Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 2 Marca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jarosław Kuźniar ujawnia nazwiska obrażających go internautów

Dziennikarz TVN24 Jarosław Kuźniar zamieścił na Facebooku otrzymany przez siebie wulgarny e-mail wraz z nazwiskiem i adresem jego autora. Kuźniar zapowiada, że będzie publikował kolejne podobne wiadomości, ponieważ „sądy mają takie sprawy gdzieś”. więcej

 
,,Wprost" odpowiada ,,W Sieci": przez reklamy Totalizatora Sportowego staliście się prorządowi

Dziennikarz „Wprost” Cezary Bielakowski wytyka „W Sieci” publikowanie reklam Totalizatora Sportowego i sugeruje, że tygodnik braci Karnowskich broni SKOK-ów, bo te są dużym reklamodawcą pisma. więcej

 
Demotywatory, Kwejk i Besty w dół (TOP20 serwisów z humorem)

Wśród serwisów ze śmiesznymi multimediami liderem są nadal Demotywatory.pl, ale w ciągu roku zanotowały spadek odwiedzalności, podobnie jak Kwejk.pl, Besty.pl i strony Grupy o2. Za to dużo użytkowników zyskały Aleniefart.pl, Jeja.pl i Wikia.com. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

INSIGNIA poszukuje osoby na stanowisko
Strategy Director i Strategic Planner

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

Biuro KRRiT poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy specjalista (współpracownik)

Radio Merkury poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

Ad-Vice poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Media Forum poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Social Media

SVG Studio poszukuje osoby na stanowisko
Account Specialist

Chimney poszukuje osoby na stanowisko
Nuke Compositor

VOX FM poszukuje osoby na stanowisko
DJ / Prezenter

Operator sieci kin poszukuje osoby na stanowisko
Traffic assistant

Soho Group poszukuje osoby na stanowisko
Operator DTP / Grafik

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Google uderza w polskie systemy wymiany linków, więc trzeba postawić na content marketing (opinie)

Trzeba wyjątkowo rozważnie dobierać metody promowania linków w Google, aby uniknąć ich usunięcia przez wyszukiwarkę - komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Meller, Piotr Dębowski i Michał Siejak. więcej

 
Charles Daigneault i Tomasz Michniewicz w TTV. Trzy nowości wiosną

Wiosną na antenie kanału TTV znajdą się trzy nowe polskie produkcje: „Domówka”, „Michniewicz. Inny świat” oraz serial dokumentalny. - Koncentrujemy się na własnych, autorskich formatach - podkreśla Lidka Kazen, szefowa stacji. więcej

 
,,Forbes" i ,,Wprost" dużo więcej z reklam, w dół ,,Newsweek" i ,,Viva!" (TOP10)

Magazyny w styczniu br. cennikowo zarobiły z reklam 11,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty wpływów reklamowych oscylujące wokół 100 proc. osiągnęły „Forbes”, „Kropka TV”, „Poradnik Domowy” i „Wprost”, natomiast spadki zanotowały „Newsweek Polska” i „Viva!”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Ruszają wiosenne ramówki największych stacji. Co zobaczymy? (raport)

W wiosennych ramówkach największych polskich stacji telewizyjnych pojawią się cztery nowe polskie seriale. Widzowie mogą liczyć też na nowe i reaktywowane programy rozrywkowe. Szczegóły wiosny w telewizji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Twitter rekordowo popularny w Polsce. Jacy są jego użytkownicy?

Dwie trzecie polskich użytkowników Twittera ma do 34 lat, prawie 30 proc. posiada wyższe wykształcenie, a 25 proc. miesza w dużych miastach. W ostatnich miesiącach portal odwiedzało u nas rekordowo dużo internautów. Szczegóły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Duże zwolnienia w Wirtualnej Polsce. ,,Chcemy zrobić to jak najszybciej"
Porównujemy Samsunga Galaxy S5 z najlepszymi smartfonami na rynku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Jarosław Kuźniar ujawnia nazwiska obrażających go internautów

Dziennikarz TVN24 Jarosław Kuźniar zamieścił na Facebooku otrzymany przez siebie wulgarny e-mail wraz z nazwiskiem i adresem jego autora. Kuźniar zapowiada, że będzie publikował kolejne podobne wiadomości, ponieważ „sądy mają takie sprawy gdzieś”. więcej

 
Charles Daigneault i Tomasz Michniewicz w TTV. Trzy nowości wiosną

Wiosną na antenie kanału TTV znajdą się trzy nowe polskie produkcje: „Domówka”, „Michniewicz. Inny świat” oraz serial dokumentalny. - Koncentrujemy się na własnych, autorskich formatach - podkreśla Lidka Kazen, szefowa stacji. więcej

 
Polsat przenosi "Trudne sprawy". "Pielęgniarki" w południe

Telewizja Polsat z początkiem marca br. wprowadzi do ramówki serial paradokumentalny „Dzień, który zmienił moje życie”, który zajmie pasmo “Trudnych spraw”. Będą one nadawane dwie godziny wcześniej, a od końca marca przed nimi pojawią się “Pielęgniarki”. więcej

 
Polsat Cafe pokaże "Porody"

Kanał Polsat Cafe wiosną pokaże nowy serial dokumentalny “Porody”, w którym pokazywane będą narodziny dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramówce stacji znajdą się też “Kulisy Tańca z gwiazdami”. więcej

 
,,Dzień dobry TVN" na wiosnę z nowymi cyklami. Jakub Porada rusza w Polskę

Program śniadaniowy „Dzień dobry TVN” przygotował tej wiosny dla widzów nowe cykle m.in. „Davina - be happy”, serię o ratowaniu życia oraz o medycznych odkryciach. Widzowie obejrzą również odmieniony cykl „Porada da radę”. więcej

 
"Taniec z gwiazdami" i "Hell's Kitchen" promowane przez Polsat

Telewizja Polsat ruszyła z kampanią reklamową wiosennej ramówki. Działania obejmują radio, prasę, internet oraz siatki wielkoformatowe. więcej

 
Marcin Wojtasik szefem marketingu 4fun Media, odchodzi Agnieszka Zając

Marcin Wojtasik został nowym dyrektorem marketingu i PR w 4fun Media. Zastąpił Agnieszkę Zając, który po siedmiu latach odchodzi z firmy. Z kolei Mateusz Górecki awansował na stanowisko dyrektora ds. innowacji i inwestycji. więcej

 
Konrad Stachurski nowym szefem działu PR w Polsacie

Konrad Stachurski został nowym szefem działu public relations Telewizji Polsat. Anna Zwolińska, która dotąd kierowała działem, objęła w nim nowo utworzone stanowisko szefa PR kanałów tematycznych. więcej

 
TV Republika promuje się w Łodzi i Poznaniu. Otwarte okno w kablówkach

W pierwszej połowie marca TV Republika promować się będzie w lokalnych stacjach radiowych i telewizyjnych w Łodzi i Poznaniu. W działających w tych miastach sieciach kablowych Toya i Inea kanał zostanie udostępniony za darmo wszystkim abonentom. więcej

 
,,Kocham Kino" w TVP2 w czwartki o 21.45

Premierowe „Kocham Kino” od wiosny w TVP2 będzie można oglądać o nowej porze - w każdy czwartek o godz. 21:45. więcej

 
Ruszają wiosenne ramówki największych stacji. Co zobaczymy? (raport)

W wiosennych ramówkach największych polskich stacji telewizyjnych pojawią się cztery nowe polskie seriale. Widzowie mogą liczyć też na nowe i reaktywowane programy rozrywkowe. Szczegóły wiosny w telewizji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
CNN rusza w Indonezji

Turner Broadcasting System Asia Pacific i Trans Media Corporation ogłosiły powstanie nowego kanału pod marką CNN - CNN Indonesia. więcej

 
 
Radio  
 
Hubert Urbański prowadzi loterię w RMF FM. Do wygrania 400 tys. zł

Hubert Urbański został gospodarzem nowej loterii, która ruszyła w radiu RMF FM. Można w niej wygrać 400 tys. zł. więcej

 
Anna Czartoryska-Niemczycka w kampanii Radia ZET Chilli (wideo)

Aktorka Anna Czartoryska-Niemczycka została twarzą kampanii outdoorowej promującej Radio ZET Chilli. Hasłem akcji jest liner rozgłośni brzmiący „Nastaw się na Chill Out”. więcej

 
Główne rozgłośnie zyskują w Częstochowie, RMF FM liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2013 roku do stycznia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie. więcej

 
Reklama  
 
Uczestnicy talent shows reklamują Link4 (wideo)

Bohaterami startującej właśnie kampanii reklamowej Link4 są uczestnicy telewizyjnych programów talent show. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Starcom. więcej

 
Łyżwy z Brodzik i Wilczakiem w nowych reklamach SmartDomu (wideo)

Do emisji trafiły kolejne spoty z Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem reklamujące usługę SmartDom oferowaną przez Cyfrowy Polsat i Plus. Kampanię przygotowały i realizują firmy Grey Group, TFP, Chimney Pot, PHD Media Direction i Carat Polska. więcej

 
Monika Dąbrówka i Hubert Pałkiewicz dyrektorami w GoldenAd

Monika Dąbrówka rozpoczęła pracę w internetowej sieci reklamowej GoldenAd jako buying & performance director, a Hubert Pałkiewicz objął w niej funkcję strategy & business development directora. więcej

 
Plus Bank reklamuje ,,najkorzystniejszy kredyt gotówkowy" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kredytu gotówkowego oferowanego przez Plus Bank. Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam Poland i TFP. więcej

 
Innovation Award Media Trendy 2014: Aleksander Kutela Michał Wolniak i Bartosz Dobrzyński na czele jury

Aleksander Kutela (prezes HBO Polska) został przewodniczącym jury konkursu Innovation Award Media Trendy 2014. Z kolei Michał Wolniak (z VML Poland) i Bartosz Dobrzyński (z Play) pokierują obradami dwóch grup eksperckich. więcej

 
Magdalena Różczka ambasadorką biżuterii Savicki

Aktorka Magdalena Różczka będzie reklamować marki jubilerskiej Savicki. W ramach współpracy zaprojektowała jej autorską kolekcję. więcej

 
Scholz & Friends Warszawa będzie reklamować Galeo

Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową marki przypraw Galeo (produkowanych przez McCormick Polska). Pierwsza kampania przygotowana przez agencję zacznie się jeszcze w marcu. więcej

 
,,Zobacz to" - Jeleniogórskie Zakłady Optyczne reklamują soczewki (wideo)

Rozpoczęła się kampania „Zobacz to z JZO” reklamująca soczewki do okularów produkowane przez Jeleniogórskie Zakłady Optyczne. Działania przygotowały i koordynują Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios oraz IQ Media. więcej

 
M1 promuje się loterią z samochodami

1 marca w centrach handlowych M1 zaczęła się kolejna edycja loterii promocyjnej. Wspiera ją kampania reklamowa prowadzona w telewizji, radiu, internecie i na outdoorze. więcej

 
Blueberry z obsługą Dove Men Care w social media

Agencja Blueberry wygrała przetarg na obsługę w serwisach społecznościowych marki Dove Man Care z portfolio Unilever. Poprzednio zajmowała się tym Grupa Walk. więcej

 
Semahead z budżetem SEM-owym Rajapacku

Agencja Semahead (należąca do Grupy Interia.pl) wygrała przetarg na obsługę w zakresie SEM firmy Rajapack Polska. więcej

 
Oscarowe reklamy: od Brando i Newmana do Kidman i Clooneya (wideo)

W niedzielę wieczorem po raz 86. zostaną wręczone najważniejsze nagrody filmowe na świecie. Z tej okazji prezentujemy najciekawsze reklamy z udziałem dotychczasowych laureatów Oscarów. więcej

 
Prasa  
 
,,Wprost" odpowiada ,,W Sieci": przez reklamy Totalizatora Sportowego staliście się prorządowi

Dziennikarz „Wprost” Cezary Bielakowski wytyka „W Sieci” publikowanie reklam Totalizatora Sportowego i sugeruje, że tygodnik braci Karnowskich broni SKOK-ów, bo te są dużym reklamodawcą pisma. więcej

 
,,Forbes" i ,,Wprost" dużo więcej z reklam, w dół ,,Newsweek" i ,,Viva!" (TOP10)

Magazyny w styczniu br. cennikowo zarobiły z reklam 11,9 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty wpływów reklamowych oscylujące wokół 100 proc. osiągnęły „Forbes”, „Kropka TV”, „Poradnik Domowy” i „Wprost”, natomiast spadki zanotowały „Newsweek Polska” i „Viva!”. więcej

 
Najpopularniejsze miesięczniki w Polsce, na czele ,,Przepisy Czytelników" i ,,Przyślij Przepis" (TOP 115)

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników w Polsce utrzymały się „Przepisy Czytelników”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 115 miesięczników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Burda zmniejsza dział reklamy. Odchodzi Agnieszka Kieszczyńska

Wydawnictwo Burda International Polska zmniejszyło zespół dyrektorów biura reklamy z pięciu do trzech. Ze spółką rozstają się w sumie trzy osoby, w tym Agnieszka Kieszczyńska. Z kolei Konrad Gacki objął zupełnie nowe stanowisko. więcej

 
,,Świat Kobiety" w nowym layoucie, z książką kucharską i nakładzie 490 tys. egz.

We wtorek 4 marca br. w sprzedaży pojawi się kwietniowe wielkanocne wydanie magazynu „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) ze zmienioną makietą. więcej

 
Zbigniew Nosowski wystąpił z Rady Polsko-Rosyjskiego Forum Dialogu Obywatelskiego

Dziennikarz, publicysta, redaktor naczelny "Więzi" Zbigniew Nosowski zrezygnował z członkostwa w Radzie Programowej Polsko-Rosyjskiego Forum Dialogu Obywatelskiego. Decyzję podjął "w związku z zapowiedzią zbrojnej agresji Federacji Rosyjskiej na niepodległą Ukrainę". więcej

 
Internet  
 
Demotywatory, Kwejk i Besty w dół (TOP20 serwisów z humorem)

Wśród serwisów ze śmiesznymi multimediami liderem są nadal Demotywatory.pl, ale w ciągu roku zanotowały spadek odwiedzalności, podobnie jak Kwejk.pl, Besty.pl i strony Grupy o2. Za to dużo użytkowników zyskały Aleniefart.pl, Jeja.pl i Wikia.com. więcej

 
Google uderza w polskie systemy wymiany linków, więc trzeba postawić na content marketing (opinie)

Trzeba wyjątkowo rozważnie dobierać metody promowania linków w Google, aby uniknąć ich usunięcia przez wyszukiwarkę - komentują dla Wirtualnemedia.pl Jakub Meller, Piotr Dębowski i Michał Siejak. więcej

 
Serce i Rozum liderem na Facebooku z ponad 2 mln fanów (raport luty 2014)

Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej

 
Top 10 marek na Instagramie. Liderem Victoria's Secret

Zarówno pod względem liczby followersów, jak i ich wzrostu, liderem wśród marek na Instagramie jest Victoria's Secret - wynika z analizy Socialbakers. więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome zyskuje na świecie, a traci w Polsce

Google Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie - w lutym br. zanotował wzrost udziału w rynku, powiększając przewagę nad drugim w rankingu Internet Explorerem. Jednak na polskim rynku aplikacja Google straciła do liderującego Firefoxa. więcej

 
,,Rok internetu za darmo" w promocji Heyah

Heyah zaczyna promocję „Rok internetu za darmo” dostępną w taryfie Dniówka i obejmującą 50 MB transferu dziennie. więcej

 
Chrome 34 będzie obsługiwać polecenia głosowe

Przeglądarka internetowa Chrome w wersji z numerem 34 ma reagować na komunikaty głosowe wypowiadane przez użytkownika. więcej

 
Katarzyna Halicka rzecznikiem prasowym Grupy Wirtualna Polska

Katarzyna Halicka objęła funkcję rzecznika prasowego Grupy Wirtualna Polska. Poprzednio kierowała zespołem public relations w Wirtualnej Polsce. więcej

 
Google uruchamia galerię z mapami

Portfolio Google rozszerzyła Galeria Map, w której wyświetlane są interaktywne szkice i plany pochodzące z różnych regionów oraz okresów historycznych. więcej

 
Amazon pracuje nad własną usługą streamingu muzyki

Według nieoficjalnych doniesień Amazon prowadzi rozmowy z wytwórniami w sprawie uruchomienia usługi, która w ramach subskrypcji będzie dawała użytkownikom nieograniczony dostęp do zbiorów muzycznych. więcej

 
Ponad 275 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery

W styczniu br. 275,1 miliona osób korzystało z mobilnych przeglądarek firmy Opera Software, aby uzyskać dostęp do internetu z poziomu urządzeń przenośnych. więcej

 
PZU szuka agencji do przebudowy swojego portalu

PZU planuje przebudowę serwisu pzu.pl. Firma zaprasza do przetargu agencje z doświadczeniem w dziedzinie customer experience i web design. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Na wsi największe poparcie ma PiS; dalej są PO, PSL

Najbardziej liczącą się partią wśród mieszkańców wsi jest PiS, który cieszy się tam poparciem 29 proc.; kolejne miejsce zajęła PO z 16 proc. poparcia, a na trzeciej pozycji plasuje się PSL - tę partię popiera 11 proc. badanych - wynika z sondażu CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Marcin Wojtasik szefem marketingu 4fun Media, odchodzi Agnieszka Zając
 
Katarzyna Halicka rzecznikiem prasowym Grupy Wirtualna Polska
 
Konrad Stachurski nowym szefem działu PR w Polsacie
 
Anna Matuszak: z Wirtualnej Polski do Blue Media
 
Consulting & More wypromuje firmę Prima Power
 
Technologie  
 
Windows 8.1 darmową aktualizacją dla siódemki?
 
Boeing prezentuje swojego pierwszego smartfona Boeing Black
 
,,Rok internetu za darmo" w promocji Heyah
 
Alcatel prezentuje serię tanich smartfonów OneTouch POP z LTE
 
Safari w dół na urządzeniach mobilnych, konkurencja w górę
 
Nie będzie e-posterunku, szef KGP podpisał decyzję o wycofaniu się z programu
 
Gospodarka  
 
Poprawa sytuacji na polskim rynku pracy
 
Restrukturyzacja zapasów a nie zatrudnienia sposobem na osłabienie gospodarcze
 
Biedronka zapowiada ofensywę. 300 nowych sklepów i 2 centra dystrybucyjne
 
Czy warto skorzystać z kredytu konsolidacyjnego
 
O czym trzeba pamiętać wypełniając PIT
 
2,5 mld zł mogą stracić banki przez Rekomendację U
 
W polskiej branży motoryzacyjnej jest zatrudnionych ponad 650 tys. osób
 
Ciepła zima dobiła kurorty górskie, ale za to rośnie ruch w biurach podróży
 
Polska gospodarka przyspieszała, będzie też ubywać bezrobotnych
 
Kultura/Rozrywka  
 
Kim Kardashian, Jaden Smith i Will Smith zdobyli Złote Maliny
 
Nadchodzi nowy James Bond. Za kamerą Sam Mendes, a scenariusz napisze John Logan
 
Krzysztof Szwagrzyk zdobył nagrodę im. Lecha Kaczyńskiego
 
Najgorsze polskie filmy, czyli Węże 2014. "Tajemnica Westerplatte" ma najwięcej nominacji
 
Michelle Obama zagra w serialu "Parks and Recreation"
 
Grupa Kings Of Leon pokazała "Temple" (wideo)
 
Earl Sweatshirt, Mela Koteluk, The Afghan Whigs i Tourist na Open'er Festival
 
Richie Sambora: Bon Jovi beze mnie nie ma racji bytu
 
,,American Hustle" i ,,Zniewolony. 12 Years a Slave" faworytami do Oscarów
 
Blog  
 
Wyuzdana gra Sadowskiej... - Ewa Derlatka
 
Pijany, jak polski polityk. - Ewaryst Fedorowicz
 
Internet społecznościowy, a potrzeba przynależności (droga na skróty, czy droga donikąd?) - Zbigniew Brzeziński
 
Odpowiedni czas - ks. Artur Stopka
 
8 mln zł na zagraniczną kampanię promującą Polskę wyrzucone w błoto? - Andrzej Kwaśniewski
 
Nasz gość  
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie

- Były błędy i nieścisłości, a nasza wiarygodność jako wydawcy i redakcji „Forbesa” wymagała przyznania się do nich i przeproszenia - mówi nam Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska, komentując sytuację po publikacji przez „Forbes” artykułu „Kadisz za milion dolarów”. więcej

 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
 
Prof. Godzic: Chcesz być dobrym dziennikarzem? Nie kumpluj się z politykami
 
Kwestionariusz  
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Bartosz Bieszyński, managing director agencji Walk Events. więcej

 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca
 
Jacek Karolak: Internet to dla mnie oszczędność i marnowanie czasu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl