Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 11 Marca 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Dariusz Bąk za Beatę Mońkę na czele GBC. "Miała inną wizję niż Hajdarowicz"

Kolejne zmiany w Gremi Business Communication. Beata Mońka zrezygnowała z funkcji prezesa spółki. Jej następcą został Dariusz Bąk, prezes E-Kiosku. - Mońka dostała propozycję wejścia do rady nadzorczej GBC - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM z najsłabszym wynikiem od lat, Radio ZET mocno do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od grudnia 2013 roku do lutego 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVN24 Biznes i Świat ma 0,4 proc. udziału. 9 razy więcej niż TVN CNBC

W pierwszej dekadzie marca br. kanał TVN24 Biznes i Świat śledziło w każdej minucie średnio 27 tys. widzów. To dziewięć razy tyle, ile oglądało rok temu TVN CNBC. - To skutek wydarzeń na Ukrainie i silnej promocji na innych kanałach Grupy TVN - twierdzą eksperci. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Radio ZET Gold poszukuje osoby na stanowisko
DJ / Prowadzący

Starry Televizor poszukuje osoby na stanowisko
Reporter telewizyjny

Engine poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager

Engine poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Badań i Analiz

Philip Morris Polska poszukuje osoby na stanowisko
Supervisor Consumer Engagement

Lewron Music Center poszukuje osoby na stanowisko
PR & Marketing Project

Tako Media poszukuje osoby na stanowisko
montażysta

Effectica Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Senior Copywriter

INSIGNIA poszukuje osoby na stanowisko
Strategy Director i Strategic Planner

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Memy dla marek - gwarancja kryzysu czy dodatkowa promocja?

Internetowe memy mogą być potencjalnym problemem dla marek, jeśli nie podejmą one działań zmierzających do neutralizacji niezręcznych komunikatów. Właściwie wykorzystane mogą stać się interesującym narzędziem marketingowym. Dla Wirtualnemedia komentują Maciej Budzich, Michał Rutkowski i Marta Laskowska. więcej

 
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych w 2013, słaby debiut ,,Harper's Bazaar" (raport)

W 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Wzrost zanotował tylko „Shape”, a najwięcej stracił „InStyle”. Słaby debiut zanotował „Harper’s Bazaar”, który w rankingu był trzeci od końca. więcej

 
"Porody", "Super Rodzinka" i Tomasz Jacyków wiosną w Polsat Cafe

Reality-show “Porody”, talk-show Agnieszki Popielewicz “Super Rodzinka”, program Justyny Steczkowskiej “Pełna chata” oraz Kulisy “Tańca z gwiazdami” to wiosenne nowości Polsat Cafe. Na antenie stacji zadebiutuje też Tomasz Jacyków, który przeszedł z TVN. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Ranking stacji tematycznych w Polsce (Top 108)

W lutym 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych należała do TVP Info. Największym wzrostem w czołówce pochwalić się mogła stacja TTV, a najwięcej stracił TVN24. Top 108 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Dziennik Zachodni" liderem dzienników regionalnych, których sprzedaż dalej spada

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych w styczniu br. był „Dziennik Zachodni”. Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła "Polska Metropolia Warszawska". Największy wzrost odnotował z kolei "Dziennik Wschodni". więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Wyborcza" ostro w dół. ,,Dziennik Gazeta Prawna" przed ,,Rz"
Katarzyna W. na topowej okładce wśród dzienników w 2013 r.
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN24 Biznes i Świat ma 0,4 proc. udziału. 9 razy więcej niż TVN CNBC

W pierwszej dekadzie marca br. kanał TVN24 Biznes i Świat śledziło w każdej minucie średnio 27 tys. widzów. To dziewięć razy tyle, ile oglądało rok temu TVN CNBC. - To skutek wydarzeń na Ukrainie i silnej promocji na innych kanałach Grupy TVN - twierdzą eksperci. więcej

 
"Porody", "Super Rodzinka" i Tomasz Jacyków wiosną w Polsat Cafe

Reality-show “Porody”, talk-show Agnieszki Popielewicz “Super Rodzinka”, program Justyny Steczkowskiej “Pełna chata” oraz Kulisy “Tańca z gwiazdami” to wiosenne nowości Polsat Cafe. Na antenie stacji zadebiutuje też Tomasz Jacyków, który przeszedł z TVN. więcej

 
TVP ABC liderem kanałów dla dzieci (wideo)

Uruchomiony 15 lutego br. kanał TVP ABC w pierwszych dniach marca był zdecydowanie najchętniej oglądaną telewizją dziecięcą. Jej udział w całym rynku wyniósł 0,9 proc. TVP ABC było też trzecim najpopularniejszym kanałem wśród najmłodszych widzów. więcej

 
Cztery nowe kanały w ofercie platformy nc+

Platforma nc+ w środę 12 marca br. włączy do oferty cztery nowe kanały. Dwa z nich pojawią się w pakiecie Comfort+. więcej

 
TVP zaczęła sprzedaż reklam przy mundialu. Finał za 200 tys. zł

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż reklam przy transmisjach z piłkarskich mistrzostw świata, które w czerwcu i lipcu odbędą się w Brazylii. Spoty przy najważniejszych meczach kosztują od 66 do 202 tys. zł. więcej

 
Ruszył nowy portal TVP Info (foto)

Telewizja Polska uruchomiła nową wersję informacyjnego portalu tvp.info. Serwis zyskał nową szatę graficzną, rozbudowane działy Pogoda i Biznes oraz został dostosowany do urządzeń mobilnych. Na stronie jest też więcej własnych materiałów wideo. więcej

 
Polsat wyprzedził TVN w grupie komercyjnej, ,,M jak miłość" i ,,Ranczo" hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Jacek Balicki dyrektorem marketingu nc+

Od środy Jacek Balicki rozpoczyna pracę jako dyrektor marketingu platformy nc+. Poprzednio pełnił analogiczną funkcję w Samsung Electronics Polska, a wcześniej pracował m.in. w FireFly, P4, G7 i BBDO Group. więcej

 
Drugi sezon animacji ,,Parauszek i przyjaciele" w MiniMini+

1 kwietnia 2014 roku kanał MiniMini+ rozpocznie emisję drugiej serii animacji „Parauszek i przyjaciele”. Jest to produkcja łódzkiego Se-Ma-Fora. więcej

 
"Taniec z gwiazdami" hitem piątku. Polsat pokonał konkurencję

Pierwszy odcinek programu “Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami” w Polsacie obejrzało średnio 3,82 mln widzów. Show dał stacji pozycję lidera rynku. Bardzo dobry wynik - 2,8 mln widzów - osiągnął też program “Twoja twarz brzmi znajomo”. więcej

 
TVP, miasto Sopot i Teatr na Plaży organizują konkurs dla widzów na najlepszą recenzję spektaklu

Telewizja Polska, Gmina Miasta Sopotu oraz Teatr na Plaży w Sopocie organizują konkurs otwarty dla widzów, którego celem jest napisanie recenzji ze spektaklu Teatru Telewizji. Nagrodą jest udział w festiwalu „Dwa Teatry - Sopot 2014”. więcej

 
"24: Live Another Day" (wideo)

Do internetu trafił pierwszy zwiastun serialu "24: Live Another Day" z Kieferem Sutherlandem w roli głównej. więcej

 
Finałowy sezon duńskiego serialu ,,The Killing" w Ale Kino+

12 marca 2014 roku kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję trzeciego, a zarazem i finałowego sezonu duńskiego serialu „The Killing”. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM z najsłabszym wynikiem od lat, Radio ZET mocno do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od grudnia 2013 roku do lutego 2014 roku należała do RMF FM. Rozgłośnia ta zanotowała jednak największy spadek udziału w rynku radiowym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Eska z największym spadkiem słuchalności wśród sieci radiowych, zyskuje ZET Gold

W okresie od grudnia 2013 roku do lutego 2014 roku na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce utrzymała się Eska, która zanotowała jednak największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama  
 
TVP zaczęła sprzedaż reklam przy mundialu. Finał za 200 tys. zł

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż reklam przy transmisjach z piłkarskich mistrzostw świata, które w czerwcu i lipcu odbędą się w Brazylii. Spoty przy najważniejszych meczach kosztują od 66 do 202 tys. zł. więcej

 
Byli pracownicy Atmediów w dziale telewizyjnym IDMnetu. Na czele Muszyńska i Tuśnio

Od początku br. do działu telewizyjnego biura reklamy IDMnet dołączyło kilkanaście osób, z których część pracowała poprzednio w Atmediach. Szefową sprzedaży agencyjnej została Agnieszka Tuśnio, a na czele działu klienckiego stanęła Agnieszka Muszyńska. więcej

 
Greenpeace kpi z reklam Procter & Gamble ,,Dziękuję, Ci Mamo" (wideo)

Greenpeace nakręciło parodiujący niedawne kampanie Procter & Gamble „Dziękuję, Ci Mamo”. Organizacja krytykuje w nim koncern za brak proekologicznej postawy. więcej

 
Draft FCB zmienia nazwę na FCB

Sieciowa agencja reklamowa Draft FCB zmienia nazwę na FCB (Foote, Cone & Belding). więcej

 
Maciej Kutak: z Replise na szefa Sony Music Entertaiment Polska

Maciej Kutak objął funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu Sony Music Entertaiment Polska. Zastąpił na tym stanowisku Kazimierza Pułaskiego. więcej

 
Duracell rozgrzewa ludzi na przystankach (wideo)

W kampanii „Moments of warmth” firma Duracell postanowiła ogrzać mieszkańców Kanady czekających na miejskich przystankach na środki komunikacji. Za działania odpowiada agencja Cossette. więcej

 
ZenithOptimedia broni w przetargu budżetu mediowego L'Oréal Polska

L’Oréal Polska zaczął przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego w 2015 roku. Starają się o to obecnie pracujący dla firmy ZenithOptimedia, a także Universal McCann i Mindshare Polska. więcej

 
Złośliwości losu za Statuę Wolności w reklamach Liberty Direct (wideo)

Liberty Direct wprowadza nowy format reklamowy, którego głównym elementem jest animowany bohater symbolizujący złośliwości losu. W pierwszej kampanii, przygotowanej przez firmy Adsalt i Havas Media, promowane jest ubezpieczenie opon. więcej

 
Reklamy Pepsi Max zostaną pokazane z dialogami od internautów (wideo)

W ramach kampanii Pepsi Max ruszył internetowy konkurs na dialogi do reklamy tego napoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Digital One. więcej

 
,,Co Ci szkodzi? Zmień przekąskę!" w kampanii Tymbark Fruktajlu (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży koktajli wieloowocowych Tymbark Fruktajl (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska. więcej

 
Jacek Balicki dyrektorem marketingu nc+

Od środy Jacek Balicki rozpoczyna pracę jako dyrektor marketingu platformy nc+. Poprzednio pełnił analogiczną funkcję w Samsung Electronics Polska, a wcześniej pracował m.in. w FireFly, P4, G7 i BBDO Group. więcej

 
Centrum Klif ma nowe logo i strategię komunikacji

Gdyńskie centrum handlowe Klif zyskało nową identyfikację wizualną podkreślającą jego modowy profil. Zmieniła się też strategia komunikacji obiektu. więcej

 
Prasa  
 
Dariusz Bąk za Beatę Mońkę na czele GBC. "Miała inną wizję niż Hajdarowicz"

Kolejne zmiany w Gremi Business Communication. Beata Mońka zrezygnowała z funkcji prezesa spółki. Jej następcą został Dariusz Bąk, prezes E-Kiosku. - Mońka dostała propozycję wejścia do rady nadzorczej GBC - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych w 2013, słaby debiut ,,Harper's Bazaar" (raport)

W 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Wzrost zanotował tylko „Shape”, a najwięcej stracił „InStyle”. Słaby debiut zanotował „Harper’s Bazaar”, który w rankingu był trzeci od końca. więcej

 
,,Premium Magazine" - nowy bezpłatny kwartalnik dla kobiet

W tym tygodniu na rynku debiutuje polsko-angielski kwartalnik „Premium Magazine” (Prime Number) kierowany do kobiet. Magazyn będzie dostępny na stojakach prasowych m.in. w kawiarniach, restauracjach i hotelach. więcej

 
Maciej Kutak: z Replise na szefa Sony Music Entertaiment Polska

Maciej Kutak objął funkcję dyrektora zarządzającego i członka zarządu Sony Music Entertaiment Polska. Zastąpił na tym stanowisku Kazimierza Pułaskiego. więcej

 
Ewangeliarze z komentarzami Jana Pawła II za 14,90 zł od "W Sieci"

Do części nakładu najnowszego wydania tygodnika „W Sieci” (Fratria) dołączono ewangeliarz z czterema ewangeliami, które zostały opatrzone komentarzami Jana Pawła II. więcej

 
Beata Mońka odchodzi z Gremi Business Communication

Beata Mońka po pięciu miesiącach pracy zdecydowała o rezygnacji ze stanowiska prezesa spółki Gremi Business Communication, wydawcy m.in. “Rzeczpospolitej” i “Parkietu”. więcej

 
Wiktor Dąbkowski nagrodzony w konkursie Espy Photography Prize 2014

Zdjęcia z projektu "1200 pogrzebanych żywcem" Wiktora Dąbkowskiego, o Polakach, którzy w latach 20. wyemigrowali do Francji, aby tam pracować w kopalniach, zdobyły pierwsze miejsce w konkursie Espy Photography Prize 2014. więcej

 
Wydanie specjalne ,,CD Action" na 18. urodziny magazynu

We wtorek 11 marca br. w sprzedaży pojawi się jubileuszowy numer magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer). Wydanie opakowane jest foliową kopertę, zawiera m.in. pięć pełnych wersji gier. Z okazji urodzin pismo organizuje w maju targi we Wrocławiu. więcej

 
Internet  
 
Memy dla marek - gwarancja kryzysu czy dodatkowa promocja?

Internetowe memy mogą być potencjalnym problemem dla marek, jeśli nie podejmą one działań zmierzających do neutralizacji niezręcznych komunikatów. Właściwie wykorzystane mogą stać się interesującym narzędziem marketingowym. Dla Wirtualnemedia komentują Maciej Budzich, Michał Rutkowski i Marta Laskowska. więcej

 
Ruszył nowy portal TVP Info (foto)

Telewizja Polska uruchomiła nową wersję informacyjnego portalu tvp.info. Serwis zyskał nową szatę graficzną, rozbudowane działy Pogoda i Biznes oraz został dostosowany do urządzeń mobilnych. Na stronie jest też więcej własnych materiałów wideo. więcej

 
Onet reklamuje się ,,non stop" (wideo)

Pod hasłem „Onet. Non stop” rusza wizerunkowa kampania reklamowa portalu Onet.pl. Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z serwisem odpowiadają firmy Open, Tyrka Studio i Starcom. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy 50+ coraz liczniejsi i aktywniejsi

Kurczy się ulubiona przez marketerów grupa wiekowa konsumentów 15-40 lat, za to konsumenci w wieku 50+ są obecnie zdrowsi, zamożniejsi, bardziej aktywni i duchowo młodsi niż pokolenie ich rodziców - wynika z badania 4prm. więcej

 
Młodzi sięgają częściej po alkohol niż po narkotyki

Wśród 18- i 19-latków najbardziej popularnymi substancjami psychoaktywnymi są napoje alkoholowe, po które sięgają częściej niż po papierosy i narkotyki. Wódkę młodzi piją prawie tak samo często jak piwo - wynika z najnowszego sondażu CBOS. więcej

 
Przystąpienie Polski do NATO to było ważne wydarzenie

Prawie połowa (46 proc.) respondentów CBOS uważa, że przystąpienie w 1999 roku Polski do NATO było ważnym, ale nie pierwszoplanowym wydarzeniem w historii kraju, a ponad jedna czwarta (28 proc.) uważa je za wydarzenie przełomowe, o znaczeniu historycznym. więcej

 
Public Relations  
 
Norbert Ofmański członkiem zarządu Ecco Network
 
Technologie  
 
Apple udostępniło iOS 7.1
 
Google zapowiada SDK dla inteligentnych zegarków i opasek z Androidem
 
Microsoft pracuje już nad Windows Phone 8.5
 
HTC One M8 uchwycony na zdjęciach
 
MSI prezentuje laptopa dla graczy z matrycą WQHD+
 
Alcatel pracuje nad zakrzywionym smartfonem
 
Sony i Panasonic szykują nowy standard nośników optycznych
 
Składanie ofert w aukcji częstotliwości 800 MHz ma zakończyć się w maju
 
Gospodarka  
 
Wiosna na rynek pracy może przyjść wcześniej
 
Alior Bank stawia na T-Mobile, rezygnuje z mniejszych projektów m.in. Alior Sync
 
Polska liderem produkcji AGD w Europie, choć ostatni rok nie był udany
 
Dla kogo skala podatkowa i podatek liniowy
 
Za pięć lat rynek kolei w UE zostanie uwolniony. Polscy przewoźnicy mogą przegrać z konkurencją
 
Odchodzimy od wypoczynku na plaży, coraz chętniej wyjeżdżamy na narty
 
Polska gospodarka potrzebuje uproszczenia podatków i szybszej prywatyzacji
 
Sieć Jula podbija polski rynek. Otwiera kolejne sklepy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Orły 2014: "Ida" najlepszym polskim filmem
 
Wolf Eyes, Clipping, Protomartyr, Lyla Foy, Wild Books, Rose Windows i Kaseciarz na OFF Festival
 
Hudson Mohawke oraz Mooryc zagrają na Electronic Beats Festival 2014
 
Jennifer Aniston: Nie rozumiem fenomenu sweet focie i tej mody
 
"24: Live Another Day" (wideo)
 
Greta Gerwig zagra w serialu "How I Met Your Dad"
 
Powstaną nowe wersje filmów "Faceci w czerni" i "Zorro"
 
Pet Shop Boys walczą o prawa gejów. "The Best Gay Possible"
 
"Gra o tron 4" - zobacz zwiastun (wideo)
 
Blog  
 
W poniedziałek o WTORKU... - Andrzej Bober
 
Pomyśl zanim napiszesz (o Ukrainie) - Marcin Żukowski
 
Machiavelli nie miał racji - ks. Artur Stopka
 
"Co się dzieje, oszaleję... " - Ewa Derlatka
 
Krótka lekcja o polityce - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa

- Polskie Radio przeciera szlaki i właściwym jest, żeby to nadawca publiczny ponosił koszty w pierwszym okresie. Nadawcy komercyjni wejdą na rynek już rozpoznany i w części ukształtowany - mówi Wirtualnemedia.pl Witold Graboś, wiceprzewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Michał Sadowski: marki wciąż boją się social media
 
Kwestionariusz  
 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Sławomir Wala, production director w agencji OS3. więcej

 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Tomasz Nowiński: internet to moja pasja i chlebodawca
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl