Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 25 Lutego 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN Player zmienia się w Player. Będzie kontent spoza TVN i płatne treści

Grupa TVN zmienia strategię swojej platformy wideo na żądanie. Serwis zmienia nazwę na Player i poszerza ofertę o treści od innych nadawców jak Sony Pictures, Kino Polska TV czy Warner Bros. Pojawi się w nim też strefa Player Plus z kontentem płatnym. więcej

 
NK.pl straciła najwięcej młodych, wykształconych i wielkomiejskich użytkowników (analiza)

W ciągu ostatnich trzech lat liczba użytkowników NK.pl zmalała o 40 proc. - z ponad 12 do 7 mln miesięcznie. Największe spadki portal zanotował wśród internautów w wieku 7-24 lat, z wyższym wykształceniem i z dużych miast, a najmniejsze - wśród osób ze wsi i w wieku ponad 54 lat. więcej

 
1,8 mln widzów igrzysk w Soczi. "Mniejsza strata niż zakładano"

Relacje z igrzysk olimpijskich w Soczi śledziło na głównych antenach TVP 1,8 mln widzów, o 300 tys. więcej niż oglądało imprezę w Vancouver cztery lata temu. Spadły za to wpływy reklamowe. - TVP na igrzyskach straciła, ale mniej niż zakładano - nieoficjalnie usłyszeliśmy w spółce. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

SVG Studio poszukuje osoby na stanowisko
Account Specialist

Chimney poszukuje osoby na stanowisko
Nuke Compositor

VOX FM poszukuje osoby na stanowisko
DJ / Prezenter

Operator sieci kin poszukuje osoby na stanowisko
Traffic assistant

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR i organizacji eventów

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

GPD Advertising poszukuje osoby na stanowisko
Strategic Planner

SWPS poszukuje osoby na stanowisko
Adiunkt

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Reality-show z Natalią Siwiec hitem Viva Polska

Premierowe odcinki reality-show „Enjoy The View <3 Natalia” ogląda w Vivie średnio 93 tys. widzów. Produkcja notuje kilka razy wyższy udział od średniego dobowego wyniku stacji i daje jej pozycję lidera wśród kanału młodzieżowych. więcej

 
Jak marki promują się na YouTube (wideo)

Oferowane na YouTube możliwości aktywności i formatów reklamowych są ogromne, a ich wykorzystanie zależy tylko od pomysłu i odwagi marketerów - uważa Joanna Szwilling z K2 Media i prezentuje najciekawsze jej zdaniem projekty marketingowe na portalu. więcej

 
,,W Sieci" wytyka ,,Wprost" reklamy spółek państwowych. ,,To populizm i ignorancja"

Według „W Sieci” połowa wydatków spółek skarbu państwa na reklamy w tygodnikach opinii trafiła w ub.r. do „Wprost” (PMPG). W zamian tygodnik miał promować niektóre z tych firm i ich szefów w materiałach dziennikarskich. - To populistyczny tekst świadczący o ignorancji autora bądź celowym wprowadzaniu w błąd czytelników - odpowiada PMPG. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Radio Eska bez Szymona Majewskiego, bo słuchacze wolą znane głosy

Szymon Majewski po dwóch latach znika z anteny Radia Eska. - To czysto biznesowa decyzja - mówi Zbigniew Benbenek, właściciel stacji. Nieoficjalnie wiadomo, że rozgłośnia uznała, iż lepsze wyniki osiągnie, jeśli postawi o poranku na sprawdzone głosy - “Jankesa” i “Puotcka”. więcej

Polscy użytkownicy Facebooka coraz starsi i mniej wykształceni

Połowa polskich internautów odwiedzających Facebooka jest w wieku 15-34 lat, 59 proc. ma wykształcenie średnie lub wyższe, a 36 proc. jest ze wsi. W ostatnich latach najbardziej wzrosła liczba użytkowników mających powyżej 35 lat i średnie wykształcenie oraz mieszkających na wsi. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat News Plus szykuje się do startu. Wraca "To był dzień na świecie"
,,Uważam Rze", ,,Wprost" i ,,Gazeta Polska" najwięcej straciły w 2013 r.
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN Player zmienia się w Player. Będzie kontent spoza TVN i płatne treści

Grupa TVN zmienia strategię swojej platformy wideo na żądanie. Serwis zmienia nazwę na Player i poszerza ofertę o treści od innych nadawców jak Sony Pictures, Kino Polska TV czy Warner Bros. Pojawi się w nim też strefa Player Plus z kontentem płatnym. więcej

 
1,8 mln widzów igrzysk w Soczi. "Mniejsza strata niż zakładano"

Relacje z igrzysk olimpijskich w Soczi śledziło na głównych antenach TVP 1,8 mln widzów, o 300 tys. więcej niż oglądało imprezę w Vancouver cztery lata temu. Spadły za to wpływy reklamowe. - TVP na igrzyskach straciła, ale mniej niż zakładano - nieoficjalnie usłyszeliśmy w spółce. więcej

 
Reality-show z Natalią Siwiec hitem Viva Polska

Premierowe odcinki reality-show „Enjoy The View <3 Natalia” ogląda w Vivie średnio 93 tys. widzów. Produkcja notuje kilka razy wyższy udział od średniego dobowego wyniku stacji i daje jej pozycję lidera wśród kanału młodzieżowych. więcej

 
Program "Na osi" znika z TVN Turbo. Trafi do Motowizji

Magazyn motoryzacyjny “Na osi”, obecny dotąd od lat w ramówce TVN Turbo, od najbliższej soboty oglądać będzie można w Motowizji. Formuła programu, który prowadzi Piotr Zelt, się nie zmieni. więcej

 
Telewizja Trwam walczy o młodzież. "Westerplatte młodych" w ramówce

Telewizja Trwam po rozpoczęciu emisji w naziemnej telewizji cyfrowej chce zawalczyć o młodszą widownię. Stacja od zeszłego piątku nadaje interaktywny program “Westerplatte młodych”. więcej

 
Kanały CBS trafią z Atmediów do Polsat Media

Spółka CBS Chello Zone EMEA Partnership przedłużyła umowę z Cyfrowym Polsatem na dystrybucję jej kanałów na tej platformie. Kontrakt zakłada też, że stacje nadawcy znajdą się od marca w ofercie reklamowej Polsat Media, znikając z portfolio Atmediów. więcej

 
Telewizja Polska udostępnia bezpłatnie muzykę i zdjęcia

Telewizja Polska uruchomiła dwa nowe serwisy w domenie tvp.pl, poświęcone muzyce i zdjęciom. TVP podkreśla, że materiały tam dostępne można wykorzystywać tylko do prywatnego i niekomercyjnego użytku. więcej

 
Vectra wprowadziła internet mobilny LTE

Sieć kablowa Vectra poszerzyła ofertę o pakiety z internetem mobilnym w technologii LTE. Nowa usługa dostępna jest zarówno dla obecnych, jak i nowych abonentów, którzy posiadają pakiet co najmniej 4GB transferu. więcej

 
Odmieniony show "Dzięki Bogu już weekend" od 7 marca w TVP2

Trzeci sezon show kabaretowego “Dzięki Bogu już weekend”, który wiosną pokaże TVP2, będzie realizowany w nowej scenografii. Każdy odcinek programu będzie prowadzony przez inny kabaret, a co tydzień pojawiać się będzie w nim specjalna ekipa filmowa. więcej

 
TVN wyprzedził TVP2. TVP Info i ,,Barwy szczęścia" z kolejnymi rekordami oglądalności

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowała TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
,,Dolina krzemowa" od kwietnia w HBO

28 kwietnia 2014 roku telewizja HBO rozpocznie emisję nowego serialu „Dolina krzemowa”. więcej

 
Andre Agassi kontra Pete Sampras, czyli World Tennis Day w Eurosporcie

Od 3 do 4 marca 2014 roku odbywać się będzie World Tennis Day - impreza, w której zmierzą się dawni i obecni mistrzowie tenisa ziemnego, m.in. Andre Agassi i Pete Sampras. Wydarzenie na żywo będzie można oglądać na antenie Eurosportu.   więcej

 
Telenowela ,,Jesteś moim życiem" od marca w Polsacie Romans

17 marca 2014 roku Polsat Romans rozpocznie emisję argentyńskiej telenoweli „Jesteś moim życiem”. więcej

 
 
Radio  
 
Eska Bydgoszcz ostro w dół, zyskały RMF i Złote Przeboje

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy. więcej

 
Reklama  
 
Jak marki promują się na YouTube (wideo)

Oferowane na YouTube możliwości aktywności i formatów reklamowych są ogromne, a ich wykorzystanie zależy tylko od pomysłu i odwagi marketerów - uważa Joanna Szwilling z K2 Media i prezentuje najciekawsze jej zdaniem projekty marketingowe na portalu. więcej

 
Kanały CBS trafią z Atmediów do Polsat Media

Spółka CBS Chello Zone EMEA Partnership przedłużyła umowę z Cyfrowym Polsatem na dystrybucję jej kanałów na tej platformie. Kontrakt zakłada też, że stacje nadawcy znajdą się od marca w ofercie reklamowej Polsat Media, znikając z portfolio Atmediów. więcej

 
Rafał Brzoska za 5 mln zł przejmuje 20 proc. SALESmanago

Założyciel i szef Grupy Integer.pl Rafał Brzoska inwestuje 5 mln zł w system zarządzania e-reklamami SALESmanago, przejmując 20 proc. jego udziałów. Pozostałe 80 proc. należy do firmy Benhauer, która stworzyła i rozwija SALESmanago. więcej

 
Digital One dalej dla Lipton Ice Tea

Agencja Digital One w br. nadal będzie kompleksowo obsługiwać w internecie markę Lipton Ice Tea (należącą do Pepsi Cola General Bottlers Poland). Umowę przedłużono w efekcie rozstrzygniętego przetargu. więcej

 
OS3 zajmie się obługą Knorr Nudle w social media

Agencja OS3 wygrała przetarg na obsługę marki Knorr Nudle (Unilever Polska) w mediach społęcznościowych. Poprzednio zajmowała się tym agencja The Digitals. więcej

 
Łukasz Rydlewski: z Exatela do Evio Polska

Łukasz Rydlewski został nowym dyrektorem sprzedaży w Evio Polska. Przez ostatnich 10 lat związany był z firmą Exatel. więcej

 
ABC Direct Contact klientem Plej

Agencja Plej rozpoczęła współpracę z prywatnym operatorem pocztowym ABC Direct Contact. Umowa obejmuje doradztwo strategiczne oraz umacnianie wizerunku firmy. więcej

 
Prasa  
 
,,W Sieci" wytyka ,,Wprost" reklamy spółek państwowych. ,,To populizm i ignorancja"

Według „W Sieci” połowa wydatków spółek skarbu państwa na reklamy w tygodnikach opinii trafiła w ub.r. do „Wprost” (PMPG). W zamian tygodnik miał promować niektóre z tych firm i ich szefów w materiałach dziennikarskich. - To populistyczny tekst świadczący o ignorancji autora bądź celowym wprowadzaniu w błąd czytelników - odpowiada PMPG. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" najczęściej cytowana, wysoko Wirtualnemedia.pl

W styczniu br. najczęściej cytowanym medium była „Gazeta Wyborcza”. Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

 
Minister oskarża dziennikarzy ,,Wprost" o nierzetelność. Publikuje sms-y od dziennikarki

W najnowszym wydaniu „Wprost” (AWR „Wprost”) ukazał się artykuł, opowiadający o naciskach jakie na Narodowy Fundusz Zdrowia miał stosować wiceminister zdrowia Sławomir Neumann. Twierdzi on, że dziennikarze nie dali mu szansy na wypowiedź. Zapowiada skierowanie sprawy do sądu. więcej

 
,,Tele Świat" liderem sprzedaży dwutygodników telewizyjnych

W listopadzie 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”. więcej

 
Wkrótce kolejne prognozy finansowe PMPG

Platforma Mediowa Point Group poinformowała, że do 15 marca br. sporządzi prognozy skonsolidowanych wyników finansowych dla całej grupy kapitałowej na rok 2014. więcej

 
"Tele Tydzień" stawia na porady. Ewa Wojciechowska i Ewa Wachowicz z autorskimi rubrykami

Od wydania z 24 lutego br. “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) ukazuje się w nowej formule. Magazyn zwiększył liczbę stron i poszerzył działy związane z poradami i kuchnią. Współpracę z tytułem rozpoczęły Ewa Wojciechowska i Ewa Wachowicz. więcej

 
Internet  
 
NK.pl straciła najwięcej młodych, wykształconych i wielkomiejskich użytkowników (analiza)

W ciągu ostatnich trzech lat liczba użytkowników NK.pl zmalała o 40 proc. - z ponad 12 do 7 mln miesięcznie. Największe spadki portal zanotował wśród internautów w wieku 7-24 lat, z wyższym wykształceniem i z dużych miast, a najmniejsze - wśród osób ze wsi i w wieku ponad 54 lat. więcej

 
Jak marki promują się na YouTube (wideo)

Oferowane na YouTube możliwości aktywności i formatów reklamowych są ogromne, a ich wykorzystanie zależy tylko od pomysłu i odwagi marketerów - uważa Joanna Szwilling z K2 Media i prezentuje najciekawsze jej zdaniem projekty marketingowe na portalu. więcej

 
19 mld dolarów za WhatsApp a sprawa polska

Co by było, gdyby WhatsApp i Instagram powstały w Polsce? Czy znaleźliby się inwestorzy chętni do wyłożenia na podobne startupy tak gigantycznych pieniędzy jak zrobił to Facebook? Zastanawia się Witold Kempa z Netizens. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Większość Polaków uważa, że sprawy idą w złym kierunku

67 proc. Polaków ankietowanych przez TNS Polska uważa, że sprawy w kraju idą w złym kierunku. 19 proc. badanych prezentuje przeciwny pogląd, a 14 proc. nie ma zdania - wynika z lutowego sondażu ośrodka. W porównaniu do stycznia oceny niewiele się zmieniły. więcej

 
Public Relations  
 
Polacy nie ufają branży PR i postrzegają ją negatywnie
 
Commfort PR: nie rezygnujemy z naszej marki, roszczenia Dębickiej są bezpodstawne
 
Technologie  
 
Nadchodzi Samsung Galaxy S5, w sprzedaży od 11 kwietnia
 
Sony pokazało smartfony Xperia Z2 i M2 oraz nowy tablet (wideo)
 
Asha 220 i 230 - nowe tanie telefony Nokii (wideo)
 
MWC 2014: 5-calowy Toughpad od Panasonica
 
MWC 2014: Yoga Tablet 10 HD+ od Lenovo (wideo)
 
MWC 2014: smartfon Grand Memo II LTE od ZTE (wideo)
 
MWC 2014: Smart Home Centre od Haier
 
Inteligentne zegarki Gear 2 i Gear 2 Neo z systemem Tizen od Samsunga (wideo)
 
MediaTek zapowiada 64-bitowe procesory dla smartfonów ze średniej półki
 
MWC 2014: nowy smartfon YotaPhone z dwoma ekranami
 
MWC 2014: Haier prezentuje nowe smartfony i tablet z Windows 8.1
 
Miroslav Rakowski: T-Mobile Polska chce być największym operatorem pod względem przychodów
 
Orange Polska: zmiana na stanowisku CFO, Nowohoński za de Galzaina
 
Nokia X, X+ i XL pierwszymi smartfonami Nokii z Androidem (wideo)
 
MWC 2014: Ascend G6 i dwa MediaPady od Huawei (wideo)
 
Gospodarka  
 
Miroslav Rakowski: T-Mobile Polska chce być największym operatorem pod względem przychodów
 
Polacy bardzo ostrożnie robią zakupy
 
Bardzo słabe wyniki CCC w I kwartale. "To wszystko wina pogody"
 
Dla Polaków cena najważniejsza, nie czytamy etykiet i wskazówek producentów
 
Wydawcy książek chcą jednolitej ceny na nowości wydawnicze, aby pomóc małym księgarniom
 
Kiedy od alimentów należy zapłacić podatek
 
WIG50 i WIG250 - nowe indeksy na GPW
 
Brakuje pracowników do nadzorowania elektrowni atomowej
 
Branża finansowa chce ulg podatkowych dla oszczędzających na emeryturę
 
Kultura/Rozrywka  
 
Belle & Sebastian, Chelsea Wolfe i 65daysofstatic zagrają na OFF Festival 2014
 
Anathema, Czesław Śpiewa i Dezerter na festiwalu w Jarocinie
 
Zmarł Harold Ramis
 
Leonardo DiCaprio sparodiował słynną scenę z filmu "Titanic" (wideo)
 
,,Ulotne piosenki" - debiut fonograficzny Krzysztofa Tyńca
 
"X" - 5 maja nowy album Chrisa Browna
 
50 Cent pokazał "The Funeral"
 
Film "Lego: Przygoda" wciąż numerem jeden
 
Blog  
 
MSZ i Polskie Radio finansują ludzi Janukowycza? - Krzysztof Czabański
 
Szaleństwo ukraińskiej rewolucji - Wanda Konarzewska
 
Ach te ukraińskie szczegóły! - Ewaryst Fedorowicz
 
Tyle konkursów... - Ewa Derlatka
 
Kim dziś jest Julia T..? - Andrzej Bober
 
Nasz gość  
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie

- Były błędy i nieścisłości, a nasza wiarygodność jako wydawcy i redakcji „Forbesa” wymagała przyznania się do nich i przeproszenia - mówi nam Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, komentując sytuację po publikacji przez „Forbes” artykułu „Kadisz za milion dolarów”. więcej

 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
 
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
 
Kwestionariusz  
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Bartosz Bieszyński, managing director agencji Walk Events. więcej

 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca
 
Jacek Karolak: Internet to dla mnie oszczędność i marnowanie czasu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl