Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 12 Lutego 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Na sygnale", ,,Baron 24" i ,,Tylko ty" nowościami ramówki TVP2

Seriale „Na sygnale” i „Baron 24” oraz teleturniej „Tylko ty!” to nowości wiosennej ramówki TVP2. Pojawi się też serial „Sherlock”. - Liczymy na utrzymanie wyników z zeszłej wiosny - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef TVP2. więcej

 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media

- Coraz częściej obserwujemy sytuację, że klient nie jest już petentem, a ma realną władzę nad marką. Klienci są coraz bardziej świadomi swojej mocy i to będzie postępować - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, współtwórca Brand24. więcej

 
Najsłabszy od lat wynik RMF FM, rosną Radio ZET i Jedynka

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od listopada 2013 r. do stycznia 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

SWPS poszukuje osoby na stanowisko
Adiunkt

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Novem Group poszukuje osoby na stanowisko
Sales Director

Arskom Group poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

STX JAMBOREE poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. Reklamy, Promocji oraz PR

Fox International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Senior Research Analyst Central Europe

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

Mindshare poszukuje osoby na stanowisko
Mindshare rekrutuje

FOX International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Produkcji Autopromocji

Paris Music poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager / Music Supervisor

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych

Cumulus poszukuje osoby na stanowisko
New Business Manager / Specjalista ds. Sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Allegro ostrzega przed oszustwami mailowymi

Serwis Allegro prosi swoich użytkowników, żeby nie odpowiadali na maile informujące o rzekomym zablokowaniu ich kont. Wiadomości są bowiem wysyłane przez cyberprzestępców. więcej

 
Eska nadal liderem wśród sieci radiowych, Radio Plus o 404 proc. do góry

W okresie od listopada 2013 roku do stycznia 2014 roku na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce utrzymała się Eska, która zanotowała największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Internauci krytykują sceny Mumio w salonie Play (wideo)

Virale Play z kabaretem Mumio rozgrywające się w punkcie sprzedaży tej sieci wywołują skrajne oceny wśród internautów. Zdaniem wielu użytkowników filmiki są nudne, nieśmieszne i wykorzystują nieświadomych tego klientów. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
500 tys. zł dla Kamila Stocha za reklamę, niedługo pierwsze kampanie

Po zdobyciu złotego medalu olimpijskiego mocno wrosła wartość marketingowa Kamila Stocha i wkrótce pojawi się on w dużych kampaniach reklamowych, które będą podkreślać jego wytrwałość i patriotyzm - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat News Plus zastąpi Polsat Biznes. Ma konkurować z TVN24 Biznes i Świat

Telewizja Polsat pracuje nad przekształceniem kanału Polsat Biznes w stację Polsat News Plus, poświęconą m.in. zagranicy i gospodarce - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl potwierdzonych w trzech niezależnych źródłach. Nowy kanał ma ruszyć w marcu br. więcej

Koniec serialu ,,Wawa Non Stop"
,,Project Runway", ,,Sama słodycz" i ,,Efekt domina" w TVN. ,,O krok przed konkurencją"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Na sygnale", ,,Baron 24" i ,,Tylko ty" nowościami ramówki TVP2

Seriale „Na sygnale” i „Baron 24” oraz teleturniej „Tylko ty!” to nowości wiosennej ramówki TVP2. Pojawi się też serial „Sherlock”. - Liczymy na utrzymanie wyników z zeszłej wiosny - mówi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, szef TVP2. więcej

 
Będzie drugi sezon serialu ,,Krew z krwi" w TVP2? ,,Rozważamy to"

Jerzy Kapuściński, szef TVP2, jest bardzo zadowolony z pokazania serialu „Krew z krwi”, który po emisji w Canal+ trafił w grudniu ub.r. na antenę Dwójki. - Rozważamy realizację drugiej serii - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Lekarze nocą" nowym serialem internetowym TVN

TVN przygotował nowy serial internetowy „Lekarze nocą”, który nawiązywać będzie do emitowanego w stacji „Lekarzy”. To druga produkcja związana z serialem TVN, która dostępna będzie w TVN Playerze. więcej

 
,,Teen Mom Poland" ogląda w MTV tylko 47 tys. widzów

Serial „Teen Mom Poland” po trzech tygodniach emisji gromadzi średnio 47 tys. widzów. Udziały produkcji są jednak dwukrotnie wyższe od średnich dobowych wyników MTV Polska. więcej

 
Hanna Lis w ,,Panoramie" z papierosami. ,,Moja wpadka, przepraszam"

Dużą wpadkę podczas wtorkowego wydania „Panoramy” zaliczyła Hanna Lis. Na stole, przy którym prowadziła program, zostawiła paczkę papierosów. - Moja wpadka, przepraszam bardzo - mówi Wirtualnemedia.pl Lis. więcej

 
Eurosport liderem kanałów sportowych, rośną TVP Sport i Canal+ Sport

W styczniu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych pozostał Eurosport, który zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał Canal+ Sport. więcej

 
Od marca TVN24 Biznes i Świat w pakietach reklamowych

TVN Media od marca br. rozpocznie sprzedaż reklam w kanale informacyjnym TVN24 Biznes i Świat w pakietach GRP. Wtedy też spółka udostępni klientom na stałe dane o jego oglądalności. więcej

 
Duża kara dla Multimedia Polska za zmienianie umów z klientami

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta nałożył na sieć kablową Multimedia Polska karę w wysokości ponad 630 tys. zł za to, że włączała dodatkowe usługi bez zgody klientów, jednostronnie zmieniając z nimi umowy. więcej

 
TVN7 pokaże serial ,,Revolution"

16 lutego 2014 roku naziemny kanał TVN7 rozpocznie emisję hitowego serialu „Revolution”. więcej

 
15-minutowe wideo zapowiadające czwarty sezon serialu "Gra o tron"

Do internetu trafił 15-minutowy klip zapowiadający czwarty sezon serialu "Gra o tron". więcej

 
 
Radio  
 
Najsłabszy od lat wynik RMF FM, rosną Radio ZET i Jedynka

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od listopada 2013 r. do stycznia 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Eska nadal liderem wśród sieci radiowych, Radio Plus o 404 proc. do góry

W okresie od listopada 2013 roku do stycznia 2014 roku na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce utrzymała się Eska, która zanotowała największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
Internauci krytykują sceny Mumio w salonie Play (wideo)

Virale Play z kabaretem Mumio rozgrywające się w punkcie sprzedaży tej sieci wywołują skrajne oceny wśród internautów. Zdaniem wielu użytkowników filmiki są nudne, nieśmieszne i wykorzystują nieświadomych tego klientów. więcej

 
Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz razem jako Dozo Media

Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz rozpoczynają pracę jako team kreatywny Dozo Media, który będzie pomagał marketerom w przygotowywaniu i realizacji niestandardowych działań w social media. więcej

 
Łucja Gdala dyrektorem zarządzającym Codemedia

Łucja Gdala objęła w domu mediowym Codemedia funkcję dyrektora zarządzającego, zastępując Annę Gruszkę. Ponadto wspólnie ze Sławomirem Kornickim weszła do zarządu firmy. więcej

 
Sosy Łowicz reklamowane jako ,,numer 1 w Polsce" (wideo)

W telewizji, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa sosów do potraw Łowicz (produkowanych przez Agros-Novę). Akcję przygotowały agencja Brandplace i dom mediowy MediaCom Warszawa. więcej

 
Taryfiarz w kampanii Taryf LTE w Plusie (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa Taryf LTE wprowadzonych właśnie do oferty sieci Plus. Akcję przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam, TFP, Pompidou, Efigence i Media Direction OMD. więcej

 
Beata Orkwiszewska za Michała Radkiewicza w Havas Media

Beata Orkwiszewska awansowała w domu mediowym Havas Media na stanowisko group account directora. Zastąpiła na nim Michała Radkiewicza, który odszedł z firmy. więcej

 
Schweppes reklamowany jako ,,oryginalny od 1783 roku" (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa napoju Schweppes (Orangina Schweppes International). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Oryginalny od 1783 roku”, przygotowały firmy Axford Tjon, Fat Baby i Havas Media. więcej

 
,,Jedna odpowiedź na wiele potrzeb" w kampanii Deutsche Bank Polska

Deutsche Bank Polska rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Jedna odpowiedź na wiele potrzeb”. Akcję, obejmującą prasę i internet, przygotowały firmy Directors, HyperCrew, PHD i Sales&More. więcej

 
Goethe-Institut reklamuje ,,niemiecki dla wymagających"

Goethe-Institut zaczął kampanię mającą zachęcić do nauki języka niemieckiego w sezonie letnim. Działania przygotowała agencja Leniva Studio. więcej

 
Subway reklamuje kanapki Flatbread

Sieć restauracji Subway zaczęła kampanię reklamową wprowadzonych właśnie do jej menu kanapek na płaskim pieczywie, tzw. Flatbread. Akcję przygotowały i realizują firmy Q&A Communications i Maxus Polska. więcej

 
Małgorzata Ziółkowska: z ARS Communication do Rubicon Media

Małgorzata Ziółkowska objęła funkcję event managera w agencji Rubicon Media. Poprzednio pracowała w ARS Communication. więcej

 
Marek Pawłat i Jagoda Prętnicka-Markiewicz awansują w Sentione

Marek Pawłat objął stanowisko head of sales, zaś Jagoda Prętnicka-Markiewicz head of marketing w Sentione. Do zespołu agencji dołączył także Andrzej Banucha, który będzie pełnił funkcję new buisness developera. więcej

 
Prasa  
 
Ks. Isakowicz-Zaleski odchodzi z ,,Gazety Polskiej Codziennie". ,,Obiektywność jak Gazety Wyborczej"

Ksiądz Tadeusz Isakowicz-Zaleski poinformował, że zrezygnował z pisania felietonów dla „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum). Jako powód rozstania podał poparcie udzielone Majdanowi oraz unikanie płacenia honorariów. więcej

 
Jacek Karnowski reklamuje tygodnik ,,W Sieci" (wideo)

Tygodnik „W Sieci” (Fratria) ruszył z nową odsłoną wizerunkowej kampanii reklamowej, w której bierze udział redaktor naczelny pisma Jacek Karnowski. Działania obejmują telewizję, radio i internet. więcej

 
,,Men's Health" liderem sprzedaży pism męskich, ostro w dół ,,CKM"

W listopadzie 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”. więcej

 
,,Pragnienie Piękna" z Jackiem Żakowskim, ale bez dystrybucji imiennej

Dwumiesięcznik „Pragnienie Piękna” (Strefa Ciało) od pierwszego wydania w 2014 roku zyskał nowe działy, a dla tytułu zaczął pisać Jacek Żakowski. Wydawca podniósł też cenę wersji pisma dostępnej w sprzedaży i zrezygnował z jego dystrybucji imiennej. więcej

 
Aplikacja z wydaniem ,,Vivy!" bezpłatnie na tabletach Samsung

Użytkownicy tabletów firmy Samsung mogą pobrać aplikację „Viva!” (Edipresse Polska), dzięki której uzyskają bezpłatny dostęp do kolejnych wydań dwutygodnika. Promocja jest ograniczona czasowo. więcej

 
Monika Summer-Brason i Anna Gromadowska w Wydawnictwie Zwierciadło

Monika Summer-Brason została nowym dyrektorem promocji i PR w Wydawnictwie Zwierciadło, zaś Anna Gromadowska objęła w firmie stanowisko dyrektora ds. handlowych. więcej

 
,,Coaching Extra" - nowy magazyn Grupy Burda

Na rynku ukazał się właśnie pierwszy numer nowego magazynu „Coaching Extra” (Grupa Burda), poświęconego pracy w korporacji. Tytuł jest rozszerzeniem dwumiesięcznika „Coaching”. więcej

 
,,Rycerz Mike" - nowy magazyn Media Service Zawada

Na rynku pojawił się nowy magazyn dla dzieci „Rycerz Mike” (Media Service Zawada), nawiązujący do serialu animowanego nadawanego na antenie MiniMini+. Pismo będzie się ukazywać co dwa miesiące. więcej

 
,,Rzeczpospolita" z internetowym programem o igrzyskach w Soczi

W serwisie internetowym Rp.pl od 10 lutego br. oglądać można magazyn „Stacja Soczi”, poświęcony odbywającym się właśnie w rosyjskim Soczi zimowym igrzyskom olimpijskim. Prowadzą go Michał Kołodziejczyk, Mirosław Żukowski i Stefan Szczepłek. więcej

 
Internet  
 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media

- Coraz częściej obserwujemy sytuację, że klient nie jest już petentem, a ma realną władzę nad marką. Klienci są coraz bardziej świadomi swojej mocy i to będzie postępować - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, współtwórca Brand24. więcej

 
Allegro ostrzega przed oszustwami mailowymi

Serwis Allegro prosi swoich użytkowników, żeby nie odpowiadali na maile informujące o rzekomym zablokowaniu ich kont. Wiadomości są bowiem wysyłane przez cyberprzestępców. więcej

 
,,Lekarze nocą" nowym serialem internetowym TVN

TVN przygotował nowy serial internetowy „Lekarze nocą”, który nawiązywać będzie do emitowanego w stacji „Lekarzy”. To druga produkcja związana z serialem TVN, która dostępna będzie w TVN Playerze. więcej

 
Paweł Tkaczyk: o Marii Antoninie, kalifie Bagdadu i Twitterze

„Jestes?my głodni, nie mamy chleba...” woła wies?niak do przejez?dz?aja?cej w pełnym orszaku arystokratki. „To jedzcie ciastka!” odkrzykuje ta ostatnia z przytulnego wne?trza swojej karety. Tak, ten artykuł be?dzie o Twitterze. więcej

 
Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz razem jako Dozo Media

Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz rozpoczynają pracę jako team kreatywny Dozo Media, który będzie pomagał marketerom w przygotowywaniu i realizacji niestandardowych działań w social media. więcej

 
Roboty Google będą pracować w fabrykach Foxconn?

Google nawiązał współpracę z koncernem Foxconn, na mocy której roboty kalifornijskiej firmy będą pracować w chińskich fabrykach. więcej

 
Groupon udostępnia narzędzie do budowania ofert

Groupon uruchomił usługę Deal Builder, która ma pozwalać firmom samodzielnie konstruować nowe oferty. więcej

 
Rekordowa liczba niebezpiecznych treści w internecie w 2013 r

Prawie 7 tys. zgłoszeń o groźnych i nielegalnych treściach w internecie odnotowano w 2013 roku - wynika z raportu zespołu Dyżurnet.pl, zajmującego się szkodliwymi materiałami w sieci. Najwięcej z nich dotyczyło podejrzenia o seksualne wykorzystywanie dzieci. więcej

 
Public Relations  
 
Monika Summer-Brason i Anna Gromadowska w Wydawnictwie Zwierciadło
 
Marcin Woliński: z PwC do Jones Lang LaSalle
 
Grupa HB Reavis z FleishmanHillard
 
Jojo Mobile Polska postawiło na Kolko
 
Technologie  
 
Prezes UKE odwołuje aukcję na pasma 800 MHz i 2,6 GHz
 
Taryfiarz w kampanii Taryf LTE w Plusie (wideo)
 
Play: 10,7 mln kart SIM na koniec 2013 r.
 
Samsung ujawnia szczegóły konferencji Unpacked 5. Galaxy S5 i ....
 
Sieć 5G w 2020 roku w całej Europie
 
MediaTek zapowiada nową generację ośmiordzeniowych procesorów
 
Asus pracuje nad przenośną konsolą z Androidem
 
Sony sprzedaje wodoodporne odtwarzacze MP3 w butelkach (wideo)
 
ZTE: znaczący wzrost sprzedaży urządzeń w Polsce
 
Ultra Dual USB - nowe pamięci od SanDiska w Polsce (wideo)
 
"Numer alarmowy 112 ma służyć ratowaniu życia, a nie dla żartów"
 
Panasonic stawia na tablety dla profesjonalistów. "Nisza rynkowa"
 
Gospodarka  
 
Fatalny okres dla funduszy obligacji skarbowych
 
Inwestorzy zagraniczni omijają Polskę. Coraz mniej inwestycji
 
Majątek spółki jawnej po jej rozwiązaniu nie podlega PIT
 
38 mld zł kredytów Polaków tylko w 2013 r. "Większość spłacana solidnie"
 
Janusz Lewandowski: Zasadniczą inwestycyjną budżetu są mądrze wydane fundusze strukturalne
 
Europejski nadzór finansowy sprawdzi banki w Polsce. Czas na stress-testy, czyli odporności na kryzys
 
Kończy sie rebranding stacji Neste w Shell. Ma być druga na polskim rynku
 
Czy warto inwestować w energooszczędność
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Nergal" został uniewinniony od zarzutu obrazy uczuć religijnych. "Żryjcie to g...o!"
 
Zmarła Shirley Temple
 
Bogdan Zdrojewski: muzeum Jan Paweł II jest w obszarze polskiej racji stanu
 
The Treatment gwiazdą Impact Festival
 
Wraca "Ucieczka z Nowego Jorku", powstaną aż trzy filmy z tej serii
 
"The Art of Letting Go" - nowy album Mariah Carey, premiera 6 maja
 
Miley Cyrus rezygnuje z aktorstwa
 
15-minutowe wideo zapowiadające czwarty sezon serialu "Gra o tron"
 
Blog  
 
Szaleństwo mediów, indolencja władzy - Krzysztof Czabański
 
Wpis podniecający. - Ewaryst Fedorowicz
 
Chore ambicje - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Gminny portal informacyjny za miejskie pieniądze - Łukasz Religa
 
Doodle 2014 vs. Doodle 2008 - Mirosław Usidus
 
Nasz gość  
 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media

- Coraz częściej obserwujemy sytuację, że klient nie jest już petentem, a ma realną władzę nad marką. Klienci są coraz bardziej świadomi swojej mocy i to będzie postępować - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, współtwórca Brand24. więcej

 
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
 
Włodzimierz Schmidt: Internet staje się w polskiej gospodarce branżą wiodącą
 
Kwestionariusz  
 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Tomasz Nowiński, założyciel i partner zarządzający Marketing Wizards Group. więcej

 
Jacek Karolak: Internet to dla mnie oszczędność i marnowanie czasu
 
Mateusz Felsmann: Nie chciałbym pracować dla kogoś kto nie umie i nie lubi się kłócić
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl