Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 19 Lutego 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jerzy Janowicz ambasadorem reklamowym UNIQA

Tenisista Jerzy Janowicz będzie reklamował firmę ubezpieczeniową UNIQA. Umowa zostanie zawarta na kilka lat, a pierwsza kampania ruszy najwcześniej latem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wypieki w reklamach PKO BP bledsze od Szymona Majewskiego (opinie)

Nowe reklamy PKO BP pokazujące, jak na twarzy jego klientki powstają wypieki, są dość mało oryginalne i wypadają jak na razie słabiej od kampanii z Szymonem Majewskim - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kuźniar, Krupińska i transseksualiści w TVN Style. 22 polskie produkcje w ramówce

Wiosną w TVN Style znajdzie się pięć nowości: “Słodka rywalizacja” z Agnieszką Pilaszewską, cykl Jarosława Kuźniara o Rio de Janeiro, seriale o transseksualistach i matkach morderczyniach oraz nowy program Agnieszki Szulim. Na antenie kanału zadebiutuje też Paulina Krupińska. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

McCann Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager/ Digital Producer

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR i organizacji eventów

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Manager

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

Makata poszukuje osoby na stanowisko
Handlowiec / Specjalista ds. obsługi klienta

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Fox International Channels poszukuje osoby na stanowisko
Senior Research Analyst Central Europe

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Strategic Planner

SWPS poszukuje osoby na stanowisko
Adiunkt

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie

- Były błędy i nieścisłości, a nasza wiarygodność jako wydawcy i redakcji „Forbesa” wymagała przyznania się do nich i przeproszenia - mówi nam Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, komentując sytuację po publikacji przez „Forbes” artykułu „Kadisz za milion dolarów”. więcej

 
Piwne wyzwania na Facebooku to już nie ,,łańcuszek", tylko zaproszenie do przekraczania granic

W ostatnich tygodniach na Facebooku dużą popularność zdobyły filmiki zachęcające do szybkiego wypicia jak największej ilości alkoholu (tzw. neknominations). Według pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów to zachęta do rywalizacji i potwierdzenia przynależności do danej grupy. Komentują Leszek Mellibruda, Konrad Maj oraz Szymon Beźnic. więcej

 
Radio cyfrowe - spektakularna klapa. Bolid na drewnianych kołach za 750 mln zł?

Powyższa ilustracja zaczerpnięta z niemieckiego rynku, całkiem nieźle pokazuje potencjał radia cyfrowego. Ale istotę  problemu jeszcze lepiej określa inna metafora, porównująca radio cyfrowe do pacjenta w stanie wegetatywnym, utrzymywanego przy życiu za wszelką cenę dzięki woli administracji i pieniądzom publicznym - pisze Kazimierz Gródek, Prezes Grupy RMF. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Piotr Żyła mimo nieolimpijskiej formy nadal jest dobrym ambasadorem marek

Piotr Żyła - mimo nieudanego występu na olimpiadzie w Soczi - nadal ma ogromny potencjał marketingowy, wynikający z jego atrakcyjnej dla reklamodawców osobowości. Dla Wirtualnemedia.pl komentują Tomasz Kuchno, Alicja Kwiatkowska, Piotr Jakóbik, Piotr Pietrzak, Grzegorz Badzio i Adam Sidorkiewicz. więcej

Grupa WP zaczyna od przeglądu serwisów i zwolnień. ,,Chcemy premii za bycie liderem"

W najbliższych miesiącach Grupa Wirtualna Polska przeanalizuje portfolio swoich serwisów i zdecyduje o zamknięciu lub połączeniu najsłabszych. - Chcemy zwiększyć nasze przychody i być partnerem pierwszego wyboru dla internautów i reklamodawców - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Świderski, prezes firmy. więcej

TVP ABC pierwszą darmową telewizją dla dzieci. Czy zagrozi konkurencji?
,,Słodkie życie", ,,Ben Hur" i kanonizacja Jana Pawła II w TVP1
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Kuźniar, Krupińska i transseksualiści w TVN Style. 22 polskie produkcje w ramówce

Wiosną w TVN Style znajdzie się pięć nowości: “Słodka rywalizacja” z Agnieszką Pilaszewską, cykl Jarosława Kuźniara o Rio de Janeiro, seriale o transseksualistach i matkach morderczyniach oraz nowy program Agnieszki Szulim. Na antenie kanału zadebiutuje też Paulina Krupińska. więcej

 
"Idealna niania" z TVN Style trafiła do 17 krajów świata

Grupa TVN sprzedała zagranicę kolejne programy z oferty stacji TVN Style. Największą popularnością cieszy się format “Idealna niania”, który trafił już do 17 krajów. więcej

 
,,M jak miłość" straciło widzów. Od września zarobiło 63 mln zł z reklam

„M jak miłość” od początku września ub.r. ogląda średnio 6,8 mln widzów. To o 150 tys. osób mniej niż rok wcześniej, ale i tak produkcja daje TVP2  pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam w tym sezonie wyniosły dotąd 63,1 mln zł. więcej

 
,,Wiadomości", ,,M jak miłość" i piłka nożna najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W cenniku reklam TVP1 i TVP2 na marzec stawki są średnio o 4,4 proc. niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty po niedzielnych „Wiadomościach”, przy serialu „M jak miłość” oraz meczu piłkarskim Polska - Szkocja. więcej

 
Inea z telewizją online i zdalnym nagrywaniem

Sieć kablowa Inea wprowadziła ofertę Inea online TV, która pozwala na oglądanie kanałów telewizyjnych przez internet. Usługa pozwala też na zdalne nagrywanie programów i ustawianie przypomnień o zbliżających się audycjach. więcej

 
 
Radio  
 
Radio cyfrowe - spektakularna klapa. Bolid na drewnianych kołach za 750 mln zł?

Powyższa ilustracja zaczerpnięta z niemieckiego rynku, całkiem nieźle pokazuje potencjał radia cyfrowego. Ale istotę  problemu jeszcze lepiej określa inna metafora, porównująca radio cyfrowe do pacjenta w stanie wegetatywnym, utrzymywanego przy życiu za wszelką cenę dzięki woli administracji i pieniądzom publicznym - pisze Kazimierz Gródek, Prezes Grupy RMF. więcej

 
Radio ZET i RMF FM tracą w Łodzi, ostro w górę Radio Plus

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi. więcej

 
Reklama  
 
Jerzy Janowicz ambasadorem reklamowym UNIQA

Tenisista Jerzy Janowicz będzie reklamował firmę ubezpieczeniową UNIQA. Umowa zostanie zawarta na kilka lat, a pierwsza kampania ruszy najwcześniej latem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wypieki w reklamach PKO BP bledsze od Szymona Majewskiego (opinie)

Nowe reklamy PKO BP pokazujące, jak na twarzy jego klientki powstają wypieki, są dość mało oryginalne i wypadają jak na razie słabiej od kampanii z Szymonem Majewskim - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Margaret i Dawid Podsiadło reklamują Formułę Play na Kartę

Nowymi gwiazdami reklamowymi Play zostali młodzi piosenkarze Margaret i Dawid Podsiadło. Występują w kampanii promującej wprowadzoną właśnie do oferty sieci Formułę Play na Kartę. więcej

 
,,Wiadomości", ,,M jak miłość" i piłka nożna najdroższe w cenniku reklamowym TVP

W cenniku reklam TVP1 i TVP2 na marzec stawki są średnio o 4,4 proc. niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty po niedzielnych „Wiadomościach”, przy serialu „M jak miłość” oraz meczu piłkarskim Polska - Szkocja. więcej

 
Grupa Wirtualna Polska ujawniła dyrektorów biura reklamy

Biurem reklamy Grupy Wirtualna Polska, powstałej z połączenia WP i Grupy o2, będzie kierować Joanna Pawlak, natomiast stanowiska dyrektorskie objęli w nim Jacek Tryzno, Filip Hołowczyc, Urszula Cabańska, Ewelina Binzer i Jan Buze. więcej

 
Celebryci ważniejsi w reklamach od ceny, humoru, erotyki i muzyki

Obecność znanej osoby wpływa na zauważalność przekazu reklamowego mocniej niż podkreślenie niskiej ceny, elementy humorystyczne i erotyczne oraz znana piosenka w tle. Kluczowe pozostaje odpowiednie dobranie celebryty do danej marki. więcej

 
Stowarzyszenie Branży Eventowej z nowymi władzami i strategią

Andrzej Bagniuk został po raz kolejny wybrany prezesem Stowarzyszenia Branży Eventowej. Stowarzyszenie zapowiada zmiany w funkcjonowaniu oraz wprowadzenie nowych aktywności, mających integrować polską branżę eventową. więcej

 
Comperia.pl pierwszy raz reklamuje się w telewizji (wideo)

Ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa internetowej porównywarki finansowej Comperia.pl. Akcję w całości przygotowała dom mediowy Codemedia. więcej

 
Carlsberg z limitowaną edycją puszek Nordic Design

W lutym Carlsberg wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję puszek inspirowaną nordyckim klimatem i architekturą. Za przygotowanie jej koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Safari Sundays. więcej

 
Grzegorz Gracz i Błażej Balcerzyk dyrektorami w PromoAgency

Grzegorz Gracz objął w PromoAgency funkcję dyrektora zarządzającego, a Błażej Balcerzyk - dyrektora kreatywnego. Gracz pracował poprzednio w WildMedia, a Balcerzyk w Eura7. więcej

 
Wiosenno-letnia kampania House na tle Nowego Orleanu (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP) na sezon wiosna/lato 2014. Akcję przygotowali Magdalena Wosińska, Bart Pogoda, Afphoto i zjednoczenie.com. więcej

 
Karol Makowski: ze SpinHouse do Faster & Better

Do zespołu agencji Faster & Better (należącej do OS3 Group) dołączył Karol Makowski, obejmując stanowisko project managera. więcej

 
Prasa  
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie

- Były błędy i nieścisłości, a nasza wiarygodność jako wydawcy i redakcji „Forbesa” wymagała przyznania się do nich i przeproszenia - mówi nam Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, komentując sytuację po publikacji przez „Forbes” artykułu „Kadisz za milion dolarów”. więcej

 
Co czwarty Polak czyta ,,Tele Tydzień", co szósty ,,Życie na Gorąco"

W II półroczu 2013 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostał „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwszym miejscu znalazła się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC. więcej

 
,,Malemen" staje się dwumiesięcznikiem. Michał Kukawski naczelnym, w redakcji autorzy bloga Make Life Harder

W czwartek 20 lutego br. ukaże się nowe wydanie „Malemena” (Next Media) w nowym layoucie i z dwiema okładkami. Magazyn z miesięcznika stanie się dwumiesięcznikiem, a jego redaktorem naczelnym zostanie Michał Kukawski. więcej

 
Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. ,,Bravo" liderem

W listopadzie 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem magazyn „Bravo”. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Fun Club”, który wyprzedził „Bravo Girl”. więcej

 
Burda przejmuje wydawanie "Marie Claire" na Ukrainie

Wydawnictwo Burda Ukraine przejmie od czerwca br. wydawanie ukraińskiej edycji magazynu luksusowego dla kobiet “Marie Claire”. Obecnie jego wydawcą jest spółka HearstShkulev LLC. więcej

 
Maciej Jaworski dyrektorem handlowym w Egmont Polska

Maciej Jaworski objął stanowisko dyrektora handlowego w wydawnictwie Egmont Polska. Zastąpił Martę Kanię, która rozstała się z firmą po sześciu latach pracy. więcej

 
Marcowe ,,Moje Gotowanie" z dwiema okładkami

W czwartek 20 lutego br. w sprzedaży ukaże się marcowe wydanie miesięcznika „Moje Gotowanie” (Grupa Burda). Magazyn będzie posiadał dwie okładki. więcej

 
Marcowy "Harper's Bazaar" z trendami na wiosnę i lato

We wtorek 18 lutego br. w sprzedaży pojawił się marcowy numer miesięcznika “Harper's Bazaar” z Rosie Huntington Whiteley na okładce. Wspiera go kampania reklamowa. więcej

 
Internet  
 
Piwne wyzwania na Facebooku to już nie ,,łańcuszek", tylko zaproszenie do przekraczania granic

W ostatnich tygodniach na Facebooku dużą popularność zdobyły filmiki zachęcające do szybkiego wypicia jak największej ilości alkoholu (tzw. neknominations). Według pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów to zachęta do rywalizacji i potwierdzenia przynależności do danej grupy. Komentują Leszek Mellibruda, Konrad Maj oraz Szymon Beźnic. więcej

 
o2 i Interia ze 100 mln odsłon mobilnych, najbardziej umobilnione Sport.pl i Pudelek.pl

W grudniu ub.r. czołowi wydawcy i portale zanotowali kolejne wzrosty ruchu z urządzeń mobilnych. Wśród portali największy udział odwiedzalności w tym kanale mają Sport.pl, Pudelek.pl, Ulub.pl i Plotek.pl. więcej

 
Grupa Wirtualna Polska ujawniła dyrektorów biura reklamy

Biurem reklamy Grupy Wirtualna Polska, powstałej z połączenia WP i Grupy o2, będzie kierować Joanna Pawlak, natomiast stanowiska dyrektorskie objęli w nim Jacek Tryzno, Filip Hołowczyc, Urszula Cabańska, Ewelina Binzer i Jan Buze. więcej

 
Na Filmwebie można już kupić bilety do kina

Filmweb.pl rozpoczął sprzedaż biletów kinowych. Na razie nowa opcja obejmuje kina Helios, a w przyszłości ma zostać rozszerzona o kolejne sieci kinowe. więcej

 
Wyszukiwarka Gmaila przeszuka również Google Drive

Google wyposażył wbudowaną w skrzynki pocztowe Gmail wyszukiwarkę w funkcję przeglądania zasobów chmury Google Drive. więcej

 
Beata Szczepańska sales directorem w NextWeb Media

Beata Szczepańska awansowała na stanowisko sales directora w NextWeb Media. Poprzednio zajmowała w firmie stanowisko head of parenting. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Większość Polaków bardzo dobrze wspomina swoje dzieciństwo

Zdecydowana większość Polaków bardzo dobrze wspomina swoje dzieciństwo (85 proc.); trzy czwarte badanych (75 proc.) chciałoby mieć taką rodzinę, jaką tworzyli ich rodzice - wynika z sondażu TNS Polska "Wspomnienia z dzieciństwa - dzisiaj i dwadzieścia lat temu". więcej

 
Public Relations  
 
Havas Worldwide Polska z ofertą zarządzania marką osobistą
 
Vision Group uruchamia dział szkoleń
 
Technologie  
 
Play: oferta z multipakiem odpowiedzią na wymagania klientów
 
Samsung Galaxy S5 z czytnikiem linii papilarnych
 
Sony sprzedało 5,3 mln konsol PlayStation 4
 
KM1064 i KM1064G - nowe tablety od Kruger&Matz
 
Nexus P3 - kolejny koncept smartfona modułowego
 
Microsoft integruje Office 365 z elektronicznym podpisem
 
Nadchodzi BlackBerry Z3 Jakarta
 
GeForce GTX 750 Ti i GTX 750 - nowe karty graficzne na architekturze Maxwell od Nvidii
 
Asus: karty graficzne GTX 750 Ti i GTX 750 w Polsce
 
Chromebooki i Chromeboksy z 4-letnim okresem wsparcia
 
Formuła na Kartę nową ofertą prepaidową Play
 
Gospodarka  
 
Fundusze wciąż nie odrobiły strat z ostatniej bessy
 
Janusz Piechociński leci do Iranu. "Mamy konkretną ofertą współpracy"
 
Branża budowlana szykuje się na lepsze siedem lat
 
Piotr Kula: Coraz większa sprzedaż parafarmaceutyków. Zapaść na rynku leków refundowanych
 
Coraz popularniejsze na wakacjach odwiedzanie slumsów i opuszczonych dzielnic
 
Czynsze w biurach w największych miastach Polski nie będą rosły przez kolejne 5 lat
 
Niejasne przepisy podatkowe utrudniają pracę przedsiębiorcom w Polsce
 
Kto rozlicza podatek od czynszu z wynajmowanego wspólnie mieszkania
 
Kultura/Rozrywka  
 
Król, Misia Ff i The Dumplings zagrają na Open'er Festival 2014
 
"Kiss Me Once" - dwunasty album Kylie Minogue
 
Reignwolf wystąpi na Impact Festival 2014
 
Zemsta w czwartym sezonie "Gry o tron" (wideo)
 
Leonardo DiCaprio jako Theodore Roosevelt
 
Sharon Stone o starości: oglądałam swoje ciało i płakałam, płakałam, płakałam ...
 
Blog  
 
Młodzi 25 lat po okrągłym stole - Łukasz Religa
 
Ludzie do odstrzału - Ada Kiryluk
 
Lekcja z Soczi - Marcin Żukowski
 
Czy rząd lekarzom spuści bęcki? - Ewaryst Fedorowicz
 
Olimpijskie złoto z własnej kieszeni - Andrzej Bober
 
Nasz gość  
 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media

- Coraz częściej obserwujemy sytuację, że klient nie jest już petentem, a ma realną władzę nad marką. Klienci są coraz bardziej świadomi swojej mocy i to będzie postępować - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, współtwórca Brand24. więcej

 
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
 
Włodzimierz Schmidt: Internet staje się w polskiej gospodarce branżą wiodącą
 
Kwestionariusz  
 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Tomasz Nowiński, założyciel i partner zarządzający Marketing Wizards Group. więcej

 
Jacek Karolak: Internet to dla mnie oszczędność i marnowanie czasu
 
Mateusz Felsmann: Nie chciałbym pracować dla kogoś kto nie umie i nie lubi się kłócić
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl