniejszą popularnością niż w poprzednich latach. więcej

 
Ofensywa TV Republika. Nowa siedziba, serwisy co godzinę i duża kampania

Telewizja Republika przenosi się do nowej siedziby w Warszawie, w którym zamierza urządzić dwa studia telewizyjne. Stacja przymierza się do rozpoczęcia emisji serwisów informacyjnych co godzinę i planuje szeroką kampanię reklamową. więcej

 
Rusza Motowizja - nowy kanał motoryzacyjny. W ofercie 20 programów

15 stycznia rusza kanał Motowizja - nowa stacja tematyczna dla mężczyzn o tematyce motoryzacyjnej. W ofercie kanału znajdzie się na początek 20 programów, a stacja dostępna będzie na razie tylko na platformie nc+. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Opłata audiowizualna będzie obowiązkowa, mniej reklam w mediach publicznych

Opłata audiowizualna nie będzie pobierana za faktyczne korzystanie z programów nadawców publicznych, ale za możliwość odbioru programów. Będzie obowiązkowa i powszechna - zapowiada Bogdan Zdrojewski, minister kultury. więcej

Rekordowe stawki za reklamy na Super Bowl. Jakie spoty obejrzymy w tym roku? (wideo)

Super Bowl również w tym roku przyciągnął największych reklamodawców. Portal Wirtualnemedia.pl analizuje, jakie spoty przygotowały 23 firmy, które wykupiły czas reklamowy przy transmisji z meczu. więcej

TVN 24 Biznes i Świat ma być rentowny wcześniej niż za dwa lata
Rośnie sprzedaż ,,Parkietu". Ostro w dół ,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Duże roszady w naziemnej telewizji. Kanały TVP za miesiąc zmienią multipleksy

Telewizja Polska 15 lutego br. wraz z rozpoczęciem emisji naziemnej TV Trwam i TVP ABC dokona zmian w układzie swoich stacji na multipleksach - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. TVP1 HD i TVP Info trafią na MUX-3, a TVP Polonia i TVP Rozrywka na MUX-1. więcej

 
"Wawa Non Stop" z gorszą oglądalnością, ale TVN nie zdejmie show

“Wawa Non Stop” po zmianie pory emisji na wcześniejszą ma nie tylko niższą oglądalność, ale spadł też jej udział w rynku. - To efekt słabszych wyników w okresie świątecznym - tłumaczy nam Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN. więcej

 
Finał WOŚP z najniższą widownią od lat. 2,4 mln widzów ,,Światełka do nieba"

Relacje z XXII Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, emitowane w TVP2, oglądało średnio 1,01 mln widzów. Charytatywna impreza cieszyła się mniejszą popularnością niż w poprzednich latach. więcej

 
Ofensywa TV Republika. Nowa siedziba, serwisy co godzinę i duża kampania

Telewizja Republika przenosi się do nowej siedziby w Warszawie, w którym zamierza urządzić dwa studia telewizyjne. Stacja przymierza się do rozpoczęcia emisji serwisów informacyjnych co godzinę i planuje szeroką kampanię reklamową. więcej

 
Rusza Motowizja - nowy kanał motoryzacyjny. W ofercie 20 programów

15 stycznia rusza kanał Motowizja - nowa stacja tematyczna dla mężczyzn o tematyce motoryzacyjnej. W ofercie kanału znajdzie się na początek 20 programów, a stacja dostępna będzie na razie tylko na platformie nc+. więcej

 
"Warsaw Shore" zobaczą widzowie za granicą

Reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”, emitowane przez kanał MTV Polska, pokażą też oddziały młodzieżowej stacji w Niemczech, Szwajcarii, Niderlandach i Skandynawii. Trwają rozmowy w sprawie emisji programu również w innych krajach. więcej

 
Rada nadzorcza TVP zatwierdziła plan finansowy. Na co pójdą wydatki?

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej na posiedzeniu 13 stycznia br. pozytywnie zaopiniowała plan ekonomiczno-finansowy spółki na 2014 rok. Zakłada on zrównoważenie przychodów i kosztów TVP. więcej

 
Jacek Rakowiecki o ,,Bliżej" Pospieszalskiego: TVP to nie pokój w hotelu na godziny

Telewizja Polska pracuje nad nową umową z Janem Pospieszalskim, która ma zapewnić TVP niezależność decydowania o realizacji programu. - Będzie ona korzystna dla obydwu stron - zapewnia Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. więcej

 
"Polscy bohaterowie wojenni" od lutego w History

Kanał History w lutym rozpocznie emisję serialu dokumentalnego “Polscy bohaterowie wojenni”. To pierwsza produkcja stacji na naszym rynku. Opowiadać będzie o dzielnych Polakach z czasów II wojny światowej. więcej

 
Duży wzrost TVP1, TVP Info odrabia straty. ,,Teleexpress" hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
"To nie koniec świata 2" wiosną w Polsacie. Ruszyły zdjęcia

Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu serialu obyczajowego “To nie koniec świata” z Karoliną Gorczycą i Krystianem Wieczorkiem w rolach głównych. Pierwszy klaps na planie padnie 14 stycznia w Białej Podlaskiej. więcej

 
Eurosport ma 25 lat. Zmieni szatę graficzną i rusza z kampanią

W 2014 roku Eurosport świętuje 25 lat istnienia. Z tej okazji rozpoczyna kampanię pod hasłem „We Live For Live” podkreślającą zaangażowanie stacji w pokazywanie sportu na żywo. więcej

 
Koniec serialu "Mad Men". Ostatni odcinek zobaczmy w maju 2015 r.

Pierwszy odcinek siódmego sezonu telewizyjnego hitu stacji AMC "Mad Men" zostanie wyemitowany w niedzielę 13 kwietnia. Ostatni odcinek serialu zobaczymy na wiosnę 2015 roku. więcej

 
Multimedia Polska z kamerą do prywatnego monitoringu w ofercie

Operator kablowy Multimedia Polska wprowadził do oferty promocję na internet. W jej ramach abonent otrzymuje kamerę, pozwalającą na obserwację mieszkania poprzez urządzenia mobilne. więcej

 
Oto pełny zwiastun czwartego sezonu serialu "Gra o tron" (wideo)

Twórcy serialu "Gra o tron" zaprezentowali w sieci pełny zwiastun czwartego sezonu. więcej

 
 
Radio  
 
Piotr Metz szefem muzycznym Radia Kraków

Znany dziennikarz muzyczny Piotr Metz został nowym kierownikiem redakcji muzycznej Radia Kraków. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Chronowskiego, który jednak pozostaje w rozgłośni. więcej

 
Studio emisyjne Trójki otrzyma imię Andrzeja Turskiego

27 stycznia br. podczas specjalnej uroczystości studio emisyjne M2 Programu III Polskiego Radia otrzyma imię Andrzeja Turskiego. Turski zmarł 31 grudnia 2013 roku w Warszawie. więcej

 
Reklama  
 
PZU nie interweniuje ws. rosyjskiego plagiatu swojego logo

PZU nie zamierza podejmować kroków prawnych wobec rosyjskiego grafika, który splagiatował logotyp ubezpieczyciela. - Osoby, która to zrobiła, nie mogę nazwać projektantem - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Łojewski, twórca logo. więcej

 
DDB i Grey Warszawa w finale przetargu T-Mobile Polska

Do finału przetargu na obsługę reklamową T-Mobile Polska zakwalifikowały się agencje DDB Warszawa i Grey Worldwide Warszawa. Z rywalizacji odpadły natomiast Saatchi & Saatchi Poland i BBDO Warszawa. więcej

 
,,Lubię Polskę" - polskie atrakcje turystyczne reklamowane w Azji (wideo)

Polska Organizacja Turystyczna zaczęła na rynkach azjatyckich kampanię reklamującą walory turystyczne naszego kraju. Budżet akcji wynosi 27 mln, a jej obsługą mediową zajmuje się Lowe Media. więcej

 
Szefowie marketingu podsumowują 2013 rok, prognozy na 2014

Jaki był polski rynek marketingowy w 2013 roku z perspektywy dużych reklamodawców? Co wydarzy się w 2014 roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują m.in. Leszek Kurnicki, Paulina Włodarska-Grodzińska i Michał Kuczyński. więcej

 
Piotr Adamczyk jako profesor reklamuje kredyt w eurobanku (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka, wspierająca kredyt konsolidacyjny. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, Propeller Film, MindChili i Starcom. więcej

 
Marcin Muth zastąpił Andrzeja Jakubczyka w John Pitcher

Marcin Muth objął stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji John Pitcher. Zastąpił w tej funkcji Andrzeja Jakubczyka, który przeszedł do Havas Worldwide Warsaw. więcej

 
Michał Gąsior i Adrian Serafin w Havas Worldwide Warsaw

Do agencji Havas Worldwide Warsaw dołączyli Michał Gąsior i Adrian Serafin. Gąsior objął w niej funkcję innovation directora, a Serafin - head of social media. więcej

 
Robert Korzeniowski znów reklamuje Suzuki (wideo)

Robert Korzeniowski w kolejnym spocie Suzuki reklamuje nowy samochód tej marki - SX4 S-Cross. Za kreację kampanii odpowiada Instytut Rozwoju Reklamy, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media. więcej

 
Zabawa w ciepło-zimno reklamuje Gorący Kubek Knorr (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Gorącego Kubka Knorr (produkowanego przez Unilever). Akcję zrealizowały firmy Gong, Papaya Films i PHD Media Direction. więcej

 
Mobilny Michał reklamuje Allegro.pl jako ,,pełne pomysłów" (wideo)

Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Allegro.pl prowadzonej pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group Poland, Film Produkcja, Televisor i Starcom. więcej

 
Lilly Planet z nowym logo

Marka owoców morza Lilly Planet, należąca do Asunto Group, zyskała nowy logotyp, spójny z nowym logo tej firmy. Przedsiębiorstwo zaprojektowało go razem z agencją reklamową Sail. więcej

 
Engine obsłuży Lubellę w internecie

Agencja Engine wygrała przetarg na obsługę internetową marki Lubella (należącej do Grupy Maspex Wadowice). Poprzednio zajmowała się tym Me&My Friends. więcej

 
ZnanyLekarz.pl reklamowany w telewizji i internecie (wideo)

Właśnie ruszyła kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja MarketShare i dom mediowy Starcom. więcej

 
Bank Millennium reklamuje pożyczkę konsolidacyjną (wideo)

Właśnie ruszyła kampania reklamowa pożyczki konsolidacyjnej oferowanej przez Bank Millennium. Akcję przygotowały firmy Change Integrated, Initiative i Hypermedia Isobar. więcej

 
Sebastian Plewiński event managerem w El Padre

Do zespołu agencji eventowej El Padre dołączył Sebastian Plewiński, obejmując stanowisko event managera. więcej

 
CAM Media: nigdy nie braliśmy udziału w żadnych mechanizmach o charakterze korupcyjnym

Cywilne pozwy przeciw SLD, Solidarnej Polsce oraz posłom Beacie Kempie (SP) i Zbigniewowi Kuźmiukowi (PiS) zapowiedziała w poniedziałek spółka CAM Media w związku z postawionymi jej zarzutami korumpowania urzędników państwowych. Firma zaprzecza tym zarzutom. więcej

 
Goldbach Audience z wyłącznością na serwisy Digital Avenue

Sieć Goldbach Audience, która do tej pory obsługiwała reklamowo stron grupy Digital Avenue na zasadach brokerskich, podpisała z nią umowę na wyłączność sieciową i agencyjną. Obejmuje ona serwisy Styl.fm, Fotosik.pl i Fashionstyle.pl. więcej

 
Prasa  
 
Rynek pism luksusowych: ,,Cosmopolitan" i ,,Shape" mocno do góry, ,,Harper's Bazaar" ostatni

W październiku 2013 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”.  Największym wzrostem pochwalić się mógł „Shape”, a na przeciwnym biegunie znalazł się tytuł „Hot Moda & Shopping”. więcej

 
Ewa Czechowska szefową newsroomu moto w Ringier Axel Springer

Ewa Czechowska została nowym menedżerem newsroomu motoryzacyjnego w Ringier Axel Springer Polska. Do zespołu newsroomu dołączył natomiast Juliusz Szalek, który zajmie się produktami motoryzacyjnymi w kanale online. więcej

 
Dziennik ,,Metro" każdego dnia dla innej grupy czytelników, chce pozyskać więcej reklam

Od lutego bezpłatny dziennik „Metro” (Agora) zmieni model swojej dystrybucji - będzie trafiał w różne dni do wybranych grup odbiorców. - To odpowiedź na potrzeby reklamodawców - wyjaśnia wydawca. więcej

 
Lutowy "Twój Styl" z opowiadaniami Alice Munro

Do całego nakładu lutowego wydania miesięcznika “Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer), które ukaże się we wtorek 14 stycznia, dołączony zostanie dodatek “Odcienie miłości” z opowiadaniami Alice Munro. Na okładce magazynu znalazła się Małgorzata Socha. więcej

 
Internet  
 
Krzysztof Fijałek: Portale horyzontalne wciąż dysponują potencjałem

- Internet w wydaniu polskich portali horyzontalnych został przejęty przez wydawnictwa tradycyjne. Jest to poszukiwanie nowego medium dla koncernów, które mają odpowiedni potencjał, aby przedłużyć swoje istnienie lub rozwinąć się w nowych obszarach - mówi nam Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interia.pl. więcej

 
Facebook największym zagrożeniem dla prywatności w internecie

Według 59% konsumentów największym zagrożeniem dla naszej prywatności w internecie jest Facebook. Na kolejnych miejscach znalazły się Twitter i Google - wynika z badania McCann Truth Central. więcej

 
Tomasz Włodarczyk za Michała Kołodziejczyka w ,,Dogrywce" na Eurosport.onet.pl

Szef działu piłkarskiego w „Przeglądzie Sportowym” Tomasz Włodarczyk zaczął prowadzić program „Dogrywka” emitowany w serwisie Eurosport.onet.pl. Poprzednio zajmował się tym Michał Kołodziejczyk z „Rzeczpospolitej”. więcej

 
Facebook przejmuje startup Branch

Facebook wszedł w posiadanie serwisu Branch rozwijającego nowoczesną wersję grup dyskusyjnych. więcej

 
Mobilny Michał reklamuje Allegro.pl jako ,,pełne pomysłów" (wideo)

Ruszył kolejny etap kampanii reklamowej Allegro.pl prowadzonej pod hasłem „Allegro. Pełne pomysłów”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grey Group Poland, Film Produkcja, Televisor i Starcom. więcej

 
Reklamy w newsletterach i na Facebooku najpopularniejsze, spadek znaczenia blogów i Google

Rośnie liczba polskich internautów, którzy świadomie korzystają z reklam zawartych w newsletterach i na Facebooku. Jednak obecnie największy zasięg budowany jest poprzez kanały na YouTube, gdzie reklamy notują bardzo dobre wyniki oglądalności. więcej

 
Łukasz Szymański marketing directorem w NextWeb Media

Łukasz Szymański awansował w strukturach NextWeb Media na stanowisko marketing directora. Poprzednio pełnił funkcję marketing managera. więcej

 
Ewelina Przybysz i Aleksandra Paszczyńska w OHHO Media

Do agencji interaktywnej OHHO Media dołączyły Ewelina Przybysz i Aleksandra Paszczyńska, wzmacniając w niej dział client service . więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Spośród sportowców najlepiej Polskę za granicą promuje Agnieszka Radwańska

Agnieszka Radwańska została uznana z grona sportowców za osobę, która najlepiej promowała Polskę w ciągu 12 miesięcy poprzedzających badanie przeprowadzone przez Pentagon Research. więcej

 
Public Relations  
 
Futurama z PR-ową obsługą BCMS Polska
 
Technologie  
 
Premiera Windows 9 w kwietniu 2015?
 
Android: Jelly Bean najpopularniejszy, Gingerbread i ICS w dół
 
Kolejne nadajniki Orange oddane do użytku
 
Pierwsze smartfony z procesorem Snapdragon 805 w maju
 
Oculus Rift na półkach sklepowych latem tego roku
 
Microsoft Surface 3 z procesorem Nvidia Tegra K1
 
Seagate zapowiada tablet z dyskiem 500 GB
 
"Your Verse" - Apple reklamuje iPada Air (wideo)
 
Gospodarka  
 
Niewypłacalność Francji nie grozi, ale jej sytuacja to poważny hamulec w wychodzeniu strefy euro z kryzysu
 
Koniec umów śmieciowych. "Nie pomoże to ani zleceniobiorcom, ani państwu"
 
Kłopoty branży budowlanej z powodu ciepłej zimy
 
Wyjazd na narty - jak wybrać ubezpieczenie
 
Jak inwestować na giełdzie? "Typowy polski inwestor trzyma akcje mniej więcej przez rok"
 
Kultura/Rozrywka  
 
Kings of Leon gwiazdą Orange Warsaw Festival 2014
 
Koniec serialu "Mad Men". Ostatni odcinek zobaczmy w maju 2015 r.
 
Film "American Hustle" zdominował Złote Globy
 
,,Can't Remember To Forget You" - Shakira z Rihanną (posłuchaj)
 
Ponad 35 mln zł zebrano podczas 22. Finału WOŚP
 
Oto pełny zwiastun czwartego sezonu serialu "Gra o tron" (wideo)
 
Szczegóły trylogii "Gwiezdne wojny"
 
Blog  
 
Marketingiem w pijanego kierowcę - Monika Klama
 
Opłata audiowizualna? Oj, to może zaboleć... - Zbigniew Brzeziński
 
Polityczni chuligani i polityczne kurtyzany. - Ewaryst Fedorowicz
 
Karnowscy i cenzura - Krzysztof Czabański
 
"Jak zapewnić LOJALNOŚĆ" (cz.2/3) - Projektowanie zmian - Janusz Kamieński
 
Nasz gość  
 
Krzysztof Fijałek: Portale horyzontalne wciąż dysponują potencjałem

- Internet w wydaniu polskich portali horyzontalnych został przejęty przez wydawnictwa tradycyjne. Jest to poszukiwanie nowego medium dla koncernów, które mają odpowiedni potencjał, aby przedłużyć swoje istnienie lub rozwinąć się w nowych obszarach - mówi nam Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interia.pl. więcej

 
Magda Jethon: Media publiczne powinny za wszelką cenę skupiać się na misji
 
Bogusław Chrabota: Wierzę w przyszłość ,,Rzeczpospolitej"
 
Kwestionariusz  
 
Jacek Karolak: Internet to dla mnie oszczędność i marnowanie czasu

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Jacek Karolak, dyrektor strategii w agencji K2. więcej

 
Mateusz Felsmann: Nie chciałbym pracować dla kogoś kto nie umie i nie lubi się kłócić
 
Maja Biniewicz: jestem matkującą szefową
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl