Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 1 Kwietnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN szykuje serial o nauczycielach. Zastąpi ,,W11"

Telewizja TVN pracuje nad serialem paradokumentalnym pod roboczym tytułem „Nauczyciele”. Produkcja ma trafić do jesiennej ramówki stacji i zastąpić w niej „W11 - Wydział Śledczy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Nowe wPolityce.pl: krok do przodu, ale z usterkami

Zmieniona wersja wPolityce.pl (należącego do spółki Fratria) zbiera różne opinie pytanych przez Wirtualnemedia.pl specjalistów z branży interaktywnej. Chwalą oni lepszy układ i nawigację w serwisie, ale wytykają też sporo błędów. więcej

 
,,X Factor" stracił milion widzów, ale i tak jest liderem rynku

Czwarta edycja programu „X Factor” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 2,7 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. talent-show stracił 990 tys. widzów, jednak TVN w czasie jego emisji pozostaje liderem rynku. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

Chello Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
Sales & Marketing Executive

Radio Kolor poszukuje osoby na stanowisko
DJ / Prezenter

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Designer

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

PrimeMovers poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji i Producent

Lemon Sky poszukuje osoby na stanowisko
ATL Strategy Planner

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Media Monitoring Team Coordinator

Viacom International Media poszukuje osoby na stanowisko
Licensing & Retail Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Łukasz Warzecha odchodzi z ,,Faktu". ,,Nie widzę w nim dla siebie miejsca"

Łukasz Warzecha po 10 latach współpracy przestaje pisać felietony dla „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). - Formuła tego dziennika w ostatnim okresie zmieniła się na tyle, że nie widzę w nim dla siebie miejsca - uzasadnia publicysta. Z „Faktu” znikają też teksty blogera Azraela Kubackiego.   więcej

 
,,Posmoleńskie dzieci" o publikacji ,,Gazety Wyborczej": to przemysł pogardy (opinie)

„Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczęła wczoraj serię artykułów pt. „Posmoleńskie dzieci” opisujących, jak przez ostatnie cztery lata zmieniały się media prawicowe. - Twierdzenie, że prawicowi dziennikarze zarabiają na Smoleńsku jest nikczemne i haniebne - komentują Jacek Karnowski, Dorota Kania i Paweł Lisicki. więcej

 
,,The Voice of Poland" zyskał 200 tys. widzów. TVP2 wygrywa z konkurencją

Czwartą edycję „The Voice of Poland” po pięciu tygodniach emisji ogląda średnio 2,46 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej drugą serię. TVP2 w czasie emisji show jest liderem rynku. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Dobre Rady" liderem sprzedaży wśród miesięczników w 2013 roku (Top 122)

W 2013 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowały „Dobre Rady”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Top 122 tytuły w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Agata Młynarska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Piotr Kraśko, Filip Chajzer z Wiktorami

Prezydent Bronisław Komorowski został nagrodzony w sobotę Super Wiktorem za całokształt działalności. Statuetkę w tej kategorii odebrali także Krzysztof Krawczyk, Waldemar Dąbrowski, Dariusz Szpakowski i Jacek Cygan. Wicepremier Elżbieta Bieńkowska otrzymała Wiktora w kategorii Polityk. więcej

Stopklatka TV w czołówce kanałów filmowych. Hitem ,,Krzyżacy"
Poczty mailowe zyskują użytkowników, ale na krócej. Na czele WP.pl i Gmail, najsłabiej Gazeta.pl
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN szykuje serial o nauczycielach. Zastąpi ,,W11"

Telewizja TVN pracuje nad serialem paradokumentalnym pod roboczym tytułem „Nauczyciele”. Produkcja ma trafić do jesiennej ramówki stacji i zastąpić w niej „W11 - Wydział Śledczy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,X Factor" stracił milion widzów, ale i tak jest liderem rynku

Czwarta edycja programu „X Factor” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 2,7 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. talent-show stracił 990 tys. widzów, jednak TVN w czasie jego emisji pozostaje liderem rynku. więcej

 
,,The Voice of Poland" zyskał 200 tys. widzów. TVP2 wygrywa z konkurencją

Czwartą edycję „The Voice of Poland” po pięciu tygodniach emisji ogląda średnio 2,46 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż śledziło nadawaną rok wcześniej drugą serię. TVP2 w czasie emisji show jest liderem rynku. więcej

 
Wzrosły wpływy abonamentowe, ponad 630 mln zł w 2013 roku

630,2 mln zł wyniosły wpływy abonamentowe za 2013 r. - podała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w rocznym sprawozdaniu. Oznacza to, że przychody z opłat wzrosły drugi rok z rzędu. więcej

 
Polsat stawia mocniej na social media. Michał Orgelbrand w zespole

Telewizja Polsat zamierza mocniej zaznaczyć swoją obecność w mediach społecznościowych. Nową osobą odpowiedzialną za ten obszar jest Michał Orgelbrand, który wzmocnił właśnie dział projektów internetowych nadawcy. więcej

 
,,Na językach" zniknie z anteny? TVN zaprzecza
 
Rząd oczekuje dalszej restrukturyzacji TVP. "Rozwój kanałów tematycznych"
 
Telewizja Republika nie trafi do oferty Multimediów
 
Polsat nowym liderem, TVP1 ostro w dół. TVP2 przed Jedynką w 16-49
 
Msza kanonizacyjna na publicznych pokazach. TVP za darmo udostępni sygnał
 
Artists Studio przejęte przez Endemol
 
Piotr Barełkowski odchodzi z Telewizji Republika
 
BNP Paribas Katowice Open na żywo w Eurosporcie i Eurosporcie 2
 
"Carthage" - nowy serial HBO o gwałcie w małym miasteczku
 
,,Car S.O.S. 2" w National Geographic Channel
 
 
Radio  
 
Wzrosły wpływy abonamentowe, ponad 630 mln zł w 2013 roku

630,2 mln zł wyniosły wpływy abonamentowe za 2013 r. - podała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji w rocznym sprawozdaniu. Oznacza to, że przychody z opłat wzrosły drugi rok z rzędu. więcej

 
Krzysztof Luft: Nie ma zgody politycznej na reformę finansowania mediów publicznych

Zdaniem Krzysztofa Lufta, członka KRRiT, media publiczne powinny być alternatywą dla komercyjnych ze względu na misję oraz sposób finansowania. Na razie brakuje jednak politycznej zgody na przeprowadzenie reformy abonamentu rtv. więcej

 
Krzysztof Skrzypkowski i Przemysław Sasowski nowymi prowadzącymi w VOX FM

Od 1 kwietnia br. grono prowadzących VOX FM poszerzy się o Krzysztofa Skrzypkowskiego i Przemysława Sasowskiego. więcej

 
RMF FM nowym liderem rynku radiowego w Lublinie, VOX FM ostro do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Robert Górski jako kioskarz reklamuje Orange Yes

W nowej kampanii reklamowej taryfy Orange Yes w roli kioskarza występuje Robert Górski znany z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film It, Platige Image i MEC. więcej

 
Carat: globalny rynek reklamowy urośnie o 4,8 proc. w br.

Sieć domów mediowych Carat prognozuje, że w 2014 i 2015 roku rynek reklamy na całym świecie czekają kilkuprocentowe wzrosty. więcej

 
,,Zrób do dla Danii" - biuro podróży reklamuje turystykę prokreacyjną (wideo)

W Danii wystartowała kampania reklamowa biura podróży Spies Travel należącego do Thomas Cook Group. Akcja, pod hasłem „Zrób to dla Danii”, zachęca pary do uprawiania seksu na wakacjach. więcej

 
Cannes Lions 2014: McDonald's creative marketerem roku

Firma McDonald's odbierze wyróżnienie "2014 Creative Marketer of the Year Award" na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. więcej

 
Bliźniaczki nie wierzą obcym zabawkom - Plus odpowiada Orange i znów porównuje się z Neostradą (wideo)

W nowej reklamie internetu LTE sieć Plus kpi z ostatniego spotu Neostrady, w którym pojawiły się znane z jego poprzedniej reklamy rudowłose bliźniaczki. Telekom podkreśla, że jego usługa zapewnia szybszy transfer danych niż oferta konkurenta i nie wiąże się z żadnymi ukrytymi opłatami. więcej

 
Škoda reklamuje niskie raty i nowe auto co 4 lata (wideo)
 
Zapiany kogut reklamuje Tigera Restart (wideo)
 
,,Muzeum niezrealizowanych marzeń" reklamuje pożyczkę w Pekao SA (wideo)
 
Pełna pierś i teściowa w nosie - PKO BP reklamuje kredyt hipoteczny MdM (wideo)
 
,,Dom to najważniejszy plac zabaw" w kampanii IKEA (wideo)
 
Tatra w odświeżonych opakowaniach od Wilk Studio
 
Paulina Borowska, Marcin Łukasiewicz i Katarzyna Sinkiewicz w Sociomantic Labs
 
Tauron Polska Energia sponsorem ekstraklasy koszykarek
 
Think Kong z obsługą Mlekovity w social media
 
Samsung namawia do wiosennych porządków w promocji odkurzaczy
 
Kreacje Reklamowe  
 
internet LTE w Plusie szybszy od Neostrady Toshiba LED: less body less fun Batelco: amazingly big downloads iReader: every book is a targedy for trees Vodafone:celebrate bandra
 
Prasa  
 
Łukasz Warzecha odchodzi z ,,Faktu". ,,Nie widzę w nim dla siebie miejsca"

Łukasz Warzecha po 10 latach współpracy przestaje pisać felietony dla „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). - Formuła tego dziennika w ostatnim okresie zmieniła się na tyle, że nie widzę w nim dla siebie miejsca - uzasadnia publicysta. Z „Faktu” znikają też teksty blogera Azraela Kubackiego.   więcej

 
,,Posmoleńskie dzieci" o publikacji ,,Gazety Wyborczej": to przemysł pogardy (opinie)

„Gazeta Wyborcza” (Agora) rozpoczęła wczoraj serię artykułów pt. „Posmoleńskie dzieci” opisujących, jak przez ostatnie cztery lata zmieniały się media prawicowe. - Twierdzenie, że prawicowi dziennikarze zarabiają na Smoleńsku jest nikczemne i haniebne - komentują Jacek Karnowski, Dorota Kania i Paweł Lisicki. więcej

 
Bloger Azrael pozywa Cezarego Gmyza za ,,pieniądze z ruskiej ambasady"

Azrael Kubacki zapowiada, że pozwie dziennikarza Cezarego Gmyza za sugerowanie na Twitterze, że „bierze pieniądze z ruskiej ambasady”. Zdaniem Gmyza Azrael od razu uznał, że chodzi o niego, czym potwierdził prawdziwość tych wpisów. więcej

 
Tygodniki yellow z większą sprzedażą, ,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowane

W styczniu 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Na Żywo”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Komputer Świat - 2014-03-31 Poznaj Świat - 2014-03-31 Kropka TV - 2014-03-31 National Geographic Polska - 2014-03-31 Magazyn SEZON - 2014-03-31
 
Internet  
 
Nowe wPolityce.pl: krok do przodu, ale z usterkami

Zmieniona wersja wPolityce.pl (należącego do spółki Fratria) zbiera różne opinie pytanych przez Wirtualnemedia.pl specjalistów z branży interaktywnej. Chwalą oni lepszy układ i nawigację w serwisie, ale wytykają też sporo błędów. więcej

 
Polsat stawia mocniej na social media. Michał Orgelbrand w zespole

Telewizja Polsat zamierza mocniej zaznaczyć swoją obecność w mediach społecznościowych. Nową osobą odpowiedzialną za ten obszar jest Michał Orgelbrand, który wzmocnił właśnie dział projektów internetowych nadawcy. więcej

 
Natemat.pl bez szefa newsroomu. Odchodzi Daria Dziewięcka

Daria Dziewięcka, senior wydawca strony głównej w portalu Natemat.pl, odchodzi z redakcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z serwisem związana była od początku jego istnienia. więcej

 
Google wymaga logo Androida podczas uruchamiania każdego urządzenia

Od teraz wszystkie licencjonowane przez Google urządzenia będą musiały wyświetlać logo systemu na ekranie startowym. więcej

 
Połowa członków zarządu Mozilli opuszcza firmę

Mozillę opuściło trzech spośród sześciu członków zarządu. Według nieoficjalnych doniesień przyczyną ma być wybór Brendana Eicha na nowego szefa fundacji. więcej

 
Yahoo też chce mieć własną platformę wideo
 
259,5 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery
 
Konrad Chojnacki: z Astoria Avenue do Plum Web Solutions
 
Spada zainteresowanie YouTube'em. Serwisowi wyrosła konkurencja
 
Badania Marketingowe  
 
Kondycja fizyczna i psychiczna głównym priorytetem po przejściu na emeryturę

Dla ponad 3/4 internautów na świecie najważniejszym priorytetem po przejściu na emeryturę jest utrzymywanie w dobrej kondycji ciała i umysłu - wynika z globalnego badania firmy Nielsen. więcej

 
Public Relations  
 
Anna Wiśniewska odpowiada za komunikację i marketing w Skanska Commercial Development
 
GutPR dla Stiebel Eltron
 
Technologie  
 
iPhone 6 znacznie większy od poprzedników
 
Pierwsze informacje o Nokii Lumia 630 z Windows Phone 8.1 (wideo)
 
Bliźniaczki nie wierzą obcym zabawkom - Plus odpowiada Orange i znów porównuje się z Neostradą (wideo)
 
Kazam X5.5 - nowy smartfon od Kazam za 599 zł
 
Google wymaga logo Androida podczas uruchamiania każdego urządzenia
 
259,5 mln użytkowników mobilnych przeglądarek Opery
 
Netia rozbuduje sieć publicznych hotspotów. Firma zainwestuje 200 mln zł
 
Gospodarka  
 
Visa od 1 lipca br. obniży opłaty interchange do 0,5%
 
18,5 zł za akcje LiveChat Software w IPO
 
Od kwietnia nowe zasady odliczenia podatku VAT od aut firmowych
 
Za tydzień na rynek trafią nowe banknoty NBP
 
Netia rozbuduje sieć publicznych hotspotów. Firma zainwestuje 200 mln zł
 
Spada zainteresowanie YouTube'em. Serwisowi wyrosła konkurencja
 
Przez telefon najczęściej zamawiamy pizzę, burgery i chińszczyznę
 
Jak działa usługa cashback?
 
Dla kogo kredyt z gwarancją de minimis szansą
 
Nie termin rezygnacji ze złotego jest najważniejszy, ale po jakim kursie nastąpi wymiana na euro
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Xscape" - nowa płyta Michaela Jacksona
 
"Kraina lodu" hitem, najbardziej zarabiającą animacją w historii
 
"Carthage" - nowy serial HBO o gwałcie w małym miasteczku
 
Elton John w maju wychodzi za mąż
 
Jennifer Lopez: "Never Satisfied" (wideo)
 
Coma wystąpi na festiwalu w Jarocinie
 
"X-Men: Przeszłość, która nadejdzie" od 23 maja. Oto nowy zwiastun
 
"Noe: Wybrany przez Boga" podbija kina
 
Blog  
 
Diso Polo - Dupościsk - Poland. Wpis, wbrew pozorom, o komunikacji - Zbigniew Brzeziński
 
Wszystko na opak - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Cafissimo wróciło na miejsce! Doświadczenia z ostatniego punktu styku... - Janusz Kamieński
 
Wszystko na sprzedaż - Wanda Konarzewska
 
Strachy na Lachy. I na Zachód też, niestety. - Krzysztof Czabański
 
Nasz gość  
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków

- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor. więcej

 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Kwestionariusz  
 
Mateusz Walaszczyk: Zawsze sam byłem sobie szefem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Walaszczyk, head of creation i partner w agencji Fast Cut. więcej

 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl