Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 4 Kwietnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,GW" już tylko 170 tys. egz.

W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Parkiet” i „Przegląd Sportowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)

- W programie niewiele się dzieje, nie ma wyrazistych postaci, które by przyciągały do ekranu, a jurorzy są znudzeni sytuacją. Nie można powiedzieć, że bije od nich sympatia - reality show „Project Runway” oceniają Dorota Wróblewska, Maciej Zaczyński i Tobiasz Kujawa. więcej

 
Wieczorami widzowie najchętniej wybierają TVN. TVP Seriale zyskują dzięki ,,Ranczu"

TVN był w marcu br. liderem oglądalności w paśmie prime-time. Drugie miejsce w grupie wszystkich widzów zajęła TVP1, a w grupie 16-49 - Polsat. Wzrosty w pierwszej dziesiątce kanałów zanotowały tylko TVP Seriale i TVN24. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystent/ka Członka Zarządu

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Procontent Communication poszukuje osoby na stanowisko
account executive

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk Finansowy (obszar Online)

Interactive Research Center poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. komunikacji w mediach cyfrowych

Chello Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
Sales & Marketing Executive

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Designer

PAP poszukuje osoby na stanowisko
Specjalisty ds. sprzedaży usług fotograficznych

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Katarzyna Kolenda-Zaleska kręci film o 10-leciu obecności Polski w Unii Europejskiej

Dziennikarka „Faktów” TVN Katarzyna Kolenda-Zaleska kręci film, opowiadający o mijających dziesięciu latach od przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Pojawią się w nim m.in. Bronisław Komorowski, Angela Merkel i Günter Verheugen. To kolejny projekt fabularny, który realizuje dziennikarka. więcej

 
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)

W ub.r. zdecydowanie najwięcej na reklamy w radiu wydał Aflofarm Farmacja Polska, a wśród czołowych marketerów znaleźli się inni producenci farmaceutyków: Olimp Laboratories i Natur Produkt Zdrovit, oraz sieci handlowe Metro Group i Lidl. - Radio jest typowym medium do realizacji działań call to action - komentuje Jakub Potrzebowski. więcej

 
Ceneo z rekordem, Skąpiec w górę, Nokaut mocno w dół (TOP porównywarek cen)

W listopadzie i grudniu ub.r. Ceneo.pl odwiedziło rekordowe 6,4 mln użytkowników. Dzięki dużemu wzrostowi popularności Skąpiec.pl wyprzedził Okazje.info, za to mocno zmalał zasięg Nokaut.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kevin Spacey i BZ WBK: brakuje wiarygodności i dobrego pomysłu (opinie)

Kevin Spacey jako ambasador reklamowy BZ WBK nie wypada wystarczająco wiarygodnie, a spoty z nim są stereotypowe i nudne. Udział polskich aktorów ma nadać im wyrazu i przybliżyć polskim odbiorcom - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy z agencji reklamowych. więcej

Monika Olejnik pozywa ,,W Sieci" za ,,esbecką" okładkę z gen. Jaruzelskim

W najbliższych dniach pełnomocnicy prawni Moniki Olejnik złożą w sądzie pozew przeciw redaktorowi naczelnemu i wydawcy tygodnika „W Sieci” (Fratria) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Chodzi o okładkę pisma, na której dziennikarkę przedstawiono obok gen. Jaruzelskiego z podpisem „Dzieci esbeków i ludzie PZPR rządzą w mediach”. więcej

Bauer sprzedał 267 mln egz. swoich tytułów w 2013 (ranking top wydawnictw)
,,X Factor" stracił milion widzów, ale i tak jest liderem rynku
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)

- W programie niewiele się dzieje, nie ma wyrazistych postaci, które by przyciągały do ekranu, a jurorzy są znudzeni sytuacją. Nie można powiedzieć, że bije od nich sympatia - reality show „Project Runway” oceniają Dorota Wróblewska, Maciej Zaczyński i Tobiasz Kujawa. więcej

 
Wieczorami widzowie najchętniej wybierają TVN. TVP Seriale zyskują dzięki ,,Ranczu"

TVN był w marcu br. liderem oglądalności w paśmie prime-time. Drugie miejsce w grupie wszystkich widzów zajęła TVP1, a w grupie 16-49 - Polsat. Wzrosty w pierwszej dziesiątce kanałów zanotowały tylko TVP Seriale i TVN24. więcej

 
Katarzyna Kolenda-Zaleska kręci film o 10-leciu obecności Polski w Unii Europejskiej

Dziennikarka „Faktów” TVN Katarzyna Kolenda-Zaleska kręci film, opowiadający o mijających dziesięciu latach od przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Pojawią się w nim m.in. Bronisław Komorowski, Angela Merkel i Günter Verheugen. To kolejny projekt fabularny, który realizuje dziennikarka. więcej

 
Polsat News, Superstacja i TVN24 BiS zyskują widzów. TVN24 na czele stacji newsowych

W marcu 2014 roku pozycję lidera oglądalności wśród stacji informacyjnych zajął kanał TVN24. Drugie miejsce należało do TVP Info, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskała Superstacja. więcej

 
TVP1 liderem oglądalności w I kwartale, zyskała tylko TV Puls

W I kwartale br. pozycja lidera rynku telewizyjnego należała do TVP1. Prawie wszystkie stacje w rankingu top 10 zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej stracił kanał TV4. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł TV Puls. więcej

 
Polsat Cafe testuje program ezoteryczny ,,Znam Twoją przyszłość!"
 
,,Moda na sukces" ostro w dół, serial ogląda już tylko 600 tys. widzów
 
Szef Coralcove: tylko nasz kanał Love nadaje legalnie, to były pracownik
 
Anna Limbach-Uryn za Grzegorza Płazę na czele działu programowego nc+
 
Jerzy Owsiak laureatem Nagrody Mediów Niptel
 
TV Puls wzmacnia zespół. Magdalena Rubik awansuje
 
Turniej WTA z Katowic w TVP. Mecze Agnieszki Radwańskiej pokaże Jedynka
 
Speedway Grand Prix w kanałach sportowych nc+
 
,,Super Fun Night" w Comedy Central Family
 
,,TV Trener", ,,Prosto z kuchni" i ,,Tajemnice przyrody Piotra Kardasza" w TVR
 
Ostatni sezon ,,Mordercy z Whitechapel" w Ale Kino+
 
 
Radio  
 
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)

W ub.r. zdecydowanie najwięcej na reklamy w radiu wydał Aflofarm Farmacja Polska, a wśród czołowych marketerów znaleźli się inni producenci farmaceutyków: Olimp Laboratories i Natur Produkt Zdrovit, oraz sieci handlowe Metro Group i Lidl. - Radio jest typowym medium do realizacji działań call to action - komentuje Jakub Potrzebowski. więcej

 
Radio Gra liderem w Toruniu, Jedynka i Radio Wawa ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)

W ub.r. zdecydowanie najwięcej na reklamy w radiu wydał Aflofarm Farmacja Polska, a wśród czołowych marketerów znaleźli się inni producenci farmaceutyków: Olimp Laboratories i Natur Produkt Zdrovit, oraz sieci handlowe Metro Group i Lidl. - Radio jest typowym medium do realizacji działań call to action - komentuje Jakub Potrzebowski. więcej

 
,,Rak. To się leczy" - naga kobieta w kampanii rajstop Adrian

Producent rajstop Adrian rozpoczął outdoorową kampanię reklamową wspierającą akcję „Rak. To się leczy”. Bohaterką reklam jest kobieta prezentującą chorą pierś. więcej

 
Małgorzata Rozenek najpierw zareklamuje Perlux

Prezenterka TVN Małgorzata Rozenek będzie ambasadorką reklamową dwóch produktów firmy Lakma Strefa: Sidoluxu i Perluxu. Kampania pierwszego zacznie się w przyszłym tygodniu. więcej

 
,,Żubr podchodzi do grilla" w kampanii piwa Żubr (wideo)

Rusza wiosenna kampania reklamowa piwa Żubr (Kompania Piwowarska) nawiązująca do sezonu grillowego. Akcję przygotowały i realizują firmy IQ Marketing, Platige Image, Kalicińscy.com, MEC i Q&A Communications. więcej

 
Sebastian Oszczepaliński pokieruje Grupą Walk, odchodzą Jacek Karaszewski i Michał Lewandowski

Od maja br. Sebastian Oszczepaliński będzie pełnił obowiązki dyrektora zarządzającego w agencji Walk Digital, zastępując Jacka Kraszewskiego, który odchodzi z firmy. Z Grupą Walk żegna się również Michał Lewandowski. więcej

 
137,5 mld USD na cyfrową reklamę w 2014 r. To już jedna czwarta rynku
 
PZU reklamuje ,,rewolucję w OC" (wideo)
 
,,lub lubelskie" w turystycznej kampanii województwa lubelskiego
 
Almette Fruit reklamowany jako ,,owocowy smak natury" (wideo)
 
Subway promuje oferty ,,Wow!" i ,,Sub of the Day" (wideo)
 
Diferente przejmuje od Tippingpoint obsługę Siódemki
 
Joanna Nowakowska: z Atmedia do MEC
 
Łukasz Plona w Value Media
 
Zdzisław Sondej IT directorem w Plum Web Solutions
 
Sharp sponsorem turnieju tenisowego WTA w Katowicach
 
Kreacje Reklamowe  
 
Ford: conquer the Ice Mazda2: Always on the go Colgate: feel when wrestling Kit Kat: have a break Diesel: only the brave
 
Prasa  
 
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,GW" już tylko 170 tys. egz.

W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Parkiet” i „Przegląd Sportowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tomasz Szurawski przeszedł z Gremi do Infor Biznes

Tomasz Szurawski, były dyrektor działu marketingu korporacyjnego w Gremi Business Communications, od kwietnia br. pracuje jako dyrektor ds. projektów B2B w Infor Biznes, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej”. To nowa funkcja w firmie. więcej

 
Polacy najchętniej kupują ,,Tele Tydzień" i tygodniki plotkarskie (Top 63)

W styczniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 63 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Sławomir Nowak na czele marketingu Polskapresse i Mediów Regionalnych

Sławomir Nowak został właśnie nowym dyrektorem marketingu Grupy Polskapresse oraz należącej do niej Grupy Media Regionalne. więcej

 
Półrocznik ,,Tesco Loves Baby" z kartą Clubcard za 1 gr

W kwietniu w sieci marketów Tesco dostępne pojawiło się drugie wydanie „Tesco Loves Baby” - magazynu dla rodziców - wydawanego co pół roku. Z kartą Clubcard pismo można kupić za jeden grosz. więcej

 
Małgorzata Sucharska: z PWN na specjalistę ds. promocji w Wydawnictwie Zwierciadło
 
Jedynki  
 
 
21. Wiek - 2014-04-04 Chimera - 2014-04-03 Corso - 2014-04-03 Kurier Iławski - 2014-04-03 Czas Chojnic - 2014-04-03
 
Internet  
 
Ceneo z rekordem, Skąpiec w górę, Nokaut mocno w dół (TOP porównywarek cen)

W listopadzie i grudniu ub.r. Ceneo.pl odwiedziło rekordowe 6,4 mln użytkowników. Dzięki dużemu wzrostowi popularności Skąpiec.pl wyprzedził Okazje.info, za to mocno zmalał zasięg Nokaut.pl. więcej

 
Canonical zamyka usługę Ubuntu One

Firma Canonical ogłosiła zamknięcie usługi Ubuntu One pozwalającej na przechowywanie plików w chmurze. więcej

 
Tomasz Czechowicz: MCI dalej będzie inwestować w rynek internetowy

MCI Management po inwestycji w Grupę o2 liczy na rozwój tej platformy. Spółka wiąże przyszłość z mediami cyfrowymi, choć nie będzie inwestować w projekty konkurencyjne. Jest też zainteresowana innymi obszarami rynku internetowego, m.in. projektami inteligentnych domów i komunikatorów, a także inwestycjami w Turcji i Rosji. Dobre wyniki notują projekty spółki w Niemczech. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
583 mln zł wyniosły obroty branży badawczej w 2013 r., liderem ACNielsen

W 2013 roku obroty 15 firm badawczych, które wzięły udział w audycie Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), wyniósł 583 mln zł netto, co oznacza wzrost o 5% w porównaniu z rokiem 2012. więcej

 
Trzy czwarte Polaków chce blokowania przez państwo nielegalnych serwisów hazardowych
 
Public Relations  
 
Multi Communications dla AB
 
Imago PR wypromuje Factory Outlet
 
Na Skrajnej i Szlachecka wybrały agencję Kostrzewa PR
 
Joanna Nowakowska: z Atmedia do MEC
 
Tynkbud-1 postawił na Bright Agency
 
Insight Consultants i Canela Public Relations w ECCO Network
 
HeadshotPR odpowiada za Projekt Turcja
 
Uniwersytet Gdański postawił na Grupę Adweb
 
Technologie  
 
Tradycyjne menu Start wróci do Windows
 
Samsung Galaxy S5 można już kupić w Orange
 
Apple zapowiada na czerwiec konferencję WWDC. Będzie nowy iPhone?
 
Xiaomi prezentuje wymienny przycisk dla smartfonów
 
Windows 8.1 zostanie zaktualizowany 8 kwietnia
 
Amazon prezentuje Fire TV
 
Microsoft zapowiada Windows Phone 8.1 (wideo)
 
EA Sports: demo gry ,,2014 FIFA World Cup Brasil" do pobrania (wideo)
 
Gospodarka  
 
Hossa na emerytalnym garnuszku OFE
 
Będzie większa kontrola uprawnionych do rent. Tylko dla naprawdę potrzebujących
 
Nowe przepisy o zamówieniach publicznych. Mają ułatwić życie m.in. naukowcom
 
Opel stawia na auta z napędem gazowym
 
Gospodarki Grecji, Hiszpanii, Portugalii i Włoch podnoszą się z zapaści
 
Polscy konsumenci coraz częściej zmieniają dostawców usług
 
Poprawa na rynku szkoleń dla firm. Coraz popularniejsze indywidualne szkolenia w miejscu pracy
 
Będzie rósł rynek ekologicznej żywności w Polsce. 15 razy mniejszy niż na Zachodzie
 
Kultura/Rozrywka  
 
The Prodigy gwiazdą Orange Warsaw Festival 2014
 
Scarlett Johansson w filmie "Lucy" Luca Bessona (wideo)
 
Brad Pitt odpowiada za gwałt w Steubenville
 
Masturbator zagra w Jarocinie
 
Johnny Depp: Zaglądamy z dziką radością do cudzej łazienki
 
Zac Efron wystąpi w filmie "Prawnik"
 
Blog  
 
Szekspir i małpy - ks. Artur Stopka
 
Jaki pan, taki kram - Krzysztof Czabański
 
Folk jest piękny i prawdziwy - o początkach zespołu Frument Project - Ewa Derlatka
 
Lotto Prima Aprilis Gender - Paweł Tomczyk
 
Diso Polo - Dupościsk - Poland. Wpis, wbrew pozorom, o komunikacji - Zbigniew Brzeziński
 
Nasz gość  
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków

- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor. więcej

 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Kwestionariusz  
 
Mateusz Walaszczyk: Zawsze sam byłem sobie szefem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Walaszczyk, head of creation i partner w agencji Fast Cut. więcej

 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl