Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 6 Kwietnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Polska reklama w br. w górę o 1,8 proc., globalnie o 5,5 proc. (analiza)

Wydatki reklamowe w Polsce urosną w br. o 1,8 proc. do sumy 6,51 mld zł. Duży wzrost zanotuje reklama internetowa, a spadki - reklama prasowa. W skali globalnej rynek reklamowy zyska 5,5 proc. - prognozuje ZenithOptimedia. więcej

 
Marcin Prokop: nie przywiązuję się do marek. Play: mamy nowe gwiazdy

W piątek ruszyła kampania reklamowa sieci komórkowej T-Mobile z udziałem Marcina Prokopa i Czesława Mozila, którzy przed rokiem promowali Play. - Korzystam z dobrodziejstwa wolnego rynku i nie przywiązuję się na całe życie do poszczególnych marek - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Prokop, prezenter TVN. więcej

 
Ministerstwo kultury zredukuje listę organizacji uprawnionych do poboru opłaty reprograficznej

Nowelizacja rozporządzenia dotyczącego opłat reprograficznych zostanie przedstawiony do czerwca br. Zmiany dotkną m.in. listy inkasentów uprawnionych do poboru opłat - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Grafik / Operator DTP

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. strategii i wsparcia sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystent/ka Członka Zarządu

Firma Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk Finansowy (obszar Online)

Chello Central Europe poszukuje osoby na stanowisko
Sales & Marketing Executive

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Artegence poszukuje osoby na stanowisko
Designer

Havas Worldwide Warsaw poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Lemon Sky poszukuje osoby na stanowisko
ATL Strategy Planner

WiMP poszukuje osoby na stanowisko
Strategic Partnership Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Ofsajd.onet.pl i Babol.pl najpopularniejszymi serwisami sportowymi na luzie

Wśród humorystycznych serwisów o sporcie zdecydowanie najpopularniejszymi są Ofsajd.onet.pl i Babol.pl, które w skali roku osiągnęły duże wzrosty. Straciły natomiast o wiele mniej popularne Zczuba.pl, Zkarnego.interia.pl i Wprzerwie.pl. więcej

 
,,Problem się rozwiąże, zło do niego wróci" - Cezary Gmyz przeprasza za wpisy o nowotworze Azraela

- Ten problem niebawem się rozwiąże. Kiedyś Azrael usłyszy prawdę. Obawiam się, że lekarze z litości go oszukują - napisał na Twitterze dziennikarz Cezary Gmyz, nawiązując do choroby nowotworowej skonfliktowanego z nim blogera Azraela Kubackiego. Po krytycznych komentarzach przeprosił za te wpisy. więcej

 
TVP promuje szerszą grupę docelową. ,,16-49 to anachronizm"

Telewizja Polska od lutego br. prowadzi sprzedaż pakietów reklamowych w grupie wiekowej 16-59 lat. - Trzymanie się ustalonej prawie dwie dekady temu grupy „komercyjnej” kończącej się na 49 roku życia jest w najlepszym razie nieusprawiedliwionym anachronizmem - podaje TVP. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)

- W programie niewiele się dzieje, nie ma wyrazistych postaci, które by przyciągały do ekranu, a jurorzy są znudzeni sytuacją - tak reality-show „Project Runway” oceniają Dorota Wróblewska, Michał Zaczyński i Tobiasz Kujawa. Pozytywne opinie zbiera jednak Anja Rubik. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,GW" już tylko 170 tys. egz.

W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Parkiet” i „Przegląd Sportowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Kevin Spacey i BZ WBK: brakuje wiarygodności i dobrego pomysłu (opinie)
Monika Olejnik pozywa ,,W Sieci" za ,,esbecką" okładkę z gen. Jaruzelskim
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP promuje szerszą grupę docelową. ,,16-49 to anachronizm"

Telewizja Polska od lutego br. prowadzi sprzedaż pakietów reklamowych w grupie wiekowej 16-59 lat. - Trzymanie się ustalonej prawie dwie dekady temu grupy „komercyjnej” kończącej się na 49 roku życia jest w najlepszym razie nieusprawiedliwionym anachronizmem - podaje TVP. więcej

 
TV Puls z wywiadem z Jarosławem Kaczyńskim. Porozmawia z nim Jacek Karnowski

W czwartek 10 kwietnia br., czyli w 4. rocznicę katastrofy smoleńskiej, TV Puls wyemituje rozmowę Jacka Karnowskiego z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim. Na antenie stacji znajdą się też dwa dokumenty: „Anatomia upadku 2” Anity Gargas oraz „Śmierć prezydenta”. więcej

 
,,Pielęgniarki" hitem Polsatu, nie dają szans konkurencji

Nowy serial paradokumentalny Polsatu „Pielęgniarki” po czterech pierwszych odcinkach ma średnio 616 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. stacja w tym paśmie zyskała 42 tys. widzów i jest liderem rynku. więcej

 
Druga edycja ,,Warsaw Shore " rusza w Wielkanoc

W niedzielę 20 kwietnia br. kanał MTV Polska rozpocznie emisję drugiej serii kontrowersyjnego reality-show „Warsaw Shore”. Start produkcji wspierać będą działania reklamowe w mediach społecznościowych i na outdoorze. więcej

 
Eurosport na czele kanałów sportowych. Canal+ Sport o 53 proc. do góry

W marcu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych pozostał Eurosport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Sport, z kolei najwięcej stracił Sportklub. więcej

 
Agencja TVN uruchamia Centrum Medialne, będzie organizować konferencje
 
,,Zdrady" straciły 500 tys. widzów. Polsat przegrywa z konkurencją
 
14 uczestników polskiej edycji ,,Hell's Kitchen" (wideo)
 
Tour de Pologne wyruszy spod Stoczni Gdańskiej. Transmisje w TVP
 
Kto wystąpi na festiwalu w Opolu? Rusza głosowanie
 
David Letterman odchodzi na emeryturę (wideo)
 
FOX promuje drugi sezon ,,Demonów da Vinci"
 
 
Radio  
 
Lato z Radiem 2014: 20 muzycznych gwiazd na 20 koncertach

Tegoroczna trasa koncertowa „Lata z Radiem” odwiedzi w tym roku 20 miast. Pierwszy koncert odbędzie się 28 czerwca  w Uniejowie, a ostatni 31 sierpnia w Gnieźnie. Podczas imprez wystąpią m.in. Maryla Rodowicz, Enej, Ewa Farna, Hey, Agnieszka Chylińska i Perfect. więcej

 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2013 roku do lutego 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski w grupie wiekowej od 15 do 75 lat. więcej

 
"Przeboje muzycznej Jedynki" dalej numerem jeden

Kompilacja "Przeboje muzycznej Jedynki" drugi tydzień z rzędu zajmuje najwyższą pozycję zestawienia OLiS-u (24-03-2014 - 30-03-2014). więcej

 
Reklama  
 
Polska reklama w br. w górę o 1,8 proc., globalnie o 5,5 proc. (analiza)

Wydatki reklamowe w Polsce urosną w br. o 1,8 proc. do sumy 6,51 mld zł. Duży wzrost zanotuje reklama internetowa, a spadki - reklama prasowa. W skali globalnej rynek reklamowy zyska 5,5 proc. - prognozuje ZenithOptimedia. więcej

 
Marcin Prokop: nie przywiązuję się do marek. Play: mamy nowe gwiazdy

W piątek ruszyła kampania reklamowa sieci komórkowej T-Mobile z udziałem Marcina Prokopa i Czesława Mozila, którzy przed rokiem promowali Play. - Korzystam z dobrodziejstwa wolnego rynku i nie przywiązuję się na całe życie do poszczególnych marek - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Prokop, prezenter TVN. więcej

 
Anna Przybylska i Paweł Małaszyński reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Formuły Rodzina 4.0 w Play. Bohaterami akcji są Anna Przybylska i Paweł Małaszyński, a przygotowały i realizują ją firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa. więcej

 
Żywiec reklamuje do wyboru piwo Bock, Marcowe i Białe (wideo)

Startuje kampania reklamująca nowe warianty piwa Żywiec: Bock, Marcowe i Białe. Akcję przygotowały i realizują firmy Men at Work, Gong, MediaVest i TBWA PR. więcej

 
Renault Captur reklamowany w klubach squashowych

Od początku kwietnia trwa kampania reklamowa samochodu Renault Captur prowadzona w klubach do gry w squasha. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, OMD i Krewcy Krawcy. więcej

 
Red8 Advertising przejmuje od Just obsługę reklamową Orlen Oil
 
3,8 mld zł na sponsoring sportowy w tv. Na czele Lotos, Orlen i T-Mobile
 
Joanna Kostrzewa i Zbigniew Baczkowski: z Polsat Media do IDMnetu
 
Japończyk i Włoch reklamują kabanosy Tarczyński (wideo)
 
Owocowe maskotki promują Mambę (wideo)
 
Marcin Prokop i Czesław Mozil z reklam Play przechodzą do T-Mobile (wideo)
 
,,Selfie" z Barackiem Obamą to reklama Samsunga. Biały Dom protestuje
 
Kampanie Audi i Evian najbardziej kreatywnymi (wideo)
 
Kreacje Reklamowe  
 
Mitsubishi: the whole city Listermint: bad breath Heineken: enjoy Ariel: hamburger Primus: no metter what happens
 
Prasa  
 
,,Problem się rozwiąże, zło do niego wróci" - Cezary Gmyz przeprasza za wpisy o nowotworze Azraela

- Ten problem niebawem się rozwiąże. Kiedyś Azrael usłyszy prawdę. Obawiam się, że lekarze z litości go oszukują - napisał na Twitterze dziennikarz Cezary Gmyz, nawiązując do choroby nowotworowej skonfliktowanego z nim blogera Azraela Kubackiego. Po krytycznych komentarzach przeprosił za te wpisy. więcej

 
Tylko ,,Dziennik Wschodni" na plusie, ,,Dziennik Zachodni" najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych w lutym br. był „Dziennik Zachodni”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Dziennik Wschodni”, z kolei najwięcej stracił „Kurier Lubelski”. więcej

 
Odświeżony ,,Komputer Świat" z nową grafiką i dodatkowymi działami

Od kwietniowego wydania miesięcznika „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer) zmianie uległa szata graficzna magazynu i układ działów. więcej

 
,,Tele Tydzień" z dodatkiem kulinarnym ,,Smaki Wielkanocy"

W poniedziałek 7 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się „Tele Tydzień”. Do pisma dołączono dodatek kulinarny „Smaki Wielkanocy”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Wprost Biznes - 2014-04-06 Auto Świat - 2014-04-06 Motor - 2014-04-06 Newsweek - 2014-04-06 Bloomberg Businessweek Polska - 2014-04-06
 
Internet  
 
Ofsajd.onet.pl i Babol.pl najpopularniejszymi serwisami sportowymi na luzie

Wśród humorystycznych serwisów o sporcie zdecydowanie najpopularniejszymi są Ofsajd.onet.pl i Babol.pl, które w skali roku osiągnęły duże wzrosty. Straciły natomiast o wiele mniej popularne Zczuba.pl, Zkarnego.interia.pl i Wprzerwie.pl. więcej

 
Brendan Eich po sprzeciwie wobec małżeństw homoseksualnych odchodzi z Mozilli

Po dziesięciu dniach urzędowania Brendan Eich zrezygnował ze stanowiska dyrektora generalnego Mozilli i zapowiedział całkowite opuszczenie fundacji. więcej

 
Facebook Messenger z darmowymi rozmowami głosowymi

Aplikacja Facebook Messengera od teraz pozwala użytkownikom prowadzić między sobą bezpłatne rozmowy głosowe. więcej

 
Facebook zapłacił 1,5 mln dolarów za wykryte luki

Facebook poinformował, że w 2013 roku łącznie wypłacił 1,5 mln dolarów użytkownikom, którzy znaleźli błędy i luki w zabezpieczeniach serwisu. więcej

 
Amazon kończy z darmowymi wysyłkami do Polski

Brytyjski oddział sklepu internetowego Amazon poinformował, że od teraz za wszystkie przesyłki realizowane do Polski trzeba będzie płacić. więcej

 
wPolityce.pl zablokowane na Facebooku. ,,Nie wiemy za co"
 
UKE interweniuje u Aero2 w sprawie kodów Captcha
 
Badania Marketingowe  
 
Ponad 80 proc. rodziców brakuje czasu na zabawę z dziećmi

83 proc. rodziców ma na co dzień bardzo mało czasu na zabawę ze swoimi dziećmi - wynika z badania Millward Brown. więcej

 
Większość Polaków uważa demokrację za najlepszą formę rządów
 
Public Relations  
 
Karolina Bursa nowym rzecznikiem prasowym Eurolotu
 
Marta Modzelewska: z Kuźni PR do BRM Group
 
Technologie  
 
Ministerstwo kultury zredukuje listę organizacji uprawnionych do poboru opłaty reprograficznej
 
UKE: druga runda konsultacji aukcji na pasma 800 MHz i 2,6 GHz
 
Facebook Messenger z darmowymi rozmowami głosowymi
 
Vine wprowadza wiadomości wideo
 
Apple przejmuje Novauris Technologies
 
Microsoft Office na iPada pobrany już 12 mln razy
 
Gospodarka  
 
Ministerstwo kultury zredukuje listę organizacji uprawnionych do poboru opłaty reprograficznej
 
Spożycie publiczne i eksport ciągną polską gospodarkę
 
Prezes Agros-Nova: Polacy piją coraz więcej wody kosztem soków
 
Od kwietnia łatwiej o dopłaty do zatrudnienia pracowników niepełnosprawnych
 
Lewandowski: Erasmus już w pierwotnej wersji się sprawdził, wiele dał młodym ludziom
 
Na reformach na Ukrainie mogą skorzystać polskie firmy. Zwłaszcza przemysł chemiczny, usługi i przetwórstwo
 
Stokrotka chce ruszyć ze sprzedaż internetową
 
Ulga na dzieci obniża podatek o kilka tysięcy złotych
 
Inflacja pożeraczem emerytalnych oszczędności
 
LOT: Embraer 175 z jubileuszowym malowaniem retro
 
Kultura/Rozrywka  
 
Kari, Rasmentalism i Royal Blood gwiazdami Open'er Festival 2014
 
Rodzina Michaela Jacksona nie jest zachwycona płytą "Xscape"
 
"Przeboje muzycznej Jedynki" dalej numerem jeden
 
David Letterman odchodzi na emeryturę (wideo)
 
Serial "Fargo", czyli telewizja wersja filmu braci Ethana i Joela Coenów (wideo)
 
Koniec serialu "Czysta krew" (wideo)
 
Oto "Niezniszczalni 3" (wideo)
 
Ryan Reynolds zagra w filmie "The Woman in Gold"
 
Will Ferrell w komedii "Match Maker"
 
Blog  
 
Caryca Katarzyna w Warszawie - Wanda Konarzewska
 
Projektowanie ścieżki klienta, czyli jak Cafissimo trafiło do biura! - Janusz Kamieński
 
Pożegnanie... - Andrzej Bober
 
Wybuch nie ma nic do rzeczy - Krzysztof Czabański
 
Szekspir i małpy - ks. Artur Stopka
 
Nasz gość  
 
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków

- Uczestniczę w różnych przetargach reklamowych, znam briefy, śledzę, jak się materializują. Widzę co z nich powstaje. Oglądam reklamę i widzę, że spot jest dokładnym odzwierciedleniem briefu. Pojawia się zatem pytanie: do czego jest potrzebna agencja? Odnoszę wrażenie, że tylko po to, aby narysować obrazek do briefu - ocenia Marcin Kalkhoff z BrandDoctor. więcej

 
Witold Graboś: Cyfryzacja radia jest częścią cyfryzacji państwa
 
Edyta Sadowska: Nie ma cenzury w "Forbesie", ,,Kadisz za milion dolarów" ukazałby się ponownie
 
Kwestionariusz  
 
Mateusz Walaszczyk: Zawsze sam byłem sobie szefem

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Mateusz Walaszczyk, head of creation i partner w agencji Fast Cut. więcej

 
Sławomir Wala: Internet to dla mnie kot w worku
 
Bartosz Bieszyński: Coco jumbo i do przodu!
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl