Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 3 Kwietnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Monika Olejnik pozywa ,,W Sieci" za ,,esbecką" okładkę z gen. Jaruzelskim

W najbliższych dniach pełnomocnicy prawni Moniki Olejnik złożą w sądzie pozew przeciw redaktorowi naczelnemu i wydawcy tygodnika „W Sieci” (Fratria) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Chodzi o okładkę pisma, na której dziennikarkę przedstawiono obok gen. Jaruzelskiego z podpisem „Dzieci esbeków i ludzie PZPR rządzą w mediach”. więcej

 
Kevin Spacey i BZ WBK: brakuje wiarygodności i dobrego pomysłu (opinie)

Kevin Spacey jako ambasador reklamowy BZ WBK nie wypada wystarczająco wiarygodnie, a spoty z nim są stereotypowe i nudne. Udział polskich aktorów ma nadać im wyrazu i przybliżyć polskim odbiorcom - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy z agencji reklamowych. więcej

 
PKW nie zgadza się na przesunięcie bloków wyborczych w TVP. " Byłoby to z korzyścią dla widzów"

Państwowa Komisja Wyborcza nie zgodziła się na rozdzielenie emisji spotów wyborczych w TVP na dwa pasma. O opinię w tej sprawie wnioskowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Bloki wyborcze nie zostaną też przerzucone z anten głównych do TVP Info. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk Finansowy (obszar Online)

ZenithOptimedia poszukuje osoby na stanowisko
Stażysta

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

leniva studio poszukuje osoby na stanowisko
junior graphic designer

Chello Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
Sales & Marketing Executive

Nextday Touchpoint poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Senior Interactive Media Planner

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Designer

PrimeMovers poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji i Producent

Lemon Sky poszukuje osoby na stanowisko
ATL Strategy Planner

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Coraz ciaśniej w naziemnej telewizji cyfrowej. TV4 i Eska TV liderami spadków

W marcu 2014 większość kanałów z naziemnej telewizji cyfrowej zanotowała spadki udziałów w rynku, a najwięcej straciły TV4 i Eska TV. Ogromnym wzrostem pochwalić się mogła zaś TVP Historia. więcej

 
Zmiany w ,,Fakcie". Odchodzi Łukasz Klekowski, nowy szef działu Ludzie

Łukasz Klekowski, sekretarz redakcji dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska), odchodzi z wydawnictwa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zmiany następują też w dziale Ludzie - jego nową szefową została Ewa Lankiewicz. więcej

 
TVN24 liderem stacji tematycznych, TVP Rozrywka i TVP ABC w ścisłej czołówce (Top 100)

W marcu 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych należała do TVN24. Największym wzrostem w czołówce pochwalić się mogła stacja TVP Seriale, a jedyny spadek odnotowało TVP Info. Ranking top 100 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Bauer sprzedał 267 mln egz. swoich tytułów w 2013 (ranking top wydawnictw)

Wydawnictwo Bauer było w 2013 roku liderem pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy, a drugie miejsce zajął Ringier Axel Springer Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Pod względem średniej sprzedaży liderem był z kolei wydawca „Tygodnika Angora”, ale ma on w portfolio tylko jeden tytuł. więcej

,,X Factor" stracił milion widzów, ale i tak jest liderem rynku

Czwarta edycja programu „X Factor” po pięciu odcinkach gromadzi średnio 2,7 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. talent-show stracił 990 tys. widzów, jednak TVN w czasie jego emisji pozostaje liderem rynku. więcej

,,Dobre Rady" liderem sprzedaży wśród miesięczników w 2013 roku (Top 122)
Agata Młynarska, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Piotr Kraśko, Filip Chajzer z Wiktorami
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
PKW nie zgadza się na przesunięcie bloków wyborczych w TVP. " Byłoby to z korzyścią dla widzów"

Państwowa Komisja Wyborcza nie zgodziła się na rozdzielenie emisji spotów wyborczych w TVP na dwa pasma. O opinię w tej sprawie wnioskowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Bloki wyborcze nie zostaną też przerzucone z anten głównych do TVP Info. więcej

 
Coraz ciaśniej w naziemnej telewizji cyfrowej. TV4 i Eska TV liderami spadków

W marcu 2014 większość kanałów z naziemnej telewizji cyfrowej zanotowała spadki udziałów w rynku, a najwięcej straciły TV4 i Eska TV. Ogromnym wzrostem pochwalić się mogła zaś TVP Historia. więcej

 
TVN24 liderem stacji tematycznych, TVP Rozrywka i TVP ABC w ścisłej czołówce (Top 100)

W marcu 2014 roku pozycja lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych należała do TVN24. Największym wzrostem w czołówce pochwalić się mogła stacja TVP Seriale, a jedyny spadek odnotowało TVP Info. Ranking top 100 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Barbara Kurdej-Szatan i Beata Pawlikowska nowymi twarzami ,,Pytania na śniadanie"

Nadawany w TVP2 magazyn „Pytanie na śniadanie” wprowadza na antenę nowe cykle tematyczne. Prowadzić je będą m.in. Barbara Kurdej-Szatan, Kamila Szczawińska, Beata Pawlikowska, David Gaboriaud oraz Mikołaj Roznerski. więcej

 
Cyfrowy Polsat bez kanałów HBO i Cinemax w SD. ,,Naturalny krok"

Cyfrowy Polsat rozpoczął proces wyłączania z oferty kanałów SD, które mają już swoje wersje HD. Na pierwszy ogień poszły stacje premium HBO, Cinemax i Sundance Channel. więcej

 
,,Tomasz Lis na żywo" zyskuje widzów. TVP2 jest liderem
 
Cyfrowy Polsat wypłacić ma 103 mln zł dywidendy
 
Cyfrowy Polsat z innym kanałem Love niż kablówki. ,,Bezprawne nadawanie"
 
Jan Koeppen prezesem FOX International Channels na Europę i Afrykę
 
"Extant" - nowy serial CBS z Halle Berry (wideo)
 
,,24: Jeszcze jeden dzień" od maja na antenie FOX (wideo)
 
ME w podnoszeniu ciężarów na żywo w Eurosporcie
 
 
Radio  
 
Monika Olejnik pozywa ,,W Sieci" za ,,esbecką" okładkę z gen. Jaruzelskim

W najbliższych dniach pełnomocnicy prawni Moniki Olejnik złożą w sądzie pozew przeciw redaktorowi naczelnemu i wydawcy tygodnika „W Sieci” (Fratria) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Chodzi o okładkę pisma, na której dziennikarkę przedstawiono obok gen. Jaruzelskiego z podpisem „Dzieci esbeków i ludzie PZPR rządzą w mediach”. więcej

 
Radio ZET liderem w Szczecinie, Złote Przeboje Na Fali do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Szczecinie w grupie wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Kevin Spacey i BZ WBK: brakuje wiarygodności i dobrego pomysłu (opinie)

Kevin Spacey jako ambasador reklamowy BZ WBK nie wypada wystarczająco wiarygodnie, a spoty z nim są stereotypowe i nudne. Udział polskich aktorów ma nadać im wyrazu i przybliżyć polskim odbiorcom - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy z agencji reklamowych. więcej

 
Tomasz Wileński odchodzi z Reprise Media Polska

Tomasz Wileński odchodzi z Reprise Media Polska, w której był prezesem i dyrektorem ds. operacyjnych. Jego rezygnacja oznacza również zakończenie współpracy z Interpublic Group. więcej

 
Lech zastępuje Carlsberga jako sponsor Przystanku Woodstock

Piwo Lech Premium (Kompania Piwowarska) przez najbliższe trzy lata będzie sponsorem głównym festiwalu muzycznego Przystanek Woodstock. Poprzednio z imprezą współpracował w tym zakresie Carlsberg. więcej

 
Maciej Wokitajtis na czele Ambient 2.0 w K2

Agencja K2 wprowadza usługę Ambient 2.0 polegającą na łączeniu w jednej akcji marketingowej rozwiązań internetowych z offline’owymi (m.in. outdoorowymi). Za jej rozwój będzie odpowiadał Maciej Wokitajtis, który przeszedł do firmy ze Starcomu. więcej

 
Chimney Poland: Ewa Nikić za Magdalenę Widuch

Do zespołu Chimney Poland dołączyła w kwietniu Ewa Nikić, która jako deputy head of production pokieruje zespołem produkcji. Zastąpi Magdalenę Widuch, która udaje się na urlop macierzyński. więcej

 
MediaVest przejmuje od Havas Media obsługę Statoil
 
Jacek Kaczmarski: z V&P do Inter IKEA Centre Group Poland
 
Damian Olesko i Tomasz Loska w agencji Gong
 
Getin Bank reklamuje kredyt na PIT
 
Visa nagradza upominkami za zakupy na stacjach BP
 
"Kultowy Polski Majonez od 1962 roku" w kampanii Majonezu Kętrzyńskiego
 
Brave Brain tworzy agencję brandingową Brave Brands
 
Domiporta.pl reklamowany ,,do szukania mieszkania" (wideo)
 
Bydgoskie CH Rondo z nową identyfikacją wizualną
 
Kreacje Reklamowe  
 
Majonez Kętrzyński: Kultowy Polski Majonez od 1962 roku Nike: Park Bench Renault: get there faster Bose Bose: noise cancelling headphones
 
Prasa  
 
Zmiany w ,,Fakcie". Odchodzi Łukasz Klekowski, nowy szef działu Ludzie

Łukasz Klekowski, sekretarz redakcji dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska), odchodzi z wydawnictwa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zmiany następują też w dziale Ludzie - jego nową szefową została Ewa Lankiewicz. więcej

 
Magazyny people tracą czytelników, najbardziej ,,Gala"

W styczniu 2014 roku wszystkie dwutygodniki z segmentu people zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Gala” i „Grazia”. Na pozycji lidera uplasował się magazyn „Party”. więcej

 
Marquard kończy współpracę z IDMnetem i zapowiada Cosmopolitan.pl

Wydawnictwo Marqurad Media Polska zrezygnowało z dalszej współpracy z brokerem IDMnet w zakresie sprzedaży reklam w swoich serwisach internetowych. Teraz zajmuje się tym samodzielnie. Spółka zapowiada też kolejne projekty internetowe. więcej

 
,,Mocna Gra" - wiosenna loteria dla prenumeratorów Gazety Pomorskiej

Ruszyła loteria „Mocna Gra”, skierowana dla prenumeratorów Gazety Pomorskiej. Do wygrania są m.in. samochody osobowe. więcej

 
Majowe ,,Dziecko" w zwiększonej objętości i książeczkami Disney Baby

W czwartek 3 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się nowy numer parentingowego miesięcznika „Dziecko” (Agora) ze zwiększoną objętością i lakierowaną okładką. Do nakładu zostaną dołączone książeczki z serii Disney Baby pt. „Na wsi” lub „Kontrasty”. więcej

 
,,Grazia" z kuponami rabatowymi ,,Stylowe zakupy" i w powiększonej objętości
 
Jedynki  
 
 
VIVA! - 2014-04-03 Życie na Gorąco - 2014-04-03 Grazia - 2014-04-03 Rewia - 2014-04-03 OFF-ROAD PL Magazynu 4x4 - 2014-04-02
 
Internet  
 
,,Net rządzi!" - youtuberzy parodiują spot TVN (wideo)

Kilkunastu twórców autorskich kanałów na YouTube, m.in. Łukasz Jakóbiak, Lekko Stronniczy, Adbuster i Cyber Marian, przygotowało klip „Net rządzi!”, przeróbkę wiosennego spotu ramówkowego TVN. więcej

 
Marquard kończy współpracę z IDMnetem i zapowiada Cosmopolitan.pl

Wydawnictwo Marqurad Media Polska zrezygnowało z dalszej współpracy z brokerem IDMnet w zakresie sprzedaży reklam w swoich serwisach internetowych. Teraz zajmuje się tym samodzielnie. Spółka zapowiada też kolejne projekty internetowe. więcej

 
Serce i Rozum liderem fanpage'y na Facebooku w Polsce (raport za marzec 2014)

Serce i Rozum to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej

 
Spotify z nowym, ciemnym interfejsem (wideo)

Aplikacja Spotify doczekała się największej od momentu startu usługi zmiany interfejsu. Teraz wszystkie wersje programu będą utrzymane w ciemnej kolorystyce. więcej

 
Vision Ads wprowadza reklamy Sliding Captcha i pre-roll Skip Ad

Firma Vision Ads (należąca do Grupy OAN) rozpoczęła współpracę strategiczną z izraelską spółką Minteye oferującą technologię reklamową Captcha. Dzięki temu oferta Vision Ads została rozszerzona o formaty Sliding Captcha i pre-roll Skip Ad. więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome traci na świecie, a zyskuje w Polsce, w dół Firefox
 
Gmail dla Androida wkrótce z nowym interfejsem i funkcjami
 
Google daje Uniwersytetowi Warszawskiemu milion dolarów na Digital Economy Lab
 
Domiporta.pl reklamowany ,,do szukania mieszkania" (wideo)
 
Anna Streżyńska: Wielkopolska nadrabia zaległości w budowie sieci szerokopasmowej
 
Badania Marketingowe  
 
60 proc. polskich rodzin nie ma oszczędności, 45 proc. z długami

Większość Polaków (60 proc.) deklaruje, że ich rodziny nie mają żadnych oszczędności, a 45 proc. przyznaje, że ich gospodarstwa domowe obciążone są długami - wynika z najnowszego badania CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Iwona Zaczek nowym rzecznikiem prasowym Coca-Cola Poland Services
 
Kołodziejczak, Kasperski, Świętochowski i Gruszka w Mind Progress Group
 
Janusz Piechociński: społeczna odpowiedzialność biznesu buduje przewagę konkurencyjną firm
 
Garden of Words wypromuje Barefoot
 
Havas Worldwide po raz drugi dla Europejskiego Forum Nowych Idei
 
Weber Shandwick wypromuje program edukacyjny Scrabble
 
Technologie  
 
Lumia 630, Lumia 635 i Lumia 930 - nowe smartfony z Windows 8.1 od Nokii (wideo)
 
Windows XP wciąż drugim najpopularniejszym systemem, liderem Windows 7
 
Apple znów pozywa Samsunga za naruszenie patentów
 
Wyciekła specyfikacja Samsunga Galaxy S5 Mini
 
Gigabyte Tegra Note 7 - nowy tablet z Androidem za 829 zł (wideo)
 
Android: Jelly Bean, Gingerbread i ICS w dół, w górę KitKat
 
Pierwsze zdjęcia wtyczek USB 3.1
 
Adora20 i Adora22 - nowe komputery AiO od MSI od 3000 zł
 
Nowa aplikacja aparatu dla Androida obsłuży dodatki
 
Safari, Chromei i IE w górę na urządzeniach mobilnych, przeglądarka Androida i Opera Mini tracą
 
Rynek oprogramowania urósł o 4,8 proc., Microsoft liderem przed Oracle i IBM
 
proAuto - usługa do zarządzania flotą samochodową od T-Mobile
 
W 2013 na rynek trafiło 2,1 mln Chromebooków
 
Gospodarka  
 
60 proc. polskich rodzin nie ma oszczędności, 45 proc. z długami
 
W marcu fundusze straciły na polskich akcjach, ale zyskały na obligacjach
 
Janusz Piechociński: społeczna odpowiedzialność biznesu buduje przewagę konkurencyjną firm
 
Anna Streżyńska: Wielkopolska nadrabia zaległości w budowie sieci szerokopasmowej
 
InPost postawi 300 paczkomatów w Hong Kongu do końca 2016 r.
 
Jakie zmiany w ulgach podatkowych w rozliczeniu za 2013 rok? "Ulgi coraz bardziej okrojone"
 
DS - nowa ekskluzywna marka od Citroena. Auta będą dostępne w osobnej sieci sprzedaży
 
PCC od pożyczki dla spółki cywilnej nie od razu w koszty
 
KNF chce poprawy jakości informacji publikowanych przez spółki giełdowe. "Zwiększy to zaufanie"
 
Piotr i Paweł stawia na marki własne. W tym roku kilkanaście nowych sklepów
 
Sankcje gospodarcze na linii UE-Rosja mogą przekreślić ożywienie gospodarcze
 
Jak odprowadzać składki od ozusowanych umów zleceń?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Jack White gwiazdą Open'er Festival 2014
 
"Stay Gold" - nowa płyta First Aid Kit
 
Behemoth rusza w trasę koncertową z "Satanistą"
 
"Mutineers" - dziesiąty album Davida Graya (wideo)
 
W Maroku ruszają zdjęcia do filmu "Gwiezdne wojny"
 
"Extant" - nowy serial CBS z Halle Berry (wideo)
 
50 Cent zagra w komedii "Spy"
 
Blog  
 
Jaki pan, taki kram - Krzysztof Czabański
 
Folk jest piękny i prawdziwy - o początkach zespołu Frument Project - Ewa Derlatka
 
Lotto Prima Aprilis Gender - Paweł Tomczyk
 
Diso Polo - Dupościsk - Poland. Wpis, wbrew pozorom, o komunikacji - Zbigniew Brzeziński
 
Wszystko na opak - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nasz gość  
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków

- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor. więcej

 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Kwestionariusz  
 
Mateusz Walaszczyk: Zawsze sam byłem sobie szefem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Walaszczyk, head of creation i partner w agencji Fast Cut. więcej

 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl